- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Sklep reklamuje się sprzedażą misiów terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami. Zamówiłam u nich misia dla dziecka. Okazuje się że oni towar zamawiają w Chinach, podając jedynie Chińczykom adres dostawy klienta. Misiek prosto z Chin sprzedawany jako terapeutyczny okazuje się pluszakiem prosto z temu bez żadnych atestów czy jest to bezpieczne dla dziecka. Jedynie cena zabawki jest zawyżona 4krotnie. Klient dostaje przesyłkę z Chin bez żadnego paragonu ani faktury. Skontaktowałam się ze sklepem mailowo w celu odesłania zabawki. Czekam na ich odpowiedź. Uważam że ich nieuczciwa praktyka żeruje na dzieciach niepełnosprawnych co jest dla mnie szczególnie obrzydliwe i szczególnie w sezonie przedświątecznym myślę że należy powstrzymać ich nieuczciwe praktyki. Oczekuję od firmy możliwości zwrotu towaru-zwrotu kosztów oraz transparentności komunikacji dla klienta że są pośrednikiem i misie nie są terapeutyczne bo żaden terapeuta tego nie widział, tylko jest to wyrób z chińskiej fabryki. Na potwierdzenie moich słów w załączniku zdjęcia metki otrzymanego towaru oraz śledzenie dostawy. (czytaj więcej)
Firma Catalina nie zwróciła mi środków na konto za zwrócony towar. nr zwrotu: R/Mod/2025/09/30/57393. Pisałam wielokrotnie w tej sprawie maile natomiast firma cały czas odpisuje na zasadzie ze zwrócą środki za kilka dni i tak już ponad miesiac czasu nic się nie dzieje. Zwróciłam się z pomocą do rzecznika praw konsumenta, prawnika oraz kolejno planuje zgłosić sprawe do inspekcji handlowej bo patrząc na fora internetowe widzę ze nie jestem jedyna pokrzywdzona. (czytaj więcej)
W dniu 14.11 około godziny 21:00 odebrałem zamówiony przez internet (przez konto klienta sklepu RTV EURO AGD) komputer. Okazało się, że nie działa, w ogóle się nie uruchamia. Sklep był czynny do 22:00, więc wróciłem ze sprzętem następnego dnia po otwarciu o 10:00, aby dokonać jego wymiany. Okazało się, że to niemożliwe, zaś opis na wszystkich stoiskach, że "możesz zrealizować zwrot lub wymianę w ciągu 14 dni / lub 30 dni, jeśli masz konto klienta" (zdjęcie w załączeniu) nie dotyczy sytuacji, kiedy opakowanie zostało już otwarte. Przyjęto sprzęt do naprawy, wydano zgłoszenie reklamacyjne (wbrew opisowi przez nikogo nie podpisane, ode mnie też nie oczekiwano żadnego pokwitowania) i powiedziano, że odezwą się za 3 tygodnie, aby ewentualnie zwrócić ten sam komputer po naprawie. Zamówiłem komputer skuszony reklamą, ponieważ mój poprzedni zepsuł się po 15 latach. W efekcie nie mam ani komputera, ani pieniędzy, a i tak muszę od kupić kolejny nowy, bo nie mogę działać bez komputera przez 3 tygodnie. Po 3 tygodniach zapewne dostanę ten sam, który od początku się psuł. Czy naprawdę w RTV EURO AGD rękojmia przestaje działać od momentu otwarcia opakowania?(czytaj więcej)
Zamowienie złożone dnia 17.10.2025 na produkt: Auto R/C Lamborgini Sian FKP 37 Rastar 1:14 Czerwone na pilota (12798) EAN 5905214978716 na kwote 136zł. Dostawa do paczkomatu, darmowa. Produkt nigdy nie został wyslany. Po kontakcie mailowym oraz wysłaniu pisemnej rezygnacji z zamówienia, pieniadze nie zostaly zwrocone oraz kontakt ze sklepem się urwał(czytaj więcej)