Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

Publiczna
Otwarta

Opóźnienie dostawy/ brak kontaktu z firmą

Od 2 tygodni czekam na dostawę ekogroszku. Dostawą miała być zrealizowana zaraz po dokonaniu płatności. Zaraz miną 2 tygodnie a firma nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na maila.(czytaj więcej)

2025-12-16 godz: 10:27
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Bajkowe wnętrza - nieuczciwe podejście i kontakt

Dzień dobry, W dniu w ok. 22 listopada 2025 złożyłam zamówienie na stronie www.bajkowewnetrza.pl. Po kilku dniach weszłam na stronę w zakładkę regulamin i przeczytałam, że czas realizacji wynosi nawet 20 dni roboczych + wysyłka. Wysłałam do firmy maila, że jeżeli nie uda się wysłać przesyłki do 4-5.12, to rezygnuje z zamówienia. Zwróciłam również uwagę, że w widocznym miejscu nie ma informacji o tym, ile potrwa realizacja, a powinna być. Znaczna większość firm ma taką w miejscu wybierania formy dostawy. Firma krótko mi odpowiedziała, że wszystko jest w regulaminie. W ogóle nie odniosła się do tego, że utrudniają klientowi otrzymanie informacji o czasie dostawy. Zrezygnowałam z zamówienia 5.12 i poinformowałam, że czekam na zwrot środków. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moją rezygnację z zamówienia, do której mam prawo. Zamówienie nie było personalizowane. Dzisiaj (16.12) otrzymałam maila, że jest wydłużony czas oczekiwania na zamówienie - to jednoznacznie wskazuje na to, że firma zignorowała moją rezygnację z zamówienia. Na stronie widnieje wielokrotnie powtarzana informacja, że szyją w Polsce. To pozwala myśleć, że czas realizacji będzie sprawy. Wg badań średnio wynosi do 3 dni w branży dziecięcej. Klient powinien dostać informację w widocznym miejscu o czasie realizacji, a nie musieć szukać tego w regulaminie. W internecie znalazłam negatywne opinie na temat firmy: że nie wysyłają towaru i jest problem z odzyskaniem pieniędzy. To wszystko bardzo mnie martwi i powoduje myśli, że firma oszukuje ludzi. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy. Z wyrazami szacunku (czytaj więcej)

2025-12-16 godz: 10:17
Od
avatar-urlA.P.
Publiczna
Otwarta

Frytkownica beztłuszczowa

Nie dotarła ta która była zamówiona,za te pieniądze to na pewno bym nie kupiła, czuję się oszukana. Miała być dwukomorowa i przeszklona. 5 lat gwarancji, energooszczędna. Brak paragonu i gwarancji. Jawne oszustwo które nadaje się żeby zgłosić sprawę na policję. Z poważaniem nie zadowolona klientka.(czytaj więcej)

2025-12-15 godz: 19:41
Od
avatar-urlK.R.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie

Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócone produkty. Telefon jest nieaktywny na maile praktycznie nie odpisują. Firma wymyśla dziwne historie że nie wiedzą co zostało zwrócone, że nie wiedzą czy mają oddać pieniądze bo ich pracownik tego nie zaznaczały otwierając zwrot itp. [usunięte przez moderatora] proszę na nich uważać bo z pieniędzmi można się pożegnać.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >