Zwrot środków za niezrealizowany zakupZamówienie zostało przeze mnie anulowane ponieważ firma nie wysłała towaru w podanym na stronie terminie.
Od dnia 30.06 nie chcą zwrócić środków odpisując tylko, że sprawa została przekazana do działu księgowości. Kwota sporu to 707,40 zł.
Zmiana miejsca pobytu w dniu dotarcia do Turcji W czwartek rozpoczęliśmy urlop i wynikła bardzo przykra sytuacja a mianowicie po dotarciu do Hotelu Eftalia Village po sprawdzeniu paszportów oraz rezerwacji zawartej w pobranych dokumentach z biura podróży powiedziano nam że mamy pójść do hotelu SENZA bez podania przyczyny. Po dotarciu do hotelu SENZA który miał być od Eftalia Village 150 metrów okazało się że jest dużo dalej a pokój który nam zaoferowano był trzy osobowy a jak by dostawiono dostawkę to nie było by miejsca w pokoju i nie było nawet podwójnego łóżka dla małżonków. W umowie od samego początku były podane cztery osoby. Po bardzo długich negocjacjach i próbach nawiązania kontaktu z rezydentem który totalnie Nas olał, bo jak stwierdziła wszystko załatwiać na czacie. Kazano nam początkowo dopłacić 300 euro do innego pokoju a zakończyło się na 100euro. Mamy na to potwierdzenie wpłaty i to nie My powinniśmy to załatwiać a rezydent Tui. To nie na tym polega żeby na początku urlopu tak się denerwować. Rozmawialiśmy z kimś z Polski i miał tak samo tylko się wykłócał i nie dopłacał nic. Taka sama sytuacja. Cała ta organizacja wyjazdu to jest jedna wielka klapa. Rezydent jak by nie istniał. W niczym nie pomaga tylko czat i czat tak twierdzi. Rezerwacja była na Eftalię Village a znależliśmy się w SENZA gdzie jest rezydent żeby pomóc. W piątek poszliśmy pieszo na Eftalię Village Eftalię. Dzieci płakały że mieliśmy mieć to wszystko na miejscu a nie chodzić albo czekać na busa. To jest Nasz wakacyjny czas i nie ma ceny a Tui łamie umowę i zmieniają nam Hotel z którego wszędzie jest dalej i do morza. Mnóstwo załatwiania i dopłata 100 euro do jak twierdzą większego pokoju a do tamtego co proponowali nie weszło by już czwarte łózko. Za wszystko proponują 1000 zł. Złamanie warunków umowy. Cena wycieczki to 13404zł.
Brak zwrotu środków za odesłany towar – Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie braku zwrotu środków przez firmę Stone Skirts za odesłany towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość (numer zamówienia: #1500070442).
Zgodnie z obowiązującym prawem, sprzedawca ma obowiązek dokonania zwrotu płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrotu towaru. Mimo że produkt został przeze mnie odesłany i otrzymałam zapewnienie od firmy, że środki zostaną zwrócone, do dnia dzisiejszego (tj. ponad ustawowy termin) pieniądze nie wpłynęły na moje konto.
Kontaktowałam się mailowo z firmą. W dniu 17 lipca 2025 r. wysłałam pilną wiadomość (załączam jej treść), w której poinformowałam, że sprawa jest dla mnie bardzo ważna z uwagi na termin płatności wobec firmy PayPo – niedotrzymanie go skutkuje naliczeniem karnych odsetek i ryzykiem wpisania mnie do rejestru BIK jako nierzetelnego płatnika.
Pomimo moich próśb, firma nie skontaktowała się ze mną telefonicznie ani nie dokonała zwrotu środków.
Proszę o interwencję w tej sprawie. W załączeniu przesyłam kopię korespondencji mailowej jako dowód podjętej próby rozwiązania sprawy bez udziału instytucji zewnętrznych.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Nieuczciwa praktyka ZofiaModa_sklep@zofiamoda.comW dniu 18 stycznia 2025 r. złożyłam zamówieniena dwie sukienki na łączną kwotę 294,98 zł. Przesyłka miała być dostarczona w ciągu 14 dni. Ponieważ sklep nie zrealizował zamówienia w terminie, w dniu 11 lutego złożyłam mailowo zapytanie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Uzyskałam informację, iż dostawa odbywa się w terminie, który średnio wynosi ok. 14 dni (+/- 3 dni). Sporadycznie czas dostawy może wynieść do 30 dni. W dniu 18 lutego 2025 r. Zażądałam zwrotu pieniędzy na podane konto. Sklep powołując się na regulamin serwisu dostępny pod adresem: https://zofiamoda.com/regulamin, ewidentnie unika zwrotu pieniędzy licząc na to, że klient odpuści. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówione i nie dostarczone sukienki . Proszę o interwencję.
CLM250708-5211Witam, pisze w sprawie operatora Orange,nie chca przyjąć telefonu do naprawy choć mam wykupiony serwis w trakcie przedłużania umowy w 2022roku i brania nowego modelu telefonu, byla wtedy mowa ze ubezpieczenie to jest na urzadzenie które biorę, czyli samsunga s22. Zgłosiłam to przez infolinię bo tak w salonie kazali ,potem dostałam odpowiedź od firmy bolttech ze ubezpieczenie to dotyczy innego modelu (modelu ktory brałam w u innego operatora w 2018 roku) Dla mnie to sprawa kompletnie niezrozumiała,niemająca składu i ocierającą sie o [słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc, bo nie po to place do tej pory za to ubezpieczenie zeby mnie w konia robić.
Zwrot pieniędzy Kupiłam przez internet komplet, który niestety okazał się za mały
Dokonując zwrotu liczyłam również na zwrot pieniędzy
Czekałam określoną ilość dni...po upływie tego czasu napisałam do firmy odnośnie informacji czy mój zwrot dotarł i kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków na konto podane w dołączonej karcie zwrotu
Niestety firma nie ma odzewu już 2 miesiąc
Przekroczenie terminu odpowiedzi na reklamację/zwr¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬W dniu 21.05.2025 r. dokonałam zakupu sofy na stronie https://micadoni.com/pl-pl
Zamówienie dostarczono dnia 26.06.2025 r. o godzinie 11:30. 30 minut później drogą mailową złożyłam reklamację załączając oświadczenie o odstąpieniu umowy oraz zdjęcie sofy. Powodem reklamacji był fakt, iż zamówiony przeze mnie produkt zdecydowanie różni się wizualnie od tego, który otrzymałam. W odpowiedzi poproszono mnie o przesłane zdjęc etykiet znajdujących się na opakowaniach przesyłki ( dodam, że firma, która dostarczyła przesyłkę miała obowiązek zutylizowania opakowań, natomiast zadeklarowałam, że zrobię to sama i tylko dzięki temu miałam etykiety). Kilkakrotnie wysyłałam maile z prośbą o informację o dalszych krokach niestety na darmo.
11.07.2025 r. upłynął czas 14 dni na odpowiedz ze strony sklepu w związku z tym przesyłałam pismo w oparciu o Kodeks Cywilny.
16.07.2025 otrzymałam od sklepu wiadomość o następującej treści:
„Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość.
Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji i w pełni rozumiemy Pani niezadowolenie. Zapewniamy, że zależy nam na znalezieniu rozwiązania, które będzie dla Pani satysfakcjonujące.
Abyśmy mogli skutecznie zweryfikować sprawę z odpowiednim działem i zaproponować możliwe dalsze kroki, uprzejmie prosimy o przesłanie zdjęcia kanapy z przodu. Taka dokumentacja znacznie ułatwi nam analizę zgłoszenia i przyspieszy cały proces.
Sprawę traktujemy priorytetowo i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją wyjaśnić oraz przedstawić konkretne rozwiązanie.”
Z góry dziękujemy za współpracę i pozostajemy do dyspozycji w razie dodatkowych pytań.
W związku z tym, że zdjęcia zostały już przeze mnie wysłane wcześniej, a sklep zwodzi moją osobę kieruję sprawę do Państwa.
Czytałam opinie o podobnych przypadkach w ostatnim czasie w w/w sklepie. Zwrot trwał kilka miesięcy, a zwrotu środków nie otrzymano do dziś.
Dodam tylko, że przesyłka jest dużo gabarytowa i utrudnia funkcjonowanie na co dzień w małym mieszkaniu.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam paragonu za zakupiony towar!
Adidas nie chce przyjąć butów do reklamacji.Zakupiłam buty w maju tego roku, po założeniu 3razy ujawniła się wada skóry na lewym bucie. Buty były kupione w sklepie firmowym Adidas w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej. Zadzwoniłam na infolinię, a tam poinformowano mnie że nie mogę reklamować tych butów inaczej niż zawieź je 200 kilometrów do Warszawy- sklepu zakupu!
Buty były kupione podczas weekendowego wypadu, ja nie mieszkam w stolicy.
Adidas koresponduje ze mną w tej sprawie wypytując o nowe informacje i nadal stoi na stanowisku , że muszę je fizycznie osobiście zawieść do Warszawy lub przyjąć od nich bon na zakupy online o wartości nie przekraczającej 1/10 wartości butów. Dostali ode mnie zdjęcie paragonu, zdjęcia butów i wszystko o co prosili. Wada jest ewidentna i nie spododowana użytkowaniem. Oczekuję przyjęcia reklamacjami zwrotu pełnej zapłaconej za nie kwoty w wysokości 499 zł w gotówce na konto a nie w formie jakiegokolwiek bonu.
ZAGUBIONA WALIZKADnia 01.04.2025 o godzinie wysłałem paczkę a dokładnie walizkę z rzeczami z Warszawy do Bergamo. Liczyłem, że do dnia 08.04 dojdzie. Dodatkowo 04.04 dzwoniłem na infolinię. Pan z infolini powiedział, że paczka jest już we Włoszech i w poniedziałek tj. 07.04 powinna dojść - niestety się przeliczyłem... jako iż w walizce znajdowały się między innymi ubrania (w tym kurtka i ciuchy na narty na które się wybierałem) dodatkowo potrzebny stabilizator rehabilitacyjny dla mojej mamy (jest po operacji stożka), perfumy, słuchawki itp.. Niestety do dnia dzisiejszego paczka jest w "drodze"
brak realizacji zamówienia, brak kontaktuProdukt zakupiony i opłacony 11 lipca. Do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze sprzedawcą, nie odpisuje na maile. Od firmy oczekuję zwrot pieniędzy.