- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


9.11 zamówione zostały 3 kołderki obciążeniowe dla dzieci. Od tego czasu brak zmiany statusu ("Przyjęto nowe zamówienie") i brak odpowiedzi na maile, sms, telefonu również nie odbierają. Gdybym uzyskała informację o opóźnieniu, zaczekałabym 1-2 tygodnie. Ponieważ jednak firma zachowuje się niepoważnie, nie jestem dłużej zainteresowana ani ich produktami, ani wyjaśnieniami. Nie życzę sobie również kontaktu. Oczekuję zwrotu środków w kwocie 675,00zł. Przestrzegam przed zakupami na tych stronach: alica24.pl koldry-obciazeniowe.pl (czytaj więcej)
Dnia 14-05-2025 roku zawarłam umowę przez telefon z firmą pożyczkową Profi Credit. Okazało się, że firma bez poinformowania mnie doliczyła do pożyczki abonament medyczny JP Medica i nie zostałam poinformowana o fakcie, że mogę odstąpić od umowy w ciągu 14 dni i że umowa cokolwiek mnie kosztuje, ponieważ przez telefon otrzymałam tylko informację o pożyczanej przeze mnie kwocie i ta była zgodna z tym, czego oczekiwałam, jednak po otrzymaniu pożyczki okazało się, że widnieje tam kwota 2 tysiące złotych wyższa. Nie otrzymałam umowy pakietu medycznego JP Medica. Przeczytałam, że w przypadku, kiedy nie zostałam poinformowana o możliwości odstąpienia od umowy, możliwość odstąpienia wydłuża się do 12 miesięcy i 14 dni. Próbowałam wypowiedzieć umowę, jednak firma stanowczo odmawia. Umowę zawarłam nieświadomie na kwotę 2000 zł. Firma nie zgadza się na wypowiedzenie umowy. (czytaj więcej)
Część zamówienia u Państwa dotycząca wzmacniacza została przeze mnie anulowana dnia 7.11, drogą mailową z adresu e-mail użytego w zamówieniu i z numerem zamówienia podanym na podsumowaniu. Zgodnie z informacją z Inpostu, wzmacniacz został Państwu zwrócony dnia 17.11 z powodu niewłaściwego nadania przesyłki, potem mieli Państwo jeszcze 4 dni na zwrot pieniędzy, zgodnie z ustawowym okresem 14 dni od mojego oświadczenia o odstąpieniu od zamówienia. Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu kwoty za wzmacniacz, mimo kilku telefonów do sklepu, a dzisiaj nikt już nie odbiera. W związku z tym ponawiam żądanie zwrotu kwoty 1 499 zł za wzmacniacz, na konto z którego zamówienie zostało przeze mnie opłacone. W przypadku dalszej opieszałości sprawa zostanie równolegle zgłoszona do miejskiego rzecznika konsumenta.(czytaj więcej)
Dostawca usługi nie odpowiada na maile i nie anulował zamówienia które zostało złożone w sobotę 29.11 i do tej pory ma status przed pakowaniem.(czytaj więcej)