Brak podłączenia usługi iternetu i telewizjiUmowa została zawarta w dniu 11/01/2025. Około 4 dni później kurier dostarczył sprzęt. Została też umówiona usługa podłączenia sprzętu na dzień 21.01. przez techników w godzinach 17-19. W dniu 21.01 godzinie 18.00 zadzwoniłem na nr 601102601 ze nikt się nie pojawił. Operator Plus przyjął zgłoszenie. W kolejnych dniach wielokrotnie dzwoniłem w celu ustalenia wizyty techników i nic. Operator plus nie potrafił mi pomóc tłumacząc się ze nie jest władny nad podwykonawcą. W dniu 30.01 w związku z powyższym wysłałem na maila kontakt@polsatbox.pl, wypowiedzenie umowy. W kolejnych interwencjach telefonicznych ustaliłem ze nic takiego nie ma i nadal jest szansa ze ktoś do mnie podjedzie podłączyć usługe. Obecnie nie ma ani Internetu ani telewizji w domu..
Brak zamówienia Brak odzewu od 9 lutego pomimo kontaktu. Brak wysyłki. Status niezmieniony.
Reklamacja laptopa asus numer seryjny SANRCX014054Odebrałem laptopa który niestety miał uszkodzoną matrycę więc w ten sam dzień zgłosiłem reklamację niestety system źle zadziałał i moje zgłoszenie poszło na wadę mechaniczną a nie uszkodzenie podczas transportu więc producent nie uznał gwarancji od tego czasu czekam na laptopa i codziennie dzwonię na infolinię próbując wyjaśnić ten problem niestety cały czas otrzymuje niejasne odpowiedzi na moje pytania takie jak ponowne złożenie reklamacji lub gdzie konkretnie znajduje się laptop tak naprawdę do tej pory nic nie zrobili w kierunku uznania mojej reklamacji a mija już prawie miesiąc po mimo moich próśb i skarg dalej nie otrzymuje odpowiedzi kiedy laptop do mnie przyjdzie pomimo tego że producent ponoć odesłał go do sklepu (dalej nie wiedzą gdzie konkretnie znajduje się laptop) chciałbym żeby wymienili mój sprzęt na nowy powiewaz zapłaciłem jak za nowy lub chociaż żeby go naprawili mam dość czekania i użerania się z ludźmi z infolinii którzy nic nie wiedzą i są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]załączam też zdjęcie ze strony RTV gdzie jest jasno napisane że przesyłkę zlecili firmie dpd pomijając fakt że numer paczki się nie zgadza tą informację dostałem 05.02 a oni dalej twierdzą że nie wiedzą gdzie znajduje się laptop
Nie zwrócono środków za brak realizacji zamówieniaFirma nie zrealizowała zamówienia, przesyłając jedynie słabej jakości zamiennik towaru. Pomimo wezwania do zwrotu środków - firma nie reaguje.
Brak realizacji zamówieniaZłożyłem zamówienie w dniu 03.02.2025 - skarpety w cenie 84 zł.
Od tego czasu brak jakiejkolwiek informacji od firmy, nie odpowiadają na maile ani telefony.
Wysłałem prośbę o zwrot pieniędzy - na razie bez reakcji.
Oczekuję zwrotu środków w wysokości 84 zł
Niedostarczony towarSklep Impol przyjal moje zamowienie poprzez strone internetowa. Zgodnie z kodem rabatowym i promocja, otrzymalem fakture pro forma ktora w calosci oplacilem. Konsultant potwierdzil mi iz dostawa nastapi do 5 tygodni. regulamin sklepu opiewa informacje, iz najpozniej w terminie 50 dni. Niestety wielokrotnie bylem informowany ze towar bedzie jutro wyslany lub ze ktos zapomnial, ale to nadrobia. Ostatnio jednak przyslano mi informacje ze nagle mam doplacic do transportu 590 zl. Mimo iz regulamin doplat nie przewiduje i otrzymalem wczesniej juz rabat. Na moje rozgoryczenie i zapytania dlaczego itd. niestety nie otrzymalem odpowiedzi a gdy dzwonie to albo nikt nie odbiera lub po podaniu numery faktury sie rozlacza. Maila z zapytaniem co z tym sie dzieje ze jest to proba [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sa takze ignorowane. Firma nie jest gotowa na jakikolwiek krok. Ze strony firmy nie zostalo zrobione do tej pory nic. Czuje sie tymbardziej nekomfortowo, poniewaz polecilem ta firme koledze z Niemiec, a teraz sa takie problemy. Nawet pracownicy musieli zostac wstrzymani gdyz z powodu braku towaru nie mogli wykonac zaplanowanych prac. Towar byl zamowieony 11 grudnia 2024 i w ten sam dzien oplacony, co firma tez potwierdzila. Bardzo przykre takie postepowanie. Zlaczam fakture, ostatnia wiadomosc mailowa ode mnie oraz potwierdzenie firmy o zaksiegowaniu srodkow. Posiadam oczywiscie takze i wyciag bankowy gdyby byl potrzebny. Prosze panstwa o pomoc.
Paczka nie dotarła -rezygnacja z zamowieniaDzień dobry. Złożyłem zamówienie dnia 09.02.2025 r. Paczka wysłana niby 10.02.2025r . do tej pory cisza . Firma nie odbiera .Nie ma kontaktu z nimi . Próba kontaktu okazała sie niepowodzeniem, dlatego też proszę o zwrot pieniędzy które przelaliśmy 179,98 zł w dniu zamówienia i odstępuje od umowy.
Firma nie wypłacila nałeznosci z pobraniem Firma EuroPaka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mi! Zalega w płatności 3300 tys.zł.dotyczącego złecenia 586636 dnia 28.10.2024 termin platności upłynął dnia 02.12.2024 do chwili obecnej nie odnotowałam wpłaty na wskazane konto!!! Wyslane wezwanie do zaplaty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru!!
Brak zwrotu należnościDnia 29.01 Massimo dutti za pośrednictwem przewoźnika Dhl odebrało paczkę zwrotną, co można w łatwy sposób sprawdzić. Wczoraj tj. 12.01 mineło 14 dni kalendarzowych na rozliczenie zwrotu. Jako, że płatność była realizowana za pomocą Klarny, powiadomiłam ich o problemie w związku z czym wstrzymano moją płatność. Kanały komunikacyjne z Massimo dutti jak np email, whatsupp nie działają (bot), na czacie raz udało się połączyć z konsultantką- po oczekiwaniu na sprawdzenie sprawy w systemie, czat został zablokowany. Oczekuję rozliczenia zwrotu zgodnie z obowiązującym prawem.
Brak zwrotu pieniędzy 22 października 2024 zamówiłam komplet dresowy Amina Stalowy za wartość 264,47 zł. Zamówienie otrzymałam z dużym opóźnieniem ( początek grudnia), a kilka dni później wysłałam zwrot. Do tej pory nie otrzymałam należnych pieniędzy. Pan [dane usunięte przez moderatora] opisuje w imieniu sklepu przepraszając i co chwilę informując, że już za chwilę otrzymam zwrot…. Którego nadal nie mam.