Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-17 godz: 18:46Publiczna
Otwarta
Towar niezgodny z opisemW dniu 2025-02-18 zakupiona została frezarka podologiczna Aure Podomedic.W dniu 2025-02-24 zgłoszona została do reklamacji z powodu zatrzymywania się frezarki podczas pracy i głośnej pracy głowicy.Powrót z reklamacji po prawie miesiącu frezarką została wyczyszczona z zaznaczeniem czyszczenia dokładnego co zresztą było robione.2025-05-24 kolejna reklamacja z naciskiem na sprawdzenie głowicy.Frezarka wróciła po dwóch dniach z dopiskiem że mamy ją czyścić .Zakupiony został specjalny sprzęt do czyszczenia co i tak nie dawało rezultatu frezarka po 20 minutach pracy na pierwszej od rana klientce znów staje i po dokładnym wyczyszczeniu nie chce ruszyć.2025-06-24 kolejna próba reklamacji z naciskiem na zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt z powodu towar niezgodny z opisem.Jest to frezarka podologiczna nie powinna zatrzymywać się po 20 minutach pracy z powodu pyłu.Niestety dostałam odpowiedź że my jej nie czyścimy bo dostają ją cała w pyle oczywiście wysyłamy ją tak jak staje bo chcemy aby zauważono w czym jest problem .Frezarka wraca z reklamacji zabrudzona .Dołaczam zdjęcia .Prosilam o polubowne załatwienie sprawy zwrot kosztów frezarki a ja zwracam towar.Napisano że nie będzie więcej uwzględniana moja reklamacja.Oczekuje zwrotu kosztów frezarki gdyż od zakupu nużyła została kilka razy a tak być nie powinno .Jest to sprzęt wartości 4000 zł,powinien służyć na lata.
2025-08-16 godz: 12:31Publiczna
Otwarta
Brak odpowiedzi sklepu i brak zwrotu pieniędzy za Dnia 27.07.2025 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym [https://jokercycle.pl/] na buty New Balance 530 MR530SG (biały), rozmiar 38. Za zamówienie zapłaciłam 299 zł. Przesyłkę otrzymałam 11.08.2025. Po otrzymaniu towaru zauważyłam, że produkt jest najprawdopodobniej podróbką. Występują liczne niezgodności w stosunku do oryginału, m.in.: identyczny numer na obu metkach, słabe przyleganie metek, intensywny zapach kleju, krzywe szycie, wystające nitki, grubszy obwód przy kostce, nieprawidłowe oznaczenia na wkładkach, różnice w literach „New Balance”, pogniecione pudełko bez naklejek oraz rozmiar niezgodny z deklarowanym 38. Od razu po zauważeniu nieprawidłowości wysyłałam do sklepu wielokrotnie wiadomości e-mail z prośbą o wyjaśnienie i zwrot pieniędzy, załączając zdjęcia. Niestety, do dnia dzisiejszego sklep nie odpowiedział ani na jedną wiadomość, ani nie zwrócił pieniędzy. Co więcej, sklep stosuje mylące praktyki promocyjne typu buty od wielu tygodni są sprzedawane w „promocji -49%”, która rzekomo kończy się za kilka godzin, ale każdego dnia resetuje się i trwa dalej. Chcę też zaznaczyć, że przed otrzymaniem paczki kontaktowałam się ze sklepem przez formularz w sprawie statusu przesyłki i otrzymałam odpowiedź, że paczka dotrze. Natomiast gdy później wysłałam wypełniony formularz zwrotu i prośbę o adres, na który należy odesłać paczkę(o co proszą u siebie na stronie w przypadku zwrotu), sklep całkowicie przestał odpowiadać. Mam wrażenie, że jest to celowe działanie, czekają specjalnie, aż minie 14 dni od otrzymania przesyłki, aby uniemożliwić mi dokonanie zwrotu. Dopiero po tej sytuacji postanowiłam sprawdzić opinie o sklepie i okazało się, że nie jestem jedyną osobą, która napotkała takie problemy. Wiele osób pisze, że sklep nie odpowiada, lekceważy klientów i sprzedaje produkty niezgodne z opisem. Dlatego mam poczucie, że mamy do czynienia z dużą firmą działającą nieuczciwie, która po prostu wyłudza pieniądze od klientów i sprzedaje podróbki. Chcę jednoznacznie zaznaczyć, że nie zależy mi na tych butach, mogę je odesłać albo zostawić, nie ma to znaczenia. Zależy mi wyłącznie na odzyskaniu zapłaconej kwoty 299 zł. Proszę o pomoc i interwencję w tej sprawie, ponieważ jako konsument czuję się oszukana i nie mam już innej drogi, aby odzyskać swoje pieniądze. Tu załączam: potwierdzenie zamówienia , zrzuty ekranu swoich wiadomości do nich, zdjęcia butów dokumentujące opisane wady. Naprawdę bardzo proszę kogoś o pomoc bo już nie wiem co mam z tą sytuacją robić. Pozdrawiam
2025-08-16 godz: 12:31Publiczna
Otwarta
Reklamacja WalizkiPiszę w imieniu mojej przyjaciółki, Pani Marii, w związku z reklamacją walizki zakupionej w sklepie Ochnik. Jest to już druga taka walizka, bowiem pierwsza, zakupiona wcześniej, również wykazywała wady konstrukcyjne i została przez producenta odmówiona przyjęcia w ramach reklamacji. Moja przyjaciółka, będąc osobą mało konfliktową kupiła drugą, identyczną walizkę wierząc, ze zniszczenie było faktycznie jej winą. Niestety sytuacja się powtórzyła. Problem konstrukcyjny walizki polega na tym, że w walizce brakuje wzmocnień w miejscu, gdzie montowane są kółka. Cały ciężar walizki wraz z zawartością opiera się na niewielkim trójkątnym elemencie umieszczonym w rogu korpusu walizki. Taka konstrukcja jest wyraźnie niewystarczająca do normalnego użytkowania podczas podróży samolotem, pociągiem czy po standardowej kostce brukowej. Po około roku normalnego użytkowania - korzystaniu z walizki w standardowy sposób podczas podróży (gdzie największym wyzwaniem dla kółek była standardowo zbudowana ulica/chodnik np. z kostki brukowej, czy bruku bauma), jedno z kół uległo wyłamaniu. Drugie koło wykazuje już widoczne oznaki tego samego procesu – bielenie i naprężenia wskazują, że wkrótce również może się oderwać. Wcześniejsze próby reklamacji online z obsługą klienta Ochnik zakończyły się odmową przyjęcia produktu, pomimo oczywistej wady materiałowej lub konstrukcyjnej. W korespondencji mailowej byłam kierowana do odwiedzenia salonu Ochnik, przy czym w odpowiedziach jasno sugerowano, że reklamacja i tak zostanie odrzucona. Wyglądało to na próbę “zmęczenia klienta” i utrudnienia mu skutecznego dochodzenia swoich praw, zamiast merytorycznego rozpatrzenia reklamacji. Producent kilkukrotnie powtarzał, że nie można rozpatrzyć reklamacji na podstawie zdjęć, a jednocześnie wysyłał sugestie, by produkt dostarczyć do salonu, co stwarzało błędne koło i uniemożliwiało sprawne rozpatrzenie sprawy. Załączam kilka screenów wiadomości zachecających do wizyty w salonach na zmianę z uznaniem, że jest to zniszczenie z winy użytkownika i ostateczna odmowa uznania, ze jest to wada konstrucyjna. Załączam też zdjęcia i dokumentację walizki jednoznacznie pokazują, że uszkodzenie wynika z wady materiałowej lub konstrukcyjnej, a nie z nieprawidłowego użytkowania. W związku z powyższym, w imieniu Pani Marii, domagam się: - zwrotu pełnej kwoty zakupu wadliwej walizki, lub - wymiany na produkt wolny od wad. Załączam dowód zakupu oraz dokumentację zdjęciową pokazującą uszkodzenie kół i stan drugiego kółka oraz kilka screenów z mailingu. Ze względu na to, że zakup nastąpił w salonie, zamiast numeru klienta wpisałam numer referencyjny transakcji.
2025-08-15 godz: 11:03Publiczna
Otwarta
Oszuści Zamówiłam dla dziecka plecak do szkoły, wysyłka niby w 24h, minęło 5 dni i paczka nadal jest w trakcie kompletowania. Zaczęłam mieć podejrzenia że tak długo to trwa i sprawdziłam opinie o sklepie, okazało się że oszukali setki osób jak nie więcej. Pisałam kilkukrotnie e-maile i zero odzewu, gdyż innej formy komunikacji ze sklepem nie ma. Żądałam zwrotu pieniędzy ale prawdopodobnie pieniążków już nie zobaczę ani zamówionego produktu..
2025-08-15 godz: 07:00Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za anulowanie zlecenia 16 lipca 2025 sklep otrzymał ode mnie informację o anulowaniu zlecenia z uwagi na bardzo długi czas oczekiwania. Otrzymałam informację, że do 14 dni otrzymam zwrot należności. Do dnia dzisiejszego,15.08 sklep nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadomości email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszają i już zgłosili zwrot do księgowości. Nadal nie otrzymalam pieniędzy. Minęło 30 dni.
2025-08-14 godz: 18:07Publiczna
Otwarta
oszustwo przy wydawaniu i opłacie za papierosy z kZgłaszam oszustwo przy zakupie papierosów NEO z kodem promocyjnym NEO: JGF01236 na zakup 10 paczek papierosów plus 5 gratis. Ekspedientka w sklepie wydała mi 10 paczek papierosów, wpisała kod promocyjny i nie chciała wydać 5 paczek gratisowych, bo powiedziała, że już wpisała 10 paczek na paragonie fiskalnym. Następnie przeprowadziłam rozmowę z szefem sklepu oświadczając, że chcę w takim razie zwrócić tych 10 paczek papierosów, za które zapłaciłam łącznie z innymi zakupami i nie otrzymałam 5 paczek gratisowych. Szef odpowiedział, że nie ma zwrotów artykułów tytoniowych i że w sklepie jest monitoring, więc mogę sobie zgłaszać to gdzie chcę. W rezultacie wyszłąm ze sklepu bez 5 paczek gratisowych oraz bez możliwości wykorzystania kodu promocyjnego. Oczekuję, że uczciwie otrzymam 5 darmowych paczek i nie trafią one do kieszeni szefa ani tej miłej pani ekspedientki.
2025-08-14 godz: 17:03Publiczna
Otwarta
numer zamówienia 1500072193sklep otrzymał zwrot towaru w dniu 24.06.2025 r. Do dnia dzisiejszego nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadokosci email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszaja i już zglosili zwrot do ksiegowosci. Nadal nie otrzymalam pieniędzy.
2025-08-14 godz: 12:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Nieuczciwa praktykaZamówiłam w firmie Venri.pl sukienkę letnią 14.07.2025- 29.07.25 przyszedł produkt niezgodny z opisem, inny krój, niż na zdjęciu w ich sklepie, sztywny, niemiły w dotyku materiał. Napisałam do nich, że chcę zwrócić sukienkę i proszę o podanie adresu, na który prześlę zwrot (na ich stronie adres nie jest podany) - odpisali mi po angielsku, że muszę sukienkę odesłać do Chin na własny koszt na adres: All return goods must be shipped to: Name of contact person: Yunling 2F, Building 7, Baicai Science Park, Niushan Wuling Industrial Zone, Huijing Road, Dongcheng Street, Dongguan City, Guangdong Province Yunling Warehouse 15992908542 zip 523000 Uważam to za nieuczciwą praktykę, gdyż nie opłaca mi się wysyłać tej sukienki do Chin, zwłaszcza, że na swojej stronie nie podają tej informacji. Domagam się od nich pełnego zwrotu za sukienkę w kwocie 164,95 zł. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy i wyegzekwowaniu od nich pieniędzy. Dodam jeszcze, że na opakowaniu przesyłki, widnieje adres, który musieli podać, żeby ją wysłać i jest to adres polski: PP Komorniki P204 ul. Polna 120? skr. poczt. 77 62-056 Komorniki Z poważaniem, Aleksandra Matląg
2025-08-14 godz: 10:07Publiczna
Otwarta
oszustwoDzień dobry, Firma deklaruje, że robi koce z efektem bukietu pokazując na nagrani reklamowym Pana obsługującego maszynę. Po zakupie okazało się, że paczka została nadana z CHIN. Poinformowałam, że nie jestem zainteresowana odbiorem paczki, bo uważam, że to wprowadzanie Klienta w błąd. Paczka po upływie 7 dni, nie została zwrócona do Nadawcy, więc ją odebrałam i czekałam, aż firma wyśle mi adres do zwrotu. Do tej pory tego nie zrobiła, a ja nie mam ani pieniędzy, ani nie wiem jak pozbyć się rzeczy z temu, przepraszam, CHIN. Paragon nie został dołączony do paczki, jak również nie otrzymałam go w formie elektronicznej. Brak kontaktu ze sklepem.
2025-08-14 godz: 09:30Publiczna
Otwarta
Zamówienie niezrealizowane W dniu 13 czerwca 2025r złożyłem zamówienie. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane, pisałem już maile i próbowałem się dodzwonić, sklep nie jest zainteresowany jakimkolwiek kontaktem z klientem. Dostałem maila o ostatecznym terminie, który też nie został dotrzymany. Najwyższa pora podjechać pod adres siedziby firmy, albo zgłosić sprawę do UoKiK