- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamówienie złożone 11.09.2026 nie zostało zrealizowane do dzisiaj (tj. 06.11.2026), ani nie zostały zwrócone środki. Sklep przestał odpisywać, nie odbiera lub blokuje próby nawiązania kontaktu telefonicznego. 28.10.2026 złożyłem oświadczenie (zgodnie z Art. 543 $1 oraz $2 Kodeksu Cywilnego) o odstąpieniu od umowy sprzedaży, które spotkało się z kompletnym brakiem reakcji tej firmy. Problem okazuje się poważniejszy. Nie jest to odosobniony incydent. W internecie (facebook, trustpilot, opinie google, itd.) może znaleźć więcej poszkodowanych osób, które bezskutecznie próbują otrzymać zamówiony towar / odzyskać pieniądze / czy po prostu się skontaktować. (czytaj więcej)
Zamówiłam saturator dnia 2. 07. 2025 r Zapłaciłam blikiem .i do tej pory nie otrzymałam zamówienia . Pisałam reklamację kilkukrotnie. W sierpniu otrzymsłam wiadomość o rozpoczęciu przetwarzania zwrotu o numerze R/GEB/2025/07/17/54953 . Jak do tej pory nie ma żadnej wiadomości ani zwrotu pieniędzy. Czekam na zwrot gotówki na konto .(czytaj więcej)
Odesłałam kurierem DPD zwrot do Olaroka, który dotarł do sklepu i został odebrany, zgodnie z informacją od kuriera 10.10.2025 r. i do dzisiaj nie otrzymałam kwoty do zwrotu w wysokości 307 zł.(czytaj więcej)
Witam. Proszę o pomoc. Mój zwrot do Zara - zamówienie online, dotarł 17.10.2025 r. Termin zwrotu środków upłynął 31.10.2025 r. Dzwoniłam do działu pomocy 17 razy. Nie chcą mi pomóc. Mówią ze oddali sprawę do działu weryfikacji i mam czekać. Nie wiedzą ile . Dziś upływa 20 dni od zwrotu towaru do sklepu. Nic nie wiedzą. Mówią ze mam czekać. Prosiłam o przesłanie email o dostarczony zamówieniu. Wysłali mi wiadomość i każą czekać - w nieskończoność. Mam dowody zwróconego towaru - firma kurierska, sklepu Zara ma w aplikacji ze towaru dostarczono. Email od Zary ze towar dostarczono. Jednak nie chcą go zweryfikować i oddać pieniędzy. Proszę o pomoc. Ewelina.(czytaj więcej)