- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamówiłem średni czerwony bukiet róż na dzień 21.11.25r. a dostarczono dopiero w dniu 24.11.25r. w stanie zamrożonym w zamarzniętej wodzie i nie zgodny z moim zamówieniem. Zamówiłem też małego misia z serduszkiem którego nie dostarczono. Sprzedający odmówił zwrotu poniesionych kosztów. Od firmy otrzymałem propozycję 15% zwrotu za przesyłkę. Domagam się zwrotu całych poniesionych kosztów. Firma to Kwiatowa Przesyłka Sp.K R. Chwaściński, S. Barański ul. Niedżwiedzia 29B 02-737 Warszawa tel. 22 256 53 10, 531111483(czytaj więcej)
Sprawa dotyczy zamówienia nr 25848 złożonego w sklepie internetowym Pilkomania.pl. W trakcie składania zamówienia korzystałem z wersji mobilnej strony, na której informacje o terminie dostawy były ukryte i niewidoczne, wymagały przewinięcia dwóch pełnych ekranów w bok, co nie jest standardowym ani prawidłowym sposobem prezentowania kluczowych informacji handlowych. W efekcie nie miałem możliwości zapoznania się z rzeczywistym czasem dostawy przed finalizacją zakupu. Po złożeniu zamówienia okazało się, że rzeczywisty termin dostawy wynosi 5–15 dni, co uniemożliwiało otrzymanie towaru w czasie, który był dla mnie istotny. Informacja ta w żaden sposób nie była jasno komunikowana przy zakupie, co uważam za wprowadzenie konsumenta w błąd. Po ustaleniu sytuacji wysłałem do sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz informację, że paczka nie zostanie przeze mnie odebrana. Zrobiłem to zanim przesyłka została faktycznie odebrana przez kuriera. Pomimo tego sklep odmówił anulowania zamówienia twierdząc, że „jest już w drodze”, mimo że status wskazywał jedynie na nadanie etykiety, a realnej wysyłki jeszcze nie było. Sklep upiera się przy konieczności przyjęcia przesyłki i odesłania jej, mimo że odstąpiłem od umowy i wskazałem wyraźne naruszenie po stronie sprzedawcy – brak rzetelnej, widocznej informacji o terminie dostawy, co może stanowić naruszenie obowiązków informacyjnych z ustawy o prawach konsumenta. Sklep dodatkowo nie odniósł się do przedstawionego nagrania potwierdzającego nieczytelność informacji o dostawie w wersji mobilnej. Wnoszę o pomoc w: 1. egzekwowaniu skutecznego odstąpienia od umowy, 2. uzyskaniu zwrotu środków, 3. weryfikacji, czy sklep narusza przepisy dotyczące obowiązków informacyjnych wobec konsumenta. (czytaj więcej)
W dniu 4 października 2025 r. złożyłam w sklepie internetowym Blue-Phone zamówienie nr 50130 na telefon Samsung Galaxy A56 256GB Dual SIM za 1379 zł. Niestety, już na początku pojawiły się problemy. Do 26 października 2025 r. nie otrzymałam zamówionego towaru. Dostałam tylko wiadomość z przeprosinami i obietnicą wysyłki w ciągu 2–3 dni — termin nie został dotrzymany. Następnie kolejny mail z informacją, że telefon „dotrze w nadchodzącym tygodniu”, bez żadnej konkretnej daty. Telefon ostatecznie wysłano dopiero 27.10.2025 r. Po jego otrzymaniu okazało się, że urządzenie posiada blokadę sieci PLAY, co potwierdził autoryzowany serwis Samsunga. Miał to być telefon nowy i bez blokad, więc jest to rażące wprowadzenie w błąd. Złożyłam reklamację, otrzymałam etykietę zwrotną i odesłałam telefon — jednak sklep nie odebrał przesyłki, przez co wróciła do mnie. Nadałam ją ponownie, tym razem przez stronę Blue-Phone, i od 23.10.2025 r. czekam na decyzję sklepu. Do dziś brak jakiejkolwiek odpowiedzi, kontakt jest utrudniony, a reklamacja nie jest realizowana. Zwrot kwoty za telefon Cała sytuacja pokazuje skrajny brak profesjonalizmu, nieuczciwe praktyki i całkowite lekceważenie klienta. (czytaj więcej)
Ubiegamy się o zwrot ubezpieczenia biletów lotniczych Mąż trafił do lekarza 20 sierpnia w celu zrobienia rtg kręgosłupa ponieważ czekała go wyprawa 29 września na Kilimandżaro Bilety lotnicze zakupiliśmy 8 sierpnia a ubezpieczyłam je 23 sierpnia natomiast 4 września mąż dostał rwy kulszowej i już wiedzieliśmy że nie polecimy na Kilimandżaro oraz Zanzibar do firmy signual wysłałam wszystkie dokumenty medyczne wraz z rtg które było wykonane przed ubezpieczeniem i niestety firma ta nie chce wypłacić ubezpieczenia z powodu wczesnego zachorowania niż ubezpieczenie 2 razy się odwoływaliśmy i na darmo nie chcą nam wypłacić pieniążków bilety kosztowały 9 tys bardzo proszę o pomoc (czytaj więcej)