Stone Skirts Anna Szczygielska

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

Stone Skirts Anna Szczygielska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-11-20 godz: 21:45
Od
avatar-urlE.E.
Publiczna
Otwarta

Zakupy do mnie nie dotarły - oszuści

W dniu 26.09.2024r. dokonałam zakupu produktów, które w dalszym ciągu do mnie nie dotarły. Nie mogę skontaktować się z firmą Stone Skirt zarówno poprzez e-mail, jak i telefonicznie. To jawne oszustwo. Ta firma ciągle reklamuje swoje produkty na fb ! W załączniku przesyłam e-mail otrzymany zaraz po dokonaniu zakupu. Oczekuję zwrotu środków na konto.(czytaj więcej)

2024-11-20 godz: 19:55
Od
avatar-urlB.P.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie

18.10 .24 otrzymałam potwierdzenie zamówienia z firmy stone skirts Komplet dresowy Lisa Kakao × 1 za 259 zł . Kilkakrotnie pytałam o zamówienie ale nie uzyskałam żadnych konkretnych informacji , jedynie przeciąganie w czasie - otrzymasz za 2 tyg , odpowiemy w ciągu 4 dni itd Mija miesiąc a ja nie otrzymałam ani kompletu ani informacji czy on w ogóle do mnie kiedykolwiek dotrze . Oczekuję nadal na mój komplet ale jeśli w ciągu 4 dni nie otrzymam zamówienia i informacji że to nastąpi proszę o zwrot pieniędzy (czytaj więcej)

2024-11-19 godz: 08:15
Od
avatar-urlI.S.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu środków

W dniu 18.09.2024r. zakupiłam komplet dresowy i T-shirt od firmy Stone Skirt, zamówienie po licznych mailach i zapytaniach otrzymałam dopiero 30.10.2024r. Jakość kompletnie beznadziejna, odesłałam zatem produkty w dniu. 31.10.2024r. Paczka ze zwracanym towarem dotarła do firmy Stone Skirts w dniu 4.11.2024r. Po licznych ponagleniach mailowych nie otrzymałam zwrotu środków do dnia dzisiejszego. Telefon podany do kontaktu jest nieosiągalny. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ze zwrotem środków 368,79 zł. W załączeniu potwierdzeni zapłaty za zamówienie oraz potwierdzenie wysyłki paczki zwrotnej. (czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 23:29
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 3200 [tytuł zmieniony przez moderatora]

7.10.2024 opłaciłam zamówienie na kwotę 297,39 zł, którego do tej pory nie otrzymałam. 28.10.2024, po 3 tygodniach bez żadnej przesyłki i żadnej informacji napisałam z pytaniem o moją przesyłkę - bez odzewu. 30.10.2024 ponownie napisałam z pytaniem o moją przesyłkę - bez odzewu. 4.11.2024 napisałam ponownie zdenerwowana i otrzymałam odpowiedz, że muszę poczekać jeszcze 10 dni. 14.11.2024 napisałam ponownie z pytaniem jaki jest status mojej przesyłki - bez odzewu. 18.11.2024 napisałam ponownie z tym samym pytaniem - brak odzewu. zaczęłam szukać informacji w Internecie i trafiłam na wielu poszkodowanych oraz informację, że to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i że ludzie zgłaszają tą firmę na policję i do Państwa. Oczekuję szybkiego zwrotu pieniędzy. Dziekuję (czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 19:45
Od
avatar-urlA.H.
Publiczna
Otwarta

Nie wywiązanie się z umowy

Od 12 października 2024 r. do teraz nie otrzymałam ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy w kwocie 237, 99 zł, mimo kilkukrotnych monitów oraz następnie ostrzeżeń, że sprawę skieruje do organów ścigania i UOKiK. Oczekuję pilnego zwrotu całości wpłaconych środków. (czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 18:32
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia i kontaktu z firma

W dniu 5 .10. 2024 dokonałam zakupu dresu o wartości 251,40 zł ( płatność przelewem) w firmie Stone Skirts. W związku z opóźnieniami w dostawie napisałam maila i otrzymałam odp z prośbą o cierpliwość. Zamówienie miało dotrzeć w ciągu 2 tygodni. Niestety nie otrzymałam zamówienia i nikt nie odpowiadał na moje kolejne maile. Oczekuję zwrotu gotówki . Co mogę zrobić. Prośba o pomoc (czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 14:08
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

W dniu 13 listopada otrzymałam informację od STONE SKIRTS w mailu, że moje zamówienie z września zostało anulowane ( na moje żądanie) I zleca firma w dziale księgowości zwrot środków pieniężnych. Niestety do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałam. Bardzo proszę o pom9c w odzyskaniu moich pieniędzy. Z poważaniem E.[dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 12:26
Od
avatar-urlD.J.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

W piątek 15.11 anulowałam zamówienie, na które czekałam ponad miesiąc i napisałam że chce zwrot pieniędzy 240,54. Łaskawie odpisali ze skierowali zwrot do księgowości, do tej pory nic nie dostałam. Jeżeli pieniądze nie pojawia się do jutra zgłaszam sprawę na policję, i do rzecznika praw. To jest jakaś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], dlaczego do tej pory nikt się ta firma nie zajął, żadna policja, ta firma powinna być zamknięta ze względu na [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] pieniędzy od ludzi. Czekam na zwrot!! (czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 10:46
Od
avatar-urlJ.J.
Publiczna
Otwarta

Zwrot środkow i rezygnacja z zamówienie

Dzień dobry 24 października złożyłam zamówienie w Waszym sklepie na komplet welurowy Cristin Sand XS/S, po złożeniu zamówienia okazało się że należy czekać 14 dni roboczych, mija 3 tydzień i nie otrzymuje żadnej informacji oraz odpowiedzi na zadawane pytania w e-mail, również dzwoniłam na numer telefonu który jest nieaktywny! Jeżeli do końca miesiąca nie pojawia się pieniądze na koncie zgłoszę sprawę na policję. Kwota którą zapłaciłam to 255,49(czytaj więcej)

2024-11-18 godz: 09:11
Od
avatar-urlE.P.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia i informacji

W dniu 29,09,2024 dokonałam zakupu: Komplet dresowy Lisa PURE Happy × 1 M/L - 519 zł oraz T-SHIRT Shine Blue Grey × 1 OVERSIZE w cenie 199 zł . Płatność Przelewy24 ( bank ING ) Termin realizacji na dzień złożenia zamówienia to 14 dni . Po braku wysyłki zamówienia wysłałam 3 zapytania na adres e-mail : kontakt@stoneskirts.pl dwa razy otrzymałam odpowiedź o wydłużonym terminie do 10 dni . Ostatnia wiadomość wysłana 12.11.2024 - brak odpowiedzi. firma nie podaje telefonu do kontaktu. Obecnie oczekuję zwrotu pieniędzy , wysłałam żądanie zwrotu wraz z numerem konta bankowego . (czytaj więcej)