- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Anna Krakow Butik Modowy
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Rekreacja
W dniu 11/11/2024 dokonałem zakupu w w/w firmie, za komplet z kaszmiru ( taki był opis produktu ) zapłaciłem w funtach ( co ciekawe na wyciągu z banku widać transakcje do Hong Kongu ), najprawdopodobniej jest to firma dropshippingowa. Na przesyłkę nie czekałem długo, nie dostałem paragonu bądź faktury - brak dowodu zakupu. Kontakt jest tylko e - mailowy. Dostałem informacje ( poprzez e - mail ) ze przesyłka została wydana do wysyłki oraz nazajutrz ze jest juz w drodze. Na korespondencji nie ma żadnych dat, zamowienie skladałem w sklepie Julia Warszawa, lecz na jednym z maili widnieje Anna Krakow. Produkt przyszedł lecz nie spełnial żadnych kryteriów, po pierwsze był to poliester ( 85% ), po drugie jakość była tragiczna - bazarowy produkt we wczesnych latach 90 był dużo lepszej jakości. Z niezadowoleniem odpisałem do firmy Julia Warszawa ( podkreślony adres do korespondencji w razie reklamacji ) wraz z załączonymi zdjęciami podzieliłem się moimi przemyśleniami na temat produktu ze sprzedawca. Zażądałem zwrotu pieniędzy oraz adresu na który mogę odesłać komplet, nazajutrz dostałem maila zwrotnego, z wiadomością iz zakupiłem produkt promocji a taki nie podlega zwrotowi i w ramach rekompensaty mogę dostać zniżkę 30% na zakupy w ich sklepie. Szczerze powiem ze pierwszy raz w życiu mi się to zdarzyło, wiem ze mam prawo do oddania towaru w czasie 14 dni bez podania przyczyny, a tu zostałem na domiar złego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Na stronie sklepu widać trzy i pół gwiazdki w trust pilocie wraz z 17 tys. recenzji - co jest wielkim [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekiwałbym zwrotu pieniędzy. Generalnie chce ostrzec ludzi aby nie tracili pieniędzy i nerwów na te firmę. Ten sklep pojawia się pod różnymi nazwami. Pare miesięcy temu moja zona widziała identyczny sklep na Słowacji. (czytaj więcej)
Zamówiłam dwie sukienki dzień po dniu, najpierw przyszła ta sukienka zamówiona później, po około tygodniu otrzymałam sukienkę zamówioną wcześniej. Żadna z nich nie miała metki, nie otrzymała żadnego paragonu ani faktury. Sukienki nawet nie były podobne do tych zamówionych, więc na podany adres e-mail wysłałam prośbę o przesłanie mi dokumentów zwrotu zamówionego towaru. W odpowiedzi otrzymałam e-mail że nie mogę zwrócić sukienek, gdyż kupiłam je na promocji (nie było takiej informacji na stronie sklepu). W kolejnej wiadomości ponownie poprosiłam o przesłanie dokumentów zwrotu . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, jedynie informację że e-mail nie dotarł do adresata. Bardzo chce odesłać te rzeczy i otrzymać zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)
Strona firmy https://annakrakow.com przestała istnieć . Nie mogę dokonać zwrotu zakupionych sukienek ( skład materiału inny niż opisywany, fatalna jakość). Bank na którego konto dokonałam wpłaty to: 72 1090 1489 0000 0000 4800 3393 PPRO Financial LtdNone Balderton StreetŹ 2000-000 London Obecna storna firmy to: https://juliawarszawa.com/ Działa, przyjmuje nadal zamówienia Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zgłosiłam potrzebę zwrotu towaru z zamówienia z dnia 23.09.2024. Zamówienie otrzymałam 07.10.2024, a zwrot zgłosiłam w dniu 10.10.2024r. Zakupionych przedmiotów nie mogę nosić, są za duże lub za małe. W związku z tym nie chcę/nie mogę zostawić tych przedmiotów, bo nie mam po co, poprosiłam o możliwość zwrotu. Poprosiłam o adres do zwrotu oraz formularz zwrotu. Do dziś nie otrzymałam od Anna Krakow formularza zwrotu i adresu do zwrotu towaru. Odpisują mi na moje e-maile, że nie przyjmują zwrotów, że mają taką politykę zwrotu, podają link, który nie działa. Oferują rabat w ramach rekompensaty na kolejne zakupy. Jak mam kupić kolejne rzeczy we właściwym rozmiarze skoro nie mogę zwrócić tych rzeczy i otrzymać zwrotu pieniędzy, które mogłabym wykorzystać na zakup. Podają na stronie, że nie przyjmują zwrotów przedmiotów zakupionych na aukcji lub wyprzedaży, a przy produktach (wszystkich zresztą!) jest informacja, że są w promocji. To wprowadza w błąd i myli kupującego. Bo przecież promocja, to nie wyprzedaż! Gdyby określenia były jednoznaczne, takie same, to na pewno nie składałabym zamówienia, bo wiem że z rozmiarem różnie bywa. Czy zakup w internecie nie daje mi prawa do zwrotu? Ja potrzebuję dokonać zwrotu towaru z tego zamówienia. To co robi Anna Krakow to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotów. Nie spotkałam się z firmą, która nie przyjęłaby zwrotu, o ile został zachowany czas. Mam jeszcze nadzieję, że firma zachowa się właściwie i załatwi sprawę, czyli prześle mi formularz zwrotu oraz adres do zwrotu towaru oraz zwróci pieniądze.(czytaj więcej)
Zamówiłam i kupiłam sweter z kaszmirem na www Anna Kraków Julia warszawa. Przyszedł do mnie sweter z chin o składzie jak na zdjęciu. Firma nie chce zwrócić pieniędzy i nie daje możliwości zwrotu mówiąc iż to był w promocji produkt. Natomiast ja nie dostałam tego co zamawiałam . 170 zł to nie są małe pieniądze.(czytaj więcej)
Dzień dobry,dotarła do mnie przesyłka.Jakosc tych biustonoszy jest porażająco niska.Chce zwrócić towar i odebrać gotówkę.Pozdrawiam Chciałbym przypomnieć o naszej polityce zwrotów, która stanowi, że nie akceptujemy zwrotów przedmioty na wyprzedaży lub w ofercie specjalnej, tak jak w przypadku Twojego produktu. Na dowód naszego zaangażowania oferujemy 30% zniżki od ceny, którą musisz zapłacić w naszym sklepie. Wierzymy, że ta opcja daje Ci możliwość wyboru czegoś, co naprawdę Ci się podoba. Chciałabym zwrócić towar i otrzymać zwrot gotówki.(czytaj więcej)
Zakupiłam 3 października towar, który dotarł do mnie z opóźnieniem 18 października. Przesyłka okazała się niezgodna z opisem m.in. sweter z kaszmiru, który nie zawiera informacji - metki jest z włókna syntetycznego. Nie mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar, ponieważ brak kontaktu z firmą brak adresu zwrotu towaru. Otrzymuję jedynie informacje email które wskazują na to że nie mogę zwrócić towaru. Co mam w takiej sytuacji zrobić?(czytaj więcej)
Kupiłam 4 sweterki, które miały być z kaszmirem a są zwykłą tandetą chińską, bez metek. Chciałam dokonać zwrotu, ale na moje 3 maile firma odmawia i proponuje kolejne zniżki na kolejne zakupy. Traktowanie klienta bez żadnych podstaw prawnych, zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Strony AnnaKraków są zamknięte a chcę zwrócić zakupiony płaszcz. Płaszcz miał być w rozmiarze 5Xl a przyszedł może w rozmiarze M. (czytaj więcej)
- Firma nie chce przyjac zwrotu i oddac pieniędzy. Kupilam sweter i spodnie... - Brak metek z ingormacja o składzie produktu (sweter mial byc kaszmir, a nie ma nawrt metki) -Przepychanka mailowa chyba zwlascocielem ktory przysyla mi regulamin z innego sklepu "Julia Warszana" a strony "Anna Kraków butik modowy" juz nie ma. Na stronie mieli zapisane 30-dniowy zwtot gotówki. - oczekuje przyjecia zwrotu i oddania pieniedzy Pozdrawiam(czytaj więcej)