Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-11-27 godz: 07:40
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot należności STONE SKIRTS

Przesyłka zwrotna do mojego zamówienia, nadana przez Wygodne Zwroty, została dostarczona dn. 17.07.2025 r. 27.08.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. Patryka: "Po raz kolejny przekazałem informację do działu księgowości. Zapewniam, że zwrot środków na pewno zostanie zrealizowany – bardzo przepraszamy za przedłużający się czas oczekiwania." 12.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. Kamili: "Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości. Zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność." 16.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. Kasi: "Informujemy, że sprawa została już przekazana do naszego działu księgowości, gdzie jest obecnie w trakcie obsługi. Zwrot środków zostanie zrealizowany, a o zakończeniu procesu poinformujemy Panią oddzielnym mailem." W listopadzie kolejne maile o podobnej treści: „ Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy, że wciąż czeka Pani na zwrot środków. Chcę zapewnić, że Pani płatność została prawidłowo zarejestrowana i przekazana do realizacji. Została oznaczona jako priorytetowa, dlatego środki powinny trafić na Pani konto w najbliższym czasie. Bardzo przepraszamy za przedłużający się proces i dziękujemy za cierpliwość.” Od zwrotu towaru minęły ponad 4 miesiące, a firma STONE SKIRTS w dalszym ciągu nie wykonała przelewu zwrotnego.(czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 21:39
Od
avatar-urlG.T.
Publiczna
Otwarta

Złodziejstwo

Kupiłam Booster rozmowa telefoniczna ,że niby lepszy naciągnięto mnie na droższy. Przyszedł oczywiście i okazało się, że jest to badziewo FOXSUR 12V 5A. Napisałam maila , bo oczywiście nie można się dodzwonić, jakiś ukrainiec łamaną polszczyzną pytał mnie czy chce coś zamówić, gdy powiedziałam o co mi chodzi to powiedział ,żebym dzwoniła do reklamacji oczywiście brak telefonu. Podobno mają zapisywane rozmowy, albo jest to ściema. Jeśli tak to super , będzie można wykorzystać . Płaciła przelewem, mam więc potwierdzenie przelewu do tej firmy. Wszystkie dowody zwrotu towaru, rozmowy mailowe, w których proszę o przesłanie towaru. Teraz ani dziadowskiego towaru , ani pieniędzy. Otrzymuje maile takiej treści : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe Gromadzę wszystkie dowody i zgłaszam na policję. Dość złodziei. (czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 19:30
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Otwarta

windykacja

witam jakis czas temu wykupiłam miesieczny abonament w canal plus nie skorzystałam ani dnia poniewaz caly czas byla weryfikacja platnosci w toku mimo iz z konta mi zeszlo wykupilam jednoczesnie karte do telewizji na 12 mc po 10 zł miesiecznie poniewaz to rowniez nie działało odeslalam i zreygnowqalam z usług poniewaz dzwoiac byłam odsylana 5 razy i nikt mi nie pomogl.canal plus obciazyl mnie kwota 455zł za zerwanie umowy co moglabym zrobic by tego nie placic?(czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 16:07
Od
avatar-urlG.C.
Publiczna
Otwarta

Brak postępu realizacji zamówienia

Witam, w dniu 17.11.2025 złożyłam zamówienie, które miało być wysłane do 5 dni. Po tym odezwałam się do firmy, że zamówienie będzie wysłane 25.11 od tego momentu brak odzewu. Pisałam pod nr sms podany na stronie, Instagram firmy, maila - nadal brak odzewu. Coś czuję, że nie odzyskam pieniędzy ani nie otrzymam zamówienia. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >