Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-10-13 godz: 21:07
Od
avatar-urlC.C.
Publiczna
Otwarta

Brak kontaktu i zwrotu pieniędzy

Wysłałem zwrot towaru 29 września z opisem, czemu nie nadaje się do użytku, podałem numer konta do zwrotu opłaty. Paczka zwrotna odebrana przez sklep, jak podaje DPD. Żadnych informacji, telefonów, maili, przelewu... nic... Będę pisał do rzecznika konsumentów, dalej zobaczymy... Podobne 'biznesy' nie powinny istnieć (czytaj więcej)

2025-10-13 godz: 18:03
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Otwarta

Niezrealizowane zamówienie

Zamówiłam 23 września 2025r dwie pary obuwia o łącznej wartości 1.200,00 zł. Dokonałam przedpłaty. Przesyłka została przyjęta przez Inpost i zaginęła bez próby doręczenia, co ustaliłam w Inposcie i otrzymałam o tym fakcie informację SMS. Zgłosiłam zaistniałą sytuację na infolinii eobuwia, złożyłam reklamację, uzyskałam informację, że w ciągu 4-5 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Po tygodniu postanowiłam zadzwonić ponownie na infolinię, co nie jest łatwe, czeka się długo. Usłyszałam, że państwo zrozumieli, że nie odebrałam przesyłki z paczkomatu i wróciła do nich, chociaż podczas pierwszej rozmowy ustaliliśmy, że przesyłka nigdy nie była w doręczeniu. W międzyczasie otrzymałam maila z prośbą o oświadczenie o zrzeczeniu prawa do reklamacji w Inposcie, które napisałam i odesłałam. Po drugiej rozmowie wysłałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty i informacją Inpostu o zaginięciu przesyłki. Otrzymałam odpowiedź że oddadzą pieniądze, kiedy przesyłka do nich wróci, czyli wynika z tego - nigdy. Pewnie skończymy w sądzie, ale to długi czas. A ja nie mam butów ani pieniędzy. Nigdy więcej nie zapłacę im zaliczkowo za zamówienie. Czuję się oszukana i okradziona. Oczekuję zwrotu przywłaszczonych bezpodstawnie pieniędzy. (czytaj więcej)

2025-10-13 godz: 16:54
Od
avatar-urlB.Ł.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie nr 23859. Zostałam oszukana przez firmę pilkomania.pl. Towar miał zostać wysłany 8 października. Zamawiałam przesyłkę kurierską inpost. Numer przesyłki, który został podany jest nieprawidłowy. Przesyłka nie została wysłana kurierem. To oszustwo. Jak nie dostanę zwrotu pieniędzy to zgłaszam do UOKiK i na policję. (czytaj więcej)

2025-10-13 godz: 16:30
Od
avatar-urlN.M.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie

Zamówiłam buty, czekam na nie i czekam. Wielokrotnie pisałam maila jednak nie uzyskałam odpowiedzi. Na zamówienie czekam już około dwóch tygodni i zero jakiegokolwiek postępu. Zaznaczę iż zamówienie zostało już opłacone (nie mała kwota) a ja już nic nie mogę z tym zrobić. Po kolejnych próbach skontaktowania się z „firmą” odnośnie anulowania zamówienia uzyskałam odpowiedź, że na tym etapie nie mogą już tego zrobic. Postanowiłam więc skontaktować się z infolinią InPost by to oni anulowali mi moje zamówienie niestety nie było takiej możliwości. Zostało mi tylko czekać na zamówienie i odmówić jego przyjęcia gdyż strona nie nadaje się do normalnego użytku, nie wiadomo mi nic o zwrotach oraz jak mogłabym je w ogóle wykonać. Bardzo proszę o pomoc w sprawie mojego zamówienia. (czytaj więcej)