Stone Skirts Anna Szczygielska

Dobra konsumpcyjne

Stone Skirts Anna Szczygielska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-05-14 godz: 12:40
Od
E.N.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy na anulowane zamówienie

Zamówienie anulowałam 24 kwietnia i jeszcze żadnego zwrotu pieniędzy nie dostałam a wczoraj już minęło 14 dni od anulowania zamówienie (i do tego czasu powinien już być zwrot). Zamówienie było anulowane z powodu brak wysyłki zamówienia w czasie 14 dni roboczych. Po kontakcie z sprzedawcą przez e-mail (w dniu 24 kwietnia 2024) byłam poinformowana że czas wysyłki się przedłużył o 8 dni i czy bym chciała czekać czy anulować zamówienie. W maile odpowiedziałam pani że chce anulować zamówienie i od razu w odpowiedzi od niej było anulowane i info że zwrot pieniędzy będzie w ciągu 14 dni. Niestety tego zwrotu jeszcze nie ma i chciałbym jak najszybciej odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)

2024-05-13 godz: 15:21
Od
K.P.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia, brak zwrotu pieniędzy

Złożyłam zamówienie na stronie stone skirts 14 kwietnia. 26 kwietnia nie widząc żadnego postępu zamówienia napisałam mail z prośbą o anulowanie zamówienia. Otrzymałam wiadomości, że zamówienie zostało anulowane i w przeciągu 14 dni zostaną zwrócone środki na koncie. 5 dni temu wysłałam zapytanie na jakim etapie jest zwrot moich kosztów, otrzymałam informacje że zwroty są realizowane w ciągu 14 dni. Czytając opinie na internecie wiedziałam już że oszukują klientów i wysłałam im maila z informacją że jeśli nie otrzymam pieniędzy zgłaszam sprawę do biura ochrony konsumenta obraz opiszę całą sytuację na ich stronie. W piątek ostałam maiła z informacją że pieniądze pojawią się w przeciągu 3 dni na moim koncie. Do dziś środków brak! Oszukali wiele osób!(czytaj więcej)

2024-04-24 godz: 09:53
Od
K.N.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

Dnia 30.01.2024 zamówiłam w sklepie Stone Skirts Komplet dresowy Cornelia Cream w cenie 225,00 zł. 06.02.2024 wsysałam zapytanie kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. W dniu 07.02 otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. [dane usunięte przez moderatora]-Stone Skirts Dres dotarł do mnie dopiero na początku Marca. PO odpakowaniu przesyłki i stwierdzeniu, że dres nie pasuje od razu wypełniłam formularz i dokonałam zwrotu. Przesyłka dotarła do siedziby firmy w dniu 04.03.2024. 14.03 wysłałam maila: Dzień dobry, Piszę ponieważ jestem zaniepokojona faktem, iż nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, za zwrócony towar. Mam potwierdzenie w systemie apaczka, że dnia 04.03 2024 przesyłka została doręczona na Wasz adres. Przesyłam kopię dołączonego formularza zwrotu, gdzie była informacja, że pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób w jaki była dokonana płatność - Przelewy24. Proszę o dokonanie zwrotu należności. 15.03 otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Pani zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zlecany jest w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 04.04 kwietnia ponownie napisałam maila ponieważ pieniądze nadal nie zostały zwrócone. Otrzymałam odpowiedź: Dzień dobry, Przekazuję zgłoszenie do Księgowości. Do dnia jutrzejszego przelew zwrotny zostanie zrealizowany. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam z firmy Stone Skirts zwrotu środków! wobec powyższego zdecydowałam się na kontakt z Państwem i opisaniem sprawy. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, zwłaszcza, że spotkałam się z negatywnymi opiniami w sieci, opisującymi analogiczne zachowania sprzedawcy-bardzo trudno dotrzeć do tych negatywnych opinii. Powoduje to wprowadzenie w błąd konsumentów, bo widza tylko pozytywne opinie. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu zapłaconych środków. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]N. (czytaj więcej)

2024-04-19 godz: 21:35
Od
L.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

Minęły 3 tygodnie od zwrotu towaru i nadal brak środków na koncie. Od tygodnia pisze maile w tej sprawie, codziennie jestem zapewniana, że "dziś" będzie zwrot po czym nie ma go na koncie. Oczekuje natychmiastowego zwrotu środków za zwrócony towar. (czytaj więcej)

2024-04-09 godz: 09:51
Od
K.S.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Dzień dobry, kontaktuję się w sprawie braku zwrotu pieniędzy za zamówienie, minęło już 3 tygodnie od kiedy firma weszła w posiadanie zwrotu. Kontaktowałam się e-mailowo z firmą i państwo zapewniali, że środki zostaną przelane, tak się jednak nie stało. Bardzo proszę o interwencję. załączam print sc zamówienia oraz wiadomości. [dane usunięte przez moderatora] [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)

2024-04-08 godz: 15:24
Od
I.S.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówieni

Zamówiłam dresy z 14 dniowym czasem realizacji zamówieniabylo to 24 lutego 2024. Po tym terminie nie otrzymałam dresów i wysłałam informację o odstąpieniu od umowy w związku z brakiem zamówienia. Otrzymałam informację o anulowaniu i 14 dniowym zwrocie pieniędzy. Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu (4kwietnia). Wysłałam 2 maile w tej sprawie i w każdym pisano, że otrzymam zwrot w danym dniu, tak się nie stało ani 4 kwetnia ani 8 kwietnia. Z opinii w internecie widzę, że to częsta praktyka tej firmy. Kwota mojego zamówienia to 702 zł. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-04-07 godz: 10:49
Od
A.S.
Publiczna
Otwarta

Oszukana

10 lutego 2024 zamówiłam przez stronę internetową Stone Skirts komplet dresowy. Po opłaceniu zamówienia za pomocą BLIKA otrzymałam potwierdzenie zakupu. Po 10 dniach napisałam do Custumer Serwis Stone Skirts zapytanie o moje zamówienie. Otrzymana odpowiedź: "Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość - my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. [dane usunięte przez moderatora]-Stone Skirts Po 14 dniach ponownie napisałam do Custumer Serwis Stone Skirts, że moje zamówienie nadal nie jest zrealizowane. Pani [dane usunięte przez moderatora] odpisała; 1 marca 2024 17:59 Stone Skirts Customer Service napisał(a): Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Wiemy, że nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie 29.02 z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni. Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do końca przyszłego tygodnia, za co najmocniej przepraszamy! Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora] Zależało mi na tym, aby otrzymać ten komplet dresowy, bo bardzo podobał mi się krój i kolor, więc postanowiłam poczekać do wyznaczonego terminu. Niestety i w określonym czasie nie otrzymałam zamówienia. Postanowiłam anulować zamówienie i w tym celu 8 marca 2024 napisałam do Stone Skirts prośbę o zwrot pieniędzy. Odpowiedź otrzymałam od Pani [dane usunięte przez moderatora]; Dnia 11 marca 2024 08:48 Stone Skirts Customer Service napisał(a): Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Odczekałam dokładnie 14 dni roboczych, lecz zwrotu pieniędzy w określonym terminie, ani do chwili obecnej nadal nie otrzymałam. W tym momencie poczułam się bardzo oszukana. Nie mam ani zamówionych dresów, ani zapłaconych pieniędzy tytułem zwrotu ceny i kosztów przesyłki. Mimo, że kwota jest relatywnie niewielka, to nie zamierzam z niej zrezygnować i będę zmuszona zlecić adwokatowi napisanie pozwu o nakaz zapłaty. To chyba jedyny sposób wałki z tak jawną nieuczciwością. (czytaj więcej)

2024-04-05 godz: 13:39
Od
J.Z.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu srodkow za zwrocone zamowienie

Od zwrotu towaru minelo juz ponad dwa tygodnie, sprzedawca mimo wielokrotnych obietnic nie zwrocil pieniedzy(czytaj więcej)

2024-04-03 godz: 13:51
Od
M.K.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków na konto

1 lutego 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet dresowy za 246,99 PLN. 6 marca zwrot został odebrany przez sklep Stone Skirs - spełniając przy tym wszystkie warunki. Czekałam na zwrot należności, jednak nie doczekałam się do teraz. Otrzymałam taką odpowiedź : Dzień dobry Pani . Przekazuję zgłoszenie do Księgowości. Do dnia jutrzejszego przelew zwrotny zostanie zrealizowany. Zwrotu nadal brak, wiec napisałam kolejną wiadomość kiedy zostana mi zwrocone srodki na konto I tego samego dnia otrzymałam wiadomość: Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wynikłe niedogodności. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.Stone Skirts Niestety nadal zwrotu nie otrzymałam. Po przeszukaniu internetu, okazało się że firma ma bardzo dużo złych opinii. Z obawy, o brak zwrotu pieniędzy zdecydowałam się na kontakt z Państwem, bardzo proszę o pomoc. Od firmy Stone Skirts Anna Szczygielska oczekuje natychmiastowego zwrotu srodków.(czytaj więcej)

2024-03-27 godz: 16:30
Od
D.Ś.
Publiczna
Zamknięta

Problem ze zwrotem środków

31 stycznia 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet welurowy za 224,00 PLN. 15 lutego 2024 roku odebrałam Zamówienie z paczkomatu. 19 lutego nadałam przesyłkę zwrotną, z zamówieniem - spełniając przy tym wszystkie warunki zwrotu, paczka była w oryginalnym opakowaniu, dres również, paragon w środku wraz z formularzem zwrotu. Paczka dotarła do firmy 22 lutego 2024 roku. Czekałam na zwrot należności, jednak nie doczekałam się do teraz. 18 marca 2024 roku napisałam wiadomość mailową: Dzień dobry, 22.02.2024r. Otrzymali Państwo zwrot mojego zamówienia, kiedy mogę się spodziewać zwrotu środków na konto? D. Ś. Otrzymałam taką odpowiedź 19 marca 2024 roku: Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przekazuję zgłoszenie do Księgowości. Do dnia jutrzejszego przelew zwrotny zostanie zrealizowany. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Zwrotu nadal brak, więc 25 marca 2024 roku napisałam kolejną wiadomość: Dzień dobry, Nadal czekam na zwrot środków … D.Ś. I tego samego dnia otrzymałam wiadomość: Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wynikłe niedogodności. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Niestety nadal zwrotu nie otrzymałam. Po przeszukaniu internetu, okazało się że firma ma bardzo dużo złych opinii. Z obawy, o brak zwrotu pieniędzy zdecydowałam się na kontakt z Państwem, bardzo proszę o pomoc. Od firmy Stone Skirts Anna Szczygielska oczekuje natychmiastowego zwrotu srodków.(czytaj więcej)