wypadek na schodach wynajmowanego Apartamentu w dniu 26.09.2025 ok godziny 18:30 uległam poważnemu wypadkowi na schodach znajdujących się na posesji apartamentów EverySky w Karpaczu przy ul. Karkonoskiej 30, z których korzystałam jako gość. Podczas schodzenia ze schodów znajdujących się na terenie apartamentów poślizgnęłam się na śliskich niezabezpieczonych schodach, a następnie próbując się ratować chwyciłam za barierkę, która okazała się spróchniała i nie spełniała swojej funkcji (wyłamała się). W konsekwencji upadłam na sam dół schodów, doznając obrażeń ciała, co potwierdza interwencja zespołu ratownictwa medycznego i przewiezienie mnie karetką do szpitala.
Przesyłam w załączeniu dokumentację zdjęciową obrazującą stan techniczny schodów i poręczy.
Na podstawie powyższego wzywałam drogą mailową firmę EVERY SKY do niezwłocznego podania numeru polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej, z której będę ubiegać się o należne mi odszkodowanie.
Po upływie 7 dni nie otrzymałam odpowiedzi zwrotnej.
Proszę o pomoc w powyższej sprawie.
wezwanie do podania danych ubezpieczyciela zostało wysłane dnia 29.09.2025 na 3 adresy mailowe:
reklamacja.everysky@gmail.com
rezerwacja.everysky@gmail.com
biuro.everysky@gmail.com
Brak zwrotu pieniędzy 14 sierpnia złożyłam zamówienie na kwotę 286,38zl co tydzień dostawałam e-mail z przesunięciem dostawy. W koncu zgłosiłam anulacjie zamówienia ( zgłoszona przez formularz zwrotu ) minęło 14 dni na zwrot środków a firma w dalszym ciągu Kubicy nie zwróciła. W żaden sposób nie mogę odzyskać swoich pieniędzy a z tego co wodze w internecie to ta forma to [usunięte przez moderatora] masę osób pisze o tym w internecie, boestetynprzwczytalamno tym za późno. Chce zwrotu moich pieniędzy
iphone13.08.2025 odbierałem przesyłkę telefon "iphone 16 pro" z paczkomatu, niestety paczka okazał się pusta, a opakowanie uszkodzone, ale nie otwarte na tyle że można by wyjąć zawartość.
Składałem reklamację, ale nie została uznana.
Płacę raty za w/w telefon, ale go nie posiadam.
Co powinienem teraz zrobić. telefon kupiłem na firmę w sklepie mediaexpert, raty dla firm obsługuje mi leaslink.
czy teraz powinienem udać się na policję i zgłosić sprawę, zgłosić sprawę do firmy finansującej ten telefon.
proszę o pomoc
Dodam, że nie posiuadam zdjęć opakowania. procedura rekalmacji w telefonie nie podała mi czynności - zrobienia zdjęć, tylko umieścić paczkę w paczkomacie i wysłać
Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
Gwarancja, która nie istnieje.W grudniu 2018 roku zakupiłem w IKEA Polska między innymi zlew kompozytowy HALVLEKAL. Produkt ten został objęty przez producenta 25-letnią gwarancją. Producentem jest właśnie IKEA.
W czerwcu 2025 roku doszło do samoistnego pęknięcia tego zlewu. Pęknięcie nastąpiło bez ingerencji sił zewnętrznych. Oczywiście zgłoszenie zostało skierowane w trybie reklamacji do producenta. Przeprowadzono zdalne oględziny ZDALNE przy użyciu mojego telefonu komórkowego oraz aparatu. Na podstawie tych nagrań producent odrzucił reklamację, twierdząc, że uszkodzenie powstało wskutek działania siły zewnętrznej, choć nic takiego nie jest widoczne. Producent wskazał również na „liczne zarysowania” na powierzchni zlewu jako przyczynę powstania usterki.
Pragnę zaznaczyć, że zlew ma 7 lat i był normalnie użytkowany, więc oczywistym jest, że może nosić ślady zwykłej eksploatacji. Dodatkowo producent, na podstawie nagrania, dwukrotnie stwierdził, że zdalne oględziny są wystarczające do oceny, iż produkt nie posiada wad materiałowych ani jakościowych. W mojej ocenie nie jest to możliwe do jednoznacznego stwierdzenia bez fizycznych oględzin produktu.
Odwołałem się od decyzji odmownej, jednak producent ją podtrzymał, ponownie powołując się na obecność rys i zadrapań wynikających z 7-letniego użytkowania oraz twierdząc, że zdalna weryfikacja jest wystarczająca do oceny stanu technicznego produktu. Dodatkowo moje wątpliwości budzi również fakt, że w informacji przygotowanej w odpowiedzi na moje odwołanie sprzedawca wskazuje, iż gwarancja nie obejmuje między innymi uszkodzeń mechanicznych. W takim przypadku rodzi się pytanie: jakiego innego rodzaju uszkodzeniom może ulec zlew z materiału kompozytowego, będący jednolitym odlewem, jeśli nie wadom materiałowym prowadzącym między innymi do powstania pęknięcia?
paczka nigdy wysłana [zmieniony przez moderatora]J'adore Fashion zamówiłam dwa produkty 13 września na kwotę 396 zł, spodnie OlaVoga oraz sukienkę... Zamówienie wisiało nietknięte... 28 września napisałam maila do sklepu po czym nie dostałam odpowiedzi, w zamian za to pani zmieniła moje zamówienie na "wysłane" ale paczki nie wysłała ! Nie otrzymałam numeru paczki, nie otrzymałam numeru śledzenia zamówienia do dziś tj 7 październik. Napisałam kolejnego maila o anulowanie mojego zamówienia i zwrot pieniędzy lub link do śledzenia ale bez skutku, znów nie dostanę odpowiedzi. Jestem zmuszona iść na policję
Brak zwrotu środków za częściowy zwrot zamówienia 26.06 2025r. zwrot towaru został dostarczony do siedziby firmy, co potwierdzają maila z wygodnezwroty.pl. do tej pory nie otrzymalam środków za zwracaną sukienkę.
Zwrot urządzenia które nieprawidłowo dzialaZakupiłam MOPa ipacc 8. Umyłam nim 2 razy panele i 1 raz płytki. Mop zostawił same paski zgłosiłam to na reklamacje o otrzymaniu z powrotem urządzenia oraz informacji że wszystkim z mopem w porządku po kilku dniach go sprawdziłam niestety znowu to samo. Chciałam zwrócić urządzenie ale nie moge
Zwrot urządzenia które nieprawidłowo dzialaZakupiłam MOPa ipacc 8. Umyłam nim 2 razy panele i 1 raz płytki. Mop zostawił same paski zgłosiłam to na reklamacje o otrzymaniu z powrotem urządzenia oraz informacji że wszystkim z mopem w porządku po kilku dniach go sprawdziłam niestety znowu to samo. Chciałam zwrócić urządzenie ale nie moge
Brak realizacji zamówienia1 września 2025 zamówiono dwie koszulki w sklepie internetowym TS Wisła Kraków S.A., które oznaczone były jako preorder z datą dostępności w połowie września 2025.
Od czasu dostępności w sklepie internetowym zamówienie oznaczone jest jako oczekujące na wysyłkę, jednak w rzeczywistości nie zostało zrealizowane.
W sklepie internetowym koszulki są dostępne i oznaczone jako na stanie. Sklep nie odnosi się w przekonywujący sposób na zapytanie o zwłokę w wysyłce, oraz nie podaje terminu realizacji. Nie wyjaśnia też faktu dostępności towaru w sklepie internetowym, przy jednoczesnym braku realizacji wcześniejszego zamówienia.
Brak zwrotu środków Brak zwrotu środków pomimo prawidłowego odstąpienia od umowy. Paczka zwrotna dostarczona, potwierdzenie odbioru.
Brak kontaktu ze sklepem, brak odpowiedzi na wiadomości. List polecony z ostatecznym wezwaniem do zapłaty nie jest do tej pory odebrany.
Kwota do zwrotu 648,13 zł.
Mejle z ostatecznym wezwaniem do zapłaty wysłane.
[usunięte przez moderatora]