- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Witam, miałam wizytę w salonie fryzjerskim Re. Fresh Beauty Studio w dniu 11.06.2025r. o godzinie 16:30 która trwała ponad 7 godzin, czego Pani która farbowała mi włosy trzymała mi farbę na głowie i włosach ponad 6 godzin przez co zaczęłam odczuwać silne pieczenie skóry głowy oraz mocny ból, kiedy zgłosiłam to fryzjerce ona dalej kontynuowała zabieg, poprosiłam o wcześniej zmycie farby z głowy lecz Pani zmyła mi farbę tylko z tyłu głowy, a na bokach oraz na górze głowy zostawiła jeszcze na dłuższą chwilę po czym zaczęła zmywać. Podczas mycia bardzo prosiłam o użycie chłodniejszej wody ponieważ od ciepłej tylko mocniej odczuwałam ból i pieczenie. Przez które ta usługa fryzjerska była dla mnie prawdziwą torturą. Po tej wizycie, musiałam się udać do lekarza dermatologa, który potwierdził liczne nadżerki i rany na głowie pokryte farbą i skierował mnie na SOR. Spędziłam trzy dni na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym z czego dwie wizyty były bez skutku ponieważ z uwagi na bardzo złe samopoczucie po długim oczekiwaniu musiałam zrezygnować i wrócić do domu. Na następny dzień zaczęły sie zawroty głowy oraz miałam podwyższoną temperaturę ciała, nie mogłm spać przez kilka dni przez ból i pieczenie. Po kilku dniach rany zaczęły się goić ale zaczęły się problemy z wypadaniem włosóww bardzo szybkim tempie. Mam całą dokumentację medyczną, zdjęcia licznych ran na głowie oraz zdjęcie w jakich ilościach wypadają mi włosy. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów poniesionych za wizytę lekarską, za leczenie oraz zadośćuczynienia za doznane szkody zdrowotne oraz moralne i za czas spędzenia i długiego oczekiwania na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. Z poważaniem, Julia Romaniuk (czytaj więcej)
Zamówiłam ubrania w sklepie Haia.pl, jednak zdecydowałam się odstąpić od umowy i odesłałam paczkę ze zwrotem. Przesyłka została dostarczona do firmy w dniu 26.05.2025 r., co potwierdza numer śledzenia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu należnych mi środków. Termin na dokonanie zwrotu minął, a mimo to firma nie skontaktowała się ze mną i nie odpowiada na wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail. Pisałam kilkukrotnie maile z prośbą o zwrócenie środków w wyznaczonym terminie - jednak bez skutku. Oczekuje zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami.(czytaj więcej)
Odkurzacz reklamowany odesłany z serwisu z tytułem reklamacji nie uznanej . Urządzenie podczas pracy zostawia plamy wody i samoczynnie się wyłącza. Serwis stwierdził że urządzenie jest sprawne . Po kontakcie z firmą i zgłoszeniu że problem jest dalej otrzymałem informację że nie mogę zareklamować drugi raz .Mam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.(czytaj więcej)
Mimo zwróconego towaru do sklepu, pieniądze nie dotarły na moje konto. Odbiór zwróconej paczki został potwierdzony w aplikacji InPost. Wskazany czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na moje konto minął dwa tygodnie temu. Próby kontaktu telefonicznego nie przyniosły efektu ponieważ nikt nie odbiera połączeń.(czytaj więcej)