Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-16 godz: 14:21Publiczna
Otwarta
Umowa na telewizję Play Now Jak to możliwe żeby naliczać sumę za najem dekodera którego nie mam i nie posiadam a dekoder oddałem w salonie Play w Sanoku w maju tego roku i także jak to możliwe żeby naliczać sumy pieniędzy za zerwanie umowy przedwczesne na telewizję Play Now
2025-07-16 godz: 10:00Publiczna
Otwarta
rezerwacja wycieczkiW dniu 26.05.2025 zarezerwowałam wraz z rodziną wycieczkę do Egiptu (hotel Pickalbatros Laguna Vista) poprzez portal Travelplanet.pl, organizowaną przez biuro Join UP! Poland. Po dokonaniu rezerwacji na kwotę 303 zł, wraz z gwarancją niezmienności ceny, otrzymałam jej potwierdzenie, a także wpłaciłam zaliczkę w wysokości 69,30 zł. Rezerwacja została potwierdzona przez operatora, przesłano mi umowę, przyjęto zaliczkę. Tydzień później otrzymałam informację, że rezerwacja została anulowana z powodu „braku potwierdzenia przez agenta”, mimo wcześniejszego potwierdzenia warunków wyjazdu oraz zaksięgowania środków. Od tamtej pory żadna ze stron (ani Travelplanet, ani Join UP!) nie zwróciła zaliczki, ani też nie udzieliła odpowiedzi na reklamację w przewidzianym przepisami terminie 30 dni (zgodnie z art. 7a ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). Pomimo upływu ponad miesiąca od zgłoszenia reklamacji (w tym również złożenia wezwania do zwrotu zaliczki), nie uzyskałam odpowiedzi, a środki wciąż nie zostały zwrócone. Działanie takie narusza zbiorowe interesy konsumentów, w tym prawo do rzetelnej informacji i ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. W związku z powyższym, proszę o podjęcie działań nadzorczych wobec obu przedsiębiorstw. W razie potrzeby mogę przedstawić całą korespondencję, potwierdzenia rezerwacji oraz dokumentację płatności.
2025-07-15 godz: 19:05Publiczna
Otwarta
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZAMOWIENIE NR #1500067446Zwrot został zarejestrowany 6.05.2025. Zwrot środków (239zl) miał zostać zlecony w ciągu 14 dni na konto. Pomimo długiej korespondencji i wysłaniu kilkunastu maili firma do tej pory nie zwróciła środków na konto. Od miesiąca nie odpisują na maile. Jestem bezradna i nie mogę odzyskac swoich pieniędzy. [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-15 godz: 17:36Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.W.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłem sukienkę którą odebrałem 03.06.2025r. Wysłałem zwrot który został odebrany 11.06.2025r. Gdy po 14 dniach nie otrzymałem zwrotu pieniędzy wysłałem wiadomość 02.07.25r. na którą odpowiedzieli mi że do 2 dni rozpatrzą moja reklamację. Dnia 09.07.25r. napisałem kolejna wiadomość na którą odpowiedzieli mi tak samo jak na pierwszą że do 2 dni rozpatrzą reklamację. Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-07-15 godz: 15:25Publiczna
Rozwiązana
Przebukowanie biletuZaplacilam za bilet, z powodu zlych warunkow atmosferycznych firma zgodzila sie przebukowac bilet. Jednak do tej pory nie otrzymalam ani biletu ,ani informacji zwrotnej ws przebukowania
2025-07-15 godz: 13:43Publiczna
Otwarta
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZAMÓWIENIE #1500070872W dniu 09.06.2025 zwrot został przyjęty w sklepie internetowym, termin zwrotu środków minął 23.06.2025 roku. Z dniem dzisiejszym, mija 22 dzień opóźnienia. Wysokość zwrotu bez odsetek to 125,10 zł. Oczekuję wyegzekwowania zaległych pieniędzy, ponieważ konwersacja drogą mailową jest prowadzona od 25.06.2025 i nic z niej nie wynika
2025-07-15 godz: 12:36Publiczna
Otwarta
Odesłany towar jest niekompletnyNr reklamacji 01S/006683/2025 Do serwisu Neonet w dniu 12.06.2025 trafiła konsola Xbox series X 1TB wraz z padem. Naprawie podlegał pad od konsoli. Sklep Neonet przez ponad miesiąc dokonywał naprawy. W dniu 14 lipca sklep odesłał tylko pad od konsoli. Po kilku mailach i telefonach jest problem z ustaleniem gdzie znajduje się konsola. Serwis opieszale podchodzi do jakichkolwiek próśb o znalezienie i wysłanie konsoli na mój adres domowy. Konsultant twierdzi, że wysyła maile do serwisu i nie jest w stanie w żaden sposób wpłynąć na działania, do tego twierdzi że nie posiada telefonu do serwisu. Przy takim podejściu podejrzewam, że mają duży problem z namierzeniem sprzętu. Oczekuję od firmy znalezienia mojej konsoli w przeciwnym przypadku wysłania nowej zgodnej z parametrami technicznymi zagubionej konsoli.
2025-07-15 godz: 12:04Publiczna
Otwarta
Umowa na telewizję Play Now Firma Play każe mi płacić za najem dekodera do oglądania telewizji Play Now którego nie mam bo oddałem go do salonu Play.Takze firma Play naliczyła mi pieniądze za wcześniejsze zakończenie umowy na telewizję Play Now
2025-07-14 godz: 12:54Publiczna
Otwarta
Nie prawidłowe wykonanie usługi fryzjerskiej Witam, miałam wizytę w salonie fryzjerskim Re. Fresh Beauty Studio w dniu 11.06.2025r. o godzinie 16:30 która trwała ponad 7 godzin, czego Pani która farbowała mi włosy trzymała mi farbę na głowie i włosach ponad 6 godzin przez co zaczęłam odczuwać silne pieczenie skóry głowy oraz mocny ból, kiedy zgłosiłam to fryzjerce ona dalej kontynuowała zabieg, poprosiłam o wcześniej zmycie farby z głowy lecz Pani zmyła mi farbę tylko z tyłu głowy, a na bokach oraz na górze głowy zostawiła jeszcze na dłuższą chwilę po czym zaczęła zmywać. Podczas mycia bardzo prosiłam o użycie chłodniejszej wody ponieważ od ciepłej tylko mocniej odczuwałam ból i pieczenie. Przez które ta usługa fryzjerska była dla mnie prawdziwą torturą. Po tej wizycie, musiałam się udać do lekarza dermatologa, który potwierdził liczne nadżerki i rany na głowie pokryte farbą i skierował mnie na SOR. Spędziłam trzy dni na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym z czego dwie wizyty były bez skutku ponieważ z uwagi na bardzo złe samopoczucie po długim oczekiwaniu musiałam zrezygnować i wrócić do domu. Na następny dzień zaczęły sie zawroty głowy oraz miałam podwyższoną temperaturę ciała, nie mogłm spać przez kilka dni przez ból i pieczenie. Po kilku dniach rany zaczęły się goić ale zaczęły się problemy z wypadaniem włosóww bardzo szybkim tempie. Mam całą dokumentację medyczną, zdjęcia licznych ran na głowie oraz zdjęcie w jakich ilościach wypadają mi włosy. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów poniesionych za wizytę lekarską, za leczenie oraz zadośćuczynienia za doznane szkody zdrowotne oraz moralne i za czas spędzenia i długiego oczekiwania na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-14 godz: 12:00Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.S.
Brak zwrotu pieniędzyZamówiłam ubrania w sklepie Haia.pl, jednak zdecydowałam się odstąpić od umowy i odesłałam paczkę ze zwrotem. Przesyłka została dostarczona do firmy w dniu 26.05.2025 r., co potwierdza numer śledzenia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu należnych mi środków. Termin na dokonanie zwrotu minął, a mimo to firma nie skontaktowała się ze mną i nie odpowiada na wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail. Pisałam kilkukrotnie maile z prośbą o zwrócenie środków w wyznaczonym terminie - jednak bez skutku. Oczekuje zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami.