Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-20 godz: 17:55
Od
avatar-urlR.G.
Publiczna
Otwarta

Uwaga! naciągacz

Zamówiłem telefon Samsung S25 dnia 6.10.2025, zapłaciłem blikiem z góry. Wysyłka miała być do pięciu dni. Po około pięciu tygodniach od zakupu smartfon nadal nie został wysłany, więc anulowałem zamówienie. Zostałem zapewniony o zwrocie środków, lecz do 20.11.2025 to nie nastąpiło. Za to otrzymałem propozycję podpisania Umowy ugody, wg której pan Dułak chciał zwracać mi przywłaszczone MOJE pieniądze w ratach i jeszcze bezczelnie twierdził, że to jedyny sposób. Rzecznik konsumentów oczywiście odradził podpisywanie czegokolwiek z tym panem. 20.11.2025 wysłałem oświadczenie o odstąpieniu. Po najbliższych dniach podejmę następne kroki prawne (wezwanie do zapłaty). Kontakt tylko mailowy i to, od czasu odkrycia prawdy o przywłaszczeniu pieniędzy, bardzo zdawkowy. Telefon głuchy. Formularze kontaktowe bezużyteczne. W ostatnim mailu jakieś głupie pytania o przynależność i zasady działania grupy poszkodowanych przez pana Dułaka, który sam na swoim blogu kreuje się na pokrzywdzonego. To trzeba mieć tupet.(czytaj więcej)

2025-12-20 godz: 07:32
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Otwarta

Brak odpowiedzi na reklamację

Zamówiłem sweter w rozmiarze 2XL, a otrzymałem produkt wielkości S. Opakowanie miało naklejkę 2XL, ale otrzymałem towar w rozmiarze jak dla dziecka. Zgłosiłem to do firmy Modario z prośbą o propozycję rozwiązania problemu i po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem na podany na stronie telefon, ale automat odpowiada, że połączenie nie może być zrealizowane. Wcześniej nie było problemu z szybkością odpowiedzi na e-mail i wszystko wskazywało, że firma jest ok. Od momentu pojawienia się problemu zapadła cisza. (czytaj więcej)

2025-12-19 godz: 17:15
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Otwarta

Połowa pustej fotoksiazki

Witam serdecznie. Zamawiałem fotoksiążkę 60 stron i połowa jest pusta. Zrobiłem projekt na aplikacji, przejrzałem, na każdej stronie było jakieś zdjęcie i zaakceptowałem. Niestety z powodu ich problemów technicznych połowa zdjęć im się nie załadowała i nie wydrukowali. Nie zostałem o tym poinformowany. Zamówienie zrobili o przysłali połowę zdjęć a zapłaciłem za całość. Pisałem do nich z prośbą o wydrukowanie jak się należy na wszystkich stronach lub zwrot pieniędzy lecz mi odmówili i zaproponowali 25%upustu na następne zamówienie. Dlaczego ja mam ponosić koszty za ich problemy techniczne Iza nie wykonanie usługi jak się należy. Zapłaciłem za 60 stron A wydrukowali 32.(czytaj więcej)

2025-12-19 godz: 14:27
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówienia o kontaktu

Dnia 15 grudnia zamówiłam przesyłke miała być wysłana do 5 dni roboczych, jest to bardzo ważna pilna rzecz. Piszę maile żadnego numeru do śledzenia, przysyłane są te same wiadomości email mam wrażenie automatycznie. Chce zwrotu pieniędzy i to w trybie natychmiastowym. Ta firma praktykuje kłamstwem skoro ma być wysłana to powinna być i dostarczona jak najszybciej. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy nie chce tej paczki nie chce żadnych rabatów tylko moje pieniądze.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >