Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-24 godz: 15:30Publiczna
Otwarta
Niepełne zamówienieNie dostałam pełnego zamówienia skladającego się z dwóch rzeczy. Zapłaciłam za całość 310 zł a otrzymałam połowę zamowienia za 60 zl. Brak kontaktu ze sprzedawcą, ani telefonicznie, ani mailowo, brak możliwości zapytania się o zamowienia, nie ma możliwości dowiedzieć się czy i kiedy druga część zamowienia do mnie dotrze. Sprzedawca nie wystawia paragonu. Chcę odstąpić od umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy w regulaminowym terminie.
2025-11-24 godz: 15:13Publiczna
Otwarta
Reklamacja towar niezgodny z opisem niekompletnyDn. 21.11.2025otrzymałam od firmy zakupiony towar tj FOOD PROCESOR niezgodny z opisem przez co nie nadaje się do użytku ponieważ miska jest 2l a miala być 3l w zestawie są noże ktore nie mieszczą się do miski 2l ktora otrzymalam, a poza tym mialy byc 2 komplety noży a jest tylko jeden, z rozmowy telefonicznej wynikało że bedą dodatkowe noże zapasowe. Ponadto nie otrzymalam gwarancji ani paragonu a powinno byc dołączone do przesylki bo tak mnie poinformowano. Dn 22.11.2025 rozmawialam telefonicznie o godz 16:15 z przedstawicielką firmy i polecila mi przesłać meila z opisem i zdjęciami wadliwego towaru. Dn. 23.11.2025 z nr 222565606 rozmawialam z inna Pania z Panstwa firmy o godz 15:32 ktora kazala pobrac druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynic poniewaz to wiązaloby sie z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniala sytuacjia nie jest z winy mojej czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy ktora sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca. ponieważ nie jest to odstąpienie od umowy a reklamacja wadliwego produktu który Państwo sprzedali. W załączniku meila dołączyłam zdjęcia na których widać iz przysłana misa jest zbyt mała aby zmiescily sie załączone noże. Zatem proszę wymienic mise na rozmiar właściwy a także doslanie zapasowych noży za które już zapłacilam a ich nie otrzymałam. W odpowiedzi na zgloszenie dostałam druk odstapienia od umowy natomiast ja zgłaszam reklamację. Druk ktory panstwo wyslali to druk odstapienia od umowy z zakreslonymi odgórnie oświadczeniami z którymi ja jako klient się nie zgadzam a także próba wymuszenia pokrycia kosztów przesylki przez klienta w momencie kiedy wina leży po sprzedającym ponieważ nie wywiązali sie panstwo z warunkow umowy tym samym klient ma prawo o wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów natomiast firma próbuje wymusić opłacenie paczki zwrotnej na konsumencie. Próby kontaktu telefonicznego kończą sie niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu natomiast jesli zamówi sie u nich cokolwiek wtedy po chwili dzwonią sami i chyba to jedyny sposób jak można sie z nimi skontaktowaç. Nie zamierzam pokrywać dodatkowych kosztów ponieważ na sprzedającym ciąży obowiązek wymiany towaru na towar w pełni sprawny. Wiec proszę o wymianę towaru na koszt sprzedającego a także dosłanie paragonu gwarancji na zakupione produkty a także brakującego zapasowego kompletu noży ktore u panstwa zaplacilam. Wymiana misy 2l na 3l na koszt sprzedającego ponieważ wymiana wadliwego towaru przysluguje konsumentowi bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
2025-11-24 godz: 14:52Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 6326 [zmienione przez moderatora]6.11. 25 r. złożyłam zamówienie na stronie Jana Butik. Od tego czasu zapomniałam, że coś w ogóle zamawiałam i kiedy sobie przypomniałam, tj. 17.11. z ciekawości weszłam na opinie o sklepie. Wtedy zorientowałam się, że mogłam paść ofiarą [usunięte przez moderatora]. Od razu zaczęłam dzwonić pod numer podany na stronie. Oczywiście nikt nie odbierał, otrzymałam jedynie sms z prośbą o wiadomość. Wysłałam wiadomość sms i mailową o anulowaniu zamówienia i żądanie zwrotu środków. Dostałam sms o zwrocie, ale rzecz jasna do dnia dzisiejszego cisza. Żądam zwrotu środków (537 zł) ! Nie mam zamiaru sponsorować[usunięte przez moderatora]
2025-11-24 godz: 12:51Publiczna
Otwarta
sklep z obuwiem [zmienione przez moderatora]W dniu 11.11.2025 odstąpiłem od Umowy z powodu braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia i wpłaty środków, braku kontaktu z firmą (telefon nie odbiera, emaile pozostają bez odpowiedzi), długim czasem realizacji zamówienia. Pomimo upływy 7 dni od odstąpienia nie otrzymałem zwrotu wpłaconej kwoty. Na dwa wysłane monity także nie otrzymałem odpowiedzi. Oczekuje na zwrot wpłaconych środków.
2025-11-24 godz: 12:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlY.M.
Zwrot do Chin kosztuje więcej niż całe zamówienieZa cenę markowych ubrań otrzymałam koszulę, która wygląda jak z second handu i jest wykonana z bardzo słabego materiału. Na niej od początku nie było żadnej metki, a żeby w ogóle rozpocząć proces zwrotu, wymagają, żeby wszystkie metki były na miejscu i żeby wysłać paczkę do Chin. Zwrot okazał się dla mnie niemożliwy, ponieważ przysłano mi koszulę, jakby była już noszona i bez metek. Wysyłka do Chin jest bardzo droga i nie daje gwarancji zwrotu pieniędzy. Na e-maile odpowiadają bardzo długo, a przez pewien czas ich adres info@zarenfeld.com w ogóle nie działał [usunięte przez moderatora] Chciałabym otrzymać pełny zwrot kwoty zamówienia, a koszt wysyłki powinien być po ich stronie. Na ich stronie internetowej podany jest adres w Niderlandach, a nie w Chinach.
2025-11-24 godz: 12:19Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia Dnia 17 października odesłałam zwracany produkt do sklepu La Rochell, a według informacji z systemu przewoźnika przesyłka została odebrana przez sklep 20 października. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. 8 listopada otrzymałam od sklepu La Rochell informację, że zwrot zostanie wkrótce zrealizowany, jednak do tej pory pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Uprzejmie proszę o wyjaśnienie sprawy.
2025-11-24 godz: 11:40Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za biletyDzień dobry, W ubiegłym roku zakupiłam bilety na koncert który miał się odbyć w tym roku 16 lutego w Olsztynie. Firma Trinity odwołała koncert i obiecała zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałam. Pisałam maile, dzwoniłam, prosiłam, pisałam wezwanie do zapłaty i nic. Sprawa trwa rok. Wiem, że jest więcej osób [usunięte przez moderatora]. Ja straciłam 218 zł. Ale inny stracili kwoty dwa albo i trzy razy większe Tydzień temu znów zaczęli wysyłać maile że bilety są anulowane i że przepraszają. Zapytałam i co dalej, kiedy zwroty -cisza. Chciałabym bardzo odzyskać te pieniądze ale chciałabym również żeby firma przestała istnieć [usunięte przez moderatora]. Zdaję sobie sprawę że oni i tak znajdą sposób żeby kontynuować swoją "działalność" ale zawsze warto próbować i nagłaśniać. Pozdrawiam [usunięte przez moderatora]
2025-11-24 godz: 11:24Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Chciałabym zgłosić problem dotyczący sklepu internetowego sprzedającego odzież. 3.11.25 r. złożyłam zamówienie w sklepie. Po dokładnym sprawdzeniu opinii zauważyłam, że wiele osób zgłasza brak dostawy towaru i podejrzenia oszustwa. W związku z tym 5 listopada 2025 r. wysłałam do sklepu wiadomość o anulowaniu zamówienia oraz odstąpieniu od umowy. Towar nigdy nie został do mnie wysłany, sklep nie podał numeru nadania ani potwierdzenia wysyłki. Mimo wielokrotnych prób kontaktu i zobowiązania ze strony sprzedawcy, do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Płatność była realizowana przez PayPo, dlatego równolegle zgłosiłam reklamację i proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy. Sklep zwleka ze zwrotem środków, mimo że zamówienie nie zostało zrealizowane w żadnym stopniu. posiadam: – potwierdzenie złożenia zamówienia, – wiadomość o odstąpieniu od umowy z 5 listopada, – korespondencję ze sklepem potwierdzającą zwłokę i brak wysyłki.
2025-11-24 godz: 10:45Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.S.
Problem ze zwrotem towaruZakupiłam w tej firmie urządzenie pod nazwą Glukometr, a otrzymałam zwykly pulsksymetr. Dałam się niestety nabrać. Gdy chciałam zwrotu pieniędzy to okazało się że mogę zwrócić towar,ale do Chin. W regulaminie mają "ładnie " napisane że bezproblemowy zwrot,ale na tym koniec. Gdy próbowałam się z nimi porozumieć to automat ciągle powtarza to samo,że mogę zwrócić towar na własny koszt, ale bez gwarancji zwrotu środków. Brak adresu w Polsce,chociaż na stronie wskazują że to polska firma. Koszmar! Próbowałam różnych sposobów, ale niestety bez rezultatu. Chcę tylko zwrotu kwoty
2025-11-24 godz: 06:05Publiczna
Otwarta
Dostawa zbyt małej ilości zamówionego produktu Dnia 30.09.2025r. zamówiłam 3 sztuki perfum. Zamówienie zostało natychmiastowo opłacone online (łączna kwota 137.50 zł). W dniu 03.10.2015 r. otrzymałam zamówienie, ale niekompletne - zamiast 3 produktów, w opakowaniu znajdował się jeden. Niezwłocznie skontaktowałam się z biurem obsługi i zamówienie zostało rzekomo poddane ponownej weryfikacji. Od tego momentu jestem traktowana zupełnie niepoważnie. Przypominam się o zaistniałej sytuacji co tydzień i z taką samą częstotliwością jestem zwodzona, że produkty zostaną w ciągu kilku dni wysłane, co oczywiście nie ma miejsca. Początkowo twierdzili, że transakcja przebiegła zgodnie z planem i nie doszło z ich strony do błędu, ponieważ w systemie widnieje, że wysłali 3 perfumy, co jednak nie jest prawdą. Po kilku tygodniach upominania się o "swoje" w końcu otrzymałam odpowiedź, że wyślą 2 zaległe perfumy. Nie wysłali do tej pory. Sytuacja trwa 2 miesiące. Rozumiem, że trudno udowodnić taką nieścisłość, ale myślę, że choćby waga przesyłki może być potwierdzeniem. Zupełnie inną wagę będzie miała przesyłka zawierająca jeden perfum, a inną - trzy. Oczekuję od firmy natychmiastowego wysłania 2 sztuk perfum lub zwrotu gotówki.