Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-11-22 godz: 22:40
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu należności

Dnia 06.11.2025 dokonałam zwrotu zamówienia nr 10429. Paczka została odebrana przez sprzedawcę 07.11.2025, na co mam potwierdzenie. Dnia 21.11.2025 minął ustawowy czas na zwrot środków, do tej pory ich nie otrzymałam. Sprzedający nie odpisuje na wiadomości e-mail. Proszę o niezwłoczny zwrot należności.(czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 22:29
Od
avatar-urlJ.M.
Publiczna
Otwarta

Próba oszustwa przez prawdopodobnie kierowniczkę

Dobry wieczór, w dniu dzisiejszym tj 22.11.2025 roku o godzinie 18:45 dokonywałem zakupów Pampersów MIDI 3 54 szt w DINO, w Zielonej Górze na ul. Kąpielowej 17. Na półce widniała cena 34,65 zł. Podszedłem do kasy i kasjerka powiedziała że do zapłaty jest kwota 43,99 zł. Oczywiście zaprotestowałem i poinformowałem że jest różnica w cenie. Kasjerka zawołała "kierowniczkę" sklepu która przyszła, otrzymała informację i poszła w kierunku regału gdzie są pampersy. powiedziałem Pani, że pójdę z nią aby pomóc jej wskazać cenowke. Po wskazaniu cenowki, kierowniczka wyciągnęła ja i powiedziała że ona jest nie ważna i ja zgniotła. Gdy to zobaczyłem poinformowałem owa Panią że chce kupić dany produkt w tej cenie co widniała na półce, otrzymałem odpowiedź że nie kupię Pampersów w tej cenie, że mogę je kupić w cenie normalnej lub opuścić sklep. Powołałem się na prawa konsumentów, lecz mimo wszystko ta pani bezczelnie upierała się przy swoim. W tym momencie poprosiłem aby oddała mi ta cenowkę, niestety nie chciała tego zrobić, bo poinformowaniu jej że dzwonię na policję łaskawie mi ją oddała. Następnie podszedłem do kasy z tą cenowka i spytałem się tej pani "kierownik" czy sprzeda mnie w tej cenie jaka była na półce...niestety odpowiedź jej dalej brzmiała lekcewarzaco że już poinformowała mnie że mogę kupić w normalnej cenie. Po tej odpowiedzi wspomniałem tej "kierowniczce" że dziwię się że jest ona na tym stanowisku skoro nie zna najprostszych praw konsumentów i wykonałem płatność (normalna) za ten produkt. Uważam to za skandal to w jaki sposób ta pani się zachowała. W to w jaki sposób się do mnie zwracała i jak zostałem potraktowany. Rządam od firmy DINO conajmniej dwukrotnego zwrotu w cenie, oraz wręczenie conajmniej nagany tej pracownicy oraz niestety ale jestem zmuszony poinformować UOKIK o tej sytuacji oraz o tej placówce, gdyż jak widać nie tylko z mojej opinii ale również innych opinii na google pracownicy są nie rzetelni i niekompetentni i kompletnie nie znający się na prawie konsumenta. Uważam że raczej jest to wewnątrz firmy DINO ciche pozwalanie na takie taktyki...ale niestety takie chamstwo mnie jeszcze nigdy nie spotkało. Sprawa zostanie na pewno nagłośniona i zgłoszona. Dodatkowo nie wiem dlaczego ale została pobrana podwójna płatność za towar (poprzez płatność BLIKiem zbliżeniowo, sprawę w banku już zgłosiłem, gdyż na tą chwilę nie wiem czy to wina pracownika na kasie, czy to wina Państwa terminalu czy to wina mojego banku) Reklamacje złożyłem również w za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie DINO Pozdrawiam, Jędrzej Mońko (czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 18:54
Od
avatar-urlN.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócona kurtkę

Zamówiłam kurtkę, która okazała sie za duża. Dokonałam zwrotu kurtki dnia 15.10.2025r. Do tego momentu, czyli do 22.11.2025r.nie otrzymałam zwrotu środków na kwotę 300 złotych. Pani właścicielka na początku zbywala informacją, że zwrot zostanie wysłany. Od tamtej pory, nie odpisuje na wiadomości i połączenia telefoniczne. Oczekuję zwrotu pieniędzy za kurtkę lub wysłanie kurtki z powrotem. (czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 16:35
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Wysłano zepsuty klucz udarowy

Konsultant przez telefon namówił mojego Tatę na droższy mocniejszy klucz udarowy za 225 zł. Wysłali standardowy za 159zl ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 225 zł. Po odebraniu paczki okazało się że klucz nie działa. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym na swój koszt 38 zł, a na reklamie która wyskoczyła Tacie na Facebooku zapewniano że gdy towar będzie nie sprawny przyjmują zwrot na swój koszt. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za niesprawny produkt 225 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 38 zł, w sumie chce zwrot 263 zł.(czytaj więcej)