Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-11-24 godz: 12:40
Od
avatar-urlY.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot do Chin kosztuje więcej niż całe zamówienie

Za cenę markowych ubrań otrzymałam koszulę, która wygląda jak z second handu i jest wykonana z bardzo słabego materiału. Na niej od początku nie było żadnej metki, a żeby w ogóle rozpocząć proces zwrotu, wymagają, żeby wszystkie metki były na miejscu i żeby wysłać paczkę do Chin. Zwrot okazał się dla mnie niemożliwy, ponieważ przysłano mi koszulę, jakby była już noszona i bez metek. Wysyłka do Chin jest bardzo droga i nie daje gwarancji zwrotu pieniędzy. Na e-maile odpowiadają bardzo długo, a przez pewien czas ich adres info@zarenfeld.com w ogóle nie działał – to oszuści Chciałabym otrzymać pełny zwrot kwoty zamówienia, a koszt wysyłki powinien być po ich stronie. Na ich stronie internetowej podany jest adres w Niderlandach, a nie w Chinach. (czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 12:19
Od
avatar-urlD.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia

Dnia 17 października odesłałam zwracany produkt do sklepu La Rochell, a według informacji z systemu przewoźnika przesyłka została odebrana przez sklep 20 października. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. 8 listopada otrzymałam od sklepu La Rochell informację, że zwrot zostanie wkrótce zrealizowany, jednak do tej pory pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Uprzejmie proszę o wyjaśnienie sprawy. (czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 11:40
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za bilety

Dzień dobry, W ubiegłym roku zakupiłam bilety na koncert który miał się odbyć w tym roku 16 lutego w Olsztynie. Firma Trinity odwołała koncert i obiecała zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałam. Pisałam maile, dzwoniłam, prosiłam, pisałam wezwanie do zapłaty i nic. Sprawa trwa rok. Wiem, że jest więcej osób oszukanych przez nich. Ja straciłam 218 zł. Ale inny stracili kwoty dwa albo i trzy razy większe Tydzień temu znów zaczęli wysyłać maile że bilety są anulowane i że przepraszają. Zapytałam i co dalej, kiedy zwroty -cisza. Chciałabym bardzo odzyskać te pieniądze ale chciałabym również żeby firma przestała istnieć i oszukiwać ludzi. Zdaję sobie sprawę że oni i tak znajdą sposób żeby kontynuować swoją "działalność" ale zawsze warto próbować i nagłaśniać. Pozdrawiam Anna Wagner(czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 11:24
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Chciałabym zgłosić problem dotyczący sklepu internetowego sprzedającego odzież. 3.11.25 r. złożyłam zamówienie w sklepie. Po dokładnym sprawdzeniu opinii zauważyłam, że wiele osób zgłasza brak dostawy towaru i podejrzenia oszustwa. W związku z tym 5 listopada 2025 r. wysłałam do sklepu wiadomość o anulowaniu zamówienia oraz odstąpieniu od umowy. Towar nigdy nie został do mnie wysłany, sklep nie podał numeru nadania ani potwierdzenia wysyłki. Mimo wielokrotnych prób kontaktu i zobowiązania ze strony sprzedawcy, do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Płatność była realizowana przez PayPo, dlatego równolegle zgłosiłam reklamację i proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy. Sklep zwleka ze zwrotem środków, mimo że zamówienie nie zostało zrealizowane w żadnym stopniu. posiadam: – potwierdzenie złożenia zamówienia, – wiadomość o odstąpieniu od umowy z 5 listopada, – korespondencję ze sklepem potwierdzającą zwłokę i brak wysyłki.(czytaj więcej)