- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W dniu 16.11 zamówiłam z ZALANDO perfumy na prezent . Niestety wszystkie perfumy z przesyłki dostałam bez folii ( widocznie ze po zwrocie konsumenckim ) Postanowiłam więc zwrócić całe zamówienie Po tygodniu dostałam odpowiedź od ZALANDO ze w pudełku z perfumami znajdują się inne perfumy ( pudełko to było zaklejone przez ZALANDO osobiście , nie była to folia fabryczna ) Nie przyszło mi do głowy otwierać opakowania z ZALANDO żeby sprawdzić same perfumy. ZALANDO odmówiło zwrotu za te perfumy bez wyjaśnienia ( nie przedstawiło żadnego raportu / zdjęć / dowodów na to że wysłali do mnie perfumy prawidłowe . Nie odpowiada na prośbę wysłać jakie kolejek Dowody . Poza tym kosmetyki muszą być fabrycznie zapakowane w celach higieny, więc wysłanie pełnowartościowego towaru otwartego przez kogoś wcześniej jest naruszeniem zasad sprzedaży artykułów Higienicznych . Absurdem jest to że nie otwierałam nawet opakowania zaklejonego przez Zapando osobiście , więc skąd miałam wiedzieć że doszło do błędu. (czytaj więcej)
Przesyłka zwrotna do mojego zamówienia, nadana przez Wygodne Zwroty, została dostarczona dn. 17.07.2025 r. 27.08.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Po raz kolejny przekazałem informację do działu księgowości. Zapewniam, że zwrot środków na pewno zostanie zrealizowany – bardzo przepraszamy za przedłużający się czas oczekiwania." 12.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości. Zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność." 16.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Informujemy, że sprawa została już przekazana do naszego działu księgowości, gdzie jest obecnie w trakcie obsługi. Zwrot środków zostanie zrealizowany, a o zakończeniu procesu poinformujemy Panią oddzielnym mailem." W listopadzie kolejne maile o podobnej treści: „ Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy, że wciąż czeka Pani na zwrot środków. Chcę zapewnić, że Pani płatność została prawidłowo zarejestrowana i przekazana do realizacji. Została oznaczona jako priorytetowa, dlatego środki powinny trafić na Pani konto w najbliższym czasie. Bardzo przepraszamy za przedłużający się proces i dziękujemy za cierpliwość.” Od zwrotu towaru minęły ponad 4 miesiące, a firma STONE SKIRTS w dalszym ciągu nie wykonała przelewu zwrotnego.(czytaj więcej)
Kupiłam Booster rozmowa telefoniczna ,że niby lepszy naciągnięto mnie na droższy. Przyszedł oczywiście i okazało się, że jest to badziewo FOXSUR 12V 5A. Napisałam maila , bo oczywiście nie można się dodzwonić, jakiś ukrainiec łamaną polszczyzną pytał mnie czy chce coś zamówić, gdy powiedziałam o co mi chodzi to powiedział ,żebym dzwoniła do reklamacji oczywiście brak telefonu. Podobno mają zapisywane rozmowy, albo jest to ściema. Jeśli tak to super , będzie można wykorzystać . Płaciła przelewem, mam więc potwierdzenie przelewu do tej firmy. Wszystkie dowody zwrotu towaru, rozmowy mailowe, w których proszę o przesłanie towaru. Teraz ani dziadowskiego towaru , ani pieniędzy. Otrzymuje maile takiej treści : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe Gromadzę wszystkie dowody i zgłaszam na policję. [usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
witam jakis czas temu wykupiłam miesieczny abonament w canal plus nie skorzystałam ani dnia poniewaz caly czas byla weryfikacja platnosci w toku mimo iz z konta mi zeszlo wykupilam jednoczesnie karte do telewizji na 12 mc po 10 zł miesiecznie poniewaz to rowniez nie działało odeslalam i zreygnowqalam z usług poniewaz dzwoiac byłam odsylana 5 razy i nikt mi nie pomogl.canal plus obciazyl mnie kwota 455zł za zerwanie umowy co moglabym zrobic by tego nie placic?(czytaj więcej)