- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Towar zakupiony poprzez strone internetowa na fakture na jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, zakup nie zwiazany z dzialalnoscia zawodowa w dniu 01/12/2025 dostarczony przez ich kuriera 02/12/2025, niestety nie pasowal i postanowilem udac sie do sklepu aby zwrocic 04/12/2025, sprzedawca odmowil poniewaz towar posiadal slady uzytkowania, a przepisy mowia wyraznie ze zakup zdalny ma 14 dni na odstopienie od zakupu nawet gdy towar mial znaki uzywania, serwis podjol probe zamontowania czesci w moim aucie i po nie udanej probie powiedzieli ze czesc nie pasuje. w zalaczeniu kopia faktury oraz zrzut z ekranu z strony sprzedawcy z zazaczonym zamowieniem. (czytaj więcej)
Zamówiliśmy w Leroy Merlin Pleszewska 1, 61-136 Poznań remont kuchni z demontażem i montażem. A ostatecznie, demontaż i montaż wypadli fatalnie. Poszliśmy do Leroy Merlin, a oni powiedzieli, że wszystko jest zrobione, ale za to, czego nie dokończyli, trzeba zapłacić, więc po co płacić, skoro już za to zapłacono, a ci, którzy wykonali montaż,A demontaż został zablokowany A dostawa zamówień jest okropna, zamówiliśmy wszystko na tę samą datę i godzinę, część zamówienia dotarła w jednym terminie, a druga część dwa lub trzy tygodnie później, chociaż zamówiliśmy na ten sam termin, a oni zrobili to inaczej(czytaj więcej)
W listopadzie 2024 r złożyłem reklamację wkrętaka elektrycznego na gwarancji w sklepie Biedronka nr B5214 z żądaniem wymiany lub naprawy.Firma bez uzgodnienia ze mną zdecydowała o zwrocie gotówki.Nadmieniam , że w tym czasie takie wkrętaki nadal były w ofercie internetowej sklepu home .biedronka ale już w wyższej cenie.Ponieważ reklamacja została rozpatrzona niezgodnie z moimi oczekiwaniami poprosiłem o zwrot mojego kompletnego wkrętaka ponieważ jestem w stanie naprawić go własnym kosztem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu.Oczekuję rozpatrzenia reklamacji zgodnie z moimi oczekiwaniami tym bardziej, że takie wkrętaki nadal są w ofercie Biedronki. (czytaj więcej)
Przesyłka zwrotna do zamówienia została dostarczona dn. 21.10.2025 r. Przypominam, że minął już ustawowy termin na dokonanie zwrotu płatności. Wobec nie uregulowania przez Panią należności, wzywam do zapłaty w terminie do 5 dni roboczych.(czytaj więcej)