- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Dzień dobry, W dniu 20.11.2025 r. znalazłam na stronie www.booking.com obiekt o nazwie Willa z Ogrodem i Grillem- Widok na Tatry Zakopane Kościelisko (nr rezerwacji: 5966097960). Obiekt w dniu 20.11.2025 r. był wolny w terminie 31.12.2025 r.- 03.01.2026 r. i kosztował 2400,00 zł. Zamówiłam go i za niego zapłaciłam. Rezerwacja obejmowała 5 osób dorosłych i 5 dzieci (11, 12, 14, 14 i 15 lat). Na poczet tego zamówienia, zrezygnowaliśmy z innego miejsca... Następnego dnia, dostałam informację, że gospodarz tej Willi nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia i narzucono mi rezygnację z niego. Ja tego nie zrobiłam, ponieważ po wcześniejszym zapoznaniu się z ich ofertą, trafiłam na inf. (koszt rezygnacji 1890,00 zł). Po pierwsze bałam się obciążenia finansowego, a po drugie- dlaczego mam rezygnować, jeśli zrobiłam wszystko zgodnie z ich ofertą? Zapłaciłam tyle ile chcieli i w terminie, który był dostępny. Napisałam na booking' u do gospodarza, nie otrzymałam odpowiedzi... Zadzwoniłam tam, po czym Pani poinformowała mnie, że zrobią mi całkowity zwrot za rezerwację, a booking ma obowiązek w ramach poniesionych przeze mnie strat (braku msc. na Sylwester, stres i nerwy) znaleźć mi inny obiekt o podobnym standardzie i w tej cenie, którą zapłaciłam, nie drożej. Booking się ze mną skontaktował, ale niestety każda oferta, którą dostawałam nie była adekwatna do tej, którą mi wycofano. Oferowali mi wielokrotnie zapuszczone hotele, hostel pensjonaty. Mało tego... Ja zamawiałam Willę- jedną, w której będziemy mogli zmieścić się w 10 osób, ponieważ mamy dzieci i musimy być razem, w jednym msc. Booking oferował mi 5 pokoi po 2 osoby. Taka sytuacja notorycznie się powtarzała i nie reagowali na kolejne moje sugestie, że musimy mieć albo 1 duży pokój, albo 1 dom. Zdenerwowałam się, ponieważ zostało już mało czasu, a przez booking nie mamy gdzie wyjechać. Zaczęłam więc sama wysyłać im znalezione oferty, które odpowiadały standardem mojej poprzedniej. Zostałam olana po całej lini. Nie wiem co w takim wypadku, ale jest chyba prawo konsumenta? Dlaczego Ci ludzie mają prawo zniszczyć plany moje i jeszcze 9 osób skoro ja zrobiłam wszystko tak, jak trzeba było? To był ich błąd, że ulokowali w jednej Willi dwie rodziny w tym samym czasie? Bardzo proszę o jakąś interwencję, ponieważ ja nie wiem już co mam robić. Z góry dziękuję i Pozdrawiam, K. Pierścińska (czytaj więcej)
W dniu 26.11 złożyłam zamówienie przez stronę internetową, opłaciłam kwotę 389 zł, po czym żadnego kontaktu ze strony sprzedawcy - nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile, nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia ani wysyłki towaru. Z innych stron wynika [usunięte przez moderatora]. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
W dniu 16.11 zamówiłam z ZALANDO perfumy na prezent . Niestety wszystkie perfumy z przesyłki dostałam bez folii ( widocznie ze po zwrocie konsumenckim ) Postanowiłam więc zwrócić całe zamówienie Po tygodniu dostałam odpowiedź od ZALANDO ze w pudełku z perfumami znajdują się inne perfumy ( pudełko to było zaklejone przez ZALANDO osobiście , nie była to folia fabryczna ) Nie przyszło mi do głowy otwierać opakowania z ZALANDO żeby sprawdzić same perfumy. ZALANDO odmówiło zwrotu za te perfumy bez wyjaśnienia ( nie przedstawiło żadnego raportu / zdjęć / dowodów na to że wysłali do mnie perfumy prawidłowe . Nie odpowiada na prośbę wysłać jakie kolejek Dowody . Poza tym kosmetyki muszą być fabrycznie zapakowane w celach higieny, więc wysłanie pełnowartościowego towaru otwartego przez kogoś wcześniej jest naruszeniem zasad sprzedaży artykułów Higienicznych . Absurdem jest to że nie otwierałam nawet opakowania zaklejonego przez Zapando osobiście , więc skąd miałam wiedzieć że doszło do błędu. (czytaj więcej)
Przesyłka zwrotna do mojego zamówienia, nadana przez Wygodne Zwroty, została dostarczona dn. 17.07.2025 r. 27.08.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Po raz kolejny przekazałem informację do działu księgowości. Zapewniam, że zwrot środków na pewno zostanie zrealizowany – bardzo przepraszamy za przedłużający się czas oczekiwania." 12.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości. Zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność." 16.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Informujemy, że sprawa została już przekazana do naszego działu księgowości, gdzie jest obecnie w trakcie obsługi. Zwrot środków zostanie zrealizowany, a o zakończeniu procesu poinformujemy Panią oddzielnym mailem." W listopadzie kolejne maile o podobnej treści: „ Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy, że wciąż czeka Pani na zwrot środków. Chcę zapewnić, że Pani płatność została prawidłowo zarejestrowana i przekazana do realizacji. Została oznaczona jako priorytetowa, dlatego środki powinny trafić na Pani konto w najbliższym czasie. Bardzo przepraszamy za przedłużający się proces i dziękujemy za cierpliwość.” Od zwrotu towaru minęły ponad 4 miesiące, a firma STONE SKIRTS w dalszym ciągu nie wykonała przelewu zwrotnego.(czytaj więcej)