Venri

Venri

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-10-29 godz: 07:54
Od
avatar-urlO.S.
Publiczna
Otwarta

brak towaru/kontaktu/ nieprawidłowy kod przesyłki

24 października zakupiłam kurtkę za 250zł w firmie Venri, na drugi dzień otrzymałam nr przesyłki do śledzenia paczki. kiedy chciałam sprawdzić gdzie jest paczka okazuje się ze nie ma takiego numeru paczki. Kontakt do tej firmy niemożliwy. Jedno wielkie oszustwo!!! Do tej pory nie otrzymałam paczki, oczekuję zwrotu pieniędzy!!!(czytaj więcej)

2025-10-16 godz: 15:05
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru/kontaktu

Dzień dobry. W dniu 02.10.2025 r. kupiłam w sklepie Venri.pl buty. Dzień później otrzymałam maila, że moje zamówienie zostało wysłane. Niestety do dnia dzisiejszego status mojego zamówienia jest cały czas ten sam czyli w drodze. Chciałam wysłać maila podanego na stronie sklepu, ale dostaje informację zwrotną, że mail nie istnieje. Natomiast po kliknięciu na numer przesyłki, na stronie przewoźnika jest informacja, że nie ma takiego numeru przesyłki. W załączniku przesyłam ścienny. Proszę o pomoc. (czytaj więcej)

2025-09-25 godz: 13:57
Od
avatar-urlE.A.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja do zamówienia #1658

Zakupiłam w dniu 06.09.2025 buty w sklepie internetowym Venri, niestety nie otrzymałam zamówionego modelu. Przyszły zupełnie inne buty. Napisałam kilka maili na adres podany na stronie do 30 dniowego zwrotu, niestety nikt nie odpowiedział. Dziś wysłałam po raz drugi informację przez formularz kontaktowy. Proszę o pomoc w odzyskaniu gotówki i informacji na jaki adres mam odesłać buty. (czytaj więcej)

2025-08-14 godz: 12:30
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Zamknięta

Nieuczciwa praktyka

Zamówiłam w firmie Venri.pl sukienkę letnią 14.07.2025- 29.07.25 przyszedł produkt niezgodny z opisem, inny krój, niż na zdjęciu w ich sklepie, sztywny, niemiły w dotyku materiał. Napisałam do nich, że chcę zwrócić sukienkę i proszę o podanie adresu, na który prześlę zwrot (na ich stronie adres nie jest podany) - odpisali mi po angielsku, że muszę sukienkę odesłać do Chin na własny koszt na adres: All return goods must be shipped to: Name of contact person: Yunling 2F, Building 7, Baicai Science Park, Niushan Wuling Industrial Zone, Huijing Road, Dongcheng Street, Dongguan City, Guangdong Province Yunling Warehouse 15992908542 zip 523000 Uważam to za nieuczciwą praktykę, gdyż nie opłaca mi się wysyłać tej sukienki do Chin, zwłaszcza, że na swojej stronie nie podają tej informacji. Domagam się od nich pełnego zwrotu za sukienkę w kwocie 164,95 zł. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy i wyegzekwowaniu od nich pieniędzy. Dodam jeszcze, że na opakowaniu przesyłki, widnieje adres, który musieli podać, żeby ją wysłać i jest to adres polski: PP Komorniki P204 ul. Polna 120? skr. poczt. 77 62-056 Komorniki Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)