Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-24 godz: 18:29Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowyOd 1,5 miesiąca walczę ze sklepem adidas.pl, który nie dokonał zwrotu pieniędzy za zwrócone do nich obuwie. W dniu 27.05.2024 zakupiłam buty w sklepie adidas.pl, otrzymałam je 29.05.2024, po czym, gdy okazały się za małe, dokonałam zwrotu w tym samym dniu. Zwrot został zatwierdzony 6.06.2024 dostałam potwierdzenie w postaci faktury korygującej, z informacją, że zwrot zostanie dokonany za pomocą tej samej płatności w ciągu 3-14 dni roboczych. Minęło już 1,5 miesiąca, a zwrotu nie otrzymałam. Sklep adidas, podczas rozmów telefonicznych i mailowych nakazał mi najpierw skontaktować się z moim bankiem, bo ''na pewno przetrzymują pieniądze". Bank poinformował mnie, że takie zwrotu nie było. Mimo to złożyłam reklamację w swoim banku, po czym otrzymałam odpowiedź, ze to sklep adidas.pl musi zwrócić się do swojego banku z reklamacją. W ślad za tym pismem skontaktowałam się ponownie ze sklepem adidas.pl, gdzie usłyszałam, że sama ma dzwonić do blika wyjaśnić tę sprawę. Próbowałam to zrobić, lecz na stronie blika widnieje informacja, że osoba, która dokonywała zwrotu, musi sama skontaktować się ze swoim bankiem, a następnie bank w razie potrzeby będzie kontaktował się z blikiem. Sprawa stoi w tej chwili w martwym punkcie, ponieważ sklep adidas.pl nie chce przesłać mi potwierdzenia dokonania zwrotu, ani nie zamierza interweniować w swoim banku. Oczekuję od sklepu, aby zwrócił mi przetrzymywane pieniądze wraz z ustawowymi odsetkami.
2024-07-24 godz: 15:41Publiczna
Otwarta
Brak możliwości zwrotu zakupionego towaruSklep utrudnia zwrot towaru powołując się na regulamin, w którym towary przecenione nie podlegają zwrotowi. Nadmieniam , iż na stronie i w pierwszych punktach regulaminu podany jest bezpłatny zwrot towaru do 30 dni. Towar zakupiony był przeceniony nieznacznie , całe 14 zł. Trudno nazwać to przeceną. Nawet nie zwróciłam na to uwagi . Ponadto towar jest reklamowany jako coś co jest tworzone przez polskich projektantów. Dziwne tylko , że przychodzi z Chin , a jakość jest dramatyczna. Odpowiedzi sklepu w sprawie zwrotu są schematyczne. Korzystają z szablonu odpowiedzi. Dramat . Pierwszy raz nie sprawdziłam sklepu przed zakupem . Teraz żałuję .
2024-07-24 godz: 14:17Publiczna
Otwarta
Wysłanie niekompletnego zamówieniaW dniu 12 lipca 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym joanabutik.pl 3 produkty: 1. Sukienka BILBAO krótki rękaw Colori , Kolor: fuksja; Rozmiar: M - cena: 229,00 2. Sukienka CALIFORNIA La Monne , Kolor: czarny; Rozmiar: uni - cena: 199,00 zł 3. Sukienka w kwiatki na ramiączka Cocomore, Rozmiar: L - cena: 269,00 zł W dniu 24.07 odebrałam z paczkomatu przesyłkę, w której brakowało sukienki z poz. 3. Ponadto sukienka z pozycji 1 została przysłana w rozmiarze L zamiast M orz w kolorze czerwonym zamiast fuksja. Brak było też metki i guzika. Sklep nie poinformował mnie o braku sukienki z poz. 3, nie skorygował zamówienia. Nie zwrócił mi również kwoty za brakującą sukienkę. Nie otrzymałam również zwrotki do odesłania sukienki z poz. 1 niezgodnej z zamówieniem. Kontakt ze sklepem jest bardzo utrudniony. Oczekuję korekty zamówienia o sukienkę z poz. 3 i zwrot pieniędzy bezpośrednio po korekcie, zorganizowanie przez sklep przesyłki zwrotnej sukienki z poz. 1 na koszt sklepu, a następnie zwrot pieniędzy za odesłaną sukienkę
2024-07-24 godz: 11:49Publiczna
Otwarta
Oszustwo12 lipca została zamówiona sukienka medyczna koszt 151.94zl do dnia dzisiejszego tj. 24 lipca brak towaru jak zwrotu pieniedzy. Kilka krotnie pisane e-maile tylko przepraszam. Proszę o pomoc w oddzyskaniu pieniędzy
2024-07-24 godz: 11:46Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków 4 czerwca 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet Rossel oraz Joanna za 484,80 PLN. 24 czerwca wysłałam zapytanie o realizację zamówienia, gdyż minął termin wysyłki deklarowany przez firmę na stronie internetowej. Otrzymałam odpowiedź : „Paczka zostanie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych”. 10 lipca ponowiłam zapytanie o wysyłkę i prosiłam o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków, jeżeli paczka nie zostanie wysłana do 12 lipca 2024 roku. 17 lipca wysłałam kolejnego maila z prośbą o zwrot pieniędzy. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie!!!(na które czekałam ponad 30 dni roboczych!!!)
2024-07-24 godz: 11:19Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków pomimo odstąpienia od umowyW listopadzie 2023 zamówiłam przewijak. Mamy lipiec 2024 a ja nadal nie mam ani przewijaka ani zwrotu środków, pomimo że skutecznie odstąpiłam od umowy, tj. Mailowo wysłałam odstąpienie od umowy i upłynęło 14 dni. Do firmy nie można się dodzwonic, na maile i wiadomości na messengerze nie odpowiadają. Osób poszkodowanych jest więcej gdyż właściciele firmy prowadzą ten przestępczy proceder od dawna. Oczekuję zwrotu środków
2024-07-24 godz: 11:17Publiczna
Otwarta
Brak zakupionego towaru13 lipca zakupiłem w Perfect Home Design fotel ogrodowy wiszący za kwotę 499 zł wraz z przesyłką. Od momentu złożenia zamówienia brak kontaktu telefon wyłączony nie odpisują na e-maile. Proszę o pomoc w odzyskaniu należności.
2024-07-24 godz: 11:11Publiczna
Otwarta
Nieuczciwa FirmaSzanowni Państwo, mój problem dotyczy wynajmu samochodu z firmy Panek, który miał miejsce w dniach 25.06.2024 – 04.07.2024. Poniżej przedstawiam szczegółowy opis zdarzeń, które miały miejsce podczas tego okresu: Odbiór pojazdu: Dnia 25.06.2024 odebrałem pojazd z automatyczną skrzynią biegów oraz klimatyzacją (te 2 aspekty były dla mnie najistotniejsze podczas wyboru samochodu). Pojazd miał być w pełni sprawny i spełniać wszystkie warunki umowy. Zgłoszenie awarii klimatyzacji: 26.06.2024 o godzinie 12:34 poinformowałem firmę Panek o niedziałającej klimatyzacji w wynajętym samochodzie. Otrzymałem informację, że ktoś się ze mną skontaktuje niedługo, jednak do godziny 15:52 nikt tego nie zrobił. Brak kontaktu ze strony firmy: 27.06.2024 zadzwoniłem o godzinie 12:23 i obiecano mi, że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 15 minut. Niestety, nadal czekałem na ten kontakt i wysłałem email z reklamacją. Brak samochodu zastępczego zgodnie z umową: Zgodnie z umową powinienem otrzymać samochód zastępczy w ciągu 12 godzin. Minęła jednak już doba od zgłoszenia awarii klimatyzacji, a pojazdu zastępczego nadal nie otrzymałem. Samochód stał pod wynajętym mieszkaniem do wieczora, kiedy to otrzymałem telefon, że dostanę auto zastępcze pod wskazanym przeze mnie adresem. Dodatkowe koszty i utrudnienia: W dniu 26.06.2024 miałem cztery spotkania, a na zewnątrz panowała temperatura 30 stopni Celsjusza, a w samochodzie czułem się jakbym jeździł w piekarniku. Z tego powodu byłem zmuszony ponosić dodatkowe koszty parkingu pod domem, ponieważ musiałem wracać do domu na prysznic przed każdym kolejnym spotkaniem. Samochód zastępczy: Wieczorem 26.06.2024 otrzymałem samochód zastępczy, w którym unosił się nieprzyjemny zapach, przypominający stare mleko. Dodatkowo, brakowało płynu do spryskiwaczy. Zakup płynu do spryskiwaczy: Zgłosiłem firmie Panek brak płynu do spryskiwaczy i poproszono mnie o zakupienie go na fakturę z danymi firmy Panek, co też zrobiłem. Koszty miały zostać do mnie zwrócone. Zwrot pojazdu: Pojazd został zwrócony z zatankowanym do pełna bakiem, umyty na myjni i oczyszczony w środku. Zostawiłem tylko fakturę i resztę płynu do szyb w bagażniku o czym poinformowałem firmę Panek drogą mailową. Brak zwrotu kosztów i kaucji: Minął już miesiąc od całej sprawy. Moja kaucja za wynajem samochodu nie została zwrócona, a koszty zakupu płynu również nie zostały mi zwrócone. Nikt nie odpowiedział na moją reklamację, mimo wielu telefonów z mojej strony i obietnic, że ktoś się ze mną skontaktuje. Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, domagam się natychmiastowego zwrotu kaucji oraz kosztów zakupu płynu do spryskiwaczy, a także odpowiedniej rekompensaty za poniesione niedogodności i dodatkowe koszty. Wedłóg umowy najmu nie powinieniem ponosić kosztów wynajmu kiedy samochód nie jest sprawny. W załącznikach zamieszczam moją korespondencję z firmą Panek, koszty parkingu poniesione przeze mnie kiedy musiałem wracać do mieszkania w celu odświerzenia się oraz inne dokumenty mogące pomóc w tej sprawie. Ogólne warunki najmu możn otworzyć wpisując hasło: [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-24 godz: 11:06Publiczna
Otwarta
firma Perfect Home Design- brak realizacji zam.Zamówienie złożone na stronie internetowej meblehandmade.pl dnia 23.06. zgodnie z informacją, miało zostać zrealizowane do 10 dni roboczych. Do dzisiaj ani zamówionego towaru, ani odpowiedzi na e-maila, ani zwrotu gotówki. Zupełny brak kontaktu ze sprzedającym. Z firmą próbowałam kontaktować się telefonicznie oraz e-mailowo. Wysłano trzy e-maile. Ostatni z odstąpieniem i żądaniem zwrotu wpłaty w wysokości 559zł. Proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconej gotówki.
2024-07-24 godz: 10:04Publiczna
Otwarta
MakitaTowar nie zgodny zamiast klucza udarowego dostałem wkrętarkę podróbkę ze nie odpuszczę tej sprawy zapłaciłem 400zl za nie to co miało wogole być