Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-20 godz: 07:32
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Otwarta

Brak odpowiedzi na reklamację

Zamówiłem sweter w rozmiarze 2XL, a otrzymałem produkt wielkości S. Opakowanie miało naklejkę 2XL, ale otrzymałem towar w rozmiarze jak dla dziecka. Zgłosiłem to do firmy Modario z prośbą o propozycję rozwiązania problemu i po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem na podany na stronie telefon, ale automat odpowiada, że połączenie nie może być zrealizowane. Wcześniej nie było problemu z szybkością odpowiedzi na e-mail i wszystko wskazywało, że firma jest ok. Od momentu pojawienia się problemu zapadła cisza. (czytaj więcej)

2025-12-19 godz: 17:15
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Otwarta

Połowa pustej fotoksiazki

Witam serdecznie. Zamawiałem fotoksiążkę 60 stron i połowa jest pusta. Zrobiłem projekt na aplikacji, przejrzałem, na każdej stronie było jakieś zdjęcie i zaakceptowałem. Niestety z powodu ich problemów technicznych połowa zdjęć im się nie załadowała i nie wydrukowali. Nie zostałem o tym poinformowany. Zamówienie zrobili o przysłali połowę zdjęć a zapłaciłem za całość. Pisałem do nich z prośbą o wydrukowanie jak się należy na wszystkich stronach lub zwrot pieniędzy lecz mi odmówili i zaproponowali 25%upustu na następne zamówienie. Dlaczego ja mam ponosić koszty za ich problemy techniczne Iza nie wykonanie usługi jak się należy. Zapłaciłem za 60 stron A wydrukowali 32.(czytaj więcej)

2025-12-19 godz: 14:27
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówienia o kontaktu

Dnia 15 grudnia zamówiłam przesyłke miała być wysłana do 5 dni roboczych, jest to bardzo ważna pilna rzecz. Piszę maile żadnego numeru do śledzenia, przysyłane są te same wiadomości email mam wrażenie automatycznie. Chce zwrotu pieniędzy i to w trybie natychmiastowym. Ta firma praktykuje kłamstwem skoro ma być wysłana to powinna być i dostarczona jak najszybciej. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy nie chce tej paczki nie chce żadnych rabatów tylko moje pieniądze.(czytaj więcej)

2025-12-19 godz: 13:54
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja kurtki ze zmechaconymi rękawami

Zgłosiłam reklamację kurtki zakupionej w dniu 13.01.2025 r. Za ok.330 zł. Kurtka była użytkowana sporadycznie (w przeciągu zaledwie 3,5 miesiąca: połowa stycznia, luty, marzec, listopad) założona była zaledwie kilka razy bo była noszona na zmianę z innymi okryciami wierzchnimi. Nie była nawet prana, a mimo to rękawy wykonane ze ściągacza dzianinowego są bardzo widocznie zmechacone po wewnętrznej stronie. Kurtka nie była tania więc za taką kwotę oczekuje się lepszej jakości niż na 3,5 miesiąca sporadycznego użytkowania. Aktualnie nie nadaje się ona dla mnie do użycia. Wstyd w czymś takim chodzić. Reklamacja złożona 03.12.2025 r została przez sklep odrzucona w dniu 18.12.2025r. Stwierdzono że „zmechacenie ma charakter eksploatacyjny i powstaje w wyniku normalnego użytkowania. Nie stanowi to wady produkcyjnej ani materiałowej lecz jest. Naturalną cechą użytkową tkaniny i nie wpływają na właściwości użytkowe kurtki ani jej funkcjonalność.” To jak to jest, że posiadam wiele ubrań ze ściągaczami które są wielokrotnie noszone i prane od lat i tych zmechaceń nie posiadają? Ewidentnie to jednak zbyt słaba jakość zastosowanej tkaniny albo zastosowanie nieodpowiedniej do takiego przeznaczenia. Oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >