Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-01 godz: 05:42Publiczna
Otwarta
Reklamacja, uszkodzony towar 0000094845/0000110087Witam Nie stety ale musimy zgłosić reklamację zakupionej szafy sza dalate DQLS82411-M267w sklepie komfort Ostroda . Zakupionej dnia 1.03.2025. Oczywiście szafa była zamówiona i mieliśmy czekać na dostawę od producenta . Zamówiliśmy transport który nie mało kosztował bo zapłaciliśmy 119 zł. Sama szafa też nie była tania kosztowała 1859 zł. Przewoźnik przywozl szafe w 7 kartonach . Rozpakowaliśmy kartony i okazało się że dużo elementów od szafy było obszczerbionych , szczególnie rogi , oraz odpadała okleina . Prosimy o wymianę szafy , bądź zwrot pieniędzy wraz z dostawą. Nie jesteśmy zadowoleni z jakości wykonania tego mebla. W załączniku zdjęcia uszkodzeń po otworzeniu kartonów i numery kartonów. Reklamacji mi nie uwzglednili i znowu musze czekać.
2025-03-31 godz: 19:05Publiczna
Otwarta
Brak towaru i brak zwrotu pieniędzyZamówiłem bluzę, wpłaciłem pieniądze od razu, nie dostałem bluzy, termin wylki był kilkukrotnie przekładany, zwrot pieniędzy za towar przekładany o wymyślane noraz to nowe wymówki aż kontakt się urwał.
2025-03-31 godz: 15:26Publiczna
Otwarta
7312768921Reklamowałem robota sprzątającego DREAME L10s Ultra. Sprzedawca sklep RTV EURO AGD odmówił mi uznania reklamacji podając, że robot został zalany. Podważyłem opinię sprzedawcy, ponieważ robot ma podajnik, z którego samoczynnie dozuje wodę. Jeżeli doszło do zalania to tylko w skutek błędu w podajniku, innej możliwości nie ma. Znalazłem na stronie internetowej RTV EURO AGD inną opinię dotyczącą reklamacji tego samego modelu robota sprzątającego i ten inny użytkownik również otrzymał odmowę naprawy z podaniem dokładnie takiego samego powodu odmowy naprawy. Uważam praktyki sklepu za nie konsumenckie. Zażądałem naprawy lub wymiany sprzętu, zażądałem przekazania do producenta, niestety sklep nie uznaje moich roszczeń i nie wystąpił do producenta. Zdaję sobie sprawę, że rozpatrzenie reklamacji należy do swobodnego uznania przedsiębiorcy. W gruncie rzeczy jest on sędzią we własnej sprawie i może działać wyłącznie w swoim interesie. W tym przypadku odmowa reklamacji nie była uzasadniona, wysłana szablonowo.
2025-03-31 godz: 13:01Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.C.
Sprawa nr 4761 [tytuł zmieniony przez moderatora]Przesylka od Online Store / FGroup 1014011163174U, kurier Michal 5065731 za pobraniem 330 PLN. Plac karta za pobranie.. Dostawa dzis. Zarzadzaj paczka w aplikacji DPD Mobile. Miały byc oryginalne perfumy a dostałem jakieś włoskie po 5.90 euro za flakon więc [słowa usunięte przez moderatora] to nie jest zawartość którą zamawialem
2025-03-31 godz: 11:52Publiczna
Otwarta
ZamowienieTotalne [słowo usunięte przez moderatora]. Zamówiłam zestaw perfum a przyszli jakieś dziadostwo. Daje czas do piątku do zwrotu pieniędzy inaczej sprawa trafia do Sądu. Wiem, że jest tysiące ludzi [słowo usunięte przez moderatora]! Zwrot pieniędzy inaczej sprawa do Sadu
2025-03-31 godz: 08:57Publiczna
Otwarta
Brak przelewu za zwrócone zamówienieZamówienie zostało wrócone zgodnie z regulaminem sklepu i odebrane przez firmę 17.02.2025. Od tamtej pory osoba odpowiedzialna za customer service kilkukrotnie obiecywała zwrot zasłaniając się zmianami w firmie, kręcąc, zapominając i jednym słowem: [słowo usunięte przez moderatora]. Na dzień dzisiejszy (31.03.2025) zostało wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, jeśli środki nie zostaną zwrócone sprawa trafi do odpowiednich organów. Oczekuję NATYCHMIASTOWEGO zwrotu pieniędzy.
2025-03-31 godz: 08:55Publiczna
Otwarta
Brak reakcji po zwrocieDnia 05.03.2025 został doręczony zwrot wg. przewoźnika (InPost). Brak jakiejkolwiek informacji/reakcji ze strony sklepu odnosnie statusu zwrotu do dnia dzisiejszego (31.03.2025). Wszelka próba podjęcia kontaktu (email) kończy sie odpowiedziami, jak z automatu. Oczekuje jak najszybszego rozpatrzenia sprawy oraz zwrotu pieniędzy.
2025-03-31 godz: 07:45Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu płatności za zwrócone zamówienie Złożyłam zamówienie na stronie internetowej sklepu bajkowe wnętrza. Produkt otrzymałam 26.02.2025, jednak ze względu na to że nie spełniał moich oczekiwań, zgodnie z regulaminem sklepu, odesłałam produkt na swój koszt, dołączając do paczki formularz zwrotu i fakturę, którą otrzymałam z zamówieniem. Mój zwrot dotarł do sklepu 03.03.2025, tego samego dnia otrzymałam też mail ze sklepu z fakturą korygującą na kwotę zwrotu i przesyłki z prośbą o potwierdzenie jej otrzymania i podanie numeru konta do zwrotu, co niezwłocznie uczyniłam. Jednak do dnia dzisiejszego sklep nie zwrócił środków. Po pierwszym przypomnieniu, po upływie ustawowych 14 dni, zapewniono mnie że zwrot zostanie niezwłocznie wykonany do 48 godzin. Oczywiście zwrotu dalej nie ma. Sklep nie odpowiada już na moje wiadomości. Kwota roszczenia to 79,98 zł, co składa się na równowartość ceny towaru oraz koszt dostarczenia produktu. Jako dowód w sprawie posiadam historię korespondencji mailowej ze sklepem. Zdążyłam się zorientować, że firma często ma problemy ze zwrotem środków Klientom i na innych portalach, na tej stronie również, były już wpisy pokrzywdzonych osób.
2025-03-31 godz: 06:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.C.
problem ze zwrotem - brak wplaty za zwrócony towarZwróciłam dwie sukienki do sklepu Modna Catalina, wysłałam paczkomatem, towar kupiłam niestety bez rejestracji i zwróciłam z paragonem, ale zrobiłam zdjęcie . Inpost potwierdził odbiór paczki, w środku był formularz zwrotu pobrany ze strony Cataliny z danymi adresowymi . Nie chaą zwrócić pieniędzy . Chcą numer zwrotu a ja wszystko im wysłałam w paczce. . Pisałam kilka wiadomości, na, które odpowiada mi automatyczna wiadomość prośba o kontakt telefoniczny ignorują
2025-03-30 godz: 20:48Publiczna
Otwarta
Oskarżenie o szkodeW dniu 28- 30 marca miałam zarezerwowany pobyt w hotelu Ostoja Chobienice. Wybrałam apartament w najwyższym standardzie jaki oferuje hotel. Wraz z pozostałymi 2 osobami korzystającymi z pobytu zauważyłyśmy pęknięta deskę sedesowa - nie uznalysmy za konieczne w naszym odczuciu zglaszanie tego , bo usterki nie zrobiłyśmy my i uznałyśmy ze hotel wie w jakim stanie wydał nam pokoj. Nie przeszkadzalo nam to w użytkowaniu toalety więc korzystałyśmy z pobytu nie zaprzątając sobie tym głowy. Po wymeldowaniu obsługa hotelu przesłała mi maila z nr konta do uregulowania szkody , której nie zrobiłyśmy. Zostałam niesłusznie oskarżona o szkode i narazona na stres . Niestety czar udanego pobytu zniknal w jeden moment. Liczę na wyjaśnienie tej sytuacji przez obsługę hotelowa i przeprosiny.