- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W dniu 28 listopada 2025 zamówiłam pościel. 16 grudnia otrzymałam maila o braku możliwości realizacji zamówienia oraz fv korektę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy 189,90 zł. Brak możliwości kontaktu tel. Żądam pilnego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.(czytaj więcej)
Witam, W sklepie Limango zamowilam towar o wartosci 213 PLN. Sklep w infomacji do zamowienia zadeklarowal date dostawy 17.12.2025 natomiast po uplywie tej daty dostalam informacje, ze to nie jest prawdziwa data dostawy i nie wiadomo kiedy towar bedzie wyslany. Po dwukrotnej interwencji telefonicznej dostalam link do sledzenia zamowienia z etykieta , ale przesylka nigdy nie trafila do kuriera. Sklep nie odpowiada na zapytania o przesylke.Nie zgadza sie roqwniez na anulowanie zamowienia.(czytaj więcej)
Witam, złożyłam zamówienie i zapłaciłam za nie w dniu 09.12.2025r. w dniu 10.12. dostałam maila, że paczka została skompletowana i przygotowana do wysyłki. Kolejno w dniu 15.12. dostałam maila z linkiem i numerem przesyłki przez przewoźnika GLS. W dniu 16.12. dostałam maila, że paczka została wysłana. Logując się na koncie przewoźnika GLS do dnia dzisiejszego paczka nie została nadana. Logując się bezpośrednio na stronie box-sklep widnieje status, że paczka wysłana kurierem DPD. Nikt mi nie odpisuje na moje maile, nie można się tam dodzwonić. Nie wiem, czy paczka została rzeczywiście wysłana i jakim kurierem GLS czy DPD. Zamówiłam klocki na prezent dla dziecka, które ma jutro urodziny. Miałam paczkę dostać 1-5 dni. Ta firma to jakiś żart, albo oszuści którzy wyłudzają pieniądze. Żądam natychmiastowej informacji kiedy dokładnie otrzymam paczkę, ewentualnie kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Firma nie zwraca kosztow odeslanego produktu, minelo dawno 14 dni(czytaj więcej)