Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-08 godz: 09:58Publiczna
Otwarta
Uchylanie się od realizacji zwrotuW dniu 4 listopada zakupiłem od firmy "Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "Maruś" Jan Wasiak" poprzez sklep internetowy marus.pl komodę „Duża komoda 5 szuflad Biała". Po otrzymaniu produktu okazało się, że mebel jest wadliwy – elementy nie pasują do siebie, co uniemożliwia jego prawidłowy montaż. Mimo dostarczenia dokumentacji zdjęciowej sprzedawca wielokrotnie odmawiał uznania zwrotu, żądając dodatkowych pomiarów wadliwych części, co wykracza poza moje obowiązki jako konsumenta. Wielokrotnie wnioskowałem o zwrot pełnej kwoty zakupu i odbiór wadliwego produktu na koszt sprzedawcy, jednak moje prośby nie zostały spełnione. Sprzedawca uporczywie uchyla się od realizacji reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego. W związku z tym wnoszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
2024-11-08 godz: 09:38Publiczna
Otwarta
ZWROT PIENIĘDZY Proszę o zapłatę 559,98 zł za zwrot towaru. Dotyczy: zamówienie nr 327768 Zwrot towaru dostarczono w dniu 23 października 2024 r do magazynu obsługującego firmę LR Tomasz Kopiński ( potwierdzony e-mailem przez firmę La Rochell ) Niestety mimo wielokrotnie wysyłanych wiadomości do firmy LR Tomasz Kopiński nie otrzymałam pieniędzy i informacji w sprawie zwrotu środków. W przypadku braku zwrotu pieniędzy do dnia 15 listopada 2024 r zmuszona będę do zgłosić sprawę na Policji.
2024-11-08 godz: 08:23Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 3049 [tytuł zmieniony przez moderatora]Towar jest niezgodny z zamówieniem, brak paragonu, brak kontaktu z firmą, zakup przez internet, opłata przez kuriera inpost w wys. 147,00 zł. Kontakt e-mailowy odbijany, telefoniczny zajęty. Od firmy oczekuję zwrotu kosztów i podanie adresu, na który mogę odesłać paczkę, poddaję w wątpliwość podany na paczce adres: Warszawa Czerniakowska 11, ponieważ podany kod obejmuje budynki 139-177(n)
2024-11-07 godz: 20:00Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy na konto 21 września zamówiłam komplet dresowy, kwota jaką za niego zapłaciłam to 231,39zł. Realizacja zamówienia miała być do 14 dni roboczych. Na moje pytanie, które wysłałam 09 października otrzymałam odpowiedź, że zamówienie jest przewidziane na przyszły tydzień czyli już i tak mocno przekroczone w stosunku do zadeklarowanego terminu realizacji. 18 października w wiadomości poinformowałam o rezygnacji z zakupu z prośbą o zwrot środków na konto. Odpowiedź otrzymałam 23 października o anulowaniu zamówienia z informacją, że zwrot środków nastąpi ( jak to Pan napisał) do około siedmiu dni. 30.10 znowu przypomniałam o zwrocie pieniędzy. Ponowne zapytanie 04.11. Otrzymałam odpowiedź, że przekażą informacje do działu księgowości w celu weryfikacji. Po zapytaniu w dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedź, cytuję: Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych. To jakiś obłęd. Podobna sytuacja przytrafiła się w mojej rodzinie jakiś czas temu, wtedy odpuściłam, drugi raz nie zamierzam. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu kwoty jaką zapłaciłam za zamówienie.
2024-11-07 godz: 19:24Publiczna
Otwarta
Brak dostawy opłaconego towaru Zamówienie złożone i opłacone 23-go października 2024. Od tego czasu brak dostawy i możliwości kontaktu ze sprzedawcą. Wygląda na ewidentne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowe w celu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniędzy. Chciałbym odzyskać stracone pieniądze. Może Policji uda się zidentyfikować i odszukać [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowego.
2024-11-07 godz: 16:05Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniedzyPo zwrocie produktów zaakceptowano zwrot i nie zwrócono pieniędzy
2024-11-07 godz: 15:43Publiczna
Otwarta
ZwrotZamówiłam w sierpniu sukienki na wesele, niestety doszły dopiero w październiku, kilkukrotnie pisałam do firmy ze chcę zwrócić do dziś nie dostałam żadnej informacji o możliwości zwrotu Oczekuję zwrotu pieniędzy za ten chłam z Chin który mi przysłali nie mający nic wspólnego z obrazem w sklepie
2024-11-07 godz: 13:12Publiczna
Otwarta
Niezrealizowane zamówienie, brak kontaktuZamówienie złożone w maju 2024, po 30 tygodniach wciąż nie zrealizowane. Od Września brak kontaktu ze strony sprzedającego. Obecnie oczekuję zwrotu kosztów zamówienia 1734,0 zł.
Monologo nie zwraca pieniędzy Cóż, historia taka sama jak u innych. Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia, ignorowanie maili, nieodbieranie telefonu, nieodpisywanie na SMS, o który sami proszą, potem obiecywanie odpowiedzi i wymawianie się brakiem ludzi do sprawdzenia dokumentów (?!), i znów milczenie... Zamówiłam trzy pary spodni, jedne kupiłam - żeby nie było, zasiliłam ich budżet - za niemałe pieniądze. Za dwie pozostałe wiszą mi 678 zł. Szkoda, że nie dotarłam wcześniej do tych opisów tutaj i w mediach społecznościowych, ale normalny ciężko pracujący człowiek nie spodziewa się czegoś takiego i nie sprawdza sklepu przed zakupami... Na pewno niczego już u nich nie kupię i będę mówić o tym każdemu, kto się nawinie. Aż się boję sprawdzić poprzednich zwrotów, które u nich zrobiłam. A sporo kupowałam. Straszne rozczarowanie. Oczywiście jeśli w ciągu paru dni nie dostanę zwrotu, podejmiemy kolejne kroki. Dla nich to pewnie nie są duże pieniądze, ale dla mnie owszem...
2024-11-07 godz: 09:24Publiczna
Otwarta
Rezygnacja pisemna z zamówienia- brak zwrotuWyskoczyła mi reklama na tik toku projektora, że strony internetowej projektOk.pl. Reklamują się oni kupnem takiego sprzętu że zniżka-25% co przyciąga uwagę. Wchodząc na ich stronę można śmiało dodać produkt do koszyka , I zakupić z ową zniżka. Niestety trzeba dobrze doczytać informacje zawarte na stronie. Dopiero po zamówieniu i opłaceniu, po ok. Tygodniu jak nie wyslali mi produktu zainteresowałam się tym. I faktyczny zakup polega u nich na tym że ta kwota którą przesłałam (myśląc że zakupiłam prpdukt) okazała się jakimś zadatkiem... skonsultowałam się z Centrum porad konsumenckich i otrzymałam taka odpowiedź: Szanowna Pani, Przejrzałam treść strony internetowej oraz "warunków świadczenia usług" i wyjaśniam, że zawierają one cały szereg nieprawidłowości i postanowień niezgodnych z prawem chroniącym konsumentów. Najważniejsza dla Pani jest jednak okoliczność, że nie zachodzi żaden z przypadków, w których doszłoby do utraty prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Nie ma też żadnych przeszkód, by konsument odstąpił od umowy przed otrzymaniem towaru - możliwość taka pojawia się bowiem od momentu zawarcia umowy. Nie jest możliwe również pobieranie jakichkolwiek kwot przy skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy, z wyjątkiem wyraźnie określonych w ustawie o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759 z późn. zm.), a jakikolwiek "zadatek" do nich nie należy. W Pani indywidualnej sprawie sugeruję zatem wystosowanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie - po upływie 14 dni od doręczenia tego odstąpienia od umowy - wezwania do zapłaty, w którym zażąda Pani zwrotu pieniędzy, wyznaczając ostateczny termin tego zwrotu pod rygorem wystąpienia na drogę sądową oraz zawiadomienia o nielegalnych i nierzetelnych praktykach przedsiębiorcy właściwego inspektoratu Inspekcji Handlowej. Wezwanie takie należy wysłać listem poleconym, zachowując jego kopię oraz potwierdzenie nadania. W razie braku zwrotu pieniędzy, może Pani wytoczyć powództwo przeciw przedsiębiorcy, jednak sugeruję uprzednie skorzystanie z jeszcze jednej próby polubownego załatwienia sprawy w postaci pomocy powiatowego albo miejskiego rzecznika konsumentów, który ma ustawową możliwość wystąpienia do przedsiębiorcy - być może doprowadzi to do załatwienia Pani sprawy. Wyslalam rezygnację pisemnie i wyslalam poleconym na adres firmy. Po czym poinformowałam jeszcze firmę mailowo że taka rezygnację wyslalam i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Do dziś brak kontaktu.