Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-06 godz: 09:11
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot za towar

Zakupiłam kurtkę 3.10.2025 , koszt 169,99 zł, przewoźnik zgubił paczkę i po przesłaniu reklamacji znaleźli dopiero 20 listopada, nie odebrałam paczki więc paczka została zwrócona do firmy IT Moda. Po wykonaniu kilku telefonów zostałam zapewniona , że otrzymam zwrot kosztów poniesionych za za zakup ich produktu. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki ani żadnej informacji na telefon albo e maila. (czytaj więcej)

2025-12-06 godz: 08:21
Od
avatar-urlA.A.
Publiczna
Otwarta

Amazon oszukuje dając gwarancję dostawy na jutro

Zamówiłem produkt dnia 4.12 w serwisie Amazon. Zamówiłem towar u nich, ponieważ na stronie przy danym produkcie widniała informacja "Gwarancja dostawy kolejnego dnia". Na czymś takim właśnie mi zależało żeby zdążyć z prezentem na Mikołaja 6.12. No i niestety, mimo gwarancji dostawy, mimo tego, że dostałem rano maila ze kurier już do mnie jedzie, około godziny 16 po czekaniu prawie cały dzień w domu na kuriera widmo, Dostałem maila, że jednak dzisiaj paczki nie dostanę i może się to opóźnić o kilka dni. Po kontakcie z supportem nie dowiedziałem się niczego - dlaczego nie dostałem paczki, dlaczego kurier nie przyjechał. Support w damach rekompensaty zaczął wciskać mi kartę podarunkową na 20zł, gdzie od razu powiedziałem, że nie chce żadnej karty podarunkowej. Support wysłał MI numer do dhl i powiedział żebym to ja tam dzwonił i załatwiał, mimo, że przecież ja żadnych interesów z dhl nie robię tylko z firmą Amazon. Wg mnie jest to ewidentne oszukiwanie klientów i nieuczciwa praktyka. Kupiłbym dany przedmiot stacjonarnie w sklepie tak żeby zdążyć na Mikołaja, ale zdecydowałem się na Amazon tylko dlatego, że była ta gwarancja dostawy. Support generalnie ma sobie za nic całą sprawę, a ja uważam, że jest to zwykle oszustwo na które są paragrafy.(czytaj więcej)

2025-12-06 godz: 07:57
Od
avatar-urlP.P.
Publiczna
Otwarta

Aboutyou

Witam, dnia 22 października br otrzymałam paczkę z moim zamówieniem i następnego dnia zostało nadane do zwrotu. Korzystałam z ich etykiety zwrotnej którą otrzymałam wraz z przesyłką i według informacji na stronie przewoźnika paczka została przez nich odebrana 24 października. Od tego czasu prowadzę z tą firmą nieudolną korespondencję mailową. Nazywam ją nieudolną, gdyż podobno firma miała problemy techniczne i jedyne co mi odsyłali większość czasu to automatyczna wiadomość wygenerowana przez bita. Kontakt z kimś z obsługi klienta pojawił się dopiero 20 listopada. Dostałam wtedy informację, że muszę uzupełnić dane bankowe na ich stronie co oczywiście odrazu zrobiłam. 3 dni później ponowiłam kontakt, gdyż po rozmowie z czatbotem dowiedziałam się że moje zamówienie według nich nie zostało zwrócone a było niby anulowane. Skontaktowałam się 23 listopada znowu do nich napisałam i dostałam wiadomość zwrotną, że wszystko jest w porządku i zwrot pieniędzy otrzymam do 11 dni. Wczoraj tj. 5 grudnia dostałam od nich ponownie maila, że muszę im podać jeszcze adres rozliczeniowy i numer klienta. Oczywiście pomimo tego że upłynęło 11 dni, a wszystkie wymagane dane im przesłałam zwrotu pieniędzy nie dostałam. Jedyne co od nich otrzymałam to ponownie tą samą wiadomość co 20 listopada o uzupełnieniu numer IBAN na ich stronie. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-12-05 godz: 20:12
Od
avatar-urlM.C.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar

Witam 6.11.2025 zakupiłam obuwie damskie (sneakersy) ocieplane zimowe w sklepie prestigemoda.Od kuriera otrzymałam przesyłkę 12.11.2025 .Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu obuwia stwierdziłam,że odeśle obuwie ponieważ były za małe.20.11.2025 nadałam paczkę na mój koszt do sklepu Prestigemoda.I poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto które podałam.Niestety zwrotu nie dostałam.Napisalam na chat firmowy i Pani odpowiedziała ,że pieniądze dostanę albo w piątek lub poniedziałek.Niestety nic nie było.Napisalam kolejny raz we wtorek.Pani nagrała się,że osobiście się tym zajmie.Pozniej znowu cisza.W środę kolejna próba z mojej strony z zapytaniem o przelew.W środę Pani odpisuje,że już przelew robi.I znów mnie okłamuje.Zadnego przelewu nie zrobiła do dziś.Prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.I chcę ostrzec kupujących przed tym sklepem.Pozdrawiam(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >