- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamówiłem Booster samochodowy 30000 mAh – Jump Starter z kablem, latarką LED, wyświetlaczem i funkcją powerbanku a otrzymałem przesyłkę z innym przedmiotem . Otrzymaną przesyłkę odesłałem Pocztą Polską na wskazany przez Was adres . Sokołowska10 brama17 05-090 Wypędy. korespondencja mailowa ze sklepem nie daje nic. Wysłałem dowód nadania paczki zwrotnej i minęło przeszło dwa tygodnie . Dnia 14 listopada 2025 otrzymałem maila : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe od tej daty brak odpowiedzi mimo moich mili o ugodowe załatwienie sprawy. Proszę o pozytywne załatwienie mojej prośby. Dziękuje .Pozdrawiam.(czytaj więcej)
6listopada 2025 roku zlozylem w lidlu w koszalinie na ul. Śniadeckich reklamację mlotowiertarki.do dnia dzisiejszego brak rozwiazania problemu.wielokrotnie dzwonilem na infolinie lidla odwiedzalem sklep i nic.chce rowniez zaznaczyc ze ani razu nie bylo kontaktu z lidla do mnie.oczekuje zwrotu gotowki co zaznaczalem podczas rozmowy z konsultantem lidla(czytaj więcej)
Zamówiłam choinke na stronie superbombka.pl która ma firma springos i przyszła mi całkiem inna niż na zdjęciach wręcz tragiczna - mała ilość gałązek . Po wysłaniu zdjęć firmie i telefonie firma twierdzi , że nie wszystkie gałęzie są rozłożone . Ja poprosiłam o zwrot choinki na ich adres i pieniędzy niestety brak kontaktu ze strony firmy . Proszę o załatwienie sprawy - choinka kosztowała 429zl plus koszta przesyłki ok 20 zł . (czytaj więcej)
Zakupiłam płaszcz. Został on zwrócony. Natomiast na zwrot pieniędzy czekam już prawie dwa miesiące. Czuję się oszukana. Na ten moment ani nie mam płaszcza, ani pieniędzy. Nieuczciwa polityka firmy. Pisałam maile, na które odpowiedzi niestety ciągle brak. Oczekuję zwrotu kosztów. (czytaj więcej)