Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-17 godz: 16:03Publiczna
Otwarta
Podróbki butów Zamówiłam buty i niestety są to chińskie podróbki. Pisałam w sprawie zwrotu pieniędzy i na jaki adres odesłać te buty. Nie ma żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Telefon nie odpowiada. Z tego co mi wiadomo handel podróbkami jest karalny. Chce odzyskać swoje pieniądze.
2025-11-17 godz: 15:05Publiczna
Otwarta
Zakupy w sklepie telfy.pl12 listopada zrobiłam zakupy w sklepie telfy.pl. do tego czasu nie zostało mi wysłane telefon ani zwrot pieniędzy. Napisali mi tylko że otrzymam dostawę na paczkomat wybrany przeze mnie w formularzu, natomiast nie została nadana paczka. Dostałam informację przy zakupie że zostanie dostarczony towar w ciągu 5 dni. Natomiast pięć dni właśnie mija a paczka nie została nadana. Codziennie kontaktuję się z firmą drogą telefoniczną mailową oraz przez chatbota ze strony telfy.pl. niestety bezskutecznie .telefon nie jest ,a chatbot informuje mnie o tym że nie mają możliwości odpisania i mam zostawić swój email kropka po czym i tak na niego nikt nie odpisuje.
2025-11-17 godz: 10:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlŁ.M.
Brak paczki i brak kontaktu ze sklepemWitam. Zostałem oszukany przez Was na stronie bylo ze za 2 dni bedzie paczka a teraz mi odpisujecie ze nie ma jej jeszcze w kraju ze bedzie za 10 dni...tak jak napisałem wcześniej napisze jeszcze raz nie chce tego towaru ani Waszej rekompensty chce zwrot całej kwoty jaką zaplacilem za towar..a nie jakieś rekompensaty 50 zł...
2025-11-17 godz: 09:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.P.
Nie uznana reklamacjaPęknięty ekran, nie domyka się kosz/szuflada przez co nie działają programy. Przedmiot nie ma śladów upadku aby można było stwierdzić uszkodzenie mechaniczne. Oczekuje od firmy zwrotu kwoty zakupu urządzenia tj. 319 zł Do tej pory firma zaproponowała mi kupon zniżkowy w kwocie 20 zł na zakup innego urządzenia. Żenada
2025-11-16 godz: 17:33Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.M.
Sprawa nr 6252 [zmienione przez moderatora]Sklep reklamuje się sprzedażą misiów terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami. Zamówiłam u nich misia dla dziecka. Okazuje się że oni towar zamawiają w Chinach, podając jedynie Chińczykom adres dostawy klienta. Misiek prosto z Chin sprzedawany jako terapeutyczny okazuje się pluszakiem prosto z temu bez żadnych atestów czy jest to bezpieczne dla dziecka. Jedynie cena zabawki jest zawyżona 4krotnie. Klient dostaje przesyłkę z Chin bez żadnego paragonu ani faktury. Skontaktowałam się ze sklepem mailowo w celu odesłania zabawki. Czekam na ich odpowiedź. Uważam że ich [usunięte przez moderatora] praktyka żeruje na dzieciach niepełnosprawnych co jest dla mnie szczególnie obrzydliwe i szczególnie w sezonie przedświątecznym myślę że należy powstrzymać ich [usunięte przez moderatora] praktyki. Oczekuję od firmy możliwości zwrotu towaru-zwrotu kosztów oraz transparentności komunikacji dla klienta że są pośrednikiem i misie nie są terapeutyczne bo żaden terapeuta tego nie widział, tylko jest to wyrób z chińskiej fabryki. Na potwierdzenie moich słów w załączniku zdjęcia metki otrzymanego towaru oraz śledzenie dostawy.
2025-11-15 godz: 12:34Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków nr zwrotu: R/Mod/2025/09/30/57Firma Catalina nie zwróciła mi środków na konto za zwrócony towar. nr zwrotu: R/Mod/2025/09/30/57393. Pisałam wielokrotnie w tej sprawie maile natomiast firma cały czas odpisuje na zasadzie ze zwrócą środki za kilka dni i tak już ponad miesiac czasu nic się nie dzieje. Zwróciłam się z pomocą do rzecznika praw konsumenta, prawnika oraz kolejno planuje zgłosić sprawe do inspekcji handlowej bo patrząc na fora internetowe widzę ze nie jestem jedyna pokrzywdzona.
2025-11-15 godz: 10:20Publiczna
Otwarta
RTV EURO AGD - odmowa wymiany sprzętuW dniu 14.11 około godziny 21:00 odebrałem zamówiony przez internet (przez konto klienta sklepu RTV EURO AGD) komputer. Okazało się, że nie działa, w ogóle się nie uruchamia. Sklep był czynny do 22:00, więc wróciłem ze sprzętem następnego dnia po otwarciu o 10:00, aby dokonać jego wymiany. Okazało się, że to niemożliwe, zaś opis na wszystkich stoiskach, że "możesz zrealizować zwrot lub wymianę w ciągu 14 dni / lub 30 dni, jeśli masz konto klienta" (zdjęcie w załączeniu) nie dotyczy sytuacji, kiedy opakowanie zostało już otwarte. Przyjęto sprzęt do naprawy, wydano zgłoszenie reklamacyjne (wbrew opisowi przez nikogo nie podpisane, ode mnie też nie oczekiwano żadnego pokwitowania) i powiedziano, że odezwą się za 3 tygodnie, aby ewentualnie zwrócić ten sam komputer po naprawie. Zamówiłem komputer skuszony reklamą, ponieważ mój poprzedni zepsuł się po 15 latach. W efekcie nie mam ani komputera, ani pieniędzy, a i tak muszę od kupić kolejny nowy, bo nie mogę działać bez komputera przez 3 tygodnie. Po 3 tygodniach zapewne dostanę ten sam, który od początku się psuł. Czy naprawdę w RTV EURO AGD rękojmia przestaje działać od momentu otwarcia opakowania?
2025-11-14 godz: 12:08Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówieniaZamowienie złożone dnia 17.10.2025 na produkt: Auto R/C Lamborgini Sian FKP 37 Rastar 1:14 Czerwone na pilota (12798) EAN 5905214978716 na kwote 136zł. Dostawa do paczkomatu, darmowa. Produkt nigdy nie został wyslany. Po kontakcie mailowym oraz wysłaniu pisemnej rezygnacji z zamówienia, pieniadze nie zostaly zwrocone oraz kontakt ze sklepem się urwał
2025-11-14 godz: 10:16Publiczna
Otwarta
Towar kupiony nie dostarczonyDzień dobry, w dniu 2025-10-28 złożyłem zamówienie w sklepie online: elektrostrefa.com na Bieżnia elektryczna Urbogym V520 o wartości 649,00zł. Następnie opłaciłem zamówienie przez firmę: Autopay S.A. w imieniu [usunięte przez moderatora] ElektroStrefa o numerze płatności: 182251028. Na drugi dzień próbowałem skontaktować się ze sprzedawcą w celu anulowania zamówienia, lecz telefonu nikt nie odbierał. Próbowałem kontaktu przez media społecznościowej: facebook.com, lecz również bez odzewu. Złożyłem poprzez dostępny w regulaminie sklepu formularz o odstąpieniu od kupna towaru, ale żadnej odpowiedzi też nie dostałem. Na stronie tej firmy znalazłem post, który sprawił, że pojawiły się kolejne przesłanki by stwierdzić,[usunięte przez moderatora]. Utworzona została również grupa na FB, gdzie zebrało się parę osób, którzy też[usunięte przez moderatora]. Tego też dnia udałem się na policję w celu złożenia zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa. W dniu 4.11.2025 dostałem od prokuratury postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia ze względu na znikomą szkodliwość społeczną. Może Państwo pomogą nam odzyskać pieniądze lub zakupiony towar od tej firmy. W razie potrzeby mogę dosłać niezbędne skany dokumentów.
2025-11-14 godz: 09:48Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlŁ.M.
Brak paczki i brak kontaktu ze sklepem3Witam zamówiłem paczke...dostałem email ze paczka wysłana itp podali nr przesylki teraz nigdzie nie mogę namierzyć paczki...brak kontaktu ze sklepem ..nie odpisuje na email ...chcę zwrotu pieniędzy niechce tej paczki ...