Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-30 godz: 20:12Publiczna
Zamknięta
nie mogę ozyskać pieniędzy za oddaną kurtkęKupiłam kurtkę za 650 zł. Odesłałam, ponieważ nie pasowała, poprosiłam o zwrot pieniędzy i od 2 tyg ponaglam , dzwonię , piszę maile do sklepu. Na maile nie reagują. Przez telefon obiecują, że już dziś zostanie wysłany przelew i nic się nie dzieje. Bez efektu. Zostałam oszukana. Chcę odzyskać pieniądze
2024-05-07 godz: 17:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.K.
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 08.01.2024r. dokonałam zamówienia w sklepie KARKO (zamówiony towar: Płaszcz flauszowy trencz na podszewce KLARA z paskiem karmelowy , Rozmiar: 50/52) o łącznej kwocie: 532,89 zł W związku z niepasującym rozmiarem odesłałam zamówiony produkt w dniu 19.01.2024r. Otrzymałam informację od sklepu, że mój zwrot został pozytywnie rozpatrzony, a w ciągu kolejnych dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety do dziś ich nie otrzymałam. Pisałam już kilka wiadomości z prośbą o zwrot lub chociaż informację kiedy mogę się spodziewać zwrotu, za każdym razem otrzymywałam automatyczną wiadomość o tym, że są w trakcie problemów finansowych, ale postarają się jak najszybciej oddać pieniądze. Do dnia dzisiejszego brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą.
2024-05-07 godz: 14:04Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.N.
Zwrot środków za zamówienieW dniu 10.04.2024 firma Zalbut zatwierdziła zwrot zamówienia i w ciągu 14 dni powinna dokonać przelewu na konto. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych środków w kwocie 408 PLN
2024-05-07 godz: 13:19Publiczna
Otwarta
OszustwoZwykle chinskie oszustwo i brak mozliwosci zwrotu. Wszystkich pokrzywdzonych zachecam do zlozenia zawiadomienia mailowego do prokuratury w Gliwicach, III konisariat policji w Gliwicach wstrzal postepowanie w tej sprawie
2024-05-07 godz: 04:03Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyPo zamówieniu towaru i przedpłacie 1557,40 zł za zamówienie numer 414609 kontakt z właścicielem się urwał, podobnie jak bardzo wiele osób nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie, ani towaru, telefon jest wyłączony, a strona internetowa nieczynna. Firma dalej prowadzi swoją działalność w innych miejscach (allegro.pl) I przyjmuje kolejne zamówienia. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy. Do tej pory wysłałam kilkanaście wiadomości do Państwa mailowych/ smsowych, na portalach społecznościowych firmy i brak kontaktu. Wysłałam również wezwanie do zapłaty. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie sprawy na policję.
2024-05-06 godz: 20:29Publiczna
Otwarta
OszustwoZakupiłam sweter kaszmirowy z butiku rodzinnego polskiej produkcji, który wyprzedawał asortyment z uwagi na zamykanie działalności gospodarczej. Tak przynajmniej głosiły opis produktu oraz opis "dramatycznej sytuacji" na stronie sklepu. Jakże ogromne było moje zdziwienie, gdy sweter otrzymany w przesyłce okazał się być bez metki, tylko nieznacznie przypominał ten na zdjęciu na stronie, był fatalnej jakości oraz materiał z którego był wykonany okazał się być akrylem! Gdy sprawdziłam adres zwrotu, na który chciałam dokonać przesyłki okazało się, że nie znajdował się w Polsce ale w Chinach. Sklep nadal prowadzi działalność, zniknęła informacja o krytycznej sytuacji finansowej i związanej z tym faktem wyprzedaży asortymentu. Sweter i reszta asortymentu nadal sprzedawana jest po tych samych obniżonych cenach. Zostałam oszukana. Oczekuje pełnego zwrotu za produkt wraz z kosztem przesyłki na konto bankowe z którego zapłaciłam za towar. Swetra nie zwróciłam i nie będę zwracać. Nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego.
2024-05-06 godz: 10:55Publiczna
Otwarta
Oszustwo wykonania usługiOddałem felgi z Mercedesa SL do renowacji CNC do firmy RIMS Pana [dane usunięte przez moderatora]. Felgi dotarły 22.03.2024. Pan [dane usunięte przez moderatora]umówił się ze mną słownie, że wykonanie prac potrwa tydzień, półtora. Niestety Pan [dane usunięte przez moderatora]kłamie i zwodzi. Na początku, że był na L4, następnie, że musiał zwolnić pracowników. Póżniej zaczął już kłamać, że wysłał felgi - jednak one nie dochodziły. Pan [dane usunięte przez moderatora]to rasowy oszust i kłamca, który zwodzi klientów i nie chce oddać produktu ani wykonać usługi. Dzwoniłem do Pana [dane usunięte przez moderatora]przez dwa tygodnie każdego dnia kilka razy dziennie. Za każdym razem twierdził, że za chwilę wyślę potwierdzenie wysłania felg oraz ich zdjęcia jak zostały naprawione. Oczekuje zwrotu moich felg w stanie takim jak wysłałem lub zapłatę za nie w wysokości 4500 zł. Uważam, że żadnych prac firma RIMS nie podjęła z moimi felgami.
2024-05-06 godz: 12:34Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z zakupuW dniu 11 03.2024 zakupilam na str foowearstore.pl buty, po tygodniu korzyst. z przyslugujacego mi prawa odstapilam od umowy. Powiadomilam ich na stronie, ktora podalam. Dostalam automatyczna odp, ze odezwa sie w ciagu 48 godz. Do tej pory nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Po miesiacu wyslali mi buty, ale nie odebralam ich, bo zerwalam z nimi duzo wczesnniej umowe. Bylam w kontakcie z rzecznikiem praw konsumenta, ktory doradzil mi, zebym zrobila wezwanie do zaplaty. Wezwalam ich 2 tyg temu do zaplaty i znowu odpowiedz automatyczna. Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniedzy. Jest to kwota385, 80zl
2024-05-06 godz: 12:10Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.S.
Brak zwrotu gotówki 18go kwietnia wpłynął zwrot towaru do magazynu,sprzedający ma 14 dni na oddanie gotówki. Do dziś jej nie otrzymałam, telefonu nikt nie odbiera,na wiadomości też nie odpisują.
2024-05-06 godz: 09:00Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.W.
brak zwrotu pieniedzy brak zwrotu pieniedzy ...dres wyslany do firmy 26/03/24 dotarl.w dniu nastepnym ...do tej pory brak zwrotu pieniedzy oraz kontaktu