Brak zwrotu środków za zwrot towaru16.09 zamówiłam na stronie illuminate.pl cztery sukienki na kwotę 1972.20 zł. Zamówienie otrzymałam 18.09. Wszystkie sukienki zwróciłam 24.09. 26.09 otrzymałam informację od sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Czekałam ma zwrot środków 14 dni. Nie otrzymałam ich. Pisałam do sklepu wiadomość e-mail, dzwoniłam. Zero odpowiedzi.
14.10 otrzymałam od sklepu wiadomość e-mail z informacją, że mają problemy finansowe i żebym wyraziła zgodę na zwrot zwróconych przez mnie sukienek.
Odpisałam, że nie wyrażam zgody i chce zwrot środków na moje konto.
Do tej pory nie otrzymałam żadnych środków na konto.
Podejrzenie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Witam. Dnia 9.pazdziernika br. Zakupiłam przez stronę internetową SalesNight kurtkę za którą zapłaciłam wraz z przesyłką 516 zł. Mineło sporo czasu a towaru brak jak i zerowy kontakt ze sprzedającym.( na podanym numerze telefonu do kontaktu włącza się notorycznie poczta). Niestety po czasie przeczytałam w internecie opinie na temat tej ,,firmy" i już wiem że zostalam zwyczajnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Po sprawdzeniu po liscie przewozowym wiem ze przesylka nie została nawet nadana do mnie. W zwiazku z czym skoro nie ma kontaktu z Państwem poprzez srodki komunikacji podane na Państwa stronie postanowiłam prosić o interwencję tutaj. Zwracam się do PR Company o zwrot środków za zapłacony towar. Zwrotu proszę dokonać w ten sam sposób w jaki zapłaciłam tj. Na rachunek bankowy. Nie chce mieć z taką [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmą nic wspólnego! Oczekuje zwrotu środków w pełnej kwocie
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarMiesiąc po zgłoszeniu zwrotu i przesłaniu zwracanych produktów nadal nie otrzymałam za nie pieniędzy mimo otrzymanej informacji, że zwrot został przyjęty i do 14 dni otrzymam środki na koncie. Sklep nie odpowiada na liczne maile ani nie odbiera telefonu. Oczekuje realizacji zwrotu środków za zwrócone produkty.
Brak zwrotu środków Przy zamówieniu kombinezonu, otrzymałam kombinezon w innym kolorze niż zamówiłam. Towar zwróciłam. Oczywiście zwrotu środków nie otrzymałam pomimo wielu wysłanych e-maili i otrzymaniu wiecznie informacji, że sprawa zostanie przekazana do księgowości. Ciągnie się to już miesiącami, a pieniędzy dalej nie otrzymałam.
brak zwrotu pieniędzyZamówiłam w sklepie dwie sukienki. Obie przyszły bardzo szybko. Zdecydowałam się na zwrot jednej, przez wygodnezwroty.
Paczka dotarła 13.09, firma Catalina potwierdziła otrzymanie paczki 25.09.2024 (wcześniej został nadany numer zwrotu: R/Mod/2024/09/11/44531).
Kilkakrotnie pisałam i dzwoniłam do firmy, aby uzyskać informację, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy - 139 zł.
2 pazdziernika otrzymałam informację, że mój zwrot został zaakceptowany i w ciągu kilku dni otrzymam zwrot pieniędzy.
Niestety do dnia dzisiejszego kasy nie otrzymałam.
Brak zwrotu pieniędzy Proszę o zwrot kwoty 168,98zl za odesłane zamówienie nr 30365.
Na stronie sklepu znajduje się nieaktywny kreator zwrotów oraz nieaktywny numer telefonu.
Korespondencja email prowadzona z firmą :
28.08 wiadomość email o nie działającym kreatorze zwrotu
29.08 ponowna wiadomość o nie działającym kreatorze zwrotu i nieaktywnym numerze telefonu
19.09 ponowna wiadomość
20.09 wiadomość sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu z prośbą o numer konta na który mają zwrócić środki, podpis pracownika [dane usunięte przez moderatora]
21.09 przekazanie numeru konta
11.10 zapytanie o termin zwrotu środków
18.10 ponowne zapytanie
21.10 ponowne zapytanie
Do dnia dzisiejszego brak środków na koncie,proszę o zwrot należności.
Zwrot przesylki[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]dostałem kamienie gryzak i grzebyk zamiast urządzenia eloktronicznego
Zakup zabawki "Baza Psi Patrol+6 figurek"Dnia 16.10.2024 zamówiliśmy wieżę obserwacyjną Psi Patrol, gdzie byla informacja o wysylce w ciągu 25h. Otrzymaliśmy wiadomość mailową, że zabawka została wysłana. Podany nr przesyłki na stronie kurierskiej widnieje jako fikcyjny! Nr telefonu podany zarówno w mailu jak i regulaminie sklepu nie odpowiada! Zwracamy się o zwrot gotówki.
Nieuznana reklamacja Dzień dobry,
zwracam się z prośbą o pomoc w walce z firmą, która odmawia mi oddania moich pieniędzy za wadliwy produkt który otrzymałam. Myślę, że w wezwaniu opisałam problem aczkolwiek dodam, że powodem reklamacji były plamy i szycie sukienki, która wyglądała na żywo po prostu inaczej, niezwłocznie nadałam paczkę, musiałam zrobić to na własny koszt, gdyż firma odmówiła mi wysłania etykiety zwrotnej. Dostałam odpowiedź, że to ja zniszczyłam sukienkę. Wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty, które również zostało zignorowane przez firmę Luxury Designers. Sukienka kosztowała mnie razem z przesyłką około 265 zł, etykieta zwrotna 15 zł i list polecony około 14 zł. Do tego dochodzą dni zwłoki. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze, do których wierzę, że mam prawo. Bardzo serdecznie proszę o pomoc. Firma przedstawia informacje niezgodne z prawdą, ignoruje klienta kiedy nie podoba im się przekaz i wykazuje ogromną nieprofesjonalność. Zostało do Nich również wysłane pismo od Rzecznika Praw Konsumenta z Torunia, na które firma nawet nie raczyła odpisać.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]
Brak kontaktu, brak produktuPomimo opłacenia pełnej kwoty (449,99, co posiadam na potwierdzeniu z banku) brak kontaktu ze strony sklepu, na maile automatyczna odpowiedź, że trwa przedsprzedaż, ale na to kiedy się kończy już nikt nie odpowiada. Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, maile z mojej strony wysyłane wielokrotnie. Przykro to mówić, ponieważ potencjał w sklepie jest, ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję od sklepu albo wysłania towaru w trybie natychmiastowym lub zwrotu PEŁNEJ kwoty oraz odpisywania na wiadomości e-mail.