Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2024-05-25 godz: 08:39
Od
J.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

Brak możliwości zwrotu towaru, który okazał się niskiej jakości. Brak kontaktu ze sprzedającym. Jedno wielkie oszustwo.(czytaj więcej)

2024-05-24 godz: 18:37
Od
M.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

15 marca złożyłem zamówienie w sklepie pupilexpert.pl. Po kilkukrotnym przekładaniu daty dostawy przez sklep, 3 kwietnia br. zrezygnowałem z zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem ich do dzisiaj mimo wysłania monitów i wezwania do zapłaty.(czytaj więcej)

2024-05-24 godz: 07:32
Od
N.W.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości zwrotu

Towar kiepskiej jakości sprowadzany z Chin za cenę 2 czasmi 4 krotnie wyzsza niż na chińskich portalach zakupowych i nie majacy nic wspólnego z polskimi projektantami czy producentami, którzy jak sie reklamuja na stronie internetowej, z niezwykłą staranoscią dbają o każdy szczegół. Sukienki są zwykłymi szmatami, które nie nadają sie nawet do wycierania podłogi. Chciałam zwrócic towar, ale nie było dołączonego do przesyłki żadnego formularza zwrotu. Na stronie jest podany email kontaktowy, ale na moją prośbę o podanie procedury zwrotu odpowiedzieli: " Rozumiemy twoją frustrację, ale w tej chwili nie jesteśmy upoważnieni do zwrotu pieniędzy lub zwrotu przedmiotu, jak widać w naszej polityce strony internetowej, nie dokonujemy zwrotów ani zwrotów przecenionych przedmiotów, jak w przypadku twojego zakupu." (czytaj więcej)

2024-05-24 godz: 05:31
Od
A.L.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu pieniędzy za oddaną rzecz

mimo upływu 3 tygodni nie otrzymałem zwrotu ani za błednie wysłaną koszulkę (zamawiałem inny model) ani za koszt odesłania (wina sklepu wiec nie mam zamiaru ponosić za to kosztów). paczka ze zwrotem odebrana przez sklep 29.04.2024. Brak odpowiedzi sklepu na moje maile (kilka) i monity przez formularz kontaktowy na stronie (czytaj więcej)