- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Wysłany towar był niezgodny z tym na zdjęciu dostałam totalnie inną bluzkę. Odesłałam towar mam powiedzenia odesłania towaru. Na wszelki wypadek zrobiłam też zdjęcia ubrań paragonów. Jestem gotowa wejść na drogerię sądową.(czytaj więcej)
Pomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić. (czytaj więcej)
Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. [usunięte przez moderatora] nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję. (czytaj więcej)
W październiku 2025 podpisałam umowę na świadczenie usług internet stacjonarny łącznie z Polsat Box. Usługa miała być wykonana w ciągu 1-2 tygodni.Nadmieniam ,że posiadam w domu światłowód .Kurierem otrzymałam ruter.Monter ,który miał skonfigurować internet z ruterem mimo moich dziesięciokrotnych monitów umówił się sms 2 krotnie i nie przyszedł bez żadnego powiadomienia. Dzisiaj rano dzwoniłam i usłyszałam ,że oni mogą tylko monitować bo firma ,która wysyła montera jest firmą zewnętrzną.Proszę mi powiedzieć ,czy mogę zrezygnować z tej umowy na dostarczenie internetu lub co mogę jeszcze zrobić ,bo czuję się bezsilna.pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)