- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Szanowni Państwo, proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamacji dotyczącej następującej transakcji płatniczej: – data: 25.11.2025 r. – kwota: 263,98 zł – odbiorca: Stone Skirts (sklep internetowy), płatność zrealizowana przez operatora Tpay. Zamówienie zostało anulowane przez sklep, co sprzedawca potwierdził w wiadomościach e‑mail z dnia 1.12.2025 r., 12.12.2025 r. oraz 15.12.2025 r., deklarując dokonanie zwrotu środków w terminie do 14 dni od anulowania zamówienia. Operator płatności Tpay poinformował mnie mailowo, że do dnia 15.12.2025 r. sklep Stone Skirts nie zlecił żadnego zwrotu środków za tę transakcję. Firma Stone Skirts odpowiedziała mi 15.12.2025 tak „ Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informacja w sprawie zwrotu środków za zamówienie została niezwłocznie przekazana do działu księgowości. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawa została zakończona możliwie jak najszybciej. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za opóźnienie. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts” Do dzisiaj zwrotu nie otrzymałam. Została również złożona reklamacja do PKO BP skąd przelew był blikiem, ale na ten moment nie ma odpowiedzi na tą reklamację. Czy ta firma jest bezkarna? Pomimo takiej liczby oszukanych osób nikt nie ma prawomocnego wyroku więc nikt nie może tej firmy zgłosić do BIG dla konsumentów. Korespondencja mailowa z firmą w załączniku Pozdrawiam Magdalena Pałka (czytaj więcej)
8 grudnia zostało odesłane zamówienie na mój koszt i do tej pory po kilku mailach,smsach powiadomień przez czat firmowy nie odesłano kwoty 204 zł. Zamówienie zawierało choinkę slim która przyszła w uszkodzonej popękanej doniczce plastykowej bez dodatkowej osłony z juty.Choinka była krzywa,skurzona i nie taka jak oferowano ma stronie.Zupełnie coś innego oferowano w ofercie.Dodatkowo nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zakupu typu faktura lub paragon..Towar musiałam odesłać na swój koszt bo zero kontaktu ze sprzedającym.Oczekuje zwrotu całej kwoty i za dwie przesyłki w dwie strony.Razem 240 zl(czytaj więcej)
9 grudnia zakupiłam w sklepie Maybella.pl stanik damski za kwote 219zł. Czekałam na kontakt w tej sprawie, potwierdzenie przesyłki, no I oczywiście otrzymałam tylko maile potwierdzające, ze zamówienie jest w toku. Telefonu nikt nie odpowiada. Oczekuję albo potwierdzenia wysyłki, albo rozwiązanie umowy kupna sprzedaży i zwrot kwoty w tobie natychmiastowym.(czytaj więcej)
Dzień dobry, złożyłam zamówienie na tej stronie, było napisane wysyłka w 24h ale nic nie pisało że tak długi czas oczekiwania i idzie to z chin. Napisałam e-maila o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy ale nie dostałam odpowiedzi. Proszę mi pomóc odzyskać pieniądze (czytaj więcej)