Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-11-23 godz: 14:20
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Zwrot towaru

W dniu 1.11.br. zakupiłem, poprzez stronę internetową ducencen.com, buty reklamowane jako "oryginalne australijskie buty ortopedyczne". Przesyłkę, po dokonaniu zapłaty, odebrałem 5.11 od kuriera firmy Pocztex. Tego samego dnia, po obejrzeniu przesłanych butów postanowiłem je zwrócić. Zgodnie z "Polityką zwrotu" określoną na stronie sprzedającego akceptowany jest taki zwrot, ale żeby go dokonać należy skontaktować się z działem obsługi (service@ducencen.com) w celu uzyskania adresu na jaki ma być dokonany zwrot. Tak też uczyniłem i tego samego dnia, zamiast adresu, otrzymałem informację, że sprawa została przekazana do wyjaśnienia, do działu obsługi klienta. Ponieważ uważałem, że nic w tej sytuacji nie trzeba wyjaśniać, poprosiłem ponownie o podanie adresu do zwrotu i znowu dostałem informację, że sprawę przekazano do działu obsługi. Do dnia dzisiejszego jednak nie otrzymałem tego adresu, a moje kolejne ponaglenia pozostały bez odpowiedzi. Oczekuję więc od sprzedającego niezwłocznego przesłania mi dokładnego adresu do zwrotu zakupionego towaru i tym samym zrealizowania przysługującego mi prawa odstąpienia od zakupu.(czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 22:40
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu należności

Dnia 06.11.2025 dokonałam zwrotu zamówienia nr 10429. Paczka została odebrana przez sprzedawcę 07.11.2025, na co mam potwierdzenie. Dnia 21.11.2025 minął ustawowy czas na zwrot środków, do tej pory ich nie otrzymałam. Sprzedający nie odpisuje na wiadomości e-mail. Proszę o niezwłoczny zwrot należności.(czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 22:29
Od
avatar-urlJ.M.
Publiczna
Otwarta

Próba oszustwa przez prawdopodobnie kierowniczkę

Dobry wieczór, w dniu dzisiejszym tj 22.11.2025 roku o godzinie 18:45 dokonywałem zakupów Pampersów MIDI 3 54 szt w DINO, w Zielonej Górze na ul. Kąpielowej 17. Na półce widniała cena 34,65 zł. Podszedłem do kasy i kasjerka powiedziała że do zapłaty jest kwota 43,99 zł. Oczywiście zaprotestowałem i poinformowałem że jest różnica w cenie. Kasjerka zawołała "kierowniczkę" sklepu która przyszła, otrzymała informację i poszła w kierunku regału gdzie są pampersy. powiedziałem Pani, że pójdę z nią aby pomóc jej wskazać cenowke. Po wskazaniu cenowki, kierowniczka wyciągnęła ja i powiedziała że ona jest nie ważna i ja zgniotła. Gdy to zobaczyłem poinformowałem owa Panią że chce kupić dany produkt w tej cenie co widniała na półce, otrzymałem odpowiedź że nie kupię Pampersów w tej cenie, że mogę je kupić w cenie normalnej lub opuścić sklep. Powołałem się na prawa konsumentów, lecz mimo wszystko ta pani bezczelnie upierała się przy swoim. W tym momencie poprosiłem aby oddała mi ta cenowkę, niestety nie chciała tego zrobić, bo poinformowaniu jej że dzwonię na policję łaskawie mi ją oddała. Następnie podszedłem do kasy z tą cenowka i spytałem się tej pani "kierownik" czy sprzeda mnie w tej cenie jaka była na półce...niestety odpowiedź jej dalej brzmiała lekcewarzaco że już poinformowała mnie że mogę kupić w normalnej cenie. Po tej odpowiedzi wspomniałem tej "kierowniczce" że dziwię się że jest ona na tym stanowisku skoro nie zna najprostszych praw konsumentów i wykonałem płatność (normalna) za ten produkt. Uważam to za skandal to w jaki sposób ta pani się zachowała. W to w jaki sposób się do mnie zwracała i jak zostałem potraktowany. Rządam od firmy DINO conajmniej dwukrotnego zwrotu w cenie, oraz wręczenie conajmniej nagany tej pracownicy oraz niestety ale jestem zmuszony poinformować UOKIK o tej sytuacji oraz o tej placówce, gdyż jak widać nie tylko z mojej opinii ale również innych opinii na google pracownicy są nie rzetelni i niekompetentni i kompletnie nie znający się na prawie konsumenta. Uważam że raczej jest to wewnątrz firmy DINO ciche pozwalanie na takie taktyki...ale niestety takie chamstwo mnie jeszcze nigdy nie spotkało. Sprawa zostanie na pewno nagłośniona i zgłoszona. Dodatkowo nie wiem dlaczego ale została pobrana podwójna płatność za towar (poprzez płatność BLIKiem zbliżeniowo, sprawę w banku już zgłosiłem, gdyż na tą chwilę nie wiem czy to wina pracownika na kasie, czy to wina Państwa terminalu czy to wina mojego banku) Reklamacje złożyłem również w za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie DINO Pozdrawiam, Jędrzej Mońko (czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 18:54
Od
avatar-urlN.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócona kurtkę

Zamówiłam kurtkę, która okazała sie za duża. Dokonałam zwrotu kurtki dnia 15.10.2025r. Do tego momentu, czyli do 22.11.2025r.nie otrzymałam zwrotu środków na kwotę 300 złotych. Pani właścicielka na początku zbywala informacją, że zwrot zostanie wysłany. Od tamtej pory, nie odpisuje na wiadomości i połączenia telefoniczne. Oczekuję zwrotu pieniędzy za kurtkę lub wysłanie kurtki z powrotem. (czytaj więcej)