- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry Napotkałem problem z urządzeniem jakim jest projektor marki Overmax Multipic 5.1. Od dłuższego czasu zaczęły pojawiać się coraz większe zabrudzenia wewnątrz sprzętu, nie możliwe do wyczyszczenia bez rozbierania sprzętu. Oczywiście mógłbym to zrobić, ale przy takiej operacji sprzęt straciłby gwarancję. Przez cały czas sprzęt był czyszczony specjalnymi ściereczkami z mikrofibry czy też zalecanymi płynami do soczewek. Również całe urządzenie raz w miesiącu było przedmuchiwane sprężonym powietrzem. Udałem się do sklepu i powiedziałem jak sprawa wygląda. Gwarancja oczywiście odrzucona i cała wina zwalona na mnie, oraz że mam ponieść koszt czyszczenia 430 zł. Co za tym idzie, dodatkowo odebrali mi gwarancję: serwis uznał że urządzenie w takim stanie nie może być już na gwarancji: Automatycznie poprosiłem aby przyjęli to urządzenie raz jeszcze, tym razem na rękojmi. Pani oczywiście zatwierdziła w przekonaniu że oni i tak to odrzucą. Oczekuję po prostu zwykłego wyczyszczenia sprzętu. Nie chce zwrotu gotówki, nowego sprzętu ani nic takiego. Ale to jest nie możliwe żeby kasować połowy ceny projektora za czyszczenie. Dodatkowo, wątpię żeby sprzęt w pełni sprawny, mógł zabrudzić się od środka w taki sposob. (czytaj więcej)
Po 3 miesiącach oczekiwania na zamówiony i opłacony ekogroszek oczywiście brak dostawy mimo kontaktu i zapewnień, że będzie dostarczony. Zgłoszenie problemu i anulowanie przez pracownika zamówienia po czym brak zwrotu gotówki. Brak kontaktu telefonicznego i mailowego.(czytaj więcej)
Zakupiony towar odesłałam do sklepu, zwrot został zarejestrowany 25.08.2025r. Pisałam do sklepu, wysłałam wezwanie do zapłaty (e-mail) za zwrócony towar 12.09.2025r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami(czytaj więcej)
Dzień dobry, Przedsiębiorca nie zwraca środków mimo ze od przyjecia przez nich zwrotu mija juz 32 dzień. Zamówienie odebrałam 06.08 Zwrot wykonałam 12.08 i dostałam powiadomienie 14.08 o otrzymaniu przez Stone Skirts zwrotu. Dnia 01.09 poinformowałam ze nie otrzymalam zwrotu środków i poprosiłam o status. Na obsludze klienta napisali ze przekazali prośbę do działu księgowości. Dnia 07.09 ponownie napisałam ze nie otrzymalam zwrotu i znowu mi odpisali ze przekazali do księgowości. Dnia 11.09 ponownie napisałam o zwrot środków I ponownie mi napisali ze pieniadze na pewno wroca na moje konto, jednak nadal nie zrobili zwrotu. Uprzedzalam ze zglosze sprawe do uokiku i bede podejmowac kolejne kroki jesli zwrot nie pojawi sie na koncie do 12.09. Zwrot środków mial byc na kwote 149 zlotych. Chcę aby Przedsiębiorca zwrócił mi srodki wraz z ustawowo należnymi odsetkami za opóźnienie.(czytaj więcej)