brak zwrotu pieniędzy zwrócono towar 17 listopada, telefon wyłączony, nie odpisują na fb ani na maile ani na whatsup
Zwrot za towarZakupiłam kurtkę 3.10.2025 , koszt 169,99 zł, przewoźnik zgubił paczkę i po przesłaniu reklamacji znaleźli dopiero 20 listopada, nie odebrałam paczki więc paczka została zwrócona do firmy IT Moda. Po wykonaniu kilku telefonów zostałam zapewniona , że otrzymam zwrot kosztów poniesionych za za zakup ich produktu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki ani żadnej informacji na telefon albo e maila.
Amazon oszukuje dając gwarancję dostawy na jutroZamówiłem produkt dnia 4.12 w serwisie Amazon. Zamówiłem towar u nich, ponieważ na stronie przy danym produkcie widniała informacja "Gwarancja dostawy kolejnego dnia".
Na czymś takim właśnie mi zależało żeby zdążyć z prezentem na Mikołaja 6.12.
No i niestety, mimo gwarancji dostawy, mimo tego, że dostałem rano maila ze kurier już do mnie jedzie, około godziny 16 po czekaniu prawie cały dzień w domu na kuriera widmo, Dostałem maila, że jednak dzisiaj paczki nie dostanę i może się to opóźnić o kilka dni.
Po kontakcie z supportem nie dowiedziałem się niczego - dlaczego nie dostałem paczki, dlaczego kurier nie przyjechał.
Support w damach rekompensaty zaczął wciskać mi kartę podarunkową na 20zł, gdzie od razu powiedziałem, że nie chce żadnej karty podarunkowej.
Support wysłał MI numer do dhl i powiedział żebym to ja tam dzwonił i załatwiał, mimo, że przecież ja żadnych interesów z dhl nie robię tylko z firmą Amazon.
Wg mnie jest to ewidentne oszukiwanie klientów i nieuczciwa praktyka. Kupiłbym dany przedmiot stacjonarnie w sklepie tak żeby zdążyć na Mikołaja, ale zdecydowałem się na Amazon tylko dlatego, że była ta gwarancja dostawy.
Support generalnie ma sobie za nic całą sprawę, a ja uważam, że jest to zwykle oszustwo na które są paragrafy.
AboutyouWitam, dnia 22 października br otrzymałam paczkę z moim zamówieniem i następnego dnia zostało nadane do zwrotu. Korzystałam z ich etykiety zwrotnej którą otrzymałam wraz z przesyłką i według informacji na stronie przewoźnika paczka została przez nich odebrana 24 października. Od tego czasu prowadzę z tą firmą nieudolną korespondencję mailową. Nazywam ją nieudolną, gdyż podobno firma miała problemy techniczne i jedyne co mi odsyłali większość czasu to automatyczna wiadomość wygenerowana przez bita. Kontakt z kimś z obsługi klienta pojawił się dopiero 20 listopada. Dostałam wtedy informację, że muszę uzupełnić dane bankowe na ich stronie co oczywiście odrazu zrobiłam. 3 dni później ponowiłam kontakt, gdyż po rozmowie z czatbotem dowiedziałam się że moje zamówienie według nich nie zostało zwrócone a było niby anulowane. Skontaktowałam się 23 listopada znowu do nich napisałam i dostałam wiadomość zwrotną, że wszystko jest w porządku i zwrot pieniędzy otrzymam do 11 dni. Wczoraj tj. 5 grudnia dostałam od nich ponownie maila, że muszę im podać jeszcze adres rozliczeniowy i numer klienta. Oczywiście pomimo tego że upłynęło 11 dni, a wszystkie wymagane dane im przesłałam zwrotu pieniędzy nie dostałam. Jedyne co od nich otrzymałam to ponownie tą samą wiadomość co 20 listopada o uzupełnieniu numer IBAN na ich stronie. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarWitam 6.11.2025 zakupiłam obuwie damskie (sneakersy) ocieplane zimowe w sklepie prestigemoda.Od kuriera otrzymałam przesyłkę 12.11.2025 .Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu obuwia stwierdziłam,że odeśle obuwie ponieważ były za małe.20.11.2025 nadałam paczkę na mój koszt do sklepu Prestigemoda.I poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto które podałam.Niestety zwrotu nie dostałam.Napisalam na chat firmowy i Pani odpowiedziała ,że pieniądze dostanę albo w piątek lub poniedziałek.Niestety nic nie było.Napisalam kolejny raz we wtorek.Pani nagrała się,że osobiście się tym zajmie.Pozniej znowu cisza.W środę kolejna próba z mojej strony z zapytaniem o przelew.W środę Pani odpisuje,że już przelew robi.I znów mnie okłamuje.Zadnego przelewu nie zrobiła do dziś.Prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.I chcę ostrzec kupujących przed tym sklepem.Pozdrawiam
Opóżnienie - brak towaru19.11 zamówilam Kubeł kosz na odpady metalowy z blachy ocynkowanej odporny na
wysokie temperatury na popiół 110L MEVA do dnia dzisiejszego brak towaru.
BRAK ZWROTU ŚRODK Zamówiłem Booster samochodowy 30000 mAh – Jump Starter z kablem, latarką LED, wyświetlaczem i funkcją powerbanku a otrzymałem przesyłkę z innym przedmiotem . Otrzymaną przesyłkę odesłałem Pocztą Polską na wskazany przez Was adres . Sokołowska10 brama17 05-090 Wypędy. korespondencja mailowa ze sklepem nie daje nic. Wysłałem dowód nadania paczki zwrotnej i minęło przeszło dwa tygodnie . Dnia 14 listopada 2025 otrzymałem maila : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy
pieniądze tak szybko, jak to możliwe od tej daty brak odpowiedzi mimo moich mili o ugodowe załatwienie sprawy. Proszę o pozytywne załatwienie mojej prośby. Dziękuje .Pozdrawiam.
Reklamacja6listopada 2025 roku zlozylem w lidlu w koszalinie na ul. Śniadeckich reklamację mlotowiertarki.do dnia dzisiejszego brak rozwiazania problemu.wielokrotnie dzwonilem na infolinie lidla odwiedzalem sklep i nic.chce rowniez zaznaczyc ze ani razu nie bylo kontaktu z lidla do mnie.oczekuje zwrotu gotowki co zaznaczalem podczas rozmowy z konsultantem lidla
Zwrot pieniędzy Zamówiłam choinke na stronie superbombka.pl która ma firma springos i przyszła mi całkiem inna niż na zdjęciach wręcz tragiczna - mała ilość gałązek . Po wysłaniu zdjęć firmie i telefonie firma twierdzi , że nie wszystkie gałęzie są rozłożone . Ja poprosiłam o zwrot choinki na ich adres i pieniędzy niestety brak kontaktu ze strony firmy . Proszę o załatwienie sprawy - choinka kosztowała 429zl plus koszta przesyłki ok 20 zł .
Brak zwrotu pieniędzy Zakupiłam płaszcz. Został on zwrócony. Natomiast na zwrot pieniędzy czekam już prawie dwa miesiące. [usunięte przez moderatora]Na ten moment ani nie mam płaszcza, ani pieniędzy. [usunięte przez moderatora] Pisałam maile, na które odpowiedzi niestety ciągle brak. Oczekuję zwrotu kosztów.