Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-24 godz: 10:44Publiczna
Otwarta
brak zwrotuwitam serdecznie od poczatku po zakupie jestem sukcesywnie okłamywany przez ten sklep . mam na wszystko korepondencje mailowe . zrobilem tam zakup poparty dobrymi opiniami , ale zaraz nastepnego dnia po zakupie jeszcze przed wysłaniem tego zamówienia zadzwonilem tam i poprosilem o anulowanie tego zamówienia , sprzedający specjalista Dawid powiedzial ze mam napisać maila o tym i tak uczyniłem , bylo to 29 go pazdziernika po 8 rano . a o 16 godz. tego same dnia oni i tak to nadali juz po wyslaniu do nich informacji o mojej rezygnacji , !! umówiliśmy sie ze zwrócą mi za całość i wysyłkę i nie obarczą mnie kosztami zwrotu , od zwrotu do nic tego produktu leci juz 3 tydzień ,jestem mamiony przez nich ze mi zwrocą , ze juz wyslali itd. pieniadze a pieniedzy nie ma . to kłamcy , żaluje ze zakupilem u nich towar. proszę o pomoc. . mam Zrzuty rozmowy ze sklepem !! rano pisalem o anulowaniu a oni odpisali po 12 ze to juz wyjechalo do mnie -mimo mojej anulacji zamówienia !!! po powrocie mi zwrócą pieniądze. a kurier zabrał to dopiero po 16 tego dnia co jarano prosiłem zeby tego nie wysyłać . a do nich to zamówienie wróciło 4 go listopada. . do tej pory nie ma tam więcej osób do kontaktu tylko jeden specjalista Dawid co okłamuje mnie . ostatecznie na tą chwile czekam 3 tydzień na zwrot za zakup którego nie odebralem wdg. uzgodnień z doradcą . oczekuje by wywrzeć nacisk na sklep żeby natychmiast zwrócil mi moje pieniądze calosć . numer zamówienia który podalem to numer mojego zamówienia ktorego dotyczy spór. łączna kwota 945,16 zł
2025-11-24 godz: 06:05Publiczna
Otwarta
Dostawa zbyt małej ilości zamówionego produktu Dnia 30.09.2025r. zamówiłam 3 sztuki perfum. Zamówienie zostało natychmiastowo opłacone online (łączna kwota 137.50 zł). W dniu 03.10.2015 r. otrzymałam zamówienie, ale niekompletne - zamiast 3 produktów, w opakowaniu znajdował się jeden. Niezwłocznie skontaktowałam się z biurem obsługi i zamówienie zostało rzekomo poddane ponownej weryfikacji. Od tego momentu jestem traktowana zupełnie niepoważnie. Przypominam się o zaistniałej sytuacji co tydzień i z taką samą częstotliwością jestem zwodzona, że produkty zostaną w ciągu kilku dni wysłane, co oczywiście nie ma miejsca. Początkowo twierdzili, że transakcja przebiegła zgodnie z planem i nie doszło z ich strony do błędu, ponieważ w systemie widnieje, że wysłali 3 perfumy, co jednak nie jest prawdą. Po kilku tygodniach upominania się o "swoje" w końcu otrzymałam odpowiedź, że wyślą 2 zaległe perfumy. Nie wysłali do tej pory. Sytuacja trwa 2 miesiące. Rozumiem, że trudno udowodnić taką nieścisłość, ale myślę, że choćby waga przesyłki może być potwierdzeniem. Zupełnie inną wagę będzie miała przesyłka zawierająca jeden perfum, a inną - trzy. Oczekuję od firmy natychmiastowego wysłania 2 sztuk perfum lub zwrotu gotówki.
2025-11-23 godz: 19:46Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
Nieuczciwa polityka zwrotu towaru Na stronie internetowej sklepu Byroza Warsaw kupiłam sweter z kaszmiru o wartości 229 zł (był przeceniony!!!). Nazwa firmy sugerowała, że to butik warszawski. Otrzymałam towar z Chin, niezgodny z zamówieniem. Sweter z plastiku i do tego rozmiar dużo mniejszy! Zgodnie z polityką zwrotów firmy wystąpiłam o formularz zwrotu i dowiedziałam się koszt przesyłki zwrotnej stanowi równowartość zamówienia tj. 230 zł. Firma nie informuje o tym na swojej stronie!!! Po tym incydencie czytałam opinie o sklepie na forach internetowych i nie jestem jedyną osobą, która straciła w ten sposób pieniądze. Oczekuję wskazania przez tę firmę adresu do wysyłki zwrotu na terenie Polski i zwrotu środków.
2025-11-23 godz: 16:59Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.K.
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 28 lipca 2025 roku złożyłam zamówienie na 2 sukienki na łączna kwotę 528 zł. Zamówienie okazało się nie trafione i w dniu 7 sierpnia zgłosiłam zwrot przez arkusz na stronie sklepu CATALINA i w tym samym dniu wysłałam paczkę pocztą priorytetową. Otrzymałam na e-maila potwierdzenie zwrotu które zostało zarejestrowane u nich po nr R/mod/2025/07/07/55538. Po mojej interwencji w dniu 21 sierpnia otrzymałam wiadomość że zwrot został zaakceptowany i za kilka dni otrzymam zwrot pieniędzy, jednak po wielu moich interwencjach i ich obietnicach zwrotu pieniędzy nie otrzymałam do dnia dzisiejszego.
2025-11-23 godz: 14:20Publiczna
Otwarta
Zwrot towaruW dniu 1.11.br. zakupiłem, poprzez stronę internetową ducencen.com, buty reklamowane jako "oryginalne australijskie buty ortopedyczne". Przesyłkę, po dokonaniu zapłaty, odebrałem 5.11 od kuriera firmy Pocztex. Tego samego dnia, po obejrzeniu przesłanych butów postanowiłem je zwrócić. Zgodnie z "Polityką zwrotu" określoną na stronie sprzedającego akceptowany jest taki zwrot, ale żeby go dokonać należy skontaktować się z działem obsługi (service@ducencen.com) w celu uzyskania adresu na jaki ma być dokonany zwrot. Tak też uczyniłem i tego samego dnia, zamiast adresu, otrzymałem informację, że sprawa została przekazana do wyjaśnienia, do działu obsługi klienta. Ponieważ uważałem, że nic w tej sytuacji nie trzeba wyjaśniać, poprosiłem ponownie o podanie adresu do zwrotu i znowu dostałem informację, że sprawę przekazano do działu obsługi. Do dnia dzisiejszego jednak nie otrzymałem tego adresu, a moje kolejne ponaglenia pozostały bez odpowiedzi. Oczekuję więc od sprzedającego niezwłocznego przesłania mi dokładnego adresu do zwrotu zakupionego towaru i tym samym zrealizowania przysługującego mi prawa odstąpienia od zakupu.
2025-11-22 godz: 22:40Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu należnościDnia 06.11.2025 dokonałam zwrotu zamówienia nr 10429. Paczka została odebrana przez sprzedawcę 07.11.2025, na co mam potwierdzenie. Dnia 21.11.2025 minął ustawowy czas na zwrot środków, do tej pory ich nie otrzymałam. Sprzedający nie odpisuje na wiadomości e-mail. Proszę o niezwłoczny zwrot należności.
2025-11-22 godz: 22:29Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.M.
Próba oszustwa przez prawdopodobnie kierowniczkęDobry wieczór, w dniu dzisiejszym tj 22.11.2025 roku o godzinie 18:45 dokonywałem zakupów Pampersów MIDI 3 54 szt w DINO, w Zielonej Górze na ul. Kąpielowej 17. Na półce widniała cena 34,65 zł. Podszedłem do kasy i kasjerka powiedziała że do zapłaty jest kwota 43,99 zł. Oczywiście zaprotestowałem i poinformowałem że jest różnica w cenie. Kasjerka zawołała "kierowniczkę" sklepu która przyszła, otrzymała informację i poszła w kierunku regału gdzie są pampersy. powiedziałem Pani, że pójdę z nią aby pomóc jej wskazać cenowke. Po wskazaniu cenowki, kierowniczka wyciągnęła ja i powiedziała że ona jest nie ważna i ja zgniotła. Gdy to zobaczyłem poinformowałem owa Panią że chce kupić dany produkt w tej cenie co widniała na półce, otrzymałem odpowiedź że nie kupię Pampersów w tej cenie, że mogę je kupić w cenie normalnej lub opuścić sklep. Powołałem się na prawa konsumentów, lecz mimo wszystko ta pani bezczelnie upierała się przy swoim. W tym momencie poprosiłem aby oddała mi ta cenowkę, niestety nie chciała tego zrobić, bo poinformowaniu jej że dzwonię na policję łaskawie mi ją oddała. Następnie podszedłem do kasy z tą cenowka i spytałem się tej pani "kierownik" czy sprzeda mnie w tej cenie jaka była na półce...niestety odpowiedź jej dalej brzmiała lekcewarzaco że już poinformowała mnie że mogę kupić w normalnej cenie. Po tej odpowiedzi wspomniałem tej "kierowniczce" że dziwię się że jest ona na tym stanowisku skoro nie zna najprostszych praw konsumentów i wykonałem płatność (normalna) za ten produkt. Uważam to za skandal to w jaki sposób ta pani się zachowała. W to w jaki sposób się do mnie zwracała i jak zostałem potraktowany. Rządam od firmy DINO conajmniej dwukrotnego zwrotu w cenie, oraz wręczenie conajmniej nagany tej pracownicy oraz niestety ale jestem zmuszony poinformować UOKIK o tej sytuacji oraz o tej placówce, gdyż jak widać nie tylko z mojej opinii ale również innych opinii na google pracownicy są nie rzetelni i niekompetentni i kompletnie nie znający się na prawie konsumenta. Uważam że raczej jest to wewnątrz firmy DINO ciche pozwalanie na takie taktyki...ale niestety takie chamstwo mnie jeszcze nigdy nie spotkało. Sprawa zostanie na pewno nagłośniona i zgłoszona. Dodatkowo nie wiem dlaczego ale została pobrana podwójna płatność za towar (poprzez płatność BLIKiem zbliżeniowo, sprawę w banku już zgłosiłem, gdyż na tą chwilę nie wiem czy to wina pracownika na kasie, czy to wina Państwa terminalu czy to wina mojego banku) Reklamacje złożyłem również w za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie DINO Pozdrawiam,[dane usunięte przez moderatora]
2025-11-22 godz: 18:54Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.S.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócona kurtkę Zamówiłam kurtkę, która okazała sie za duża. Dokonałam zwrotu kurtki dnia 15.10.2025r. Do tego momentu, czyli do 22.11.2025r.nie otrzymałam zwrotu środków na kwotę 300 złotych. Pani właścicielka na początku zbywala informacją, że zwrot zostanie wysłany. Od tamtej pory, nie odpisuje na wiadomości i połączenia telefoniczne. Oczekuję zwrotu pieniędzy za kurtkę lub wysłanie kurtki z powrotem.
2025-11-22 godz: 16:35Publiczna
Otwarta
Wysłano zepsuty klucz udarowyKonsultant przez telefon namówił mojego Tatę na droższy mocniejszy klucz udarowy za 225 zł. Wysłali standardowy za 159zl ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 225 zł. Po odebraniu paczki okazało się że klucz nie działa. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym na swój koszt 38 zł, a na reklamie która wyskoczyła Tacie na Facebooku zapewniano że gdy towar będzie nie sprawny przyjmują zwrot na swój koszt. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za niesprawny produkt 225 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 38 zł, w sumie chce zwrot 263 zł.
2025-11-22 godz: 15:14Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Sprawa nr 6306 [zmienione przez moderatora]Oddałem zakupiony towar bo nie spełnia moich oczekiwań i nie do końca jest sprawny. Sprzedawca potrącił mi z mojej wpłaty 30% wpłaty. Oczekuję zwrotu 150 zl