Monologo nie zwraca pieniędzy Cóż, historia taka sama jak u innych. Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia, ignorowanie maili, nieodbieranie telefonu, nieodpisywanie na SMS, o który sami proszą, potem obiecywanie odpowiedzi i wymawianie się brakiem ludzi do sprawdzenia dokumentów (?!), i znów milczenie... Zamówiłam trzy pary spodni, jedne kupiłam - żeby nie było, zasiliłam ich budżet - za niemałe pieniądze. Za dwie pozostałe wiszą mi 678 zł. Szkoda, że nie dotarłam wcześniej do tych opisów tutaj i w mediach społecznościowych, ale normalny ciężko pracujący człowiek nie spodziewa się czegoś takiego i nie sprawdza sklepu przed zakupami... Na pewno niczego już u nich nie kupię i będę mówić o tym każdemu, kto się nawinie. Aż się boję sprawdzić poprzednich zwrotów, które u nich zrobiłam. A sporo kupowałam. Straszne rozczarowanie. Oczywiście jeśli w ciągu paru dni nie dostanę zwrotu, podejmiemy kolejne kroki. Dla nich to pewnie nie są duże pieniądze, ale dla mnie owszem...
Rezygnacja pisemna z zamówienia- brak zwrotuWyskoczyła mi reklama na tik toku projektora, że strony internetowej projektOk.pl. Reklamują się oni kupnem takiego sprzętu że zniżka-25% co przyciąga uwagę. Wchodząc na ich stronę można śmiało dodać produkt do koszyka , I zakupić z ową zniżka. Niestety trzeba dobrze doczytać informacje zawarte na stronie. Dopiero po zamówieniu i opłaceniu, po ok. Tygodniu jak nie wyslali mi produktu zainteresowałam się tym. I faktyczny zakup polega u nich na tym że ta kwota którą przesłałam (myśląc że zakupiłam prpdukt) okazała się jakimś zadatkiem... skonsultowałam się z Centrum porad konsumenckich i otrzymałam taka odpowiedź:
Szanowna Pani,
Przejrzałam treść strony internetowej oraz "warunków świadczenia usług" i wyjaśniam, że zawierają one cały szereg nieprawidłowości i postanowień niezgodnych z prawem chroniącym konsumentów.
Najważniejsza dla Pani jest jednak okoliczność, że nie zachodzi żaden z przypadków, w których doszłoby do utraty prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Nie ma też żadnych przeszkód, by konsument odstąpił od umowy przed otrzymaniem towaru - możliwość taka pojawia się bowiem od momentu zawarcia umowy.
Nie jest możliwe również pobieranie jakichkolwiek kwot przy skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy, z wyjątkiem wyraźnie określonych w ustawie o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759 z późn. zm.), a jakikolwiek "zadatek" do nich nie należy.
W Pani indywidualnej sprawie sugeruję zatem wystosowanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie - po upływie 14 dni od doręczenia tego odstąpienia od umowy - wezwania do zapłaty, w którym zażąda Pani zwrotu pieniędzy, wyznaczając ostateczny termin tego zwrotu pod rygorem wystąpienia na drogę sądową oraz zawiadomienia o nielegalnych i nierzetelnych praktykach przedsiębiorcy właściwego inspektoratu Inspekcji Handlowej. Wezwanie takie należy wysłać listem poleconym, zachowując jego kopię oraz potwierdzenie nadania.
W razie braku zwrotu pieniędzy, może Pani wytoczyć powództwo przeciw przedsiębiorcy, jednak sugeruję uprzednie skorzystanie z jeszcze jednej próby polubownego załatwienia sprawy w postaci pomocy powiatowego albo miejskiego rzecznika konsumentów, który ma ustawową możliwość wystąpienia do przedsiębiorcy - być może doprowadzi to do załatwienia Pani sprawy.
Wyslalam rezygnację pisemnie i wyslalam poleconym na adres firmy. Po czym poinformowałam jeszcze firmę mailowo że taka rezygnację wyslalam i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Do dziś brak kontaktu.
Rezygnacja Witam. Sprawa zostanie zgłoszona na policję, jeśli dziś lub jutro nie otrzymam zwrotu. Nie muszę podawać żadnych danych, proszę zwrócić zamówienie w Tpay, to otrzymam zwrot natychmiastowo. Cały ten sklep to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i ktoś powinien się tym zająć. Kwota 298.98.
Brak zwroty środków za odesłany towar W dniu 3.10.24r zleciłam zwrot sukienki do sklepu. Dnia 15.10 otrzymałam informację że zwrot będzie przetwarzany, 24.10 został zatwierdzony i otrzymałam informację że w ciągu kilku dni odzyskam pieniądze. Dnia 29.10 ponowiłam prośbę o zwrot i otrzymałam odp., że dzisiaj tj. 30.10 status mojego zwrotu będzie weryfikowany. Odpisałam więc że status został już dawno zweryfikowany i czekam na zwrot środków. Firma odpisała 31.10- w ciągu 2 dni roboczych przelew będzie zrealizowany.
Możemy również zwrot wymienić na bon z 30% rabatem związku z czym można
wybrać odzież o 30% wyższą niż kwota zwrotu. Proszę o wiadomość.- na wiadomość odpisałam natychmiast, że chcę odzyskać pieniądze i do dzisiaj ze strony sprzedającego jest cisza. Środki nie zostały mi zwrócone na konto, a sprzedawca nie odpisuje na e-mail.
ZakupW dniu 26.10.2024 zamówiłam zabawkę za kwotę 229.98 -pobrano pieniądze zaś do tej pory nie mam towary.Oczekuję od firmy dostarczenia zamówionego przedmiotu lub zwrotu pieniędzy
AnulowanieWitam. Wyczytałem same negatywne opinie na temat firmy, dodatkowo nie jest nawet zarejestrowana w Polsce. Poproszę o anulowanie zamówienia dzisiejszego popołudnia o numerze 11716. Proszę o zwrot całej kwoty - 299,98 zł na metodę płatności z której opłata została wykonana.
Brak pieniędzy za zwrócony towarW dniu 30.09.2024 r. wysłałam paczkę ze zwrotem sukienek do firmy Catalina na kwotę 418 zł.
Paczka ze zwrotem dotarła do firmy 2.10.2024 r.
Po 19 dniach roboczych od chwili otrzymania przez Catalina paczki i po zerowym odzewie z ich strony, 25.10.2024r. wysyłam pierwsze zapytanie o mój zwrot. Później jeszcze kilkakrotnie.
Firma zapewnia, że pieniądze wypłaci lada dzień, podając terminy, które mijają a pieniędzy nadal nie otrzymuję na konto.
Na mój ostatni e-mail z zapytaniem, czemu nie otrzymałam pieniędzy, firma milczy.
Oczekuję, iż Catalina wywiążę się z umowy i zwróci mi pieniądze za zwrócony towar.
W przeciwnym wypadku sprawa zostanie skierowana do sądu.
zwrot zakupionego towaruZakupiony płaszcz nie spełnia moich oczekiwań. Różni się zdecydowanie od tego na zdjęciu-reklamie. Słaba jakość. Nie jest wart tej ceny. Prosiłam o adres na który mogę odesłać zakupiony towar. Nie otrzymałam odpowiedzi.
Armor Case With Ring
Dzisiaj dostałam paczkę i nie to przesyłka dostałam który ja zamówiłam zapłaciłam 149 zł i teraz nie mogę z nimi skontaktować się.
można tego nazwać inaczej jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak kontaktu z firmą 4 października 2024 roku zamówiłam buty i od razu opłaciłam zamówienie. 23 października buty do mnie dotarły. Niestety buty mi nie pasują i chciałam dokonać zwrotu na stronie firmy jest napisane że aby zwrócić produkt należy skontaktować się mailowo aby otrzymać adres do zwrotu. Nie ma innego kontaktu z firmą , napisałam 3 maile z prośbą o adres i do tej pory nie otrzymałam takiej informacji a na zwrot jest 14 dni. 28 października pisałam dwa maile , 30 października kolejnego i do tej pory jest zero odpowiedzi.