Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-06 godz: 16:03Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.B.
Brak zwrotu pieniędzy od 2 miesięcyW sierpniu zamówiłam najpierw 1 sukienkę, a potem kolejne 2. Odesłałam pierwszą sukienkę i jedną z drugiego zamówienia. 31 sierpnia 2024r. dokonałam zwrotu. 26 września zaczęłam kontaktować się przez formularz na stronie. Kolejne pytanie zadałam 5 października, gdzie 7 października uzyskałam informację, że dzisiaj zweryfikują zwrot. 22 października zaczęłam wysyłać maile. Znowu dostałam informacje o weryfikacji, a potem o możliwości zwrotu pieniędzy przelewem lub w formie bonu z rabatem 30%. Ostatnia wiadomość od firmy pochodzi z 28 października, gdzie piszą, że w ciągu 2 dni roboczych wyślą przelew. Od tej pory cisza. Firma jest mi winna 338zł.
2024-11-06 godz: 15:57Publiczna
Otwarta
Problem z odzyskaniem gotówki za zwrot Dokonałam zwrotu jednej z zakupionych sukienek (zakup z dnia 7.10.2024) i zwrot dokonany w dniu 15.10.2024. W dniu 18.10.2024 firma potwierdziła przyjęcie zwrotu ZPL241006-00048881. przelew zwrotny na kwotę 121,38 zł miał być zrealizowany do 14 dni. Do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu na konto , a po wysłaniu informacji do firmy o braku zwrotu dostałam informację że mają systemowy problem z księgowością związku z tym przelewy są opóźnione - bez podania kontrtnej daty kiedy nastąpi zwrot gotówki. Ale w międzyczasie otrzymałem od nich fakturę korektę do zwrotu którą dokonałam. Firmą na chwilę obecną nie odbiera telefonów ani nie odpisuje. Na e-maile ( wysłałam do nich wezwanie do zaplaty- i zero informacji zwrotnej że trony firmy FASARDI
2024-11-06 godz: 13:41Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówieniaDotyczy zamówienia nr: Zamówienie #1500038669 W dniu 29.09.2024 zamówiłam komplet dresowy za kwotę 257,00 zł. Następnie próbowałam kontaktowa się mailowo w dniu 14.10 z zapytaniem o realizację zamówienia. Otrzymałam informację, ze termin realizacji to 17.10 ale zamówienie może się opóźnić od 7 do 14 dni. Kolejny raz napisałam maila 23.10 a także 04.11 w celu ustalenia i kolejny raz dostałam zworkę, że zamówienie może się opóźnić. Na ostatnia wiadomość z 04.11 nie otrzymałam odpowiedz wcale. Nalegam na realizację zamówienia - nie chcę z niego rezygnować. W jednym z maili zostałam poinformowana, że firma zmieniła politykę wysyłkową i aktualnie wszystkie wysyłki są realizowane w 24h dlatego nie rozumiem, w czym jest problem z aż takim zaniechaniem wysyłki zamówienia sprzed ponad miesiąca. Nie są to tanie rzeczy, stąd nie można tego nazwać inaczej jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-11-06 godz: 13:13Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.K.
Brak zwrotu pieniędzy Nr zam 79339 10 października kupiłam sukienkę. 12 ODEBRAŁAM .14 Odesłałam priorytetem. Brak kontaktu telrf nr nieaktywny. NA MEILE NIE ODPOWIADAJĄ OD 3 DNI .PIENIĄDZE SĄ NIEODDANE NA MOJE KONTO.firma .Sklep@modacatalina.pl.
2024-11-06 godz: 11:36Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.W.
Zwrot pieniędzy Sklep Catalina 22.09.2024 zaakceptował mój zwrot sukienek i od tej pory dopominam się co tydzień o zwrot ok. 800zł. Proponują w zamian jakieś bony. Są nie wypłacalni, nie odbierają tel. Numer jest niedostępny. Jak widzę nie jestem pierwsza i na pewno nie ostatnia. Sprawę należy zgłosić do UOKiK i na policję. To [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Oczekuje zwrotu moich pieniędzy. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jest że dokonuj zwrotu w 14 dni. U mnie to trwa ponad miesiąc a dopełniłam wszystkich formalności.
2024-11-06 godz: 09:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.S.
Brak zwortu pieniędzyZwrot zamówienia z dnia 10.01.2024 r. nastąpił dnia 15.01 (nr zwrotu 4941). Od tamtej pory wielokrotnie pisałam wiadomości do firmy o zwrot kosztów w wysokości 318,97 zł, jednak nigdy nie otrzymałam odpowiedzi. 18.04 wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty, które również zgłosiłam do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, ale również nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
2024-11-06 godz: 08:38Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia i zwrotu pieniędzy Oto kompletna wersja wiadomości: Chciałabym zgłosić skargę na firmę Stone Skirts. Dnia 8 października 2024 roku złożyłam zamówienie na odzież o wartości 950 złotych. Dwa dni później, 10 października, otrzymałam e-mail od firmy, że realizacja zamówienia potrwa 14 dni roboczych. Mimo to minął już miesiąc od złożenia zamówienia, a zamówienie wciąż nie zostało zrealizowane. Dnia 24 października 2024 roku napisałam do firmy wiadomość z pytaniem o status mojego zamówienia, ponieważ do tej pory nie otrzymałam żadnych informacji ani potwierdzenia wysyłki. Niestety, nie otrzymałam odpowiedzi. Dnia 30 października 2024 roku wysłałam kolejnego e-maila, zaznaczając, że w przypadku braku odpowiedzi zgłoszę sprawę na policję oraz do UOKiK. W międzyczasie dołączyłam do grupy na Facebooku, gdzie inni klienci również zgłaszają problemy z tą firmą – brak realizacji zamówień, a w przypadku ich anulowania, brak zwrotu pieniędzy. Po tym, jak poinformowałam firmę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, otrzymałam informację, że moje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 10 dni roboczych. Odpisałam, że chcę otrzymać zamówienie lub zwrot pieniędzy, ponieważ taka sytuacja może trwać w nieskończoność. Niestety, firma ponownie przestała odpowiadać na moje wiadomości i nie ma z nią żadnego kontaktu. W chwili obecnej istnieje już ponad 200 klientów, którzy mają podobne problemy z firmą Stone Skirts. Organizujemy się, aby zgłosić sprawę na policję, do programu TVN "Uwaga" oraz Funduszy Europejskich. Firma wydaje się działać w sposób [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie realizując zamówień i nie zwracając pieniędzy za zakupione towary. Żądam zwrotu pieniędzy lub realizacji mojego zamówienia. W przeciwnym razie podejmę dalsze kroki.
2024-11-06 godz: 08:36Publiczna
Otwarta
zwrot towaruDzień dobry, mam problem ze zwrotem towaru z zamówienia #MP29290. czekam na formularz zwrotu i adres. towar jest za długi i za duży oraz materiał nie spełnił moich oczekiwań Pozdrawiam
2024-11-06 godz: 05:49Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.K.
Brak odpowiedzi na reklamację6 stycznia 2024 r. kupiłam w firmie buty NB 550. W październiku okazało się, że podeszwa w jednym bucie pękła, co skutkuje wlewaniem się do buta wody. Dwukrotnie wysyłałam do firmy maile w sprawie reklamacji, ale oczywiście nie uzyskałam odpowiedzi. Chciałabym skorzystać z prawa konsumenta do zwrotu reklamacyjnego.
2024-11-05 godz: 20:17Publiczna
Otwarta
Brak środków za zwrot na koncie bankowymPo miesiącu zrobienia przeze mnie zwrotu ( który był wysłany w terminie ) firma dalej nie zdążyła zrobić przelewu na konto. Przesyłka zwrotna doszła do firmy Jadore 2 października więc ponad miesiąc temu. Bardzo proszę o pomoc.