Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2024-04-22 godz: 07:11
Od
avatar-urlK.U.
Publiczna
Otwarta

Brak odpowiedzi w sprawie zwrotu

Dzień dobry, Otrzymałam towar od firmy Veronica Zbiranska w dniu 16.04.24r, muszę zwrócić gdyż buty są za szerokie i za duże. Wysłałam dwukrotnie kwestionariusz zwrotu i prośbę o numer nadania. Brak informacji do dnia dzisiejszego i czekanie chyba, aż minie 14 dni i nie będę mogła już zwrócić towaru. Proszę o interwencję i wiadomość Dziękuję Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Nie uczciwa praktyka sklepu Euro Agd

Dzień dobry, 18.04 zakupiłem towar w firmie euro net z opcją dostawy na następny dzień 19.04. Opcja była dodatkowo płatna. W związku z nie otrzymaniem przesyłki postanowiłem w dniu 19.04 upomnieć się. Na infolinii obsługa poinformował mnie, że przesyłka będzie w dniu 22.04 gdyż nie zdążyli jej wcześniej nadać. Na prośbę aby ją dostarczyć w kolejnym dniu tj. 20.04 otrzymałem informację, że kurier ma nie po drodze do mnie (Nadmienię, że mieszkam w centrum Warszawy). W związku z powyższym wystosowalem kilka maili, założyłem zgłoszenie reklamacji oraz anulowałem zamówienia. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację od firmy kurierskiej DHL, że odmówiłem przyjęcia przesyłki co oczywiście jest nie prawdą gdyż kurier nie dotarł do mnie. Ze sklepu euro net dostałem informację, reklamacja została uznana i zwrócono mi z kwoty 3009,00 zł jedynie 10,90 zł. Nie mam żadnej innej informacji ze sklepu. Jak i kiedy mogę otrzymać swoje pieniądze? (czytaj więcej)

2024-04-22 godz: 16:45
Od
avatar-urlJ.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru

Dnia 20 marca br. zakupiłam bluzę, która znacznie odbiegała od prezentowanego modelu na zdjęciu, była dla mnie jak sukienka. 28 marca otrzymałam informację że zwór przyjęto na dział zwrotów. Po mimo wielu maili w tym temacie firma nie odpowiada, do dziś nie mam zwrotu środków. Firma ma 14 dni na dokonanie zwrotu środków pieniężnych a tego nie robi. Drodzy klienci nie kupujcie tam nic bo stracicie pieniądze.(czytaj więcej)

2024-04-22 godz: 12:06
Od
avatar-urlE.G.
Publiczna
Otwarta

Brak adresu zwrotnego do odesłąnia towaru

Zamówiłam sweter z UWAGA! KASZMIRU . Otrzymałam sweter z "plastiku" z butelek PET - taki na wyprzedaży w H&M kosztuje 30zł - a tu podając ,że jest to KASZMIR skasowano 7-krotnie wyższą cenę . W zamówieniu była informacja o tym ,że formularz zwrotny będzie w przesyłce - nie było . Moje domaganie się o podanie adresu zwrotnego nie dało rezultatu - usiłowano mnie naciągnąć na następne zakupy - rzekomo w promocji . Proceder polega na tym ,że kupuje się badziewie od "CHIŃCZYKA" - robi się profesjonalne zdjęcia i podaje nieprawdziwe dane na temat towaru - w ten sposób się "zarabia ciężko pracując" . Albo jest to działalność samych Chińczyków albo "sprytna" grupa "biznesmenów" albo przestępczość zorganizowana . Na moje e-mail'e - bo inaczej nie można się skontaktować po próbach oszukania mnie na wydanie następnych pieniędzy w tym "butiku" - nie ma odpowiedzi . Firma nie ma KRS ani nie jest w spisie firm pod nazwą "ANNA KRAKOW butik modowy" może być to marka - którą posiada inna firma mająca KRS lub zarejestrowaną działalność . Ciekawi mnie kiedy ta strona zniknie i pojawi się jakaś inna - podobna w stylu "BUTIK " -bo to daje możliwości do " kupić tanio" od chińczyka i "sprzedać drogo" jako produkt PREMIUM i to unikalny - bo to BUTIK!!! ( po francusku to znaczy po prostu SKLEP) . TAKI "MODEL BIZNESOWY" Apeluję inne oszukane osoby do zwołania się i wystosowania zawiadomienia o przestępstwie do PROKURATURY - może to przemówi właścicielowi marki ANNA KRAKOW butik modowy do ROZUMU (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >