Brak zwrotu pieniedzyBrak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar w terminie, zgodnie z regulaminem firma ma 14 dni na zwrot peiniedzy. Regulaminowy termin minął. [usunięte przez moderatora]. Zamówienie 338597 zwrot na kwotę 1283,93 zł, zamówienie 338937 zwrot na kwotę 486,97 zł, razem 1770,90. [usunięte przez moderatora]. Proszę o pilny zwrot pieniedzy.
Firma [usunięte przez moderatora] nie odpowiada na wiadomosci. NIE POLECAM!!
Brak zwrotu pieniedzyDnia 10.09.2025 zakupilam sukienki.w firmie Catalina gdzie po odeslaniu do.dzis nie otrzymalam zwrotu pieniedzy.
Sprawa nr 6212 [zmienione przez moderatora]W dniu 31.08.2025 wykupiłam wycieczkę dla 6 osób ze strony na Facebooku. Oferta była przedstawiona w taki sposób, że za niecałe 700 zł od osoby miał być hotel i loty w obie strony.
Po opłaceniu 1 części, wysłałam maila do pana [usunięte przez moderatora] z informacją, że opłaciłam hotel i proszę o link do płatności za loty. Dostałam potwierdzenie, które wyglądało jak rezerwacja hotelu. Dostałam, opłaciłam. W dniu dzisiejszym wczorajszym, 09.11.2025, napisałam maila do pana [usunięte przez moderatora] i poprosiłam o potwierdzenie rezerwacji hotelu, wysłałam potwierdzenia przelewów. Pan [usunięte przez moderatora] odpisał, że nie mam hotelu bo go nie opłciłam. A 1 płatność była dla niego za pomoc i opiekę przy organizacji wyjazdu. Odpisałam, że nie dostałam żadnych linków. On mi odpisał, że wysyłał,ale na kilkanaście próśb o to, żeby mi wysłał forward maila z linkami, które to niby wysyłał do mnie, nie otrzymałam odpowiedzi. W dniu wczorajszym musiałam zakupić inny hotel, znacznie droższy i znaczenie gorszy, bo wybrany przeze mnie już był niedostępny.
W trakcie korespondencji wyszło na jaw, że pan [usunięte przez moderatora] nie wysyła nigdy linków do hoteli,tylko trzeba najpierw przelać mu pieniądze na konto, inne niż podane w mailach i wtedy on rezerwuje hotel. Czyli jakoby sam przyznał się [usunięte przez moderatora] na temat linków do płatności za hotel.
Nie otrzymałam od Pana [usunięte przez moderatora] żadnego wsparcia ani pomocny w realizacji zamówienia, które od niego kupiłam. W ofercie były też transfery z lotniska,ale jak zapytałam o to to otrzymałam odpowiedzi, że jak wyjdę przed lotnisko to mogę sobie skorzystać z transportu publicznego. Nie jestem w stanie wszystkiego oddać scrinami, które załączam. Dysponuje całą korespondencją, którą chętnie udostępnię.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 23.09.2025 na stronie iman-pl zostały zamówione dwie kamery z kartami o łącznej kwocie 594 zł. Kamery przyszły (25.09.2025r.) bez kart, w związku z czym został odesłany formularz zwrotu wraz ze sprzętem dnia 06.10.2025. Brak jakiegokolwiek potwierdzenia zakupu czy paragonu to kolejna sprawa, ponieważ też nic takiego nie otrzymaliśmy. Do dnia dzisiejszego tj. 10.11.2025r nie otrzymaliśmy ani decyzji rozpatrzenia ani zwrotu pieniędzy, o które się ubiegamy. Pani na infolinii nie potrafi pomóc i odsyła do maili a na te nikt nie raczy odpisać. Sprzęt został zabezpieczony i odesłany bez uszkodzeń, czego dowody zostały wysłane na mailu z formularzem zwrotu. Proszę o pilne rozpatrzenie sprawy oraz odesłanie należnej kwoty.
vivano- Warszawa [zmienione przez moderatora]Firma nie ma NIP ani nr telefonu [usunięte przez moderatora] na stronie https://vivano-warszawa.com/, nie wystawia faktur. Gdy zorientowałam się, że jest to firma [usunięte przez moderatora] poprosiłam o anulowanie zamówienia niemal od razu po jego zapłaceniu. Deklarują taka możliwość w ciągu 24 h. Zaproponowali możliwość zmiany koloru. Jak poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy to zamówienie okazało się już wysłane.
Ostrzegam przed tą firmą wszystkich, zwłaszcza przed świętami [usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu środkówZgodnie z f-rą 3095/6/2025 wystawioną dn. 30.06.2025, nr zamówienia #1500074283, dokonałam zakupu towaru - Komplet Mia muślin czarny xs/s, 1 szt. w cenie 224,10 zł. brutto. Towar odesłałam do sklepu za pośrednictwem platformy "Wygodne zwroty". Dn. 14.07.2025 został on odebrany przez sklep. Do dnia 09 listopada 2025 r. nie otrzymałam środków za skuteczny zwrot towaru. W korespondencji mailowej sklep tłumaczył na początku problem z księgowością, a na kolejne moje upomnienia mailowe o zwrot środków przestał odpowiadać.
Dn. 13.10.2025 wysłałam listem poleconym "Wezwanie do zapłaty", w którym opisałam sprawę i wezwałam do zapłaty kwoty wynikającej z f-ry w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Podałam nr rachunku bankowego i napisałam, że to pismo należy traktować jako ostateczne wezwanie przedsądowe. Potwierdzenie sms odbioru listu poleconego przez sklep jest z dn. 27.10.2025. Do dn. 09 listopada nie otrzymałam żadnego zwrotu środków pieniężnych, ani wiadomości mailowej od sklepu.
Proszę o poradę jakie działania powinnam teraz podjąć w celu uzyskania należnych mi środków?
Czy planowany kontakt z powiatowym rzecznikiem konsumenta z mojego regionu jest zasadny?
Czy jest w ogóle szansa na odzyskanie środków?
Pozdrawiam
Brak zwrotu środków z zwrócony towar Brak zwrotu za odesłany towar w dniu 02.10.2025. Towar był niezgodny z opisem. Po mailowym kontakcie miała odesłać towar co uczyniłam niezwłocznie. Po zapytaniu i upomnieniu sprzedawcy dostałam informację ze towar otrzymali a dyspozycja zwrotu został przekazana do działu księgowości. Minęło 40 dni od odesłania towaru. W między czasie wysłałam kilka maili z żądaniem zwrotu pieniędzy i nadal ich nie odzyskałam. [usunięte przez moderatora]
Od firmy oczekuję zwrotu i przeprosin, bo to jakie otrzymywałam odpowiedzi jest niedopuszczalne.
Brak wysłanego towaru i linka do śledzenia przesył
Pomimo moich nalegań, próśb o podanie linku, firma nie wysłała mi przesyłki.
Ponadto okazuje się że mam być obciążony kosztami takimi jak:cło.
Zwracam się do nich i zwrot pieniędzy, a pieniędzy nie chcą odesłać.
Proszę o pomoc w sprawie.
Z wyrazami szacunku
[dane usunięte przez moderatora]
Wpłata do zamówienia nr 24317 została odnotowana.
Dane transakcji
Identyfikator zamówienia: 24317
Metoda płatności: Tpay Płatności Online
Kwota: 339,98 zł
Data transakcji: 2025-10-26 12:26:48
Identyfikator transakcji: 21564
Dziękujemy za dokonanie
Sprawa nr 6200 [zmienione przez moderatora][usunięte przez moderatora] złe wystawienie paragonu nieprawidłowe naliczenie zamówiono jednego kebaba na paragonie po troili to i chcieli wciągnąć trzy kebaby jakiś dodatkowych opłat udało się część odzyskać ale nie chcieli zwrócić paragonu po okazaniu ludzie przyjmujące zamówienie nie znające języka i wciskający towar na siłę którego się nie zamówiło i zabranie za to opłaty uokik powinien rozpatrzyć całą sprawę
Zwrot towaru i brak zwróconych pieniędzy Zamowilam od tej firmy dwie bluzy.
Cena za sztukę 107.40zl. Jedna sobie zodtawilam, natomiast drugą odesłałam. Zwrotu nie dostałam do dzis mimo, że moja paczka dotarła do tej firmy 10 października. Bluze odesłałam 3 dni po tym jak ją otrzymałam. Zero kontaktu z firmą. Nie odpisują na maile. Telefon podany na stronie nie odpowiada. Oczekuje zwrotu pieniędzy 107.40zl