Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-07 godz: 13:44Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZakupiłem podkaszarkę SKU456 za 289zł. od iman manager.Otrzymałem w dniu 29.05.2025,następnie odstąpiłem od umowy bez podania przyczyny i odesłałem w dniu 30.06.25. wypełniając specjalny formularz.Pomimo wysyłania wezwań do zapłaty na email imanmanagerpl@gmail.com pieniędzy nie ma.
2025-07-07 godz: 12:46Publiczna
Otwarta
nieuczciwa praktykaMoje pytanie dotyczy praktyki stosowanej przez sieć Biedronka, zakupiłem towar w kasie samoobsługowej, zorientowałem się po opłaceniu, że pomyliłem się zamiast baterii AA kupiłem AAA, chciałem je wymienić i jest problem. (cena baterii AAA i AA jest taka sama), Otóż otrzymałem zwrot pieniędzy za baterie w postaci wałczeru do sklepu biedronka, jednak realizacji mogę dokonać w dniu następnym. Nie otrzymałem pieniędzy. Czy taka praktyka jest zgodna z dobrymi obyczajami panującymi w naszym Kraju? Czy można to zmienić? Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-07 godz: 08:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.N.
Zakup automatu18 mają zakupiłam automat który 17 czerwca juz zgłaszałam na serwis bowiem automat przeciekał. Serwisant jak przyjechał.poinformowal mnie ze jest wyciek przez łożyska. Mam automatu nie używać bo wyciek moze uszkodzić silnik on przyjedzie i wymieni cały bęben z łożyskami. Dzwoniłam po tygodniu od jego wizyty kiedy ofzyjedzie naprawić automat to mówi ze czeka na części i moze to potrwac jeszcze 2-3tyg czyli będę dobry miesiac bez automatu. Czy w związku z tj. E ze automat zepsuł sie nie cały miesiac po zakupie mogę zadać wymiany na nowy?
2025-07-07 godz: 06:25Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.W.
niezrealizowane zamówieniewitam, w dniu 02.07 zamówiłam basen który miał dotrzeć po 2-4 dniach od momentu zakupu. W dniu dzisiejszym okazuje się że basen nawet nie został wysłany. Żądam zwrotu pieniędzy albo dostarczenia basenu do 10.07.2025r.
2025-07-07 godz: 05:49Publiczna
Otwarta
celowy brak odpowiedzi na reklamację opieszałość i bezczelność firmy (oprócz opóźnienia pociągów ) to chyba logo firmowe tej Spółki. Zakupiłam przez omyłkę synowy bilet tygodniowy za 110 zł , miał być miesięczny. Zorientowałam po 10 minutach jak syn odebrał bilet. Od razu napisałam prośbę o uznanie reklamacji i możliwość zwrotu biletu i zakup miesięcznego . Reklamację napisałam 03.07 bilet tygodniowy jest ważny do 09.07. a bezczelność firmy nie zna granic. Do dzisiaj a mamy 07.07 nikt nie raczył mi NIC odpowiedzieć a za chwilę, cóż zapewne dostanę odpowiedź że bilet już został wykorzystany. Ja tego tak nie zostawię i na pewno zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Komsumenta i do innych instytucji broniących prawa człowieka. Żenujące !!!
2025-07-07 godz: 05:45Publiczna
Otwarta
celowy brak odpowiedzi na reklamację opieszałość i bezczelność firmy (oprócz opóźnienia pociągów ) to chyba logo firmowe tej Spółki. Zakupiłam przez omyłkę synowy bilet tygodniowy za 110 zł , miał być miesięczny. Zorientowałam po 10 minutach jak syn odebrał bilet. Od razu napisałam prośbę o uznanie reklamacji i możliwość zwrotu biletu i zakup miesięcznego . Reklamację napisałam 03.07 bilet tygodniowy jest ważny do 09.07. a bezczelność firmy nie zna granic. Do dzisiaj a mamy 07.07 nikt nie raczył mi NIC odpowiedzieć a za chwilę, coż zapewne dostanę odpowedź że bilet już zostałwykorzystany. Ja tego tak nie zostawię i na pewno zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Komsumenta i do innych insyttucji broniących prawa człowieka. Żenujące !!!
2025-07-06 godz: 19:36Publiczna
Otwarta
Brak środków za zwrócony towar Zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego firmy w dniu 02.06.2025 dokonałam odstąpienia od umowy (odesłałam dostarczony 25.05.2025 towar wraz z podpisanym formularzem odstąpienia oraz dowodem zakupu FA064716). W dniu 06.06.2025 otrzymałam z Poczty Polskiej potwierdzenie dostarczenia ww. przesyłki. Po upływie 14 dni i braku zwrotu środków na rachunek bankowy, wielokrotnie próbowałem skontaktować się telefonicznie z firmą, niestety nikt nie odbierał. Pisałam również smsy, emalie, wiadomości na Messenger, z prośbą o zwrot środków. Bez odzewu, jakby zapadli się pod ziemię. Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków w wysokości 199.99 zł wraz z odsetkami ustawowymi za zwłokę.
2025-07-05 godz: 08:12Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamowieniaWitam 4 tygodnie temu zamówiłem ostrza do maszynki philips one blade za 219zl i do tej pory sprzedawca zapewnia mnie że została wysłana lecz paczka nie została wysłana ponieważ numer przesyłki nie istnieje chcialbym zwrotu poniesionych kosztów
2025-07-04 godz: 07:49Publiczna
Otwarta
Reklamacja Złożyłem zamówienie na obuwie w sklepie Bravomoda, obuwie przyjechało felerne, jeden z butów miał krzywy obcas co świadczyło o tym, że nie dało się w nim stabilnie chodzić ponieważ noga się wykrzywiała, zwróciłem się do sklepu w tej sprawie i złożyłem stosowną reklamację, buty przyjęli stwierdzili że jest wada i po 14 dniach odpisali że buty zostały naprawione i zostaną odesłane z powrotem, tak też się stało buty przyjechały ale w takim samym stanie jak zostały odesłane do reklamacji czyli nie zrobiono z nimi kompletnie nic i nadal nie można w nich chodzić. Napisałem maila w tej sprawie i zażądałem zwrotu pieniędzy ponieważ obuwie nie nadaje się do użytku. Otrzymałem odpowiedź, że buty nie mają wady i wynika to ze sposobu chodzenia oraz użytkowania dodali również że nie podlegają reklamacji i niby przeprowadzona korekta która nie miała miejsca była jednorazowa i grzecznościowa z ich strony w ramach dobrej woli i jeśli się nie zgadzam mam się skontaktować z Państwem w tej sprawie. Dla mnie to jest kpina ze strony tej firmy. Buty kosztowały 400zł to nie są małe pieniądze, a teraz będą leżeć na półce ponieważ nie nadają się do użytku ani też nie chcą przyjąć mi ich z powrotem
2025-07-03 godz: 18:35Publiczna
Otwarta
Wadliwy towarZakupiony został telefon marki Xiaomi15 za4845zl, telefon przyszedł uszkodzony, dochodzi do zwrotu telefonu przez inpost zostaje podany 10 cyfrowy kod i towar z powrotem wraca do firmy. Miała to być niby reklamacja. Nie zostałem poinformowany jak będzie wyglądać reklamacja rzekomo nadano jakieś kody których nie dostałem, po podaniu kodu zwrotu dowiaduje się że nie ma takiego towaru i moja reklamacja jest bezpodstawna po wcześniejszym wysłaniu dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej wadę produktu, piszę maile ale nie dostaje odpowiedzi,jestem ignorowany przez firmę action nawet dzwoniąc na infolinię firmy jestem zbywany, proszę o pomoc. Na koniec chciałbym zwrotu pieniędzy za towar który kupiłem