Brak zwrotu za odesłany towar20 marca 2025 roku zamówiłam marynarkę (dostarczona 29 marca), którą zwróciłam 1 kwietnia 2025 roku (paczka z towarem dotarła do sprzedawcy 2 kwietnia). Niestety pomimo wielu próśb smsowych i mailowych (niestety nie można się dodzwonić do firmy) i obietnic ze strony firmy, że zwrot zostanie zrobiony jutro, pojutrze, do piątku itp. pieniądze za zwrócony towar do dziś nie zostały zwrócone. Wysłałam tez mailowo wezwanie do zapłaty, ale nadal bez odzewu i bez zwrotu pieniędzy. Od 2 tygodni jestem zwodzona, że mają duże opoźnienia i za każdym razem piszę, że zwrot będzie dziś , najpóźniej jutro. Oczekuję zwrotu 194,10 zł za zamówienie.
Brak zwrotu pieniędzy Brak zwrotu pieniędzy za zakupy. Firma w każdym tygodniu zmienia datę dokonania zwrotu.
Zamówienie 23.04 zamówiłam sukienkę z wyżej wymienionej firmy, zapłaciłam za nią z góry blikiem, do tej pory nie dostałam towaru ani zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy
Zwrot pieniędzy za zwrócony towar31.03.2025 otrzymałam maila od firmy, że dotarł do nich zwrócony przeze mnie towar i w przeciągu 14 dni zostanie mi przesłany zwrot pieniędzy. 16.04.2025 dalej pieniędzy nie otrzymałam więc napisałam kiedy mogę spodziewać się zwrotu, otrzymałam wiadomość z przeprosinami, że mają zwiększoną ilość zwrotów i że pieniądze otrzmam 2.05.2025. Nie wyraziłam na to zgody i dałam im 3 dni robocze na zwrot pieniędzy, do tej pory nie mam pieniędzy na koncie, czytałam również opinie na temat tej firmy i nie jestem jedyną osobą w takiej sytuacji. Bardzo proszę o pomoc w wyegzekwowaniu pieniędzy.
Brakujące części mebli z zamówień Zamówiłam meble z firmy Selsey, po otrzymaniu zamówienia, dodam, że były dwa różne zamówienia i w każdym z nich brakowało paczek z częściami, pomimo, że meble były od dwóch różnych producentów, do każdego mebla brakuje mi paczek. Zostałam bez starych mebli, z nowymi, których nie potrafię skręcić, gdyż do każdego mebla brakuje jakiś części, dzwoniąc na infolinię i wysyłając zdjęcia paczek, które otrzymałam a których mi brakuje w dalszym ciągu nie potrafią nic ustalić, co chwilę rozmawiam z kimś innym na infolinii, i każdy nowy konsultant na nowo zapoznaje się że sprawą. Obiecują, że sprawą zostanie załatwiona priorytetowo, lecz minął tydzień i dalej brak ustaleń. Na własną rękę zadzwoniłam do producenta od którego meble zostały wysłane, i Pani po sprawdzeniu mojego zamówienia powiedziała, że meble które zakupiłam wyszły od nich kompletne, że kurier musiał zgubić resztę brakujących paczek. Ponownie zadzwoniłam do Selsey na infolinię informując, czego się dowiedziałam, że powinni ustalić to z firmą przewozową, jednak dalej brak jakichkolwiek informacji z ich strony. Jako klient powinnam otrzymać od nich brakujące paczki a oni powinni jako firna sami wyjaśnić sprawę z firmą przewozową.
Zamówienie było na niecałe 3 tysiące złotych. Żądam natychmiast brakujących części lub zabrania towaru oraz zwrotu pieniędzy. Zostałam [słowo usunięte przez moderatora], bez mebli i bez pieniędzy!
Chcę również ostrzec innych klientów przed tą firmą. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
Zwrot pieniędzy za odesłanie produktuWitam.
Zwrot u odbiorcy zostal zarejestrowany 27 marca.
Sprzedawca miał 14 dni na zwrot. Którego nie dokonał.
Zwrot dotyczy dresu na kwotę o koło 302 zł.
Po uplynieciu terminu napisałam do sklepu przypominając się o zwrot.
Odpisali ze maja problemu techniczne i zwrot zostanie dokonany do 25 kwietnia. Tak się niestety nie stało. Następnie 28 kwietnia ponownie się upomniałam.
Miałam otrzymać zwrot max do dzisiaj.
Niestety nadal go nie mam.
Napisałam do firmy ponownie. Natomiast maja przerwę majową. Długi weekend. Co powoduje , że niestety pieniędzy zapewne nie otrzymam . .prosze o wsparcie i pomoc, abym mogła otrzymać zwrot środków za dres.
łamianie praw konsumenta do zwrotu towaruW dniu 30.04.2025 otrzymałam przesyłkę z grzejnikiem https://erli.pl/produkt/grzejnik-na-podczerwien-ir-promiennik-360w-wifi-dotyk,138475202 od firmy ROBSON. W tym samym dniu sprawdziłam jak grzejnik działa, musiałam w tym celu zdjąć folię ochronną z przodu grzejnika (inaczej przykleiłaby się do grzejnika od ciepła - taka była informacja na tej folii nakazująca jej zdjęcie przed włączeniem). Okazało się, że grzejnik jest niebezpieczny, mimo ustawienia temperatury na 21oC nagrzał się tak mocno, że mąż oparzył sobie rękę. Natychmiast (w tym samym dniu) na adres mailowy sprzedawcy zgłosiłam odstąpienia od umowy/zwrot towaru. Wykonawca odpowiedział "ok", a następnie jeszcze dodał, że grzejnik nie może być pozbawiony folii ochronnej z przodu i z tyłu (sic! z tyłu nie było żadnej folii). Stwierdził również, że grzejnik był używany. Nadmieniam, że wszystko działo się w tym samym dniu po południu (dostawa, sprawdzenie i zgłoszenie zwrotu), więc jakie miało być to "używanie"?. Działanie sprzedawcy nosi znamiona łamania praw konsumenckich do zwrotu towaru. Ewidentnie jest to wymuszenie na kliencie rezygnacji z dochodzenia swoich praw.
Oczekuję przyjęcia zwrotu grzejnika i zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy po niezrealizowaniu zamówien22.03.2025 złożyłem zamówienie nr 13696 na kwotę 222zł (razem z kosztami wysyłki). Termin realizacji zamówienia wg regulaminu sklepu wynosił do 14 dni. W tym samym dniu otrzymałem e-mail z informacją o zaksięgowaniu środków na koncie sklepu.
01.04.2025 otrzymałem od Gebe Sp. z o.o e-mail z informacją o opóźnieniu oraz o możliwości odstąpienia od umowy co też uczyniłem poczytawszy uprzednio w internecie niepochlebne opinie nt. braku wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez ww. firmę.
02.04.2025 otrzymałem od firmy Gebe e-mail z potwierdzeniem rejestracji odstąpienia od umowy pod pod numerem 561636.
17.04.2025 w związku z brakiem zwrotu środków wystosowałem do firmy wezwanie do zapłaty, które wysłałem pod następujące adresy e-mail:
[dane usunięte przez moderatora]
Do dnia dzisiejszego, tj. 30.04.2025 nie otrzymałem zwrotu środków od firmy Gebe Sp. z o.o.
Brak zwrotu pieniędzyGitara akustyczna kupiona 14 stycznia. Produkt, który dotarł z kilkudniowym opóźnieniem, był inny niż ten zamówiony przeze mnie. Oczywiście nie było to w żaden sposób ze mną konsultowane. Na moją wiadomość o chęci reklamacji i prośbę o zwrot pieniędzy, firma odpowiedziała, że "przecież dostałem tę samą gitarę, tylko elektroakustyczną i droższą". Finalnie reklamację przyjęto, towar został odesłany, ale niesmak wynikający ze sposobu komunikacji i wysłania innego produktu niż zamówiony pozostał.
Zresztą okazało się, że to dopiero początek negatywnych doświadczeń z tą firmą. Do tej pory (po niemal 3 miesiącach) nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Wszelkie wiadomości, ponaglenia i prośby kończą się tak samo: żenującymi przeprosinami, prośbami o cierpliwość etc. Firma nic sobie nie robi ani z własnego regulaminu (wg niego zwrot ma zostać dokonany "nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy"), ani z tego, co pisze we wiadomościach (5 marca pisała, że zwrot zostanie dokonany w ciągu 1-3 dni roboczych...). Wszystko jest zrzucane na "kumulację transakcji i reklamacji".
Szczytem bezczelności jest natomiast wiadomość, którą otrzymałem 24 kwietnia, bo tym, jak poinformowałem firmę o zwróceniu się do UOKiK. Otóż w mailu napisano mi, że "tym razem udało się zaksięgować zwrot środków". Okazało się jednak, że żadnego przelewu nie zrobiono. Na moją kolejną wiadomość odpowiedziano: "Przelew nie przeszedł, jakiś bład w danych. Prosimy o numer rachunku".
Numer konta wysłany, pieniędzy (z obiecanymi odsetkami) dalej brak. Widocznie ta firma nie ma szacunku ani do klientów, ani do siebie. Za radą UOKiK zamierzam wysłać oficjalne wezwanie z żądaniem zwrotu pieniędzy.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami.
Brak możliwości zwrotu towaru kupionego w sieci30.03.2025 zakupiłam 2 pary butów na stronie Stora More - po otrzymaniu butów po 2 tygodniach zawnioskowałam na stornie o zwrot ( 15-04-2025) do dziś brak kontaktu w tej sprawie 30-04-2025. zwrot jest skomplikowany gdyż należy na maila wysłać kartę zgłoszeniową i oni maja podać adres do wysyłki bo są różne magazyny. nie mam żadnego kontaktu w tej sprawie.
Oczekuję możliwości zwrotu butów o wartości 598zł i zwrotu pieniędzy