Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-21 godz: 15:50Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzyDnia 04.12.2025 na stronie zakupiłem Booster samochodowy 30000 mAh z powerbankiem za 165 złotych. Niestety po odebraniu paczki okazało się, że w przesyłce otrzymałem niewłaściwy przedmiot – zamiast Booster samochodowy 30000 mAh z powerbankiem dostałem ładowarkę impulsową do akumulatorów, która nie kosztuje nawet 40 złotych. Po zwróceniu się mailowo do sklepu, uzyskałem tylko plik z dokumentem do zwrotu, w takim przypadku odesłałem produkt, a na maila przesłałem wszystkie dokumenty zwrotu wraz ze zdjęciami błędnego produktu. Koszty przesyłki musiałem pokryć sam mimo pomyłki ze strony sprzedawcy. Niestety nawet po odesłaniu przesyłki brak kontaktu ze sprzedającym mimo ze zwrot został odebrany 12.12.2025. Oczekuje na zwrot pieniędzy wraz z kosztami zwrotu w łącznej kwocie 175 złotych.
2025-12-21 godz: 15:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.S.
Reklamacja W grudniu w okresie świąt Bożego Narodzenia nadałam przesyłkę która nie dotarła do nadawcy (zwrot do firmy Zara). Przesyłkę nadałam w paczkomacie przy ulicy Radiowej 01 (Warszawa Bemowo) Paczkomat podczas próby otwarcia skrytki, kolkukrotnie otworzył tą samą skrytkę w której znajdowała sie inna przesyłka Reklamacja została złożona - nie otrzymałam odpowiedzi w regulaminowym terminie 30 dni. Poniżej treść tej reklamacji. Szanowni Państwo, niniejszym wzywam do natychmiastowego zwrotu przesyłki nadanej przeze mnie za pośrednictwem paczkomatu, o numerze nadania ustalonym z Państwa pracownikiem infolinii i wskazanym w piśmie reklamacyjnym o numerze IPR13392218, lub – w przypadku braku możliwości jej zwrotu – do zapłaty kwoty jej równowartości 2 231,80 zł (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści jeden złotych i osiemdziesiąt groszy) tytułem odszkodowania. Pomimo upływu ustawowego terminu doręczenia oraz wielokrotnych prób wyjaśnienia sprawy – m.in. przesłania wymaganych dokumentów na adres e-mail: bwodzinska@inpost.pl w dniu 18 lutego br. – przesyłka nie została doręczona do odbiorcy ani zwrócona do mnie jako nadawcy. Pierwotna reklamacja została złożona w grudniu 2024r - w ciągu ustawowych trzydziestu dni nie skontaktowali się Państwo ze mną ani mailowo ani telefonicznie. Dopiero po upływie ustawowego terminu skontaktował się ze mną Państwa pracownik, prosząc o przesłanie dokumentów co uczyniłam 18 lutego, jednak nadal nie otrzymałam odpowiedzi a sprawa została pozostawiona bez rozpatrzenia. Wszystkie dokumenty o które Państwo prosili w późniejszych wiadomościach zostały przesłane za pomocą maila w załącznikach bądź za pomocą formularza InPost jednak sprawa nadal pozostała niewyjaśniona. Zgodnie z art. 776 i nast. Kodeksu cywilnego (dotyczących umowy przewozu), a także art. 415 Kodeksu cywilnego (odpowiedzialność za szkodę), domagam się: niezwłocznego zwrotu przesyłki w stanie nienaruszonym na mój adres: [dane usunięte przez moderatora] lub alternatywnie: zapłaty odszkodowania w wysokości 2 231,80 zł na numer konta bankowego: [dane usunięte przez moderatora] Z uwagi na upływ terminu przewidzianego na rozpatrzenie reklamacji (30 dni), uważam sprawę za bezzwłocznie wymagającą rozwiązania. W przypadku braku odpowiedzi w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego wezwania, sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania cywilnego. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-12-21 godz: 12:38Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.H.
Cinema City, błędna informacja [zmienione przez moderatora]Kupiłam trzy bilety na seans Avatar. Chciałam je zwrócić, według informacji na stronie można tego dokonać nawet do dwóch godzin przed seansem. Ja chciałam to zrobić 5 dni przed seansem. Niestety Cinema City nie zwróciło mi pieniędzy za zakup internetowy biletów. Twierdząc że zwroty są możliwe gdy kupuje się u nich bilety tylko jako zarejestrowany użytkownik a nie jako gość. Kupiłam jako gość, ale adres e-mail podawałam więc mieli jak mnie zweryfikować.
2025-12-21 godz: 09:15Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za odwołany koncertChodzi o odwołany koncert muzyki filmowej który miał odbyć się 17.11.2024. Został on przełożony na jesień 2025 jednak dostałem informację, iż mogę się starać o zwrot pieniędzy. pierwszego maila z taką prośbą wysłałem 01.12.2024 roku i cały czas dostawałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do Pana [usunięte przez moderatora]. tylko że ja nie znam takiej osoby a bilety kupowałem od ww. firmy. W jednym z ostatnich wiadomości zostałem taką oto odpowiedź (cytat): ,,Informuję, że właścicielem firmy jest [usunięte przez moderatora], nie jego pracownik. Pozdrawiam. Z poważaniem Obsługa bileterii TRINITY Media Entertainment Development" (koniec cytatu) Oczekiwałbym od firmy obiecanego przez nich zwrotu pieniędzy za bilety.
2025-12-21 godz: 07:33Publiczna
Otwarta
Brak wysyłki zamówienia i brak zwrotu pieniędzy 8 grudnia 2025 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Bajkowe wnętrza. Do dzisiaj tj. 21.12.2025. Nie otrzymałam przesyłki pomimo kontaktu ze sklepem. Na ostatnią wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy dostałam odpowiedź, że wkrótce zostanie zamówienie wysłane. Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy, [usunięte przez moderatora]
2025-12-21 godz: 01:13Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.M.
Brak towaru i numeru nadania po 19 dniach ​Data złożenia i opłacenia zamówienia: 2 grudnia 2025 r. ​Kwota: 219.98 zl ​Termin realizacji: Zgodnie z regulaminem sklepu termin ten został rażąco przekroczony (minęło 19 dni). ​Przebieg interwencji: * W dniu 19 grudnia wezwałem sklep do przesłania numeru nadania pod rygorem odstąpienia od umowy. ​W odpowiedzi sklep wysłał wymijającą wiadomość o treści: „zamówienie jest w drodze, jak tylko system przewoźnika zaktualizuje dane, przekażemy dane do śledzenia”. ​Obecny status: Mimo zapewnień, sklep wciąż nie przedstawił dowodu nadania paczki (numeru śledzenia). Istnieje uzasadnione podejrzenie, że towar nie został wysłany, a klient jest celowo wprowadzany w błąd. ​Roszczenie: Natychmiastowe wydanie towaru lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty w związku z niedotrzymaniem warunków umowy.
2025-12-20 godz: 19:19Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy21.10.2025 dokonałem zakupu kawy mielonej na potrzeby firmy w której pracuję. Zamówienie opłaciłem tego samego dnia z prywatnych środków (szybka płatność internetowa BLIK) żeby przyspieszyć czas realizacji zamówienia. Kawa widniała na stronie jako "dostępna w dużej ilości" jednak przez kilka dni nie miałem żadnej informacji o wysyłce. Dwukrotnie byłem zapewniany mailowo że "następnego dnia zamówienie zostanie wysłane" ale tak się nie stało. Firma nie odbiera telefonów. Finalnie wysłałem najpierw rezygnację z zamówienia z prośbą o zwrot pieniędzy, później - zgodnie z prośbą sklepu - dosłałem numer konta (20-11-2025) jednak do dzisiaj nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji od sklepu. 16-12-2025 przesłałem maila z wezwaniem do zapłaty z podanym 7-dniowym terminem oraz wysłałem kopię fizyczną pisma za pomocą kuriera. Przesyłka nie została odebrana, brak odpowiedzi na maila oraz brak pieniędzy do dnia 20.12.2025
2025-12-20 godz: 18:19Publiczna
Otwarta
praktyki [zmienione przez moderatora]Sklep zielarski internetowy Evita mieszczący się w Szczecinie pod nazwą Aloes nie realizuje zamówień, zwodząc swoich klientów mailami , w których zapewniają o tym jak bardzo dokładają starań, żeby "zadowolić" klienta, że wysyłają produkty w ciągu 48 godzin od zaksięgowanej transakcji, [usunięte przez moderatora] Status zamówienia zmienia się po ponaglających mailach i to również wymaga czasu, bo telefony pozostają niestety głuche. Zamówienie zostało złożone 7.12.2025, po kilku mailach od 16.12 jest wreszcie pakowane, niestety do tej pory nie zostało wysłane pomimo wyznaczonego przeze mnie terminu. Oczekuję zwrotu pieniędzy, produkt mogę kupić w innym sklepie.
2025-12-20 godz: 17:55Publiczna
Otwarta
Uwaga! [zmienione przez moderatora]Zamówiłem telefon Samsung S25 dnia 6.10.2025, zapłaciłem blikiem z góry. Wysyłka miała być do pięciu dni. Po około pięciu tygodniach od zakupu smartfon nadal nie został wysłany, więc anulowałem zamówienie. Zostałem zapewniony o zwrocie środków, lecz do 20.11.2025 to nie nastąpiło. Za to otrzymałem propozycję podpisania Umowy ugody, wg której pan [usunięte przez moderatora]chciał zwracać mi przywłaszczone MOJE pieniądze w ratach i jeszcze bezczelnie twierdził, że to jedyny sposób. Rzecznik konsumentów oczywiście odradził podpisywanie czegokolwiek z tym panem. 20.11.2025 wysłałem oświadczenie o odstąpieniu. Po najbliższych dniach podejmę następne kroki prawne (wezwanie do zapłaty). Kontakt tylko mailowy i to, od czasu odkrycia prawdy o przywłaszczeniu pieniędzy, bardzo zdawkowy. Telefon głuchy. Formularze kontaktowe bezużyteczne. W ostatnim mailu jakieś głupie pytania o przynależność i zasady działania grupy poszkodowanych przez pana [usunięte przez moderatora], który sam na swoim blogu kreuje się na pokrzywdzonego. To trzeba mieć tupet.
2025-12-20 godz: 07:32Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.K.
Brak odpowiedzi na reklamacjęZamówiłem sweter w rozmiarze 2XL, a otrzymałem produkt wielkości S. Opakowanie miało naklejkę 2XL, ale otrzymałem towar w rozmiarze jak dla dziecka. Zgłosiłem to do firmy Modario z prośbą o propozycję rozwiązania problemu i po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem na podany na stronie telefon, ale automat odpowiada, że połączenie nie może być zrealizowane. Wcześniej nie było problemu z szybkością odpowiedzi na e-mail i wszystko wskazywało, że firma jest ok. Od momentu pojawienia się problemu zapadła cisza.