Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-29 godz: 15:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.D.
GebeDzien dobry 27 marca złożyłam zamówienie w sklepie GEBE, ale długo nie bylo realizacji zamówienia więc 14 kwietnia anulowałam zamówienie i do dziś nie otrzymałam zwrotu środków, 13 maja wysłałam im e-mailem, wezwanie do zapłaty z terminem do 16 maja jednak to wezwanie zostało zlekceważone, pozostawione bez odpowiedzi, jakiegokolwiek kontaktu bo infolinia sklepu tez nie odpowiada, 26 maja ponownie wysyłam wezwanie do zapłaty tym razem tradycyjna drogą pocztowa i sklep do dziś milczy, zwrotu dalej nie ma podejrzewam, że nie będzie bo czytając opinie na temat Gebe jestem w szoku, że sklep może tak funkcjonować [słowa usunięte przez moderatora]. Proszę o interwencję, która by zmotywowała sklep do zwrotu moich pieniędzy.
2025-05-29 godz: 14:36Publiczna
Otwarta
Zwrot części kwoty zakupu15.03 zamówiłam zabawkę Zestaw zabawka dla dzieci PSI PATROL Autobus + Figurki 7szt | 439,99 zł Przesyłkę z chin otrzymałam dopiero 16.04 -niestety nie to co zamówiłam. Zgłosiłam reklamację na adres: reklamacjeecomm@gmail.com (taki mail uzyskałam ze sklepu), zaproponowali mi rekompensatę 50% wartości zamówienia jeśli zgodzę się zostawić otrzymany przedmiot. Przystałam na propozycję. 17.04 otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu pieniędzy zostało złożone i od tamtego dnia nic się nie zadziało. Początkowo cisza i olewanie moich mail z ponagleniami. W końcu napisałam, że sprawę zgłoszę do UOKiK i CERT. Dostałam maila, że pieniądze zostaną zwrócone ale do dnia dzisiejszego niestety nie otrzymałam zwrotu. Pisząc o problemie na adres sklepu (sklep@pilkomania.pl) otrzymuje maile, że mam się kontaktować z działem reklamacji.
2025-05-29 godz: 10:28Publiczna
Otwarta
Niezrealizowanie i zwodzenie klienta za z góry oplDnia 11.05 opłaciłam z góry dwa zamówienia, podczas zakupu była informacja że towar dostanę w pondz lub wtorek. Następnie informacja, że brak kilku sztuk i proszą o cierpliwość i do dwóch dni roboczych wyślą towar . Następnie w czwartek 15.05 napisałam email ze paczki są nie nadane a towar zakupiłam na wakacje i chciała bym ich tam użyć . Poinformowano mnie, że przepraszają ale dop w poniedziałek wyślą razem z kuponem rabatowym i upominkiem paczki na co odp, że ok użyję podczas drugiego wyjazdu . Dnia 20 gdy paczki nadal nie zostały nadane napisałam co z zamówieniem na co nie otrzymałam odpowiedzi . Gdy napisałam e-mail, że jestem po tylu latach już zawiedziona i proszę, żeby napisali czego brakuje to wezmę inny kolor lub zamienię produkt dostałam email zwrotny, że na sto procent w poniedziałek 26 wyjdzie jedno i drugie zamówienie . We wtorek jak nadal nic nie zostało nadane napisałam, że chce anulować zamówienie i proszę o zwrot około 4000 zł na konto zostałam przez sklep zlekceważona . Do dziś nie mam ani towaru , ani pieniędzy i tylko niesmak . Oczekuję od sklepu natychmiastowej wysyłki obu zamówień i rekompensaty lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto .
2025-05-29 godz: 10:01Publiczna
Otwarta
Zakup przez internetZamówienie złożone 5 maja. Brak do tej pory nr zamówienia oraz zmieniony dostawca. Chce zrezygnować z zamówienia i zadam zwrotu pieniędzy.
2025-05-29 godz: 07:36Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.T.
Wycofanie towaru że sprzedaży, bo ktoś go inny kupTelefonicznie zamówiłam kołdrę i ją opłaciłam, kołdry nie otrzymałam - otrzymałam zwrot kosztu z informacją anulowanie zamówienia na infolinię zostałam poinformowana, że ktoś inny ją kupił. Chcę tą kołdrę w tej atrakcyjnej cenie. Nie zostałam poinformowana o tym, że kto pierwszy opłaci ten lepszy. Nawet poinformowałam o dokonaniu zapłaty i wtedy nie otrzymałam inf. że nie ma tego towaru.
2025-05-29 godz: 05:50Publiczna
Otwarta
Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaruDzień dobry. Zakupiłem przez Sklep Internetowy sprzedawcy 3 produkty. 2 kości pamięci marki Dell do komputera, dysk twardy marki WD i pastę termoprzewodzącą. Link do zamówienia: "https://supertech.pl/order/0000077280/3829724/9f49894217295f49c578bf64" Kości pamięci okazały się, że nie są marki Dell tylko jakieś "noname". Kości pamięci oddane do serwisu wraz z komputerem i serwis stwierdził że kości nie działają. A dysk twardy okazał się nie współpracować z moim komputerem. Chciałem zwrócić te 2 produkty sprzedawcy, jednak ten odmówił przyjęcia, tłumacząc że" Do zamówienia wystawiono fakturę VAT na Spółkę Prawa Handlowego. Taki zakup - uznawany za dokonany w obrocie profesjonalnym nie jest objęty Ustawą o Prawach Konsumenta, w tym nie podlega prawu zwrotu. W związku z tym musimy odmówić uznania prawa do zwrotu produktu". Jednak Lukullus nie jest spółką handlową , nie ma osobowości prawnej , a wspólnicy wpisani są do CEIDG. Zakupiony towar nie ma charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gosp. Niejednokrotnie zamawiałem już podobne produkty od takich firm jak "xkom", czy "komputronik" i w przypadku zwrotu nie było żadnych problemów. Zgłosiłem sprzedawcy również niezgodność kości pamięci które otrzymałem, z ofertą sprzedaży na jego stronie. Poprosił o zdjęcia kości pamięci i opakowania w celu weryfikacji, jednak do tej pory nie "zweryfikował" problemu. Oczekiwałbym, że sprzedawca przyjmie zwrot i odda pieniądze za te produkty. Z wyrazami szacunku.
2025-05-28 godz: 21:48Publiczna
Otwarta
Niewysłane zamowienie Dnia 16 kwietnia br. w „joanabutik” zamówiłam dwie sukienki na łączną kwotę 567,80 zł. 25 kwietnia skontaktowałam się ze sklepem SMS-owo z prośbą o wysyłkę zamówienia, towar miał zostać wysłany do 29 kwietnia. Kolejną wiadomość z prośbą o wysyłkę napisałam do sklepu 5 maja i znowu zostałam zwiedziona, że towar zostanie wysłany 7 maja, jednak już wtedy wydało mi się to podejrzane i poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, otrzymałam informację zwrotną, ze mam napisać anulowanie zamówienia na maila. 6 maja wysłałam na maila firmy pismo z odstąpieniem od umowy. 20 maja poinformowałam sms-owo, ze mija termin 14-dniowy na zwrot środków oraz, ze zgłaszam sprawę do odpowiednich organów, w odpowiedzi zwrotnej otrzymałam „ok dziękuje za informacje pozdrawiam”. Do dnia dzisiejszego tj. 28 maja nie otrzymałam zwrotu środków za zakupiony towar, którego nie otrzymałam.
2025-05-28 godz: 13:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.L.
Brak realizacji zamówienua, brak kontaktuDnia 11.05 złożyłam zamówienie z płatniścią z góry. Po 10 dniach roboczych, zadeklarowanych jako termin realizacji wysłałam dzień po dniu dwa maile z zapytaniem o status zamówienia oraz za pośrednictwem profilu firmy na instagramie. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Oczekuję, że firma w końcu odpowie czy zamierza zrealizować zamówienie czy otrzymam zwrot pieniędzy.
2025-05-28 godz: 09:00Publiczna
Otwarta
Odstąpienie od umowy Zakupiłam bazę Psi Patrol dla syna, opłatę zrobiłam przez Blik. Później zobaczyłam fatalne opinie na temat tej firmy. Dałam ciała, że nie zweryfikowałam tego wcześniej. Napisałam do nich pismo z odstąpieniem od umowy. Chcę otrzymać wpłacone pieniądze bez konieczności pisania upomnień i zgłaszania sprawy na policję jak to widzę jest normą w przypadku tego sklepu :(
2025-05-28 godz: 08:08Publiczna
Otwarta
Zakupiłam kuchenkę elektryczną a dostałam niezgodnZakupiłam kuchenkę elektryczną przez telefon,konsultant mi zapewnił że ta kuchenka będę miała podłoczenia 230V/400V/400V A dostałam kuchenkę 400V/400V Jak się dowiedziałam od elektryką że kuchenką nie może być podłączona pod 230V bo tej jednej fazy nie posiada Zadzwoniłam na infolinię pokierowali mi do sklepu stacjonarnego,w sklepie nie mogli mi pomóc zadzwoniliśmy razem na infolinię i złożyły reklamacji. Ta reklamacją została odrzucona z tego powodu że powinna mieć podłoczenia 230V Ale faktycznie ja nie mam tego pisałam dzwoniłam prosiłam mi pomóc Ale nic to nie daję. Koszt zwrotu towaru wynosi 940zlotych. A zakup 2240 złotych. Zostałam wprowadzoną w błąd z stronę opisy produktu z instrukcją obsługi kuchenkę i z stronę obsługi klienta albo dostałam nie ty kuchenkę.. Proszę pomocy bo ja cały czas się kontaktuję z firmą a oni nić mi nie chcę pomoc. Nie mam siły kuchenka przejechała 12.05 a 13.05 była złożona reklamacją zdjęcia wysyłałam sprawdzaliśmy razem to mówili że faktycznie nie ta kuchenka a teraz jak dzwonię to się rozłącza. Ja zostałam bez kuchenkę miesiąc czasu Proszę pomocy