Centrum Koszulek Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

Centrum Koszulek Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

nie otrzymałam koszulek, za które zapłaciłam

8 października 2024: 1. Złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 5 koszulek na kwotę 234,75 zł. 2. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem (w załączeniu pliki o nazwie "transakcja i "potwierdzenie transakcji"). 3. Z adresu mejlowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 30164 otrzymało status: przyjęte do realizacji". 15 października 2024 napisałam wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl z zapytaniem, co z moim zamówieniem, gdyż przez tydzień nie miałam żadnych informacji o postępach w realizacji zamówienia. 19 października br. z adresu mejlowego biuro@sferakoszulek.pl dostałam odpowiedź: "Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Państwa zamówienie znajduje się w trakcie realizacji. Dostawa nastąpi w ciągu 2-3 dni roboczych. Pozdrawiam serdecznie". Nadawca wiadomości nie przedstawił się ani nie podpisał się. 25 października 2024 napisałam następną wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl: "Minął kolejny tydzień i nie mam nadal koszulek. Proszę o niezwłoczną realizację mojego zamówienia nr 30164 z 8 października 2024." 27 października 2024 r. użytkownik biuro sferakoszulek.pl <biuro@sferakoszulek.pl> napisał mi: "Jeszcze raz bardzo przepraszamy za opóżnienie, wysyłka towaru nastąpi na początku tygodnia, pozdrawiamy serdecznie." Znów nadawca wiadomości nie przedstawił się ani nie podpisał się. 9 listopada 2024 napisałam następną wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl: "Minęło już 30 dni od złożenia przeze mnie zamówienia i niestety, nie otrzymałam jeszcze koszulek. Proszę o niezwłoczną realizację mojego zamówienia nr 30164 z 8 października 2024." Na tę wiadomość nie otrzymałam już odpowiedzi. Wielokrotnie próbowałam również dzwonić na numer kontaktowy tel. +48 724 182 576 (podany na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl). Niestety, ten numer nie jest dostępny. 12 listopada 2024 r. napisałam wiadomość mejlową, zatytułowaną "przedsądowe wezwanie do zapłaty" na adres biuro@sferakoszulek.pl o treści: "Minęło już 30 dni od złożenia przeze mnie zamówienia i niestety, nie otrzymałam koszulek. Państwa regulamin zakupów na stronie internetowej (https://www.sferakoszulek.pl/regulamin-zakupow) wyznacza maksymalnie 30 dni na realizację zamówienia (punkt 10.: "Czas realizacji Zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni. Realizacja Zamówienia każdorazowo podawana jest w opisie Towaru. Standardowy czas realizacji Zamówienia wynosi 1-2 dni robocze."). Od dnia 8 października 2024 roku moje zamówienie nr 30164 na kwotę 234,75 zł nie zostało zrealizowane oraz wysłane do mnie, co jest niedopełnieniem przez Państwa obowiązku. Na tej podstawie wnoszę o zwrot całego kosztu mojego zamówienia. Wobec powyższego wnoszę o zwrot wpłaconej przez mnie kwoty 234,75 zł na moje konto numer (tu podałam numer swojego konta bankowego) w ciągu 2 dni." Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi i koszulek bądź pieniędzy. W załączeniu przesyłam swoją korespondencję z adresem mejlowym biuro@sferakoszulek.pl w pliku "historia korespondencji". W ciągu 5 dni oczekuję realizacji zamówienia bądź zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe (numer wskazany w załączniku z historią korespondencji).(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak odzewu, paczka niewysłana i stracone pieniądz

Paczka zamówiona tydzień temu, na stronie informacja o wysyłce w 24h. Podany numer telefonu nie istnieje, kontakt mailowy niemożliwy nikt nie odpisuje na moje wiadomości. Brak kontaktu ze strony sprzedawcy. Zostałam oszukana na ponad 100 zł. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Opóźnienie paczki, brak kontaktu z firmą

24 września, po godzinie 10, zamówiłam bluzę męską, w firmie "Centrum Koszulek". Na dzień dzisiejszy (26.09), nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, co się dzieje z zamówieniem. Właściciel obiecuje na stronie, że wysyłka w 24 godziny, zostałam oszukana. Rozumiem opóźnienia, ale jeśli komuś zależy na klientach, to od razu informuje mailowo. Kontakt telefoniczny, po wybraniu numeru, sekretarka mówi, że numer nie istnieje. W jaki sposób ja mogę odzyskać paczkę, albo pieniądze? Przeczytałam opinie w Internecie i jestem załamana. Nie pojadę pół Polski, do Torunia, żeby nawiązać kontakt z właścicielem. W czym jest problem? Dlaczego ktoś przywłaszczył moje pieniądze?(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak zamówionego towaru

W dniu 28.08.2024 złożyłem zamówienie jak wyżej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru, nawet nie zostało zamówienie przygotowane do wysyłki. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy. X Żądam zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Oszustwo

12 lipca została zamówiona sukienka medyczna koszt 151.94zl do dnia dzisiejszego tj. 24 lipca brak towaru jak zwrotu pieniedzy. Kilka krotnie pisane e-maile tylko przepraszam. Proszę o pomoc w oddzyskaniu pieniędzy (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

zamówienie

Zamówienie zostało złożone 12.07.2024 niestety do tej pory nie dotarło mimo opłacenia Napisałam emeil z prośbą o wyjaśnieni niestety bez odpowiedzi. Oczekuję że w końcu przyślą zamówiony towar bo inaczej pewnie sprawę zgłoszę na policję i do urzędu skarbowego(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak zamówionego towaru

Dokonałam zakupu przez internet na kwotę 195,80 zł. Nie otrzymałam towaru. Brak odpowiedzi SMS, messager. Telefon nie odpowiada. Drogą mailową zażądałam zwrotu pieniędzy na konto z którego zostały wpłacone.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Oszustwo - brak kontaktu i brak towaru

Zamówiłam na stronie szafamedyka.pl 24.06.2024r. 4 koszulki za łączną kwotę 137 zł, wysłałam maila z zapytaniem o moje zamówienie, dostałam odpowiedź, że wydłużony czas dostawy od producenta i że paczka max za tydzień, poczym wysłałam kolejnego maila bo przesyłka oczywiście nie dotarła z prośbą o zwrot środków - od tego momentu zero kontaktu, nie odbierają telefonów ani brak kontaktu mailowego.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Oszustwo

Zamówienie złożone na koszulkę i zapłacone 22 czerwca 2924 t. Mail wysłany,odpowiedž,że przeprowadzka .Panawiałam i żadnej odpowiedzi,SMS,messenger, telefon wszystko bez odpowiedzi.Żadam zwrotu kwoty 61,90.na moje konto z którego otrzymaliście zapłatę.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak otrzymanego towaru i pieniędzy

Koszulka została zamówiona dnia 23 kwietnia. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Nikt nie odpisuje na maile i nie odbiera telefonów. Oszuści, od dwóch miesiacy czekam na towar i pieniądze. Jutro zostaje wysłane przedsądowe wezwanie do zaplaty(czytaj więcej)