- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Venri
Zamówiłam w firmie Venri.pl sukienkę letnią 14.07.2025- 29.07.25 przyszedł produkt niezgodny z opisem, inny krój, niż na zdjęciu w ich sklepie, sztywny, niemiły w dotyku materiał. Napisałam do nich, że chcę zwrócić sukienkę i proszę o podanie adresu, na który prześlę zwrot (na ich stronie adres nie jest podany) - odpisali mi po angielsku, że muszę sukienkę odesłać do Chin na własny koszt na adres: All return goods must be shipped to: Name of contact person: Yunling 2F, Building 7, Baicai Science Park, Niushan Wuling Industrial Zone, Huijing Road, Dongcheng Street, Dongguan City, Guangdong Province Yunling Warehouse 15992908542 zip 523000 Uważam to za nieuczciwą praktykę, gdyż nie opłaca mi się wysyłać tej sukienki do Chin, zwłaszcza, że na swojej stronie nie podają tej informacji. Domagam się od nich pełnego zwrotu za sukienkę w kwocie 164,95 zł. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy i wyegzekwowaniu od nich pieniędzy. Dodam jeszcze, że na opakowaniu przesyłki, widnieje adres, który musieli podać, żeby ją wysłać i jest to adres polski: PP Komorniki P204 ul. Polna 120? skr. poczt. 77 62-056 Komorniki Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)