- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W grudniu w okresie świąt Bożego Narodzenia nadałam przesyłkę która nie dotarła do nadawcy (zwrot do firmy Zara). Przesyłkę nadałam w paczkomacie przy ulicy Radiowej 01 (Warszawa Bemowo) Paczkomat podczas próby otwarcia skrytki, kolkukrotnie otworzył tą samą skrytkę w której znajdowała sie inna przesyłka Reklamacja została złożona - nie otrzymałam odpowiedzi w regulaminowym terminie 30 dni. Poniżej treść tej reklamacji. Szanowni Państwo, niniejszym wzywam do natychmiastowego zwrotu przesyłki nadanej przeze mnie za pośrednictwem paczkomatu, o numerze nadania ustalonym z Państwa pracownikiem infolinii i wskazanym w piśmie reklamacyjnym o numerze IPR13392218, lub – w przypadku braku możliwości jej zwrotu – do zapłaty kwoty jej równowartości 2 231,80 zł (słownie: dwa tysiące dwieście trzydzieści jeden złotych i osiemdziesiąt groszy) tytułem odszkodowania. Pomimo upływu ustawowego terminu doręczenia oraz wielokrotnych prób wyjaśnienia sprawy – m.in. przesłania wymaganych dokumentów na adres e-mail: bwodzinska@inpost.pl w dniu 18 lutego br. – przesyłka nie została doręczona do odbiorcy ani zwrócona do mnie jako nadawcy. Pierwotna reklamacja została złożona w grudniu 2024r - w ciągu ustawowych trzydziestu dni nie skontaktowali się Państwo ze mną ani mailowo ani telefonicznie. Dopiero po upływie ustawowego terminu skontaktował się ze mną Państwa pracownik, prosząc o przesłanie dokumentów co uczyniłam 18 lutego, jednak nadal nie otrzymałam odpowiedzi a sprawa została pozostawiona bez rozpatrzenia. Wszystkie dokumenty o które Państwo prosili w późniejszych wiadomościach zostały przesłane za pomocą maila w załącznikach bądź za pomocą formularza InPost jednak sprawa nadal pozostała niewyjaśniona. Zgodnie z art. 776 i nast. Kodeksu cywilnego (dotyczących umowy przewozu), a także art. 415 Kodeksu cywilnego (odpowiedzialność za szkodę), domagam się: niezwłocznego zwrotu przesyłki w stanie nienaruszonym na mój adres: Agata Sobczyk ul. Hery 25D/21 01-497 Warszawa lub alternatywnie: zapłaty odszkodowania w wysokości 2 231,80 zł na numer konta bankowego: 86 1160 2202 0000 0002 3547 2867 Z uwagi na upływ terminu przewidzianego na rozpatrzenie reklamacji (30 dni), uważam sprawę za bezzwłocznie wymagającą rozwiązania. W przypadku braku odpowiedzi w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego wezwania, sprawa zostanie skierowana na drogę postępowania cywilnego. Z poważaniem, Agata Sobczyk (czytaj więcej)
Kupiłam trzy bilety na seans Avatar. Chciałam je zwrócić, według informacji na stronie można tego dokonać nawet do dwóch godzin przed seansem. Ja chciałam to zrobić 5 dni przed seansem. Niestety Cinema City nie zwróciło mi pieniędzy za zakup internetowy biletów. Twierdząc że zwroty są możliwe gdy kupuje się u nich bilety tylko jako zarejestrowany użytkownik a nie jako gość. Kupiłam jako gość, ale adres e-mail podawałam więc mieli jak mnie zweryfikować.(czytaj więcej)
Chodzi o odwołany koncert muzyki filmowej który miał odbyć się 17.11.2024. Został on przełożony na jesień 2025 jednak dostałem informację, iż mogę się starać o zwrot pieniędzy. pierwszego maila z taką prośbą wysłałem 01.12.2024 roku i cały czas dostawałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do Pana Sowy. tylko że ja nie znam takiej osoby a bilety kupowałem od ww. firmy. W jednym z ostatnich wiadomości zostałem taką oto odpowiedź (cytat): ,,Informuję, że właścicielem firmy jest Tomasz Sowa, nie jego pracownik. Pozdrawiam. Z poważaniem Obsługa bileterii TRINITY Media Entertainment Development" (koniec cytatu) Oczekiwałbym od firmy obiecanego przez nich zwrotu pieniędzy za bilety. (czytaj więcej)
8 grudnia 2025 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Bajkowe wnętrza. Do dzisiaj tj. 21.12.2025. Nie otrzymałam przesyłki pomimo kontaktu ze sklepem. Na ostatnią wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy dostałam odpowiedź, że wkrótce zostanie zamówienie wysłane. Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy, ponieważ wiem że ta firma to oszustwo i już wiele ludzi zostało poszkodowanych. (czytaj więcej)