Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-12-14 godz: 22:17
Od
avatar-urlD.D.
Publiczna
Otwarta

Wezwanie

Tomasz, nie znikaj z map Google. Przecież przez to usunąłeś sobie wszystkie opinie i teraz będziesz mieć same negatywne. Jestem klientem i jak inni klienci mam prawo wiedzieć co o Tobie piszą. (czytaj więcej)

2025-12-14 godz: 22:16
Od
avatar-urlD.D.
Publiczna
Otwarta

Wiktoria, ile wzięłaś w łapę?

Oczekuję jasnego wyjaśnienia czy i ile bierzesz w łapę za nielegalne wykorzystywane moich danych osobowych. (czytaj więcej)

2025-12-14 godz: 20:38
Od
avatar-urlŁ.M.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja

Zamówiłem szafę 5 października 2025r. Mimo że na stronie mają czas realizacji 7-14dni dostawa była później. Ale to jeszcze nic. Szafa doszła z uszkodzonym lustrem co w trakcie dostawy stwierdził sam kurier, spisaliśmy odpowiędnią adnotację i uszkodzone lustro zabrał. W trakcie składania szafy wyszedł szereg uszkodzeń produktu i złe drzwi do szafy,nie takie jak zamówiłem(drzwi trzy sztuki z czego jedne z lustrem które zabrał kurier). Mimo uszkodzeń które zobaczyłem w trakcie składania szafy stwierdziłem że na to przymknę oko i szafę złożyłem bo i tak dłużej na nią czekałem a firma nie odzywała się do mnie dłuższy czas co z uszkodzonym lustrem. Postanowiłem sam się skontaktować i zapytać co uszkodzonym lustrem i kiedy do mnie dojdzie jak i poinformowałem ich o uszkodzeniach które odkryłem składając szafę jak i tym że przysłali złe drzwi... Firma dosłownie olała sprawę . Po upominaniu się o odpowiedź stwierdzili że gwarancja na szafę przepadła bo ją złożyłem I drzwi źle przysłanych nie wymienią ,A zaznaczę że szafa czyli korpus jest taki sam w wielu konfiguracjach a różnią się tylko wyglądem drzwi które zresztą są pakowane jako oddzielna paczka,nie razem z szafą . Dodam ze trwało to z miesiąc bo oni nijak nie p[oczuwają się do tego by kontaktować się z klientem. Po kilku mailach stwierdzili że doślą tylko uszkodzone lustro do tej szafy a drzwi nie wymienią... Dziś tj.-14.12.2025 nadal nie mam przysłanych dzrwi do szafy ani lustra...Firma nic sobie nie robi z zaistniałej sytuacji . Po ponownych ponaglaniach stwierdzili że czekajją na większy transport w moją stronę i wtedy doślą drzwi,a kiedy to będzie nikt tego nie wie,to są jakieś żarty... Na stronie -gowork.pl jest masa ludzi którzy też są poszkodowani przez tą firmę i zasada działania jest taka sama,olewanie dosłowne problemu jaki zaistniał z winy firmy... Dodam że nie wystawili żadnego rachunku za szafę a mam potwiedrdzenie zapłaty u kuriera.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Odmowa reklamacji obuwia wodoodpornego

Zakupiłem dnia 24 lutego 2025 r. w sklepie Decathlon wodoodporne buty marki Quechua, model MH100 WTP. Produkt był reklamowany jako wodoodporny. Po około 8 miesiącach użytkowania buty zaczęły przepuszczać wodę - początkowo lewy but, a następnie również prawy po dłuższym czasie użytkowania. W związku z powyższym dnia 26 listopada 2025 r. złożyłem reklamację z tytułu rękojmi. Decyzją z dnia 3 grudnia 2025 r. reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Uzasadnienie odmowy, w mojej ocenie, jest nierzetelne i oparte na domniemaniach, a nie na faktach: Wskazano, że obuwie „nie posiada wady materiałowej” i „nie przecieka”, mimo że faktycznie dochodzi do przeciekania w trakcie użytkowania, co oznacza brak zgodności towaru z deklarowaną wodoodpornością. W uzasadnieniu stwierdzono, że buty były użytkowane niezgodnie z przeznaczeniem, ponieważ były używane w pracy na myjni samochodowej, gdzie - według sklepu - występują niekorzystne warunki, w tym kontakt z chemią. Informuję, że pracuję na stanowisku, na którym nie stosuje się żadnych środków chemicznych, a wyłącznie czystą wodę. Sklep nie przedstawił żadnych dowodów potwierdzających kontakt obuwia z substancjami mogącymi uszkodzić membranę. W uzasadnieniu wskazano również, że obuwie było impregnowane środkami przeznaczonymi do mycia pojazdów, co jest niezgodne z prawdą. W zgłoszeniu reklamacyjnym jasno wskazałem, że buty były czyszczone i impregnowane środkami przeznaczonymi do obuwia, zgodnie z zaleceniami producenta. Podkreślam, że wada ujawniła się w ciągu pierwszego roku od zakupu, dlatego - zgodnie z obowiązującymi przepisami - domniemywa się, że istniała w chwili wydania towaru, a to na sprzedawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wada powstała z winy konsumenta. Sklep tego nie wykazał. W mojej ocenie towar jest niezgodny z umową, ponieważ nie spełnia deklarowanej właściwości wodoodporności. Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w dochodzeniu moich praw konsumenckich oraz wsparcie w dalszym postępowaniu wobec sprzedawcy. Oczekuję zwrotu środków pieniężnych. (czytaj więcej)