- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Stone Skirts Anna Szczygielska
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Zamówienie zostało wrócone zgodnie z regulaminem sklepu i odebrane przez firmę 17.02.2025. Od tamtej pory osoba odpowiedzialna za customer service kilkukrotnie obiecywała zwrot zasłaniając się zmianami w firmie, kręcąc, zapominając i jednym słowem: [słowo usunięte przez moderatora]. Na dzień dzisiejszy (31.03.2025) zostało wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, jeśli środki nie zostaną zwrócone sprawa trafi do odpowiednich organów. Oczekuję NATYCHMIASTOWEGO zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zwróciłam towar 26.02 do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu gotówki tylko e-maila pięknie napisane!!! A ja nie jestem zainteresowana Waszymi problemami proszę zamknąć biznes jak sobie nie radzicie .Ile można się upominać i prosić,;Przeczytałam tyle negatywnych opinii o sklepie że nie mam na co czekać tylko zgłaszam sprawę dalej.(czytaj więcej)
Zakup dresu 21.01.2025 - zwrot zgodnie z procedurą, wiele prób kontaktu , prośby, zapewnienienia że pieniądze zostaną zwrócone. Nadal brak zwrotu za zakup. (czytaj więcej)
Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts image wt., 11 mar 2025 o 15:06 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień Dobry Wzywam Państwa do zapłaty moich należności za zwrot z dnia 07-02-2025 w kwocie 519 zł do dnia 15.03.2025 w przeciwnym razie skieruję sprawę na drogę sądową. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] From: Stone Skirts Customer Service [dane usunięte przez moderatora] Sent: Monday, March 3, 2025 9:00 AM To: [dane usunięte przez moderatora] Subject: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500057295 Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora], Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany najpóźniej do końca tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Państwa cierpliwość oraz wyrozumiałość. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts image pt., 28 lut 2025 o 20:55 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Ponawiam prośbę o zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy jest prawem konsumenta i jak zapewnił mnie Rzecznik środki powinny do mnie trafić bez zbędnej zwłoki. Kwota pow.500 zl podlega zgłoszeniu na policję jako przestępstwo. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] Wysłano z Samsung w Plus Wysłano z programu Outlook dla systemu Android Od: Stone Skirts Customer Service[dane usunięte przez moderatora] Wysłano: piątek, lutego 21, 2025 8:39:24 AM Do: [dane usunięte przez moderatora] Temat: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500057295 Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Obecnie mamy nieco wydłużony czas przetwarzania zwrotów, dlatego potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu na finalizację Pani sprawy. Zapewniamy, że pracujemy nad tym i dołożymy wszelkich starań, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. Dziękujemy za Pani cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora], Stone Skirts image czw., 20 lut 2025 o 16:58 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień Dobry Proszę o informację, kiedy otrzymam pieniądze za zwrot? Z poważaniem WC From: STONE SKIRTS [dane usunięte przez moderatora] Sent: Friday, February 7, 2025 2:12 PM To: [dane usunięte przez moderatora] Subject: Twój zwrot został przyjęty #1500057295 STONE SKIRTS Zamówienie #1500057295 Wyświetl swoje zamówienie Pozycje do zwrotu image Cornelia Stalowy - komplet dresowy g320 × 1 M/L -zł259,50 image Cornelia Wine - komplet dresowy × 1 M/L -zł259,50 Suma częściowa -zł519,00 Szacowane podatki zł0,00 Saldo zaległości zł0,00PLN Przewidywany zwrot kosztów zł519,00PLN Jeśli masz pytania, odpowiedz na ten e-mail lub skontaktuj się z nami, pisząc na adres [dane usunięte przez moderatora] image (czytaj więcej)
W dniu 9 grudnia 2024 złożyłam zamówienie na dres. Niestety dres nie pasował i zdecydowałam się go odesłać. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków mimo wielokrotnych zapewnień, że zlecono już wykonanie przelewu.(czytaj więcej)
22 stycznia 2025 kupiłam komplet dresowy za 259zl. Zamówienie dotarło bardzo szybko, ale okazało się, że nie spełnia moich oczekiwań. Odesłałam paczkę i 29 stycznia dostałam maila, że mój zwrot został przyjęty. Zgodnie z regulaminem pieniądze powinny zostać zwrócone do 14 dni, ale tak się niestety nie stało. 19 lutego napisałam maila z prośbą o informację (na podany nr tel. nie można się dodzwonić) . Dostałam odp. 20 lutego, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że potrzebują trochę więcej czasu na finalizację mojej sprawy. Kolejnego maila wysłałam 11 marca prosząc o natychmiastowy zwrot pieniędzy. Dzień później dostałam odp., że w dalszym ciągu potrzebują więcej czasu, ale dziękują za moją cierpliwość i zdają sobie sprawę, że sytuacja może być frustrująca. Na tego maila odpisałam w tym samym dniu czyli 12 marca dając im 2 dni na zwrot i jednocześnie informując, że po tym czasie sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta i na Policję. Na tego maila dostałam odp. w dniu dzisiejszym (13.03.2025): "Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie." Na maila odpisałam, że to tylko gra na zwłokę i nie będę dłużej czekała. (czytaj więcej)
Zwróciłam towar, informację o dostarczeniu zwrotu dostałam 17.02 i do tej pory nie mam pieniędzy ze zwrotu choć termin upłynął po 14 dniach. Pomimo korespondencji i ponagleń mailowych pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałam.(czytaj więcej)
ponad dwa miesiace czeksm na zwrot pieniedzy, co chwile przychodza odpowiedzi, ze wysla pieniadze, ktorych nie na nadal(czytaj więcej)
Piszę bardzo zaniepokojona działaniami firmy Stone Skirts Anna Szczygielska” ul. Białostoczek 22A, 15 – 869 Białystok NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573. Dokonałam zakupu w sklepie "stone skirt" dn. 22/01/2025 roku. Zamówienie zostało zwrócone i dostarczone do firmy dokładnie 3/02/2025 roku przed upływem dwóch tygodni (zamówienie otrzymałam 24/01/2025 roku). Do dzisiaj tj. 07/03/2025 roku nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Firma odpisuje na emaile, że mają wydłużone zwroty i pomimo moich licznych próśb pieniędzy nadal nie otrzymałam. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
zakupiłam u Państwa dres, który następnie zwróciłam – paczka dotarła do Państwa 18.02.2025. Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem Państwa sklepu, zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, czyli najpóźniej do 03.03.2025. Do tej pory nie otrzymałam należnej kwoty. W związku z tym wzywam Państwa do natychmiastowego dokonania zwrotu środków na moje konto. W przypadku dalszego opóźnienia rozważę podjęcie odpowiednich kroków prawnych. Proszę o pilną odpowiedź i niezwłoczne uregulowanie należności.(czytaj więcej)