- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Dnia 30.09.2025r. zamówiłam 3 sztuki perfum. Zamówienie zostało natychmiastowo opłacone online (łączna kwota 137.50 zł). W dniu 03.10.2015 r. otrzymałam zamówienie, ale niekompletne - zamiast 3 produktów, w opakowaniu znajdował się jeden. Niezwłocznie skontaktowałam się z biurem obsługi i zamówienie zostało rzekomo poddane ponownej weryfikacji. Od tego momentu jestem traktowana zupełnie niepoważnie. Przypominam się o zaistniałej sytuacji co tydzień i z taką samą częstotliwością jestem zwodzona, że produkty zostaną w ciągu kilku dni wysłane, co oczywiście nie ma miejsca. Początkowo twierdzili, że transakcja przebiegła zgodnie z planem i nie doszło z ich strony do błędu, ponieważ w systemie widnieje, że wysłali 3 perfumy, co jednak nie jest prawdą. Po kilku tygodniach upominania się o "swoje" w końcu otrzymałam odpowiedź, że wyślą 2 zaległe perfumy. Nie wysłali do tej pory. Sytuacja trwa 2 miesiące. Rozumiem, że trudno udowodnić taką nieścisłość, ale myślę, że choćby waga przesyłki może być potwierdzeniem. Zupełnie inną wagę będzie miała przesyłka zawierająca jeden perfum, a inną - trzy. Oczekuję od firmy natychmiastowego wysłania 2 sztuk perfum lub zwrotu gotówki.(czytaj więcej)
Na stronie internetowej sklepu Byroza Warsaw kupiłam sweter z kaszmiru o wartości 229 zł (był przeceniony!!!). Nazwa firmy sugerowała, że to butik warszawski. Otrzymałam towar z Chin, niezgodny z zamówieniem. Sweter z plastiku i do tego rozmiar dużo mniejszy! Zgodnie z polityką zwrotów firmy wystąpiłam o formularz zwrotu i dowiedziałam się koszt przesyłki zwrotnej stanowi równowartość zamówienia tj. 230 zł. Firma nie informuje o tym na swojej stronie!!! Po tym incydencie czytałam opinie o sklepie na forach internetowych i nie jestem jedyną osobą, która straciła w ten sposób pieniądze. Oczekuję wskazania przez tę firmę adresu do wysyłki zwrotu na terenie Polski i zwrotu środków.(czytaj więcej)
W dniu 28 lipca 2025 roku złożyłam zamówienie na 2 sukienki na łączna kwotę 528 zł. Zamówienie okazało się nie trafione i w dniu 7 sierpnia zgłosiłam zwrot przez arkusz na stronie sklepu CATALINA i w tym samym dniu wysłałam paczkę pocztą priorytetową. Otrzymałam na e-maila potwierdzenie zwrotu które zostało zarejestrowane u nich po nr R/mod/2025/07/07/55538. Po mojej interwencji w dniu 21 sierpnia otrzymałam wiadomość że zwrot został zaakceptowany i za kilka dni otrzymam zwrot pieniędzy, jednak po wielu moich interwencjach i ich obietnicach zwrotu pieniędzy nie otrzymałam do dnia dzisiejszego.(czytaj więcej)
W dniu 1.11.br. zakupiłem, poprzez stronę internetową ducencen.com, buty reklamowane jako "oryginalne australijskie buty ortopedyczne". Przesyłkę, po dokonaniu zapłaty, odebrałem 5.11 od kuriera firmy Pocztex. Tego samego dnia, po obejrzeniu przesłanych butów postanowiłem je zwrócić. Zgodnie z "Polityką zwrotu" określoną na stronie sprzedającego akceptowany jest taki zwrot, ale żeby go dokonać należy skontaktować się z działem obsługi (service@ducencen.com) w celu uzyskania adresu na jaki ma być dokonany zwrot. Tak też uczyniłem i tego samego dnia, zamiast adresu, otrzymałem informację, że sprawa została przekazana do wyjaśnienia, do działu obsługi klienta. Ponieważ uważałem, że nic w tej sytuacji nie trzeba wyjaśniać, poprosiłem ponownie o podanie adresu do zwrotu i znowu dostałem informację, że sprawę przekazano do działu obsługi. Do dnia dzisiejszego jednak nie otrzymałem tego adresu, a moje kolejne ponaglenia pozostały bez odpowiedzi. Oczekuję więc od sprzedającego niezwłocznego przesłania mi dokładnego adresu do zwrotu zakupionego towaru i tym samym zrealizowania przysługującego mi prawa odstąpienia od zakupu.(czytaj więcej)