Yodeyma by Sylvia

Yodeyma by Sylvia

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-11-24 godz: 06:05
Od
avatar-urlI.V.
Publiczna
Otwarta

Dostawa zbyt małej ilości zamówionego produktu

Dnia 30.09.2025r. zamówiłam 3 sztuki perfum. Zamówienie zostało natychmiastowo opłacone online (łączna kwota 137.50 zł). W dniu 03.10.2015 r. otrzymałam zamówienie, ale niekompletne - zamiast 3 produktów, w opakowaniu znajdował się jeden. Niezwłocznie skontaktowałam się z biurem obsługi i zamówienie zostało rzekomo poddane ponownej weryfikacji. Od tego momentu jestem traktowana zupełnie niepoważnie. Przypominam się o zaistniałej sytuacji co tydzień i z taką samą częstotliwością jestem zwodzona, że produkty zostaną w ciągu kilku dni wysłane, co oczywiście nie ma miejsca. Początkowo twierdzili, że transakcja przebiegła zgodnie z planem i nie doszło z ich strony do błędu, ponieważ w systemie widnieje, że wysłali 3 perfumy, co jednak nie jest prawdą. Po kilku tygodniach upominania się o "swoje" w końcu otrzymałam odpowiedź, że wyślą 2 zaległe perfumy. Nie wysłali do tej pory. Sytuacja trwa 2 miesiące. Rozumiem, że trudno udowodnić taką nieścisłość, ale myślę, że choćby waga przesyłki może być potwierdzeniem. Zupełnie inną wagę będzie miała przesyłka zawierająca jeden perfum, a inną - trzy. Oczekuję od firmy natychmiastowego wysłania 2 sztuk perfum lub zwrotu gotówki.(czytaj więcej)