- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Po odesłaniu towaru i informacji od kuriera że towar został dostarczony, kontakt z firmą się urwał. Blokują możliwość dostarczenia maili oraz kontaktu z nimi(czytaj więcej)
W dniu 9 lipca 2025 dostałam wiadomość od Stone Skirts, że zamówienie o numerze: #1500073904 zostało przyjęte i środki w ciągu 14 dni zostaną zwrócone na moje konto. Pomimo upomnień pieniądze nie zostały zwrócone. Na moje upomnienia otrzymywałam tylko e-maile zwrotne , że informacja w sprawie zwrotu środków ponownie została przekazana do działu księgowości. (czytaj więcej)
Zareklamowałam ekspres do kawy firmy Krups jest to trzecia reklamacja dwie pierwsze były zgłaszane z powodu nie spieniania mleka gdzie przy pierwszej stwierdzili że został wyczyszczony w drugiej że nie stwierdzono usterki robiąc zdjęcie zrobionej kawy lecz nie w moim ekspresie a trzecia ponieważ ekspres przestał pobierać mleko zażądałam zwrotu pieniędzy nie naprawę.sklep odrzucił moje żądanie wysyłając taką wiadomość „podjęliśmy twoją decyzję w sprawie Twojej reklamacji. Nie uwzględniamy twojego żądania.” (czytaj więcej)
Dzień dobry. Oddałam robota koszacego do serwisu Parkside. Robot dotarł do nic 11.07.2025r. Czekałam bardzo długo na naprawe. 13.08.2025r dostałam informację, ze go jednak nie naprawią a oddadzą mi pieniądze. Wysłałam do serwisu fakturę na podstawie której mieli zwrócić kwotę za robota. Parkside odpisał mi ,ze na fakturze jest inny numer robota.tresc maila od Parkside. "PARKSIDE® Robot koszący PMRA 20-Li B2, 20 V, do 500 m² 100372494 IAN: 462730 a zgłoszenie reklamacyjne dotyczy Parkside PMRA 20-Li A1-359273 proszę o dosłanie poprawnego dowodu zakupu. Wychodzi na to ,ze na fakturze lidl wpisal inny numer robota a inny mi przysłali. Nie ma możliwości, żebym coś pomyliła bo kupiłam tylko jednego robota. I dostałam tylko jedna fakture. Napisałam do Lidla o poprawienie faktury. A Lidl odpisał: widzę, że artykuł został zwrócony i środki za artykuł zostały do Pani wysłane. Jest to nie prawda , bo jak wyżej pisałam serwisu odpisał ze nie może zwrócić pieniądze bo to inne numery robotów. Co dalej z ram zrobić bo lidl twierdzi ze kasę dostałam a serwis ze jej nie da jak nie zmienię faktury. A lidl jej nie zmieni. I nie mam jak odzyskać pieniędzy za reklamację. (czytaj więcej)