- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Stone Skirts Anna Szczygielska
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Brak zwrotu środków za zwrócony towar. Korespondencja email: do kontakt 14 sty 2025 07:21 (21 dni temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry. Dokonałem zwrotu części zakupu przesyłkę odebrali Państwo 13,12,2024 do dziś nie otrzymałem zwrotu środków. nr przesyłki Inpost 600000756415136031402542 Proszę o wyjaśnienie. Odpowiedz: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. do Stone Skirts Customer Service 31 sty 2025 21:06 (3 dni temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry. Z przykrością ale muszę powiadomić organy ścigania jeżeli 3 lutego należny mi zwrot środków nie będzie na moim koncie. Stone Skirts Customer Servicekontakt@stoneskirts.pl do mnie 3 lut 2025 08:55 (1 dzień temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry, W związku ze zmianą platformy płatniczej na inną, prosimy o podanie numeru konta bankowego, na które możemy wykonać zwrot płatności ręcznie. Prosimy o przesłanie danych do przelewu w odpowiedzi na tę wiadomość. Dziękujemy za współpracę i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Stone Skirts o Stone Skirts Customer Service 3 lut 2025 17:07 (1 dzień temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Alior Bank T....... K.......... ( tu numer mojego konta) lub blikiem tak jak była dokonana płatność ( tu numer telefonu) ps. Panie [dane usunięte przez moderatora] to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]trochę żyję na tym świecie i takiego pokrętnego tłumaczenia jeszcze nie słyszałem . Proszę nie robić z ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Czekam do godz. 12.00 wtorek 04.02.2025 pieniądze mają być zaksięgowane na moim koncie jak to zrobicie mnie nie interesuje . Podpowiem żebyście mogli uniknąć ucieczki w dalsze pokrętne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]istnieje coś takiego jak przelew natychmiastowy więc proszę się wykazać. O godz. 13,30 jestem w prokuraturze ze zgłoszeniem . Nie pozdrawiam. Stone Skirts Customer Servicekontakt@stoneskirts.pl do mnie 4 lut 2025 09:59 (8 godzin temu) Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Super, dziękuję bardzo. Przekazałem informację do działu księgowego. Ja z kolei Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts I to by było na tyle szkoda czasu na takiego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przedsiębiorcę. (czytaj więcej)
24.12.2024 zakupiłam online dres w firmie StoneSkirts. Z powodu złego rozmiaru zwróciłam 31/12/2024. Przesyłka ze zwrotem została odebrana 02/01/2025. Po 14 dniach firma nie zwróciła pieniędzy za zakup, zobowiązała się dokonać zwrotu do końca stycznia 2025. Po upływie tych dni, nadal firma nie zwróciła pieniędzy za nieudany zakup. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej.(czytaj więcej)
złożyłam zamówienie 19.11.2024 r. 13.12.2024 r. w końcu zostało wysłane zamówienie. Zwróciłam komplet (19.12.2024 dostarczony zwrot ) i do dzisiaj oczekują na zwrot. 5 stycznia 2025 r. otrzymałam informację, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że do max 15.01.2025 r. zwrócą mi środki...do dzisiaj ich brak(czytaj więcej)
Minęło podań 14 dni od dnia kiedy powinnam dostać zwrot za zakupy (1197zł). Gdy upomniałam się o zwrot dostałam takiego maila: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts Nie przedstawili żadnych prawnych dokumentów pozwalających na opóźnienie zwrotu środków. Gdy. przypomniałam się o zwrocie środków na dzień przed 31.10 - w dzień kary obiecali zrobić zwrot środków napisali mi tak: Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora] , Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w następnym tygodniu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts Brak kontaktu z firmą, na maile czeka się kilka dni lub tygodni. W internecie doszykałlam się, że już w 2023 roku robili takie akcje, jest dziesiątki kobiet, które nie dostały zwrotu za swoje zakupy w ogóle. Do tej pory przelew nie został zlecony choć prawo konsumenta został już złamane. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki wraz z rekompensatą procentową od ilości mojego zwrotu, ponieważ firma mogła w tym czasie dorobić się dodatkowej gotówki obracając moimi pieniędzmi. Z góry dziękuję za rozpatrzenie sytuacji. [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
15.11.2024 zamówiłam w sklepie internetowym dres welurowy Cristin Sand za kwotę 299,40. Zamówienie otrzymałam 13.12, a 18.12 nadałam na poczcie zwrot dresu ponieważ okazał się za mały (mam potwierdzenie nadania). Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Firma mnie zwodzi i najpierw obiecuje, że zwrot nastąpi do 15.01.2025, a następnie że w ciągu najbliższych dni. Jest już koniec stycznia a pieniędzy nie ma. Oczekuję natychmiast zwrotu środków (czytaj więcej)
Dres zamowiony 5.10 w sklepie stone skirts i od razu opłacony dotarł po ponad miesiącu.Zwrócony po kilku dniach.13.12 info od firmy że zwrot dotarł i w ciagu 2 miesięcy zwrocą środki.Do teraz mimo maili środki nie zostały zwócone .(czytaj więcej)
Firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klientów, zamówiłam na początku października odzież, z terminem realizacji 14 dni, w tym terminie nie udało się zrealizować zamówienia więc wystąpiłam o zwrot środków, poinformowali mnie 31.10.2024 że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni. 28.11.24 zamiast opóźnionego zwrotu przysłali mi pierwotne zamówienie. Niezwłocznie dokonałam zwrotu, firma wytłumaczyła to pomyłka. Dokonałam zwrotu odzieży a pieniędzy dalej nie otrzymałam. W międzyczasie po kolejnym kontakcie otrzymałam wiadomość o zwrocie najpóźniej 15.01.25, oczywiście nie dotarły, po kolejnej wiadomości dostałam wiadomość że zwrócą niezwłocznie bez podania kolejnego terminu. To sprawa która jest niewytłumaczalna. Firma wprowadza w błąd konsumentów [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zróbiłam 2 zamówienia w sklepie Stone Skirts. Jedno na komplet dresowy 30.09.2024 a drugie na bluzę 11.10.2024. Dopiero po 14 dniach od zamówienia 1 towaru dostałam maila, że realizują zamówienia w ciągu 14 dni roboczych, co w sumie powinno dać aż MIESIĄC oczekiwania! I faktycznie, pierwsze zamówienie otrzymałam 16.11., czyli po 1,5 miesiąca! Po otrzymaniu stwierdziłam, że jakość nie jest dla mnie zadowalająca i odesłałam towar do sklepu. Chciałam anulować drugie zamówienie, ale sklep odpisuje na maile raz na tydzień/ dwa tygodnie i niestety ale zdążyli mi odpisać przed wysłaniem go do mnie. Numer telefonu nie jest dostępny więc komunikacja pozostaje jedynie mailowa. Po odesłaniu obu zamówień (jeszcze w listopadzie) wciąż nie otrzymałam zwrotu - mamy końcówkę stycznia 2025 r. Pisałam maile, że grzecznie proszę o zwrot, ale firma ciągle pisze jakieś brednie, że przepraszają za długi czas oczekiwania, że zwroty środków są dla nich priorytetem, że zgłosili się do UOKiK, aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań, co jest totalną [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zwodzili mnie cały grudzień, aby w styczniu wysłać wiadomość : "Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 15.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.". Oczywiście zwrot nie miał miejsca i dalej upominam się o SWOJE pieniądze. Firma ciągle pisze, że im przykro, żebym poczekała, że już zaraz zwrócą środki. 20 stycznia napisali: "Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w nadchodzącym tygodniu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości." W nadchodzącym tygodniu, a dlaczego nie w tym skoro sprawa jest dla nich priorytetowa a 20.01 to poniedziałek... Nie mam już słów dla praktyk jakie stosuje ta firma. Obracają nie swoimi pieniędzmi, nie oddają za zwroty, potwornie długo czeka się na wysyłkę, odpisują na maile 1 na dwa tygodnie. Negatywnych opinii o tej firmie nie znajdzie się łatwo bo właścicielka je usuwa, ale natrafiłam na kilka, które sugerują, że firma stosuje powyższe praktyki bardzo często i zwyczajnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów. Wszystkim odradzam kupowanie tam czegokolwiek. Ja wciąż nie mogę się doprosić o SWOJE PIENIĄDZE. Nigdy w życiu nie spotkałam się z taką obsługą klienta, a raczej jej brakiem. NIE KUPUJCIE TAM NICZEGO!!!(czytaj więcej)
Nie otrzymałam zwrotu środków za odesłany dres, który został dostarczony do siedziby firmy 30.12.24r. Po dwukrotnym upomnieniu wysłanym mailowo do sklepu otrzymałam informację, o rzekomych problemach z systemem i wydłużeniu terminu zwrotu do 31.01. W związku z licznymi przypadkami, które są opisane na forach i opiniami na temat firmy Stone Skirts wnoszę, że firma gra na zwłokę i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję natychmiastowego zwrotu. Treść ostatniej wiadomości: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts (czytaj więcej)
Towar został zwrócony w terminie 12.12.2024 paczka ze zwracanym towarem została dostarczona do siedziby firmy. Następnego dnia zostałam poinformowana że zostanie zlecony zwrot należności do 14 dni. Po upływie tego terminu skontaktowałam się ponownie z zapytaniem kiedy zostanie dokonany zwrot, w odpowiedzi dostałam wiadomość że do 15.01 zostaną mi zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego zwrotu jak nie było tak nie ma. (czytaj więcej)