Anna Krakow Butik Modowy

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

Rekreacja

Anna Krakow Butik Modowy

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-07-25 godz: 17:23
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Uszkodzone buty na obcasie

Zamówiłam buty na obcasie. Koszt to 159 PLN + wysyłka. Na stronie nie było informacji, że wysyłka jest z Chin. Buty nie przyszły nawet w kartonie. Tylko w paczce. Powyginane, wkładka się odklejają, podeszwa również, materiał jest poprzecierany i uszkodzony. Zareklamowałam produkt przez adres mailowy podany na stronie. Odpowiedzieli, że produkt był z wyprzedaży a ich polityka mówi, że taki produkt nie może zostać zwrócony. Oferują mi rabat na inne zakupy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Nie ma paragonu ani faktury. Jest tylko potwierdzenie złożenia zamówienia i brakuje tam informacji o jakiejkolwiek obniżce ceny. (czytaj więcej)

2024-07-25 godz: 08:42
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie

Zamówiłam sukienkę , adidasy i spodnie . Na zdjęciu i w opisie była rewelacja myślałam ,że to Polski producent ,zawsze sprawdzam opinie a teraz mnie coś pokusiło i tylko bazowałam się na opiniach wystawionych na ich stronie i to mój błąd .Buty rozm. za mała i niestety nie wyglądaj atak jak na zdjęciu , spodnie len bawełna nie wiem co to za materiał ale koło tego nawet nie leżało wyglądają jak młynarza z młyna..... sukienka materiał sztuczny... masakra. Chciałam towar zwrócić ale nie mam nawet gdzie nic się nie odzywają tylko dalej przesyłają mi bony rabatowe. Ostrzegam teraz wszystkich przed tą firmą.(czytaj więcej)

2024-07-24 godz: 15:41
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru

Sklep utrudnia zwrot towaru powołując się na regulamin, w którym towary przecenione nie podlegają zwrotowi. Nadmieniam , iż na stronie i w pierwszych punktach regulaminu podany jest bezpłatny zwrot towaru do 30 dni. Towar zakupiony był przeceniony nieznacznie , całe 14 zł. Trudno nazwać to przeceną. Nawet nie zwróciłam na to uwagi . Ponadto towar jest reklamowany jako coś co jest tworzone przez polskich projektantów. Dziwne tylko , że przychodzi z Chin , a jakość jest dramatyczna. Odpowiedzi sklepu w sprawie zwrotu są schematyczne. Korzystają z szablonu odpowiedzi. Dramat . Pierwszy raz nie sprawdziłam sklepu przed zakupem . Teraz żałuję .(czytaj więcej)

2024-07-23 godz: 14:03
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Towar okropna jakość ,tania chinszczyzna , sklep wprowadza w błąd pisząc ze mają swoich projektantów a produkty są wyłącznie polskie , w momencie kiedy wysłałam formularz zwrotu brak reakcji, brak adresu na który należy odesłać przesyłkę brak kontaktu , firma oszukuje klientów co niestety wychodzi dopiero po zakupie, nie ma nawet możliwości dochodzenia zwrotu wydanych pieniędzy , oczekuje podania adresu zwrotnego ale zlokalizowanego w Polsce i zwrotu gotówki (czytaj więcej)

2024-07-23 godz: 10:15
Od
avatar-urlL.P.
Publiczna
Otwarta

Nieprofesjonalna praktyka sprzedawcy - zwrot

Dokonalem zakupu marynarki meskiej w dniu 27.05.24. Po dramatycznie nieprofesjonalnej komunikacji (nigdy nie otrzymalem odpowiedzi co do materialu z jakiego jest produkt, otrzymalem odpowiedz ze moge zawsze dokonac zwrotu, po to tylko zeby w nastepnej wiadomosci zostac poinformowany ze zwrot mi nie przysluguje poniewaz towar jest przeceniony, wysylka towaru jest z Hongkongu a nie z Krakowa, godziny obslugi w Krakowie jakie podane sa na stronie internetowej sluza wprowadzeniu w blad klienta bo nie ma numeru telefonu a odpowiedz jest i tak nie wiadomo skad), odpowiedzi czasem w ogole nie dotyczą pytania. Praktycznie od poczatku do konca chodzi o odmowienie klientowi zwrotu, zatrzymanie pieniedzy oferujac znizki. Odmowilem przyjecia dostawy towaru od polskiego kuriera GLS. Oczekuję zwrotu wartości towaru. (czytaj więcej)

2024-07-21 godz: 16:12
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Otwarta

Brak mozliwosci zwrotu towaru

Zamowilem ze sklepu internetowego dwie koszule ktore okazalo sie, ze sa na mbie zbyt duze i nie odpowiada mi material z jakiego sa one wykonane. chcialem zrobic zwrot do sklepu i po kilku mailach okazalo sie ze nie mam mozliwosci zrobienia zwrotu poniewaz na stronie internetowej nie ma zadnego adresu wysylki na ktory moglbym odeslac towar i sklep nie chce udzielic zadnej informacji dotyczacej procedury zwrotu towaru tylko proponuja znizki na kolejne towary ktorymi ja nie jestem zainteresowany(czytaj więcej)

2024-07-19 godz: 07:44
Od
avatar-urlA.C.
Publiczna
Otwarta

zwrot towaru, reklamacja

Najpierw zakupiłam niechcący dwie pary butów i na etapie zamówienia chciałam aby zostały wysłane jedne. Niestety nie było takiej możliwości choć wysłałam wiele e-mail. Potem jak je otrzymałam to odsprzedałam jedną parę. Po kilku dniach ta osoba poinformowała mnie, że oderwał się pasek. Napisałam ponownie, że chciałabym zwrócić te buty ponieważ w jednej parze oderwał się pasek a w drugiej-buty są niewygodne ponieważ się ślizgają. Za każdym razem informowano mnie, że mogą mi dać dużą zniżkę na następne zakupy. Napisałam, że nie jestem zainteresowana. Chcę zwrotu pieniędzy ponieważ jestem niezadowolona z towaru i sposobu rozwiązania problemu. Sądziłam, że to polska firma , zgodnie z opisem, który był zamieszczony ale niestety przelew poszedł do Hongkongu. Byłam przekonana, że to produkty krajowe ale niestety tak nie jest. (czytaj więcej)

2024-07-18 godz: 20:12
Od
avatar-urlA.H.
Publiczna
Otwarta

Zwrot Towaru

Chcę zwrócić kupiony towar (spodnie i sweter). otrzymane produkty nie odpowiadają mi pod względem jakości i rozmiaru. Wysłałam e-mail na wskazany na stronie internetowej adres z informacją o zwrocie towaru wraz z prośbą o podanie adresu, na który mam odesłać zakupiony towar oraz z prośbą o przesłanie formularza zwrotu, którego wbrew informacji na stronie butiku nie było w paczce. Natychmiast otrzymałam e-mail od sklepu wyglądającego na wysłąny z automatu o treści: "Mamy nadzieję, że wszystko w porządku. Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie chęci zwrotu produktu. Rozumiemy, że mogłeś doświadczyć niezadowolenia i jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać to w najlepszy możliwy sposób. Aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie, bardzo pomocne byłoby podanie nam więcej szczegółów na temat przyczyny zwrotu. Ponadto, abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację i znaleźć najlepsze rozwiązanie, prosimy o przesłanie zdjęcia przedmiotu, który chcesz zwrócić. Należy pamiętać, że w celu przetworzenia zwrotu konieczne będzie odesłanie produktu do nas. Jak pokazano w naszej polityce zwrotów na stronie internetowej, klient jest odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. W takim przypadku, jako alternatywę, oferujemy 20% kod rabatowy jako rekompensatę za niezadowolenie, aby uniknąć wszelkich niedogodności. Możesz użyć tego kodu na dowolny produkt w naszym sklepie zamiast zwracać nam rzeczywisty produkt i ponosić koszty. Kod to AK20. Czekamy na Twoją odpowiedź, aby kontynuować proces i upewnić się, że Twoje doświadczenie z nami jest tak satysfakcjonujące, jak to tylko możliwe." Niestety wygląda to na oszustwo. Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy i uzyskaniu danych do zwrotu zakupinego towaru (czytaj więcej)

2024-07-18 godz: 15:02
Od
avatar-urlM.Z.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Chcę odzyskać pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy. Towar brzydki i badziewny nawet szmaty do podłogi z tego nie będzie Oszukują sprowadzają za pośrednictwem Temu byle jaki towar a sprzedają wielokrotnie drożej. Pisałam do nich proponują kod rabatowy na coś innego równie brzydkiego ja nie chcę chcę zwrot pieniędzy. Oszuści !!!!!(czytaj więcej)

2024-07-18 godz: 13:52
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości zwrotu towaru

Otrzymałam towar, który chcę zwrócić. W informacji firmy podane jest, ze formularz zwrotu dołączony jest do przesyłki. W przesyłce, ani na stronie firmy nie ma formularz zwrotu. Nie ma też adresu firmy tylko adres e- mail. Rozpoczęłam korespondencję mailową, która nie przynosi rezultatu. " Dzień dobry, informuję, że chcę dokonać zwrotu towaru - Skórzane sandały - Pohe w ramach zamówienia 14517. Jednocześnie informuję, że formularz zwrotu nie został załączony do przesyłki. Proszę o pilną interwencję!""Witaj [dane usunięte przez moderatora], Mamy nadzieję, że wszystko w porządku. Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie chęci zwrotu produktu. Rozumiemy, że mogłeś doświadczyć niezadowolenia i jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać to w najlepszy możliwy sposób. Aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie, bardzo pomocne byłoby podanie nam więcej szczegółów na temat przyczyny zwrotu. Ponadto, abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację i znaleźć najlepsze rozwiązanie, prosimy o przesłanie zdjęcia przedmiotu, który chcesz zwrócić. Należy pamiętać, że w celu przetworzenia zwrotu konieczne będzie odesłanie produktu do nas. Jak pokazano w naszej polityce zwrotów na stronie internetowej, klient jest odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. W takim przypadku, jako alternatywę, oferujemy 20% kod rabatowy jako rekompensatę za niezadowolenie, aby uniknąć wszelkich niedogodności. Możesz użyć tego kodu na dowolny produkt w naszym sklepie zamiast zwracać nam rzeczywisty produkt i ponosić koszty. Kod to AK20. Czekamy na Twoją odpowiedź, aby kontynuować proces i upewnić się, że Twoje doświadczenie z nami jest tak satysfakcjonujące, jak to tylko możliwe. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta" "Zapewnialiście Państwo, że można dokonać zwrotu bez podania przyczyny, ale ją podam- buty są za duże, a opaska na kostkę o co najmniej dwa rozmiary. Nie interesuje mnie wymiana na mniejszy rozmiar. Zastanawia mnie dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć formularza zwrotu? Nie interesuje mnie dalsza korespondencja i jeżeli nie otrzymam możliwości natychmiastowego zwrotu towaru, który otrzymałam godzinę temu, powiadomię organy ścigania. Zdjęcie zrobiłam i mam w komórce- nie ma żadnej informacji, że mam obowiązek przesyłania zdjęcia. " (czytaj więcej)