FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI

Usługi inne

FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-08-16 godz: 07:09
Od
avatar-urlA.A.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Odesłałam dwa zamówienia: 8472 spodnicospodnie l La Milla Białe oraz 8489 koronkowe spodnie czarne La Milla. Paczka dotarła do firmy 21 lipca. Zwrot pieniędzy na konto powinien być w terminie 14 dni. Do tej pory niestety pieniędzy za zwrócone towary nie mam. Firma twierdzi, że jednego zwrotu nie mają, a oba były zapakowane w jednej paczce z dołączonymi formularzami zwrotu. Czuję się oszukana i okradziona. Nie mam ani towaru ani pieniędzy na niego. Oczekuję zwrotu pieniędzy na zwrócone towary. (czytaj więcej)

2024-07-24 godz: 14:17
Od
avatar-urlM.L.
Publiczna
Rozwiązana

Wysłanie niekompletnego zamówienia

W dniu 12 lipca 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym joanabutik.pl 3 produkty: 1. Sukienka BILBAO krótki rękaw Colori , Kolor: fuksja; Rozmiar: M - cena: 229,00 2. Sukienka CALIFORNIA La Monne , Kolor: czarny; Rozmiar: uni - cena: 199,00 zł 3. Sukienka w kwiatki na ramiączka Cocomore, Rozmiar: L - cena: 269,00 zł W dniu 24.07 odebrałam z paczkomatu przesyłkę, w której brakowało sukienki z poz. 3. Ponadto sukienka z pozycji 1 została przysłana w rozmiarze L zamiast M orz w kolorze czerwonym zamiast fuksja. Brak było też metki i guzika. Sklep nie poinformował mnie o braku sukienki z poz. 3, nie skorygował zamówienia. Nie zwrócił mi również kwoty za brakującą sukienkę. Nie otrzymałam również zwrotki do odesłania sukienki z poz. 1 niezgodnej z zamówieniem. Kontakt ze sklepem jest bardzo utrudniony. Oczekuję korekty zamówienia o sukienkę z poz. 3 i zwrot pieniędzy bezpośrednio po korekcie, zorganizowanie przez sklep przesyłki zwrotnej sukienki z poz. 1 na koszt sklepu, a następnie zwrot pieniędzy za odesłaną sukienkę(czytaj więcej)

2024-02-26 godz: 11:43
Od
avatar-urlS.Ł.
Publiczna
Zamknięta

Kupilam koszule I nie otrzymalam ubrania

Dzien dobry kupilam koszule w butiku joanabutik.pl w tamtym tyg w poniedzialek, pisalam na mesengerze, czy moge prosić o szybka wysylke, Pani napisala zebym sprawdzila aplikacje inpost bo pewnie koszula zostala wyslana, sprawdzilam nie bylo nic nadane z tej firmy, zapytala sie mnie czy to ma byc koszula z kolnierzykiem czy bez odparlam, ze bez. Koszula nie zostala wyslana, a kontakt ze sklepem sie urwał. Prosze o wyjasnienie sprawy. Ani sladu po koszuli I po pieniadzach.(czytaj więcej)