- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Dnia 01.12.2025 złożyłam zamówienie. opłaciłam przez Tpay. w dniu 02.12.2025 otrzymałam maila ze zmianą statusu zamówienia: "zamówienie wysłane" i numerem przesyłki, który był błędny. przesyłka inpost, nr przesyłki: T8305185602647. do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 przesyłka nie dotarła, niemożliwe jest jej śledzenie, taka przesyłka nie widnieje w inpost, numer jest błędny, z inpost również nie otrzymałam maila z inf że taka przesyłka została utworzona i jest w drodze jak zazwyczaj ma to miejsce. oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie tj. 169,98 zł.(czytaj więcej)
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie olaroka fahion dn.18.11.2025, dostałam informacje o zrealizowaniu zamówienia i utworzeniu przesyłki w Inpost. Do teraz tj. 10.12.2025 r. przesyłki nie dostałam. Ze sklepem brak kontaktu - telefon nie działa, nie odpowiadają na maile. Oczekuję zwrotu płatności.(czytaj więcej)
W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją. Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki. Chciałbym odzyskać pieniądze a nie uczciwą firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy (czytaj więcej)
Złożyłem zamówienie na reklamie na Facebooku. Zadzwonił konsultant i przez telefon namówił mnie na kupienie droższego mocniejszego Boostera samochodowego w wersji PREMIUM (urządzenie do awaryjnego rozruchu samochodu) za 233 zł. Zamówiłem dwie sztuki czyli 2x233 zł. Wysłali 1 (jedną) sztukę: Prostownik do ładowania akumulatorów 12V (który kosztuje około 90 zł) ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 466 zł. + 16 zł koszty przesyłki. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym i zdjęciami na swój koszt 21,70 zł. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony ( numer tel. już nie istnieje) i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za nieotrzymany produkt 482 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 21,70 zł, w sumie chce zwrot 503,70 zł.(czytaj więcej)