Nie dostarczona przesyłka z amazon.deDnia 16 września 2024 roku zrobiłem zakupy w serwisie amazon.de na kwotę 698,90 euro. Zamówienie miało zostać dostarczone następnego dnia, tego samego dnia kiedy złożyłem zamówienie przesyłka według amazon została wysłana, otrzymałem email od DHL który po informował mnie że amazon utworzył przesyłkę i jest w trakcie dostarczania, w emailu była informacja czy chcę przekierować przesyłkę i zdecydowałem się na to. W dniu kiedy przesyłka miała zostać dostarczona otrzymałem informację od DHL że nie udało się przekierować mojej przesyłki, ponieważ paczka nie została jeszcze nadana. W dniu kiedy miało nastąpić dostarczenie mojej przesylki amazon zablokował moje konto z informacją iż złamałem ich regulamin. Kontaktowałem się z amazon w tej sprawie i po informowali mnie że nie mogą nic w tej sprawie zrobić, po informowali mnie również że paczka została dostarczona przez DHL. Po sprawdzeniu numeru śledzenia przesyłki zobaczyłem że paczka jedynie posiada status który informuje o przekierowaniu przesyłki do DHL POP i nie ma żadnej informacji o doręczeniu przesyłki. Skontaktowałem się w tej sprawie z DHL a oni po informowali mnie że nigdy nie otrzymali paczki od amazon i nic w tej sprawie nie mogą zrobić. Na ten moment z amazonem wymieniłem około 40 maili, odpisują mi formułką bądź nie odpowiadają wcale.
bRAK DOSTAWYW dniu. 16.07.2025 zamówiłem m. in. pralkę i suszarkę z dostawą do domu. Za,mówienie zostało opłacone w całości w sklepie stacjonarnym w Siedlcach przy ul. Partyzantów. Termin dostawy został ustalony na 18.07. Dostawa we wskazanym terminie nie odbyła się z winy sklepu - nie zaksięgowali płatności (dokonanej na miejscu!). Telefonicznie ustalono nowy termin dostawy na 23.07 w godz. 18-22. Dostawca próbował dostarczyć zamówienie przed godz. 14 kiedy byłem w pracy. Pomimo ustalenia telefonicznego nie nastąpiła ponowna próba dostawy ani tego dnia ani dnia następnego (24.07). Infolinia kłamliwie informuje o próbie dostawy 24.07 - cały czas ktoś był w mieszkaniu, żadnej próby nie było.
Wezeanie do zwrotu pieniedzy Zgodnie z przyslugujacym mi prawem do odstapienia od umowy zwrocilam czesc zakupow, do tej pory firma Zara nie zwrocila pieniedzy. Kontaktowalam sie z firma ale bez skutku. Oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniedzy za oddany towar. Zwrot widnieje w moim koncie klienta jak przetworzony ale pieniadze noe zostaly oddane.
Zwrot pieniędzy za towarZamówiłem w SoulPath Solutions towar, podkaszarkę, który został wysłany niezgodnie z zamówieniem. Dokonałem zwrotu urządzenia dwa dni po dostawie zgodnie z procedurą wyżej wymienionej firmy. Było to 23,05,25r. Za towar zapłaciłem gotówką 300zł. plus 16zł za transport. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Firma ta nie odpowiada na pisma wysłane przez internet ponaglające zwrot pieniędzy. Proszę o wywarcie nacisku w celu szybkiego zwrotu pieniędzy na moje konto.
Odmowa realizacji obietnicy 30-dniowego testowaniaZłożyłem zamówienie na dwa materace w sklepie internetowym materace-dla-ciebie.pl.
Na stronie produktu znajdowała się wyraźna informacja, że mogę testować materace przez 30 dni (“30 dni darmowego testowania”).
Materace zostały dostarczone, ale po kilku dniach użytkowania okazały się bardzo niewygodne.
Zgłosiłem chęć wymiany ich na inny model w ramach obiecanego testowania. Sklep odmówił, tłumacząc, że promocja wyklucza możliwość wymiany, choć informacja o tym nie była podana w widocznym miejscu przy produkcie. Co więcej, wszystkie materace w sklepie są oznaczone jako promocyjne, co de facto uniemożliwia skorzystanie z testowania, mimo że jest ono wyraźnie reklamowane.
Próbowałem kontaktować się ze sklepem mailowo i telefonicznie, ale nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Złożyłem też reklamację, która została odrzucona.
Oczekuję od sklepu wymiany materacy na inne modele zgodnie z deklarowaną opcją testowania do 30 dni lub zwrotu pieniędzy.
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY 10.05.25 kupiłam sukienkę, nie otrzymałam jej i 07.07.25 wysłałam druk odstąpienia od umowy , ponieważ tak mi zasugerowano.
22.07.25 dostałam mail, że zamówienie anulowano i 14 dni jest na zwrot gotówki.
Najpierw nie doczekała się zamówienie, a teraz prawie po 14 dniach od wysłania odstąpienia od umowy oni dopiero anulują zamówienie i znowu mam czekac?!
Niekompletne zamówienie Zamówienie z Erli, sprzedawca pod pseudonimem zakupiątko, zakupiłam basen z różnymi akcesoriami ale akcesoriów brak, sprzedawca nie odpowiada na nic, wsparcie Erli również nic nie daje, jest to nie wywiązanie się z umowy, żądam dosłania zbędnych akcesoriów ale z takim kontaktem prędzej dodzwonię się do prezydenta.
Sprawa nr 5426 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamawiałam na stronie internetowej: https://goldengift.pl/kontakt, bon podarunkowy, dla mamy, o wartości 900zl. Mama zarejestrowała bon na stronie i czekała na kontakt. Dostała wiadomość, odpowiedziała i dalej cisza. Bon zamawiany i rejestrowany był w tamtym roku a do tej pory nie zostało ustalone wykorzystanie go i nie ma możliwości skontaktowania się z biurem. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
brak paragonu, brak kontaktuMinęły prawie trzy miesiące od momentu zakupu butów Nike Air Force 1 DV7762-103, zamówienie nr 31795 z dnia 26 kwietnia 2025 r. za kwotę 299 zł. Do dziś nie otrzymałam żadnego dowodu zakupu – ani paragonu, ani faktury.
Ponadto buty noszą ślady nieoryginalności, co może świadczyć o sprzedaży podróbek, a jest to czyn zabroniony i karalny (art. 305 ustawy Prawo własności przemysłowej oraz art. 286 Kodeksu karnego). Po dwóch miesiącach umiarkowanego użytkowania (3 razy w tygodniu, zamiennie z innymi butami), buty wykazują poważne wady: jeden z nich się rozkleił, w drugim odchodzi zewnętrzna warstwa.
Pomimo wielokrotnych prób kontaktu (zarówno mailowych, jak i telefonicznych), nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
Brak zwrotu środkówDnia 4 czerwca zakupiłam na Amazon produkt. Jednak pomyliłam sie i po otrzymaniu go odesłałam bez rozpakowywania.
13 czerwca Amazon potwierdził, że otrzymał produkt i rozpoczyna zwrot.
Jednak do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu. Kontaktowałam się z Amazon i otrzymałam potwierdzenie realizacji zwrotu.
Jednak zwrot nie dotarł. Kontaktowałam się ponownie i powiedzieli, że zwrot jest zablokowany u nich i nie mogą nic zrobić.
Odwołałam sie i ponownie otrzymałem wiadomość o zleceniu zwrotu jednak zwrotu ciągle brak.