2024-07-24 godz: 11:11
Od
avatar-urlR.L.
Publiczna
Otwarta

Nieuczciwa Firma

Szanowni Państwo, mój problem dotyczy wynajmu samochodu z firmy Panek, który miał miejsce w dniach 25.06.2024 – 04.07.2024. Poniżej przedstawiam szczegółowy opis zdarzeń, które miały miejsce podczas tego okresu: Odbiór pojazdu: Dnia 25.06.2024 odebrałem pojazd z automatyczną skrzynią biegów oraz klimatyzacją (te 2 aspekty były dla mnie najistotniejsze podczas wyboru samochodu). Pojazd miał być w pełni sprawny i spełniać wszystkie warunki umowy. Zgłoszenie awarii klimatyzacji: 26.06.2024 o godzinie 12:34 poinformowałem firmę Panek o niedziałającej klimatyzacji w wynajętym samochodzie. Otrzymałem informację, że ktoś się ze mną skontaktuje niedługo, jednak do godziny 15:52 nikt tego nie zrobił. Brak kontaktu ze strony firmy: 27.06.2024 zadzwoniłem o godzinie 12:23 i obiecano mi, że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 15 minut. Niestety, nadal czekałem na ten kontakt i wysłałem email z reklamacją. Brak samochodu zastępczego zgodnie z umową: Zgodnie z umową powinienem otrzymać samochód zastępczy w ciągu 12 godzin. Minęła jednak już doba od zgłoszenia awarii klimatyzacji, a pojazdu zastępczego nadal nie otrzymałem. Samochód stał pod wynajętym mieszkaniem do wieczora, kiedy to otrzymałem telefon, że dostanę auto zastępcze pod wskazanym przeze mnie adresem. Dodatkowe koszty i utrudnienia: W dniu 26.06.2024 miałem cztery spotkania, a na zewnątrz panowała temperatura 30 stopni Celsjusza, a w samochodzie czułem się jakbym jeździł w piekarniku. Z tego powodu byłem zmuszony ponosić dodatkowe koszty parkingu pod domem, ponieważ musiałem wracać do domu na prysznic przed każdym kolejnym spotkaniem. Samochód zastępczy: Wieczorem 26.06.2024 otrzymałem samochód zastępczy, w którym unosił się nieprzyjemny zapach, przypominający stare mleko. Dodatkowo, brakowało płynu do spryskiwaczy. Zakup płynu do spryskiwaczy: Zgłosiłem firmie Panek brak płynu do spryskiwaczy i poproszono mnie o zakupienie go na fakturę z danymi firmy Panek, co też zrobiłem. Koszty miały zostać do mnie zwrócone. Zwrot pojazdu: Pojazd został zwrócony z zatankowanym do pełna bakiem, umyty na myjni i oczyszczony w środku. Zostawiłem tylko fakturę i resztę płynu do szyb w bagażniku o czym poinformowałem firmę Panek drogą mailową. Brak zwrotu kosztów i kaucji: Minął już miesiąc od całej sprawy. Moja kaucja za wynajem samochodu nie została zwrócona, a koszty zakupu płynu również nie zostały mi zwrócone. Nikt nie odpowiedział na moją reklamację, mimo wielu telefonów z mojej strony i obietnic, że ktoś się ze mną skontaktuje. Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, domagam się natychmiastowego zwrotu kaucji oraz kosztów zakupu płynu do spryskiwaczy, a także odpowiedniej rekompensaty za poniesione niedogodności i dodatkowe koszty. Wedłóg umowy najmu nie powinieniem ponosić kosztów wynajmu kiedy samochód nie jest sprawny. W załącznikach zamieszczam moją korespondencję z firmą Panek, koszty parkingu poniesione przeze mnie kiedy musiałem wracać do mieszkania w celu odświerzenia się oraz inne dokumenty mogące pomóc w tej sprawie. Ogólne warunki najmu możn otworzyć wpisując hasło: [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-08-07 godz: 11:19
Od
R.L.

Na ten moment zauważyłem, że mój depozyt został odblokowany. Wciąż jednak brakuje zwrotu pieniędzy za uszkodzony pojazd i zakupiony płyn do szyb.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]