- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)

Zrobiłam zamówienie, wybrałam sukienkę i dokonałam zwrotu pozostałych zgodnie z terminem. Mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki zwrotnej 30.09.2025 i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam kilkukrotnie ale nie otrzymałam żadnych informacji. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
Jestem mamą [usunięte przez moderatora] która kupiła w firmie La Rochell sukienke dnia 30.09.2025i ja zwróciła w terminie.Do dnia dzisiejszego nie otrzymala przelewu . Kwota która firma nie oddala 339zl . [usunięte przez moderatora] właścicielu [usunięte przez moderatora] proszę o natychmiastowy przelew za zamówienie . (czytaj więcej)
Dawno minął termin zwrotu pieniędzy za zwrócone sukienki!!! Zwróciłam je w terminie oraz w stanie nienaruszonym więc nie macie podstaw do nie uznania zwrotu. Czytałam opinie o Waszej taktyce [usunięte przez moderatora]. Proszę o natychmiastowy zwrot w kwocie 519.95. Jeśli nie otrzymam zwrotu w ciągu dwóch dni roboczych, zgłaszam sprawę na drogę postępowania sądowego. (czytaj więcej)
Kolejny raz wnioskuję o zwrot kwoty za zamówienie które zwrocilam ,zerowy kontakt ze sklepem ,czekam juz miesiąc na zwrot ,zero odp.[usunięte przez moderatora]. Nie odpuszczę tej sprawy,dopóki nie otrzymam zwrotu. Radzę zwrócić. (czytaj więcej)
Zamówiłam u Państwa dwie sukienki - w rozmiarach S i M 89D3-99337_20230629093933 | Seia - sukienka na ramiączkach maxi butelkowa zieleń Rozmiar: M | 209,99 zł - 1 szt. 9 września 2024 otrzymałam informację, że zamówienie jest rozdzielone. Przyszła sukienka w rozmiarze S, która była za mała i która odesłałam. Poprosiłem również o anulowanie drugiej sukienki - M, ponieważ nie dotarłaby już na czas. Otrzymałam informację o anulowaniu, ostatni kontakt zaś był w grudniu 2024 roku, gdzie firma wysłała mi prośbę o numer konta, na który miałby być wysłany zwrot pieniędzy. Od tego czasu, mimo moich nieustannych e-maili, nie otrzymałam ani dalszych informacji, ani pieniędzy. Zdecydowanie nie polecam tej firmy! Po raz kolejny wnioskuje o zwrot środków z zamówienia - to co Państwo robią to [usunięte przez moderatora]! (czytaj więcej)
W dniu 18.08.2025 r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym La Rochell. Towar – sukienka został przeze mnie zwrócony. Przesyłka nadana 06.09.2025 r. i doręczona 09.09.2025 r. Brak zwrotu środków, brak kontaktu mailowego, brak kontaktu telefonicznego.(czytaj więcej)
Zamówiłam 2 sukienki w tym sklepie online. Po ponad tygodniu od złożenia zamówienia napisałam email z zapytaniem o status przesyłki. Dopiero wtedy znalazłam informacje o nieuczciwości właściciela sklepu. Chciałam zrezygnować z zamówienia, jednak dostałam automatyczną wiadomość, że zostało ono już wysłane. Przyszła jednak tylko 1 sukienka, nie odpowiadająca mi rozmiarem. Zrobiłam zwrot sukienki oraz zażądałam zwrotu pełnej kwoty za zamówienie. Jednak dostałam wiadomość o rozdzieleniu mojego zamówienia oraz później kolejną, że sukienka zostanie dosłana na początku kolejnego tygodnia. Nie interesuje mnie jednak dokończenie realizacji zamówienia. Oczekuję zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
Dzień dobry, 8 września dokonałam zakupu towaru z firmy pana Tomasza, strona La Rochell. Niestety nie sprawdziłam opinii w internecie i okazuje się że wyżej wspomniana firma to oszuści, przywłaszczający pieniądze bez wysłania towaru. Niezwłocznie skontaktowałam się ze sklepem aby anulować zamówienie ale nie dość że nie odpisują to blokują mnie na wszystkich social mediach. Opinie w Internecie pokazują że to standardowa praktyka ze strony tego sklepu. Obawiam się że kwoty nie odzyskam. Zapłaciłam 463,98 zł za pomocą przelewy24 autopay. Oczekuję pełnego zwrotu gotówki/Proszę o pomoc.(czytaj więcej)
Zakupiłam na stronie internetowej sukienkę Biella, po otrzymaniu zamówienia skontaktowałam się ze sklepem gdyż dostarczony kolor wydawał się odbiegać od tego co zamówiłam. Sklep zaproponował wymianę, odebrał sukienkę po czym kontakt się urwał. Zaznaczyłam iż jest to temat pilny, a sprzedawca zagwarantował że zdążymy z wymiana. Niestety do teraz brak kontaktu. Nie otrzymałam ani pieniędzy ani produktu. W dalszym ciągu zależy mi na otrzymaniu prawidłowego produktu. (czytaj więcej)
Otrzymałam od Państwa zamówienie nr 337563 ale okazuje się że jest niekompletne bo w paczce nie ma paska do sukienki w załączeniu przesyłam zdjęcie, bardzo proszę o dosłanie brakującej rzeczy. (czytaj więcej)