- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
TRINITY Media Entertainment Development
Dnia 2.08.2024r.zakupiłam 2 bilety na Koncert Muzyki Filmowej -John Williams-Gliwice. Koncert miał się odbyć 22.03.2025r. Jednak z nieznanych przyczyn został odwołany. Po wielokrotnych telefonach i wiadomościach smsowych oraz mailach do Pana Tomasza Sowy (tel.793-131-031) oraz obsługi bileterii Trinity Media Entertainment Dev.. Pracownicy obsługi non-stop wysyłają mnie do Pana Tomasza, który nie nawiązał ze mną żadnego kontaktu od marca 2025r. Bardzo proszę, aby właściciel tej firmy przelał na moje konto SANTANDER BANK POLSKA 51 1090 2183 0000 0001 4706 6031 kwotę 398zł., która jest wartością dwóch biletów. Nigdy wcześniej nie zdarzyła się mi taka sytuacja. Bardzo dziękuję za zajęcie się tą sprawą i pozytywne jej zakończenie.(czytaj więcej)
Dnia 23.12.2023 roku kupiłam bilety na koncert muzyki filmowej junior na dzień 1.12.2024 poprzez serwis biletyna.pl. 6.11.2024 dostałam maila bezpośrednio od Trinity Group o odwołaniu koncertu i możliwości przeniesienia rezerwacji na 16.11.2025, jednak wybrałam zwrot pieniędzy. Do tej pory, pomimo wielu ponagleń nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Jestem odsyłana a odpowiedzi, ze sprawa będzie ponaglona dostaje na co trzeci email. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy w kwocie 447,00zl.(czytaj więcej)
Kupiłam trzy bilety na Koncert Muzyki filmowej James Horner w Gdyni. Koncert się nie odbył i kiedy wydarzenie zostało odwołane po raz drugi poprosiłam o zwrot pieniędzy za 3 bilety zakupione 22.02.2024 r. nr rezerwacji: TG/10379597 1000249062240. Napisałam już kilka maili, dzwoniłam, pisałam smsy z prośbą o zwrot do pana [dane usunięte przez moderatora], który ponoć jest odpowiedzialny za zwrot, niestety bez odzewu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zakupione bilety. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
W sierpniu 2024 r. dokonano zakupu dwóch biletów po 149 zł każdy (łącznie 298 zł) na wydarzenie „Koncert Muzyki Filmowej z utworami Johna Williamsa”, zaplanowane na 22 marca 2025 r. w PreZero Arena w Gliwicach. Organizatorem była firma TRINITY Media Entertainment Development (NIP 5242236654), reprezentowana przez pana [dane usunięte przez moderatora]. Dodatkowo opłacono 11 zł za przesyłkę biletów w formie papierowej – łączna kwota wyniosła 309 zł. W dniu 4 marca 2025 r. przesłano informację mailową o odwołaniu wydarzenia, wraz z możliwością przeniesienia biletów na inne wydarzenie lub uzyskania zwrotu należności. Wybrano zwrot środków. 10 marca przesłano potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, jednak do dnia 20 czerwca 2025 r. nie dokonano zwrotu pieniędzy. Zgodnie z regulaminem organizatora, operator zobowiązuje się do dokonania zwrotu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych, w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Termin ten upłynął już dawno. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu z firmą TRINITY, nie uzyskano odpowiedzi. Firma przekazuje jedynie dane kontaktowe do pana [dane usunięte przez moderatora], który nie odpowiada na wiadomości e-mail i jest nieosiągalny telefonicznie (abonent czasowo niedostępny). Na podstawie publicznie dostępnych informacji (m.in. artykuł na portalu Bezprawnik, grupy poszkodowanych konsumentów) oraz decyzji Prezesa UOKiK nr RWR 04/2023 wiadomo, że sytuacja dotyczy wielu osób. Na pana [dane usunięte przez moderatora] została nałożona kara pieniężna w wysokości 30 000 zł, jednak mimo to podobne praktyki są kontynuowane. Zwraca się z prośbą o pomoc w odzyskaniu należności w wysokości 309 zł oraz o podjęcie odpowiednich działań w tej sprawie.(czytaj więcej)
Dzien dobry, sprawa pewnie juz wam znana ponieważ mnóstwo ludzi czeka na swój zwrot już od długiego czasu. Zakupu biletów dokonałem 26.04.2024r na koncert który miał się odbyć 1.12.2024r „muzyka filmowa bajkowa” bo licznych e mail z firmą i odpowiedzią żeby kontaktować się z panem [dane usunięte przez moderatora] który jest odpowiedzialny za zwrot kosztów nie mam żadnej odpowiedzi czy można coś z tym zrobić ? Dziękuję bardzo za możliwość zgłoszenia sprawy.(czytaj więcej)
W maju 2023r zakupiłem na stronie www 2 bilety na kocert W. Kilara w Spodku. Koncert się nie odbył. Pomimo wysyłania 10 maili do Firmy Trinity oraz sms do Pana [dane usunięte przez moderatora], do dnia dzisiejszego nikt mnie nie poinformował jak będzie załatwiona sprawa. To już nie chodzi o te pieniądze ale o to. że Ten pan nadal sprzedaje bilety na koncerty. Wartość zakupu biletów wynosi 278 zł. Oczekuję, że może państwo przekonacie Pana [dane usunięte przez moderatora] aby zwrócił pieniądze.(czytaj więcej)
Firma odwołała koncert, na który zakupiłam 9 biletów w łącznej kwocie 621zł. Podałam pełne dane konieczne do zwrotu środków - zgodnie z zaleceniami firmy. W kwestii zwrotu zostałam odesłana do p. [dane usunięte przez moderatora], który jest zupełnie nieosiągalny (nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości). Firma, w której zakupiłam bilety (Trinity Group) umywa ręce i kieruje sprawę wyłącznie do p. [dane usunięte przez moderatora]. Nieustannie wysyłam przypomnienia i ponaglenia mailowe - bez żadnego efektu. Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za zakupione bilety.(czytaj więcej)
21.11.2024 wraz z żoną zakupiliśmy 3 bilety na "Koncert Muzyki Filmowej Junior - Olsztyn" Koncert miał odbyć się 16.02.2025 15:30 w Hali Urania. 20.01.2025 otrzymaliśmy informację że koncert nie odbędzie się w ww. terminie, wydarzenie przełożono na 22.11.2025. 24.01.2025 postanowilismy i przesłaliśmy mail że oczekujemy zwrotu pieniędzy(327 pln) za rezerwację. Od tego momentu nikt nie odpowiada na maile ani nie odbiera telefonu. Proszę o pomoc (czytaj więcej)
Dnia 12.09.2024r. Zakupiłam 4 bilety na koncert muzyki filmowej dla dzieci łączny koszt 356pln , który miał się planowo odbyć 1.12.2024 w Katowicach w Spodku. W październiku poinformowano o odwołaniu koncertu i planowanej nowej dacie tj 22.03.2025r koncert w Gliwicach. Termin ten mi nie odpowiadał o czym poinformowałam organizatora i zażądałam zwrotu pieniędzy drogą mailową dnia 8.10.2024r. 6.11.2024 otrzymałam wiadomość od Trinity, ze w przypadku żądania zwrotu pieniędzy należy wysłać nr rezerwacji oraz nr kk ta do zwrotu pieniędzy. Niezwłocznie przestałam powyższej informacje, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy (19.01.2025). Odesłano mnie do pana [dane usunięte przez moderatora] jao osoby odpowiedzialnej za dokonywanie zwrotów, jednak człowiek ten nie odpisuje na maile oraz nie odbiera telefonów. Moje ponowne maile do biura obsługi klienta z prośbą o interwencję również nie przyniosły rezultatów, w skutek czego 13.stycznia.2025 wysłałam maile do BOK trinity oraz pana [dane usunięte przez moderatora] z Ostatecznym Wezwaniem do zwrotu kwoty 356pln do dnia 17.stycznia.2025r na mój nr konta za koncert, który się nie odbył w terminie umowy. Pieniędzy nie ma, odpowiedzi BRAK! W związku z zaistniałą sytuacją żądam od firmy zwrotu poniesionych kosztów na 4 bilety na koncert o łącznej sumie 356pln oraz zadość uczynienia w wysokości 500pln za poniżające permanentne upominanie się o swoje pieniądze. (czytaj więcej)
Zwrot kosztów za niewykonaną usługę W dniu 30.08.2024 online kupiłam cztery bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Spodku w Katowicach poprzez bilety.trinitygroup.pl. Koncert miał się odbyć 01.12.2024 o godzinie 19:00. 06. 11.2024 o godzinie 19:31, mailowo zostałam poinformowana o odwołaniu i/lub przeniesienia koncertu na późniejszy termin do innego miasta z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 16.11. 2025 roku na godzinę 15:30 do PreZero Areny w Gliwicach. Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie w nowym terminie, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu. Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do p. [dane usunięte przez moderatora] odpowiedzialnego za zwroty. W regulaminie firmy na zwrot kosztów przysługuje 10 dni roboczych, co w wyznaczonym terminie nie nastąpiło. Kontakt z tą firmą jest utrudniony, a częściej praktycznie nie istnieje, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą, nie odpowiada na maila, a telefon jest stale poza zasięgiem, co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na koncerty filmowe! Zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób. Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 476 PLN oraz weryfikację prawności działania firmy. (czytaj więcej)