Zwrot środków finansowych25 listopada dokonałam zamówienia u sprzedawcy internetowego Butik Gwiazdeczka wtedy w informacjach na stronie sklepu nie było zapisu o tym że sklep dokonuje zwrotu na kartę podarunkową. Zwracając towar zgodnie żądam zwrotu środków finansowych na konto bankowe a nie w formie bonu podarunkowego który obliguje mnie do dalszych zakupów u tegoż sprzedawcy. Firma nie odpowiada na żadną próbę kontaktu telefonicznego ani w wiadomości Messenger
Zwrot pieniędzy za brak otrzymanego zamówienia Zamówienia dokonałam 15 marca 2025, po kilku moich emailach dowiedziałam się, że produkt, który zamówiłam nie jest już u nich dostępny. Zapewnili, że wykonają zwrot pieniędzy albo zrobią wymianę na inny produkt. Niestety zwrotu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Nr zwrotu: R/GEB/2025/06/25/54319
Sklep nie odpowiada na próby jakiegokolwiek kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy za nie wysłany towar.
brak zwrotu pieniędzyzamówiłam towar w dn. 15.10.2025, który nie spełniał oczekiwań. Dokonałam zwrotu w terminie i zgodnie ze wskazówkami dot. zwrotów i reklamacji na stronie https://olaroka.fashion/zwroty-i-reklamacje/. Towar został odebrany w dn. 30.10.2025. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu za zwrócony zakup. Firma nie odpowiada na maile ani na telefony.
Oczekuję od firmy zwrotu kwoty za zakupiony towar (433 zł)
brak rozpatrzenia reklamacjiw dniu 21.08.2025 r. zakupiłam łóżko na stronie firmy tegre. Otrzymałam inny model łożka i inny kolor (chciałam beżowy, otrzymałam granatowy). Po otrzymaniu produktu w dniu 30.09.2025 r, wypełniłam formularz reklamacyjny. Firma zechciała zdjecia łóżka, wiec je wysłałam. Ządałam zwrotu gotówki za łożko. Od tamtej pory firma nie opdowiada i nie zwróciła mi pieniedzy ani nie odebrała towaru. A ja byłam zmuszona do zakupu innego łóżka. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu pieniedzy. Proszę poczytać też opinie na stronie tegre gowork. [usunięte przez moderatora]Żałuje że wczesniej nie znalazłam tych opini.
Odstąpienie od umowy, odmowa zwrotu kosztu Po wysłaniu pisma z odstąpieniem od umowy na odległość z przysługującym mi 14-dniowym prawem do odstąpieniem od umowy bez podawania przyczyny, otrzymałem wiadomość odmowną ponieważ zakupiłem kurs na jednoosobowa działalność gospodarczą wiec nie przysługuje mi prawo do odstąpienia. Zaznaczam że zakup nie wiąże się w żaden sposób z charakterem prowadzonej przeze mnie działalności gospodarcze dlatego uważam że przysługuje mi według prawa możliwość odstąpienia od umowy.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie 9.11, czas na realizację 5 dni. Towar nie wysłany. 18.11 wysłano maila o anulowaniu zamówienia jak sklep kazał przez SMS. Pierwotnie informowali że zwrot nastąpi do 28.11, następnie do 2.12. Mimo wielokrotnych próśb o zwrot moich pieniędzy (taka samą formą płatności czyli blik na numer telefonu podawany w korespondencji) nie zrobili tego. [usunięte przez moderatora] Sprawa również trafi na policję, IH oraz UOKiK. [usunięte przez moderatora]
Towar zakupiony nie została dostarczonyW lipcu na stronie internetowej w sklepie o nazwie Attirra zakupilam towar, dokonałam wpłaty, do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałam
Po licznych meilach do właściciela strony sklepu otzrymuję tylko informacje że rozpatrują reklamację u przewożnika i mają na to 90 dni, niestety towar nie został wogóle wysłany bo nie mam nr przesyłki , a 90 dni już dawno minęło
Reklamacja brak zwrotu [usunięte przez moderatora] przysłany towar niezgodny z opisem. Następnego dnia odesłany zwrot z całą dokumentacja zdjęciami wnioskiem. Pieniądze pobrane przez kuriera przy przesyłce. Za zwrot opłacone z mojej kieszeni. A w dodatku nie mam ani zwrotu pieniędzy 265zl ani towaru bo został odesłany. Zero kontaktu. Nie odpisują na email to już trwa ponad miesiąc. A jest 14 dni na zwrot pieniędzy na konto. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy! Nie zostawię tego tak ja pracuję na to żeby mieć. [usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy Wysłany towar był niezgodny z tym na zdjęciu dostałam totalnie inną bluzkę. Odesłałam towar mam powiedzenia odesłania towaru. Na wszelki wypadek zrobiłam też zdjęcia ubrań paragonów. Jestem gotowa wejść na drogerię sądową.
Brak realizacji zamówieniaPomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić.