- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 4go października 2024 złożyłem zamówienie 206421 na kwotę 1988.00 PLN. Zgodnie z informacją dostawa miała zostać zrealizowana pomiędzy 9-10 października. Dnia 15 październik, w związku z brakiem dostawy, oraz brakiem moźliwości uzyskania informacji o stanie zamówienie wysłałem maila z prośbą o anulację i zwrot gotówki. Otrzymałem e-maila zwrotnego z prośbą o podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrotu oraz terminem 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwrot nie został wykonany, a od tego czasu sklep nie odpowiedział ani na maile proszące o informacje dotyczące zwrotu pieniędzy (4ty i 6ty listopada) ani na maila z wezwanie do zapłaty (13ty listopada). Dokumentacja mailowa w załącznikach.(czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie w dniu 6.09. Ze względu na zły rozmiar odesłałam sukienkę. W dniu 13.09 zwrot został zarejestrowany 13.09 pod numerem R/Mod/2024/09/13/44620 a przesyłka ze zwracanym towarem dotarła 17.09. Nic się od tego czasu nie zadziało. Po mojej interwencji mailowej w dniu 21.10 otrzymałam email z informacją, że zwrot został zatwierdzony do wypłaty jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Klikukrotnie otrzymałam informację, że przelew zostanie zrealizowany w ciągu 2 dni. Wysłałam 10.11 pismo z wezwaniem do zapłaty, w odpowiedzi otrzymałam propozycję wymiany na bon. Pomimo wysłania wiadomości, że nie chcę bonu tylko zwrotu pieniędzy nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, pieniędzy również nie. Telefon podany na stronie nie istnieje. (czytaj więcej)
Podjąłem ofertę firmy Pomocni w zakresie opieki nad osobą starszą. Kierując się informacja na stronie, na którą zostałem przekierowany, na stronę z cennikiem, ograniczając usługę poszukiwania opiekuna do okresu 2 tyg. Nie zwróciłem uwagi na dopisek petitem, że to cena za abonament autoodnawialny. W konsekwencji byłem miesięcznie obciążany kwotą należną za 2 tyg, do czasu gdy się zorientowałem - kilka miesięcy. W tym czasie nie otrzymywałem i nie sledziłem ofert, co mogłoby wzbudzić jakieś podejrzenia. W korespondencji z firmą otrzymałem jedynie aroganckie odesłanie do wielostronnych regulaminów, przez zawarte nieścisłości niezrozumiałych zapewne i dla prawników. Uwaga na tę firmę!!! To NACIĄGACZE i WYŁZYGROSZE, co jest szczególnie obrzydliwe gdy dotyczy ludzi na prawdę potrzebujących pomocy. Zarządałem zwrotu bez powiadomienia pobranych opłat za okres braku ofert. Otrzymałem aroganckie odpowiedzi odsyłajace do labiryntu regulaminów ukrywających zasadniczy sens warunków finansowych. Wstyd i hańba, jeżeli nie przestępstwo. To obowiązkiem, co najmniej moralnym, są moralnie uczciwe praktyki rynkowe, a nie zaledwie zgodne z prawem konsumenckim. (czytaj więcej)
W dniu 21.10.24 został odebrany przez firmę Stone Skirts zwrot zamówienia. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Po kilku mailach i zgłoszeniu poinformowaniu ich o zgłoszeniu do UOKiK dostałam informację, że przekazali sprawę do działu księgowości (było to 12.11). Od tamtej pory nadal milczą. Nie ma odpowiedzi na kolejne maile (poza automatem) ani nie ma zwrotu pieniędzy! Proszę o pomoc w ich odzyskaniu (czytaj więcej)