Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Oczekiwanie na zwrot pieniędzy

Zamówiłem buty które okazały się za małe i 2 kwietnia odesłałem produkt z powrotem. Do dnia dzisiejszego nie dostałem zwrotu pieniędzy. Zamówienie nr 42131, kwota 319 zł. Wysłałem kilka e-maila z zapytaniem jak długo będę czekał na zwrot i firma są każdym razem mnie zbywała wymyślając historię że już pieniądze zaksięgowane, że czekają bo wszyscy pracownicy są na urlopie itp. Po kilkunastu próbach dodzwonienia się pracownik kazał napisać wiadomość do kierownika na email [dane usunięte przez moderatora]@ambersport.pl Tydzień temu napisałem dwie wiadomości i zero odzewu. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Nie otrzymała zamówienia

Data złożenia zamówienia: 05.02.2024 Transformers Megatron - g barva: g 1 119,00 zł Ubezpieczenie przesyłki 7,90 zl Opakowanie 2.90 zl Całkowita kwota 129,80 zl Typ płatności: Przelew bankowy i BLIK Niestety nie otrzymała od tego sklepu internetowego zamówienia. Pisałam na maila do sklepu, ale to nic nie dało. Prosiłam zwrócić pieniądze, ale otrzymała odmowę. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

zwrot po 2 dniach zakupionego towaru

Kupilem grila gazowego i butle do niego (stala taka 11 kg obok niego z informacja ze mozna kupic ja na dziale hydraulicznym) nowa butle musialem zamienic na pelna i zardzewiala w placowce sklepu (na zenatrz ze wzgledu na bezpieczenstwo). Po zmontowaniu grila (po dwoch dniach) okazalo sie ze butla nie miesci sie w skrzyni dla niej skonstruowanej w grilu. Chcialem zwrocic (po 2 dniach od zakupu!) sklep odmowil bo mozna w taczce wozic butle po ogrodzie za grilem i najpierw powienem przeczytac instrukce jaka butla sie miesci a potem kupowacja ja. Dodatkowo folie na butli zerwalem by przekonac sie czy moge ja w ogole podlaczyc do grila i to jest argument za odmowa przyjecia. Oswiadczenie moje ze nie odkrecalem zaworu nie ma zadnego znaczenia bo klient to oszust ktory zuzyl gaz i teraz chce oddac pusta butle. Argumentu o pelnej butli zwiazanej z jej waga jeszcze nie uzywalem. By skorzystac z majowego dlugiego weekendu musialem dokupic druga mniejsza (5kg) butle a ta wieksza stoi w garazu i czekana zmiane decyzji dzialu reklamacji oddzialu w Swadzimiu krory na moja reklamacje odpowiedzial (bez podpisu i bez informacji o ew. odwolaniu) ze nie moze uznac zwrotu z powodow jak wyzej: najpierw czytac instrukcje potem kupowac komponenty mozna butle targac za grilem bez folii na butli „nie nada” Dawno dawno temu bylo „klient nasz pan” teraz zostalo z tego „plac i placz” Ciekawe czy sad zaakceptuje taka zmiane?(czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 19:35
Od
T.W.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Sprzedawca nie chce wymienić towaru pomimo zapisów Warunków Zwrotów: "Przedmioty zakupione podczas wyprzedaży można zwrócić lub wymienić jedynie na inny produkt lub voucher". Od kilkunastu dni proszę o podanie danych do wysyłki. Rozumiem, że nie ma zwrotów, ale dlaczego nie można doprosić się wymiany skoro sam sprzedawca to dopuszcza. Dostałem taką oto odpowiedź: (cytuję) "Stąd. Przypominam tylko, że można otrzymać dodatkowy kod rabatowy 20% (na całe zamówienie). Kod wygasa za mniej niż 24 godziny! Pospiesz się i zamów coś super zabawnego!" Brak adresu, NIPu, telefonu potwierdza tylko, że to oszustwo. W "kontakcie" jest tylko e-mail!!! Nie ma na stronie innych rzeczy jak tylko "w promocji". Odpisuje prawdopodobnie automat. Nikt się nie podpisuje. Sprawa dla organów ścigania. Już zgłoszone. (czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 14:11
Od
A.S.
Publiczna
Otwarta

Odrzucona reklamacja

Dzień dobry, Bardzo proszę o pomoc w sprawie. Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Reklamowałem buty 24.04.2024 z powodu odklejenia materiału wierzchniego jednak reklamacja została odrzucona ze względu (jak stwierdzono) uszkodzenia mechanicznego oraz zwykłych zmian polegających na zużywaniu się materiałów. Po odbiorze z powrotem obuwia chciałem ponownie zareklamować produkt ze względu na odklejenie się gumy podeszwy jednak pracownik poinformował mnie że przy rozpatrzeniu reklamacji był brany cały but nie tylko wskazany za pierwszym razem i że mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta lub na drodze prawnej dociekać swoich praw. Moje zadanie to zwrot pieniędzy. Zdjęcia paragonu, protokołu i buta w załączniku. Uprzejmie proszę o pomoc.(czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 13:48
Od
A.Z.
Publiczna
Otwarta

Brak potwierdzenia zakupu

Dnia 14.05.2024 r. złożyłam zamówienie na stronie „z miłości” na sumę 201 zł. Potwierdzenie płatności z platformy pośredniczej T-pay otrzymałam od razu, natomiast ze sklepu nic. Po dwóch godzinach ciszy napisałam do sklepu maila, po czym dział obsługi podał mi nr zamówienia. Poprosiłam o fakturę, minęła doba i faktury takowej nie dostałam. Nie mogę śledzić losu swojego zamówienia, ponieważ nie mam potwierdzenia zakupu, a wpisując numer zamówienia, który podał sklep w mailu, do bota, który sprawdza na jakim etapie jest realizacja zamówienia, pojawia się wiadomość, że zamówienie nie jest znalezione. Czyli nie istnieje, tak samo jak faktura.(czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 09:24
Od
K.W.
Publiczna
Otwarta

Sklep nie zwraca pieniędzy

Zwróciłam do sklepu zamówiony towar, niestety sklep nie oddał pieniędzy, prawie 1000zł. Pisałam wszędzie, gdzie się da do nich, ale zbywają mnie tymi samymi tekstami (prawdopodobnie pisze to robot), nie odbierają tel. Wysłałam też oficjalne pismo pocztą. Minęło już ponad miesiąc. (czytaj więcej)

2024-05-16 godz: 16:04
Od
D.G.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Zamówienie na projektor złożyłam 30.11.2023 i do dzisiaj nie otrzymałam zamówienia, ani zwrotu pieniędzy, dodatkowo nie ma żadnego odzewu od tej firmy, nie mówiąc już o tym, że poprzednia strona "ProjectPRO", z której kupowałam projektor już nie istnieje - w jej miejsce powstała nowa "ProjectOK". Nie chodzi tutaj o 200 zł, tylko o fakt, że ludziom w tym kraju uchodzą takie praktyki płazem, nie pozwolę na to, choćbym miała się sądzić o te 200 zł. Do 30.05.2024 oczekuję zwrotu moich pieniędzy na konto, jeśli nie, to będę podejmowała dalsze kroki prawne. Nie polecam!!(czytaj więcej)

2024-05-16 godz: 06:00
Od
A.G.
Publiczna
Otwarta

Problem z reklamacją towaru

Zakupiłam amplituner, który po 4 miesiącach przestał działać. Złożyłam reklamację z tytułu rękojmi, pracownik sklepu kazał odesłać sprzęt na własny koszt. Amplituner został wysłany firmą kurierską i w czasie transportu został uszkodzony mechanicznie. Pracownik sklepu który paczkę odbierał nie dopełnił swoich obowiązków - nie sprawdziła stanu zawartości paczki przy kurierze, tym samym nie spisał protokołu szkody i teraz całą winę za powstałe uszkodzenia zewnętrze obciąża mnie, uznając reklamację z tytułu rękojmi za cytuję "niestandardowe roszczenie klienta" odmawiając uznania żądań klienta o naprawie lub wymianie na sprzęt wolny od wad. (czytaj więcej)

2024-05-15 godz: 09:28
Od
U.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za nieotrzymany towar

Zamowiłam łóżko początek kwietnia, zamówienie opłacone z gory nie było innej możliwości oczywiście towaru nie otrzymałam jak również zwrotu gotówki. Kilkadziesiąt razy próbowałam skontaktować się telefonicznie, mailami. Międzyczasie otrzymałam wiadomość ze towar będzie wysłany do piątku oczywiście zamówienia nadal brak. Cierpliwie pisałam maile po czym odstąpiłam w mailu od umowy przelazałam nr konta na jaki ma być zrobiony zwrot. Odstąpienie napisałam w treści maila z jakiego powodu odstępuję. Ich wysłany dokument był niezgodny z prawdą było na nim że otrzymałam towar więc tego oświadczenia nie wypełniłam. Do dziś brak kontaktu mimo ostrzegania że przekazuję sprawę na policję oraz do prawnika. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie z odsetkami. Firma przez którą zamawiałam to Home Design, strona internetowa meble 24 dom.(czytaj więcej)