- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamówiłam buty na stronie modny bucik, pomimo że zapłaciłam za produkt dostałam maila z przypomnieniem o zapłacie, napisałam do firmy że opłaciłam przesyłkę wysyłając dodatkowo potwierdzenie przelewu, napisali że ten przypominający mail to musiała być pomyłka. Zapytałam więc kiedy moja przesyłka zostanie wysłana, ale brak odzewu od dwóch tygodni nie mam ani butów ani zwrotu pieniedzy.(czytaj więcej)
W dniu 16.09.2025 zakupiłem w Media Ekspert ekspres KRUPS Sensation Milk EA912HF0. Przed zakupem przejrzałem kilka ekspresów, ich instrukcje i opisy. Przed zakupem tego ekspresu użytkowałem dwa inne Krupsy i byłem z nich w pełni zadowolony. Jednak od pierwszej zrobionej w nowym ekspresie zdziwiłem się, że nawet w ustawieniach maksymalnej objętości kawy, w różnych ustawieniach, sprzęt nie potrafi zrobić więcej niż pół szklanki kaw mlecznych, jeszcze raz sprawdziłem instrukcje i okazało się, że objętości z opisu różnią się diametralnie z rzeczywistością. Odwiozłem ekspres do serwisu w Gdańsku, by sprawdzili, serwis stwierdził, że ekspres działa prawidłowo, jednak objętości które mają w instrukcjach serwisowych, różnią się od tych w instrukcji obsługi i doradzili bym reklamował ekspres na podstawie niezgodności towaru z instrukcją. Tak też zrobiłem. Eksres za pośrednictwem Media Ekspert trafił do serwsu.. Po tygodniu wrócił z adnotacją, że sprzęt działa prawidłowo, a różnice mìdzy instrukcją a r eczywistymi osiągami zostały sprostowane erratą, co od razu nasuwa pytanie, dlaczego taka errata została wprowadzona, moim zdaniem instrukcja została sporządzona dla pierwszych partii ekspresu, które działały prawidłowo, a następnie, Krups wprowadził zmiany, lub wyprodukował wadliwą partię i by sìę ratować przed stratą, wprowadził erratę, zresztą mniejsza o to, takiej erraty przed zakupem nikt mi nie przedstawił, różnice między rzeczywistą objętoscią, a objętościami z instrukcji Ro nie 10- 20 %, a prawie 100% w przypadku Latte Machiato, do 70% w przypadku Capuccino, chyba nie można skorygować erratą w której poprostu rezygnuje się z podania objętosci kaw mlecznych, uważam to za drwinę z konsumenta przez Krups-a, a Media Ekspert za współwinnego w tym procederze. Muszę dodać, że z opisanej ekspertyzy, ekspres z serwisu wrócił niesprawnu, ciekł gdzieś od dołu, zalewając szafki. Odwołałem się od decyzji, ekspres kolejny raz teafił do serwisu i dziś otrzymałem odpowiedź, że moje rozczenia nie zostaną uwzględnione, pieniądze nie zostaną zwrócone, a ekspres trafi do bezpłatnej naprawy. Proszoszę o pomoc. Leszek Lejman(czytaj więcej)
30.10.2025 zwróciłam towar, wg regulaminu zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego (18.11) brak zwrotu środków. Na wiadomości email brak odpowiedzi. Pisałam komentarze pod postami na fb kiedy uzyskam zwrot środków, to zostałam zablokowana. (czytaj więcej)
Zamówiłam buty i niestety są to chińskie podróbki. Pisałam w sprawie zwrotu pieniędzy i na jaki adres odesłać te buty. Nie ma żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Telefon nie odpowiada. Z tego co mi wiadomo handel podróbkami jest karalny. Chce odzyskać swoje pieniądze.(czytaj więcej)