Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-21 godz: 15:06
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja

W grudniu w okresie świąt Bożego Narodzenia nadałam przesyłkę która nie dotarła do nadawcy (zwrot do firmy Zara). Przesyłkę nadałam w paczkomacie przy ulicy Radiowej 01 (Warszawa Bemowo) Paczkomat podczas próby otwarcia skrytki, kolkukrotnie otworzył tą samą skrytkę w której znajdowała sie inna przesyłka Reklamacja została złożona - nie otrzymałam odpowiedzi w regulaminowym terminie 30 dni. Poniżej treść tej reklamacji. Szanowni Państwo, niniejszym wzywam do natychmiastowego zwrotu przesyłki nadanej przeze mnie za pośrednictwem paczkomatu, o numerze nadania ustalonym z Państwa pracownikiem infolinii i wskazanym w piśmie reklamacyjnym o numerze IPR13392218, lub – w przypadku braku możliwości jej zwrotu – do zapłaty kwoty jej równowartości 2 231,80 zł (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści jeden złotych i osiemdziesiąt groszy) tytułem odszkodowania. Pomimo upływu ustawowego terminu doręczenia oraz wielokrotnych prób wyjaśnienia sprawy – m.in. przesłania wymaganych dokumentów na adres e-mail: bwodzinska@inpost.pl w dniu 18 lutego br. – przesyłka nie została doręczona do odbiorcy ani zwrócona do mnie jako nadawcy. Pierwotna reklamacja została złożona w grudniu 2024r - w ciągu ustawowych trzydziestu dni nie skontaktowali się Państwo ze mną ani mailowo ani telefonicznie. Dopiero po upływie ustawowego terminu skontaktował się ze mną Państwa pracownik, prosząc o przesłanie dokumentów co uczyniłam 18 lutego, jednak nadal nie otrzymałam odpowiedzi a sprawa została pozostawiona bez rozpatrzenia. Wszystkie dokumenty o które Państwo prosili w późniejszych wiadomościach zostały przesłane za pomocą maila w załącznikach bądź za pomocą formularza InPost jednak sprawa nadal pozostała niewyjaśniona. Zgodnie z art. 776 i nast. Kodeksu cywilnego (dotyczących umowy przewozu), a także art. 415 Kodeksu cywilnego (odpowiedzialność za szkodę), domagam się: niezwłocznego zwrotu przesyłki w stanie nienaruszonym na mój adres: Agata Sobczyk ul. Hery 25D/21 01-497 Warszawa lub alternatywnie: zapłaty odszkodowania w wysokości 2 231,80 zł na numer konta bankowego: 86 1160 2202 0000 0002 3547 2867 Z uwagi na upływ terminu przewidzianego na rozpatrzenie reklamacji (30 dni), uważam sprawę za bezzwłocznie wymagającą rozwiązania. W przypadku braku odpowiedzi w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego wezwania, sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania cywilnego. Z poważaniem, Agata Sobczyk (czytaj więcej)

2025-12-21 godz: 12:38
Od
avatar-urlB.H.
Publiczna
Otwarta

Nieuczciwość Cinema City, błędna informacja

Kupiłam trzy bilety na seans Avatar. Chciałam je zwrócić, według informacji na stronie można tego dokonać nawet do dwóch godzin przed seansem. Ja chciałam to zrobić 5 dni przed seansem. Niestety Cinema City nie zwróciło mi pieniędzy za zakup internetowy biletów. Twierdząc że zwroty są możliwe gdy kupuje się u nich bilety tylko jako zarejestrowany użytkownik a nie jako gość. Kupiłam jako gość, ale adres e-mail podawałam więc mieli jak mnie zweryfikować.(czytaj więcej)

2025-12-21 godz: 09:15
Od
avatar-urlK.E.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu za odwołany koncert

Chodzi o odwołany koncert muzyki filmowej który miał odbyć się 17.11.2024. Został on przełożony na jesień 2025 jednak dostałem informację, iż mogę się starać o zwrot pieniędzy. pierwszego maila z taką prośbą wysłałem 01.12.2024 roku i cały czas dostawałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do Pana Sowy. tylko że ja nie znam takiej osoby a bilety kupowałem od ww. firmy. W jednym z ostatnich wiadomości zostałem taką oto odpowiedź (cytat): ,,Informuję, że właścicielem firmy jest Tomasz Sowa, nie jego pracownik. Pozdrawiam. Z poważaniem Obsługa bileterii TRINITY Media Entertainment Development" (koniec cytatu) Oczekiwałbym od firmy obiecanego przez nich zwrotu pieniędzy za bilety. (czytaj więcej)

2025-12-21 godz: 07:33
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Otwarta

Brak wysyłki zamówienia i brak zwrotu pieniędzy

8 grudnia 2025 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Bajkowe wnętrza. Do dzisiaj tj. 21.12.2025. Nie otrzymałam przesyłki pomimo kontaktu ze sklepem. Na ostatnią wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy dostałam odpowiedź, że wkrótce zostanie zamówienie wysłane. Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy, ponieważ wiem że ta firma to oszustwo i już wiele ludzi zostało poszkodowanych. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >