Stone Skirts Anna Szczygielska

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

Stone Skirts Anna Szczygielska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-31 godz: 08:57
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Otwarta

Brak przelewu za zwrócone zamówienie

Zamówienie zostało wrócone zgodnie z regulaminem sklepu i odebrane przez firmę 17.02.2025. Od tamtej pory osoba odpowiedzialna za customer service kilkukrotnie obiecywała zwrot zasłaniając się zmianami w firmie, kręcąc, zapominając i jednym słowem: [słowo usunięte przez moderatora]. Na dzień dzisiejszy (31.03.2025) zostało wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, jeśli środki nie zostaną zwrócone sprawa trafi do odpowiednich organów. Oczekuję NATYCHMIASTOWEGO zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-03-26 godz: 19:14
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot

Zwróciłam towar 26.02 do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu gotówki tylko e-maila pięknie napisane!!! A ja nie jestem zainteresowana Waszymi problemami proszę zamknąć biznes jak sobie nie radzicie .Ile można się upominać i prosić,;Przeczytałam tyle negatywnych opinii o sklepie że nie mam na co czekać tylko zgłaszam sprawę dalej.(czytaj więcej)

2025-03-25 godz: 07:01
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zakup dresu 21.01.2025 - zwrot zgodnie z procedurą, wiele prób kontaktu , prośby, zapewnienienia że pieniądze zostaną zwrócone. Nadal brak zwrotu za zakup. (czytaj więcej)

2025-03-24 godz: 22:47
Od
avatar-urlW.C.
Publiczna
Otwarta

Brak pieniędzy za zwrot

Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts image wt., 11 mar 2025 o 15:06 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień Dobry Wzywam Państwa do zapłaty moich należności za zwrot z dnia 07-02-2025 w kwocie 519 zł do dnia 15.03.2025 w przeciwnym razie skieruję sprawę na drogę sądową. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] From: Stone Skirts Customer Service [dane usunięte przez moderatora] Sent: Monday, March 3, 2025 9:00 AM To: [dane usunięte przez moderatora] Subject: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500057295 Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora], Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany najpóźniej do końca tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Państwa cierpliwość oraz wyrozumiałość. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts image pt., 28 lut 2025 o 20:55 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Ponawiam prośbę o zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy jest prawem konsumenta i jak zapewnił mnie Rzecznik środki powinny do mnie trafić bez zbędnej zwłoki. Kwota pow.500 zl podlega zgłoszeniu na policję jako przestępstwo. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] Wysłano z Samsung w Plus Wysłano z programu Outlook dla systemu Android Od: Stone Skirts Customer Service[dane usunięte przez moderatora] Wysłano: piątek, lutego 21, 2025 8:39:24 AM Do: [dane usunięte przez moderatora] Temat: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500057295 Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Obecnie mamy nieco wydłużony czas przetwarzania zwrotów, dlatego potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu na finalizację Pani sprawy. Zapewniamy, że pracujemy nad tym i dołożymy wszelkich starań, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. Dziękujemy za Pani cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora], Stone Skirts image czw., 20 lut 2025 o 16:58 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień Dobry Proszę o informację, kiedy otrzymam pieniądze za zwrot? Z poważaniem WC From: STONE SKIRTS [dane usunięte przez moderatora] Sent: Friday, February 7, 2025 2:12 PM To: [dane usunięte przez moderatora] Subject: Twój zwrot został przyjęty #1500057295 STONE SKIRTS Zamówienie #1500057295 Wyświetl swoje zamówienie Pozycje do zwrotu image Cornelia Stalowy - komplet dresowy g320 × 1 M/L -zł259,50 image Cornelia Wine - komplet dresowy × 1 M/L -zł259,50 Suma częściowa -zł519,00 Szacowane podatki zł0,00 Saldo zaległości zł0,00PLN Przewidywany zwrot kosztów zł519,00PLN Jeśli masz pytania, odpowiedz na ten e-mail lub skontaktuj się z nami, pisząc na adres [dane usunięte przez moderatora] image (czytaj więcej)

2025-03-22 godz: 20:40
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za odesłane zamówienie

W dniu 9 grudnia 2024 złożyłam zamówienie na dres. Niestety dres nie pasował i zdecydowałam się go odesłać. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków mimo wielokrotnych zapewnień, że zlecono już wykonanie przelewu.(czytaj więcej)

2025-03-13 godz: 09:27
Od
avatar-urlM.I.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

22 stycznia 2025 kupiłam komplet dresowy za 259zl. Zamówienie dotarło bardzo szybko, ale okazało się, że nie spełnia moich oczekiwań. Odesłałam paczkę i 29 stycznia dostałam maila, że mój zwrot został przyjęty. Zgodnie z regulaminem pieniądze powinny zostać zwrócone do 14 dni, ale tak się niestety nie stało. 19 lutego napisałam maila z prośbą o informację (na podany nr tel. nie można się dodzwonić) . Dostałam odp. 20 lutego, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że potrzebują trochę więcej czasu na finalizację mojej sprawy. Kolejnego maila wysłałam 11 marca prosząc o natychmiastowy zwrot pieniędzy. Dzień później dostałam odp., że w dalszym ciągu potrzebują więcej czasu, ale dziękują za moją cierpliwość i zdają sobie sprawę, że sytuacja może być frustrująca. Na tego maila odpisałam w tym samym dniu czyli 12 marca dając im 2 dni na zwrot i jednocześnie informując, że po tym czasie sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta i na Policję. Na tego maila dostałam odp. w dniu dzisiejszym (13.03.2025): "Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie." Na maila odpisałam, że to tylko gra na zwłokę i nie będę dłużej czekała. (czytaj więcej)

2025-03-11 godz: 07:03
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zwróciłam towar, informację o dostarczeniu zwrotu dostałam 17.02 i do tej pory nie mam pieniędzy ze zwrotu choć termin upłynął po 14 dniach. Pomimo korespondencji i ponagleń mailowych pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałam.(czytaj więcej)

2025-03-10 godz: 12:20
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Otwarta

zwrot pieniedzy

ponad dwa miesiace czeksm na zwrot pieniedzy, co chwile przychodza odpowiedzi, ze wysla pieniadze, ktorych nie na nadal(czytaj więcej)

2025-03-07 godz: 15:13
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Zwrot środków

Piszę bardzo zaniepokojona działaniami firmy Stone Skirts Anna Szczygielska” ul. Białostoczek 22A, 15 – 869 Białystok NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573. Dokonałam zakupu w sklepie "stone skirt" dn. 22/01/2025 roku. Zamówienie zostało zwrócone i dostarczone do firmy dokładnie 3/02/2025 roku przed upływem dwóch tygodni (zamówienie otrzymałam 24/01/2025 roku). Do dzisiaj tj. 07/03/2025 roku nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Firma odpisuje na emaile, że mają wydłużone zwroty i pomimo moich licznych próśb pieniędzy nadal nie otrzymałam. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2025-03-07 godz: 14:13
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot za zamówienie 1500058840

zakupiłam u Państwa dres, który następnie zwróciłam – paczka dotarła do Państwa 18.02.2025. Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem Państwa sklepu, zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, czyli najpóźniej do 03.03.2025. Do tej pory nie otrzymałam należnej kwoty. W związku z tym wzywam Państwa do natychmiastowego dokonania zwrotu środków na moje konto. W przypadku dalszego opóźnienia rozważę podjęcie odpowiednich kroków prawnych. Proszę o pilną odpowiedź i niezwłoczne uregulowanie należności.(czytaj więcej)