Anna Krakow Butik Modowy

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

Rekreacja

Anna Krakow Butik Modowy

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-11-29 godz: 16:06
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 3367 [tytuł zmieniony przez moderatora]

W dniu 11/11/2024 dokonałem zakupu w w/w firmie, za komplet z kaszmiru ( taki był opis produktu ) zapłaciłem w funtach ( co ciekawe na wyciągu z banku widać transakcje do Hong Kongu ), najprawdopodobniej jest to firma dropshippingowa. Na przesyłkę nie czekałem długo, nie dostałem paragonu bądź faktury - brak dowodu zakupu. Kontakt jest tylko e - mailowy. Dostałem informacje ( poprzez e - mail ) ze przesyłka została wydana do wysyłki oraz nazajutrz ze jest juz w drodze. Na korespondencji nie ma żadnych dat, zamowienie skladałem w sklepie Julia Warszawa, lecz na jednym z maili widnieje Anna Krakow. Produkt przyszedł lecz nie spełnial żadnych kryteriów, po pierwsze był to poliester ( 85% ), po drugie jakość była tragiczna - bazarowy produkt we wczesnych latach 90 był dużo lepszej jakości. Z niezadowoleniem odpisałem do firmy Julia Warszawa ( podkreślony adres do korespondencji w razie reklamacji ) wraz z załączonymi zdjęciami podzieliłem się moimi przemyśleniami na temat produktu ze sprzedawca. Zażądałem zwrotu pieniędzy oraz adresu na który mogę odesłać komplet, nazajutrz dostałem maila zwrotnego, z wiadomością iz zakupiłem produkt promocji a taki nie podlega zwrotowi i w ramach rekompensaty mogę dostać zniżkę 30% na zakupy w ich sklepie. Szczerze powiem ze pierwszy raz w życiu mi się to zdarzyło, wiem ze mam prawo do oddania towaru w czasie 14 dni bez podania przyczyny, a tu zostałem na domiar złego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Na stronie sklepu widać trzy i pół gwiazdki w trust pilocie wraz z 17 tys. recenzji - co jest wielkim [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekiwałbym zwrotu pieniędzy. Generalnie chce ostrzec ludzi aby nie tracili pieniędzy i nerwów na te firmę. Ten sklep pojawia się pod różnymi nazwami. Pare miesięcy temu moja zona widziała identyczny sklep na Słowacji. (czytaj więcej)

2024-10-27 godz: 21:18
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka

Zamówiłam dwie sukienki dzień po dniu, najpierw przyszła ta sukienka zamówiona później, po około tygodniu otrzymałam sukienkę zamówioną wcześniej. Żadna z nich nie miała metki, nie otrzymała żadnego paragonu ani faktury. Sukienki nawet nie były podobne do tych zamówionych, więc na podany adres e-mail wysłałam prośbę o przesłanie mi dokumentów zwrotu zamówionego towaru. W odpowiedzi otrzymałam e-mail że nie mogę zwrócić sukienek, gdyż kupiłam je na promocji (nie było takiej informacji na stronie sklepu). W kolejnej wiadomości ponownie poprosiłam o przesłanie dokumentów zwrotu . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, jedynie informację że e-mail nie dotarł do adresata. Bardzo chce odesłać te rzeczy i otrzymać zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-10-27 godz: 13:21
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Zamknięta

zwrot zakupu

Strona firmy https://annakrakow.com przestała istnieć . Nie mogę dokonać zwrotu zakupionych sukienek ( skład materiału inny niż opisywany, fatalna jakość). Bank na którego konto dokonałam wpłaty to: 72 1090 1489 0000 0000 4800 3393 PPRO Financial LtdNone Balderton StreetŹ 2000-000 London Obecna storna firmy to: https://juliawarszawa.com/ Działa, przyjmuje nadal zamówienia Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-10-25 godz: 20:12
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotu towaru

Zgłosiłam potrzebę zwrotu towaru z zamówienia z dnia 23.09.2024. Zamówienie otrzymałam 07.10.2024, a zwrot zgłosiłam w dniu 10.10.2024r. Zakupionych przedmiotów nie mogę nosić, są za duże lub za małe. W związku z tym nie chcę/nie mogę zostawić tych przedmiotów, bo nie mam po co, poprosiłam o możliwość zwrotu. Poprosiłam o adres do zwrotu oraz formularz zwrotu. Do dziś nie otrzymałam od Anna Krakow formularza zwrotu i adresu do zwrotu towaru. Odpisują mi na moje e-maile, że nie przyjmują zwrotów, że mają taką politykę zwrotu, podają link, który nie działa. Oferują rabat w ramach rekompensaty na kolejne zakupy. Jak mam kupić kolejne rzeczy we właściwym rozmiarze skoro nie mogę zwrócić tych rzeczy i otrzymać zwrotu pieniędzy, które mogłabym wykorzystać na zakup. Podają na stronie, że nie przyjmują zwrotów przedmiotów zakupionych na aukcji lub wyprzedaży, a przy produktach (wszystkich zresztą!) jest informacja, że są w promocji. To wprowadza w błąd i myli kupującego. Bo przecież promocja, to nie wyprzedaż! Gdyby określenia były jednoznaczne, takie same, to na pewno nie składałabym zamówienia, bo wiem że z rozmiarem różnie bywa. Czy zakup w internecie nie daje mi prawa do zwrotu? Ja potrzebuję dokonać zwrotu towaru z tego zamówienia. To co robi Anna Krakow to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotów. Nie spotkałam się z firmą, która nie przyjęłaby zwrotu, o ile został zachowany czas. Mam jeszcze nadzieję, że firma zachowa się właściwie i załatwi sprawę, czyli prześle mi formularz zwrotu oraz adres do zwrotu towaru oraz zwróci pieniądze.(czytaj więcej)

2024-10-24 godz: 15:15
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 2870 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Zamówiłam i kupiłam sweter z kaszmirem na www Anna Kraków Julia warszawa. Przyszedł do mnie sweter z chin o składzie jak na zdjęciu. Firma nie chce zwrócić pieniędzy i nie daje możliwości zwrotu mówiąc iż to był w promocji produkt. Natomiast ja nie dostałam tego co zamawiałam . 170 zł to nie są małe pieniądze.(czytaj więcej)

2024-10-23 godz: 20:09
Od
avatar-urlD.P.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot towaru

Dzień dobry,dotarła do mnie przesyłka.Jakosc tych biustonoszy jest porażająco niska.Chce zwrócić towar i odebrać gotówkę.Pozdrawiam Chciałbym przypomnieć o naszej polityce zwrotów, która stanowi, że nie akceptujemy zwrotów przedmioty na wyprzedaży lub w ofercie specjalnej, tak jak w przypadku Twojego produktu. Na dowód naszego zaangażowania oferujemy 30% zniżki od ceny, którą musisz zapłacić w naszym sklepie. Wierzymy, że ta opcja daje Ci możliwość wyboru czegoś, co naprawdę Ci się podoba. Chciałabym zwrócić towar i otrzymać zwrot gotówki.(czytaj więcej)

2024-10-21 godz: 20:18
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Zamknięta

Towar niezgodny z umową

Zakupiłam 3 października towar, który dotarł do mnie z opóźnieniem 18 października. Przesyłka okazała się niezgodna z opisem m.in. sweter z kaszmiru, który nie zawiera informacji - metki jest z włókna syntetycznego. Nie mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar, ponieważ brak kontaktu z firmą brak adresu zwrotu towaru. Otrzymuję jedynie informacje email które wskazują na to że nie mogę zwrócić towaru. Co mam w takiej sytuacji zrobić?(czytaj więcej)

2024-10-21 godz: 15:03
Od
avatar-urlA.Z.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 2808 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Kupiłam 4 sweterki, które miały być z kaszmirem a są zwykłą tandetą chińską, bez metek. Chciałam dokonać zwrotu, ale na moje 3 maile firma odmawia i proponuje kolejne zniżki na kolejne zakupy. Traktowanie klienta bez żadnych podstaw prawnych, zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-10-20 godz: 17:40
Od
avatar-urlT.Ł.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot towaru

Strony AnnaKraków są zamknięte a chcę zwrócić zakupiony płaszcz. Płaszcz miał być w rozmiarze 5Xl a przyszedł może w rozmiarze M. (czytaj więcej)

2024-10-19 godz: 17:25
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot towaru

- Firma nie chce przyjac zwrotu i oddac pieniędzy. Kupilam sweter i spodnie... - Brak metek z ingormacja o składzie produktu (sweter mial byc kaszmir, a nie ma nawrt metki) -Przepychanka mailowa chyba zwlascocielem ktory przysyla mi regulamin z innego sklepu "Julia Warszana" a strony "Anna Kraków butik modowy" juz nie ma. Na stronie mieli zapisane 30-dniowy zwtot gotówki. - oczekuje przyjecia zwrotu i oddania pieniedzy Pozdrawiam(czytaj więcej)