- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

box-sklep.pl

W dniu 17.12. kupiłam u Państwa zabawkę dla dziecka na święta. Z czego miała dojść kurierem w 5 dni. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnego odzewu od Państwa. Proszę o zwrot poniesionych kosztów. W przeciwnym razie zgłaszam sprawę na policję a widzę, że nie jestem jedyna.(czytaj więcej)
Zamówiłem klocki miały dotrzeć w ciągu 5 dni roboczych i do tej pory nie otrzymałem przesyłki ani żadnej informacji na jej temat mimo próby kontaktu drogą elektroniczną bo telefon niestety jest wyłączony.(czytaj więcej)
Witam zamówiłam paczkę 10 grudnia w regulaminie i na stronie widnieje czarno na białym do 5 dni roboczych to prezent na gwiazdkę dla dziecka do tej pory zero jakiej kolwiek informacji o wysłaniu paczki na telefon nie można się dodzwonić to są jakieś żarty [usunięte przez moderatora] koniec czekania sprawa właśnie trafia do policji powodzenia wam życzę czekam na zwrot pieniędzy i w tym przypadku nie będę tyle czekać.(czytaj więcej)
totalna paranoja, brak szacunku do klienta, czas dostawy od 1-5 dni roboczych [usunięte przez moderatora], paczkę zamówiłam 13 grudnia dziś jest 23 i ani paczki, która rzekomo została przekazana kurierowi ani numeru paczki do jej śledzenia, [usunięte przez moderatora] zależało mi na tej paczce aby uszczęśliwić moje dziecko na święta! Natychmiast proszę o zwrot moich ciężko zarobionych pieniędzy na konto !!!! [usunięte przez moderatora] A odpowiedź na meila raz na 24h tacy przepracowani pewnie szykowaniem paczek aby na czas trafiły do zamawiających!!!!(czytaj więcej)
Zamówiłam w tym sklepie przedmiot 12.12 na stronie sklepu informacja ze towaru jest dużo na stanie a magazyn jest w Polsce w Kaliszu,dostawa wg sklepu to 1-5 dni roboczych. Termin dostawy dawno już upłynął, na moje mailowe prośby otrzymuje informacje jakby od bota bo są prawie identyczne, proszę o nr przesyłki kurierskiej i dostaje numer ale nie nie odnajduje go na liście przesyłek inpost, na moją prośbę o link do śledzenia bot odpowiad 3 dzień żebym sie uspokoiła i że paczka jest bezpieczna. Chcę wiedzieć dlaczego tak długo idzie ta paczka skoro towar podobno jest w magazynie? Gdzie jest mój towar kiedy planowana dostawa, to miał być prezent dla dziecka. Proszę o natychmiastowa reakcje ze strony sklepu,telefon wyłączony zgłasza sie automat z informacją o pelnej skrzynce. Sklep ewidentnie [usunięte przez moderatora]klientów co do dostępności towaru i szybkiej jego dostawie, wydaje mi sie ze paczka idzie z Chin dlatego tak długo to trwa.Nie polecam sklepu.(czytaj więcej)
Dnia 15 grudnia zamówiłam przesyłke miała być wysłana do 5 dni roboczych, jest to bardzo ważna pilna rzecz. Piszę maile żadnego numeru do śledzenia, przysyłane są te same wiadomości email mam wrażenie automatycznie. Chce zwrotu pieniędzy i to w trybie natychmiastowym. [usunięte przez moderatora]skoro ma być wysłana to powinna być i dostarczona jak najszybciej. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy nie chce tej paczki nie chce żadnych rabatów tylko moje pieniądze.(czytaj więcej)
Brak paczki, firma twierdzi że wysłana, ale nie ma żadnego adresu do śledzenia przesyłki. Numer kontaktowy przepełniony wiadomościami głosowymi. Nie można się dodzwonić. Proszę zwrócić mi pieniądze, co mi z prezentu którego nie mam. (czytaj więcej)
Witam, złożyłam zamówienie i zapłaciłam za nie w dniu 09.12.2025r. w dniu 10.12. dostałam maila, że paczka została skompletowana i przygotowana do wysyłki. Kolejno w dniu 15.12. dostałam maila z linkiem i numerem przesyłki przez przewoźnika GLS. W dniu 16.12. dostałam maila, że paczka została wysłana. Logując się na koncie przewoźnika GLS do dnia dzisiejszego paczka nie została nadana. Logując się bezpośrednio na stronie box-sklep widnieje status, że paczka wysłana kurierem DPD. Nikt mi nie odpisuje na moje maile, nie można się tam dodzwonić. Nie wiem, czy paczka została rzeczywiście wysłana i jakim kurierem GLS czy DPD. Zamówiłam klocki na prezent dla dziecka, które ma jutro urodziny. Miałam paczkę dostać 1-5 dni. Ta firma to jakiś żart, albo oszuści którzy wyłudzają pieniądze. Żądam natychmiastowej informacji kiedy dokładnie otrzymam paczkę, ewentualnie kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Paczka zamówiona 7 grudnia. Po 5 dniach, 12 grudnia zamówienie zostało wysłane. Wczoraj, 16 grudnia otrzymałem przesyłkę z 1 zamiast Dwóch butelek lego. Od 5 dni próbuje dzwonić, telefon nie aktywny. Mail wysłany 2 dni temu, 0 odzewu. W poniedziałek sprawa trafia do rzecznika. NIE POLECAM. [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Paczka zamówiona ponad tydzień temu. Do tego czasu żadnej zmiany jej statusu, ciągle "do odbioru przez kuriera" . Telefon nie odpowiada, mail nie odpowiada. Jeśli paczka nie dotrze do piątku, sprawa trafia do odpowiednich służb (czytaj więcej)