Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-28 godz: 10:13Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 5452 [zmienione przez moderatora]Dnia 01.07.2025 złożyłem zamówienie i zapłaciłem za nie poprzez BLIK na stronie Camoshop.pl. Do dnia dzisiejszego (28.07.2025) nie otrzymałem przesyłki, a sklep nie odpowiada na żadne wiadomości. Przypadki takie jak mój są liczne – sklep unika kontaktu, nie realizuje zamówień i nie zwraca pieniędzy. Jest wiele skarg w Internecie na temat tej firmy (Trustpilot, Konsumersi.pl, Opiniak). Wzywam do interwencji w imieniu konsumenta i dodania tej firmy do czarnej listy [usunięte przez moderatora], celem ostrzeżenia innych. Posiadam potwierdzenie zamówienia, potwierdzenie płatności oraz zrzuty ekranu prób kontaktu.
2025-07-28 godz: 05:15Publiczna
Otwarta
Zamówienie T-shirt z nadrukiemZamówiłem w kwietniu 3 T-shirty. Obiecany termin realizacji 14 dni .Po upływie miesiąca otrzymałem od firmy przeprosiny i obietnicę z określoną datą majową iż koszulki do mnie dotrą.Po upływie daty majowej dostałem obietnicę dostawy w czerwcu a następnie w lipcu.Po ostatniej obietnicy postanowiłem zrezygnować z zamówienia.Pieniądze miały zostać zwrócone w ciągu 14 dni.Data zgłoszenia rezygnacji 4 lipiec.Po upłynieciu założonego terminu otrzymałem kolejną obietnicę że kiedyś oddadzą pieniądze.Widziałem w sieci iż poszkodowanych jest o wiele więcej. [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-27 godz: 14:25Publiczna
Zamknięta
Rosnące rachunki Co miesiąc płace inne rachunki. Nie zgadza się kwota abonamentu stałego która na fakturze jest widnieje 370.00zl a jak się podliczy samemu to wychodzi 350zl opłaty dodatkowe się zgadzają. Co miesiąc na fakturze jest inna kwota na górze przy "inne usługi" Pan na czacie chciał mi wmówić że te inne usługi to opłata za Play Now. Nie udało mu się mnie przekonać do swojej racji bo ja wiem że to jest wliczone w abonament za telewizję. Oczekuje prawdziwych i wyjaśnień tych dziwnych kwot i obniżenie mojego rachunku te dziwne kwoty które co miesiąc są podawane w "inne usługi"
2025-07-27 godz: 10:27Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy!W dniu 14.04 2025 zamowilam towary za łączną kwotę 1 522,37 zł Nr zamowienia: ISLULHWFK Sklep realizowal zamowienie miesiac i wyslał tylko część towarow ktore odebrałam 14.05 Towar zwrocilam jeszcze tego samego dnia łącznie z pisemnym odstąpiem od umowy zawartej na odległość oraz żądaniem zwrotu pieniędzy. Sklep odebral przesyłkę, jednak do tej pory nie zwrocono mi pieniędzy (26.07.2025). W czerwcu wyslalam do sklepu wezwanie do zwrotu pieniędzy. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Sklep unika kontaktu oraz przetrzymuje pieniadze, ktore powinny zostać zwrocone. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zamowienie od ktorego odstąpiłam.
2025-07-26 godz: 19:59Publiczna
Zamknięta
Zwrot zakupionego towaruZamówiłam suszarkę do włosów reklamowaną na faceboku. Gdy ją odebrałam stwierdziłam, że nie spełnia moich oczekiwań. Chciałam ja odesłać zgodnie z przysługujacym mi prawem. Zastosowałam się do postanowień zawartych w ' Polityce zwrotów firmy. Napisałam e-maila Niniejszym informuję o zamiarze zwrotu produktu zakupionego w sklepie HAIRTASTIQUE. Paczka została doręczona dziś , tj 22.07.2025 roku . Dane zamówienia: Numer zamówienia :#H31262PL [dane usunięte przez moderatora] Produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Proszę o przesłanie instrukcji dotyczących zwrotu oraz adresu, na który mam odesłać paczkę. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] Czekałam 3 dni ponowiłam prośbę o podanie adresu, na który mam odesłać zakupiony towar . Otrzymałam NASTĘPUJACA ODPOWIEDŹ: Zgodnie z naszymi Warunkami Sprzedaży, które są dostępne publicznie przed dokonaniem zakupu, zwroty obsługiwane są wyłącznie przez nasze centrum logistyczne w Chinach. Każdy produkt zwracany do nas musi przejść obowiązkową dezynfekcję oraz kontrolę jakości, które odbywają się wyłącznie w naszym magazynie głównym. Zwrotu można dokonać w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki, na poniższy adres: Chunfeng Qin Room 2301, building 6, Block E, Yunxing Qianlong Shoufu, Liangqing District Nanning, Guangxi, Chiny Kod pocztowy: 530201 Telefon: +86 19195804506 Zgodnie z obowiązującym prawem, klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej, o ile produkt nie jest wadliwy. Nie oferujemy zwrotów pieniędzy bez fizycznego odesłania produktu. Jeśli mimo to zdecyduje się Pani na dalsze działania, oczywiście szanujemy Pani prawo. Z naszej strony działamy zgodnie z regulaminem oraz przepisami prawa. Pozdrawiamy, Zespół Hairtastique Odesłanie zakupionego towaru na ten adres jest wynosi ok 240 zł. Kupując artykuł zapoznając się z regulaminami obowiązwujacym w tej firmie nie ma nawet jednego słowa o siedzibie firmy w Chinach. Proszę o pomoc aby firma wskazała mi adres na terenie Polski gdzie mogę odesłać zakupiony towar i odzyskać za niego pieniądze, Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-26 godz: 17:13Publiczna
Otwarta
niewysłane zamówienieZłożyłam zamówienie, opłaciłam przelewem. Wielokrotnie upominałam się o wysyłkę, nigdy nie zostało wysłane.
2025-07-26 godz: 08:35Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za anulowaną przesyłkę Paczka zamòwiona w grudniu zeszłego roku. Paczka nie wysłana Zmiana zamówienia na inny towar. Paczka nie wysłana. Zmiana anulowano zakup Prośba o zwrot 240 zł Podanie nr konta Nie wywiązanie się z regulaminem sklepu na zwrot pieniędzy. Oczekuje zwrotu 240 zł
2025-07-25 godz: 09:33Publiczna
Zamknięta
SMS od nju mobileDostałem taki SMS od nju: Planujesz wakacje poza UE? Aktywuj pakiet 10 GB w roamingu, wazny 15 dni w wybranych krajach poza UE! Wyslij bezplatnie SMS o tresci GO10GB pod nr 80060 i ciesz sie internetem na wakacjach. Liste krajow i szczegoly znajdziesz na: https://www.njumobile.pl/roaming/ Jest napisane wyślij bezpłatnie SMS. Za wysłanie tego smsa nju doliczył mi do faktury ponad 70 zł. Moim zdaniem zostałem wprowadzony w błąd i chciałbym, żeby nju anulowało płatność za tego smsa.
2025-07-25 godz: 08:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.O.
Brak pieniędzy za zwrócony towarPo sprawdzeniu przecinarki, dnia 20.06 br towar został zwrócony osobiście w siedzibie firmy w Poczesnej. Został oddany, ponieważ nie spełniał naszych oczekiwań, cięcie okazało się nieskuteczne, niezgodne ze specyfikacją towaru. Długo negocjowaliśmy warunki zwrotu, ponieważ wmawiano nam, że palnik został nadmiernie eksploatowany (to było jedno cięcie sprawdzające), domagano się poniesienia przez nas kosztów palnika i serwisu (580 zł). Dodam, że w innych firmach zwraca się przy sprawdzaniu plazmy jedynie koszt dyszy i łuski (ok.50-100 zł). Po wymianie maili (ponieważ kontakt telefoniczny jest z tą firmą nieosiągalny) doszliśmy do porozumienia w sprawie zwrotu pieniędzy. Zażądaliśmy jednak przesłąnia do nas rzekomo zużytego palnika (co nastąpiło). Pieniądze miały zostać wysłane rzekomo 22 lipca. Do tej pory nie ma pieniędzy na koncie. Pomimo próśb podesłania potwierdzenia zwrotu, jego też nadal nie ma. Domagam się natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2025-07-24 godz: 19:06Publiczna
Zamknięta
Nie dostarczona przesyłka z amazon.deDnia 16 września 2024 roku zrobiłem zakupy w serwisie amazon.de na kwotę 698,90 euro. Zamówienie miało zostać dostarczone następnego dnia, tego samego dnia kiedy złożyłem zamówienie przesyłka według amazon została wysłana, otrzymałem email od DHL który po informował mnie że amazon utworzył przesyłkę i jest w trakcie dostarczania, w emailu była informacja czy chcę przekierować przesyłkę i zdecydowałem się na to. W dniu kiedy przesyłka miała zostać dostarczona otrzymałem informację od DHL że nie udało się przekierować mojej przesyłki, ponieważ paczka nie została jeszcze nadana. W dniu kiedy miało nastąpić dostarczenie mojej przesylki amazon zablokował moje konto z informacją iż złamałem ich regulamin. Kontaktowałem się z amazon w tej sprawie i po informowali mnie że nie mogą nic w tej sprawie zrobić, po informowali mnie również że paczka została dostarczona przez DHL. Po sprawdzeniu numeru śledzenia przesyłki zobaczyłem że paczka jedynie posiada status który informuje o przekierowaniu przesyłki do DHL POP i nie ma żadnej informacji o doręczeniu przesyłki. Skontaktowałem się w tej sprawie z DHL a oni po informowali mnie że nigdy nie otrzymali paczki od amazon i nic w tej sprawie nie mogą zrobić. Na ten moment z amazonem wymieniłem około 40 maili, odpisują mi formułką bądź nie odpowiadają wcale.