- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Dzień dobry. W sklepie snoopy-sklep.pl zamówiłam 5 opakowań klocków o wartości 719,94, które miały być prezentem bożonarodzeniowym. Niestety jakość klocków, a także sposób ich zapakowania sprawia, że na prezenty się nie nadają. 22 grudnia wysłałam do sklepu snoopy-sklep.pl na email prośbę o przesłanie trzech etykiet zwrotnych (przesyłka dotarła w 3 paczkach), ponieważ mam prawo odesłać przesyłkę. Do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi, a w środę mija 14 dni do kiedy mogę odesłać paczki. Dziś wysłałam do Państwa ponownie prośbę o wysłanie etykiet, tym razem na oba adresy email, aby na pewno dotarły (snoopysklep@gmail.com oraz sklep@snoopy-sklep.pl). Bardzo proszę o zwrot pełnej kwoty jaką zapłaciłam za zamówienie na nr konta, z którego dokonałam przelewu. Wysyłam do Państwa wiadomość także przez ten portal, ponieważ jak już pisałam do tej pory nie otrzymałam od Państwa odpowiedzi. Uważam, że nie jest uczciwe ze strony sklepu nie informowanie nabywcy o tym, że towar jest sprowadzany z Chin. Klient jest wprowadzany w błąd poprzez informację że towar zostanie wysłany w 24 h, ale że trzeba na niego czekać do 45 dni roboczych już informacji nie ma. Okazuje się, że jeszcze klient ponosi koszty opłat za cło. (czytaj więcej)
Wiktoria, z uwagi na konieczność obrony moich praw, musiałem opłacić abonament na kolejny miesiąc, dlatego oczekuje zwrotu 14 zł i 90 groszy, dodatkowo wzywam was do zapłaty kwoty 270 tysięcy złotych z powodu wyrządzonych szkód.(czytaj więcej)
Tomasz, z uwagi na konieczność obrony moich praw, musiałem opłacić abonament na kolejny miesiąc, dlatego oczekuje zwrotu 14 zł i 90 groszy, dodatkowo wzywam was do zapłaty kwoty 270 tysięcy złotych z powodu wyrządzonych szkód.(czytaj więcej)
W dniu 26.11.2025 zawarłam umowę sprzedaży ze sklepem internetowym Serum Studios i złożyłam zamówienie na bluzę, za którą zapłaciłam kwotę 254 zł za pomocą płatności BLIK. W momencie składania zamówienia na stronie sklepu podana była informacja o czasie realizacji 5–6 dni roboczych, która miała istotny wpływ na moją decyzję zakupową. Po dokonaniu płatności termin ten został jednostronnie zmieniony przez sprzedawcę na około miesiąc, bez mojej zgody. Pomimo upływu ponad miesiąca od zawarcia umowy towar nie został wysłany, a status zamówienia pozostaje niezmieniony. Sprzedawca nie udziela odpowiedzi na wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail. Opisane działania stanowią wprowadzenie konsumenta w błąd co do istotnych warunków umowy, a także niewywiązanie się sprzedawcy z obowiązku realizacji zamówienia w deklarowanym terminie, co narusza ustawę o prawach konsumenta oraz zasady uczciwych praktyk rynkowych. W związku z powyższym wnioskuję o podjęcie działań wobec przedsiębiorcy oraz o interwencję w celu ochrony praw konsumentów.(czytaj więcej)