Stone Skirts Anna Szczygielska

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

Stone Skirts Anna Szczygielska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-06-02 godz: 13:06
Od
avatar-urlI.C.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

W dniu 14.02 dokonałam zwrotu zamówionych produktów ze Stone Skirts - zgodnie z informacją z poczty polskiej zwrot został dostarczony 18.02. Pomimo kilkukrotnych pytań mailowych o zwrot pieniędzy nigdy ich nie odzyskałam (zamówienie numer 1500058383 z 9.02 na kwotę 263,00pln). Proszę o pomoc co można zrobić w tej sytuacji żeby odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)

2025-05-30 godz: 11:21
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem środków

W dniu 6 maja firma Stone Skirts przyjęła mój zwrot zamówionej sukienki. Dostałam informację, że zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni. Po 14 dniach pieniędzy nie było na koncie. Po skontaktowaniu się z firmą dostałam informację o ich problemach logistycznych (“ Zgodnie z regulaminem, zwroty realizujemy do 14 dni, jednak w ostatnim czasie mierzymy się z pewnymi opóźnieniami operacyjnymi, które wynikają z dużej liczby zamówień i zwrotów oraz wewnętrznych problemów technicznych”) W dniu 28 maja wysłałam mailowo do firmy Stone Skirts przedsądowe wezwanie do zapłaty, w którym nalegałam na natychmiastowy zwrot środków. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu środków na konto.(czytaj więcej)

2025-05-26 godz: 06:21
Od
avatar-urlE.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

6 maja dostałam od sklepu informację, iz przyjęto mój zwrot i w ciągu 14 dni zostanie mi zwrócona płatność. Powinno to nastąpić do 20 maja. Dziś jest 26 i sklep nadal nie dokonał zwrotu. Płaciłam metodą PayPo i musiałam zapłacić z własnych środków. Dodam, że chodzi o kwotę 219 zł. 20 maja po mojej reakcji dostałam wiadomość, że zwrot zostanie zrealizowany tego samego dnia. Oczywiście cisza. Kolejny mail, że zwrot nastąpi do 2 czerwca - ale ja już nie wierzę w te zapewnienia.(czytaj więcej)

2025-05-19 godz: 14:57
Od
avatar-urlW.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za zwrócone dresy

Dzień dobry. Nie mogę odzyskać swoich pieniędzy od firmy:„Stone Skirts Anna Szczygielska” [dane usunięte przez moderatora]. 02.04.2025r.zwrociłam nw. produkty: Wróć Re: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500064198 Nowsza wiadomość Starsza wiadomość Odp: Re: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500064198 Stone Skirts Customer [dane usunięte przez moderatora] do mnie 16 maj 2025 Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry, Jak najbardziej zwrot zostanie wykonany w wyznaczonym terminie. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts pt., 16 maj 2025 o 15:25 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Dzisiaj jest 16.05. Zapewniano mnie ze 16.05 otrzymam zwrot środków za zwrócone dresy. Jak nie otrzymam ich do końca dnia będę zgłaszała tą sprawę dalej. Dnia 08 maja 2025 14:31 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Proszę Państwa trochę długo trwa ten zwrot pieniędzy za zwrócone dresy. Proszę pilnie jak najszybciej o zwrot. Nie mam czasu pisać ciągłych e-maili. Pozdrawiam Dnia 23 kwietnia 2025 09:06 Stone Skirts Customer Service [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przede wszystkim bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Doskonale rozumiemy, że oczekiwanie na zwrot środków może być frustrujące, dlatego chcemy zapewnić Panią, że jesteśmy świadomi sytuacji i intensywnie pracujemy nad jej rozwiązaniem. Obecnie z uwagi na zwiększoną liczbę zwrotów czas ich przetwarzania jest nieco wydłużony, co niestety wpłynęło również na Pani sprawę. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zwrot środków na Pani konto. Bardzo cenimy Pani cierpliwość i wyrozumiałość w tej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego opóźnienia. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts wt., 22 kwi 2025 o 17:56 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Jeszcze nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie o nr 1500064198. 02.04.2025r. Zwrot dresów dotarł do Państwa. Proszę o wyjaśnienie. Dziękuję i pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Dnia 02 kwietnia 2025 10:01 STONE SKIRTS [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): STONE SKIRTS Zamówienie #1500064198 Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność. Wyświetl swoje zamówienie Pozycje do zwrotu Cristin Black - komplet welurowy × 1 M/L -zł239,00 Cornelia Kakao - komplet dresowy g320× 1 XS/S -zł239,00 zł478,00PLN Proszę o pomoc nie moge odzyskać swoich pieniedzy(czytaj więcej)

2025-05-16 godz: 19:12
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Po zwróceniu produktów do sklepu w lutym tego roku do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na łączną kwotę 574,99zl. Pisałam ze sklepem kilkukrotnie i zapewniali, że pieniądze zwrócą. Niestety nadal nic na konto nie wróciło. Oczekuję, że firma zwróci mi pieniądze za zwrócony towar. (czytaj więcej)

2025-05-14 godz: 11:43
Od
avatar-urlP.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków pieniężnych

W dniu 17.03.2025 r. dokonałam zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego www.stoneskirt.pl. Po otrzymaniu zamówienia postanowiłam skorzystać z prawa do wstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W dniu 1.04.2025 r. otrzymałam informację mailową, że mój zwrot został przyjęty i środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. W dniu 14.04.2025 r. skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Otrzymałam wówczas informację, że przelew zostanie zlecony następnego dnia (tj. 15.04.2025 r.). W dniu 16.04.2025 r. otrzymałam maila z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego na który ma zostać zlecony zwrot środków. W dniu 17.04.2025 r. otrzymałam kolejną informację, że numer rachunku został już przekazany do działu księgowego. W dniu 22.04.2025 r. ponownie skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu uzyskania informacji kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. W odpowiedzi otrzymałam gotową regułkę: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 02.05.. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od maja system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts". W dniu 29.04.2025 r. napisałam kolejnego maila z pytaniem czy firma zamierza wywiązać się z danego słowa i zwrócić środki w terminie oraz opisałam całą sytuację, która mnie spotkała, jednak do chwili obecnej nie otrzymałam zarówno odpowiedzi na maila jak i zwrotu środków. W związku z powyżej opisaną sytuacją zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu środków. (czytaj więcej)

2025-05-10 godz: 17:06
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zamówienie zostało zwrócone poprawnie, na co otrzymałam od Państwa potwierdzenie mailowe, środki pieniężne miały został zwrócone w ciągu 14 dni co się nie stało . Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-05-08 godz: 13:31
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu

Ubranie zostało zamówione podwójnie (początkowo podałam zły kod z karty kredytowej jednak zostały pobrane pieniądze). Po kontakcie z firmą dostałam informację że produktu nam nie odbierać i dostanę zwrot. Paczka została zwrócona 18.02.2025 i od tamtego czasu brakuje zwrotu środków. Z firmą wymieniłam już 5 maili i za każdym razem dostaje informację że zwrot pieniędzy nastąpi do końca tygodnia. Na mój ostatni mail nie dostałam już odpowiedzi. Wzywam do uregulowania zwrotu! (czytaj więcej)

2025-05-08 godz: 08:09
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zamówiłam sukienkę w sklepie stone skirts, którą zwróciłam zgodnie z zasadą zwrotu. Zwrócony towar został odebrany przez sklep 07.04.2025. 14 dni od tego terminu powinnam była otrzy,ać zwrot w wysokości 229,99zł. Po kilku ponagleniach otrzymalam przeprosiny i obietnicę zwrotu do 07.05.2025. Kwota nadal nie wpłyneła na moje konto i sklep chce przedłużać mozliwość zwrotu. Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2025-05-06 godz: 10:59
Od
avatar-urlI.K.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy zamówienia

Zamówienie nje zostało wysłane (czytaj więcej)