- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Stanowczo przestrzegam przed sklepem Byroza. Zamówiłam buty, rzekomo polskiej produkcji z naturalnej skóry,które po otwarciu śmierdziały tak intensywnie chemikaliami, że musiałam je wynieść z domu, bo zapach wywoływał ból głowy. Był to najgorszej jakości plastikowy towar z Chin. Nawet kalosze wykonane są z lepszego materiału.Reklamacja została potraktowana w sposób skrajnie nieprofesjonalny. Sklep próbował wymusić na mnie częściowy zwrot ceny i przerzucić koszty odesłania wadliwego towaru – mimo że prawo jednoznacznie wskazuje, że to sprzedawca ponosi koszty reklamacji produktu niezgodnego z umową. Zachowanie sklepu oceniam jako lekceważące, nieuczciwe wobec klienta i absolutnie niezgodne z podstawowymi zasadami sprzedaży. Moje doświadczenie pokazuje, że ten sklep nie szanuje konsumentów i nie stosuje się do prawa. Zdecydowanie odradzam zakupy(czytaj więcej)
Chciałabym anulować dzisiaj zakupiony przedmiot o godzinie 16.47, ponieważ paczka nie przyjdzie na czas mimo, że na stronie pisze, że wysyłka do 24h to 100% kupujących otrzymało paczki po 30/40stu dniach oraz sklep ma same złe opinie i nie da się z nim skontaktować. Paczka została dopiero dziś zamówiona i nie jest jeszcze wysłana dlatego uważam, że anulowanie jej nie będzie stwarzało żadnego problemu. Bardzo uprzejmie proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy - była to kwota 154,98zł. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
dzień dobry, w załączeniu screen mailów z firmą CATALINA, która nie dokonała zwrotu za 2 szt sukienek - Zwrot numer R/Mod/2025/09/10/56582 Szczegóły transakcji z dnia 28.08.2025 Odbiorca wpłaty: Catalina sp. z o.o. Kwota transakcji: 276,00 PLN Opis: Zamówienie nr: 206238 Dnia 09 grudnia 2025 10:42 Moda Catalina napisał(a): Dzień dobry, dzisiaj prześlę potwierdzenie przelewu do godziny 20.00. W dniu 2025-12-07 16:15, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Nadal brak wpłaty. Jutro sprawa trafi na policję i UOKiK Dnia 13 listopada 2025 09:29 Moda Catalina napisał(a): Dzień dobry, dziękuję za informację, przekazuję wiadomość do osoby realizującej przelewy aby dzisiaj był wykonany. W dniu 2025-11-12 09:47, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Dwie sukienki jak na zwrocie Dnia 12 listopada 2025 09:36 Moda Catalina <sklep@modacatalina.pl> napisał(a): Dzień dobry, czy z zamówienia była zwrócona jedna sukienka Olivia? W dniu 2025-11-10 09:04, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): tak, ile razy mam wyjaśniać sytuację. Kiedy przelejecie kasę. w środę podejmuję odpowiednie kroki prawne. Nie będziecie oszukiwać, bo z tego co widzę nie jestem jedyna. Dnia 07 listopada 2025 12:09 Moda Catalina <sklep@modacatalina.pl> napisał(a): Czy dwie sukienki? W dniu 2025-11-07 10:19, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Tak, w formularzu było zaznaczone co zwracam Dnia 07 listopada 2025 08:19 Moda Catalina <sklep@modacatalina.pl> napisał(a): Dzień dobry, czy z zamówienia były zwrócone dwie sukienki? W dniu 2025-11-06 20:45, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Mamy 6 listopada i pieniędzy nie zwróciliście. Myślę że rozpocznę odpowiednią akcje promującą na waszym fb. Jak tak można czekam od września. Jesteście oszustami Dnia 30 października 2025 09:20 Moda Catalina napisał(a): Dzień dobry w ciągu 2 dni roboczych przelew będzie zrealizowany. Niestety muszę wrócić do papierowego formularza zwrotu, ponieważ osoba otwierająca paczkę nie zaznaczyła w systemie online zwrotów kwoty zwrotu. Bardzo przepraszam za powstałą sytuację. W dniu 2025-10-29 21:42, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Dzień dobry. Pieniążki do tej pory nie zostały zwrócone. Proszę o natychmiastowy zwrot. W przeciwnym razie sprawa trafi na policję Monika Anuszewska Dnia 23 września 2025 16:34 ModaCatalina napisał(a): Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2025/09/10/56582 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni. Do tej pory brak zwrotu za zwrócony towar.(czytaj więcej)
W dniu 15.11.2025 ruszyła promocja na bluzy firmy ATROPHY, cena za jedną bluzę wynosiła 99 zł . Zakupiłam dwie bluzy rozmiar L- kolor grafitowy. Otrzymałam jedną bluzę, płacąc za dwie plus wysyłkę. Napisałam do firmy wiadomość na mailu opisując sytuację, poproszono mnie o zdjęcie etykiety tej jednej bluzy oraz zdjęcie bluzy. W następnej wiadomości zaproponowano mi zwrot środków lub wybór bluzy z nowej kolekcji, gdyż tamte podobno już wyczerpały. Wybrałam opcję wybór nowej bluzy oraz rozmiar. Nie otrzymałam ani jednej wiadomości gdzie znajduje się ta bluza, czy jest wysłana . Napisałam wiele wiadomości do firmy z prośbą o rozwiązanie sprawy, za każdym razem albo zostałam olana albo prosili o nr zamówienia, który podałam . Do tej pory nie mam ani informacji czy otrzymam wybraną przeze mnie bluzę lub zwrot środków za bluzę której nie otrzymałam . Z firmą jest brak kontaktu, nie odpisują na maile- a ilość moich maili do nich jest bardzo dużo, nie mają też podanego nr do kontaktu, co utrudnia też porozumiewanie się, wiadomość napisałam również na ich instagramie, też bez odzewu. Oczekuję wysyłki bluzy na którą się umawialiśmy w wiadomości mailowej lub zwrot środków. (czytaj więcej)