nie mogę ozyskać pieniędzy za oddaną kurtkęKupiłam kurtkę za 650 zł. Odesłałam, ponieważ nie pasowała, poprosiłam o zwrot pieniędzy i od 2 tyg ponaglam , dzwonię , piszę maile do sklepu. Na maile nie reagują. Przez telefon obiecują, że już dziś zostanie wysłany przelew i nic się nie dzieje. Bez efektu. Zostałam oszukana. Chcę odzyskać pieniądze
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 08.01.2024r. dokonałam zamówienia w sklepie KARKO (zamówiony towar:
Płaszcz flauszowy trencz na podszewce KLARA z paskiem karmelowy , Rozmiar: 50/52) o łącznej kwocie: 532,89 zł
W związku z niepasującym rozmiarem odesłałam zamówiony produkt w dniu 19.01.2024r.
Otrzymałam informację od sklepu, że mój zwrot został pozytywnie rozpatrzony, a w ciągu kolejnych dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety do dziś ich nie otrzymałam. Pisałam już kilka wiadomości z prośbą o zwrot lub chociaż informację kiedy mogę się spodziewać zwrotu, za każdym razem otrzymywałam automatyczną wiadomość o tym, że są w trakcie problemów finansowych, ale postarają się jak najszybciej oddać pieniądze. Do dnia dzisiejszego brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą.
Zwrot środków za zamówienieW dniu 10.04.2024 firma Zalbut zatwierdziła zwrot zamówienia i w ciągu 14 dni powinna dokonać przelewu na konto. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych środków w kwocie 408 PLN
OszustwoZwykle chinskie oszustwo i brak mozliwosci zwrotu. Wszystkich pokrzywdzonych zachecam do zlozenia zawiadomienia mailowego do prokuratury w Gliwicach, III konisariat policji w Gliwicach wstrzal postepowanie w tej sprawie
Brak zwrotu pieniędzyPo zamówieniu towaru i przedpłacie 1557,40 zł za zamówienie numer 414609 kontakt z właścicielem się urwał, podobnie jak bardzo wiele osób nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie, ani towaru, telefon jest wyłączony, a strona internetowa nieczynna. Firma dalej prowadzi swoją działalność w innych miejscach (allegro.pl) I przyjmuje kolejne zamówienia. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy. Do tej pory wysłałam kilkanaście wiadomości do Państwa mailowych/ smsowych, na portalach społecznościowych firmy i brak kontaktu. Wysłałam również wezwanie do zapłaty. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie sprawy na policję.
OszustwoZakupiłam sweter kaszmirowy z butiku rodzinnego polskiej produkcji, który wyprzedawał asortyment z uwagi na zamykanie działalności gospodarczej. Tak przynajmniej głosiły opis produktu oraz opis "dramatycznej sytuacji" na stronie sklepu. Jakże ogromne było moje zdziwienie, gdy sweter otrzymany w przesyłce okazał się być bez metki, tylko nieznacznie przypominał ten na zdjęciu na stronie, był fatalnej jakości oraz materiał z którego był wykonany okazał się być akrylem! Gdy sprawdziłam adres zwrotu, na który chciałam dokonać przesyłki okazało się, że nie znajdował się w Polsce ale w Chinach.
Sklep nadal prowadzi działalność, zniknęła informacja o krytycznej sytuacji finansowej i związanej z tym faktem wyprzedaży asortymentu. Sweter i reszta asortymentu nadal sprzedawana jest po tych samych obniżonych cenach. Zostałam oszukana. Oczekuje pełnego zwrotu za produkt wraz z kosztem przesyłki na konto bankowe z którego zapłaciłam za towar. Swetra nie zwróciłam i nie będę zwracać. Nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego.
Oszustwo wykonania usługiOddałem felgi z Mercedesa SL do renowacji CNC do firmy RIMS Pana [dane usunięte przez moderatora]. Felgi dotarły 22.03.2024. Pan [dane usunięte przez moderatora]umówił się ze mną słownie, że wykonanie prac potrwa tydzień, półtora.
Niestety Pan [dane usunięte przez moderatora]kłamie i zwodzi. Na początku, że był na L4, następnie, że musiał zwolnić pracowników. Póżniej zaczął już kłamać, że wysłał felgi - jednak one nie dochodziły.
Pan [dane usunięte przez moderatora]to rasowy oszust i kłamca, który zwodzi klientów i nie chce oddać produktu ani wykonać usługi.
Dzwoniłem do Pana [dane usunięte przez moderatora]przez dwa tygodnie każdego dnia kilka razy dziennie. Za każdym razem twierdził, że za chwilę wyślę potwierdzenie wysłania felg oraz ich zdjęcia jak zostały naprawione.
Oczekuje zwrotu moich felg w stanie takim jak wysłałem lub zapłatę za nie w wysokości 4500 zł. Uważam, że żadnych prac firma RIMS nie podjęła z moimi felgami.
Rezygnacja z zakupuW dniu 11 03.2024 zakupilam na str foowearstore.pl buty, po tygodniu korzyst. z przyslugujacego mi prawa odstapilam od umowy. Powiadomilam ich na stronie, ktora podalam. Dostalam automatyczna odp, ze odezwa sie w ciagu 48 godz. Do tej pory nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Po miesiacu wyslali mi buty, ale nie odebralam ich, bo zerwalam z nimi duzo wczesnniej umowe. Bylam w kontakcie z rzecznikiem praw konsumenta, ktory doradzil mi, zebym zrobila wezwanie do zaplaty. Wezwalam ich 2 tyg temu do zaplaty i znowu odpowiedz automatyczna. Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniedzy. Jest to kwota385, 80zl
Brak zwrotu gotówki 18go kwietnia wpłynął zwrot towaru do magazynu,sprzedający ma 14 dni na oddanie gotówki. Do dziś jej nie otrzymałam, telefonu nikt nie odbiera,na wiadomości też nie odpisują.
brak zwrotu pieniedzy brak zwrotu pieniedzy ...dres wyslany do firmy 26/03/24 dotarl.w dniu nastepnym ...do tej pory brak zwrotu pieniedzy oraz kontaktu