LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)

LA ROCHELL (LR TOMASZ KOPIŃSKI)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-09-09 godz: 08:06
Od
avatar-urlP.S.
Publiczna
Otwarta

Zwrot płatności

Dzień dobry, 8 września dokonałam zakupu towaru z firmy pana Tomasza, strona La Rochell. Niestety nie sprawdziłam opinii w internecie i okazuje się że wyżej wspomniana firma to oszuści, przywłaszczający pieniądze bez wysłania towaru. Niezwłocznie skontaktowałam się ze sklepem aby anulować zamówienie ale nie dość że nie odpisują to blokują mnie na wszystkich social mediach. Opinie w Internecie pokazują że to standardowa praktyka ze strony tego sklepu. Obawiam się że kwoty nie odzyskam. Zapłaciłam 463,98 zł za pomocą przelewy24 autopay. Oczekuję pełnego zwrotu gotówki/Proszę o pomoc.(czytaj więcej)

2025-09-06 godz: 09:05
Od
avatar-urlN.K.
Publiczna
Otwarta

Brak kontaktu przy wymianie produktu

Zakupiłam na stronie internetowej sukienkę Biella, po otrzymaniu zamówienia skontaktowałam się ze sklepem gdyż dostarczony kolor wydawał się odbiegać od tego co zamówiłam. Sklep zaproponował wymianę, odebrał sukienkę po czym kontakt się urwał. Zaznaczyłam iż jest to temat pilny, a sprzedawca zagwarantował że zdążymy z wymiana. Niestety do teraz brak kontaktu. Nie otrzymałam ani pieniędzy ani produktu. W dalszym ciągu zależy mi na otrzymaniu prawidłowego produktu. (czytaj więcej)

2025-09-04 godz: 08:17
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Niekompletne zamówienie

Otrzymałam od Państwa zamówienie nr 337563 ale okazuje się że jest niekompletne bo w paczce nie ma paska do sukienki w załączeniu przesyłam zdjęcie, bardzo proszę o dosłanie brakującej rzeczy. (czytaj więcej)

2025-09-04 godz: 08:14
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za zamówienie 337371

zamówienie nr 337371 zostało do Państwa odesłane i dostarczone wczoraj tj.02.09.2025 a nie można się z Państwem w ogóle skontaktować w żaden sposób nie odpisujecie na maile a co dopiero mówić o włączonym telefonie. Okazujecie się oszustami jak wszędzie o was piszą bardzo proszę o zwrot pieniędzy bo po upływie czasu będzie trzeba przekazać sprawę do UOKiK. (czytaj więcej)

2025-08-30 godz: 14:46
Od
avatar-urlŻ.T.
Publiczna
Otwarta

Brak wypłaty środków za zwrócony produkt

Zamówiona przeze mnie sukienka okazała sie za duża. Zgodnie z informacją na stronie odesłałam na podany adres. 13 sierpnia przewoźnika potwierdził otrzymanie przesyłki. Po 14 dniach środki nie wróciły, po napisaniu maila, proszono w odpowiedzi czekać na weryfikację ale nie zmieniło się nic w tej sprawie. Nie mam pieniędzy na koncie, oczekuje zwrotu 264 złotych. (czytaj więcej)

2025-08-22 godz: 08:14
Od
avatar-urlB.N.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

Zwróciłam zamówioną sukienkę z FV VAT 709/9/2024 (zamówienie 327039) w dn. 24.09.2024 o 9:57 zwrot został dostarczony do firmy, mam potwierdzenie z AlleKurier. Do dzisiaj tj. 22.08.2025 nie otrzymałam zwrotu środków mimo, że sklep miał na to 14 dni. Wysłałam kilkanaście maili na adres bok@larochell.pl, sklep niby pisał że wykonał przelew, ale ja go nie otrzymałam. Mam również potwierdzenie z mojego banku, że taka kwota nie została zwrócona. Oczekuję zwrotu środków z odsetkami.(czytaj więcej)

2025-06-30 godz: 08:11
Od
avatar-urlM.C.
Publiczna
Zamknięta

brak zwrotu środków

Zwrot towaru został dostarczony do sklepu w dniu 12 czerwca 2025 r., co zostało potwierdzone statusem przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem, sklep miał 14 dni na dokonanie zwrotu środków – termin ten już minął, a do dziś nie otrzymałam żadnego przelewu. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości e-mail z przypomnieniem o zwrocie pieniędzy, jednak odpowiedzi udziela wyłącznie automat. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy – sklep nie udostępnia numeru telefonu. Dodatkowo, zamówienie było niekompletne – nie otrzymałam jednej z zamówionych sukienek, która do dziś nie została ani dosłana, ani zwrócona finansowo. Sklep unika kontaktu, a w Internecie widnieje wiele podobnych opinii od klientów, którzy zgłaszają brak zwrotów, niepełne zamówienia oraz ignorowanie korespondencji.(czytaj więcej)

2025-06-17 godz: 20:19
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Zamknięta

ZWROT PIENIĘDZY

Dnia 30.07.2024 r zamówiłam sukienki na kwotę 939,97 zł. Dostałam informację, że zwrot został przyjęty a do tej pory pieniędzy brak. Dziesiątki maili, pismo nic nie pomogło...Dostałam dwa razy informację, że zwrot został zlecony na moje konto lecz nie zostało to zrealizowane. Po raz kolejny upraszam się o zwrot pieniędzy! To bardzo nieprofesjonalne z Państwa strony.(czytaj więcej)

2025-06-03 godz: 07:29
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Zamknięta

brak sukienki, brak pieniędzy, brak kontaktu

Witam, Zamówiłam sukienkę, kiedy w podanym czasie nie przyszła przesyłka zaczęłam pisać wiadomości mailowe, na instagramie i na mesengrze. Żadnej odpowiedzi, zero kontaktu. Telefon jest wyłączony. Musiałam kupić córce inną sukienkę. Żądam natychmiastowego zwrotu wpłaconej kwoty 404,98 zł. Jeśli nie to sprawa zostanie zgłoszona na policję, do UOKiK i inspekcji handlowej.(czytaj więcej)

2025-06-03 godz: 07:07
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Zamknięta

Problem ze zwrotem - brak zwrotu środków

Otrzymałam zamówione produkty, lecz rozmiar kompletnie nie odpowiadał standardom, w związku z czym zwróciłam całosć zamówienia. Otrzymałam maila że firma odebrała mój zwrot oraz abym podała numer konta do zwrotu. Wszytko wysłałam, ponawiałam lecz kontaktu do dnia dzieisjszego brak. zwrotu środków również. .Zwrot dotarł do firmy 7.11.2024. Oczekuje natychmiastowego zwrotu środków(czytaj więcej)