Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-12-17 godz: 08:08
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Utrudnienia w zwrocie produktu i jego kosztu

24 listopada zamówiłam męski płaszcz w rozmiarze XL. W tytule produktu widniało: "wełniany męski płaszcz". Po 10 dniach roboczych (jasne, była taka informacja) przyszedł zamawiany produkt. Jak się okazało płaszcz jest w rozmiarze damskiego "S". Brak metki, na której powinna być informacja odnośnie materiału z którego był wykonany. Na pierwszy rzut czuć, że z wełną to nie ma nic wspólnego. Płaszcz wysłano z magazynu z Danii. Niezwłocznie zgłosiłam to za pomocą formularza kontaktowego i maila. Na maila odpisano po paru dniach z informacją o opcjach jakie mam. Pierwszą z nich był pełny zwrot, drugą jakiś kupon zniżkowy do sklepu Modario.pl. Odpisałam, że wybieram opcję pełnego zwrotu. I znów po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, że powinnam wysłać na jakiś chiński adres siedziby firmy, że ponoszę koszt wysyłki, VAT, cło i w dalszym ciągu proponują zniżkę na nowe zamówienie w ich internetowym sklepie. (Na stronie producenta jest informacja, że koszt zwrotu za towar niezgodny z opisem ponosi producent, zrobiłam screenshota i wyszłam go w mailu). Wiadomość została wysłana 13 grudnia i do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Odnoszę wrażenie, że ta zwłoka w odpisywaniu zostanie wykorzystana do tego, aby minął termin zwrotu i abym nie mogła dochodzić swoich praw. Jestem załamana. Koszt co prawda nie jest wielki, bo chodzi o jakieś 370 zł, ale czytając opinie o tej firmie poszkodowanych jest sporo... Proszę o pomoc.(czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 06:02
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Otwarta

Wprowadzenie w błąd

Dokonałem zakupu produktu w sklepie internetowym Livodom (Livedom). Zamówienie dotyczyło artystycznej lampy VitraFauna – motyw żółw. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem oraz zdjęciami zamieszczonymi na stronie. Jakość, materiały oraz wygląd znacząco odbiegają od oferty – w opisie wskazywano elementy metalowe i szklane, których w rzeczywistości produkt nie posiada. Dodatkowo sklep nie podał przed zakupem adresu do zwrotu, a informację o konieczności odesłania produktu do Chin przekazano dopiero po złożeniu reklamacji, mimo że firma prezentuje się jako działająca na terenie Unii Europejskiej. Na stronie sklepu znajdują się także sprzeczne informacje dotyczące procedury zwrotu – w jednym miejscu mowa jest o przekazaniu etykiety zwrotnej, w innym, że sklep nie zapewnia przedpłaconych etykiet. Takie zapisy uniemożliwiają konsumentowi świadome zapoznanie się z warunkami umowy przed zakupem. Pomimo kontaktu ze sprzedawcą reklamacja nie została uznana, a zaproponowane rozwiązania ograniczały się do częściowych rekompensat zamiast pełnego zwrotu środków. Sprawa została zgłoszona do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECC-Net), UOKiK oraz holenderskiego organu ochrony konsumentów ACM. W załącznikach wysyłam zdjęcia produktu na stronie oraz faktycznie otrzymanego.(czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 05:03
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Rezygnacja z zakupu/ brak dostarczenia towaru

Dzień dobry, 2 grudnia kupiłam zabawkę dla dziecka za kwotę 299,99 zł - 319,98 razem z przesyłką. Do tej pory zabawki nie otrzymałam. Chciałabym zrezygnować z zakupu, wysyłałam już informacje do sklepu o odstąpieniu od umowy i prośbę o zwrot środków. Niestety otrzymałam odpowiedź, że przesyłka jest w drodze i nie mogą anulować zamówienia. Ponowiłam odstąpienie i znów dostałam tą samą odpowiedź. Chcę zrezygnować z tego zakupu i chciałabym otrzymać zwrot. Proszę o pomoc Z poważaniem Anna Widawska (czytaj więcej)

2025-12-16 godz: 18:15
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Firma nie chce zwrócić pieniędzy

Prośba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w odzyskaniu należnych mi środków od sklepu internetowego Moda Catalina, którego siedziba znajduje się pod adresem: Bylew 17, 62-563 Licheń Stary. W sklepie tym zakupiłem dla mojej mamy sukienkę. Niestety produkt okazał się niezgodny z oczekiwaniami i zgodnie z obowiązującymi przepisami zwróciłem towar, prosząc o zwrot pieniędzy. Pomimo spełnienia wszystkich wymaganych procedur oraz wielokrotnych prób kontaktu, sklep nie chce dokonać zwrotu środków i ignoruje moje prośby. Dodam również, że wielokrotnie zwodzono mnie, że środki zostaną wysłane. W związku z powyższym bardzo proszę o wsparcie i wskazanie dalszych kroków lub podjęcie interwencji w celu wyegzekwowania należnego mi zwrotu pieniędzy. Z góry dziękuję za pomoc(czytaj więcej)