Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-11-21 godz: 22:47
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Otwarta

samsungs25 ultra

dnia 15.10.2025 przeslalem na konto biura internetowego Dariusz Dulak 4099 pln za telefon samsungs25 ultra który to proponowany jest na stronie telfy.pl jako sprzęt powystawowy . miał być dostarczony w ciągu 5dni roboczych. po upływie tego czasu wysłałem maila z zapytaniem o realizacje. otrzymałem odpowiedz ze jest im przykro i ze potrzebują kilka dni roboczych. gdy minął tydzień ponownie wysłałem maila z zapytaniem i odpowiedz brzmiała ze do końca tygodnia dostane telefon. gdy napisałem ze odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy nie ma żadnej odpowiedzi. do dziś nie mam telefonu pieniędzy mam wszystkie maile i dowod wplaty. oczekuje albo telefonu za ktory zaplacilem albo zwrotu pienidze w kwocie 4099pln(czytaj więcej)

2025-11-21 godz: 17:21
Od
avatar-urlI.O.
Publiczna
Otwarta

Opłacone zamówienie i brak wysyłki

30.10.2025 zamówiłam i opłaciłam zamówienie. Od tej foty jestem non stop zbywana. Wysłano mi pseudo fakturę za zamienię, nie ma danych firmy na fakturze, brak NIP-u. Jest tylko logo pretty woman butik. Złączam screen. W wiadomościach prywatnych osoba która odpisuje na messenger, zbywa mnie 3 tydzień. Mało tego zamówiłam dwie rzeczy, jedna pozycja na stronie była za 0.00zl w wiadomościach pani mnie wyśmiewa że chciałam coś kupić za 0zl a to był błąd na ich stronie. Niby wszystko byłoby ok ale tej pseudo fakturze jest wpisany produkt za 0zl. Sprawdziłam na grupach na Facebook i nie jestem pierwszą osobą która zamówiła produkt i go nie otrzymała. Gdy piszę wiadomości nikt mi nie odpisuje a w tym samym czasie pisze do nich z innego konta że chce coś niby kupić to odpisują od razu. Mało tego na grupie na Facebook sprzedają rzeczy z podrobionym znakiem handlowym, repliki, podróbki. Nie chcą zwrócić mi pieniędzy. Towaru również nie mają w planach wysłać, obawiam się że w ogóle nie mają go na stanie. Proceder podchodzi pod @pralnie pieniędzy”. Oczywiście do urzędu skarbowego również ich zgłoszę, tak sam do Celno Skarbowej za te podroby. (czytaj więcej)

2025-11-21 godz: 17:16
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Brak uwzględnienia reklamacji

02 października złożyłam zamówienie, opłaciłam należność a towaru nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Ktoś kto odpisuje na maile nawet nie potrafi się przedstawić, brak kontaktu telefonicznego. Korespondencja mailowa jest ograniczona, jakby ktoś nie rozumiał zasad kupna i sprzedaży. Ktoś odpisuje, że towar wysłany lub, że może jeszcze wyślą towar oraz oferują rekompensatę w wysokości 50 zł - całość transakcji to kwota 109,98. Kłamią, że wysyłają towar lub zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany, jednak wszystko wygląda jak oszustwo i rozciągają w czasie bezsensownymi odpowiedziami z maila reklamacjeecomm@gmail.com Spawa powinna skończyć się na zgłoszeniu i blokadzie tego typu sklepu/ praktyk. Oczekuję natychmiastowego przelewu na dane podawane w treści maili reklamacyjnych. (czytaj więcej)

2025-11-21 godz: 16:18
Od
avatar-urlA.T.
Publiczna
Otwarta

Zwrot kosztów za zamówienis

Zwróciłam torebkę brak zwrotu pieniędzy odpowiedz ze przesyłka dotarła ale produktu w niej nie było(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >