- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Witam 6.11.2025 zakupiłam obuwie damskie (sneakersy) ocieplane zimowe w sklepie prestigemoda.Od kuriera otrzymałam przesyłkę 12.11.2025 .Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu obuwia stwierdziłam,że odeśle obuwie ponieważ były za małe.20.11.2025 nadałam paczkę na mój koszt do sklepu Prestigemoda.I poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto które podałam.Niestety zwrotu nie dostałam.Napisalam na chat firmowy i Pani odpowiedziała ,że pieniądze dostanę albo w piątek lub poniedziałek.Niestety nic nie było.Napisalam kolejny raz we wtorek.Pani nagrała się,że osobiście się tym zajmie.Pozniej znowu cisza.W środę kolejna próba z mojej strony z zapytaniem o przelew.W środę Pani odpisuje,że już przelew robi.I znów mnie okłamuje.Zadnego przelewu nie zrobiła do dziś.Prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.I chcę ostrzec kupujących przed tym sklepem.Pozdrawiam(czytaj więcej)
19.11 zamówilam Kubeł kosz na odpady metalowy z blachy ocynkowanej odporny na wysokie temperatury na popiół 110L MEVA do dnia dzisiejszego brak towaru.(czytaj więcej)
Zamówiłem Booster samochodowy 30000 mAh – Jump Starter z kablem, latarką LED, wyświetlaczem i funkcją powerbanku a otrzymałem przesyłkę z innym przedmiotem . Otrzymaną przesyłkę odesłałem Pocztą Polską na wskazany przez Was adres . Sokołowska10 brama17 05-090 Wypędy. korespondencja mailowa ze sklepem nie daje nic. Wysłałem dowód nadania paczki zwrotnej i minęło przeszło dwa tygodnie . Dnia 14 listopada 2025 otrzymałem maila : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe od tej daty brak odpowiedzi mimo moich mili o ugodowe załatwienie sprawy. Proszę o pozytywne załatwienie mojej prośby. Dziękuje .Pozdrawiam.(czytaj więcej)
6listopada 2025 roku zlozylem w lidlu w koszalinie na ul. Śniadeckich reklamację mlotowiertarki.do dnia dzisiejszego brak rozwiazania problemu.wielokrotnie dzwonilem na infolinie lidla odwiedzalem sklep i nic.chce rowniez zaznaczyc ze ani razu nie bylo kontaktu z lidla do mnie.oczekuje zwrotu gotowki co zaznaczalem podczas rozmowy z konsultantem lidla(czytaj więcej)