Brak zwrotu środków za zamówienie Dzień dobry, 18 sierpnia 2024 r. złożyłam zamówienie na stronie starboys.pl, zamówienie dotarło do mnie 20 sierpnia, jednak przysłany został mi zły rozmiar. Chciałam załatwić sprawę mailowo, ale na maile do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Do zwrotu wymagany był numer paragonu/faktury, ale żaden z dokumentów nie został mi wysłany, mimo moich maili, w których prosiłam o fakturę lub paragon. 21 sierpnia odesłałam paczkę na swój koszt. Paczka została odebrana przez kogoś z tej firmy 23.08.24. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za swoje zamówienie, mimo wielu moich telefonów, gdzie na początku byłam zbywana a teraz nawet nikt ode mnie nie odbiera. Na maile, jak wspominałam, nikt też nie odpowiada.
Brak zwrotu pieniędzy za towarZamówienie złożone 07.08.2024r. Zamówienie zostało anulowane 12.08.2024r.
Anulowanie zamówienia zostało przyjęte, faktura korygująca została zaakceptowana i do dnia dzisiejszego 06.09.2024 nie zostały zwrócone mi pieniądze. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem, telefony milczą tak jak media społecznościowe. Proszę aby moje pieniądze do mnie wróciły i ostrzegam innych przed ta działalnością !
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry, Dokonałam zamówienia internetowego w firmie Stone Skirts. Według informacji podanej na ich stronie, termin realizacji to 14 dni. Otrzymałam maila, potwierdzającego, że towar otrzymam 1 sierpnia 2024. 2 sierpnia otrzymałam maila (po moim zapytaniu), że nie wyrobili się z realizacją zamówienia i paczka zostanie do mnie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych. 11 sierpnia przypomniałam się ponownie i znów otrzymałam maila, że wysyłka planowana jest do końca przyszłego tygodnia, czyli do 23 sierpnia. W związku z tym, że wyjeżdżałam na wakacje, na których miałam użyć zamówiony towar, odpowiedziałam, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i jak formalnie możemy tego dokonać. 12 sierpnia otrzymałam maila potwierdzającego przyjęcie anulacji zamówienia i informację, że zlecany jest zwrot środków do działu księgowości i zwrot powinien nastąpić do 14 dni. 26 sierpnia przypomniałam się, ponieważ nie otrzymałam zwrotu środków i oczywiście otrzymałam maila przepraszającego i tłumaczącego i że do końca sierpnia środki zostaną zwrócone. 2 września znów się przypomniałam (bo środków nie otrzymałam) zastraszając już, że zgłoszę temat do odpowiednich organów. 3 września otrzymałam odpowiedź, że w dniu kolejnym dniu zostanie zlecony zwrot. 4 września spytałam, kiedy mogę spodziewać się środków na koncie i uzyskałam odpowiedź iż powinny się zaksięgować w ciągu kolejnych 48 godzin. Jednak nadal nie ma ich na koncie. W mediach społecznościowych jest założona liczna grupa osób poszkodowanych przez tego producenta. Bardzo proszę o informację, jakie kroki mogę poczynić aby odzyskać pieniądze. Kwota to ponad 400 zł, natomiast uważam, że nie powinno się odpuszczać takim oszustom.
Brak towaru i brak kntaktuZamówienie złożone, opłacone i brak towaru. Zero kontaktu. Nr podany na stronie nie istnieje
brak zwrotu środkówDzień dobry.
W firmie modacatalina.pl dokonałam zakupu dwóch sukienek. Zamówienie otrzymałam , ale bez paragonu. Niestety towar nie spełnił moich oczekiwań i obie sukienki zwróciłam. Zwrot został zaakceptowany - otrzymałam maile potwierdzające, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
W załączeniu przesyłam dokumentację mailową. Na podany na stronie numer telefonu (531 55 73 73) nie da się dodzwonić, natomiast ostatni mail wrócił do mnie ponieważ ich skrzynka mailowa jest przepełniona. Proszę o pomoc.
dane tej firmy: Catalina sp zoo Bylew 17 62-563 Licheń Stary
pozdrawiam
K.M.
Nie otrzymałąm zamówieniaDnia 29.08.2024 złożyłam zamówienie opłaciłam blikiem i do dnia dzisiejszego zero odezwu. Cały czas w statusie widnieje jako złożone. Zero odpowiedzi na e-malia, telefonu oczywiście tez nikt nie odbiera, bo przecież po co. To napewno moje ostatnie zakupy w tym butiku.
Anulacja zamówienia i zwrot pieniedzyZamówiłam towar 2 tyg temu. Prosiłam o link do śledzenia paczki i niestety za każdym razem odpisują jednym emailem. Podejrzewam skopiowanym. Ze otrzymam link po 7 dniach jeżeli paczka nie zostanie dostarczona. To jest jakiś koszmar. Zapłaciłam z wysyłką 169 zł. Napisałam do nich że chce anulować zamówienie i zadam zwrotu pieniędzy. Narazie jest cisza. Zero odpiwiedzi
Brak wysyłki zamówieniaZłożyłam zamówienie w sklepie internetowym Karko dnia 1.09 br, do tej pory, a jest 6.09, nie ma maila potwierdzającego zakup, ani - oczywiście - zakupionych towarów.
Na maile i na wysłane wiadomosci na fb nie odpowiadają, telefonów nie odbierają.
Oczekuję zwrócenia gotówki lub wysłania rzeczy.
Brak zwrotu pieniędzyDokonałam zakupu sukienki w firmie moda Catalina.
Niestety musiałam zwrócić towar.
Wysłałam formularz zwrotu R/Mod/202408/10/43877
Formularz został zaakceptowany prze firmę moda Catalina.
Pomimo upływu czasu oraz wielu maili do firmy moda Catalina zwrotu za odesłany towar nie dostałam .
Firma moda Catalina mailowo zawiadomiła mnie że w ciągu 2 dni dostanę zwrot na konto, niestety tak się nie stało.
W związku z zaistniałą sytuacją żądam aby firma moda Catalina natychmiast dokonała zwrotu bezprawnie przywłaszczonych pieniędzy.
odrzucona reklamacja butów korkówW dniu 5 sierpnia br. zakupiłem synowi profesjonalne obuwie sportowe - korki buty NIKE Tiempo Legend 10 Elite za kwotę 839.99 zł. Mój 16 letni syn trenuje piłkę nożną w Klubie Ursus Warszawa. Profesjonalne buty sportowe zostały zakupione do gry tylko i wyłącznie na sztucznej powierzchni zgodnie z przeznaczeniem były użytkowa przez 3 tygodnie. Po jednym z treningów syn zauważył pękniecie czubka nosa. Złożyliśmy reklamację w dniu 22 sierpnia 2024 r. do sprzedawcy R-GOL. Reklamacja została odrzucona. Powód odrzucenia reklamacji uważam za absurdalny jako ryzyko użytkowania towaru i przerzucenie kosztu i ciężaru użytkowania rzeczy na klienta. Buty były użytkowane na boisku bo do tego służą . Nie było żadnych uszkodzeń mechanicznych typu kopnięcie w ławkę itd. Buty służą do grania. Nie może być tu mowy o jakimś długim użytkowaniu. Towar, który uszkadza się w ciągu 3 tygodni i jest towarem profesjonalnym za znaczną kwotę nie może być przerzucone na klienta bo to jest produkt niezgodny z umową. Jakiś bubel. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Tym bardziej, że syn musi w czymś grać to nie jest tak że może sobie zastąpić sandały