Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-03 godz: 16:43
Od
avatar-urlE.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot kosztów

Firma nie zwraca pieniedzy po odeslaniu towaru. Nie reaguje na maile,wiadomosci,zablokowala mnie w mediach spolecznosciowych(czytaj więcej)

2025-12-03 godz: 14:27
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Otwarta

Nieuznana reklamacja

Zamówiłam mebel, który został dostarczony w uszkodzonym stanie i odbiega od deklarowanej jakości. Sprzedający odmawia uznania reklamacji z tytułu rękojmi, próbując przerzucić odpowiedzialność na przewoźnika. To nie jest zasadne, ponieważ wybór przewoźnika leży wyłącznie po stronie sprzedającego, a ja mam pełne prawo dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za towar niezgodny z umową.(czytaj więcej)

2025-12-03 godz: 13:31
Od
avatar-urlM.F.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Zamówienie złożone w sklepie 12.11.2025 (czas realizacji 5 dni) brak wysyłki towaru. Zgłoszona anulacja zamówienia 19.11.2025 przez sms oraz e-mail brak kontaktu oraz pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy (czytaj więcej)

2025-12-03 godz: 12:31
Od
avatar-urlA.T.
Publiczna
Otwarta

Zaniżenie ceny zwracanego towaru

Sklep bezpodstawnie odrzucił mój zwrot NR 123185673 z dnia 21.10.2025 r. z zamówienia Nr 155008639 złożonego w dniu 11-10-2025 r. oraz zwrot NR 123185709 z dnia 21.10.2025 r. Ubrania były zapakowane w oryginalnych opakowaniach z metkami, nie noszone, rzeczy z dwóch zamówień były oddzielone , do każdego zamówienia była przypięta faktura i zaznaczone rzeczy do zwrotu. Nie wiem na jakiej podstawie odrzucono te zwroty. Sklep dokonał zwrotu z innych zamówień, co prawda tych samych rzeczy, ale w innej cenie. ( różnica na moją niekorzyść) Dodatkowo nie zwrócono mi kosztu przesyłki, a dokonałam zwrotu z całego zamówienia. Te działania nie są zgodne z regulaminem sklepu. Pomimo kilku maili do sklepu do tej pory nie skorygowano zwrotów i nie zwrócono prawidłowej kwoty wg zwrotów dokonanych przeze mnie. Odpowiedzi ze sklepu na moje maile są nie na temat. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >