Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm
Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń do nas
Jesteśmy dostępni w dni powszednie od 10:00 do 16:00. Poza tymi godzinami możesz zostawić nam wiadomość, a my oddzwonimy jak tylko będziemy mogli.Opłata za połączenie z telefonem stacjonarnym zgodna z posiadaną taryfą.Dowiedz się więcej >

Najnowsze sprawy

2024-07-26 godz: 12:51
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Firma nie wysyła towaru i nie oddaje pieniędzy za niedostarczony towar.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

zwrot towaru

w dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.Jura(czytaj więcej)

2024-07-26 godz: 08:16
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar

Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie zakupu oraz zwrotu towaru W butiku Fashion Style zakupiłam sukienkę za kwotę 179 zł , którą chciałam odesłać następnego dnia. Niestety, właścicielka nie zgodziła się na tak szybką wysyłkę i poprosiła, abym odesłała towar dopiero za tydzień. Postąpiłam zgodnie z jej instrukcjami i wysłałam sukienkę tydzień później. Niestety, mimo upływu 14 dni, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Codziennie staram się interweniować, jednak jestem zbywana i nie otrzymuję żadnej reakcji. Obawiam się, że jestem jedną z wielu osób, które zostały oszukane w ten sposób. Bardzo proszę o Państwa pomoc w tej sprawie. Liczę na reakcję i wsparcie, aby móc odzyskać swoje pieniądze. Dziękuję z góry za poświęconą uwagę. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia

W dniu 7 lipca 2024 dokonałem zamówienia w sklepie internetowym Bricomarche. Był to parasol ogrodowy wartości 179pln, za który zapłaciłem od razu za pomocą BLIK. Sklep realizujący - Bricomarche Sulechów, ul. Południowa 5A. W dniu 08.07.2024 zamówienie zostało anulowane przez sklep "z powodu błędu systemowego" z adnotacją, że środki zostaną zwrócone w ciągu dni 14. Termin ten przeminął, próbowałem kontaktować się z firmą poprzez dedykowany formularz zamieszczony na stronie - brak odpowiedzi. Proszę zwrócić mi moje pieniądze, nadmieniam że nie jest to zwrot czy rezygnacja z zakupu tylko zamówienie zostało ANULOWANE PRZEZ SKLEP z powodu błędu to dlaczego zapłacona kwota jest przetrzymywana przez tak długi okres?(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >