Biuro Internetowe Dariusz Dułak

Biuro Internetowe Dariusz Dułak

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-11-04 godz: 17:40
Od
avatar-urlB.Z.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 6157 [zmieniony przez moderatora]

[usunięte przez moderatora] działalności sklepu internetowego telfy.pl, prowadzonego przez [usunięte przez moderatora]. Dokonałem zakupu telefonu Samsung Galaxy S25+ 5G o wartości 3549,00 zł. Pomimo upływu deklarowanego czasu realizacji (3–5 dni) oraz ponawianych prób kontaktu, towar nie został dostarczony. Sklep przesyłał jedynie ogólnikowe odpowiedzi e-mailowe, a kontakt telefoniczny był niemożliwy. W dniu 21 października 2025 r. wysłałem do przedsiębiorcy pisemne wezwanie przedsądowe do zwrotu wpłaconej kwoty (doręczone 22.10.2025), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo wyznaczenia terminu i kilkukrotnego przypomnienia. Ostatnia korespondencja (27.10.2025) wskazuje, że przedsiębiorca unika wykonania obowiązku, a w odpowiedziach używa zwrotów mających znamiona zastraszania („wezwanie do natychmiastowego usunięcia treści”, „pozew o naruszenie dóbr osobistych”). Z ustaleń wynika, że właściciel prowadzi również drugi sklep internetowy – blue-phone.pl, w którym pojawiają się bardzo podobne opinie klientów dotyczące braku realizacji zamówień i braku zwrotów środków. Może to świadczyć o systemowym charakterze działania, które w mojej ocenie narusza zbiorowe interesy konsumentów. Sprawa została zgłoszona do odpowiednich organów. Zwrot wpłaconej kwoty, zwrot za poniesione koszty porady prawnej, zadośćuczynienie z racji strat moralnych.(czytaj więcej)

2025-10-24 godz: 09:12
Od
avatar-urlJ.D.
Publiczna
Otwarta

Odstąpienie od umowy brak zwrotu pieniędzy

Sprzedający na stronie firmy ogłasza, że jest duża ilość towaru. W jednym miejscu pisze, że wysyłka po 5 dniach, w innym, że po 5 dniach roboczych. Kiedy mija termin, na moje pytania odpowiada mailowo w stylu: - 5 dni roboczych to jest 7 dni, - proszę poczekać do końca tygodnia, - wysyłkę potwierdzi kolejna wiadomość. Maile są niepodpisane, są bezosobowe - jakiś zespół obsługi sprzedaży albo obsługa sklepu internetowego. Można dzwonić na podany numer telefonu, nikt nie odbiera. Po tygodniu, w dniu 15 października 2025 r. zrezygnowałem i złożyłem odstąpienie od umowy, a ponieważ nie miałem towaru więc zażądałem natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Do tej pory ich nie otrzymałem. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2025-10-11 godz: 13:40
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

telfy.pl - brak towaru, brak pienied [zmodyfikowany przez moderatora]

Zamówienie złożone 30.09.2025, wszelkie próby skontaktowania się ze sprzedającym podczas przedłużającego się terminu realizacji zlecenia, które sam ustalił na 5 dni i minęło 7.10.2025, pozostawały bez odpowiedzi. Złożyłam 9.10.2025 odstąpienie od umowy i wyznaczyłam termin zwrotu wpłaconej kwoty, który również został przekroczony. Sprzedawca meilowo poinformował mnie, że " nie mogę zwrócić Pani pieniędzy od ręki, bo ich nie mam - zamówiłem za nie towar, z którego Pani chce (i może zrezygnować)." Czym jawnie przyznaje się do tego, że nie posiada towaru opisanego na stronie internetowej jako "dostępność- duża ilość" czym narusza przepisy prawa. Podstawą prawną jest tu przede wszystkim ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz ustawa o prawach konsumenta Art. 5 ust. 1 i 2 pkt 2. Jako, że sprzedawca nie wywiązał się z umowy zawartej na odległość i zadysponował moimi środkami w sposób niezgodny z moją wolą naruszył ustawę o prawach konsumenta (art. 32–33) – obowiązek niezwłocznego zwrotu środków po odstąpieniu od umowy (...) Przekroczył wyznaczony przeze mnie termin zwrotu środków i do dnia 11.10.2025 nie otrzymałam swoich pięniędzy. (czytaj więcej)

2025-06-02 godz: 13:31
Od
avatar-urlW.R.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu płatności za zamówienie

Po zbyt długiej realizacji zamówienia przez sprzedającego zdecydowałem się na jego anulowanie. Minął już ponad miesiąc, a ciągle nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, sprzedawca przestał odpowiadać na maile. Tydzień temu wysłałem wezwanie do zapłaty, ale sprzedawca nie dostosował się do niego. Oczekuje od firmy zwrotu wpłaconych środków. (czytaj więcej)