- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W dniu 19/09/2024 zakupiłam rower elektryczny , w dniu 23/09/2024 dostałam rower i serwis mi go złożył do którego przyszedł rower za co oczywiście zapłaciłam dodatkowo. W dniu 29.09.2025 zgłaszam problem z rowerem: koła są scentrowana od początku , brzęczą tarcze , szarpie w silniku podczas jazdy , coś stuka z lewej strony . Rower jest zlecany do serwisu w którym cos naprawiaja i ma byc ok I ZACZYNA SIE CYRK – Serwis nie stwierdza wady silnia ale tez nie ma zuzycia napedu a szarpie nadal. SERWIS składa rower oddaje scentowane koła itp. wiec w skrócie nic nie zrobił . Rowerem nie jezdziłam w ZIME – bo bałam się ze cos będzie nie tak , wiec przestał cala zime w pokoju. 8/05/2025 okazuje sie ze po jezdzie rowerem baterai szybko spada , a ten rower ma nie cale poł roku jazdy ok 3 miesiace kilometów .Problem z batria się pojawia , rower skrzypi nie ma mocy takiej jak inne elektryki – nawet dzieci mnie pod górkę na elektryku wyprzedzają. Podczas zgłoszenia , FIRMA Kaze mi nagrac filmik jak jade i szarpie mnie w silniku - nie mam słów jak określić stanu umysłu pracownika który to napisał w odpowiedzi. W czerwcu 2025 podczas szarpniecia w silniku - Wypadłam przez kierownce przy predkosci ok 20 km/h , doznałam wypadkowi ktory skaczył sie dobrze przez kask jaki miałam i plecak na plecach. poscierałam rece , kolana i łokcie. Rower poszedl na ekpertyze zw kótrej musialam sie dopytywac o wszytski i po kilkukrotnej walce telonicznej dostałam info ze mam zużyty napęd . Jak zuzyty naped po kilku dniach od zakupu . Został mi w taki razie spzedany rower za 6 tys uzywany skoro naped po 6 dniach juz był zuzyty. Interewniowalam kilkukrotnie. NIe chce juz tego złoma jest zagrozeniem dla mojego zuycia. (czytaj więcej)
Zakupione buty skórzane 08.05.2025 r. Rozkleiły się , za reklamowałam je pierwszy raz we wrześniu , zostały bardzo nieudolnie sklejone .Przy odbiorze butów zastrzegłam że jeżeli coś z nimi się stanie , to znowu wrócę . Po założeniu kilka razy , buty znowu się rozkleiły. Po oddaniu na reklamacje , dostałam odpowiedź że to Reklamacja Bezpodsawna. (czytaj więcej)
Nie dostałam pełnego zamówienia skladającego się z dwóch rzeczy. Zapłaciłam za całość 310 zł a otrzymałam połowę zamowienia za 60 zl. Brak kontaktu ze sprzedawcą, ani telefonicznie, ani mailowo, brak możliwości zapytania się o zamowienia, nie ma możliwości dowiedzieć się czy i kiedy druga część zamowienia do mnie dotrze. Sprzedawca nie wystawia paragonu. Chcę odstąpić od umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy w regulaminowym terminie. (czytaj więcej)
Dn. 21.11.2025otrzymałam od firmy zakupiony towar tj FOOD PROCESOR niezgodny z opisem przez co nie nadaje się do użytku ponieważ miska jest 2l a miala być 3l w zestawie są noże ktore nie mieszczą się do miski 2l ktora otrzymalam, a poza tym mialy byc 2 komplety noży a jest tylko jeden, z rozmowy telefonicznej wynikało że bedą dodatkowe noże zapasowe. Ponadto nie otrzymalam gwarancji ani paragonu a powinno byc dołączone do przesylki bo tak mnie poinformowano. Dn 22.11.2025 rozmawialam telefonicznie o godz 16:15 z przedstawicielką firmy i polecila mi przesłać meila z opisem i zdjęciami wadliwego towaru. Dn. 23.11.2025 z nr 222565606 rozmawialam z inna Pania z Panstwa firmy o godz 15:32 ktora kazala pobrac druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynic poniewaz to wiązaloby sie z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniala sytuacjia nie jest z winy mojej czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy ktora sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca. ponieważ nie jest to odstąpienie od umowy a reklamacja wadliwego produktu który Państwo sprzedali. W załączniku meila dołączyłam zdjęcia na których widać iz przysłana misa jest zbyt mała aby zmiescily sie załączone noże. Zatem proszę wymienic mise na rozmiar właściwy a także doslanie zapasowych noży za które już zapłacilam a ich nie otrzymałam. W odpowiedzi na zgloszenie dostałam druk odstapienia od umowy natomiast ja zgłaszam reklamację. Druk ktory panstwo wyslali to druk odstapienia od umowy z zakreslonymi odgórnie oświadczeniami z którymi ja jako klient się nie zgadzam a także próba wymuszenia pokrycia kosztów przesylki przez klienta w momencie kiedy wina leży po sprzedającym ponieważ nie wywiązali sie panstwo z warunkow umowy tym samym klient ma prawo o wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów natomiast firma próbuje wymusić opłacenie paczki zwrotnej na konsumencie. Próby kontaktu telefonicznego kończą sie niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu natomiast jesli zamówi sie u nich cokolwiek wtedy po chwili dzwonią sami i chyba to jedyny sposób jak można sie z nimi skontaktowaç. Nie zamierzam pokrywać dodatkowych kosztów ponieważ na sprzedającym ciąży obowiązek wymiany towaru na towar w pełni sprawny. Wiec proszę o wymianę towaru na koszt sprzedającego a także dosłanie paragonu gwarancji na zakupione produkty a także brakującego zapasowego kompletu noży ktore u panstwa zaplacilam. Wymiana misy 2l na 3l na koszt sprzedającego ponieważ wymiana wadliwego towaru przysluguje konsumentowi bez ponoszenia dodatkowych kosztów.(czytaj więcej)