Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2024-04-27 godz: 13:23
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo. Brak zwrotu pieniędzy.

Zostałam oszukana przez firmę Catalina. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie 1500zł. za zwrócony towar. Zwrot powinnam otrzymać maksymalnie do 4 kwietnia. Po skierowaniu zapytania kiedy mój zwrot zostanie zrealizowany, nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Wskazany numer telefonu też jest nieaktywny. Jedyne, co mi pozostało to zgłosić sprawę na policję i dochodzić zwrotu pieniędzy na drodze sądowej. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. To zwykli oszuści. (czytaj więcej)

2024-04-27 godz: 11:00
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Otwarta

Kradzież

Zamówiłam łóżko w grudniu 2023, nie otrzymałam ani łóżka ani zwrotu pieniędzy. Po walkach dostałam maila żeby wypełnić dokument odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru, co jest nieadekwatne, bo towaru nie dostałam. Żądam zwrotu pieniędzy. Jeśli nie otrzymam sprawę skieruje na policję i do sądu żądając również odsetek.(czytaj więcej)

2024-04-26 godz: 14:12
Od
avatar-urlT.Ł.
Publiczna
Otwarta

Towar niezgodny z zamówieniem - brak formularza zw

Kent Devoir - Płaszcz Prestige × 1 Niebieski / XL. Zakupiłem taki oto płaszcz przez internet w Butiku modowym Anna Kraków 23.03.2024r. za 349zł. przelewem - i o dziwo 05.04. otrzymałem płaszcz z Hongkongu, a miał być szyty ręcznie - z Polski bardzo dobry gatunkowo, a jest to... Nie mogłem sprawdzić towaru od razu u kuriera, bo byłem nieobecny. Próbowałem się skontaktować meilowo - otrzymałem odpowiedź, że towaru nie mogę zwrócić - nie podano mi adresu zwrotu, w przesyłce nie było formularza zwrotu towaru; Mogę liczyć na 20% zwrotu zapłaconej kwoty. Proszę zatem o pomoc. Sugestię co mogę, co mam zrobić. Pozdrawiam. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2024-04-26 godz: 08:34
Od
avatar-urlI.Ł.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy

Zakupiłam ubrania w sklepie internetowym QUIOSQUE.PL prowadzonym przez "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA, NIP 554-023-34-43. 30 marca 2024 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. zapłaciłam za dwie sukienki i dwie bluzki oraz kurtkę Towar otrzymałam w całości w dniu 4.04.2024 r. Natomiast 5.04.2024 roku zwróciłam dwie bluzki oraz sukienkę poprzez InPost. Dostałam potwierdzenie z InPost że paczka została dostarczona do QUIOSQUE.PL i odebrana w dniu 08.04.2024 r. . Należny zwrot pieniędzy powinnam dostać 22.04.2024 r. W dniu 23.04.2024 r. napisała email do tej firmy "Do dnia dzisiejszego tj. 23.04.2024 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zgodnie z Państwa polityką zakupów już 14 dni minęło. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone rzeczy." Otrzymałam w tym dniu informację, że "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, że Pani zwrot został zaakceptowany i zlecony do naszego zespołu księgowości w dniu 18.04.2024. Środki wkrótce zostaną zwrócone. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas realizacji zwrotu. Pozdrawiamy, Zespół QUIOSQUE" W dniu 25.04.2024 r napisałam ponownie aby zwrócono mi pieniądze - "Dzień dobry, Proszę o zwrot pieniędzy z zwrócony towar. Skoro Państwo zleciliście w dziale księgowości zwrot do mnie pieniędzy to dlaczego ten zwrot nie został dokonany. Jest już tydzień po. Jeżeli nie otrzymam pieniędzy sprawę skieruje do rzecznika konsumenta. Nie zgadzam się na obracanie moimi pieniędzmi. Jestem gotowa sprawę skierować do prokuratury. Jest to przetrzymywanie cudzych pieniędzy i obracanie nimi." Otrzymałam odpowiedź - "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, że środki pojawią się u Pani na koncie w ciągu najbliższych dni. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Zapewniamy, że środki wrócą na konto. Przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za wyrozumiałość. Z wyrazami szacunku Zespół QUIOSQUE ". Niestety pieniędzy nie otrzymałam, a przeraziły mnie komentarze innych użytkowników w Internecie, którzy w ogóle nie otrzymali zwrotu pieniędzy. Należne mi pieniądze to kwota 539,97 zł.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >