Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówieniaW dniu 21.10.24 został odebrany przez firmę Stone Skirts zwrot zamówienia. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Po kilku mailach i zgłoszeniu poinformowaniu ich o zgłoszeniu do UOKiK dostałam informację, że przekazali sprawę do działu księgowości (było to 12.11). Od tamtej pory nadal milczą. Nie ma odpowiedzi na kolejne maile (poza automatem) ani nie ma zwrotu pieniędzy! Proszę o pomoc w ich odzyskaniu
Sprawa nr 3256 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem buty Nike tydzień temu. Do tej pory brak kontaktu ze strony firmy , brak jakiego kolwiek odzewu . Oczekuję zwrotu kosztów butów. Posiadam wszystkie potrzebne dowody zakupu .
Brak zwrotu środków za zwrot zamówienia W dniu 7.11 zwróciłam do Fasardi zamówienie. Otrzymałam potwierdzenie na maila o przyjęciu zwrotu oraz prośbę o potwierdzenie faktury korygującej na kwotę 115,99 zł.
Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone a do firmy nie można się dodzwonić .
Brak otrzymania zamówionego produktuDnia 24.10.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.
Wezwanie do uregulowania należności-zwrot pieniędzPomimo poniżej wiadomości do firmy, i ponownego ponaglenia, zwrot środków nie został uregulowany, z Firmą nie ma żadnego kontaktu:
W związku z brakiem zwrotu należności za zamówiony towar, numer zamówienia 1500037700, komplet dresowy Lisa - stalowy, rozmiar M/L - 263,40 zł; zamówiony 26.09.2024, który dotarł do mnie 22.10.2024 i został zwrócony do Państwa przesyłką INPOST, numer przesyłki: 630727407415136119069489, która dotarła na Państwa na adres zwrotu z formularza zwrotu: Stone Skirts, ul.Wasilkowska85/1, 15-136 Białystok,w dniu 23.10.2024 wzywam Państwa do uregulowania należności 263,40 zł w stosunku co do mojej osoby, na podany numer konta bankowego w terminie nieprzekracającym 4 dni roboczych liczonych od dnia 18.11.2024 to jest do czwartku 21.11.2024.
W przypadku braku zaksięgowanego zwrotu na wspomnianym koncie bankowym (z którego powyższe zamówienie zostało opłacone), w piątek tj.22.11.2024 sprawa zostanie zgłoszona na policji jako próba [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z całą dokumentacją w powyższej sprawie (formularz zwrotu, maile, potwierdzenie płatności-wyciąg z banku).Sprawa zostanie rówież zgłoszona do UOKiK.
Podsumowując pozwolę sobie Państwu przypomnieć że podnoszony przez Panią [dane usunięte przez moderatora](we wcześniejszej korespondencji) termin zwrotu - 14 dni (liczone jako dni robocze, odejmując od tego 1 listopada oraz 11 listopada) minął 13.11.2024.
Dziś został wysłany do firmy mail przypominający o sparwie, zero odzewu.
Oczekuję zwrotu wspomnianych środków jeszcze dzisiaj. Brak zaksiegowania wspomnainej kwoty skutkuje tym, że jutro sprawa zostaje zgłoszona do odpowiednich organów.
Zakup towaru16 listopada 2024 kupiłam w firmie Mokosz Piotrkowska sweter męski , błękitny ,rozmiar 2 xl . Cena wynosiła 109,95 PLN. Za towar zapłaciłam Blikiem.
Do dziś nie otrzymałam zadnej informacji z w/w firmy. Nie nadano mi numeru klienta, nie podano terminu przysłania towaru.
Mam jedynie potwierdzenie z PRZELEWÓW 24, że wpłata została zaksięgowana przez sprzedawcę.
Jestem bezradna wobec takiej sytuacji. Bardzo prosze o pomoc.
Zamówienie 15 września zamówiłem towar do tej pory nie otrzymałem zakupionego opłaconego towaru.Kontakt z firmą żaden na meile nie odpowiadają tel milczy.Prosze o natychmiastowy zwrot pieniędzy
Brak dostawy zakupionego towaru Stone SkirtW dniu 04.10.2024 roku zakupiłam w firmie Stone Skirt komplet dresowy Lisa Kakao na kwotę 263,40 zł. Do dnia dzisiejszego tj. 21.11.2024 r. nie otrzymałam zamówionej przesyłki. Firma nie odpisuje na maila, a dzwoniąc na numer telefonu podany na stronie internetowej firmy słyszę, że abonent czasowo niedostępny. Oczekuję zwrotu gotówki. Co mogę zrobić.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaruDokonałam zwrotu produktu w sklepie, wysłałam pod wskazany adres, mam potwierdzenie z firmy InPost, że paczka dotarła do sklepu 24 Paź 2024, 11:47. Niedługo minie miesiąc, a zwrot pieniędzy do mnie nie dotarł ( w regulaminie sklepu zwrot powinien nastąpić do 14 dni).
Piszę maile do firmy, ale nie otrzymuję odpowiedzi.
zwrot środków za niezrealizowany zakup10 pazdziernika br zakupiłam w sklepie internetowym Stone Skirts komplet dresowy Lisa Kakao w cenie 285,39zl. Niestety do dnia dzisiejszego zakupu nie otrzymałam. Kilkakrotne maile skierowane do firmy nie przyniosły żadnego rezultatu, a na ostatnie wzywające do zwrotu pieniędzy, a w razie jego braku zawiadomię organy ścigania, nie ma w ogóle odpowiedzi. Firma cały czas reklamuje się na facebooku i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]kolejne osoby. Moje oczekiwania od firmy to zwrot zapłaconej kwoty.