Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-21 godz: 14:48Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.T.
Brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie na 5 sukienek. 3 odesłalam. Nie dostalam odpowiedzi na 3 mejle ani zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-11-21 godz: 14:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.S.
BRAK ZWROTU PIENIEDZY _OSZUŚCIPomimo kilku maili, poprawnie dokonanego zwrotu pieniadze nie wróciły na konto. Kwota ponad 2000zł. Widzę że nie tylko ja zostałam oszukana. Po mojej wiadomości że zgłoszę sprawę na policję - konto na FB zostało usunięte.
2025-11-21 godz: 12:13Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlL.G.
Brak zwrotu pieniędzy 30 09.25 zwrot towaru do Catalina rozpatrzony pozytywnie ,a pieniędzy nie oddają drugi miesiąc. W mailu odpisują wkółko to samo ,ze zwrot będzie za kilka dni . Telefonu nie odbierają. Złodzieje i oszuści.
2025-11-21 godz: 11:28Publiczna
Otwarta
Pilkomania- handel podróbkamiZamówiłam synowi Karty Pokemon . Przyszly. Okazaly sie tanimi podrobkami. Zglosilam to do firmy. Napisalam ,ze ich nie chce i że zglosze na policje że handluja podrobkami. Zgodzili sie oddac pienaizki. Ostatni mail od nich był 30.10.2025 odpisali ze 14 dni roboczych musimy czekac na zwrot kasy. Niestety do tej pory nie otrzymałam kasy. Od 2 dni się dobijam lecz nie dostałam odpowiedzi.
2025-11-21 godz: 10:45Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.N.
Zakup skrzyni biegów Kupiłem od firmy regenerowaną skrzynię biegów za 2900 z dostawą 3100 po jej odebraniu i wymianie skrzynia biegów okazała się gorsza mechanicznie od skrzyni która była od nowości w moim aucie więc mechanik ponownie przełożył skrzynię biegów co kosztowało mnie podwójną robociznę skrzynię biegów od firmy Lider odesłałem spowrotem ale pod wpływem emocji i pirytowania zaistniałą sytuacją nie wypełniłem karty gwarancyjnej .Prosiłem firmę o zwrot pieniędzy za zakupiony produkt który zresztą odesłałem jedna panowie z ww firmy stwierdzili że skrzynia jest sprawna i nie zwrócą mi pieniędzy i że mam odebrać skrzynię biegów którą mi odeślą na mój koszt .Ale ja się nie zgodziłem po niewasz nie zgadzam się zich opinią na temat tej skrzyni biegów, którą miałem zamontowaną w aucie którą okazała się złomem bublem itp. Panowie z firmy czepili się tego że nie był wymieniony olej po przejechaniu 1000 kilometrów co moim i mechanika który wymieniał tą skrzynię nic by nie zmieniło ponieważ przy jeździe z tą skrzynią były wyczuwalne stuki przy zmianie biegów I głośna praca łożysk tejże skrzyni .Kupiłem tą skrzynię biegów za pośrednictwem allegro i nawet reklamacja ochrony kupujących nic nie dała ponieważ chcą żebym odebrał tą skrzynię zamontował ją na nowo i przejechał 1000 i wymienił olej na nowy co dla mnie jest to totalnym bezsensem ponieważ czekała by mnie trzecia wymiana skrzyni biegów co wiązało by się z kolejnym kosztem który przekroczł by koszty kupna skrzyni biegów którą Kupiłem. I tak zostałem beż pieniędzy za skrzynię i bez sprawnej skrzyni biegów. A od tej firmy nie chcę nic oprócz zwrotu pieniędzy za skrzynię biegów.
2025-11-21 godz: 08:42Publiczna
Otwarta
Brak kontaktu Witam 12 listopada złożyłam zamówienie do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki Kontaktu brak podany nr tel nie istnieje mail nie odpowiada ! Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy i zwrot gotówki w kwocie 114,97 zł Pozdrawiam
2025-11-21 godz: 06:56Publiczna
Otwarta
Zwrot za nie zrealizowane zamówienie Wraca sprawa boostera, z tego co widzę nie jestem pierwszy, [usunięte przez moderatora]w ten sam sposób.Metoda prosta wysyłają byle co, klient to zwraca , zostaje bez nicz ego tzn.bez towaru i pieniędzy. A na marginesie to co przysyłają zamiast zamówienia wgląda tak jakby było wysyłane kilkanaście razy, i wracało (brudne pozacierane pudełko bez paragonu, bez instrukcji obsługi bez żadnego zabezpieczenia w torbie foliowej) Na wielokrotne próby kontaktu telefonicznego lub mailowego nie ma żadnej odpowiedzi. [usunięte przez moderatora]o. Nie od nich już niczego oczekuję tylko swoich pieniędzy, I przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać na opinie "zadowolonych klientów "
2025-11-20 godz: 18:31Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
ReklamacjaWysylka produktu prosto z chin, slabej jakosci, firma robi problem z reklamacja, powolujac sie na swoj regulamin, mimo, ze wyraznie reklamuja sie "bezryzykowym" zwrotem do 30 dni, a potem pisza, ze jest to zwrot na wlasny koszt (porownywalny do ceny plaszcza) i na wlasne ryzyko, tak jakby z gory zakladali, ze moze przesylka nie dotrzec. Jest to nieuczciwa praktyka, polegajaca na wprowadzeniu w blad konsumenta. Licze na pelen zwrot, bez poniesienia zadnych kosztow.
2025-11-20 godz: 12:53Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlC.C.
Brak jednego z opłaconych produktów w przesyłce15.11.2025 złożyłem i opłaciłem na stronie eobuwie.pl zamówienie na trzy pary butów za sumę 809,97 zł. Chwilę po zakończeniu transakcji otrzymałem maila o niedostępności jednej z trzech zakupionych par, zaś nazajutrz zwrócono mi za nią pieniądze. Kolejnego dnia wysłano informację o nadaniu przesyłki, w której miały się znajdować dwie pozostałe pary obuwia. Tymczasem w odebranej przeze mnie z paczkomatu InPost w dn. 18.11.2025 przesyłce znajdowała się tylko jedna para obuwia. Wbrew informacji mailowej o zawartości przesylki nie było w niej trzewików Mayoral 46.508 Brązowy rozm.34 za 189.99 zł. Wieczorem tego samego dnia wysłałem maila z opisem problemu na adres info@eobuwie.pl , a 19.11.2025 po bardzo długim oczekiwaniu udało mi się połączyć telefonicznie z konsultantką sklepu eobuwie.pl, która przyjęła zgłoszenie, twierdząc jednak , ze z informacji , do których ma dostęp, wynika, że wysłano mi dwie pary obuwia, co jednak będzie wyjaśnione w toku zainicjowanej przez nią procedury. Nie otrzymałem informacji , jak dlugo potrwa wyjaśnianie sprawy ,ani kiedy otrzymam zwrot środków z powodu niedostarczenia opłaconego towaru. Proszę o interwencję.
2025-11-20 godz: 12:29Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar 8 października 2025 złożyłam zamówienie w firmie Butik Babeczka na 2 sukienki. Łączny koszt 378 zł. Otrzymałam je 13 października. Niestety musiałam je zwrócić. Odesłane zostały 14 października, przesyłka doręczona do sklepu 15 października 2025. Od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Nikt nie odbiera telefonu. Na maila otrzymuję odpowiedź że dziś ktoś się tym zajmie 13.11.2025, albo że zwrot czeka u księgowej 5.11.2025 i nadal brak przelewu. Na kolejne maile nikt nie odpisuje. Oczekuję pilnego zwrotu moich pieniędzy za zwrócony towar.