BRAK ZWROTU PIENIĘDZY!Firma zwrot otrzymała 13.08.2024. Do tej pory brak zwrotu środków, minął już prawie miesiąc!! Kontakt z firmą bardzo utrudniony, nie odpisują na wiadomości. Wzywam do natychmiastowego zwrotu środków na konto! To zwykłe oszustwo i działanie celowe. Brak zwrotu środków to stała praktyka firmy. W przypadku braku zwrotu pieniędzy za zwrot numer: R/Mod/2024/08/09/43866 sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów. Nie polecam.
Pomyłka w zamówieniu Pomyłka w zamówieniu
Chciała bym zwrócić paczkę
Problem z odzyskaniem pieniędzyZamówienie w monologo.pl złożyłam w kwietniu. Poza potwierdzeniem złożenia zamówienia nie dostałam żadnej informacji na temat jego statusu, więc po 10 dniach napisałam z prośbą o anulowanie zamówienia. Zamówienie zostało wtedy wysłane (więc czytają maile), ale okazało się, że było niepełne. Zwróciłam produkt i wysłałam maila z reklamacją i prośbą o zwrot pieniędzy. Kontaktowałam się z firmą wielokrotnie przez email lub telefonicznie (telefon został odebrany raz, smsy odczytane, ale brak odpowiedzi). Do tej pory nie odzyskałam 478 zł.
Zwrot środków za zamówienieW dniu 22 lipca zamówiłam w firmie Stone Skirts przez stronę internetową dwa produkty. Ze względu na wydłużony czas dostawy, a przy okazji moją nieobecność w kraju nie odebrałam przesyłki o czym poinformowałam Stone Skirts mailowo. Uzgodniliśmy, że paczka do nich wróci a oni zwrócą moje środki.
W dniu 12.08 otrzymałam informację, że zwrot zamówienia został zarejestrowany i zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, 22.08 napisałam maila do Stone Skirts aby potwierdzić, że zwrot zostanie do mnie nadany w dniu 30.08 (tak wypadało 14 dni roboczych), uzyskałam wtedy informację że "firma przechodziła intensywny okres rozwojowy" i że przedłużają mój termin zwrotu środków do dnia 06.09.
W dniu 06.09 ponownie odezwałam się do Stone Skirts ponieważ nadal nie otrzymałam żadnych pieniędzy na konto z tytułu zwrotu, aby uzyskać potwierdzenie że w dniu 6 września (tak jak się zobowiązywali) środki zostaną do mnie nadane, otrzymałam informację że zwrot nastąpi następnego dnia (07.09 - sobota).
W dniu 10.09 napisałam ponownie maila do firmy Stone Skirts z informacją, że proszę o natychmiastowy zwrot środków, ponieważ nadal ich nie otrzymałam.
Firma ma wyłączony/niedostępny telefon, na maila z wczoraj nie odpisuje. Jestem już zażenowana całą tą sytuacją, bo moim prawem jest uzyskanie zwrotu środków za zwrócone zamówienie.
Oczekuję aby firma Stone Skirts odesłała mi moje pieniądze za zamówienie internetowe w trybie PILNYM, w przeciwnym razie sprawa zostanie zgłoszona do UOKIK.
Zamówienie nr 196633Zamówiony produkt zwróciłam w tym samym dniu kiedy otrzymałam zamówienie. Zgodnie z informacją ze strony przewoźnika firma zwrot otrzymała 26.08.2024r. Mimo mojego pisania email oraz na Messengera firmy nie otrzymałam informacji co ze zwrotem środków. Minęło już 14 dni . Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie.
Zwrot za anulowane zamowienieZamówienie z dnia 12.08.2024, planowana dostawa na 20-22.08.2024, kontakt mailowy 24.08.2024 z mojej strony do sklepu niestety brak odpowiedzi, 26.08.2024 ponowiłem kontakt tym razem telefoniczny. Otrzymałam informację, że zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Pani poinformowała mnie, że potrzebują e-mail z rezygnacją i nr konta oraz że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. Tego samego dnia firmą otrzymała rezygnację i nr rachunku bankowego. Otrzymałem propozycję zakupu innego produktu z rabatem, na co się nie zgodziłem. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.
Sprawa nr 2470 [tytuł zmieniony przez moderatora]Było złożone zamówienie i opłacone, ale żadnego kontaktu. Żadnej wysyłki... Czy jest jakaś szansa powrotu pieniędzy jeżeli sglosić to do Policji? I w ogóle czy zajmują takimi sprawami? Ponieważ po raz pierwszy spotykam się z taką sytuacją.
OSZUSTWO12 sierpnia 2024r zakupiłam łóżko za kwotę 1499zł. Na drugi dzień dzwoniąc pod numer znajdujący się na stronie chciałam upewnić się, że moje zamówienie dotarło. Niestety telefon nie odpowiadał, więc zaczęłam drążyć i szukać informacji o firmie. Okazało się, że nie jestem pierwszą osobą, która została oszukana, dlatego od razu odstąpiłam od umowy wysyłając maila i prosząc o zwrot pieniędzy. Przez kilka dni ,,ktoś" z podanego maila mi odpisywał, oraz otrzymałam odpowiedzi na messenger. Kiedy napisałam, że zgłaszam sprawę na policję, ktoś mi groził pisząc, że mi założy sprawę...
Minął miesiąc, a pieniądze do tej pory nie pojawiły się na koncie.Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!!!
Nie wysłany towarDnia 02.09 złożyłam zamówienie na komplet dresowy z Ola Voga. Do dnia dzisiejszego tj. 10.09 Nie otrzymałam mojej przesyłki , (w regulaminie sklepu jest zaznaczone ze czas realizacji zamówienia wraz przesyłką wynosi do 7 dni roboczych) Nie można nawiązać żadnego kontaktu z sklepem , na maile Nie odpisują na telefon nie odpowiadają. Oczekuję natychmiastowego rozwiązania mojej sprawy anulowania mojego zamowienia
Oszustwo Buty przyszły jakieś chinskie. Zupełnie co innego jak zamawiałem.zqmawialem buty robocze dostałem jakieś trampki.ale oczywiście 200zl poszło [treść usunięta przez moderatora].oszusci i nic wiecej