- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Firma Catalina nie zwróciła mi środków na konto za zwrócony towar. nr zwrotu: R/Mod/2025/09/30/57393. Pisałam wielokrotnie w tej sprawie maile natomiast firma cały czas odpisuje na zasadzie ze zwrócą środki za kilka dni i tak już ponad miesiac czasu nic się nie dzieje. Zwróciłam się z pomocą do rzecznika praw konsumenta, prawnika oraz kolejno planuje zgłosić sprawe do inspekcji handlowej bo patrząc na fora internetowe widzę ze nie jestem jedyna pokrzywdzona. (czytaj więcej)
W dniu 14.11 około godziny 21:00 odebrałem zamówiony przez internet (przez konto klienta sklepu RTV EURO AGD) komputer. Okazało się, że nie działa, w ogóle się nie uruchamia. Sklep był czynny do 22:00, więc wróciłem ze sprzętem następnego dnia po otwarciu o 10:00, aby dokonać jego wymiany. Okazało się, że to niemożliwe, zaś opis na wszystkich stoiskach, że "możesz zrealizować zwrot lub wymianę w ciągu 14 dni / lub 30 dni, jeśli masz konto klienta" (zdjęcie w załączeniu) nie dotyczy sytuacji, kiedy opakowanie zostało już otwarte. Przyjęto sprzęt do naprawy, wydano zgłoszenie reklamacyjne (wbrew opisowi przez nikogo nie podpisane, ode mnie też nie oczekiwano żadnego pokwitowania) i powiedziano, że odezwą się za 3 tygodnie, aby ewentualnie zwrócić ten sam komputer po naprawie. Zamówiłem komputer skuszony reklamą, ponieważ mój poprzedni zepsuł się po 15 latach. W efekcie nie mam ani komputera, ani pieniędzy, a i tak muszę od kupić kolejny nowy, bo nie mogę działać bez komputera przez 3 tygodnie. Po 3 tygodniach zapewne dostanę ten sam, który od początku się psuł. Czy naprawdę w RTV EURO AGD rękojmia przestaje działać od momentu otwarcia opakowania?(czytaj więcej)
Zamowienie złożone dnia 17.10.2025 na produkt: Auto R/C Lamborgini Sian FKP 37 Rastar 1:14 Czerwone na pilota (12798) EAN 5905214978716 na kwote 136zł. Dostawa do paczkomatu, darmowa. Produkt nigdy nie został wyslany. Po kontakcie mailowym oraz wysłaniu pisemnej rezygnacji z zamówienia, pieniadze nie zostaly zwrocone oraz kontakt ze sklepem się urwał(czytaj więcej)
Dzień dobry, w dniu 2025-10-28 złożyłem zamówienie w sklepie online: elektrostrefa.com na Bieżnia elektryczna Urbogym V520 o wartości 649,00zł. Następnie opłaciłem zamówienie przez firmę: Autopay S.A. w imieniu Anna Kowalczuk ElektroStrefa o numerze płatności: 182251028. Na drugi dzień próbowałem skontaktować się ze sprzedawcą w celu anulowania zamówienia, lecz telefonu nikt nie odbierał. Próbowałem kontaktu przez media społecznościowej: facebook.com, lecz również bez odzewu. Złożyłem poprzez dostępny w regulaminie sklepu formularz o odstąpieniu od kupna towaru, ale żadnej odpowiedzi też nie dostałem. Na stronie tej firmy znalazłem post, który sprawił, że pojawiły się kolejne przesłanki by stwierdzić, że to oszuści. Utworzona została również grupa na FB, gdzie zebrało się parę osób, którzy też zostali oszukani. Tego też dnia udałem się na policję w celu złożenia zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa. W dniu 4.11.2025 dostałem od prokuratury postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia ze względu na znikomą szkodliwość społeczną. Może Państwo pomogą nam odzyskać pieniądze lub zakupiony towar od tej firmy. W razie potrzeby mogę dosłać niezbędne skany dokumentów.(czytaj więcej)