- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"ADIDAS POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zakupiłam buty w maju tego roku, po założeniu 3razy ujawniła się wada skóry na lewym bucie. Buty były kupione w sklepie firmowym Adidas w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej. Zadzwoniłam na infolinię, a tam poinformowano mnie że nie mogę reklamować tych butów inaczej niż zawieź je 200 kilometrów do Warszawy- sklepu zakupu! Buty były kupione podczas weekendowego wypadu, ja nie mieszkam w stolicy. Adidas koresponduje ze mną w tej sprawie wypytując o nowe informacje i nadal stoi na stanowisku , że muszę je fizycznie osobiście zawieść do Warszawy lub przyjąć od nich bon na zakupy online o wartości nie przekraczającej 1/10 wartości butów. Dostali ode mnie zdjęcie paragonu, zdjęcia butów i wszystko o co prosili. Wada jest ewidentna i nie spododowana użytkowaniem. Oczekuję przyjęcia reklamacjami zwrotu pełnej zapłaconej za nie kwoty w wysokości 499 zł w gotówce na konto a nie w formie jakiegokolwiek bonu. (czytaj więcej)
Proszę o wszczęcie interwencji w sprawie bezpodstawnie odrzuconego zwrotu towaru przez sklep internetowy adidas.pl, co skutkuje obecnie roszczeniem finansowym wobec mnie przez pośrednika płatności Klarna. Dnia 9 kwietnia 2025 r. złożyłam zamówienie nr APL91572185 w sklepie internetowym adidas, które opłaciłam przez Klarna (zamówienie nr Klarna: 7VD7H0MF) na łączną kwotę 699,35 zł. Z uwagi na nieodpowiedni rozmiar produktów, dokonałam ich zwrotu zgodnie z procedurą adidas – przy użyciu dostarczonej etykiety zwrotnej InPost. Zwrot został nadany i dostarczony do magazynu adidas. Mimo tego zwrot został trzykrotnie odrzucony bez merytorycznego uzasadnienia. Z Obsługą Klienta sklepu Internetowego Adidas nie ma logicznego kontaktu, tylko chat na stronie z botem automatycznym, a maile wysyłane automatycznie przez Sztuczną Inteligencję. W efekcie: • firma Klarna wznowiła żądanie zapłaty za produkty, które zostały zwrócone, dodatkowo strasząc mnie windykacją i tym, że nie mogę się już odwołać od tej decyzji, • mimo wielokrotnego kontaktu z adidas, sprawa nie została rozwiązana, • skarga do ECK Polska została odrzucona, ponieważ sprzedawca ma siedzibę w Polsce. Zwracam się z prośbą o podjęcie interwencji wobec sprzedawcy i wsparcie mnie jako konsumentki, która wyczerpała już dostępne środki rozwiązania sprawy we własnym zakresie. (czytaj więcej)
Po wysłaniu dokładnych zdjęć uszczerbku buta (w środku wysiółka rozerwana do tego stopnia, że wychodzi plastik) firma stwierdziła, że odrzuca reklamację ponieważ but był źle zawiązany i zsuwał się ze stopy( bo taka teraz moda). Buty były użytkowany normalnie, dodam tylko, że mamy buty z tej samej firmy, które użytkowane są przez syna z taką samą częstotliwością a są całe i ani śladu zdarcia wyściółk nie ma.(czytaj więcej)
Od 1,5 miesiąca walczę ze sklepem adidas.pl, który nie dokonał zwrotu pieniędzy za zwrócone do nich obuwie. W dniu 27.05.2024 zakupiłam buty w sklepie adidas.pl, otrzymałam je 29.05.2024, po czym, gdy okazały się za małe, dokonałam zwrotu w tym samym dniu. Zwrot został zatwierdzony 6.06.2024 dostałam potwierdzenie w postaci faktury korygującej, z informacją, że zwrot zostanie dokonany za pomocą tej samej płatności w ciągu 3-14 dni roboczych. Minęło już 1,5 miesiąca, a zwrotu nie otrzymałam. Sklep adidas, podczas rozmów telefonicznych i mailowych nakazał mi najpierw skontaktować się z moim bankiem, bo ''na pewno przetrzymują pieniądze". Bank poinformował mnie, że takie zwrotu nie było. Mimo to złożyłam reklamację w swoim banku, po czym otrzymałam odpowiedź, ze to sklep adidas.pl musi zwrócić się do swojego banku z reklamacją. W ślad za tym pismem skontaktowałam się ponownie ze sklepem adidas.pl, gdzie usłyszałam, że sama ma dzwonić do blika wyjaśnić tę sprawę. Próbowałam to zrobić, lecz na stronie blika widnieje informacja, że osoba, która dokonywała zwrotu, musi sama skontaktować się ze swoim bankiem, a następnie bank w razie potrzeby będzie kontaktował się z blikiem. Sprawa stoi w tej chwili w martwym punkcie, ponieważ sklep adidas.pl nie chce przesłać mi potwierdzenia dokonania zwrotu, ani nie zamierza interweniować w swoim banku. Oczekuję od sklepu, aby zwrócił mi przetrzymywane pieniądze wraz z ustawowymi odsetkami.(czytaj więcej)
05.05.2024 zakupilam online spodnie adidas. Dzien pozniej odeslalam towar ze wzgledu na to ze spodnie okazaly sie za duze. Firma DPD dostarczyla paczke do firmy adidas,na co mam potwierdzenie dnia 09.05 przesylka numer 13160025613649. Otrzymalam rowniez od potwierdzenie emailowe od firmy,ze paczka dotarla na magazyn. Oczekiwalam na regulaminowy zwrot 14 dni. Po tych 14 dniach zaczelam odzywac sie do firmy telefonicznie kilkukrotnie oraz emailowo. Trafilam takze na strone https://pl.trustpilot.com/review/www.adidas.com, skad dowiedzialam sie ze firma oszukuje setki klientow i nie jestem jedyna. I ze istnieje duze prawdopodobienstwo ze zwrotu pieniedzy nie otrzymam. Jedyne informacje jakie do mnie docieraja to to ze trwa "dochodzenie" z magazynem. Poza tym jestem zbywana. Oczekuje zwrotu pieniedzy i naglosnienia sprawy,ze firma o tak duzym zasiegu oszukuje klientow.(czytaj więcej)