AMAZON EU SARL SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE

AMAZON EU SARL SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-07-24 godz: 19:06
Od
avatar-urlT.D.
Publiczna
Zamknięta

Nie dostarczona przesyłka z amazon.de

Dnia 16 września 2024 roku zrobiłem zakupy w serwisie amazon.de na kwotę 698,90 euro. Zamówienie miało zostać dostarczone następnego dnia, tego samego dnia kiedy złożyłem zamówienie przesyłka według amazon została wysłana, otrzymałem email od DHL który po informował mnie że amazon utworzył przesyłkę i jest w trakcie dostarczania, w emailu była informacja czy chcę przekierować przesyłkę i zdecydowałem się na to. W dniu kiedy przesyłka miała zostać dostarczona otrzymałem informację od DHL że nie udało się przekierować mojej przesyłki, ponieważ paczka nie została jeszcze nadana. W dniu kiedy miało nastąpić dostarczenie mojej przesylki amazon zablokował moje konto z informacją iż złamałem ich regulamin. Kontaktowałem się z amazon w tej sprawie i po informowali mnie że nie mogą nic w tej sprawie zrobić, po informowali mnie również że paczka została dostarczona przez DHL. Po sprawdzeniu numeru śledzenia przesyłki zobaczyłem że paczka jedynie posiada status który informuje o przekierowaniu przesyłki do DHL POP i nie ma żadnej informacji o doręczeniu przesyłki. Skontaktowałem się w tej sprawie z DHL a oni po informowali mnie że nigdy nie otrzymali paczki od amazon i nic w tej sprawie nie mogą zrobić. Na ten moment z amazonem wymieniłem około 40 maili, odpisują mi formułką bądź nie odpowiadają wcale. (czytaj więcej)

2025-07-22 godz: 07:42
Od
avatar-urlN.F.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

Dnia 4 czerwca zakupiłam na Amazon produkt. Jednak pomyliłam sie i po otrzymaniu go odesłałam bez rozpakowywania. 13 czerwca Amazon potwierdził, że otrzymał produkt i rozpoczyna zwrot. Jednak do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu. Kontaktowałam się z Amazon i otrzymałam potwierdzenie realizacji zwrotu. Jednak zwrot nie dotarł. Kontaktowałam się ponownie i powiedzieli, że zwrot jest zablokowany u nich i nie mogą nic zrobić. Odwołałam sie i ponownie otrzymałem wiadomość o zleceniu zwrotu jednak zwrotu ciągle brak.(czytaj więcej)

2025-05-21 godz: 08:07
Od
avatar-urlK.O.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrot pieniędzy za zwrócony przedmiot

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie braku zwrotu środków pieniężnych za zamówienie złożone na platformie Amazon. Mimo podjęcia wielu prób kontaktu oraz spełnienia wszystkich obowiązków po stronie konsumenta, nie udało mi się doprowadzić do pozytywnego rozwiązania sprawy, a moje środki finansowe pozostają przetrzymywane przez firmę Amazon. 17 marca 2025 roku złożyłem zamówienie na słuchawki (Apple AirPods Pro 2) poprzez platformę Amazon.pl. Przesyłka została odebrana dnia następnego, tj. 18 marca 2025 r., z paczkomatu InPost. Po kilku dniach użytkowania, 21 marca podjąłem decyzję o ich zwrocie, korzystając z dostępnej procedury zwrotu. 24 marca przesyłka została nadana i dostarczona do centrum zwrotów Amazon za pośrednictwem InPost. 1 kwietnia 2025 r. otrzymałem wiadomość e-mail od Amazon, w której poinformowano mnie, że zwrócone przeze mnie produkty nie odpowiadają przedmiotom zamówionym. W treści wiadomości wskazano również, że liczba problemów z moimi zamówieniami „wykracza poza normę” i może stanowić naruszenie warunków użytkowania. Po przeczytaniu wiadomości uświadomiłem sobie, że popełniłem błąd – przez nieuwagę odesłałem inne, bardzo podobne słuchawki, które również posiadałem. Tego samego dnia skontaktowałem się z działem obsługi klienta Amazon, aby wyjaśnić pomyłkę. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Amazon poinformowano mnie, że mogę przesłać właściwy produkt ponownie. Otrzymałem wiadomość ze szczegółami zwrotu, jednak była ona sformułowana nieprecyzyjnie i zawierała błędną informację, jakoby powodem zwrotu był fakt, że produkt „nie spełnił moich oczekiwań”, co nie było zgodne z rzeczywistością. Zależało mi na dokładnym wyjaśnieniu sytuacji, dlatego ponownie skontaktowałem się telefonicznie z konsultantem, który potwierdził, że mogę odesłać prawidłowy produkt. Zgodnie z zaleceniem, 7 kwietnia 2025 roku nadałem ponownie przesyłkę ze słuchawkami – tym razem były to właściwe słuchawki, dobrze zabezpieczone w zastępczym pudełku, ponieważ oryginalne opakowanie zostało wcześniej odesłane z błędnym zwrotem. 8 kwietnia otrzymałem potwierdzenie od firmy InPost, że paczka została dostarczona do centrum zwrotów Amazon. Od tego momentu nie otrzymałem żadnej informacji od Amazon na temat postępu w sprawie zwrotu środków. 25 kwietnia, po ponad dwóch tygodniach oczekiwania, skontaktowałem się z działem obsługi klienta, aby zapytać, dlaczego środki nie zostały jeszcze zwrócone. W odpowiedzi otrzymałem ogólny komunikat, że zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 14 dni, ale w niektórych przypadkach może to potrwać dłużej. Zapewniono mnie również, że jeśli nie otrzymam żadnej informacji do dnia 8 maja, mam ponownie się skontaktować. Cierpliwie czekałem i zgodnie z zaleceniem, 10 maja 2025 roku skontaktowałem się z Amazon. W wiadomości napisałem, że minął już miesiąc od dostarczenia przesyłki, a środki nadal nie zostały zwrócone. Otrzymałem odpowiedź, że sprawa zostanie zbadana i że mam poczekać kolejne 72 godziny, do dnia 13 maja po godzinie 16:45. Ponieważ do tego czasu nie otrzymałem żadnych nowych informacji, 15 maja zadzwoniłem na infolinię Amazon. Konsultant poinformował mnie, że dział obsługi klienta nie jest w stanie nic więcej zrobić i zalecił, abym napisał wiadomość bezpośrednio na adres mailowy: ofm@amazon.pl – czyli ten sam, z którego pochodziła pierwotna informacja o błędnym zwrocie. Niezwłocznie zastosowałem się do zaleceń i 15 maja napisałem wiadomość z dokładnym opisem sytuacji. 17 maja otrzymałem odpowiedź, w której Amazon podtrzymał swoją wcześniejszą decyzję, informując, że nie mogą wydać zwrotu pieniędzy, dopóki nie otrzymają „prawidłowego produktu”. Poproszono mnie także o kontakt w przypadku, gdybym chciał odwołać się od tej decyzji. 18 maja odpowiedziałem, podkreślając, że zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami wysłałem prawidłowy produkt, a jedyną różnicą było inne opakowanie – co wynikało z faktu, że oryginalne zostało wcześniej błędnie odesłane. Zapytałem, kto i w jaki sposób weryfikował paczkę, skoro nie otrzymałem od Amazon żadnego potwierdzenia przyjęcia przesyłki. Zwróciłem uwagę, że przez ponad miesiąc byłem zbywany ogólnikowymi odpowiedziami i deklaracjami, które nie doprowadziły do rozwiązania sprawy. 20 maja otrzymałem kolejną wiadomość od Amazon, w której podtrzymano decyzję o braku zwrotu środków, z argumentacją, że „prawidłowy produkt nie został otrzymany”. Jednocześnie poinformowano mnie, że nie będą już odpowiadać na kolejne wiadomości dotyczące tej sprawy. Jestem przekonany, że moja paczka została doręczona zgodnie z instrukcjami, a produkt w niej zawarty był zgodny z zamówieniem. Dopełniłem wszystkich obowiązków jako konsument – zarówno przy pierwotnym, jak i skorygowanym zwrocie. W mojej ocenie Amazon zaniechał prawidłowej weryfikacji drugiej przesyłki, a odpowiedzialność za brak zwrotu nie leży po mojej stronie. Z uwagi na wyczerpanie wszystkich dostępnych mi środków kontaktu z firmą oraz brak realnej chęci rozwiązania problemu przez Amazon, proszę Państwa o pomoc w doprowadzeniu do zwrotu środków pieniężnych, do których jestem uprawniony jako konsument. Na dole załączam zrzuty ekranu z powiadomieniami powtórnego zwrotu od InPost. Z góry dziękuję za wsparcie i interwencję. (czytaj więcej)

2025-05-13 godz: 08:38
Od
avatar-urlŁ.L.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu płatności i brak produktu

Zakupiłem dwie pary obówia w sklepie amazon, z powodu niepasujących rozmiarów produkty zostały zwrócone przez formularz na stronie za pośrednictwem firmy inpost (nr paczki 645720909541208022144585). Według numeru przesyłki paczka dotarła do magazynu 03 kwietnia br. Ale amazon twierdzi, że paczka została mi zwrócona co jest nieprawdą bo paczki nie otrzymałem ani nie otrzymałem żadnej informacji o jej ponownym wysłaniu do mnie. Oczywisćie dział obsługi klienta za każdym razem umywa ręce twierdząc, że paczkę mam wysłać ponownie, tej której nie mam. Tak więc póki co jestem bez zamówionego towaru i bez wydanych pieniędzy. Kontaktowałem się zaraz po 14 dniach od odesłania/dostarczenia paczki, po czym otrzymałem informację, że mam czekać do 2 maja. Po 2 maja napisałem, że zwrotu gotówki dalej nie mam i jak już wyżej pisałem amazon bezpodstawnie twierdził, że paczka została mi zwrócona i mam ją odesłać ponownie. Pisałem kilkaktrotnie dp działu obsługi klienta ale za każdym razem otrzymuję tą samą odpowiedź. Oczekuję zwrotu wydanych środów w sklepie.(czytaj więcej)

2025-01-02 godz: 22:51
Od
avatar-urlP.B.
Publiczna
Zamknięta

Zakup Lego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]

Witam . Zamawiałam Lego na święta . Firmą Amazon nie jest małą firmą i byłam przekonana że towar który dostanę będzie się zgadzać z tym co dostanę . Ale nie !!!!!! Wiecie co mi wysłali w środku ???? Makaron w środku o wartości 235 zł !!!!! Otwieram paczkę a tam świderki . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] Co ja mam dziecku dać żeby makaron sobie poskładał ?????!!!! Proszę o zwrot pieniędzy !!! Jak nadal będzie państwowo grać na czas zgłaszam te [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na policję !!!! Bo to już jest przesada . Przez Was dziecko dostało makaron pod choinkę !!!!! [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!!!!(czytaj więcej)

2024-11-15 godz: 19:21
Od
avatar-urlB.M.
Publiczna
Zamknięta

Bezczelna odmowa zrealizowania zamówienia

Zakupiłem w grze "Throne & Liberty" tak zwany "Pakiet Wspierającego Złoty". Pakiet zawiera 6000 lucentów (waluta premium w grze), przemianę w zwierzątko oraz kilka dodatkowych rzeczy. Płatność zrealizowałem BLIKiem. Po rozwiązaniu początkowego problemu z płatnością okazało się, że 6000 lucentów nie zostało dostarczone na moje konto. Sprawę zgłosiłem do Obsługi Klienta na Amazon.uk.com Powiedzieli mi że nic z tym nie zrobią i mogę ich w sumie pozwać(czytaj więcej)

2024-08-13 godz: 07:14
Od
avatar-urlO.K.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

Nie otrzymałem zwrotu środków za zam. 406-6543416-6131530 w kwocie 97,99 zł, a minęły 3 tygodnie, jak sprzedawca dostał towar. Bronią się tym, że złożyłem wniosek chargeback, lecz został on 30 lipca odrzucony. W związku z tym chargeback sprawę musieli przekazać do innego działu, który się ze mną nadal nie skontaktował. Oczekuję zwrotu środków. Jedyne co, to na live chat otrzymuje informacje, ze proszę czekać na odpowiedz z innego działu i to tyle. Zwrócono mi tylko część kwoty z całego zamówienia, ale to z innego powodu. Natomiast 97,99 było za zasilacz, którego nawet nie odebrałem z paczkomatu, bo wyjechałem, wiec paczka wróciła do magazynu tak, jak. z niego wyjechała.(czytaj więcej)

2024-06-25 godz: 13:55
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Zamknięta

Odmowa rekompensaty za niezrealizowane zamówienie

17 kwietnia zakupiłem w sklepie Amazon pewien produkt. Tego samego dnia w aplikacji InPost pojawił się wpis o nowej przesyłce, która do dnia dzisiejszego ma status "w trakcie przygotowania". Produkt nie kosztował wiele i był kupiony pod wpływem impulsu więc nie zastanawiałem się dlaczego realizacja trwała tak długo. W zeszłym miesiącu wszedłem na konto Amazon i w sekcji moje zamówienia zobaczyłem informację, że przesyłka mogła zostać zgubiona. Po chwili klikania znalazłem informację, która przekonała mnie że może warto poczekać kilka dodatkowych dni - co też uczyniłem. Minął kolejny miesiąc, paczki dalej nie ma więc postanowiłem coś z tym faktem zrobić. Po zalogowaniu się na konto Amazon jedyna opcja rozwiązania sprawy to dalej jest czekanie. Zgłosić się do Centrum Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że według regulaminu sklepu jakokolwiek rekompensata jest niemożliwa gdyż minęło 60 dni od daty zakupu. Problem tylko jest taki, że według aplikacji InPost ta paczka nigdy nie została nadana tak więc nie mogła się zgubić (chyba, że winny tutaj jest InPost, że paczkę odebrał i zgubił i nigdy nie zaktualizował statusu przesyłki). Tak więc wygląda to jakbym został okradziony. Czy jest coś co można z tym faktem zrobić ?(czytaj więcej)