Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-05 godz: 04:06
Od
avatar-urlI.D.
Publiczna
Otwarta

Telefony nie działają zawieszają sie

Kupiłem dwa takie same telefony w Orange na raty bez abonamentu telefony się nie nadają do użycia zawieszają się wyłączają wyświetlacz nie reaguje gdy ktoś dzwoni jak już się uda odebrać połączenie telefony wariują sama włącza się muzyką często jest tak że telefony wybierają same numery odsyłałem jej do serwisu redmi do Piaseczna nic nie robią tylko zwracają telefony w rozmowie telefonicznej informują że ten model tak ma i tyle że nic z tym nie zrobią telefony leżą nieużywane a raty muszę płacić Orange twierdzi że to tak już musi być i nic z tym nie da się zrobic oczekuje wymiany na inny model nawet z moją dopłatą model telefonów to REDMI 14C(czytaj więcej)

2025-12-05 godz: 00:53
Od
avatar-urlR.L.
Publiczna
Otwarta

Nieuczciwa działakność

Zamówiłem średni czerwony bukiet róż na dzień 21.11.25r. a dostarczono dopiero w dniu 24.11.25r. w stanie zamrożonym w zamarzniętej wodzie i nie zgodny z moim zamówieniem. Zamówiłem też małego misia z serduszkiem którego nie dostarczono. Sprzedający odmówił zwrotu poniesionych kosztów. Od firmy otrzymałem propozycję 15% zwrotu za przesyłkę. Domagam się zwrotu całych poniesionych kosztów. Firma to Kwiatowa Przesyłka Sp.K R. Chwaściński, S. Barański ul. Niedżwiedzia 29B 02-737 Warszawa tel. 22 256 53 10, 531111483(czytaj więcej)

2025-12-04 godz: 19:10
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Problem z dostawą

Sprawa dotyczy zamówienia nr 25848 złożonego w sklepie internetowym Pilkomania.pl. W trakcie składania zamówienia korzystałem z wersji mobilnej strony, na której informacje o terminie dostawy były ukryte i niewidoczne, wymagały przewinięcia dwóch pełnych ekranów w bok, co nie jest standardowym ani prawidłowym sposobem prezentowania kluczowych informacji handlowych. W efekcie nie miałem możliwości zapoznania się z rzeczywistym czasem dostawy przed finalizacją zakupu. Po złożeniu zamówienia okazało się, że rzeczywisty termin dostawy wynosi 5–15 dni, co uniemożliwiało otrzymanie towaru w czasie, który był dla mnie istotny. Informacja ta w żaden sposób nie była jasno komunikowana przy zakupie, co uważam za wprowadzenie konsumenta w błąd. Po ustaleniu sytuacji wysłałem do sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz informację, że paczka nie zostanie przeze mnie odebrana. Zrobiłem to zanim przesyłka została faktycznie odebrana przez kuriera. Pomimo tego sklep odmówił anulowania zamówienia twierdząc, że „jest już w drodze”, mimo że status wskazywał jedynie na nadanie etykiety, a realnej wysyłki jeszcze nie było. Sklep upiera się przy konieczności przyjęcia przesyłki i odesłania jej, mimo że odstąpiłem od umowy i wskazałem wyraźne naruszenie po stronie sprzedawcy – brak rzetelnej, widocznej informacji o terminie dostawy, co może stanowić naruszenie obowiązków informacyjnych z ustawy o prawach konsumenta. Sklep dodatkowo nie odniósł się do przedstawionego nagrania potwierdzającego nieczytelność informacji o dostawie w wersji mobilnej. Wnoszę o pomoc w: 1. egzekwowaniu skutecznego odstąpienia od umowy, 2. uzyskaniu zwrotu środków, 3. weryfikacji, czy sklep narusza przepisy dotyczące obowiązków informacyjnych wobec konsumenta. (czytaj więcej)

2025-12-04 godz: 16:56
Od
avatar-urlH.M.
Publiczna
Otwarta

Samsung A56

W dniu 4 października 2025 r. złożyłam w sklepie internetowym Blue-Phone zamówienie nr 50130 na telefon Samsung Galaxy A56 256GB Dual SIM za 1379 zł. Niestety, już na początku pojawiły się problemy. Do 26 października 2025 r. nie otrzymałam zamówionego towaru. Dostałam tylko wiadomość z przeprosinami i obietnicą wysyłki w ciągu 2–3 dni — termin nie został dotrzymany. Następnie kolejny mail z informacją, że telefon „dotrze w nadchodzącym tygodniu”, bez żadnej konkretnej daty. Telefon ostatecznie wysłano dopiero 27.10.2025 r. Po jego otrzymaniu okazało się, że urządzenie posiada blokadę sieci PLAY, co potwierdził autoryzowany serwis Samsunga. Miał to być telefon nowy i bez blokad, więc jest to rażące wprowadzenie w błąd. Złożyłam reklamację, otrzymałam etykietę zwrotną i odesłałam telefon — jednak sklep nie odebrał przesyłki, przez co wróciła do mnie. Nadałam ją ponownie, tym razem przez stronę Blue-Phone, i od 23.10.2025 r. czekam na decyzję sklepu. Do dziś brak jakiejkolwiek odpowiedzi, kontakt jest utrudniony, a reklamacja nie jest realizowana. Zwrot kwoty za telefon Cała sytuacja pokazuje skrajny brak profesjonalizmu, nieuczciwe praktyki i całkowite lekceważenie klienta. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >