Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-11-24 godz: 16:35
Od
avatar-urlJ.D.
Publiczna
Otwarta

Nieuznana reklamacja

Zakupione buty skórzane 08.05.2025 r. Rozkleiły się , za reklamowałam je pierwszy raz we wrześniu , zostały bardzo nieudolnie sklejone .Przy odbiorze butów zastrzegłam że jeżeli coś z nimi się stanie , to znowu wrócę . Po założeniu kilka razy , buty znowu się rozkleiły. Po oddaniu na reklamacje , dostałam odpowiedź że to Reklamacja Bezpodsawna. (czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 15:30
Od
avatar-urlB.Z.
Publiczna
Otwarta

Niepełne zamówienie

Nie dostałam pełnego zamówienia skladającego się z dwóch rzeczy. Zapłaciłam za całość 310 zł a otrzymałam połowę zamowienia za 60 zl. Brak kontaktu ze sprzedawcą, ani telefonicznie, ani mailowo, brak możliwości zapytania się o zamowienia, nie ma możliwości dowiedzieć się czy i kiedy druga część zamowienia do mnie dotrze. Sprzedawca nie wystawia paragonu. Chcę odstąpić od umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy w regulaminowym terminie. (czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 15:13
Od
avatar-urlH.M.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja towar niezgodny z opisem niekompletny

Dn. 21.11.2025otrzymałam od firmy zakupiony towar tj FOOD PROCESOR niezgodny z opisem przez co nie nadaje się do użytku ponieważ miska jest 2l a miala być 3l w zestawie są noże ktore nie mieszczą się do miski 2l ktora otrzymalam, a poza tym mialy byc 2 komplety noży a jest tylko jeden, z rozmowy telefonicznej wynikało że bedą dodatkowe noże zapasowe. Ponadto nie otrzymalam gwarancji ani paragonu a powinno byc dołączone do przesylki bo tak mnie poinformowano. Dn 22.11.2025 rozmawialam telefonicznie o godz 16:15 z przedstawicielką firmy i polecila mi przesłać meila z opisem i zdjęciami wadliwego towaru. Dn. 23.11.2025 z nr 222565606 rozmawialam z inna Pania z Panstwa firmy o godz 15:32 ktora kazala pobrac druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynic poniewaz to wiązaloby sie z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniala sytuacjia nie jest z winy mojej czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy ktora sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca. ponieważ nie jest to odstąpienie od umowy a reklamacja wadliwego produktu który Państwo sprzedali. W załączniku meila dołączyłam zdjęcia na których widać iz przysłana misa jest zbyt mała aby zmiescily sie załączone noże. Zatem proszę wymienic mise na rozmiar właściwy a także doslanie zapasowych noży za które już zapłacilam a ich nie otrzymałam. W odpowiedzi na zgloszenie dostałam druk odstapienia od umowy natomiast ja zgłaszam reklamację. Druk ktory panstwo wyslali to druk odstapienia od umowy z zakreslonymi odgórnie oświadczeniami z którymi ja jako klient się nie zgadzam a także próba wymuszenia pokrycia kosztów przesylki przez klienta w momencie kiedy wina leży po sprzedającym ponieważ nie wywiązali sie panstwo z warunkow umowy tym samym klient ma prawo o wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów natomiast firma próbuje wymusić opłacenie paczki zwrotnej na konsumencie. Próby kontaktu telefonicznego kończą sie niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu natomiast jesli zamówi sie u nich cokolwiek wtedy po chwili dzwonią sami i chyba to jedyny sposób jak można sie z nimi skontaktowaç. Nie zamierzam pokrywać dodatkowych kosztów ponieważ na sprzedającym ciąży obowiązek wymiany towaru na towar w pełni sprawny. Wiec proszę o wymianę towaru na koszt sprzedającego a także dosłanie paragonu gwarancji na zakupione produkty a także brakującego zapasowego kompletu noży ktore u panstwa zaplacilam. Wymiana misy 2l na 3l na koszt sprzedającego ponieważ wymiana wadliwego towaru przysluguje konsumentowi bez ponoszenia dodatkowych kosztów.(czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 14:52
Od
avatar-urlO.M.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

6.11. 25 r. złożyłam zamówienie na stronie Jana Butik. Od tego czasu zapomniałam, że coś w ogóle zamawiałam i kiedy sobie przypomniałam, tj. 17.11. z ciekawości weszłam na opinie o sklepie. Wtedy zorientowałam się, że mogłam paść ofiarą oszustwa. Od razu zaczęłam dzwonić pod numer podany na stronie. Oczywiście nikt nie odbierał, otrzymałam jedynie sms z prośbą o wiadomość. Wysłałam wiadomość sms i mailową o anulowaniu zamówienia i żądanie zwrotu środków. Dostałam sms o zwrocie, ale rzecz jasna do dnia dzisiejszego cisza. Żądam zwrotu środków (537 zł) ! Nie mam zamiaru sponsorować Pana Łukasza Łuczyńskiego i Moniki Poleskiej z Wyszkowa. (czytaj więcej)