Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-09 godz: 10:17Publiczna
Otwarta
Brak zwrotów środków pieniężnych na konto bankoweZwróciłam do sklepu kupgrzejnik.pl grzejnik łazienkowy , kupiłam go ze złym rozstawem . Nie otrzymałam środków za zwrot na konto bankowe , napisali mi e-maila że zasilili moje konto w ich sklepie , nie planuje robić w sklepie kupgrzejnik.pl ponownych zakupów , właściwy grzejnik kupiłam w innym sklepie . Wysyłam do sklepu e-maile z prośbą o zwrot środków pieniężnych ale nie otrzymałam odpowiedzi . Telefonu nikt ode mnie nie odbiera . Koszt grzejnika to 359 zl . Chce odzyskać pieniądze za niewłaściwy zakup .
2025-09-09 godz: 10:14Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za zamówienieZamówienia zostały zwrócone, jedno 18.07, drugie 09.08. Pomimo zapewnienia sklepu środki nie zostały zwrócone na konto.
2025-09-09 godz: 08:34Publiczna
Otwarta
Problem ze zwrotem zakupionych produktówPrzyczyna sprawy: Złożyłam zwrot towaru w dniu 08,08,2025r z zamówienia Nr 519772 i zgodnie z ustawą o prawach konsumenta powinnam otrzymać zwrot pieniędzy w terminie 14 dni. Sprzedawca nie wywiązał się z tego obowiązku. Przebieg zdarzenia: Do dnia dzisiejszego (09 września 2025 r.) nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 64,44 zł.Oprócz tego w dniu 20,08,2025r wysłałam zwroty zamówionych towarów z dwoch zamówień i 2 dni pózniej towar z powrotem wrócił na mój adres gdzie kurier zażadał na miejscu opłaty za zwrócony ponownie towar. Proszę o podpowiedż, co ja mam dalej zrobić z tymi zamówieniami ,które wogóle nie odpowiadają rozmiarom faktycznym a podanych na stronach ?Materiał i wykończenie tez nie jest dobrej jakości porażka. przy zamawianiu , nie było adnotacji ''ŻE Firma znajduje się w likwidacji '' Moje oczekiwania: Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej mi kwoty z wszystkich zamówień nawet tych które leżą w domu spakowane i są zbyteczne a nie mam ich gdzie odesłać i zwot kosztów przesyłki dla kuriera gdy przesyłki wróciły ponownie na mój adres. Oraz o podjęcie stosownych działań wobec sprzedawcy, który nie respektuje obowiązków wobec konsumenta.
2025-09-09 godz: 08:06Publiczna
Otwarta
Zwrot płatności Dzień dobry, 8 września dokonałam zakupu towaru z firmy pana Tomasza, strona La Rochell. Niestety nie sprawdziłam opinii w internecie i okazuje się że wyżej wspomniana firma to oszuści, przywłaszczający pieniądze bez wysłania towaru. Niezwłocznie skontaktowałam się ze sklepem aby anulować zamówienie ale nie dość że nie odpisują to blokują mnie na wszystkich social mediach. Opinie w Internecie pokazują że to standardowa praktyka ze strony tego sklepu. Obawiam się że kwoty nie odzyskam. Zapłaciłam 463,98 zł za pomocą przelewy24 autopay. Oczekuję pełnego zwrotu gotówki/Proszę o pomoc.
2025-09-09 godz: 07:58Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie Towaru Przyczyna sprawy: Złożyłam zwrot towaru i zgodnie z ustawą o prawach konsumenta powinnam otrzymać zwrot pieniędzy w terminie 14 dni. Sprzedawca nie wywiązał się z tego obowiązku. Przebieg zdarzenia: 9 lipca 2025 r. sklep odebrał ode mnie przesyłkę zwrotną, 10 lipca 2025 r. sprzedawca potwierdził jej przyjęcie, do dnia dzisiejszego (09 września 2025 r.) nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 421,20 zł. Dotychczasowe działania: 24 lipca 2025 r. wysłałam do sprzedawcy przedsądowe wezwanie do zapłaty, wyznaczając dodatkowy termin. Pomimo tego nie otrzymałam ani pieniędzy, firma potwierdziła przyjęcie wezwania na mailu. Później ponowiłam wezwanie do zapłaty również je potwierdzili, lecz nadal brak zwrotu środków. Moje oczekiwania: Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej mi kwoty oraz o podjęcie stosownych działań wobec sprzedawcy, który nie respektuje obowiązków wobec konsumenta. W załączeniu przekazuję: potwierdzenie przyjęcia przesyłki zwrotnej, treść przedsądowego wezwania do zapłaty, dane zamówienia oraz korespondencję ze sklepem.
2025-09-09 godz: 06:53Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po zwrocie zamowieniaSklep miał trzytygodniowe opóźnienie w wysyłce zamówienia. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się ze sklepem w celu anulowania zamówienia, zostałam zignorowana i zamówienie zostało w końcu do mnie wysłane. Odmówiłam odbioru zamówienia i wróciło ono do sprzedawcy dwa tygodnie temu. Próbowałam ponownie skontaktować się ze sklepem w celu potwierdzenia zwrotu środków - nie ma odpowiedzi.
2025-09-08 godz: 20:18Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Po kilku dniach od złożenia zamówienia, złożyłam rezygnację zakupu, otrzymałam maila, że środki zostaną wysłane w przeciągu 14 dni. Czas już minął, środków na koncie brak.
2025-09-08 godz: 18:33Publiczna
Otwarta
brak zapłaty za zwrócony towarDokonałam zwrotu zakupionego towaru i Stone Skirts Anna Szczygielska potwierdziła otrzymanie zwrotu w dniu 11.08.2025 z informacją, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. Mimo 3 monitów nie otrzymałam zwrotu środków za zakupiony i zwrócony towar w wysokości 206,10PLN. Oczekuję natychmiastowego zwrotu w/w kwoty na moje konto z którego dokonałam płatności w formie elektronicznej.
2025-09-08 godz: 16:33Publiczna
Otwarta
Problem ze zwrotem pieniedzyZamówienie złożyłam 23 maja. Stopniowo kompletowałam sobie paczkę. Niestety po jakimś czasie okazało się że z towaru który zamówiłam nie ma nic na stanie. Poprosiłam o anulowanie paczki. 8 lipca została anulowana i w ciągu 30 dni roboczych miałam otrzymać zwrot pieniędzy. Nie otrzymałam do dzisiaj. 2 razy podawałam numer konta . W ostatnim czasie brak kontaktu. Nie odpisują .
2025-09-08 godz: 16:05Publiczna
Otwarta
Niewysłanie zamówienia na czasZamówienie miało być wysłane w 5 dni roboczych, minęło 11 i nic żadnej informacji, że choćby zostało wysłane , zażądałam anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy, smsem odpowiedziano mi, by kierować sprawę mejlowo, na mejla oczywiście nikt nie odpowiada. Poziom konwersacji SMS jak z 10 latkiem