- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Zabawkowo Fun

Dobry wieczor, omyłkowo zrobiłam przelew TPAY na konto właściciela rzekomego sklepu Zabawkowo fun. Zmyliła mnie nazwa sklepu, który znam od lat ,,Zabawkowo". Zrobiłam zamówienie, przelew po czym czekam już długi czas na informacje odnośnie zamowienia, odpoaiedz na moje pytaniani cisza. Znalazłam fora, na których sklep jest bardzo znany i ma same niepochlebne opinie. Czy jest możliwość, aby anulować transakcję? Martwię się, że będę jak inni kupujący- bez pieniedzy i zakupów. Pozdrawiam Aleksandra Lupa (czytaj więcej)
Witam. Chciałabym odzyskać pieniadze i zrobic zwrot klocków które przyszły bez kartonika. Firma nie stety przestała odpisywać na e-mail. Więc chyba coś tu nie tak. (czytaj więcej)
W dniu 19.11 złożyłem/am zamówienie w sklepie internetowym Zabawkowo Fun. Na stronie produktu znajdowała się wyłącznie informacja, że towar jest „dostępny” oraz „wysyłany w ciągu 24 godzin”. Na podstawie tych informacji uznałam, że przesyłka dotrze w krótkim czasie. Potwierdzenie zamówienia wnosi - wysyłka w ciągu 1 dnia roboczego. Po finalizacji zakupu okazało się jednak, że w regulaminie – który jest ukryty i trudny do odnalezienia – firma podaje zupełnie inny, skrajnie wydłużony termin dostawy, wynoszący od 5 do nawet 45 dni. Informacja ta nie była widoczna ani przedstawiona przed zawarciem umowy, co stanowi wprowadzenie konsumenta w błąd. Po mojej interwencji firma przesłała fikcyjny numer przesyłki, który nie jest powiązany z realną wysyłką. Zabieg ten ma jedynie stworzyć pozór, że produkt został nadany. Mimo wielokrotnych prób kontaktu, firma odmawia anulowania zamówienia oraz zwrotu środków, choć zgodnie z prawem konsumenta mam do tego pełne prawo, zwłaszcza że zamówienie nie zostało jeszcze faktycznie wysłane. Zarzuty wobec firmy - Wprowadzanie konsumenta w błąd co do rzeczywistego terminu wysyłki i dostawy. - Ukrywanie regulaminu zawierającego informacje odmienne od deklarowanych na stronie. - Stosowanie fałszywych numerów przesyłek w celu uniemożliwienia anulowania zamówienia. - Odmowa odstąpienia od umowy pomimo braku faktycznej wysyłki towaru. - Potencjalne naruszenie art. 5 i art. 24 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów oraz art. 12 i 13 ustawy o prawach konsumenta (obowiązek rzetelnego informowania o terminie dostawy). Wnoszę o: - Podjęcie działań wobec firmy Zabawkowo Fun, - Zbadanie praktyk sklepu pod kątem wprowadzania konsumentów w błąd, - Zobowiązanie sprzedawcy do anulowania zamówienia oraz zwrotu środków, - Rozważenie nałożenia sankcji wynikających z obowiązujących przepisów.(czytaj więcej)
Zamawiałam klocki magnetyczne w stylu Microsoft na dzień dziecka, także sprawa ciągnie się od 22.05. Dostałam jedynie 100 sztuk, a zamawiałam 200szt. Przyszły uszkodzone i bez pudełka<miały byc w opakowaniu> . Oczywiście napisałam do firmy maila o problemie i rozczarowaniu dzieci z powodu nie dostania prezentu na wyjątkowy dzień. Dostałam informację zwrotną od firmy, że mogę zgłosić reklamację na inny mail,który obsługuje reklamację. Napisałam owego maila, dostałam zdawkowa odpowiedź, ktora mnie satysfakcjonowala. Meczylam druga stronę do momentu, az zaproponowali rekompensate z wysokosci zwrotu 50% poniesionych kosztow. Na początku dostałam maila,że na przelew trzeba czekać do 14 dni roboczych,niestety czekam już 30 dni roboczych,dalej odsyłają z kwitkiem że kiedyś przelew nastąpi. Sytuacja jest meczaca, co tydzień pisze maila o zwrocie kosztów. Niestety z marnym skutkiem. Chciałabym zakończyć temat,i odzyskać wydane pieniądze w powietrze..(czytaj więcej)
Zrobiłam u firmy zamówienie na karty kolekcjonerskie. Termin wysłania paczki jest irracjonalny, bo może być aż 55 dni, ale miałam nadzieję, że będzie krótszy. Dostałam wiadomość, że paczka jest zapakowana i wysłana, więc zapytałam o numer do śledzenia paczki. Dostałam informację, że dostanę go w ciągu 7 dni, jeśli nie, mam się odezwać. Oczywiście, że go nie dostałam, więc napisałam ponownie. Dostałam wiadomość 29.07 o treści "Witamy, z góry przepraszamy za kłopoty. Po weryfikacji Państwa zamówienia i miło mi oznajmić ,że przesyłka jest na końcu dostarczenia. Poniżej link do śledzenia przesyłki która w ciągu kilku dni do Państwa dotrze." z numerem do śledzenia paczki, który nie działa. Cierpliwe poczekałam kolejny tydzień licząc na to, że numer śledzenia zacznie działać. Nic bardziej mylnego. Napisałam kolejną wiadomość, że paczka nie dotarła w zapowiadanych przez nich kilku dniach, numer nadal nie działa, zostałam odesłana do regulaminu i magicznych 55 dni. Więc zwróciłam uwagę na to, że firma powiedziała mi, że paczka będzie w przeciągu kilku dni, to skąd teraz nagle znowu 55, że czekam na paczkę do końca tygodnia, skoro ma być w przeciągu "kilku dni", jeśli nie, chce zwrotu kosztów, skoro paczka nie istnieje. Dostałam wiadomość, że istnieje opcja zwrotu na polski adres firmy. Zapytałam, jak mam zwrócić towar, który nie istnieje według śledzenia i poczty polskiej, od 2 tygodni. Od tego momentu firma na moje wiadomości wysyła mi kopię wiadomości, które już mi wysyłała, w przypadkowej kolejności, co jest żenujące i nieprofesjonalne. Nie ma ani paczki, ani pieniędzy, ani rozmowy z kimś normalnym ze strony firmy. Żądam zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Nie polecam zamówiłem orginalne klocki LEGO a otrzymałem z chin podróbki problem jest że zwrotem kontakt porażka. Sprawę muszę zgłosić do rzecznika praw konsumenta gdyż nie mogę oddać towaru podrobionego i odzyskać pieniądze które zapłaciłem za oryginalne LEGO.(czytaj więcej)
Nie polecam tego sklepu. Złożyłem zamówienie 23.12.2023 i chciałem je natychmiast anulować, ale sprzedawca stwierdził, że to niemożliwe, powiedział, że jak towar dotrze, to mogę go zwrócić, ok. Zamówienie dotarło 17.01.2024 i wydałem zwrot towaru 20.01.2024. Na zwrot pieniędzy czekam od 24 stycznia 2024, codziennie obiecują, ale pieniędzy nie ma. A zamawianie zestawu Lego nie ma nic wspólnego z tym, co jest podane na stronie internetowej(czytaj więcej)
Zakupiłam klocki od firmy Zabawkowo Fun dnia 17.11.2023 nr zakupu 43727 na kwotę 159,98zł.Identyfikator transakcji 47934.Do tej pory firma nie wysłała zamówienia ani nie zwróciła kosztów zakupu,kontakt z firmą jest ograniczony ( tylko mailowo ) firma nie odpowiada na maile. Po przeszukaniu informacji na temat tej pseudo firmy znalazłam wiele więcej poszkodowanych osób.Firma jest zarejestrowana na FUNLAND Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36/112B 02-785Warszawa.Oczekuje zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam (czytaj więcej)