- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Witam. Wczoraj dokonałam zakupu narożnika w cenie promocyjnej. Było napisane ze do końca promocji 30 godzin. Wiec zakupiłam, a dziś otrzymałam meila , ze błąd w cenie był i ze anulują zamówienie. Odpisałam na meila , ze skonsultuje to , bo słyszałam, że sprzedawca nie moze zmienić ceny po zakupie. Oczekuje otrzymać swoje zamówienie.(czytaj więcej)
Przygoda z firmą handhouse rozpoczęła się 4 lata temu. Dotychczas układała się dobrze. Do momentu w którym firma nie postanowiła w sposób bardzo okrężny i manipulacyjny próbować podnieść czynsz. Po kolei jednak. Dnia 28.05.2025 otrzymałem mail i informacją że najem trwa już 4 lata w związku z czym chcieliby podnieść kaucję. Z oczywistych względów spotkało się to z moim zdziwieniem, wartość powierzonych sprzętów nie wzrosła, zniszczeń w lokalu z mojej winy brak (było zalanie przez sąsiada 2 lata wcześniej, jednak biuro nie poczuło się do odpowiedzialności w wymianie podłogi, pomimo faktu ubezpieczenia mieszkania). Po dłuższej wymianie maili umówiliśmy się na wizytację, na której w dniu 17.07 dokonano dokładnych oględzin mieszkania. Nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń co do stanu lokalu. Ku mojemu zdziwieniu dnia 18.08.2025 przesłano informację że jednak chcą podnieść kaucję. W załączniku przesłano gotowy aneks, w którym jednym z pierwszych punktów nie jest podniesienie kaucji, a informacja na temat podnoszenia czynszu, o czym wcześniej nie było mowy. Upomniałem się o wykazanie co wzbudziło ich niepokój i uzasadnienie decyzji. Odpowiedzią którą otrzymałem było wypowiedzenie umowy najmu. Wypowiedzenie należy dodać niezgodne z ustawą (brak wskazania przyczyny, nie zachowanie ustawowych terminów). Po otrzymaniu wszystkich informacji firma reprezentowana przez Pana Jarosława Niemczyka "nabrała wody w usta, przestali odpowiadac na maile i smsy licząc że sprawa sama się rozwiąże. Co z resztą im się udało ponieważ uznałem że nie będę współpracować z nierzetelną firmą. Po ostatecznej zgodzie na rozwiązanie umowy najmu zdałem mieszkanie dnia 03.11.2025. Po upłynięciu ustawowego terminu na zwrot kaucji upomniałem się o ten zwrot. Otrzymałem mail że zostanie ona rozliczona dnia 08.12.2025, tak więc firma zaplanowała nieustawowe rozliczenia. Dnia 08.12.2025 otrzymałem przelew opiewający jedynie na część kaucji. Wysłałem do firmy w tej sprawie już 2 maile oraz 2 SMS Firma do dnia 15.12.2025 nie udziela odpowiedzi i stosuje już wcześniej praktykowaną taktykę "ignoruj problem a sam się rozwiąże. Żądam od firmy odesłania bezprawnie zatrzymanych pieniędzy oraz dotychczasowych rozliczeń za media.(czytaj więcej)
Zamówiłem samochód z USA przez tą firmę, poinformowali mnie że raport jest ok i auto warte licytacji więc zostało zakupione 9700 dolarów na ten moment zrobiłem przelew + 2 tys PLN za licytacje(ta kwota jest do zwrotu dla mnie) finalnie auto ma wynieść około 62tys zł pod dom. Dzien po licytacji lub dwa przetłumaczyłem sobie raport i wynika z niego że była szkoda całkowita podczas Poprzedniej kolizji, napisałem o tym do osoby która mną się zajmowała i nic się nie odezwał, następnie napisałem że to jest istotna wada i wprowadzenie mnie w błąd dalej 0 odzewu wczoraj napisałem do tej osoby oraz na meila firmy że chce odstąpić od umowy i chce zwrot całych kosztów, wiadomość przeczytana niema odpowiedzi, jeśli się nie mylę jutro auto wypływa do Polski, chce aby zatrzymać to i zwrócić mi wszystko co do tej pory wydałem . Z góry dziękuję i pozdrawiam.(czytaj więcej)
2.12.2025r zakupiła i opłaciłam zestaw 3 lalek z zespołu K-pop. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki. Po licznych wiadomościach e-mail brak odzewu. Telefon - nie istnieje. Proszę o informację czy przesyłkę otrzymam czy mam żądać zwrotu zapłaty.(czytaj więcej)