Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-12-28 godz: 00:33
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia i wprowadzenie w błąd

W dniu 26.11.2025 zawarłam umowę sprzedaży ze sklepem internetowym Serum Studios i złożyłam zamówienie na bluzę, za którą zapłaciłam kwotę 254 zł za pomocą płatności BLIK. W momencie składania zamówienia na stronie sklepu podana była informacja o czasie realizacji 5–6 dni roboczych, która miała istotny wpływ na moją decyzję zakupową. Po dokonaniu płatności termin ten został jednostronnie zmieniony przez sprzedawcę na około miesiąc, bez mojej zgody. Pomimo upływu ponad miesiąca od zawarcia umowy towar nie został wysłany, a status zamówienia pozostaje niezmieniony. Sprzedawca nie udziela odpowiedzi na wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail. Opisane działania stanowią wprowadzenie konsumenta w błąd co do istotnych warunków umowy, a także niewywiązanie się sprzedawcy z obowiązku realizacji zamówienia w deklarowanym terminie, co narusza ustawę o prawach konsumenta oraz zasady uczciwych praktyk rynkowych. W związku z powyższym wnioskuję o podjęcie działań wobec przedsiębiorcy oraz o interwencję w celu ochrony praw konsumentów.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak realizacji umowy od lipca 2024 roku

W lipcu 2024 roku podpisałam umowę z OZE squad na prefinansowanie wymiany pieca na pompę ciepła, montaż fotowoltaiki oraz zmianę grzejników. Byłam zapewniana przez pracowników firmy, że czas realizacji wyniesie najwyżej pół roku. Panele fotowoltaiczne szybko stanęły na działce ale prawie rok czekaliśmy aby łaskawie nam je podłączono, dopiero 03.06 zamontowano pompę ciepła, miesiąc później przywieziono grzejniki, które po dziś dzień stoją w korytarzu, jesteśmy zwodzeni od pół roku że za chwilę je zamontują. Raz dostaliśmy informację że jutro będą je montować, niestety żadne z nas nie mogło wziąsc wolnego o godzinie 21/22 na kolejny dzień, wdg mnie i tak by nie przyjechali. Miesiąc pozniej napisano że 17,18 grudnia nam je zamontują pod wpływem naszych nalegań. Oczywiście nikt się nie pojawił, żadna firma nie chce ich wymienić bo to kwestia funduszu, a my od 6 miesięcy potykamy się o nie na korytarzu, teraz 18 zepsuł się samochód, w styczniu babcia będzie chora, a w lutym cegła spadnie komuś na głowę... Czuje się oszukana i chyba zostaje mi tylko pozew sądowy.(czytaj więcej)

2025-12-26 godz: 19:06
Od
avatar-urlB.Ł.
Publiczna
Otwarta

Odstąpienie od umowy

W dniu 27.11.2025 zostala6zamowiona pościel jako komplet poszwa i poduszka. Dotarła pierwsza przesyłka z poszwa po @ oraz kontaktem telefonicznym dotarła 2 przesyłka 8.12.2025. Materiał i wykonanie fatalne. Więc 9.12.25 został towar odesłany kurierem dpd 0052 554305 782W. Przesyłka została odebrana lecz zwrotu pieniędzy nie ma i nie ma też żadnego oddzewu że strony. Sprzedającego. Telefon do sprzedawcy +48570638126.(czytaj więcej)

2025-12-26 godz: 17:10
Od
avatar-urlK.Ś.
Publiczna
Otwarta

Podejrzenie oszustwa

Dzień dobry, dnia 25.12 zamówiłam w sklepie pilkomania.pl zabawkę za 99.99 zł i opłaciłam przesyłkę inpostem za kolejne 20 zł. Status zamówienia jest oznaczony jako "w trakcie realizacji". W międzyczasie przeczytałam, że wiele osób zostało oszukanych przez tę firmę - zamówienia nie przychodziły na czas lub musieli zwracać je za granicę w celu otrzymania zwrotu pieniędzy, a mimo wszystko nie otrzymywali zwrotu pieniędzy. Czy mogę jakoś anulować moje zamówienie i odzyskać pieniądze czy pozostaje czekać i mieć nadzieję, że wywiążą się z umowy? Z góry dziękuję za pomoc.(czytaj więcej)