- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
10 marca zrobiłam rezerwacje za domek na wieczór panienski. Tego dnia dokonałam też zaliczki w kwocie 300 zł. Mam potwierdzenie przelewu. Wysłałam również potwierdzenie właścicielowi poczym zrobił rezerwacje. 24 czerwca dowiedziałam się że do usługi wynajęcia domku nie dojdzie gdyż ślub został przełożony. Zwróciłam się do właściciela domku o zwrot zaliczki. Właściciel odpowiedział że nie zwraca zaliczki bo tak się umawialiśmy przez telefon. Żadnego kontaktu poprzez rozmowy z właścicielem nie miałam, tylko kontakt smsowy gdzie wszystko jest opisane. Właściciel bez żadnej podstawy prawnej nie chce mi oddać zaliczki w kwocie 300 zł. Oczekuje zwrotu pieniędzy od właściciela. (czytaj więcej)
Od wielu lat jestem klientem T-mobile. W zasadzie od zawsze miałem uwagi co do uczciwej obsługi klienta przez tą firmę . Ponieważ kwoty były nieduże a i czas potrzebny do ich wyjasnienia był stosunkowo długi - nie opłacało się tego poruszac i drożyć. W chwili obecnej chciałem wyjaśnić czas trwania obecnej umowy i sposób jej rozwiazania. Poprosiłem konsultanta o przesłanie mi odpowiedzi o wskazanie numeru Umowy ( nie posiadam wszystkich i nie mam pewności czy takową podpisałem - bo firma przysyła e maila i traktuje ten fakt za zawarcie umowy ).poprosiłem także o wskazanie punktu w Umowie , który okresla czas trwania Umowy. W odpowiedzi dostałem e maila , który załaczam. Odpowiedziałem ,że to mnie nie satysfakcjonuje bo samo otwarcie załaczników jest praktycznie praca na parę dni a ich analiza to przynajmniej miesiąc. Przesyłam e mail od T- Mobile. W chwili obecnej - noie mam Umów, nie znam ich treści , nie wiem do kiedy jestem zwiazany z Umową i kiedy moge od niej odstąpiić a firma proponuje mi dokonanie pracy niemozliwej do wykonania aby uzyskac odpowieź na te 3 pytania przesyłając dikumenty , które moga być nie wiążące bo ich nie podpisałem ( czego nie moge nawet sprawdzić). Prosze o interwencję i pomoc w negocjacjach z firmą T-mobile , ewentualnie o wyrazenie opinii co do tego jakie mam szanse na proces sądowy z tą firmą w kwestii nielegalnej działalności potentata wobec klienta takiego jak ja 9 jednoosobowa działalność gospodarcza). Tomasz Struzik (czytaj więcej)
Zakupiłem na stronie firmy wahacz do auta za 670 zł, towar miał być dostarczony w 24h. po 48 zacząłem dzwonić, udał osie dopiero po kilkunastu próbach i dowiedziałem się ze towaru nie ma i będzie za około 3 tygodnie. Poprosiłem o anulowanie zamówienia na co dostałem maila potwierdzającego a środków nie ma mimo iż minęło już 18 dni od anulowania zamówienia i wymieniłem ze sprzedających kilkanaście wiadomości wiadomości, ale z jego strony tylko kłamstwa i zero konkretów, twierdzą ze zwrócili ale potwierdzenia wysłać nie chcą. (czytaj więcej)
Proszę o wszczęcie interwencji w sprawie bezpodstawnie odrzuconego zwrotu towaru przez sklep internetowy adidas.pl, co skutkuje obecnie roszczeniem finansowym wobec mnie przez pośrednika płatności Klarna. Dnia 9 kwietnia 2025 r. złożyłam zamówienie nr APL91572185 w sklepie internetowym adidas, które opłaciłam przez Klarna (zamówienie nr Klarna: 7VD7H0MF) na łączną kwotę 699,35 zł. Z uwagi na nieodpowiedni rozmiar produktów, dokonałam ich zwrotu zgodnie z procedurą adidas – przy użyciu dostarczonej etykiety zwrotnej InPost. Zwrot został nadany i dostarczony do magazynu adidas. Mimo tego zwrot został trzykrotnie odrzucony bez merytorycznego uzasadnienia. Z Obsługą Klienta sklepu Internetowego Adidas nie ma logicznego kontaktu, tylko chat na stronie z botem automatycznym, a maile wysyłane automatycznie przez Sztuczną Inteligencję. W efekcie: • firma Klarna wznowiła żądanie zapłaty za produkty, które zostały zwrócone, dodatkowo strasząc mnie windykacją i tym, że nie mogę się już odwołać od tej decyzji, • mimo wielokrotnego kontaktu z adidas, sprawa nie została rozwiązana, • skarga do ECK Polska została odrzucona, ponieważ sprzedawca ma siedzibę w Polsce. Zwracam się z prośbą o podjęcie interwencji wobec sprzedawcy i wsparcie mnie jako konsumentki, która wyczerpała już dostępne środki rozwiązania sprawy we własnym zakresie. (czytaj więcej)