Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie nr. 329074Zamówiłam 2 produkty, jednak nie odebrałam paczki i paczka wróciła do ich magazynu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, sklep nie odpisuje również na żadne maile.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar 29.10.2024zostal dostarczony zwrot zamówionego i opłaconego towaru ,sprawa dotyczy zamówienia nr 32681,do chwili obecnej nie zostały zwrócone pieniądze w kwocie 188.98 zł, brak odpowiedzi na wysyłane meile z prośbą o zwrot środków,jedyny kontakt mailowy to był z podaniem adresu na jaki trzeba odesłać towar od tej pory żaden innej odpowiedzi nie uzyskalam
trzykrotna naprawa tej samej istotnej rzeczyWpisany nr jest nr reklamacji .rekojmi
Opiszę sytuację od ponad roku walczę z sklepem Media expert aby naprawili okulary Psv vr2 dla konsoli ps5 za pierwszym razem nieudolnie naprawili nie działające wejście prawe dźwięku po kilku użyciach przestało znowu działać , później wymienili ze niby słuchawki oryginalne ale też przestało działać jeszcze później wymienili cały przewód i też po kilku razach przestało działać cały czas to sama usterka więc zażądałem wymiany na sprawny nowy lub odnowiony sprzęt odpisali że znowu naprawia a za parę miesięcy kończy się gwarancja i rękojmia a ja tylko chcę działający sprawny sprzęt a oni już 2 krotnie próbowali i cały czas istnieje istotna wada uniemożliwiające używanie tych okularów do sony specjalnie zrobiło że dźwięk jest tylko możliwy przez wejście które nieudolnie próbują naprawić a ja od ponad 1,5 roku nie mogę używać sprzętu który kopiłem prawie za 3000 zł proszę o pomoc w tej rękojmi aby wymienili mi sprzęt na nowy lub wolny od wad
Brak dostawy od 6.10 i zwrotu środków W dniu 6.10 zamówiłam komplet dresowy Lisa Kakao o wartości 279,39. Od tamtej pory kontaktowałam się wielokrotnie, ponieważ przesyłka nie dotarła na czas i przychodziły tylko odpowiedzi, że mają problem z dużą ilością zamówień, że otrzymam przesyłkę ale proszą jeszcze o cierpliwość. Aktualnie już nie odpisują na maile i kontaktu brak. Prosiłam o zwrot pieniędzy na konto, nikt się nie odezwał. Oczekuję od nich natychmiastowego zwrotu gotówki.
Problem ze zwrotem pieniędzyW związku z brakiem zwrotu do dnia dzisiejszego należności wynikającej z odstąpienia od umowy zawartej na odległość, skierowanego przeze mnie dnia 16 września 2024 r., dotyczącego zakupu 2 szt. sukienek, monitowalam kilkukrotnie o zapłatę kwoty 137,24 zł z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 17 września 2024 r. do dnia zapłaty w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego pisma.
Otrzymuje automatyczne odpowiedzi o treści "powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą."
nie otrzymałam koszulek, za które zapłaciłam8 października 2024:
1. Złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 5 koszulek na kwotę 234,75 zł.
2. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem (w załączeniu pliki o nazwie "transakcja i "potwierdzenie transakcji").
3. Z adresu mejlowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 30164 otrzymało status: przyjęte do realizacji".
15 października 2024 napisałam wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl z zapytaniem, co z moim zamówieniem, gdyż przez tydzień nie miałam żadnych informacji o postępach w realizacji zamówienia.
19 października br. z adresu mejlowego biuro@sferakoszulek.pl dostałam odpowiedź: "Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Państwa zamówienie znajduje się w trakcie realizacji. Dostawa nastąpi w ciągu 2-3 dni roboczych. Pozdrawiam serdecznie". Nadawca wiadomości nie przedstawił się ani nie podpisał się.
25 października 2024 napisałam następną wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl: "Minął kolejny tydzień i nie mam nadal koszulek. Proszę o niezwłoczną realizację mojego zamówienia nr 30164 z 8 października 2024."
27 października 2024 r. użytkownik biuro sferakoszulek.pl <biuro@sferakoszulek.pl> napisał mi: "Jeszcze raz bardzo przepraszamy za opóżnienie, wysyłka towaru nastąpi na początku tygodnia, pozdrawiamy serdecznie." Znów nadawca wiadomości nie przedstawił się ani nie podpisał się.
9 listopada 2024 napisałam następną wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl: "Minęło już 30 dni od złożenia przeze mnie zamówienia i niestety, nie otrzymałam jeszcze koszulek. Proszę o niezwłoczną realizację mojego zamówienia nr 30164 z 8 października 2024." Na tę wiadomość nie otrzymałam już odpowiedzi.
Wielokrotnie próbowałam również dzwonić na numer kontaktowy tel. +48 724 182 576 (podany na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl). Niestety, ten numer nie jest dostępny.
12 listopada 2024 r. napisałam wiadomość mejlową, zatytułowaną "przedsądowe wezwanie do zapłaty" na adres biuro@sferakoszulek.pl o treści: "Minęło już 30 dni od złożenia przeze mnie zamówienia i niestety, nie otrzymałam koszulek. Państwa regulamin zakupów na stronie internetowej (https://www.sferakoszulek.pl/regulamin-zakupow) wyznacza maksymalnie 30 dni na realizację zamówienia (punkt 10.: "Czas realizacji Zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni. Realizacja Zamówienia każdorazowo podawana jest w opisie Towaru. Standardowy czas realizacji Zamówienia wynosi 1-2 dni robocze."). Od dnia 8 października 2024 roku moje zamówienie nr 30164 na kwotę 234,75 zł nie zostało zrealizowane oraz wysłane do mnie, co jest niedopełnieniem przez Państwa obowiązku. Na tej podstawie wnoszę o zwrot całego kosztu mojego zamówienia.
Wobec powyższego wnoszę o zwrot wpłaconej przez mnie kwoty 234,75 zł na moje konto numer (tu podałam numer swojego konta bankowego) w ciągu 2 dni."
Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi i koszulek bądź pieniędzy. W załączeniu przesyłam swoją korespondencję z adresem mejlowym biuro@sferakoszulek.pl w pliku "historia korespondencji".
W ciągu 5 dni oczekuję realizacji zamówienia bądź zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe (numer wskazany w załączniku z historią korespondencji).
Rezygnacja z zamówienia Zamowilam zabawkę dla dziecka za ponad 200zł z przesyłką. Paczka według maila wyslana 22.10, pisalam 25 10 czy faktycznie wysłana, bo nie zauważyłam, ze czas oczekiwania jest do 20 dni roboczych (moglam spokojnie anulować zamówienie), jednak zostałam poinformowana, ze paczka jest bezpieczna w drodze. Kilkukrotnie pisalan z zapytaniem gdzie paczka, ponieważ link do śledzenia nie dzialal. 19 listopada po kolejnym mailu (termin dostarczenia paczki) dostalam link do sledzenia paczki Z CHIN. W regulaminie zero informacji o wysylce z Chin. Paczka dotarła dzisiaj, a przy próbie odbioru z poczty okazało się, ze czeka mnie oplata celna ok 36zl, a o tym tez zadnej informacji ze strony sklepu. Paczki nie odbiorę i poproszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy taką samą drogą jak były wpłacone. Paczka wróci do Państwa.
Jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy za towar odeslany Nie zwrócili Państwo pieniędzy za sukienki zwrócone miesiąc temu.
Nie odbieracie telefonów.
Na wiadomosci odpowiadają automaty.
To jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję wykonania natychmiastowego przelewu.
Brak realizacji zamówienia Zapłaciłam za bluzę 14 października i dopiero wtedy pojawiła się informacja o tym, że jego realizacja nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. Czas ten dawno minął, więc w ubiegłym tygodniu wysłałam zapytanie o moje zamówienie. Miałam otrzymać odpowiedź w ciągu 4 dni roboczych i znowu nic. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i że nie dostanę ani kasy ani bluzy. To ponad 200zł. Proszę o pomoc. Chcę zwrotu pieniędzy.
Niezrealizowane zamówienie 16.10 złożyłam zamówienie na projektor, który był w cenie promocyjnej za 149,99 zł, od razu przelałam pieniądze i dostałam na mailu potwierdzenie. Zamówienia jak reklamowano na stronie miały być wysłane szybko, w ciągu dwóch dni roboczych. Towaru po ponad miesiącu dalej nie otrzymałam, a ze sprzedawcą brak kontaktu (nie odbiera telefonu, na maile odpowiada automatyczny bot, a na tiktoku, na którym tak pięknie się reklamuje, usuwane są niewygodne komentarze, także nie ma nawet możliwości ostrzeżenia innych). Dowiedziałam się z automatycznie wygenerowanego maila, że sprzedawca zawarł w regulaminie, że cena promocyjna dotyczyła przedsprzedaży (nie było to jasno określone podczas zakupu). Co więcej, regulamin został zmieniony dnia 5 listopada, co sugerować może zmianę zasad po dokonaniu transakcji. Dodatkowo ze strony sprzedawcy usunięto większość informacji, a nawet nie ma formularza zwrotu, co utrudnia odzyskanie pieniędzy.