Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-17 godz: 08:08Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
Utrudnienia w zwrocie produktu i jego kosztu24 listopada zamówiłam męski płaszcz w rozmiarze XL. W tytule produktu widniało: "wełniany męski płaszcz". Po 10 dniach roboczych (jasne, była taka informacja) przyszedł zamawiany produkt. Jak się okazało płaszcz jest w rozmiarze damskiego "S". Brak metki, na której powinna być informacja odnośnie materiału z którego był wykonany. Na pierwszy rzut czuć, że z wełną to nie ma nic wspólnego. Płaszcz wysłano z magazynu z Danii. Niezwłocznie zgłosiłam to za pomocą formularza kontaktowego i maila. Na maila odpisano po paru dniach z informacją o opcjach jakie mam. Pierwszą z nich był pełny zwrot, drugą jakiś kupon zniżkowy do sklepu Modario.pl. Odpisałam, że wybieram opcję pełnego zwrotu. I znów po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, że powinnam wysłać na jakiś chiński adres siedziby firmy, że ponoszę koszt wysyłki, VAT, cło i w dalszym ciągu proponują zniżkę na nowe zamówienie w ich internetowym sklepie. (Na stronie producenta jest informacja, że koszt zwrotu za towar niezgodny z opisem ponosi producent, zrobiłam screenshota i wyszłam go w mailu). Wiadomość została wysłana 13 grudnia i do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Odnoszę wrażenie, że ta zwłoka w odpisywaniu zostanie wykorzystana do tego, aby minął termin zwrotu i abym nie mogła dochodzić swoich praw. Jestem załamana. Koszt co prawda nie jest wielki, bo chodzi o jakieś 370 zł, ale czytając opinie o tej firmie poszkodowanych jest sporo... Proszę o pomoc.
2025-12-17 godz: 06:02Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.P.
Wprowadzenie w błądDokonałem zakupu produktu w sklepie internetowym Livodom (Livedom). Zamówienie dotyczyło artystycznej lampy VitraFauna – motyw żółw. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem oraz zdjęciami zamieszczonymi na stronie. Jakość, materiały oraz wygląd znacząco odbiegają od oferty – w opisie wskazywano elementy metalowe i szklane, których w rzeczywistości produkt nie posiada. Dodatkowo sklep nie podał przed zakupem adresu do zwrotu, a informację o konieczności odesłania produktu do Chin przekazano dopiero po złożeniu reklamacji, mimo że firma prezentuje się jako działająca na terenie Unii Europejskiej. Na stronie sklepu znajdują się także sprzeczne informacje dotyczące procedury zwrotu – w jednym miejscu mowa jest o przekazaniu etykiety zwrotnej, w innym, że sklep nie zapewnia przedpłaconych etykiet. Takie zapisy uniemożliwiają konsumentowi świadome zapoznanie się z warunkami umowy przed zakupem. Pomimo kontaktu ze sprzedawcą reklamacja nie została uznana, a zaproponowane rozwiązania ograniczały się do częściowych rekompensat zamiast pełnego zwrotu środków. Sprawa została zgłoszona do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECC-Net), UOKiK oraz holenderskiego organu ochrony konsumentów ACM. W załącznikach wysyłam zdjęcia produktu na stronie oraz faktycznie otrzymanego.
2025-12-17 godz: 05:03Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z zakupu/ brak dostarczenia towaruDzień dobry, 2 grudnia kupiłam zabawkę dla dziecka za kwotę 299,99 zł - 319,98 razem z przesyłką. Do tej pory zabawki nie otrzymałam. Chciałabym zrezygnować z zakupu, wysyłałam już informacje do sklepu o odstąpieniu od umowy i prośbę o zwrot środków. Niestety otrzymałam odpowiedź, że przesyłka jest w drodze i nie mogą anulować zamówienia. Ponowiłam odstąpienie i znów dostałam tą samą odpowiedź. Chcę zrezygnować z tego zakupu i chciałabym otrzymać zwrot. Proszę o pomoc Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-12-16 godz: 18:15Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Firma nie chce zwrócić pieniędzyProśba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w odzyskaniu należnych mi środków od sklepu internetowego Moda Catalina, którego siedziba znajduje się pod adresem: [usunięte przez moderatora] W sklepie tym zakupiłem dla mojej mamy sukienkę. Niestety produkt okazał się niezgodny z oczekiwaniami i zgodnie z obowiązującymi przepisami zwróciłem towar, prosząc o zwrot pieniędzy. Pomimo spełnienia wszystkich wymaganych procedur oraz wielokrotnych prób kontaktu, sklep nie chce dokonać zwrotu środków i ignoruje moje prośby. Dodam również, że wielokrotnie zwodzono mnie, że środki zostaną wysłane. W związku z powyższym bardzo proszę o wsparcie i wskazanie dalszych kroków lub podjęcie interwencji w celu wyegzekwowania należnego mi zwrotu pieniędzy. Z góry dziękuję za pomoc
2025-12-16 godz: 14:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.S.
brak kontatu w sprawie przesyłkizamówiłem Klocki Kolekcjonerskie Butelka Jack Daniels dostawa miała być w ciągu 1-5 dni zamawiałem 8 grudnia od tamtej pory nie ma kontaktu nie wiadomo co z zamówieniem oczekuje dostarczenia przesyłki
2025-12-16 godz: 14:28Publiczna
Otwarta
anulowanie zamówienia Bardzo proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia. Sklep nie informuje bezpośrednio o tym, jak długo będzie trwała wysyłka i nie ma kontaktu, telefonu, tylko formularz kontaktowy,po którego wypełnieniu nie mam żadnej informacji,że go wysłałam. Dopiero po dokonaniu płatności , na mail dostałam informacje jak długo będzie dostarczana przesyłka, chociaż jest to ogólnie dostępny towar. 10- do 45 dni,czyli wysyłka z Chin. Tego nie ma w informacji przy kupowaniu. To jest manipulacja klientem. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam serdecznie Adriana
2025-12-16 godz: 13:43Publiczna
Otwarta
zakup ciężkomisiówczekam na informację w sprawie realizacji mojego zamówienia, do firmy nie można sie dodzwonić, nie odpowiada na maile do niej wysyłane. czekam na informację czy przesyłka do nie trafi czy została przekazana do realizacji czy mam odstąpić od umowy. na śledzeniu przesyłki utrzymuje się stan z 11 grudnia, a waga przesyłki jest podana jako 0,01 kg, podczas gdy oba misie ważą 2,2 kg. Złożyłam zamówienie przez internet i opłaciłam zamówienie, nie otrzymałam żadnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia tylko informacje o zrealizowanej płatnosci na PayU dla pana firmy i nic wiecej. Prosze o odpowiedź
2025-12-16 godz: 13:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.W.
brak kontaktu brak wysyłkiDokonałam zakupu w sklepie Box -sklep z natychmiastowa płatnością, brak potwierdzenia wysyłki i brak kontaktu ze strony firmy, telefon jest nieczynny.
2025-12-16 godz: 11:44Publiczna
Otwarta
Opóźnienie dostawy/ brak kontaktu z firmą Od 2 tygodni czekam na dostawę ekogroszku. Dostawą miała być zrealizowana zaraz po dokonaniu płatności. Zaraz miną 2 tygodnie a firma nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na maila.
2025-12-16 godz: 10:27Publiczna
Otwarta
Bajkowe wnętrza [zmienione przez moderatora]Dzień dobry, W dniu w ok. 22 listopada 2025 złożyłam zamówienie na stronie www.bajkowewnetrza.pl. Po kilku dniach weszłam na stronę w zakładkę regulamin i przeczytałam, że czas realizacji wynosi nawet 20 dni roboczych + wysyłka. Wysłałam do firmy maila, że jeżeli nie uda się wysłać przesyłki do 4-5.12, to rezygnuje z zamówienia. Zwróciłam również uwagę, że w widocznym miejscu nie ma informacji o tym, ile potrwa realizacja, a powinna być. Znaczna większość firm ma taką w miejscu wybierania formy dostawy. Firma krótko mi odpowiedziała, że wszystko jest w regulaminie. W ogóle nie odniosła się do tego, że utrudniają klientowi otrzymanie informacji o czasie dostawy. Zrezygnowałam z zamówienia 5.12 i poinformowałam, że czekam na zwrot środków. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moją rezygnację z zamówienia, do której mam prawo. Zamówienie nie było personalizowane. Dzisiaj (16.12) otrzymałam maila, że jest wydłużony czas oczekiwania na zamówienie - to jednoznacznie wskazuje na to, że firma zignorowała moją rezygnację z zamówienia. Na stronie widnieje wielokrotnie powtarzana informacja, że szyją w Polsce. To pozwala myśleć, że czas realizacji będzie sprawy. Wg badań średnio wynosi do 3 dni w branży dziecięcej. Klient powinien dostać informację w widocznym miejscu o czasie realizacji, a nie musieć szukać tego w regulaminie. W internecie znalazłam negatywne opinie na temat firmy: że nie wysyłają towaru i jest problem z odzyskaniem pieniędzy. To wszystko bardzo mnie martwi [usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy. Z wyrazami szacunku