- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 12 lipca 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym joanabutik.pl 3 produkty: 1. Sukienka BILBAO krótki rękaw Colori , Kolor: fuksja; Rozmiar: M - cena: 229,00 2. Sukienka CALIFORNIA La Monne , Kolor: czarny; Rozmiar: uni - cena: 199,00 zł 3. Sukienka w kwiatki na ramiączka Cocomore, Rozmiar: L - cena: 269,00 zł W dniu 24.07 odebrałam z paczkomatu przesyłkę, w której brakowało sukienki z poz. 3. Ponadto sukienka z pozycji 1 została przysłana w rozmiarze L zamiast M orz w kolorze czerwonym zamiast fuksja. Brak było też metki i guzika. Sklep nie poinformował mnie o braku sukienki z poz. 3, nie skorygował zamówienia. Nie zwrócił mi również kwoty za brakującą sukienkę. Nie otrzymałam również zwrotki do odesłania sukienki z poz. 1 niezgodnej z zamówieniem. Kontakt ze sklepem jest bardzo utrudniony. Oczekuję korekty zamówienia o sukienkę z poz. 3 i zwrot pieniędzy bezpośrednio po korekcie, zorganizowanie przez sklep przesyłki zwrotnej sukienki z poz. 1 na koszt sklepu, a następnie zwrot pieniędzy za odesłaną sukienkę