Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowy

Od 1,5 miesiąca walczę ze sklepem adidas.pl, który nie dokonał zwrotu pieniędzy za zwrócone do nich obuwie. W dniu 27.05.2024 zakupiłam buty w sklepie adidas.pl, otrzymałam je 29.05.2024, po czym, gdy okazały się za małe, dokonałam zwrotu w tym samym dniu. Zwrot został zatwierdzony 6.06.2024 dostałam potwierdzenie w postaci faktury korygującej, z informacją, że zwrot zostanie dokonany za pomocą tej samej płatności w ciągu 3-14 dni roboczych. Minęło już 1,5 miesiąca, a zwrotu nie otrzymałam. Sklep adidas, podczas rozmów telefonicznych i mailowych nakazał mi najpierw skontaktować się z moim bankiem, bo ''na pewno przetrzymują pieniądze". Bank poinformował mnie, że takie zwrotu nie było. Mimo to złożyłam reklamację w swoim banku, po czym otrzymałam odpowiedź, ze to sklep adidas.pl musi zwrócić się do swojego banku z reklamacją. W ślad za tym pismem skontaktowałam się ponownie ze sklepem adidas.pl, gdzie usłyszałam, że sama ma dzwonić do blika wyjaśnić tę sprawę. Próbowałam to zrobić, lecz na stronie blika widnieje informacja, że osoba, która dokonywała zwrotu, musi sama skontaktować się ze swoim bankiem, a następnie bank w razie potrzeby będzie kontaktował się z blikiem. Sprawa stoi w tej chwili w martwym punkcie, ponieważ sklep adidas.pl nie chce przesłać mi potwierdzenia dokonania zwrotu, ani nie zamierza interweniować w swoim banku. Oczekuję od sklepu, aby zwrócił mi przetrzymywane pieniądze wraz z ustawowymi odsetkami.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]