Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-10-27 godz: 21:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu Kupiłam tu bony na bilety do kina pod koniec stycznia tego roku (27.01.2025). Jednak nie dało ich się aktywować, dlatego napisałam maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Później składałam reklamację przez formularz zwrotu, również nie otrzymałam odpowiedzi. Dwa razy pisałam maila i wiadomość na messenger, niestety nic to nie dało. Nadal nie otrzymałam pieniędzy w kwocie 180,39 zł. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Wiele osób na grupie odnoście tej sprawy na Facebook również zgłasza ten sam problem.
2025-10-27 godz: 15:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie, na które dość długo czekałam, płaciłam przez PayPo. Zamówienie w końcu dotarło, ale w ogóle mi się nie spodobało więc postanowiłam odesłać. Zwrot trafił do sklepu 7.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową
2025-10-27 godz: 15:01Publiczna
Otwarta
Zwrot za niezrealizowane zamówienie.W dniu 20.06.2024 złożyłem zamówienie w sklepie MrPreppers.pl na WIATRÓWKA SIG SAUER MCX RATTLER CANEBRAKE 4,5 MM. Zapłaciłem za pośrednictwem tpay 1289,15 zł. Niestety okazało się że sklep nie ma produktu. Pieniędzy sklep nie odesłał. Kontaktowałem się ze sklepem przez email: feniks@mrpreppers.pl. Po kilku napisanych mailach zostało usunięte moje konto ze sklepu i sklep przestał odpisywać na maile. Pieniędzy nie odzyskałem. Nadal posiadam emaile z konwersacją ze sklepem.
2025-10-27 godz: 11:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.I.
Reklamacja Zwracam się z prośbą o pomoc prawną w sprawie nierozpatrzonej reklamacji produktu Apple iPhone 15 Pro 5G 128 GB (Tytan biały). W dniu 16.09.2024 r. zgłosiłem reklamację dotyczącą wady urządzenia i zażądałem jego naprawy. Zgodnie z art. 561(5) Kodeksu cywilnego, sprzedawca miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Termin ten upłynął 30.09.2024 r., a brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji na moją korzyść. Po upływie terminu poinformowałem sklep, że w związku z brakiem reakcji zmieniam roszczenie na zwrot pieniędzy. Sklep dopiero 03.10.2024 r. zaplanował odbiór urządzenia kurierem, czyli po ustawowym terminie. Następnie sprzedawca odrzucił moje roszczenie, tłumacząc to rzekomym brakiem wyłączenia usługi Find My iPhone. Jest to nieprawda – usługę wyłączyłem tego samego dnia, gdy zostałem o to poproszony, i przesłałem dowód w postaci zrzutu ekranu oraz wiadomości e-mail potwierdzającej wykonanie tej czynności. W mojej ocenie sklep dopuścił się świadomego wprowadzenia w błąd i nie dochował obowiązków wynikających z przepisów prawa konsumenckiego. Znając swoje prawa, proszę o pomoc prawną oraz wskazanie dalszych kroków, jakie mogę podjąć w tej sprawie.
2025-10-27 godz: 11:46Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Złożyłam zamówienie, które po długim czasie oczekiwania na przysłanie towaru - anulowałam dnia 03.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Dzisiaj 3 tygodnie od anulacji zamówienia, a ja nadal nie otrzymałam swoich pieniędzy. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy jeszcze dzisiaj, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową.
2025-10-27 godz: 11:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.P.
Zwrot pieniędzy Zamówiłam z firmy funeri ze strony internetowej urnę.Po odebraniu jej od kuriera okazało się że jest to zupełnie inna urna niż na zdjęciu w dodatku jakość jej pozostawiała wiele do życzenia.Wieko urny nie zamykalo się prosto do tego urna była pęknięta i ewidentnie sklejona o czym poinformowałam firmę funeri wysyłając zdjęcia....Kurier został zawrócony i odebrał ode mnie paczkę tak samo zapakowana jak przyszła.Dzis dostałam email z firmy że urna dotarła do nich potłuczona i że w związku z tym nie zwrócą mi pieniędzy za nią....nie wiem co zrobić w tej sytuacji.Piza tym jest bardzo utrudniony kontakt z firmą i dopiero po czasie dowiedziałam się [usunięte przez moderatora] więc podejrzewam że jest to celowe działanie i uszkodzenie z ich strony do tego przesyłka była u nich 24 a nagle dziś email że jest coś nie tak
2025-10-27 godz: 11:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
ReklamacjaTowar został uszkodzony w trakcie przesyłki. Przesyłka została dostarczona bez kontaktu ze mną, pozostawiona bez zabezpieczenia przed domem. Zgłosiłem reklamację do firmy InPost, a oni odrzucili moją reklamację. Oczekuję zwrotu kosztów.
2025-10-27 godz: 10:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.S.
zakonczenie umowyPrzynajmniej od 18 września oczekuje rozpatrzenia sprawy przez firme dotyczącej anulowania usługi. Brak reakcji i próby zwodzenia, wymuszania zmiany usług itp. Szczegóły: 10 09.25 w punkcie obsługi Vectra złozyłem (jako pełnomocnik) rezygnacje z posiadanych usług. Naliczono mi karę 1500 zł za zerwanie umowy. Aby sie od kary odwołać pouczono mnie ze najpierw musze sie odwołać a potem złozyć rezygnacje. Cofnąłem rezygnacje, odwołałem sie (18..09.24) Rezygnacja z usług spowodowana jest trafieniem dotychczasowego abonenta pod opiekę DPS co jednoznacznie wyklucza dalszę korzystanie z usług. Jest to przypadek losowy - niezależny od zawartych umów długoterminowych itp. Do pisma dołączyłem zaświadczenie z DPS, gdzie przebywa abonent. W pierwszej kolejności usiłowano ze mnie jako pełnomocnika zrobić współwłaściciela konta i mimo mojego stanowczego sprzeciwu nadal sprawy nie wyjaśniono.. Poinformowano mnie ze rozpatrzenie sprawy potrwa od 14 dni do miesiąca a w chwili obecnej minęło juz 42 dni i nie ma odpowiedzi, natomiast jest rachunek, który teoretycznie mam zapłacic do 30.10. Dodam, ze zaproponowałem przeniesienie usług na inny adres co rozwiązałoby sprawe Wyjasniono mi że jest taka opcja ale tylko tam gdzie istnieje techniczna mozliwość przeniesienia usług! W każdym innym przypadku to ja powinienem odsprzedać usługi np nowemu lokatorowi który będzie mieszkał pod dotychczasowym adresem . Uważama to za jakąś kolosalną niedorzeczność a próby wyłudzenia 1500 zł od emeryta przebywającego w DPS są niepoważne. Oczekuje podpowiedzi, co można w tej sprawie zrobić lub pomocy w załatwieniu dość prostej wg mnie sprawy
2025-10-27 godz: 05:59Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.W.
Sprawa nr 6077 [zmieniony przez moderatora]Na stronie biedronka home ,była promocja za zakup powyżej 500 zł, produkt za 1 zł.Postanowilam skorzystać, dlatego też zamówiłam więcej niż planowalam .Produkt za 1 zł ,słuchawki Air pods przyszły zepsute .Złożyłam rellamacje aby towar wymieniono lub naprawiono.Jednak zamiast tego otrzymałam zwrot 1 zł.[usunięte przez moderatora]
2025-10-26 godz: 16:13Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.B.
Niedostatecznie zamówienia i barak zwrotu środków Zamówiłam 14.10.25 produkt z odbiorem w sklepie następnego dnia roboczego, minął tydzień zero informacji o doręczeniu w aplikacji mam informację „w doręczeniu”, nie można się dodzwonić opisałam na czacieni meilowo problem prośbę o zwór i anulację zero informacji zwrotnej