Brak kontaktu, brak produktuPomimo opłacenia pełnej kwoty (449,99, co posiadam na potwierdzeniu z banku) brak kontaktu ze strony sklepu, na maile automatyczna odpowiedź, że trwa przedsprzedaż, ale na to kiedy się kończy już nikt nie odpowiada. Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, maile z mojej strony wysyłane wielokrotnie. Przykro to mówić, ponieważ potencjał w sklepie jest, ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję od sklepu albo wysłania towaru w trybie natychmiastowym lub zwrotu PEŁNEJ kwoty oraz odpisywania na wiadomości e-mail.
Zwrot przesylkiZamówienie nie zgodne miało być urządzenie elektroniczne a przyszły kamienie gryzak dla dzieci i grzebyk 608082468
Problem z odstąpieniem od umowy Rezerwacji 13.10.2024 o godzinie 23.54 nie będąc w pełni świadomy dokonałem zakupu rezerwacji produktu Vision-Hub 2.0. następnego dnia 14.10.2024 w godzinach rannych zgodnie z obowiązującym mnie prawem odstąpienia od umowy rezerwacji w ciągu 14 dni od jej potwierdzenia wysłałem do Pana [dane usunięte przez moderatora]e-maila z załącznikiem o odstąpieniu od umowy rezerwacji w formie formularza odstąpienia od umowy rezerwacji zgodnie z wytycznymi, które są zawarte w Warunkach świadczenia usług na stronie cytuje :
Odstąpienie od umowy jest możliwe w formie pisemnej za pośrednictwem poczty np. listu poleconego na adres siedziby firmy lub na adres e-mail: vision.reklamacje@gmail.com. Oświadczenia wysłane na inny adres lub inny adres e-mail nie zostaną rozpatrzone i zostaną zignorowane. Oświadczenie może mieć formę formularza odstąpienia od umowy.
Pan [dane usunięte przez moderatora]deklaruje, że odpisuje na e-maile codziennie wieczorem i w ciągu 48 godzin od otrzymania e-maila. Po upływie tego czasu 16.10.2024 nie otrzymując odpowiedzi wysłałem kolejnego e-maila. Od zeszłego poniedziałku minął już tydzień i nadal nie otrzymałem odpowiedzi potwierdzającej moje odstąpienie od umowy rezerwacji. Z tego co widzę po wpisach innych osób, które mają podobny problem z tą firmą Pan [dane usunięte przez moderatora]tylko odpisuje na tej stronie dlatego też i ja tutaj napisałem.
Oczekuję tylko i wyłącznie szybkiego załatwienia sprawy mojego odstąpienia od umowy rezerwacji i zwrotu pieniędzy na wskazany w emailu numer konta bankowego.
Pozdrawiam serdecznie
Towar niezgodny z umowąZakupiłam 3 października towar, który dotarł do mnie z opóźnieniem 18 października. Przesyłka okazała się niezgodna z opisem m.in. sweter z kaszmiru, który nie zawiera informacji - metki jest z włókna syntetycznego.
Nie mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar, ponieważ brak kontaktu z firmą brak adresu zwrotu towaru. Otrzymuję jedynie informacje email które wskazują na to że nie mogę zwrócić towaru.
Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Zwrot pieniedzy07.08.2024 zamowilam na live towar za 818 zl, ktore nalezalo natychmiastowo zaplacic. Calosc zaplacilam, po czym czekalam na wysylkie, ktora musialam w Programie Selmo potwierdzic i zamknac. Zamykalam ja 3 razy, bo za kazdym razem, kiedy tam wchodzilam nagle byla otwarta paczka-czyli czary-mary!. Prosilam sie, pisalam o wysylke. Niestety ta firma nie odpowiada na wiadomosci, srednio raz na 2 do 3 tygodni jest krotka odpowiedz lub tlumaczenie typu: "Wprowadzony Kod jest nieprawidlowyy, sprobuj ponownie" ta tak 3 razy. Czyli od 7 sierpnia do 8 wrzesnia zabawa w kotka i myszke! 11 wrzesnia wreszcie wiadomosc cytuje:" bardzo przepraszamy za cale zamieszanie, zwrot zostal wpisany do realizacji" a potem juz tylko proszenie sie o swoja kase 23.09.2024 ponowne proszenie sie a ich odpowiedz- " juz zerkam" i tak do dzisiaj czekam na ta odpowiedz, bo Pani zerka!!!
6.10.2024 ponownie zapytuje, kiedy dostane zwrot moich pieniedzy? Nadal pozostaje bez odpowiedzi. Te panie notorycznie robia takie numery, kiedy podczas Live na FB zadalam pytanie to mnie oficjalnie i publicznie zaczely obrazac. Tak robia z kazda Pania, ktora odwazy sie zapytac. Mam screeny, przebieg wszystkich wiadomosci, ktore chetnie przesle dalej. Czego oczekuje, zwrotu mojej kasy. Dzisiaj ponownie napisalam Maila do Pani prowadzacej -wlascicielki i wyznaczylam jej ostateczny termin zwrotu pieniedzy.
Sprawa nr 2808 [tytuł zmieniony przez moderatora]Kupiłam 4 sweterki, które miały być z kaszmirem a są zwykłą tandetą chińską, bez metek.
Chciałam dokonać zwrotu, ale na moje 3 maile firma odmawia i proponuje kolejne zniżki na kolejne zakupy.
Traktowanie klienta bez żadnych podstaw prawnych, zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Żądam zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu za odesłane zamówienie Zwrot zamówienia rozpatrzony pozytywnie w dniu 26.07.2024, brak środków (194,87zł) na koncie do tej pory (21.10.2024), żądam natychmiastowego zwrotu!
Brak kontaktu i zwrotu pieniędzy Zamowiłam 25 .09 komplet z firmy La sagil. Był okropny. Popruty, krzywe szwy itd. 5.10 został zatwierdzony zwrot. Od tamtej pory firma się nie odzywa , i nie wiem co dalej. Chcę odzyskać swoje pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienieZamówienie od firmy La Rochell otrzymałam 20.09.2024 r. Z zamówienia zostawiłam jedną sukienkę, a resztę odesłałam. Informację od firmy, o dostarczeniu mojego zwrotu do magazynu otrzymałam mailowo 27.09.2024 r. Zamówienie opłaciłam przez serwis PayPo. Gdy minęło 14 dni od potwierdzenia przyjęcia mojego zwrotu, napisałam maila do firmy z prośbą o odnotowanie płatności pomniejszoną o kwotę zwróconych przeze mnie sukienek. 12.10.2024 r. firma La Rochell odpisała, że przekażą mój zwrot do serwisu PayPo. Niestety mój zwrot do dzisiaj nie został uregulowany. Brak kontaktu z firmą. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile ani na wiadomości wysłane w mediach społecznościowych (instagram, facebook). Nie polecam robienia zakupów w tej firmie. Już prawie miesiąc czekam na zwrot środków i nadal nic.
Brak zwrotu środków za zwrot zamówieniaZamówienie otrzymałam w dniu 26.08.2024 r. Po godzinie 19 wieczorem. Odesłałam część zamówienia w dniu 07.09.2024 r. Formularz zwrotu przesłałam poprzez odpowiedni formularz i został mi nadany numer zwrotu R/Mod/2024/09/05/44381. Zwrot przez firmę został odebrany 12.09.2024 po godzinie 15. Kiedy do dnia 11 października nie otrzymałam zwrotu środków (30 dni) postanowiłam zgłosić sprawę poprzez formularz podany przy zwrocie. Nie otrzymałam odpowiedzi więc ponownie napisałam w dniu 15 października. Otrzymałam odpowiedź że status mojego zwrotu zostanie zweryfikowany. Ponownie napisałam wiadomość w dniu 17 października i otrzymałam odpowiedź że w ciągu 2 dni przelew będzie zrealizowany, dzisiaj jest 21 października, przelewu nie ma, napisałam wiadomość, ale odpowiedzi brak. Telefonu nikt nie odbiera, na maile odpowiedzi nie ma, jedynie przez formularz.