Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia

Zamowienie nr 146390 złożone i opłacone w dniu 8 grudnia 2025 nie zostało zrealizowane, brak odpowiedzi na dużą ilość maili, numer telefonu nieczynny. Po dodaniu negatywnych komentarzy na fb napisali poprzez messenger w dniu 20.12 ze obiecują ze we wtorek 23.12 zamowienie będzie juz u mnie. Po komentarzach na fb pisały do mnie inne, oszukane przez nich osoby.(czytaj więcej)

2025-12-25 godz: 20:03
Od
avatar-urlM.L.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za nieodebrany towar

W dniu 11.11.2025 r. zamówiłam smartfon OnePlus Nord 4 16GB/ 512 GB 5G srebrny za kwotę 1.949,99 zł + koszt dostawy 19,99 zł (płatność TPay Płatności Online), który miał być dostarczony przesyłką kurierską Inpost (dodatkowo płatne). Zgodnie z mailem od firmy przesyłka została wysłana 13.11.2025 r., natomiast podano nieprawidłowy link do śledzenia przesyłki. Po mojej korespondencji mailowej firma wysłała prawidłowy link. Okazało się, że towar jest wysłany z Chin o czym nie ma informacji na stronie. W dniu 26.11.2025 r. nadano do mnie zawiadomienie z Poczty Polskiej, że na mój adres nadano przesyłkę o nr LR272280711NL i zobowiązana jestem do przekazania wszelkich dokumentów poświadczających zawartość i wartość towarów znajdujących się w przesyłce. Niezastosowanie się do wezwania w ciągu 14 dni zostanie potraktowane jako niedopełnienie formalności niezbędnych do objęcia towaru procedurą celną oraz zwrot przesyłki do nadawcy. W dniu 01.12.2025 r. napisałam maila do pilkomania.pl, że otrzymałam pismo jak powyżej i ponieważ firma nie informuje na swojej stronie o dodatkowych kosztach związanych z opłatami celnymi i podatkowymi nie odbiorę paczki, ponieważ wiąże się to z koniecznością dopłaty i proszę o zwrot pieniędzy, a brak odpowiedzi oraz zwrotu środków zgłoszę do odpowiednich organów. Firma odpisała w dniu 01.12.2025 r., że nie mogą cofnąć zamówienia ponieważ już jest w drodze i zaproponowali mi odbiór towaru i jego zwrot w terminie 30 dni od odebrania na terenie Polski. W dniu 01.12.2025 r. odpisałam, że podtrzymuję swoje odstąpienie od umowy, ponieważ nie zostałam poinformowana przed zakupem, że towar będzie wysyłany spoza Polski i wiązać się to będzie z dodatkowymi kosztami. W związku z powyższym, że odstąpiłam od umowy w dniu 01.12.2025 r. i zgodnie z prawem nie mam obowiązku ponoszenia dodatkowych kosztów ani odebrania przesyłki proszę o zwrot pełnej zapłaconej przeze mnie kwoty. Moja obawa przed odebraniem towaru wynikała z faktu, że jest bardzo dużo opinii ludzi, którzy zakupili towary na tej stronie i po zapłaceniu opłat celnych i podatkowych okazywało się, że w paczce jest towar inny niż zamówiony albo jest uszkodzony i nawet jeśli odzyskiwali pieniądze za towar to nie dostawali zwrotu dodatkowych opłat. Firma w dniu 01.12.2025 r. odpisała mi, że na tym etapie zwrot nie jest możliwy ponieważ paczka jest w drodze do mnie. Zakładając, że pismo z Poczty Polskiej dotarło do mnie w dniu 01.12.2025 r. i braku mojej odpowiedzi w ciągu 14 dni, około 15.12.2025 r. powinno zostać odesłane do nadawcy. Uprzejmie proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za towar, ponieważ poniosłam znaczne koszty, a nie widzę możliwości polubownego załatwienia sprawy.(czytaj więcej)

2025-12-25 godz: 13:11
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot produktów

zwróciłam 6 produktów z tego zamówienia (4 produkty zostawiłam). Zwrot na 6 produktów został odrzucony ale został uznany zwrot na 5 produktów. Nie wiem dlaczego nie został uznany zwrot na 1 produkt. Płaciłam za pośrednictwem Klarna. Jeśli zwrot nie został uznany na 1 produkt to domagam się zwrotu tego produktu, skoro muszę za niego zapłacić a nie mam go fizycznie. Produktem byłam piżama, która została dostarczona bez opakowania. Z tej piżamy zmierzyłam tylko spodnie. Proszę Sinsay o zwrot tej piżamy. Albo uznanie zwrotu. Nie jest fair żebym zapłaciła za towar, którego nie mam. (czytaj więcej)

2025-12-25 godz: 09:07
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Kamper lol

Chciałbym dostać zwrot bowiem warunki transakcji zostały zatajone. Nie wiedziałem że będę doplacał cło ani że paczka będzie szła tak długo. Zależało mi na prezencie na święta. Zupełnie nie mogę śledzić tej przesyłki. Wnoszę o zwrot środków jednocześnie informuję że nie zamierzam odebrać przesyłki za dodatkowymi opłatami celnymi. Proszę o zwrot środków na konto bankowe mBank 10 1140 2004 0000 3002 8019 1667(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >