- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Złożyłam łącznie 3 zamówienia. Opłaciłam je. Prosiłam o anulowanie i zwrot pieniędzy. Zero odzewu. Dzwonię, pisze nic. Zgłoszę sprawę do państwowej inspekcji handlowej i na policję. Zgłoszę gdzie się da (czytaj więcej)
Z trzech zamówionych i opłaconych dresów otrzymałam tylko jedendres w kolorze białym i nie otrzymałam zwrotu gotówki za nieotrzymane dwa dresy.(czytaj więcej)
30 marca 2025 zakupiłam w tej firmie towar na kwotę ponad 300 zł. 31 marca 2025 zamówienie uzyskało status przyjętego do realizacji. Czekam już dwa tygodnie, na e-maila nie odpisują a na SMS odpisali tylko raz, że na drugi dzień wyślą paczkę czego oczywiście nie zrobili. Anuluję po raz kolejny swoje zamówienie i żądam zwrotu pieniędzy. Niestety dopiero po fakcie znalazłam forum z ludźmi tak samo [słowo usunięte przez moderatora] jak ja: brak pieniędzy i brak zamówienia albo otrzymane zamówienie było niekompletne. Dlatego nie chce już czekać na swoje zamówienie i Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni albo idę na policję zgłosić [słowo usunięte przez moderatora] internetowe. Sprawę zgłoszę również do odpowiednich instytucji i firm, od których butik joana bierze towar. Jak taka firma może dalej istnieć na rynku i zbierać kolejne pokrzywdzone osoby skoro nie umie wywiązać się ze swoich obowiązków i wysłać zamówień, za które ktoś zapłacił. Do tego zero kontaktu. (czytaj więcej)
Miesiąc temu zwróciłam towar - do dziś brak odzewu, wysłałam wezwanie do zapłaty. Firmę FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI wraz z oficjalną "marką" joanabutik.pl będę wpisywać do BIG oraz nastąpi zgłoszenie do UOKiK jeśli w ciągu 7 dni od wezwania nie nastąpi zwrot środków (czytaj więcej)
Miesiąc temu dokonałam zamówień które anulowałam, kontakt z firmą przez SMS na komórkę odpisują że anulowane po czym dostaje maila ze Wysłano zamówienia. Trzeba się prosić o zwrot własnych pieniędzy. Witam , Kiedy nastąpi zwrot środków ? Wczoraj minęło 14 dni na zrealizowanie zwrotu. Zwrot za komplet La Milla 419 Zestaw La Coca 323 nie wysłane ( proszę nie wysyłać) Bluza La Basketa 180 ( proszę nie wysyłać) Minęło ponad 14 dni od daty złożenia zamówienia. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
W dniu 17.02 2025 zamówiłam i opłaciłam marynarkę . Wysyłka miała być w ciągu 5 dni. Do dnia 25. 02.2025 nie otrzymałam paczki . Brak kontaktu ze sprzedawcą . Odrzuca wszystkie połączenia. Kontakt tylko sms na które brak odpowiedzi Po licznych próbach uzyskania informacji złożyłam rezygnację , odstępuje od umowy i domagam się niezwłocznego zwrotu pięniędzy na konto z którego zostały wysłane. (czytaj więcej)
Zamówienie złożone 29.01.2025. Prośby o anulowanie i zwrot pieniędzy wysłane 07.02.2025, 12.02.2025 oraz 18.02.2025. W mailu zostałam poinformowana o braku zamówionego towaru i zaproponowano inny (06.02.2025). Stąd prośba o anulowanie zamówienia. Brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą; tylko SMS. Proszę aby sprzedawca zwrócił na konto środki za zakup. (czytaj więcej)
Zamówiłam spodnie 6 stycznia 2025 r. Zapłaciłam 125.10zl blikiem. Towar miał być wysłany w ciągu 14 dni. 15 stycznia zapytałam za pomocą sms kiedy zostanie wysłany. Dostałam odp, że do piątku zostanie wysłany. Status zamówienia nie zmienił się na koncie klienta- zamówienie w realizacji. 22 stycznia ponownie napisałam prośbę o info kiedy wyślą zamówienie, tego samego dnia odpisali, że dzisiaj wyjdzie paczka. Paczka nigdy nie wyszła, a ja poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot kosztów. Niestety do dnia dzisiejszego to się nie wydarzyło. Oczekuję od firmy pilnego zwrotu kosztów za niezrealizowane zamówienie. Pełnej wpłaconej płatności przeze mnie kwoty.(czytaj więcej)
Zamówienie zostało złożone 9 stycznia 2025 i do dnia dzisiejszego nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Proszę wysłać towar albo zwrocic pieniadze!!! . Moja cierpliwość też się już skończyła. Ja też idę zgłosić sprawę na policję. Wasze lokalne media też są zainteresowane ta sprawa... może jak sąsiedzi zaczną wytykać was palcami to wy PRZESTANIECIE [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] LUDZI(czytaj więcej)
14.12.2024 Zamówiłam towar na stronie joanabutik.pl kilkukrotnie pisałam żeby zapytać kiedy zostanie wysłany początkowo był kontakt i 4.01.2025 wysłano mi cześć zamowieni (1 rzecz z 3 zamówionych). Rzecz tą odesłałam 14. 01.2025 i miałam dostać zwrot do piątku 24.01.2025 bo zamówienie nie zostało zrealizowane. Żądałam zwrotu pieniędzy jednak teraz wszystko pozostaje bez odpowiedzi. Po 28.01.2025 mija 14 dniowy termin zwrotu. Po tym terminie zgłaszam sprawę na policję.(czytaj więcej)