- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Witam. Chciałabym odzyskać pieniadze i zrobic zwrot klocków które przyszły bez kartonika. Firma nie stety przestała odpisywać na e-mail. Więc chyba coś tu nie tak. (czytaj więcej)
Dzień dobry, Piszę odnośnie zakupu biletów, które opłaciłam na stronie kiwi.com. Dnia 03.11.2025 roku na stronie kiwi.com opłaciłam blikiem zakup biletów lotniczych od 20.11.2025- 23.11.2025 z Warszawy do Alicante i z powrotem. Kwota którą opłaciłam to 1239,46 zł. Niestety płatność została pobrana z mojego konta na co mam potwierdzenie, ale biletów na maila lub na numer telefonu ,który podałam nie otrzymałam. Z powrotem wróciło mnie na stronę tak jakbym nic nie zamówiła. Następnego dnia tj. 04.11.2025 napisałam maila do kiwi.com. Niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Nie dostałam żadnych biletów oraz potwierdzeń od tej firmy. Do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone mi pieniądze na konto. Czuję się oszukana. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze. Z poważaniem Patrycja Belniak(czytaj więcej)
Zamówiłem towar, za który zapłaciłem z góry. Zamiast towaru otrzymałem wiadomość o przedłużeniu realizacji (po zapytaniach z mojej strony). Po ostatniej wiadomości o przedłużeniu zrezygnowałem z zamówienia. Otrzymałem informację o anulowaniu zamówienia i o tym, że pieniądze zostaną zwrócone po 14 dniach. Pieniędzy nie otrzymałem. Dodatkowo po upływie tych dni wystosowałem wezwanie do zapłaty drogą pocztową. Pomimo odebrania pisma i upływie kolejnych dni nadal nie otrzymałem pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie.(czytaj więcej)
24 11.25 złożyłam zamówienie na pościel swiąteczną. Koszt 188zł. Na moje zapytania co do realizacji zamówienia odpowiada automat. Zero kontaktu, połączenia telefoniczne są odrzucane. Proszę żeby firma zrealizowała zamówienie lub zwróciła pieniądze na moje konto. Wysyłka pościeli miała być na adres córki (czytaj więcej)