- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Atelier Valeria

Przyszłam do mnie sukienka z złej jakości i do tego w innym kolorze niż zamawiałam. Napisałam więc z zapytaniem o zwrot i dostałam odpowiedź że aby rozwiązać tą sprawę to chcą zaoferować mi 100% kredytu sklepowego o wartości mojego zamówienia, który mogę wykorzystać na wybór dowolnych innych produktów z ich kolekcji. Odpisałam więc z odpowiedzią że chcę pełny zwrot kosztów oryginalną metodą płatności. Teraz czekam na odpowiedź która powinna się pojawić dzisiaj, bo jak piszą "starają się odpisywać w maks 2 dni".(czytaj więcej)
Moja córka zamówiła sukienkę na studniówkę ze sklepu: Atelier Valeria. Link do produktu: https://atelier-valeria.com/products/dluga-sukienka-satynowa-i-zakardowa-z-gorsetowa-gora-i-ramiaczkami-spaghetti?currency=PLN&variant=49206391210230&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Google%20Shopping&stkn=37b9cec52629&gad_source=1&gad_campaignid=22850305857&gclid=Cj0KCQiA5uDIBhDAARIsAOxj0CE0jNkV-nwapK_uUkxuyzkGRr0XTAHfkLJ5e9ywEJkCRKByMuksl_kaAr_CEALw_wcB Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że jest to produkt z Chin, koszmarna jakość materiału i wykonanie. Córka chciała ją zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy jednak właściciele firmy się nie zgodzili na zwrot pieniędzy. Zaproponowali inne rozwiązania (rabat na inny produkt), których córka nie chce. Sklep odmawiał również wysłania adresu do zwrotu, a po kłótni wysłali adres do Chin. Sukienka była zamówiona z w/w sklepu, w Polsce a nie z obcego kraju, zatem wysyłam ją na polski adres firmy (która nie podaje nawet swojego NIPu na stronie i nie ma pewności, czy to faktyczna firma). [usunięte przez moderatora] Sprzedają ubrania (pod swoją marką) sprowadzone z Chin po cenie 3-krotnie wyższej bez powiadomienia o tym kupującego. Z wypowiedzi niezadowolonych klientów wynika, że jest to ich standardowa praktyka i nigdy nie akceptują reklamacji. Uprzejmie prosimy o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.(czytaj więcej)