- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Stone Skirts Anna Szczygielska
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
W dniu 6.10.2024 zamówiłam dres, opłaciłam, j.n. Podsumowanie zamówienia Komplet dresowy Lisa Kakao × 1 XS/S zł263,40 Suma częściowa zł263,40 Wysyłka zł15,99 Podatki zł0,00 Suma zł279,39PLN Do dziś dnia unikanie kontaktu mailowego, raz tylko mail automatyczny że się odezwia, do tej pory nie otrzymałam towaru, telefonu że nie mogą zrealizować zamówienia. Niestety opinie są niepokojące jeśli chodzi o zwrot środków bo ich nie zwracają chyba że ingeruje urząd konsumenta . Proszę o pomoc w kontakcie z nimi aby dwa wyjścia dres został wysłany w ciągu 3 dni od Waszego kontaktu z nimi lub zwrot środków z powrotem na moje konto.(czytaj więcej)
Dzień dobry . 5/10 złożyłam zamówienie na dresy kwota z wysyłką 253 zł . Wysyłki brak , kontaktu również brak. 28 /10 prosiłam o anulowanie mojej transakcji i zwrot środków. Kontakt był niemal natychmiastowy, zamówienie zostało anulowane . Prosiłam i potwierdzenie zwrotu jednak do dzisiaj nie dostałam ani potwierdzenia ani zwrotu. (czytaj więcej)
Zamówienie złożone 16/09/24. Z firmą kontaktowałam się wielokrotnie. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] że wysłali zamówienie dwa razy wysyłając nawet numer do śledzenia który pokazywał że paczka nigdy nie została wysłana. Następnie napisałam że proszę o zwrot kosztów obiecali zwrócić w przeciągu 7 dni lecz pieniądze nie wpłynęły. (czytaj więcej)
Złożone 20.09 zamówienie nie zostało zrealizowane w terminie, ani nawet miesiąc od złożenia. Poprosiłam o anulowanie zamówienia, co zostało uczynione z podaniem informacji, że zwrot środków nastąpi ZA OKOŁO 7 DNI. Zażądałam natychmiastowego zwrotu, co nie nastąpiło. Po rzeczonych 7 dniach zwrot także nie został zrealizowany. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Dnia 7.10 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts. Zamówiłam Komplet dresowy Amina Stalowy. Koszt 263,40 zł+koszt wysyłki. Na stronie internetowej przy produkcie widniała informacja, że czas realizacji zamówień wynosi do 14 dni roboczych. Po upływie tego czasu (29.10) , napisałam maila z prośbą o informacje, kiedy moje zamówienie zostanie wysłane. Nie otrzymałam odpowiedzi zwrotnej. Pisałam na stronach social media sklepu ale moje komentarze zostały usunięte a ja zostałam zablokowana. Oczekuje od sklepu jak najszybszej wysyłki produktu, a jeśli nie ma takiej możliwości to proszę o anulowanie tego zamówienia i zwrot środków.(czytaj więcej)
W dniu 25.09.2024 roku dokonałam zakupu towaru na kwotę 321,38 PLN za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego przez wyżej wymienioną firmę. Na następny dzień, tj. 26.09.2024 roku, wysłałam maila z zapytaniem o realizację zamówienia. Firma poinformowała mnie wówczas o czasie realizacji wynoszącym do 14 dni roboczych. Po tym terminie, w dniu 13.10.2024 r., wysłałam wiadomość e-mail z prośbą o powiadomienie o stanie realizacji zamówień, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W związku z tym, wysłałam wiadomość na profil Instagramowy firmy „Stone spódnice” oraz dodałam komentarze pod ich postami. W odpowiedzi na te działania mój profil został zablokowany, co spowodowało, że nie mogłem już śledzić ich działań za pośrednictwem tej platformy. 18.10.2024 roku otrzymam e-mail z informacją, ze firma przeprasza oraz proponuje dwa rozwiazania: zwrot kosztów lub możliwość otrzymania przesyłki, ale z opóznieniem. Poprosiłam o zwrot kosztów, jednakze do dnia 30.10, nie otrzymałłam ani odpowiedzi, ani swoich pieniędzy. Na profilu Instagramowym firmy można zauważyć liczne komentarze od innych użytkowników, którzy zgłaszają podobne problemy związane z brakiem realizacji zamówień oraz brakiem kontaktu ze strony firmy (mnie po wystawionych komentarzach zablokowali po okolo 1h). Ponadto, w internecie dostępne są również opinie konsumentów wskazujące na analogiczne sytuacje, co budzi podejrzenia o stosowanie praktyk, które mogą naruszać zbiorowe interesy konsumentów. W dniu 30.10.2024 został poinformowany UOKiK. (czytaj więcej)
Firma nie zrealizowała zamówienia złożonego 29.09.2024 r., które miało zostać wysłane w ciągu 14 dni roboczych. Na maile odpisuje z opóźnieniem i podaje kolejne odległe terminy. Widząc bezskuteczność moich prób porozumienia się, odstąpiłam od umowy w dniu 22.10.2024 r. Do dziś nie otrzymałam zwrotu kosztów. Oczekuję terminowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
W dniu 27.09.2024 złożyłam zamówienia nr 1500038086 na kwotę 258,99 zł (w tym przesyłka 9,99 zł) oraz zamówienie nr 1500038078 na kwotę 248,99 zł ( w tym przesyłka 9,99zł). Poprosiłam o połączenie tych dwóch zamówień w jedną przesyłkę, bardzo szybko otrzymałam odpowiedź od obsługi klienta, że zamówienia zostały połączone oraz otrzymałam zwrot 9,99 zł za jedną przesyłkę. Podczas składania zamówienia, na karcie produktu, widniała informacja o terminie realizacji: 14 dni roboczych. 16.10. wysłałam zapytanie czy zamówienie zostanie w dniu jutrzejszym wysłane - nie otrzymałam odpowiedzi. W dn. 18.10 napisałam ponownie maila o treści: "W związku z tym, że termin realizacji zamówienia upłynął i nie dostałam żadnej informacji o opóźnieniu, proszę o anulowanie obu zamówień i natychmiastowy pieniędzy.". W dniu 21.10. otrzymałam odpowiedź: "Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówień. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony przez platformę, z której dokonała Pani płatności. Czas realizacji do około 7 dni.". Otrzymałam również powiadomienie systemowe ze sklepu dotyczące anulacji. Jednak do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków. Proszę o jak najszybszy zwrot należności za niezrealizowanie zamówienie. (czytaj więcej)
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi sklepu. Podobno na realizację zamówienia czeka się do 14 dni, ale na moje czekałam cały miesiąc. W tym czasie nie otrzymałam żadnych informacji, przeprosin ani informacji o możliwym opóźnieniu i przewidywanym terminie dostawy. Po miesiącu w końcu otrzymałam zamówienie, ale musiałam je zwrócić na własny koszt, mimo tak długiego oczekiwania i braku jakichkolwiek przeprosin. Teraz już drugi tydzień czekam na zwrot pieniędzy. Skontaktowałam się z działem obsługi klienta, ale oczywiście nikt nie zamierza poinformować mnie ani odpowiedzieć na maila, kiedy mogę spodziewać się zwrotu. Na pewno nic więcej nie zamówię z tego sklepu.(czytaj więcej)
W dniu 14.10 anulowałam zamówienie, ponieważ zdecydowanie przekroczyło regulaminowy termin realizacji. 17.10 dostałam informację, że pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni. 25.10 napisalam ponaglenie, ale juz nikt nie odpisal. Do dzisiaj tj do 28.10 moje pieniądze nie zostały zwrócone. (czytaj więcej)