Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-11-20 godz: 18:31
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja

Wysylka produktu prosto z chin, slabej jakosci, firma robi problem z reklamacja, powolujac sie na swoj regulamin, mimo, ze wyraznie reklamuja sie "bezryzykowym" zwrotem do 30 dni, a potem pisza, ze jest to zwrot na wlasny koszt (porownywalny do ceny plaszcza) i na wlasne ryzyko, tak jakby z gory zakladali, ze moze przesylka nie dotrzec. Jest to nieuczciwa praktyka, polegajaca na wprowadzeniu w blad konsumenta. Licze na pelen zwrot, bez poniesienia zadnych kosztow.(czytaj więcej)

2025-11-20 godz: 12:53
Od
avatar-urlC.C.
Publiczna
Otwarta

Brak jednego z opłaconych produktów w przesyłce

15.11.2025 złożyłem i opłaciłem na stronie eobuwie.pl zamówienie na trzy pary butów za sumę 809,97 zł. Chwilę po zakończeniu transakcji otrzymałem maila o niedostępności jednej z trzech zakupionych par, zaś nazajutrz zwrócono mi za nią pieniądze. Kolejnego dnia wysłano informację o nadaniu przesyłki, w której miały się znajdować dwie pozostałe pary obuwia. Tymczasem w odebranej przeze mnie z paczkomatu InPost w dn. 18.11.2025 przesyłce znajdowała się tylko jedna para obuwia. Wbrew informacji mailowej o zawartości przesylki nie było w niej trzewików Mayoral 46.508 Brązowy rozm.34 za 189.99 zł. Wieczorem tego samego dnia wysłałem maila z opisem problemu na adres info@eobuwie.pl , a 19.11.2025 po bardzo długim oczekiwaniu udało mi się połączyć telefonicznie z konsultantką sklepu eobuwie.pl, która przyjęła zgłoszenie, twierdząc jednak , ze z informacji , do których ma dostęp, wynika, że wysłano mi dwie pary obuwia, co jednak będzie wyjaśnione w toku zainicjowanej przez nią procedury. Nie otrzymałem informacji , jak dlugo potrwa wyjaśnianie sprawy ,ani kiedy otrzymam zwrot środków z powodu niedostarczenia opłaconego towaru. Proszę o interwencję. (czytaj więcej)

2025-11-20 godz: 12:29
Od
avatar-urlM.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

8 października 2025 złożyłam zamówienie w firmie Butik Babeczka na 2 sukienki. Łączny koszt 378 zł. Otrzymałam je 13 października. Niestety musiałam je zwrócić. Odesłane zostały 14 października, przesyłka doręczona do sklepu 15 października 2025. Od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Nikt nie odbiera telefonu. Na maila otrzymuję odpowiedź że dziś ktoś się tym zajmie 13.11.2025, albo że zwrot czeka u księgowej 5.11.2025 i nadal brak przelewu. Na kolejne maile nikt nie odpisuje. Oczekuję pilnego zwrotu moich pieniędzy za zwrócony towar. (czytaj więcej)

2025-11-20 godz: 10:00
Od
avatar-urlS.M.
Publiczna
Otwarta

wyłudzanie pieniędzy

firma camoshop oszukuje klientów pobierając środki za zamówienia nie realizując ich. Sklep ma swoją stronę internetową na której można zakupić odzież. Ludzie dokonują zakuów płacąc za nie online ale nie otrzymują kupionego produktu. Telefon oraz mail bez odpowiedzi a liczba oszukanych osób rośnie.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >