BRAK PIENIĘDZY ZA ZWROTBrak pieniędzy za zwracany towar (79zł!) od 3 tygodni, brak dowodu zakupu za zamówienie, jestem zbywany wiadomościami, że następnego dnia wyjdzie przelew - widmo.
Pieniędzy jak nie było, tak nie ma.
[usunięte przez moderatora]
Odmowa przyjęcia zwrotu towaruZakupiłem w firmie Easy-Mar wzmacniacz stereo. Ponieważ prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą wziąłem fakturę. Gdy otrzymałem towar, okazało się że nie działa - nie można było połaczyć się ze wzmacniaczem przez Bluetooth. Natychmiast (tego samego dnia w którym otrzymałem towar) napisałem do firmy Easy-Mar maila z prośbą o przyjęcie zwrotu towaru i zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wobec tego zadzwoniłem do firmy i ponowiłem prośbą przez telefon.
Wówczas otrzymałem takiego maila:
"Niestety z racji iż zakupiony towar został na cele firmowe i ma charakter zawodowy związany z prowadzoną przez Pana działalnością zwrot nie jest możliwy."
Moja działalność nie ma nic wspólnego z handlem artykułami elektronicznymi. Po prostu wziąłem fakturę. Napisałem więc kolejnego maila do firmy Easy-Mar, takiej treści:
"Według tego co sprawdziłem to są Państwo zobowiązani do przyjęcia zwrotu w terminie 14 dni od zakupu w momencie, gdy prowadzę działalność jednoosobową i przedstawię Państwu oświadczenie od odstąpieniu od umowy.
Oto oświadczenie:
Oświadczam, że z powodu wadliwego towaru zakupionego w firmie Easymar decyduję się zwrócić towar w terminie 1 dnia od jego otrzymania. Towar został kupiony na firmę ….. (podałem adres firmy, NIP, etc.)
Numer zamówienia to…… Numer faktury VAT ………..
Proszę o przyjęcie zwrotu i przesłanie mi numeru zwrotu oraz wysłaniu kuriera lub podanie kodu do paczkomatu, abym mógł przesłać Państwu towar. "
Na to dostałem taką odpowiedź:
"Odnośnie zwrotu towaru już otrzymał Pan informację poniżej.
Natomiast jeżeli chce Pan złożyć reklamację ponieważ towar jest w jakikolwiek sposób wadliwy to można skorzystać bezpośrednio z serwisu producenta."
Chciałbym uzyskać przyjęcie zwrotu towaru od firmy Easy-Mar oraz zwrot pieniędzy.
Odmowa przyjęcia zwrotu towaruZakupiłem w firmie Easy-Mar wzmacniacz stereo. Ponieważ prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą wziąłem fakturę. Gdy otrzymałem towar, okazało się że nie działa - nie można było połaczyć się ze wzmacniaczem przez Bluetooth. Natychmiast (tego samego dnia w którym otrzymałem towar) napisałem do firmy Easy-Mar maila z prośbą o przyjęcie zwrotu towaru i zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wobec tego zadzwoniłem do firmy i ponowiłem prośbą przez telefon.
Wówczas otrzymałem takiego maila:
"Niestety z racji iż zakupiony towar został na cele firmowe i ma charakter zawodowy związany z prowadzoną przez Pana działalnością zwrot nie jest możliwy."
Napisałem więc kolejnego maila do firmy Easy-Mar, takiej treści:
"Według tego co sprawdziłem to są Państwo zobowiązani do przyjęcia zwrotu w terminie 14 dni od zakupu w momencie, gdy prowadzę działalność jednoosobową i przedstawię Państwu oświadczenie od odstąpieniu od umowy.
Oto oświadczenie:
Oświadczam, że z powodu wadliwego towaru zakupionego w firmie Easymar decyduję się zwrócić towar w terminie 1 dnia od jego otrzymania. Towar został kupiony na firmę ….. (podałem adres firmy, NIP, etc.)
Numer zamówienia to…… Numer faktury VAT ………..
Proszę o przyjęcie zwrotu i przesłanie mi numeru zwrotu oraz wysłaniu kuriera lub podanie kodu do paczkomatu, abym mógł przesłać Państwu towar. "
Na to dostałem taką odpowiedź:
"Odnośnie zwrotu towaru już otrzymał Pan informację poniżej.
Natomiast jeżeli chce Pan złożyć reklamację ponieważ towar jest w jakikolwiek sposób wadliwy to można skorzystać bezpośrednio z serwisu producenta."
Chciałbym uzyskać przyjęcie zwrotu towaru od firmy Easy-Mar oraz zwrot pieniędzy.
Reklamacja miski WC – odmowa sprzedawcyDzień dobry,
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie sporu ze sprzedawcą Mexen Polska (https://mexen.pl/).
Zakupiłem miska WC dnia 26.08.2025. Towar został dostarczony dnia 16.09.2025. Po rozpakowaniu dnia 01.10.2025 odkryłem uszkodzenie – pęknięcie w ceramice. Zgłosiłem reklamację sprzedawcy z żądaniem wymiany.
Sprzedawca odmówił, twierdząc, że mam czas na zgłoszenie tylko 7 dni od dostawy (lub że obowiązuje regulamin przewoźnika). Twierdzą też, że decyzja jest ostateczna.
Uważam, że odmowa jest sprzeczna z przepisami – sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za towar przez 2 lata od wydania (rękojmia / niezgodność z umową). Regulamin przewoźnika nie może niweczyć moich ustawowych praw.
Proszę o wsparcie w wysłaniu korespondencji do sprzedawcy i dążeniu do prawidłowego rozwiązania sprawy.
Załączam:
- paragon / faktura
- zdjęcia uszkodzenia
- korespondencja ze sprzedawcą
Brak wysyłki towaru/brak zwrotu wpłatyDnia 23.09.2025r zakupiłem w tej "firmie" 2 rzeczy, konkretnie legginsy Fame Fashion. Do dnia dzisiejszego 02.10.2025 przesyłka nie została nawet wysłana. Sprzedający zbywa mnie w korespondencji sms, że przesyłka zostanie wysłana jutro, to jutro było we wtorek 30.09.2025 było też w środę 01.10.2025. Na ich stronie internetowej była informacja czas wysyłki 5 dni. Więc te 5 dni już dawno minęło. Nie mam ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy na konto i pewnie ani towaru ani kasy nie dostanę sądząc po opiniach jakie przewijają się w internecie na temat tego [usunięte przez moderatora] interesu
Zwrot towaru 27.08.2025 Zakupiłam myjkę ciśnieniową samochodową podczas rozmowy telefonicznej na nazwisko [dane usunięte przez moderatora], przesyłkę otrzymałam kurierem za płaciłam przy odbiorze kwotę 215 zł, do paczki nie dołączono ani faktury ani paragonu.Po kilku dniach postanowiłam zwrócić myjkę, wydrukowałam ze strony internetowej sklepu wszystkie potrzebne dokumenty do zwrotu wypełniłam i wysłałam na maila, make E wysłałam pocztą w dniu 5 września 2025 r. Przesyłka została odebrana przez sklep 8 września 2025 r., na maila wysłałam wszystkie potrzebne dokumenty do tego potwierdzenie wysłania paczki otrzymałam wiadomość od firmy że dokumenty otrzymane zostaną zweryfikowane i jak najszybciej zostaną przekazane pieniądze na konto od tamtej pory sklep nie odbiera mojego telefonu jak również nie odpisuje na moje male E proszę o pomoc
Brak towaru i kontaktu30.08.2025 kupiłem 3 tony węgla za kwotę 3900 zł . Brak kontaktu, telefon wyłączony. Towar do tej pory nie przyjechał. Proszę o zwrot pieniędzy.
Sprawa trafiła na policję.
Brak zwrotu gotówki za zwrot towaru Po zrobieniu zwrotu całego zamówienia nie uznano w zwrocie prześcieradła , które było zapakowane i nawet nie otwierane przeze mnie. Zwrot gotówki dostałam pomijając te prześcieradło. Prześcieradła także nie dostałam . Sprawę zgłosiłam do Sinseya przez e-mail i do tej pory nie udzielono mi żadnej konkretnej odpowiedzi czy dostanę zwrot pieniędzy za prześcieradło czy zwrot prześcieradła. Proszę o zwrot gotówki za prześcieradło.
Brak zwrotu gotówki za uznaną reklamacje We wrześniu 2024 roku zakupiłam od tej firmy ekspres poprzez Allegro. Pierwsza reklamacja była w czerwcu 2025 r z powodu głośnej pracy sprzętu i pęknięć jednej części . Reklamacja została uznana również nie w terminie i na zwrot ekspresu musiałam znacznie dłużej czekać . Po tej reklamacji i naprawie ekspres nadal wydawał głośne dźwięki i zaczął bardzo powoli pracować ( zacinać się ) , dlatego we wrześniu 2025 roku ekspres znowu został zgłoszony na reklamacje . Pomimo że Allegro nakazało zwrot gotówki sprzedającemu , ponieważ jest to kolejna reklamacja wadliwego sprzętu , sprzedawca nie zrobił tego na domiar twierdzi że serwis ma wydać decyzję . Dodam że czas na wydanie decyzji minął. Allegro napisało już wiele razy do sprzedawcy a on nadal nie podjął wypłaty za tą reklamacje . Proszę o podjęcie właściwych kroków względem sprzedawcy . Chce żeby firma zwróciła mi pieniądze za ekspres.
Uszkodzona przesyłka InPostDzień dobry,
kontaktuję ponieważ po raz koleiny InPost nie chce ponieść odpowiedzialności za ewidentnie uszkodzoną paczkę.
Przesyłany przedmiot jest pakowany w systemową skrzynię, tzw. Systainer. Jest to wysokiej jakości sprzęt marki Festool, skrzynia wykonana z wytrzymałego materiału ABS. Nastąpiło pęknięcie w miejscu widocznego wewnątrz uszkodzenia paczki.
Ponadto przedmiot wysłany w kartonie otoczonym folią stretch.
Dla wyjaśnienia kupiłem kilkadziesiąt sprzętów tej firmy, większość z nich jest pakowana w sam karton, bez dodatkowych foli bąbelkowych czy foli stretch i zawsze przychodziła do mnie w nietkniętym stanie (dostarczana zarówno przez InPost jak i innych przewoźników).
Bardzo proszę o doradzenie i wsparcie w temacie, uważam, że nie powinno być tak, że ewidentnie uszkodzony przedmiot i karton jest w taki sposób odrzucany przez InPost czy jakiegokolwiek przewoźnika.
W załączeniu przekazuję wszystkie możliwe dane i materiały.
Do tej pory dwukrotnie zostałem odbity z odmową z bardzo ogólnikowymi argumentami, które nijak mają się do rzeczywistych parametrów przesyłanego przedmiotu jak i sposobu pakowania oraz mozliwości transportowych i magazynowania, w tym piętrowania paczek w logistyce.
Od firmy oczekuję zwrotu wartości przedmiotu lub rekompensaty. Jeżeli przewoźnik sobie życzy, może zabrać uszkodzony przedmiot.
Pozdrawiam.