Anna Krakow Butik Modowy

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

Rekreacja

Anna Krakow Butik Modowy

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-05-09 godz: 12:20
Od
avatar-urlB.P.
Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem

Zamówiłam buty skórzane - 2 pary. Okazało się, że buty, które dostałam nie są skórzane, są słabej jakości, kolor niezgodny z opisem (w jednej parze), poza tym rozmiar nie pasuje. W przesyłce nie było formularza zwrotu ani dowodu zakupu. Na moją prośbę o przesłanie formularza zwrotu otrzymuję automatyczne meile o tej samej treści. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-05-08 godz: 11:40
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem zamówionej kurtki,

W dniu 23 kwiecień zamówiłam kurtkę opis podany był że jest skóry,co okazało się niezgodne,kolor był inny niż na zdjęciu. Chciałam zrezygnować z zakupu i zwrócić kurtkę. W przesyłce nie znajdował się dowód zakupu,ani formularz zwrotu więc chciałam nawiązać kontakt ze sklepem lecz do dnia dzisiejszego nie mam żadnej konkretnej odpowiedzi. Czuję się oszukana i żądam zwrotu gotówki na moje konto. (czytaj więcej)

2024-05-08 godz: 10:33
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Otwarta

zwrot towaru

zamówione towary są niezgodne z opisem i zdjęciami na stronie: kaszmirowa kamizelka jest brzydkim akrylowym swetrem, lniana sukienka jest bawełnianą "szmatką", a elegancka przewiewna sukienka jest z brzydkiego poliestru. Chcę zwrócić towar, sprzedawca nie chce przyjąć - odmawia pisząc ze towar z promocji nie podlega zwrotowi. Korespondencja jest tylko mailowa, brak kontaktu tel oraz adresu. Nie wiem gdzie mam to coś odesłać, biuro firmy jest w Krakowie - adresu brak(czytaj więcej)

2024-05-07 godz: 13:19
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Zwykle chinskie oszustwo i brak mozliwosci zwrotu. Wszystkich pokrzywdzonych zachecam do zlozenia zawiadomienia mailowego do prokuratury w Gliwicach, III konisariat policji w Gliwicach wstrzal postepowanie w tej sprawie(czytaj więcej)

2024-05-06 godz: 20:29
Od
avatar-urlJ.D.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Zakupiłam sweter kaszmirowy z butiku rodzinnego polskiej produkcji, który wyprzedawał asortyment z uwagi na zamykanie działalności gospodarczej. Tak przynajmniej głosiły opis produktu oraz opis "dramatycznej sytuacji" na stronie sklepu. Jakże ogromne było moje zdziwienie, gdy sweter otrzymany w przesyłce okazał się być bez metki, tylko nieznacznie przypominał ten na zdjęciu na stronie, był fatalnej jakości oraz materiał z którego był wykonany okazał się być akrylem! Gdy sprawdziłam adres zwrotu, na który chciałam dokonać przesyłki okazało się, że nie znajdował się w Polsce ale w Chinach. Sklep nadal prowadzi działalność, zniknęła informacja o krytycznej sytuacji finansowej i związanej z tym faktem wyprzedaży asortymentu. Sweter i reszta asortymentu nadal sprzedawana jest po tych samych obniżonych cenach. Zostałam oszukana. Oczekuje pełnego zwrotu za produkt wraz z kosztem przesyłki na konto bankowe z którego zapłaciłam za towar. Swetra nie zwróciłam i nie będę zwracać. Nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego. (czytaj więcej)

2024-04-30 godz: 15:27
Od
avatar-urlM.C.
Publiczna
Otwarta

Dokonanie zwrotu towaru

Chce zwrócić towar gdyz spodnie nie są z wełny a swetr kaszmir, w paczce nie bo paragonu ani formularza zwrotu. Zgłosiłam zwrot zgodnie z procedura opisana na stronie sklepu. Poprosiłam o przesłanie formularza i adresu zwrotu towaru. Cały czas dostaje w odpowiedzi meile aby się zastanowić, lub propozycje bonusow na następne zakupy. Przy zdecydowanym postawieniu przez mnie sprawy, odpisali ze zwrotu nie ma. A na stronie butiku są zasady zwrotu. Za towar zaacilam 387 zł. Oczekuje podania adresu do odesłania towaru i zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-04-29 godz: 07:14
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Odmowa wymiany towaru

Firma odmawia wymiany towaru zasłaniając się jakaś bzdurą z regulaminu, który zawiera klauzulę a używane. Nie chcę zwrócić a wymienić na inny rozmiar. Po pierwszym mailu kontakt się urywa, nie raczą już spowiadać. Dotyczy 189zl.(czytaj więcej)

2024-04-28 godz: 14:40
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Otwarta

Niewłaściwy towar i odmowa przyjęcia zwrotu

Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem, bez formularza zwrotu. Przysłano torby z ceraty zamiast wysokiej jakości skóry naturalnej. Po zgłoszeniu problemu odmówiono mi prawa do zwrotu, ponieważ oferta przeceniona nie podlega zwrotowi. Na stronie butiku wszystko jest "przecenione". W odpowiedzi zaoferowano voucher 30%, a po kolejnym mailu voucher 50% na kolejne zakupy! Dzisiaj wysłałam trzeciego maila, jednak na maile odpowiada bot. Ten butik to jedno wielkie oszustwo - skórzane torby z ceraty i kaszmirowe swetry z plastiku. Domagam się możliwości zwrotu toreb i odzyskania pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-04-26 godz: 14:12
Od
avatar-urlT.Ł.
Publiczna
Otwarta

Towar niezgodny z zamówieniem - brak formularza zw

Kent Devoir - Płaszcz Prestige × 1 Niebieski / XL. Zakupiłem taki oto płaszcz przez internet w Butiku modowym Anna Kraków 23.03.2024r. za 349zł. przelewem - i o dziwo 05.04. otrzymałem płaszcz z Hongkongu, a miał być szyty ręcznie - z Polski bardzo dobry gatunkowo, a jest to... Nie mogłem sprawdzić towaru od razu u kuriera, bo byłem nieobecny. Próbowałem się skontaktować meilowo - otrzymałem odpowiedź, że towaru nie mogę zwrócić - nie podano mi adresu zwrotu, w przesyłce nie było formularza zwrotu towaru; Mogę liczyć na 20% zwrotu zapłaconej kwoty. Proszę zatem o pomoc. Sugestię co mogę, co mam zrobić. Pozdrawiam. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2024-04-26 godz: 16:06
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Otwarta

niewłaściwy towar

Zamówiłam torebkę "elegancka skórzana torebka Veda" za 179,00 zł, po kilku minutach dostałam e-maila, że jeżeli zamówię drugą, to będzie tańsza o 30% tańsza tj. 125,30. |Namówiłam kuzynkę, że zamówię drugą, to wyjdzie nam po 152,15 zł. Zamówiłam drugą po obniżonej cenie. Kiedy dostałam torebki nie wierzyłam własnym oczom - żadna to skóra-wygląda jak cerata, nawet obszycia są beznadziejne. Nijak nie ma się do zdjęć torebki zamieszczonych na stronie Anna Krakow. Napisała e-maila z prośbą o przesłanie formularza zwrotnego, bo torebki nie spełniają moich oczekiwań i są niezgodne z ofertą przedstawioną na ich stronie. Dostałam odpowiedź, że niestety towar nie podlega zwrotowi, ponieważ był przeceniony. W ramach rekompensaty zaproponowali mi 30 % zniżki na następne zakupy. Nie chcę już nic u nich kupować. Odpisałam, że nie jestem zainteresowana żadnym zakupem i zaproponowałam, żeby zwrócili za jedną torebkę i poprosiłam ponownie o formularz zwrotny. Na drugi dzień dostałam e-maila, że rozumieją i wyjątkowo zaoferują 50 % zniżki na następne zamówienie. Nie chcę już nic zamawiać w tej firmie. Chcę po prostu zwrotu pieniędzy, ponieważ czuję się oszukana, zostałam wprowadzona w błąd- na zdjęciach jest całkiem inna torebka (być może ze skóry) ale te które zostały przysłane, to po prostu porażka-grubsza cerata. Chciałabym prosić o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za obie torebki. W załączeniu zdjęcia torebek, które miały być skórzane.(czytaj więcej)