- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi sklepu. Podobno na realizację zamówienia czeka się do 14 dni, ale na moje czekałam cały miesiąc. W tym czasie nie otrzymałam żadnych informacji, przeprosin ani informacji o możliwym opóźnieniu i przewidywanym terminie dostawy. Po miesiącu w końcu otrzymałam zamówienie, ale musiałam je zwrócić na własny koszt, mimo tak długiego oczekiwania i braku jakichkolwiek przeprosin. Teraz już drugi tydzień czekam na zwrot pieniędzy. Skontaktowałam się z działem obsługi klienta, ale oczywiście nikt nie zamierza poinformować mnie ani odpowiedzieć na maila, kiedy mogę spodziewać się zwrotu. Na pewno nic więcej nie zamówię z tego sklepu.(czytaj więcej)
Zwrot został odebrany przez La Sagil 11 października , minęło 14 dni - nie otrzymałam pieniędzy , nie odpisują , telefonu nie odbierają . Po negatywnych komentarzach zablokowali mnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na Facebook , nie szkodzi mam kilka kont , Warszawa duża nie jest , pani [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]po prostu będzie gwiazdą Internetu że swoim prywatnym profilem na fb Patrycja EN , oraz jej partner z profilu na fb MA RIONI . (czytaj więcej)
W dniu 14.10 anulowałam zamówienie, ponieważ zdecydowanie przekroczyło regulaminowy termin realizacji. 17.10 dostałam informację, że pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni. 25.10 napisalam ponaglenie, ale juz nikt nie odpisal. Do dzisiaj tj do 28.10 moje pieniądze nie zostały zwrócone. (czytaj więcej)
13 sierpnia wpłaciłam zaliczkę na konsolę drewnianą. Czas realizacji miał wynieść od 8 do 12 tygodni. 25 września dopytywałam o status zamówienia, dostałam drugiego sms o przekazaniu uwaga ponownym zamówienia do produkcji, jednak niezidentyfikowany pracownik (nikt nie podpisał się imieniem i nazwiskiem) zapewniał, że czas realizacji liczy się od 13 sierpnia, że wszystko jest pod kontrolą i prosi o cierpliwość. 23 eg października dopytałam o relizację zamówienia oraz o kwotę jaką mam zapłacił - gdyż na statusie zamówienia nie było odnotowanej wpłaty zaliczki (mimo wystawienia przez Nature Style dokumentu potwierdzającego wpływ zaliczki). Zero odzewu, nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na facebooku, ani na emaila. Żądam zwrotu zaliczki - 300 zł!(czytaj więcej)