Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-11-28 godz: 14:26
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Odrzucona reklamacja

Pan w salonie Play wystawił mi umowę na inny adres zamieszania niż był wskazany przez zemnie rozwiązałam umowę tego samego dnia ale nie dostałam żadnego dokumentu od tego pana bo powiedział ze jest mi nie potrzebny do niczego. Mam teraz do zapłaty 366 i to prawie 300 zł to są odsetki które urosły w ciągu miesiąca. bardzo proszę o pomoc. składałam reklamacje ale decyzja jest negatywna Oczekuje umożenia zapłaty gdyż to nie był mój błąd a osoba z którą zawierałam umowę uważam za źle wyszkoloną (czytaj więcej)

2025-11-28 godz: 14:12
Od
avatar-urlM.T.
Publiczna
Otwarta

IMAN -BRAK ZWROTU ŚRODKÓW

DZIEŃ DOBRY, Zamówiony Mocny klucz udarowy , został kupiony 3go 11.25 dostarczono 6.11.10 listopada został odesłany nie zostały zwrócone środki 149zł do dnia dzisiejszego , od kilku dni pisze emaile z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot gotówki , i odpowiedz jest ta sama "Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe". Ile można pisać i czekać na zwrot gotówki. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniedzy.(czytaj więcej)

2025-11-28 godz: 14:01
Od
avatar-urlA.J.
Publiczna
Otwarta

Cena niezgodna z prawdą

Głowna cena pojawiająca się pod produktem, na białym tle okazała się ceną dla posiadaczy aplikacji żappka. Dopiero małym drukiem pod spodem jest dopisane, że to cena tylko dla posiadaczy wyżej wspomnianej aplikacji. Jest to celowe wprowadzanie konsumenta w błąd i zmuszanie do instalowania ich aplikacji. Przecież nie każdy musi posiadać smartfona.(czytaj więcej)

2025-11-28 godz: 11:47
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Otwarta

Nieistniejąca paczka i automatyczne wiadomości

W dniu 19.11 złożyłem/am zamówienie w sklepie internetowym Zabawkowo Fun. Na stronie produktu znajdowała się wyłącznie informacja, że towar jest „dostępny” oraz „wysyłany w ciągu 24 godzin”. Na podstawie tych informacji uznałam, że przesyłka dotrze w krótkim czasie. Potwierdzenie zamówienia wnosi - wysyłka w ciągu 1 dnia roboczego. Po finalizacji zakupu okazało się jednak, że w regulaminie – który jest ukryty i trudny do odnalezienia – firma podaje zupełnie inny, skrajnie wydłużony termin dostawy, wynoszący od 5 do nawet 45 dni. Informacja ta nie była widoczna ani przedstawiona przed zawarciem umowy, co stanowi wprowadzenie konsumenta w błąd. Po mojej interwencji firma przesłała fikcyjny numer przesyłki, który nie jest powiązany z realną wysyłką. Zabieg ten ma jedynie stworzyć pozór, że produkt został nadany. Mimo wielokrotnych prób kontaktu, firma odmawia anulowania zamówienia oraz zwrotu środków, choć zgodnie z prawem konsumenta mam do tego pełne prawo, zwłaszcza że zamówienie nie zostało jeszcze faktycznie wysłane. Zarzuty wobec firmy - Wprowadzanie konsumenta w błąd co do rzeczywistego terminu wysyłki i dostawy. - Ukrywanie regulaminu zawierającego informacje odmienne od deklarowanych na stronie. - Stosowanie fałszywych numerów przesyłek w celu uniemożliwienia anulowania zamówienia. - Odmowa odstąpienia od umowy pomimo braku faktycznej wysyłki towaru. - Potencjalne naruszenie art. 5 i art. 24 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów oraz art. 12 i 13 ustawy o prawach konsumenta (obowiązek rzetelnego informowania o terminie dostawy). Wnoszę o: - Podjęcie działań wobec firmy Zabawkowo Fun, - Zbadanie praktyk sklepu pod kątem wprowadzania konsumentów w błąd, - Zobowiązanie sprzedawcy do anulowania zamówienia oraz zwrotu środków, - Rozważenie nałożenia sankcji wynikających z obowiązujących przepisów.(czytaj więcej)