- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zakupione buty skórzane 08.05.2025 r. Rozkleiły się , za reklamowałam je pierwszy raz we wrześniu , zostały bardzo nieudolnie sklejone .Przy odbiorze butów zastrzegłam że jeżeli coś z nimi się stanie , to znowu wrócę . Po założeniu kilka razy , buty znowu się rozkleiły. Po oddaniu na reklamacje , dostałam odpowiedź że to Reklamacja Bezpodsawna. (czytaj więcej)
Nie dostałam pełnego zamówienia skladającego się z dwóch rzeczy. Zapłaciłam za całość 310 zł a otrzymałam połowę zamowienia za 60 zl. Brak kontaktu ze sprzedawcą, ani telefonicznie, ani mailowo, brak możliwości zapytania się o zamowienia, nie ma możliwości dowiedzieć się czy i kiedy druga część zamowienia do mnie dotrze. Sprzedawca nie wystawia paragonu. Chcę odstąpić od umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy w regulaminowym terminie. (czytaj więcej)
Dn. 21.11.2025otrzymałam od firmy zakupiony towar tj FOOD PROCESOR niezgodny z opisem przez co nie nadaje się do użytku ponieważ miska jest 2l a miala być 3l w zestawie są noże ktore nie mieszczą się do miski 2l ktora otrzymalam, a poza tym mialy byc 2 komplety noży a jest tylko jeden, z rozmowy telefonicznej wynikało że bedą dodatkowe noże zapasowe. Ponadto nie otrzymalam gwarancji ani paragonu a powinno byc dołączone do przesylki bo tak mnie poinformowano. Dn 22.11.2025 rozmawialam telefonicznie o godz 16:15 z przedstawicielką firmy i polecila mi przesłać meila z opisem i zdjęciami wadliwego towaru. Dn. 23.11.2025 z nr 222565606 rozmawialam z inna Pania z Panstwa firmy o godz 15:32 ktora kazala pobrac druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynic poniewaz to wiązaloby sie z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniala sytuacjia nie jest z winy mojej czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy ktora sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca. ponieważ nie jest to odstąpienie od umowy a reklamacja wadliwego produktu który Państwo sprzedali. W załączniku meila dołączyłam zdjęcia na których widać iz przysłana misa jest zbyt mała aby zmiescily sie załączone noże. Zatem proszę wymienic mise na rozmiar właściwy a także doslanie zapasowych noży za które już zapłacilam a ich nie otrzymałam. W odpowiedzi na zgloszenie dostałam druk odstapienia od umowy natomiast ja zgłaszam reklamację. Druk ktory panstwo wyslali to druk odstapienia od umowy z zakreslonymi odgórnie oświadczeniami z którymi ja jako klient się nie zgadzam a także próba wymuszenia pokrycia kosztów przesylki przez klienta w momencie kiedy wina leży po sprzedającym ponieważ nie wywiązali sie panstwo z warunkow umowy tym samym klient ma prawo o wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów natomiast firma próbuje wymusić opłacenie paczki zwrotnej na konsumencie. Próby kontaktu telefonicznego kończą sie niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu natomiast jesli zamówi sie u nich cokolwiek wtedy po chwili dzwonią sami i chyba to jedyny sposób jak można sie z nimi skontaktowaç. Nie zamierzam pokrywać dodatkowych kosztów ponieważ na sprzedającym ciąży obowiązek wymiany towaru na towar w pełni sprawny. Wiec proszę o wymianę towaru na koszt sprzedającego a także dosłanie paragonu gwarancji na zakupione produkty a także brakującego zapasowego kompletu noży ktore u panstwa zaplacilam. Wymiana misy 2l na 3l na koszt sprzedającego ponieważ wymiana wadliwego towaru przysluguje konsumentowi bez ponoszenia dodatkowych kosztów.(czytaj więcej)
6.11. 25 r. złożyłam zamówienie na stronie Jana Butik. Od tego czasu zapomniałam, że coś w ogóle zamawiałam i kiedy sobie przypomniałam, tj. 17.11. z ciekawości weszłam na opinie o sklepie. Wtedy zorientowałam się, że mogłam paść ofiarą oszustwa. Od razu zaczęłam dzwonić pod numer podany na stronie. Oczywiście nikt nie odbierał, otrzymałam jedynie sms z prośbą o wiadomość. Wysłałam wiadomość sms i mailową o anulowaniu zamówienia i żądanie zwrotu środków. Dostałam sms o zwrocie, ale rzecz jasna do dnia dzisiejszego cisza. Żądam zwrotu środków (537 zł) ! Nie mam zamiaru sponsorować Pana Łukasza Łuczyńskiego i Moniki Poleskiej z Wyszkowa. (czytaj więcej)