Anna Krakow Butik Modowy

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

Rekreacja

Anna Krakow Butik Modowy

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-05-25 godz: 08:39
Od
J.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Brak możliwości zwrotu towaru, który okazał się niskiej jakości. Brak kontaktu ze sprzedającym. Jedno wielkie oszustwo.(czytaj więcej)

2024-05-24 godz: 07:32
Od
N.W.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości zwrotu

Towar kiepskiej jakości sprowadzany z Chin za cenę 2 czasmi 4 krotnie wyzsza niż na chińskich portalach zakupowych i nie majacy nic wspólnego z polskimi projektantami czy producentami, którzy jak sie reklamuja na stronie internetowej, z niezwykłą staranoscią dbają o każdy szczegół. Sukienki są zwykłymi szmatami, które nie nadają sie nawet do wycierania podłogi. Chciałam zwrócic towar, ale nie było dołączonego do przesyłki żadnego formularza zwrotu. Na stronie jest podany email kontaktowy, ale na moją prośbę o podanie procedury zwrotu odpowiedzieli: " Rozumiemy twoją frustrację, ale w tej chwili nie jesteśmy upoważnieni do zwrotu pieniędzy lub zwrotu przedmiotu, jak widać w naszej polityce strony internetowej, nie dokonujemy zwrotów ani zwrotów przecenionych przedmiotów, jak w przypadku twojego zakupu." (czytaj więcej)

2024-05-23 godz: 19:13
Od
A.G.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Brak możliwości skorzystania z prawa do zwrotu towaru, mimo informacji na stronie o zwrotach do 30dni. Brak rachunku numeru zamówienia formularza zwrotu. Brak transparentności firmy, to oszuści prawdziwe firmy nie działają w taki sposób o respektują prawa konsumenckie obowiązujące w Polsce.(czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 19:35
Od
T.W.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Sprzedawca nie chce wymienić towaru pomimo zapisów Warunków Zwrotów: "Przedmioty zakupione podczas wyprzedaży można zwrócić lub wymienić jedynie na inny produkt lub voucher". Od kilkunastu dni proszę o podanie danych do wysyłki. Rozumiem, że nie ma zwrotów, ale dlaczego nie można doprosić się wymiany skoro sam sprzedawca to dopuszcza. Dostałem taką oto odpowiedź: (cytuję) "Stąd. Przypominam tylko, że można otrzymać dodatkowy kod rabatowy 20% (na całe zamówienie). Kod wygasa za mniej niż 24 godziny! Pospiesz się i zamów coś super zabawnego!" Brak adresu, NIPu, telefonu potwierdza tylko, że to oszustwo. W "kontakcie" jest tylko e-mail!!! Nie ma na stronie innych rzeczy jak tylko "w promocji". Odpisuje prawdopodobnie automat. Nikt się nie podpisuje. Sprawa dla organów ścigania. Już zgłoszone. (czytaj więcej)

2024-05-15 godz: 03:44
Od
J.P.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości rezygnacji z zakupu

Witam, ta firma to wydmuszka która żeruje po prostu ma słabościach Człowieka . Zamówiłem koszulę , zapłaciłem ale po kilku minutach zacząłem sprawdzać sprzedającego ponieważ zrezygnowałem z zakupionego produktu .Okazało się ze są zarejestrowani w Hong Kongu , w warunkach korzystania ze swojego serwisu mają wzmiankę że podlegają prawu Sanów Zjednoczonych , nie ma telefonu a w regulaminie korzystania są informacje że mogą robić co im się podoba a Ty tylko masz się do tego dostosować. Pisałem maile właściwie po zapłaceniu i prosiłem o anulowanie oraz zwrot pieniążków ale oczywiście dostawałem tylko propozycje rabatów na kolejne zakupy , po bodajże kilku mailach aby tego zamówienia nie realizować przesyłka została wysłana . Oczywiście tego nie odbiorę bo wielu osób poszkodowanych pisze o tym że produkty które odbierają to chłam . Przestrzegam przed ta firmą . Raczej będę musiał się pogodzić ze strata pieniążków ale trudno ewentualnie zgłoszę sprawę na Policję ponieważ nie respektują polskiego prawa w jakiejkolwiek postaci oszukując ludzi(czytaj więcej)

2024-05-14 godz: 18:00
Od
A.K.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Zamiast pięknej skórzanej dużej eleganckiej torby otrzymałam torbę z "dermy", nie tych rozmiarów i w ogóle brzydką. Firma odmawia przyjęcia zwrotu, twierdząc, że przedmioty przecenione nie podlegają u nich zwrotowi. Na moje odpowiedzi, że przecież przysłali mi zupełnie inny produkt, więc mogę go zwrócić, odpisali, że udzielają mi 30% zniżki na następne zakupy u nich. Po kolejnym emailu odpisali, że dają mi 50% zniżki na kolejne zakupy. Potem kontakt się urwał. Oczekuję możliwości zwrotu towaru i odzyskania moich pieniędzy (161 zł).(czytaj więcej)

2024-05-13 godz: 20:53
Od
M.P.
Publiczna
Otwarta

Zwroty

Nie uwzględniają zwrotów, mimo że na stronie internetowej jest informacja ze w ciągu 30 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny, wygląda to na jakieś kombinowanie, brak adresu i telefonu na stronie internetowej. Wysłałam 8 maili z czego po piątym mailu przestali reagować. Zdecydowanie odradzam z korzystania z usług tego butiku.(czytaj więcej)

2024-05-13 godz: 18:46
Od
B.W.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

19.04.2024 zamówiłam u AnnaKraków Butik torbę w promocyjnej cenie reklamowaną jako towar wykonany ze skóry, elegancki,super dla kobiet.Oczywiście możliwość zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania.Otrzymałam śmierdzacą plastikiem torbę wielkości nie zgodnej z opisem i wykananą z materiału skóropodobnego czyli z dermy.Reklamacje składane do tej pory nie są przyjmowane firma tłumaczy się że zwrot nie dotyczy produktów przecenionych,ale......promocja to nie przecena z powodu wad towaru.Zostałam oszukana jesli chodzi o materiał z jakiego towar jest wykonany i jego rozmiary.zwrot towaru i odzyskanie za niego pieniędzy należy mi się i uważam że moja reklamacja musi byc uwzględniona(czytaj więcej)

2024-05-09 godz: 12:20
Od
B.P.
Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem

Zamówiłam buty skórzane - 2 pary. Okazało się, że buty, które dostałam nie są skórzane, są słabej jakości, kolor niezgodny z opisem (w jednej parze), poza tym rozmiar nie pasuje. W przesyłce nie było formularza zwrotu ani dowodu zakupu. Na moją prośbę o przesłanie formularza zwrotu otrzymuję automatyczne meile o tej samej treści. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-05-08 godz: 11:40
Od
J.P.
Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem zamówionej kurtki,

W dniu 23 kwiecień zamówiłam kurtkę opis podany był że jest skóry,co okazało się niezgodne,kolor był inny niż na zdjęciu. Chciałam zrezygnować z zakupu i zwrócić kurtkę. W przesyłce nie znajdował się dowód zakupu,ani formularz zwrotu więc chciałam nawiązać kontakt ze sklepem lecz do dnia dzisiejszego nie mam żadnej konkretnej odpowiedzi. Czuję się oszukana i żądam zwrotu gotówki na moje konto. (czytaj więcej)