4Mosa Spółka Akcyjna RMA/2025/12/0163Po około tygodniu standardowego użytkowania, podczas czyszczenia soczewek (okularów) przy użyciu chusteczki dostarczonej przez firmę Muscat, na jednej z soczewek pojawiła się rysa. W mojej ocenie taka sytuacja jednoznacznie wskazuje na wadę produktu.
Firma ta przekazała mi informację, że to uszkodzenie mechaniczne i nie naprawią w cenie danych okularów. W chwili obecnej chcą wysłać mi z powrotem uszkodzone okulary. Oczekuje aby przebadali odpowiednio soczewki u producenta i udowodnili mi w jaki sposób soczewka mogła zostać uszkodzona przy odpowiednim czyszczeniu?
Brak kontaktu z nadawca i informacji o przesylceZamówiłem klocki miały dotrzeć w ciągu 5 dni roboczych i do tej pory nie otrzymałem przesyłki ani żadnej informacji na jej temat mimo próby kontaktu drogą elektroniczną bo telefon niestety jest wyłączony.
Brak paczkiWitam zamówiłam paczkę 10 grudnia w regulaminie i na stronie widnieje czarno na białym do 5 dni roboczych to prezent na gwiazdkę dla dziecka do tej pory zero jakiej kolwiek informacji o wysłaniu paczki na telefon nie można się dodzwonić to są jakieś żarty [usunięte przez moderatora] koniec czekania sprawa właśnie trafia do policji powodzenia wam życzę czekam na zwrot pieniędzy i w tym przypadku nie będę tyle czekać.
Nieuczciwa praktyka Zamówienie złożone na dwie sztuki produktu tzw. Blindbox scullpanda - lalka kolekcjonerska
Na stronie jest informacja , że wysyłki są realizowane w przeciągu 1-5 dniach roboczych z magazynu w Kaliszu
16go grudnia dostaje informację że paczka została nadana
Dziś jest 23 grudnia
Brak informacji o dostawie ,
Brak numeru i nazwy kuriera
Widać żebraczka jest nadana z Chin podają tylko jakiś numer wewnętrzny zamówienia
Jest to ewidentne wprowadzenie klienta w błąd
Będę żądać zwrotu pieniędzy
Nie chce towaru po ok 3 tygodniach dostawy
Bo już nie będzie potrzebny
Tomprexzent na święta dla dzieci
Oczekuję zwrotu środków 299 zł
Lalka skupllpanda 139 zł x2 szt plus 19,99 zł koszt dostawy
Brak zwrotu za niezrealizowane zamówienie 30.09.2025 złożyłam zamówienie w sklepie Charllotte Fashion .
1 października otrzymałam informację o opoznieniu realizacji zamówienia.
Przez kolejny miesiąc dopytywałam kiedy nastąpi wysylka zamowienia . Niestety ciągle zostałam zbywana. Poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot środków. Do dnia dzisiejszego mie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia (312,29zl).
22 listopada po kilku mailach otrzymałam informację ze zwrot następuje w ciągu 14 dni . Minął kolejny miesiąc, a pieniędzy nadal nie odzyskałam .
Pozdrawiam
[usunięte przez moderatora]
brak paczkitotalna paranoja, brak szacunku do klienta, czas dostawy od 1-5 dni roboczych [usunięte przez moderatora], paczkę zamówiłam 13 grudnia dziś jest 23 i ani paczki, która rzekomo została przekazana kurierowi ani numeru paczki do jej śledzenia, [usunięte przez moderatora] zależało mi na tej paczce aby uszczęśliwić moje dziecko na święta! Natychmiast proszę o zwrot moich ciężko zarobionych pieniędzy na konto !!!! [usunięte przez moderatora]
A odpowiedź na meila raz na 24h tacy przepracowani pewnie szykowaniem paczek aby na czas trafiły do zamawiających!!!!
Brak zwrotu środków Brak zwrotu środków, za zwrot z dnia 07.12.2025.
W dalszym ciągu nie otrzymała zwrotów środków na konto za zwrot z dnia 07.12.2025.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków na nr konta podany w formularzu zwrotu.
Zwrot zamówienia.Szukam pomocy w sprawie zwrotu obuwia zmówionego w sklepie internetowym Storamore.pl
ERRAL Sp. Z.O.O.
Aleja Jana Pawła II 27
Warszawa
Polska
NIP: 5273058751
Buty są za duże, trudno mi powiedzieć czy są orygnalne czy podrobione. Na stronie sklepu napisane jest, że aby zwrócić zamówienie należy skontaktować się mailowo ze sklepem w celu uzyskania adresu, na który odesłać zamówienie.
Niestety po wielokrotnej próbie kontaktu (wysłane maile) ze sklepem nie dostałam żadnej odpowiedzi, czytając opinie innych klientów zauważyłam, że wiele osób ma taki sam problem. Na stronie nie ma również podanego numeru kontaktowego więc taka próba skontaktowania się z nimi niestety jest niemożliwa. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?
Brak zwrotu środków za zapłacony towarDnia 28 listopada zakupiłam na stronie beemart.pl telewizor marki LG 55QNED80A6A 55", QNED 4K Ultra HD, 60 Hz, WebOS. Zapłaty dokonałam blikiem w wysokości 1799zl Płatność BLIK 28.11.2025
Nr transakcji 92211235413
https://beemart.pl/
Przez kilka dni nie było odzewu ze strony sprzedajacego po czym po kontakcie telefonicznym przez kilka dni zapewniano mnie że towar bedzie wysłany w dniu rozmowy telefonicznej. Po kilkukrotnym kontakcie dnia 9 września postanowiłam zrezygnować z zakupu ponieważ nie otrzymałam zamówienia. W związku z powyższym wysłałam drogą mailową pismo o odstąpieniu od zamówienia na co dostałam odpowiedź potwierdzającą otrzymanie rezygnacji oraz informację o zwrocie środków w ciągu 14 dni. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków za zakupiony towar.
Zabór zakupionego przedmiotu w trakcie reklamacji4.08.2025 za pośrednictwem Allegro.pl zakupiłem w sklepie pamięć RAM PATRIOT VIPER VENOM 32GB DDR5 KIT.
18 wrz 2025 zwróciłem się do sprzedawcy z pytaniem o to, jak powinienem się zachować, obserwując określony błąd w działaniu tej pamięci. Otrzymałem informację, że "będzie realizowana gwarancja".
W toku korespondencji otrzymałem ponadto informację, że po odesłaniu towaru zostanie przekazany na serwis - "Po otrzymaniu przesyłki przekażemy produkt na serwis." - wiadomość z 22.10.25.
Towar został wysłany do sprzedawcy, po czym otrzymałem zwrot środków. Bez jakiejkolwiek informacji o tym, czy rzecz była wadliwa, czy też nie. Bez pytania lub mojej deklaracji, jak ma być zrealizowana gwarancja.
Tu warto podkreślić, że w tym okresie zrobiło się już bardzo głośno o tym, jak bardzo rosną ceny pamięci RAM. Ja swoje kupiłem za 497 zł brutto (skorzystałem z kuponu na 15 zł, zapłaciłem 482), a te same kości w październiku kosztowały już ponad 700 złotych, a większość porównywalnych modeli około 900-1000. Dziś to już jest blisko 2.000 złotych!
Zaraz po zwrocie środków zacząłem pisać do sklepu, że nie rozumiem sytuacji i że nie żądałem zwrotu środków (wiadomość za pośrednictwem Allegro) z 11.11.25.
Następnie rozpocząłem spór na Allegro, ale Sprzedawca utrzymywał, że miał prawo wybrać sposób realizacji reklamacji.
Allegro nie przyznało mi racji, bo w jego systemie towar został zwrócony i zwrócono za niego środki.
Sprzedawca zakończył spór na Allegro zwrotem: "Dzień dobry,
w przypadku niemożności naprawy lub wymiany, sprzedawca w ramach reklamacji może dokonać zwrotu środków w 1 reklamacji. ponieważ produkt był nienaprawialny, a ten model nie jest już dostępny w naszej ofercie, rozpatrzono reklamację korekta -zwrotem środków.".
Tymczasem jednak jest oczywistym, że nowa kość pamięci podlegała gwarantowaniu przez jej producenta i ewentualna wada nie musiała być naprawiana przez samego sprzedawcę, ale również przez producenta. Sprzedawca mógł zażądać usunięcia wady przez producenta. Na samej aukcji uwidoczniono informację, że "Produkt jest objęty gwarancją producenta do śr., 4 sie 2055".
Na skutek działania Sprzedawcy zostałem pozbawiony kluczowego komponentu komputera. Już przy zgłoszeniu na początek zaznaczałem w wiadomości do niego, że na czas wysyłki muszę sobie "załatwić zastępstwo". By to zrobić, "pożyczyłem" jedną kość pamięci z innego komputera, przez co obydwa działają obecnie w niesatysfakcjonujący sposób (działają w trybie single channel, co odbija się na ich wydajności, jest to do tego 16, a nie 32 GB).
Nie mam szansy samemu "naprawić" sobie poniesionej szkody, bowiem ceny pamięci poszybowały w górę i nie mogę w założonym budżecie osiągnąć zakładanych rezultatów.
Liczyłem jeszcze na jakieś odbicie rynku, ale wszystkie prognozy wskazują na to, że dalsze czekanie spowoduje dalszy wzrost ceny.
Domagam się usunięcia naruszenia moich praw jako konsumenta poprzez:
1) dostarczenie mi takich samych lub równoważnych kości pamięci (7200 Mhz, CL 34, DDR5, 32 GB).
2) w przypadku niemożliwości - zwrot różnicy w cenie pomiędzy ceną produktu z dnia zwrotu różnicy w cenie a ceną zapłaconą przez mnie w dniu transakcji (482 zł). Na dzień 22.12.25 różnica ta dla portalu Allegro wynosi 1 514,92 złotych.