Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-11 godz: 11:34Publiczna
Zamknięta
Zakup online we Francj, przedpłacony, brak dostawyDzień dobry, zwracam się do Państwa z bardzo kłopotliwą dla mnie sprawą, mianowicie zamówiłem w sklepie online we Francji kilka przedmiotów, części zamiennych do skuterka mojego synka na urodziny, upłynęło już ponad pół roku. Sprawa jest dla mnie o tyle trudna, iż nie znam francuskiego oraz prawa tam panującego. Korespondencję prowadziłem z użyciem translatora e-mailowo i przez formularz kontaktowy na stronie, a na zakup zdecydowałem się ponieważ nigdzie indziej nie są te części dostępne. Menedżer z Tilgreena niejaki D. [dane usunięte przez moderatora], potwierdza, iż przesyłka wysłana niestety po dzień dzisiejszy do mnie nie dotarła pomimo, iż prosiłem go o podanie firmy kurierskiej jaką ją wysłał i nr listu przewozowego nie zrobił tego, więc są duże szanse, że w ogóle nawet jej nie wysłał. Najlepiej chciałbym otrzymać zamówione przedmioty, ale jak by się nie dało to chociaż zwrot wpłaconych pieniędzy. W załącznikach potwierdzenie transferu pieniędzy. Oraz orginalna faktura VAT.
2025-02-11 godz: 11:30Publiczna
Zamknięta
Reklamacja kosmetyku W dniu 02.02.2025 kupiłam na polskiej stronie internetowej Sephora kosmetyk firmy Rem. Zamówienie nr 7045880242. 04.02.2025 przyszła do mnie paczka z zamówieniem. Tego samego dnia chciałam użyć kosmetyku jednak nie dawała mi spokoju jego konsystencja i zapach. Sprawdziłam batch number i okazało się że data produkcji to 07.10.2019. Z czego wynika że kosmetyk już od ponad roku jest popsuty i nie nadaje się do używania. Zgłosiłam do sklepu ten problem jednak pracownik stwierdził że nie jest to ich problem. Skontaktowałam się z producentem który potwierdził że kosmetyk jest już popsuty. Jest to po prostu niebezpieczne. Mogłam sobie tą maską poparzyć twarz. Ta partia powinna jak najszybciej zostać wycofana, a sklep nie widzi problemu w tym że sprzedaje kosmetyki niezdatne do użytku. Nie chcą zwrócić mi pieniędzy za kosmetyk którego nie można używać
2025-02-11 godz: 11:25Publiczna
Zamknięta
Wysyłka przesyłki za pobraniemDzień dobry , W dniu 14.01.2025 złożyłem zlecenie dostrczenia przesyłki za pobraniem w serwisie Tanie-Paczki.net . Już na samym początku kurier nie przyjechał w umówionym terminie po przesyłkę . Przesyłka została dostarczona 16.01.2025. Zwrot pieniędzy za pobranie otrzymałem po mojej interwncjii telefonicznej w dniu 28.01.2025r. I tu by było wszystko ok gdyby nie mail o tej firmy w dniu 07.02.2025 żądając odemnie zapłaty 136,80zl wynikającej z kwoty pobrania przez odbiorcę kartą płatniczą . Gdzie w formularzy w trakcie wypełniania i zamawiania przesyłki widnieje w usługach dodatkowych widnieje opcja do odznaczenia płatność kartą za pobraniem a ja takiej opcji nie odznaczyłem czyli nie chciałem takiej usługi dodatkowej . Czy również mogą mnie obciążyć za inne usługi dodatkowe których nie odznaczyłem . Napisał do tej firmy maila z prośbą o przectawienie mi dokumentów które otrzymali żekomo z firmy kurierskiej DPD która wykonywała usługę obciążającą ich taką kwotą za płatność kartą płatniczą przez odbiorcę . Zapytałem rowież dlaczego ta kwota to jest 136,80zl gdzie w usługach dodatkowych kwota za pobranie płatności kartą wynosi 121,77zł i doliczyli sobie 15 zl koszty weryfikacji jakiej ? Proszę o pomoc w wyżej wymienionej sprawie , może nie jest to wysoka kwota ale jeśli takie stosują praktyki do dużej ilości klientów to jest nie wporządku i jeszcze nadmienię że odrazu napisali że muszę zapłacić w ciągu 7 dni bo inaczej otrzymamweawanie z kancelari adwokackiej i jego koszt wyniesie 37zł . Z firmy do dnai dzisiejszego nie otrzymałem żadnej zwrotnej informacji . Poztaram się dołączyć pod spodem moją korenspondencję mailową z nimi Pozdrawiam i zgóry dziękuję za pomoc [dane usunięte przez moderatora]
2025-02-11 godz: 11:11Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.P.
Otrzymałam inny towar niż zamówionyDnia 11.02.2025 roku otrzymałam przesyłkę, której nie chcę. Niestety wysłano mi całkiem inny towar niż zamawiałam. Czekałam 30 dni na zamówienie i nadal go nie mam.
2025-02-11 godz: 09:32Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzyDnia 15/01/2025 zakupiłem bumper (zderzak) do quada https://www.moto-abc.pl/bumper-squdde-tylny-do-cf-moto-cforce-8501000-g3-2024-czerwony-p-37090.html Opłaciłem z góry za przedmiot oraz wysyłkę. Niestety do tej pory nie otrzymałem produktu. Numery telefonów podane na stronie internetowej niestety nie odpowiadają. Pierwszy mail z prośba o zwrot pieniędzy dnia 01/02/2025, po ok. 30min odpowiedz ze produkt zostanie wysłany w poniedziałek 03/02/2025. Oczywiscie towaru brak. 03/02/2025 kolejny mail z prośba o zwrot pieniędzy i rezygnację z towaru. odpowiedz od sklepu dnia 05/02/2025 z informacją ze postarają się zrobić przelew wieczorem, oczywiście przelewu brak do tej pory. Telefon dalej milczy, odpowiedzi na maile brak. Chciałbym odzyskać pieniądze.
2025-02-10 godz: 21:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.D.
ReklamacjaSkładałem reklamację 9 stycznia i do tej pory nie została rozpatrzona mimo wielu kontaktów jestem ciągle zwodzony że sprawa została przekazana do odpowiedniego dzialu
2025-02-10 godz: 21:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 18.11.2024 zamówiony został dres Lisa Kakao. Firma opóźniła się z wysyłką zamówienia - wysłane zostało 13.12.2024, tego samego dnia otrzymałam fakturę do zamówienia Faktura VAT nr 4133/12/2024. Dnia 30-12-2024 przesyłka zwrotna dotarła na adres sklepu. Zgodnie z regulaminem zwrot powinien zostać wykonany w przeciągu 14 dni kalendarzowych,tj.14 stycznia 2025. Po upływie terminu skontaktowałam się mailowo ze sklepem, który stwierdził, że zwrot towaru został zarejestrowany 08.01.2025 i od tego terminu zostanie zrealizowany zwrot środków. Dnia 23.01.2025 mailowo powiadomiłam sklep o przekroczonym terminie. W dniu kolejnym otrzymałam następującego maila od firmy "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.". Po przekroczeniu powyższego terminu (tj. 4.02.2025) wysłane zostało kolejne mailowe przypomnienie na które otrzymałam następującą odpowiedź zwrotną " Dzień dobry, Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na tę wiadomość: - Imię i nazwisko właściciela rachunku - Numer konta bankowego Dziękujemy za wyrozumiałość.". W odpowiedzi został wysłany numer konta, oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone. Dnia 9.02.2025 powiadomiłam sklep o braku środków wraz z informacją, że jeśli zwrot nie zostanie dokonany sytuacja zostanie zgłoszona do Uokik. Firma obiecała przelew 10.02.2025. Niestety przelew do obecnej chwili nie dotarł na moje konto. Oczekuję zwrotu środków za dokonany zwrot tj 272,49 zł
2025-02-10 godz: 18:38Publiczna
Zamknięta
Problem ze zwrotem pieniędzy22 grudnia 2024 zamówiłem przenośny ekspres do kawy o wartości 550,97zł razem z przesyłką. Ekspres który mi przysłano nie był tym co zamawiałem ,dlatego z porozumieniem firmą dokonałem zwrotu w celu wymiany na prawidłowy ekspres. Po dokonaniu zwrotu ustaliłem z firmą ,że wogóle rezygnuje z zakupu i prosiłem o zwrot pieniędzy. Podałem w mailu do firmy wszystkie wymagane dane do zwrotu wysłałem kilka maili z tą wiadomością a firma nie odnosi się do mojej wiadomości w której podałem dane swoje do zwrotu tylko ciągle prosi o ponowne podanie tych danych i nie mogę się dogadać z firmą która ciągle prosi o to samo. Postępów w sprawie nie widać mimo ,że minął miesiąc. Tracę nadzieję ,że wogóle odzyskam pieniądze. Dodam ,że z firmą jest tylko kontakt mailowy bo nie mają podanego telefonu.
2025-02-10 godz: 18:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.M.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Zwróciłam towar w przeciągu 3 dni od odebrania przesyłki z paczkomatu,przez pocztę. Po upływie 14 roboczysz dni pisałam maila do sklepu i na messenger. Pani mi wysłała głosowa wiadomość, że rzeczywiście paczka dotarła i przelew został zrobiony ale nie był .I już się nie odzywa i nieodpisuje. Zdjęcie dokumentu zwrotu i paragon.
2025-02-10 godz: 16:38Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za źle wykonaną usługęDzień dobry, nie możemy uzyskać zwrotu za usługę, która według mojej opinii nie została wykonana tak jak powinna. Wsyłaliśmy to wyżej wymienionej firmy zamównie na zorganizowanie propozycji wakacji. Firma zajmuje się wyszukiwaniem lotów oraz hoteli. Wysyła potem propozycje wyjazdów jeśli jakiś zostaje zaakceptowany wysyłają gdzie można wszystko zamówić. Opisywaliśmy jakich wakacji oczekujemy (lotów bezpośrednich, określonych hoteli co zostało wysłane) Niestety otrzymaliśmy oferty nie spełniające naszych warunków bez bagaży. Wyszło na to, że ze wszystkimi opłatami wakacje wyjdą tyle samo co z biura podróży gdzie wszystko jest zorganizowane i takie też wakacje wykupiliśmy. Poprosiliśmy o zwrot płatności jaką zapłaciliśmy ponieważ oferta jest dla nas niezadowalająca hotele były zupełnie nieakceptowalne oraz loty z przesiadkami i bez bagażów. Opisaliśmy problem na mailu. Otrzymaliśmy informacje że zwrotu nie dostaniemy mimo tego, że został też napisany po 12 dniach od zakupy więc nie minęło 14dni, które są na zwrto. Pan również poinformował, że jeśli opisze problem w intrnecie, że jestem niezadowolony to również będzie mnie oczerniać w internecie. Nie chodzi o jakieś oczernianie tylko rozwiązanie sprawy. Ja tylko napisałem, że opiszę sytuacje, i że nie jestem zadowolony z obsługi i braku zwrotu. podsyłam screeny maili oraz fakturę