nie otrzymałam pieniędzy za zwrotWitam
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy za zwrócone obuwie. Nie ma z firmą kontaktu ani telefonicznego na email też nie odpowiadają.
Pieniędzy nie oddali.
1. odesłałam zamówione buty które były za małe zwrot został przyjęty i uznany
2. otrzymałam korektę w ślad za nią niestety nie otrzymałam pieniędzy
3. próbowałam bezskutecznie dodzwonić się do firmy pisałam komentarz do mojej faktury na koncie klienta pisałam email nie odpowiadają
4. chcę otrzymać moje pieniądze bo nie mam ani butów ani pieniędzy
pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]
brak dostawy - PGG SKLEP MACIEJ WNĘK [zmienione przez moderatora]Ekogroszek został zamówiony dnia 21.07.2025- została uiszczona zapłata 2300 zł. Brak towaru, Brak kontaktu z firmą. Domagam się zwrotu pieniędzy za zamówiony towar który nie dojechał.
Brak zwrotu pieniędzyZwrócone zamówienie dotarło do sprzedawcy 26.09.2025, do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie 564,80 zł.
Wysyłam do nich maile z pytaniem kiedy otrzymam pieniądze. Cały czas jestem zapewniana, że w ciągu kilku dni zwrot będzie wykonany, ale tak się nie dzieje. Firma tłumaczy się "nietypową sytuacją rynkową" proponując mi zamiast przelewu bon do realizacji w ich sklepie.
Problem ze zwrotem pieniędzy Zakupiĺam trzy sukienki ,jedną zostawiłam ,dwie odesłałam.13 października otrzymałam meila, że zwrot(nr.zw. R/Mod/2025/09/25/57217)został zaakceptowany,do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Otrzymuję meile ,że w ciągu dwóch dni wyślą pieniądze, a następnie ,że ze względu trudną sytuację na rynku ,wyślą na początku tygodnia i tak w kółko,bezskutecznie.
podwójna płatność Witam zapłaciłem w hotelu za swoją rezerwację dnia 13.10.2025 r
63.90€ płatność karta. Będą w tym ze hotelu omyłkowo w aplikacji booking anulowałem rezerwacje w hotelu w którym przebywałem. Niezwłocznie poinformowałem o pomyłce. Niestety dnia 17.10.2025 r znowu została mi pobrana kwota 63.90 € z konta. Kontakowalem sie z portalem booking ale cały czas przerzucają wine ze to nie oni sa winni . Nie mogę płacić dwa razy za jeden pobyt.Prosze o pomoc.
PlayStation subskrypcjaDzień dobry,
z końcem marca tego roku zgłosiłem reklamacje do działu obsługi klienta PLAYSTATION SONY POLSKA, zarówno telefonicznie jak i mailowo, w sprawie niewykorzystanego kuponu/KODU na roczną subskrypcję konta na playstation, gdzie zostałem "spławiony" odpowiedzią iż kupon stracił ważność mimo, że nie został nigdy wykorzystany.
Posiadam kupon w formie fizycznej, papierowa wersja ogólnodostępna w zakupie w wybranych sklepach/placówkach z ukrytym kodem do wykorzystania na roczną subskrypcje (wówczas jego wartość to 240zł), którą otrzymałem w prezencie lub dostałem do któregoś z zakupów produktu playstation.
Na kuponie brak informacji o ważności ów kuponu, dacie, terminie etc.
Z tego co się orientowałem to w polskim prawie nie ma zapisu ,aby jakiekolwiek kupony, vouchery,karty podarunkowe itp. miały legalnie obowiązujący termin ważności nawet po jego podaniu (w tym przypadku brak informacji o ważności), gdyż mimo wewnętrznych regulaminów, na niewykorzystany kupon/voucher , przepadek niewykorzystanych środków są określane jako abuzywne i sprzeczne oraz niedozwolone.
Jeśli w tym przypadku takowy termin ważności był to pytanie gdzie został podany, a jeśli nawet to przysługuje zwrot równowartości tego kuponu lub możliwość przedłużenia subskrypcji z ewentualnym wyrównaniem różnicy.
[usunięte przez moderatora]
Posiadam zdjęcia kuponu/vouchera i historie korespondencji z działem reklamacji droga mailową.
Oczekuje ,aby playstation odnowiło subskrypcje na podstawie tego kuponu na ówczesny stan wartości lub zwrot kosztów.
z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
[usunięte przez moderatora]
SZczoteczka FEELOzakupiłem szczoteczkę Feello w sklepie stacjonarnym w Łomży 18-400 w dniu 30,01,2025r ok. godz. 17,30 i po 9 ciu miesiącach przestała się ładować
Cud technikiPralkę zakupiłem w maju 2024 r. Po roku zaczął się ubytek ocynku na bębnie piorącym. Zgłosiłem w sierpniu 2025 r. reklamację. Dostałem taką odpowiedź : Uprzejmie informujemy, że
10. Gwarancja nie obejmuje :
a) uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych
b) bezpieczników, żarówek, klawiszy, przycisków , elementów plastikowych, emaliowanych, szklanych i gumowych
c) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji lub konserwacji, jak również uszkodzeń i wad będących wynikiem stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych jak proszków do prania i zmywania, soli regeneracyjnej, środków nabłyszczających, czyszczących i konserwujących, worków, filtrów do odkurzaczy itp.
d) wyposażenia dodatkowego urządzeń – materiałów podlegających normalnemu zużyciu oraz rur i przewodów zewnętrznych, ssawek, szczotek, filtrów itp.
e) uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń za które nie ponoszą odpowiedzialności ani Gwarant ani sprzedawca, np.: uszkodzenia transportowe, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia spowodowane działaniem siły zewnętrznej np. przepięcia elektryczne, wyładowania atmosferyczne oraz inne takie jak: pożar, zalanie, działanie środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja oraz pozostałe będące poza kontrolą Gwaranta.
f) korozji obudowy lub elementów urządzenia
Powtórzyłem reklamację przez sklep i po mailowych wymianach temat nie został załatwiony. Pan z serwisu odpowiedział, że pralka stoi w małym pomieszczeniu i widocznie wilgotnym, a przecież poprzednie stały w tej samej łazience. Jak bym używał nieodpowiednich środków to wszystkie elementy, by szlag trafił. Proszę o pomoc, bo jak widać, Haier ma olewający stosunek do konsumentów. W tym samym miejscu mam pralkę LG i jest super.
Brak telewizji Od 3 miesięcy płacimy za telewizję z której nie mogliśmy skorzystać nawet przez minutę.
Po około 30 telefonach na infolinię i wielu godzinach rozmów okazało się że pierwsze podłączenie i instalacja światłowodu do domu przez technika nie zostało poprawnie wykonane. Firma wysyła do nas kolejnych techników, którzy nie rozwiązują problemu ponieważ twierdzą,że otrzymali zgłoszenie o innym typie awarii. Za każdą wizytę technika, który nadal zostawia nas z problemem zostają nam doliczone kolejne koszty. Reklamacje zostają odrzucone i nadal pozostajemy z problemem za który musimy płacić coraz więcej,a który nie działa.
Oczekujemy rekompensaty za opłacanie przez kilka miesięcy czegoś z czego nie możemy korzystać oraz poprawnego podłączenia telewizji bez doliczania kolejnych kosztów.
7314045248Kamera przestała działać po 2 dniach użytkowania. Zgłoszone po 14 dniach ale przed 30 dniami. Sklep chce naprawiać a nie wymienić na nową.