Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-11-21 godz: 08:42
Od
avatar-urlS.P.
Publiczna
Otwarta

Brak kontaktu

Witam 12 listopada złożyłam zamówienie do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki Kontaktu brak podany nr tel nie istnieje mail nie odpowiada ! Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy i zwrot gotówki w kwocie 114,97 zł Pozdrawiam (czytaj więcej)

2025-11-21 godz: 06:56
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Otwarta

Zwrot za nie zrealizowane zamówienie

Wraca sprawa boostera, z tego co widzę nie jestem pierwszy, [usunięte przez moderatora]w ten sam sposób.Metoda prosta wysyłają byle co, klient to zwraca , zostaje bez nicz ego tzn.bez towaru i pieniędzy. A na marginesie to co przysyłają zamiast zamówienia wgląda tak jakby było wysyłane kilkanaście razy, i wracało (brudne pozacierane pudełko bez paragonu, bez instrukcji obsługi bez żadnego zabezpieczenia w torbie foliowej) Na wielokrotne próby kontaktu telefonicznego lub mailowego nie ma żadnej odpowiedzi. [usunięte przez moderatora]o. Nie od nich już niczego oczekuję tylko swoich pieniędzy, I przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać na opinie "zadowolonych klientów "(czytaj więcej)

2025-11-20 godz: 18:31
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja

Wysylka produktu prosto z chin, slabej jakosci, firma robi problem z reklamacja, powolujac sie na swoj regulamin, mimo, ze wyraznie reklamuja sie "bezryzykowym" zwrotem do 30 dni, a potem pisza, ze jest to zwrot na wlasny koszt (porownywalny do ceny plaszcza) i na wlasne ryzyko, tak jakby z gory zakladali, ze moze przesylka nie dotrzec. Jest to nieuczciwa praktyka, polegajaca na wprowadzeniu w blad konsumenta. Licze na pelen zwrot, bez poniesienia zadnych kosztow.(czytaj więcej)

2025-11-20 godz: 12:53
Od
avatar-urlC.C.
Publiczna
Otwarta

Brak jednego z opłaconych produktów w przesyłce

15.11.2025 złożyłem i opłaciłem na stronie eobuwie.pl zamówienie na trzy pary butów za sumę 809,97 zł. Chwilę po zakończeniu transakcji otrzymałem maila o niedostępności jednej z trzech zakupionych par, zaś nazajutrz zwrócono mi za nią pieniądze. Kolejnego dnia wysłano informację o nadaniu przesyłki, w której miały się znajdować dwie pozostałe pary obuwia. Tymczasem w odebranej przeze mnie z paczkomatu InPost w dn. 18.11.2025 przesyłce znajdowała się tylko jedna para obuwia. Wbrew informacji mailowej o zawartości przesylki nie było w niej trzewików Mayoral 46.508 Brązowy rozm.34 za 189.99 zł. Wieczorem tego samego dnia wysłałem maila z opisem problemu na adres info@eobuwie.pl , a 19.11.2025 po bardzo długim oczekiwaniu udało mi się połączyć telefonicznie z konsultantką sklepu eobuwie.pl, która przyjęła zgłoszenie, twierdząc jednak , ze z informacji , do których ma dostęp, wynika, że wysłano mi dwie pary obuwia, co jednak będzie wyjaśnione w toku zainicjowanej przez nią procedury. Nie otrzymałem informacji , jak dlugo potrwa wyjaśnianie sprawy ,ani kiedy otrzymam zwrot środków z powodu niedostarczenia opłaconego towaru. Proszę o interwencję. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >