Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieW dniu 14.07.2023 złożyłam i opłaciłam w sklepie internetowym www.arturovicci.pl zamówienie na kwotę 847 zł. Czas realizacji przedłużał się, co skłoniło mnie do sprawdzenia opinii na temat tej firmy. Wówczas zorientowałam się, że firma ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]swoich klientów - nie wysyła towaru, nie zwraca pieniędzy. Wówczas w dniu 25.07.2023 wysłałam do firmy maila z informacją o rezygnacji z zamówienia - napisałam, aby nie wysyłali mi zamówionych produktów i załączyłam formularz odstąpienia od umowy wraz z informacją, aby zwrócono mi środki. W dniu 30.07.2023 otrzymałam maila "zamówienie zostało anulowane. Pani dane zostały przekazane do działu
księgowości w celu zwrotu należności." Na tym kontakt z firmą się urwał. Wysyłałam do nich informacje z pytaniem o zwrot środków smsem, messengerem itp. Zero kontaktu. Środki nie zostały zwrócone. Poproszę o wsparcie w odzyskaniu środków.
W dniu 05.09 2024r.Złożyłem i opłaciłem amówienie W dniu 05.09.2024 złożyłem zamówienie na projektor i do dnia dzisiejszego tj. 22.11.2024r.towaru nie otrzymałem, zgodnie z regulaminem rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot pieniędzy, Sprawę również zgłoszę na Policję, do Urzędu skarbowego, oraz Rzecznika Praw Konsumenta.
Brak zamówienia od 11.10.2024Zamówienie złożone dnia 11.10.2024 do dnia 22.11.2024 brak towaru i pieniędzy. Napisałam dwa maile ile mam czekać to raz otrzymałam informację, że do końca października potem miało być w ciągu 2 tyg a teraz już nie odpisują.
Sprawa nr 3274 [tytuł zmieniony przez moderatora]Chcę ostrzec wszystkich przed zakupami u tego sprzedawcy. Pobierają pieniądze za towar, ale sam towar nie jest dostarczany. Zapłaciłem za dostawę, a jej nie ma już od 20 dni. Nie informują, kiedy zostanie zrealizowana dostawa.
Odmawiają zwrotu pieniędzy.
To [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy za źle spakowane zamówienie Nie otrzymałam od ponad 3 tygodni od odebranych przez firmę produktów które zostały źle spakowane i nie trafiły do mnie produkty które zamówiłam więc je zwrociłam, ale zwrotu pieniędzy nie dostałam.
Brak zwrotu pieniędzy Po zwrocie produktu w ciągu 5 dni od otrzymania go nie dostałam zwrotu pieniędzy. Minął prawie miesiąc. Po pierwszych 14 dniach zgłosiłam się do firmy i otrzymałam informacje, że pieniądze zostały przelane 5 dni po otrzymaniu zwrotu. Niestety nie dostałam żadnej informacji na poczcie jak i żadnych pieniędzy na koncie. Po napisaniu do nich o tym problemie nie dostałam żadnej odpowiedzi ani przez pocztę ani przez wiadomości z platformy Instagram, na której wcześniej konwersowaliśmy. Niestety nie ma żadnej innej możliwości z nimi kontaktu takiego jak np. numer telefonu, aby rozwiązać ten problem z firmą. Oczekuje zatem zwrot należnych mi pieniędzy.
Nieotrzymane zamówienieZamówienie złożone 13.10.2024. 30.10.2024 zwróciłam się z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie, dostałam odpowiedź, że w ciągu 10 dni roboczych. 14.11. kolejny raz zapytałam kiedy otrzymam zamówienie, do tej pory nie otrzymałam ani odpowiedzi ani zamówienia ani zwrotu kosztów.
Brak przesyłki , brak kontaktu Witam, niestety podana firma Pilkomania.pl nie odpisuje na wiadomości dotyczące błędnego numeru przesyłki która miała dotrzeć już wczoraj, podany numer nie zgadza się z żadnym dostawcą , a numer kontaktowy na który dzwonię jest wyłączony , z mojego researchu już wiem że dana firma jest [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] i prawdopodobnie mogę się spodziewać przesyłki za ponad 3 miesiące .
Za przesyłkę zapłaciłam dodatkową opłatę szybkiej wysyłki w postaci 20zl aby paczka została wysłana w 24h, i była informacja ze towar jest na stanie dostępny.
Paczka była z prezentem na który już wydałam daną kwotę więc niestety dziecko zostanie bez prezentu urodzinowego. Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy abym mogła szybko otrzymać zwrot bądź informację od firmy pilkomania co dalej z przesyłka . Jeżeli przesyłka nie dotrze dzisiaj , chce zwrócić z góry przesyłkę . Ta firma jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] więc jeśli tak to ma wyglądać że paczka dotrze w innym terminie niż dzisiaj to chce skończyć tą współpracę i domagam się zwrotu poniesionych kosztów .
Brak zwrotu środkówNie mam kontaktu z firmą, nie otrzymałam pieniędzy za zamówiony towar, który został zwrócony.
26.09.2024 zamówiłam w firmie dres na kwotę 263,40 zł, po długim oczekiwaniu i upominaniu się przesyłka dotarła do mnie 22.10.2024 i została zwrócona do Sklepu przesyłką INPOST na adres zwrotu z formularza zwrotu: Stone Skirts, ul.Wasilkowska85/1, 15-136 Białystok, w dniu 23.10.2024. Mimo wezwania do uregulowania należności po terminie, który na to był wyznaczony nie otrzymałam pieniędzy.
W przypadku braku zaksięgowanego zwrotu na koncie bankowym (z którego powyższe zamówienie zostało opłacone), jeszcze dzisiaj zgłoszę sprawę na policji jako [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Sprawa zostanie również zgłoszona do UOKiK.
Podsumowując mimo zapewnień pracownika - Pani [dane usunięte przez moderatora], że termin zwrotu to14 dni (liczone jako dni robocze, odejmując od tego 1 listopada oraz 11 listopada) ten termin minął 13.11.2024. Dlatego oczekuje natychmiastowego zwrotu swoich pieniędzy.
Brak potwierdzenia zakupuPo wpłaceniu przez PayU za buty Cantabar cena 149,95 zł.brak potwierdzenia zakupu i terminu dostawy na maila. Natomiast na tel. sms przyszła wiadomość "Twój koszyk w mokosz-piotrkowska.comzostał porzucony". brak kontaktu ze sprzedawcą. Skoro nie doszło do transakcji niech zwrócą poprzez PayU pieniądze.