Biuro Internetowe Dariusz Dułak

Biuro Internetowe Dariusz Dułak

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-20 godz: 17:55
Od
avatar-urlR.G.
Publiczna
Otwarta

Uwaga! [zmienione przez moderatora]

Zamówiłem telefon Samsung S25 dnia 6.10.2025, zapłaciłem blikiem z góry. Wysyłka miała być do pięciu dni. Po około pięciu tygodniach od zakupu smartfon nadal nie został wysłany, więc anulowałem zamówienie. Zostałem zapewniony o zwrocie środków, lecz do 20.11.2025 to nie nastąpiło. Za to otrzymałem propozycję podpisania Umowy ugody, wg której pan [usunięte przez moderatora]chciał zwracać mi przywłaszczone MOJE pieniądze w ratach i jeszcze bezczelnie twierdził, że to jedyny sposób. Rzecznik konsumentów oczywiście odradził podpisywanie czegokolwiek z tym panem. 20.11.2025 wysłałem oświadczenie o odstąpieniu. Po najbliższych dniach podejmę następne kroki prawne (wezwanie do zapłaty). Kontakt tylko mailowy i to, od czasu odkrycia prawdy o przywłaszczeniu pieniędzy, bardzo zdawkowy. Telefon głuchy. Formularze kontaktowe bezużyteczne. W ostatnim mailu jakieś głupie pytania o przynależność i zasady działania grupy poszkodowanych przez pana [usunięte przez moderatora], który sam na swoim blogu kreuje się na pokrzywdzonego. To trzeba mieć tupet.(czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 09:36
Od
avatar-urlM.C.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 6652 [zmienione przez moderatora]

21.10 zakupiłam w firmie Telfy.pl telefon marki Samsung, od razu za niego zapłaciłam. Pan wielokrotnie zmieniał termin dostawy. Po miesiącu wystąpiłam z wezwaniem do zapłaty.Do dnia 17.12 nie mam telefonu, nie mam zwróconych pieniędzy. Pan nie proponuje rozwiązania problemu. [usunięte przez moderatora], ODRADZAM!!! Oczekuję zwotu gotówki na podane konto.(czytaj więcej)

2025-12-04 godz: 16:56
Od
avatar-urlH.M.
Publiczna
Otwarta

Samsung A56

W dniu 4 października 2025 r. złożyłam w sklepie internetowym Blue-Phone zamówienie nr 50130 na telefon Samsung Galaxy A56 256GB Dual SIM za 1379 zł. Niestety, już na początku pojawiły się problemy. Do 26 października 2025 r. nie otrzymałam zamówionego towaru. Dostałam tylko wiadomość z przeprosinami i obietnicą wysyłki w ciągu 2–3 dni — termin nie został dotrzymany. Następnie kolejny mail z informacją, że telefon „dotrze w nadchodzącym tygodniu”, bez żadnej konkretnej daty. Telefon ostatecznie wysłano dopiero 27.10.2025 r. Po jego otrzymaniu okazało się, że urządzenie posiada blokadę sieci PLAY, co potwierdził autoryzowany serwis Samsunga. Miał to być telefon nowy i bez blokad, więc jest to rażące wprowadzenie w błąd. Złożyłam reklamację, otrzymałam etykietę zwrotną i odesłałam telefon — jednak sklep nie odebrał przesyłki, przez co wróciła do mnie. Nadałam ją ponownie, tym razem przez stronę Blue-Phone, i od 23.10.2025 r. czekam na decyzję sklepu. Do dziś brak jakiejkolwiek odpowiedzi, kontakt jest utrudniony, a reklamacja nie jest realizowana. Zwrot kwoty za telefon [usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 11:21
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Odstąpienie od umowy

8 listopada zamówiłem telefon samsung galaxy s25 ultra, jednak w dniu 10.11 odstąpiłem od umowy przed wysyłką telefonu. Do dzisiaj sprzedawca nie wywiązał się z umowy. Zero jakiegokolwiek kontaktu, numer telefonu podany chyba dla żartów.(czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 11:13
Od
avatar-urlS.M.
Publiczna
Otwarta

ZWROT - 10715

Złożyłem zamówienie w sklepi Telfy.pl w dniu 14.11.2025. Termin realizacji podany na stronie to 5 dni. Po upływie tego terminu próby kontaktu spełzły na niczym. Dopiero po wystawieniu negatywnej opinii Pan [dane usunięte przez moderatora] napisał maila, że potrzebuje jeszcze 1-2 dni na realizację zamówienia. Z uwagi na pojawiające się podobne sprawy natychmiast wysłałem drogą mailową oraz kurierem wypowiedzenie umowy na odległość. Zwrotu nie ma, kontaktu ponownie też nie.(czytaj więcej)

2025-11-25 godz: 18:33
Od
avatar-urlN.N.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie nr 10646

Niestety pomimo złożenia zamówienia na telefi samsung galacy s25+ 29.10.2025 roku do dnia dzisiejszego nie otrzymałem towaru Po rozwiązani umowy Sklep telfy.pl wysłał onformacje że nie ma możliwości zwrotu pieniędzy Prosze o pomoc w odzyskaniu kwoty 3399,0 zł(czytaj więcej)

2025-11-17 godz: 15:05
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Zakupy w sklepie telfy.pl

12 listopada zrobiłam zakupy w sklepie telfy.pl. do tego czasu nie zostało mi wysłane telefon ani zwrot pieniędzy. Napisali mi tylko że otrzymam dostawę na paczkomat wybrany przeze mnie w formularzu, natomiast nie została nadana paczka. Dostałam informację przy zakupie że zostanie dostarczony towar w ciągu 5 dni. Natomiast pięć dni właśnie mija a paczka nie została nadana. Codziennie kontaktuję się z firmą drogą telefoniczną mailową oraz przez chatbota ze strony telfy.pl. niestety bezskutecznie .telefon nie jest ,a chatbot informuje mnie o tym że nie mają możliwości odpisania i mam zostawić swój email kropka po czym i tak na niego nikt nie odpisuje.(czytaj więcej)

2025-11-04 godz: 17:40
Od
avatar-urlB.Z.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 6157 [zmieniony przez moderatora]

[usunięte przez moderatora] działalności sklepu internetowego telfy.pl, prowadzonego przez [usunięte przez moderatora]. Dokonałem zakupu telefonu Samsung Galaxy S25+ 5G o wartości 3549,00 zł. Pomimo upływu deklarowanego czasu realizacji (3–5 dni) oraz ponawianych prób kontaktu, towar nie został dostarczony. Sklep przesyłał jedynie ogólnikowe odpowiedzi e-mailowe, a kontakt telefoniczny był niemożliwy. W dniu 21 października 2025 r. wysłałem do przedsiębiorcy pisemne wezwanie przedsądowe do zwrotu wpłaconej kwoty (doręczone 22.10.2025), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo wyznaczenia terminu i kilkukrotnego przypomnienia. Ostatnia korespondencja (27.10.2025) wskazuje, że przedsiębiorca unika wykonania obowiązku, a w odpowiedziach używa zwrotów mających znamiona zastraszania („wezwanie do natychmiastowego usunięcia treści”, „pozew o naruszenie dóbr osobistych”). Z ustaleń wynika, że właściciel prowadzi również drugi sklep internetowy – blue-phone.pl, w którym pojawiają się bardzo podobne opinie klientów dotyczące braku realizacji zamówień i braku zwrotów środków. Może to świadczyć o systemowym charakterze działania, które w mojej ocenie narusza zbiorowe interesy konsumentów. Sprawa została zgłoszona do odpowiednich organów. Zwrot wpłaconej kwoty, zwrot za poniesione koszty porady prawnej, zadośćuczynienie z racji strat moralnych.(czytaj więcej)

2025-10-24 godz: 09:12
Od
avatar-urlJ.D.
Publiczna
Otwarta

Odstąpienie od umowy brak zwrotu pieniędzy

Sprzedający na stronie firmy ogłasza, że jest duża ilość towaru. W jednym miejscu pisze, że wysyłka po 5 dniach, w innym, że po 5 dniach roboczych. Kiedy mija termin, na moje pytania odpowiada mailowo w stylu: - 5 dni roboczych to jest 7 dni, - proszę poczekać do końca tygodnia, - wysyłkę potwierdzi kolejna wiadomość. Maile są niepodpisane, są bezosobowe - jakiś zespół obsługi sprzedaży albo obsługa sklepu internetowego. Można dzwonić na podany numer telefonu, nikt nie odbiera. Po tygodniu, w dniu 15 października 2025 r. zrezygnowałem i złożyłem odstąpienie od umowy, a ponieważ nie miałem towaru więc zażądałem natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Do tej pory ich nie otrzymałem. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2025-10-11 godz: 13:40
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

telfy.pl - brak towaru, brak pienied [zmodyfikowany przez moderatora]

Zamówienie złożone 30.09.2025, wszelkie próby skontaktowania się ze sprzedającym podczas przedłużającego się terminu realizacji zlecenia, które sam ustalił na 5 dni i minęło 7.10.2025, pozostawały bez odpowiedzi. Złożyłam 9.10.2025 odstąpienie od umowy i wyznaczyłam termin zwrotu wpłaconej kwoty, który również został przekroczony. Sprzedawca meilowo poinformował mnie, że " nie mogę zwrócić Pani pieniędzy od ręki, bo ich nie mam - zamówiłem za nie towar, z którego Pani chce (i może zrezygnować)." Czym jawnie przyznaje się do tego, że nie posiada towaru opisanego na stronie internetowej jako "dostępność- duża ilość" czym narusza przepisy prawa. Podstawą prawną jest tu przede wszystkim ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz ustawa o prawach konsumenta Art. 5 ust. 1 i 2 pkt 2. Jako, że sprzedawca nie wywiązał się z umowy zawartej na odległość i zadysponował moimi środkami w sposób niezgodny z moją wolą naruszył ustawę o prawach konsumenta (art. 32–33) – obowiązek niezwłocznego zwrotu środków po odstąpieniu od umowy (...) Przekroczył wyznaczony przeze mnie termin zwrotu środków i do dnia 11.10.2025 nie otrzymałam swoich pięniędzy. (czytaj więcej)