Znajdź firmę

Najnowsze sprawy

2025-12-02 godz: 08:51
Od
avatar-urlE.B.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia

Pomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić. (czytaj więcej)

2025-12-02 godz: 08:10
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Problem z odbiorem zamówienia

Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. [usunięte przez moderatora] nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję. (czytaj więcej)

2025-12-02 godz: 07:53
Od
avatar-urlS.B.
Publiczna
Otwarta

umowa świadczenia usług

W październiku 2025 podpisałam umowę na świadczenie usług internet stacjonarny łącznie z Polsat Box. Usługa miała być wykonana w ciągu 1-2 tygodni.Nadmieniam ,że posiadam w domu światłowód .Kurierem otrzymałam ruter.Monter ,który miał skonfigurować internet z ruterem mimo moich dziesięciokrotnych monitów umówił się sms 2 krotnie i nie przyszedł bez żadnego powiadomienia. Dzisiaj rano dzwoniłam i usłyszałam ,że oni mogą tylko monitować bo firma ,która wysyła montera jest firmą zewnętrzną.Proszę mi powiedzieć ,czy mogę zrezygnować z tej umowy na dostarczenie internetu lub co mogę jeszcze zrobić ,bo czuję się bezsilna.pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Publiczna
Wersja robocza

Zakup pellet

Dzień dobry w dniu 09-11-2025 zakupiłem Pellet drzewny Olczyk ® 1050kg na stronie https://dobrygroszek.com/ po wcześniejszym założeniu konta na ich stronie. Otrzymałem wszelkie informacje i fakturę do zapłaty nr konta. Po opłaceniu dostałem informację że zakup jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki. następnie przyszła informacja że towar oczekuje na kuriera i wysyłka może opóźnić się o kolejne 3 dni i tak dostałem dwa email . Po kontakcie i prośbie o konkretny termin dostałem informację że towar oczekuje w magazynie na kuriera. Po kilku dniach napisałem pismo ponaglające z prośbą o wysłanie towaru z datą do 04.12.2025 lub odstąpieniu od umowy i zwrot należności.W tym samym dniu dostałem informację ze w ciągu 1-3 dni towar ma być wysłany ale do dziś nie został nadany a strona przestała działać. (czytaj więcej)