- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


8 grudnia 2025 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Bajkowe wnętrza. Do dzisiaj tj. 21.12.2025. Nie otrzymałam przesyłki pomimo kontaktu ze sklepem. Na ostatnią wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy dostałam odpowiedź, że wkrótce zostanie zamówienie wysłane. Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy, ponieważ wiem że ta firma to oszustwo i już wiele ludzi zostało poszkodowanych. (czytaj więcej)
Data złożenia i opłacenia zamówienia: 2 grudnia 2025 r. Kwota: 219.98 zl Termin realizacji: Zgodnie z regulaminem sklepu termin ten został rażąco przekroczony (minęło 19 dni). Przebieg interwencji: * W dniu 19 grudnia wezwałem sklep do przesłania numeru nadania pod rygorem odstąpienia od umowy. W odpowiedzi sklep wysłał wymijającą wiadomość o treści: „zamówienie jest w drodze, jak tylko system przewoźnika zaktualizuje dane, przekażemy dane do śledzenia”. Obecny status: Mimo zapewnień, sklep wciąż nie przedstawił dowodu nadania paczki (numeru śledzenia). Istnieje uzasadnione podejrzenie, że towar nie został wysłany, a klient jest celowo wprowadzany w błąd. Roszczenie: Natychmiastowe wydanie towaru lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty w związku z niedotrzymaniem warunków umowy.(czytaj więcej)
21.10.2025 dokonałem zakupu kawy mielonej na potrzeby firmy w której pracuję. Zamówienie opłaciłem tego samego dnia z prywatnych środków (szybka płatność internetowa BLIK) żeby przyspieszyć czas realizacji zamówienia. Kawa widniała na stronie jako "dostępna w dużej ilości" jednak przez kilka dni nie miałem żadnej informacji o wysyłce. Dwukrotnie byłem zapewniany mailowo że "następnego dnia zamówienie zostanie wysłane" ale tak się nie stało. Firma nie odbiera telefonów. Finalnie wysłałem najpierw rezygnację z zamówienia z prośbą o zwrot pieniędzy, później - zgodnie z prośbą sklepu - dosłałem numer konta (20-11-2025) jednak do dzisiaj nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji od sklepu. 16-12-2025 przesłałem maila z wezwaniem do zapłaty z podanym 7-dniowym terminem oraz wysłałem kopię fizyczną pisma za pomocą kuriera. Przesyłka nie została odebrana, brak odpowiedzi na maila oraz brak pieniędzy do dnia 20.12.2025(czytaj więcej)
Sklep zielarski internetowy Evita mieszczący się w Szczecinie pod nazwą Aloes nie realizuje zamówień, zwodząc swoich klientów mailami , w których zapewniają o tym jak bardzo dokładają starań, żeby "zadowolić" klienta, że wysyłają produkty w ciągu 48 godzin od zaksięgowanej transakcji, co jest wierutną bzdurą. Status zamówienia zmienia się po ponaglających mailach i to również wymaga czasu, bo telefony pozostają niestety głuche. Zamówienie zostało złożone 7.12.2025, po kilku mailach od 16.12 jest wreszcie pakowane, niestety do tej pory nie zostało wysłane pomimo wyznaczonego przeze mnie terminu. Oczekuję zwrotu pieniędzy, produkt mogę kupić w innym sklepie.(czytaj więcej)