Brak zwrotu środków za zwrócony towarOd ponad 3 miesięcy czekam na zwrot środków od firmy. Pomimo wielokrotnego kontaktu mailowego, otrzymuję jedynie powtarzające się odpowiedzi w stylu automatycznych wiadomości (jakby odpowiadał bot), w których firma zapewnia, że środki zostaną niebawem zwrócone. Do tej pory pieniądze nie wpłynęły na konto. Firma nie udostępnia żadnego numeru kontaktowego ani realnej formy komunikacji poza e-mailem, co uniemożliwia rozwiązanie sprawy w inny sposób.
Zakupiłem węgiel Dnia 26. Lipca zakupiłem w sklepie "sklep- pgg.com 3 tony ekogroszku na kwotę prawie 3.500 zł. Przez pierwsze tygodnie pan [dane usunięte przez moderatora] odbierał telefony i pisał smsy. Że dostawa będzie w środę, później ze w piątek, jeszcze innym razem że kurier odebrał cześć zamówienia. Teraz nie ma z nim żadnego kontaktu, nie odbiera telefonu i nie odpisuje na Emile. Sprawa została zgłoszona na policję jako oszustwo. Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy, ewentualnie gdzie mogę jeszcze tą sprawę zgłosić. Pozdrawiam
Proszę o zwrot wpłaconych pieniędzy w kwocie 3450 zł ma podany numer konta.
Problem ze sklepem pgg.com - brak kontaktuW dniu 24.08 złożyłam zamówienie na paletę ekogroszku oraz zapłaciłam internetowo kwotę 1150zł. Na stronie pgg.com była informacja na temat realizacji w ciągu 14 dni, więc cierpliwie czekałam. Minęło 14 dni i zadzwoniłam pod numer znajdujący się na stronie sklepu pgg.com, Pan odebrał, przekazał informację, że wysyłka będzie w piątek, był to 12.09. Wysyłka nie nastąpiła, dlatego zadzwoniłam pod ten sam numer w poniedziałek (15.09), Pan odpisał, że w piątek będzie wysyłany. Minął kolejny piątek towar nie został wysłany. Od tygodnia jedyny numer do kontaktu ze sklepem jest wyłączony/ nie odpowiada. Pisałam również maile z wyznaczeniem konkretnego terminu wysyłki lub zwrotu pieniędzy jeżeli wysyłka nie jest możliwa - i nadal brak odpowiedzi. Telefon wciąż jest wyłączony, a na maile nikt nie odpowiedział. Podejmuje codzienne próby kontaktu, lecz bezskutecznie. Ostatecznie poprosiłam wczoraj mailowo i sms o zwrot pieniędzy, z ponowieniem w dniu dzisiejszym i nadal brak odpowiedzi. Bardzo proszę o wsparcie i pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Brak zwrotu środków za zwrócony towar31 sierpnia dokonałem odstąpienia od umowy i odesłałem towar. 2 września towar do Państwa dotarł. Dawno minął ustawowy termin na zwrot środków, a środki nie wróciły. Wszystkie moje wiadomości i wezwania zostały zignorowane.
Brak wykonania zakupu08.08.2025 zapłata za tonę węgla 1150zł.Po moich monitach propozycja żebym anulował zamówienie to zostanie zwrócona wpłata.Wymiana SMS -ów ,a teraz brak kontaktu mailowego i telefonicznego.Oczekuję zwrotu kosztów zakupu,ale najwłaściwiej będzie złożyć zawiadomienie o wyłudzeniu.Raz już po straszyłem policją to przynajmniej pan "biznesmen"się odezwał
Brak zwrotu środków pieniężnych na konto 4 września 2025 roku odesłałam na podany przez Państwa adres towar, jako zwrot. Do dnia dzisiejszego, tj 22 września 2025 roku nie rozpatrzyliście państwo zwrotu pomimo zapewnień że potrzebujecie na to 2 tygodni, nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy na konto. Brak jakiegokolwiek kontaktu z waszym sklepem, zarówno drogą mailową nikt się nie odzywa, jak i telefoniczna. Oczekuję zwrotu pełnej kwoty za zamówiony towar który odesłałam albowiem nie spełnił moich oczekiwań.
Zwrot obuwia Szanowni Państwo,
W dniu 22.09.2025 r. ok. godz. 17:30 udałam się do Państwa sklepu w celu zwrócenia obuwia zakupionego 16.09.2025 r. Zostałam jednak potraktowana w sposób, który uważam za skandaliczny i niedopuszczalny.
Pracownica sklepu odmówiła przyjęcia zwrotu, twierdząc, że obuwie było noszone. Stanowczo podkreślam, że buty były jedynie przymierzone w domu – nie były nigdy użytkowane na zewnątrz. Obuwie jest czyste, bez jakichkolwiek śladów noszenia. To, co usłyszałam, odbieram jako bezpodstawną i obraźliwą insynuację. Nie wykluczam również, że sprzedano mi egzemplarz, który już wcześniej nosił ślady użytkowania.
Dodatkowo, gdy poprosiłam o możliwość rozmowy z kierownikiem, poinformowano mnie, że „nie wiadomo, kiedy będzie obecny”. Zostałam obsłużona przez podobno zastępczynię kierownika, która na moją prośbę o podanie imienia i nazwiska odmówiła, powołując się na RODO. Uważam to za kuriozalne – pracownik występujący w imieniu firmy, obsługujący klienta w ramach obowiązków służbowych, nie może powoływać się na RODO w celu ukrycia swojej tożsamości.
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak aroganckim i nieprofesjonalnym zachowaniem ze strony sprzedawcy.
W związku z powyższym:
1. Domagam się przyjęcia zwrotu obuwia zgodnie z obowiązującym prawem.
2. Oczekuję pisemnych przeprosin za sposób potraktowania mnie w sklepie.
3. Proszę o wskazanie danych osoby, która mnie obsługiwała – imię i nazwisko są niezbędne, ponieważ reprezentuje ona firmę w oficjalnym kontakcie z klientem (pani o długich brązowych włosach z tatuażami na rękach )
Jeżeli sytuacja nie zostanie niezwłocznie rozwiązana, będę zmuszona skierować sprawę do Inspekcji Handlowej, UOKiK oraz Rzecznika Praw Konsumenta.
brak realizacji zamówienia [zmodyfikowany przez moderatora]Sklep „Joana Butik” [usunięte przez moderatora] klientów. Dokonałam płatności BLIK na numer telefonu podany przez sklep i mam potwierdzenie wpłaty, a mimo to sklep wysyła wyłącznie faktury proforma. Nie realizuje zamówienia ani nie zwraca pieniędzy, wysyłając jedynie wymijające odpowiedzi.
Dodatkowo sklep używa w internecie zdjęć [usunięte przez moderatora] z innych firm, które jednoznacznie zaprzeczają jakiejkolwiek współpracy z tym butikem. To kolejny dowód na brak jakiejkolwiek rzetelności i uczciwości w działaniu.
Podjęte dotychczas kroki:
Próba kontaktu ze sklepem – otrzymuję tylko wymijające odpowiedzi, żadnej konkretnej reakcji.
Sprawdzenie opinii innych klientów – wiele osób miało podobne doświadczenia.
Zgłoszenie sprawy do banku w celu odzyskania wpłaconej kwoty.
Oczekiwany rezultat:
Zwrot wpłaconej kwoty lub realizacja zamówienia zgodnie z umową.
Ostrzeżenie innych klientów przed działalnością sklepu.
Niedostarczone zamówienie Zamówienie złożone 15.09, niedostarczone do dziś tj 22.09.
Wysłany numer śledzenia paczki DPD nieprawdziwy. Brak informacji o statusie zamówienia.
Bark przyjęcia reklamacji Szanowni Państwo,
w dniu 20 września 2025 r., około godziny 12:00, w sklepie Martens Sport przy ul. Nowej w Gostyninie (09-500) próbowałam złożyć reklamację zakupionego towaru. Niestety spotkałam się nie tylko z odmową przyjęcia reklamacji, ale także z aroganckim i nieprofesjonalnym zachowaniem pracownika sklepu.
Mimo iż przedstawiłam dowód zakupu w formie elektronicznej (plik PDF z potwierdzeniem płatności), pracownik odmówił jego przyjęcia, argumentując w nieuprzejmy sposób, że „to nie jest punkt drukarski”. Gdy zaproponowałam przesłanie dokumentu na adres e-mail sklepu, usłyszałam, że sklep nie posiada drukarki. Kiedy przypomniałam, że wcześniej w tym sklepie drukowano mi dokumenty podczas reklamacji, pracownik zmienił wersję i stwierdził, że „drukarka dziś nie jest czynna”.
Co więcej, pracownik w nieprofesjonalny sposób wykrzyczał mi swój prywatny adres e-mail jako rzekome rozwiązanie sytuacji. Oczywiście odmówiłam przesyłania dokumentów na prywatny adres, prosząc o oficjalny kontakt mailowy sklepu – czego również się nie doczekałam.
Na tym jednak sytuacja się nie zakończyła. Zostałam potraktowana w sposób arogancki i niegrzeczny – pracownik kazał mi opuścić sklep, twierdząc, że „straszę innych klientów”.
Uważam, że takie traktowanie klienta jest niedopuszczalne i niezgodne zarówno z zasadami obsługi, jak i z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego, które jasno wskazują, że dowód zakupu w formie elektronicznej jest wystarczający do złożenia reklamacji.