[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] w Media Markt17.12.2024 kupiłam słuchawki
10.01.2025 zareklamowałam słuchawki, nie łączyły się poprawnie z telefonem
3.02.2025 czyli po okresie kiedy powinnam otrzymać wiadomość zwrotną pojechałam do sklepu w celu uzyskania informacji
usłyszałam, że słuchawki zaginęły i wyślą ponaglenie do serwisu, poprosiłam również o zwrot kosztów
4.02. 2025 oraz 5.02,2025 zgłaszałam poprzez infolinię Media Markt wątpliwości i prośby o informacje co z moimi słuchawkami
6.02.2025 otrzymałam maila ze sklepu, że sprawa jest dalej rozwiązywana
prosiła w wiadomościach o informację kiedy zostanie rozpatrzona i ponownie o zwrot pieniędzy
bez odpowiedzi dnia 7.02.2025 pojechałam ponownie do sklepu zostawiłam 2 pisma z żądaniem zwrotu gotówki za usługi z których się nie wywiązują oraz złożyłam skargę na sklep z żadaniem zwrotu gotówki
11.02 ponownie dzwoniłam na infolinię, ponownie prosiłam o pomoc i żądanie zwrotu gotówki
12.02 otrzymałam maila ze sklepu, że mogę otrzymać nowe słuchawki jednak niekompletne-bez kartonika, probuję dowiedzieć się dlaczego bez kartonika i co mam zrobić, uważam że mam prawo do pełnowartościowego produktu
czuję się poniżona. oczekuje zwrotu pieniędzy oraz rekompensaty w wysokości 50% za straty moralne
Brak pieniedzy za zwrot towaruNa początku stycznia zamowilam dwa dresy, które zgodnie z regulaminem sklepu zwróciłam. Przed wysłaniem zwrotu, poinformowałam sprzedającego o odstąpieniu od umowy-wysyłając mailowo formularz, który dołączyłam również do przesyłki. Paczka dotarła do firmy Lasagil 16 stycznia (status zamówienia zmienił się na 'przyjęto na dział zwrotów'). Do dnia dzisiejszego pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Od tego czasu każda próba nawiązania kontaktu zostaje bez odpowiedzi... zglaszalam problem przez sklep internetowy, pisałam e-maile, messenger, whastApp, próbowałam dzwonić na podany na stronie numer telefonu, ale numer jest ciągle niedostępny. Czekam na zwrot całej kwoty.
PL-45364764-01 Zamówienie zamówione dwa pudełka butów. Okres przedświąteczny - doszła jedna para i jedno pudełko puste - sklep się wypiera z każdej strony , skarga u kuriera odrzucona bo nie ma podstaw ( początkowo sklep nawet tego nie chciał zrobić ) paczka niebyla niegdzie uszkodzona a kurier nie ma podstaw do reklamacji . Sklep sie beszczelnie wypiera wszystkiego . Ja zapłaciłem za coś czego nie mam
I wiem że to wina sklepu ,
Brak dokonania zwrotu pieniędzy w terminieZakupiłem produkt dnia 13-01-2025 nie stety po 3 dniach okazało się że sprzedawca nie miał na stanie takiej karty chodź miał ja wystawione na sprzedaż. Po dziś dzień nie odzyskałem ani grosza a zapewniał mnie przez telefon już kilka krotnie że płata zostanie dokonana i to się tak ciągnie i ciągnie, aż cierpliwość mi się skończyła
Brak wysyłki towaru, brak kontaktu Po złożonym zamówieniu otrzymałam wiadomość e mail z potwierdzeniem zamówienia oraz potwierdzeniem płatności. Towaru nie otrzymałam oraz żadnej wiadomości o kolejnych krokach zamówienia. Żadne próby kontaktu ze sprzedawcą nie są skuteczne. Wiadomość e-mail do sprzedawcy nie przyniósł rezultatu, nie odpisują na wiadomości oraz nie odbierają telefonu. Nie otrzymałam zamówienia ani zwrotu pieniędzy
Brak nr zamówienia, Brak wysylkiNie mogę się doprosić nr nadania ,cały czas automat odpisuje tylko . To jest jedna wielka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Nie pozostaje nic tylko zgłosić to tam gdzie trzeba
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarW dniu 15. 01. 2025r została zwrócona przesyłka zawierająca zegarek. Po upływie 14 dni do chwili obecnej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Kontakt ze sklepu ze mną o podanie nr konta do zwrotu pieniędzy. Podałem i nic. Kolejny email informacja, że przekazani informacje do działu księgowości o informacje o wysłaniu przelewu i nadal cisza. Oczekuje zwrotu pieniędzy za zakup zegarka.
Brak przesyłki - brak zwrotu pieniędzy Zamówione przeze mnie produkty w czerwcu 2024 roku do dnia dzisiejszego nie dotarły, podczas próby kontaktu telefonicznego - taki numer nie istnieje, kontakt mailowy - na dniach paczka zostanie dostarczona
zwrot pieniędzy
> czw., 6 lut 2025 o 10:43 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>
>> W dniu 2025-02-05 18:03, [dane usunięte przez moderatora] napisał(a):
>>> Coś słaba ta interwencja
>>>
>>> wt., 4 lut 2025 o 09:42 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>>>
>>>> W dniu 2025-02-01 18:11, [dane usunięte przez moderatora]
>>>>> Uprzejmie informuję, że minęło 14 dni od rezygnacji, nawet
>>>> tego
>>>>> terminu nie potraficie dotrzymać. Czekam na zwrot pieniędzy.
>>>>> [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>
>>>>> czw., 23 sty 2025 o 09:06 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>>>>>
>>>>>> W dniu 2025-01-23 09:05, Elżbieta napisał(a):
>>>>>>> Witam
>>>>>>> Przypominam, że jesteście mi winni zwrotu za nie dostarczona
>> w
>>>>>>> terminie umownym amerykankę. Kiedy wyślecie przelew.
>>>>>>> Pozdrawiam
>>>>>>> [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>
>>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 09:19 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a):
>>>>>>>
napisał(a):
>>>>>>>>> Nie będę czekać w nieskończoność już Wam nie wierzę
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 08:45 <sklep@u-meblowane.pl>
>> napisał(a):
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> W dniu 2025-01-17 18:15, u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1]
>>>>>> napisał(a):
>>>>>>>>>>> Sklep internetowy u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Imię i nazwisko
>>>>>>>>>>> [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Numer telefonu
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Adres e-mail
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Treść wiadomości
>>>>>>>>>>> Myślałam, że ma do czynienia z poważną firmą,
>>>>>>>>>> niestety
>>>>>>>>>>> pomyliłam się. Macie gdzieś klientów, obiecujecie
>>>>>> przekazać
>>>>>>>>>>> informację gdzie jest zapłacony przeze mnie towar po
>> czym
>>>>>> nikt
>>>>>>>>>> się
>>>>>>>>>>> nie odzywa. Termin dostawy 3 dniowy to pomyłka minęło
>>>> już
>>>>>> 14
>>>>>>>>>> dni
>>>>>>>>>>> od dnia zakupu zwalacie winę na firmę kurierska, ale nie
>>>>>>>>>> podajecie
>>>>>>>>>>> nazwy firmy ani numeru listu przewozowego, tak się
>> klienta
>>>>>> nie
>>>>>>>>>>> traktuje. Jesteście na facebook postaram się wystawić
>> Wam
>>>>>>>>>>> odpowiednia laurkę .Mam nadzieje, że w końcu otrzymam
>>>>>>>>>> informacje
>>>>>>>>>>> gdzie jest opłacona i kupioną przeze mnie amerykanka i
>>>> kiedy
>>>>>>>> do
>>>>>>>>>> mnie
>>>>>>>>>>> dotrze. Jeżeli nie jesteście w stanie dotrzymać umowy
>> to
>>>>>>>> trzeba
>>>>>>>>>>> się zastanowić czy nie należałoby zrezygnować
>>>> zmienić
>>>>>>>>>> profil
>>>>>>>>>>> firmy. [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> u-meblowane [dane usunięte przez moderatora]
>>>>>>>>>>> Boczna Kasprowicza 10, 37-100 Łańcut
>>>>>>>>>>> Adres email: sklep@u-meblowane.pl
>>>>>>>>>>> NIP: 5170400505
>>>>>>>>>>> ING Bank Śląski S.A.: 79 1050 1562 1000 0092 9877 0851
>>>>>>>>>> Dzień dobry, firma kurierska ma Pani dostarczyć w środę
>>>>>>>>>> -czwartek
>>>>>>>>>> zamówioną amerykankę.
>>>>>>>>>> Bardzo przepraszam za opóźnienie.
>>>>>>>>>> Miłego dnia
>>>>>>>>>> Pozdrawiam
Zwrot pieniędzy Ta firma to jakaś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Od kilku miesięcy nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpisują na maile. Kompletna cisza. Nic nie robią.