- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Sukienka, którą otrzymałam jest inna niż na zdjęciu; jest krótsza, zrobiona z innego materiału i prześwitująca. Zwrot utrudniony. Chociaż firma opisuje się jako polska marka odzieżowa i niby mieści się w Warszawie na ul Chmielnej, zwrot należy przeprowadzić na swój koszt do Chin. Kontakt mailowy prawdopodobnie z botem z Chin. Próbuję mailowo porozumieć się z firmą,ale idzie to bardzo topornie. Proponują mi dziwne rozwiązania, np. zostawić sobie sukienkę, a oddadzą mi 30% jej wartości w co kompletnie nie wierzę. Sukienka do niczego mi się nie przyda, a koszt zwrotu za granicę przekracza 100 zł i też wydaje mi się że nie udadzą mi pieniędzy.(czytaj więcej)
Firma przyjęła zamówienie. Pieniądze zostały przelane 18listopada tego roku , a zamówienia dalej nie ma. Strona nie odpowiada na wysyłane wiadomości.(czytaj więcej)
Zamówiłam kilka sukienek , kilka zostawiłam kilka odesłałam. Przesyłka dotarła do sprzedawcy 09.10.25 do dziś zwrotu pieniędzy brak. Kontakt z firmą średni na maile nie odpowiadają a jeżeli odpowiedzą to piszą że zwrot będzie w ciągu dwóch dni i tak już kilka miesięcy. (czytaj więcej)
W dniu 3 listopada została złożona reklamacja na odkurzacz. W dniu 19 listopada miał być dostarczony towar po reklamacji, ale dotarł odkurzacz innego klienta, co zostało zgłoszono. Do dnia dzisiejszego sprawa nie została rozwiązana, sprzęt innego klienta został zabrany, a mój tak i nie wrócił do mnie. Na infolinii konsultant codziennie twierdzi że nie wiedzą gdzie jest mój odkurzacz, a maila dostaje, że odkurzacz niby dalej jest w serwisie. Oczekuję na zwrot odkurzacza albo pieniędzy (czytaj więcej)