Brak zwrotu środkówZwróciłam towar zakupiony od firmy Prestigemoda i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Paczka ze zwracanymi produktami dotarła do firmy Prestigemoda12.09.2024r na co mam mail potwierdzający z ww firmy. Już kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, za każdym razem otrzymywałam informację, że sprawa została przekazana do działu księgowości i że niebawem otrzymam przelew. Niestety do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Sprawa dotyczy zamówienia nr 130099 na kwotę 399zł. Proszę o pomoc.
Rezygnacja z zamówienia - 63418Witam,
Wprowadzacie Państwo konsumentów w błąd, że zamówienie jest wysyłane szybko w ciągu 24 h, a po zrobieniu opłaty okazuje się, że jest to nawet 55 dni!!!
Zamówienie zrobiłam przed chwilą. Nie mogę tak długo czekać.
Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy:
298B-26305_20210625135532 | Dziecięce Buty LED Lekkie Elastyczne SNEAKERSY r. 22-33 Rozmiary Obuwie Dla Dzieci: Rozm.24 (14.5CM) | 94,99 zł - 1 szt.
Dziękuję i pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
reklamacja zegarka FitBit Luxe X-komZakupiłam w firmie "X-kom" zegarek "Google Fit-bit Luxe złoty, 21.06.2024 za kwotę 649 PLN. Oferta była oznaczona jako OUTLET, ale z opisem ze jest to asortyment po zwrocie, oraz z taką informacją:
"Co to jest outlet
W ramach outletu możesz kupić produkt ze zwrotu, z naprawy w autoryzowanym serwisie, z ekspozycji, z wydarzeń promocyjnych lub z testów.
Dlaczego warto wybrać outlet
Otrzymasz sprawdzony produkt, który pochodzi z oficjalnej dystrybucji, ale z różnych przyczyn nie możemy sprzedać go, jako fabrycznie nowy. Kupisz go jednak taniej niż ten sam produkt, który jest fabrycznie nowy. Tym samym oszczędzasz, ale wciąż dostajesz produkt z gwarancją i wsparciem technicznym. Informację o długości okresu gwarancyjnego znajdziesz w szczegółach aukcji"
Po 3 miesiącach użytkowania zgłosiłam do sprzedającego reklamację - 21.09.2024, informując sprzedawcę że:
"Mocowanie bransoletki przy zegarku słabo trzyma, bransoleta rozpięła się już kilkukrotnie podczas noszenia.
Proszę o wymianę towaru
Oczekiwane rozwiązanie: wymiana"
Sprzedający odpowiedział, że :
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie. Najmocniej przepraszamy jeśli urządzenie nie działa poprawnie. W tym przypadku zachęcamy do skorzystania z prawa do reklamacji ponieważ termin na zwrot produktu minął.
Może Pani skontaktować się z naszym działem serwisowym za pomocą adresu mejlowego serwis@x-kom.pl lub pod numerem telefonu 34 377 00 30.
Może Pani również odpowiedzieć w niniejszej dyskusji a stworzymy dla Pani zgłoszenie reklamacyjne, proszę w tym wypadku o podanie:
-Z jakiego reżimu (typu) reklamacji chciałby Pani skorzystać, może Pani wybrać:
-Gwarancje czyli dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez gwaranta, który w tym wypadku jest producent. Odpowiada za wady powstałe w wyniku normalnego używania produktu.
-Rękojmie czyli odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność towaru z umową kupna sprzedaży. W przypadku rękojmi należy doprecyzować jeden z sposobów oczekiwanego zakończenia reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot. ,
-Adresu mailowgo
-Numeru kontaktowego
-Adresu do ewentualnej odsyłki produktu, w przeciwny razie produkt zostanie odesłany na adres z faktury
Ponieważ powyższa wymiana zdań odbywała się przez portal allegro - poprosiłam o utworzenie zgłoszenia reklamacyjnego, skorzystania z rękojmi i jako oczekiwane rozwiązanie poprosiłam o wymianę towaru na wolny od wady.
Towar odesłałam do weryfikacji.
Po około 1-2 tygodniach otrzymałam, pismo odrzucające reklamację z wytłumaczeniem:
Dlaczego nie uznajemy reklamacji
W swojej reklamacji zgłosiła Pani, że mocowanie bransoletki przy zegarku słabo trzyma, bransoleta rozpięła się już kilkukrotnie podczas noszenia.
Sprawdziliśmy urządzenie i nie stwierdziliśmy usterki podlegającej pod naszą odpowiedzialność. Zgłaszany przez Panią problem wynika z eksploatacji urządzenia.
Nie odpowiadamy za eksploatację urządzenia.
Od tej decyzji odwołałam się, argumentując że:
Rękojmia, to odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towaru z umową. Zaoferowany asortyment, tego nie spełnia, ponieważ po trzech miesiącach od daty sprzedaży, bransoleta jest luźna przy mocowaniu - i nie dość że źle to wygląda, to dodatkowo nie spełnia swojej podstawowej funkcji i się rozpina. Jak już pisałam w zgłoszeniu - przytrafiło się to już kilka razy.
Nie przyjmuje również , że to kwestia eksploatacji - a raczej wady fabrycznej. W ofercie internetowej zegarka nie było informacji że jego czas użytkowania może być tak krótki, a po 3 miesiącach może być uznany jako wyeksploatowany.
i ponownie po ok 1-2 tygodniach otrzymałam pismo odrzucające może roszczenia:
"W odpowiedzi na Pani wiadomość pragnę poinformować, że dokonana została dodatkowo weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych przedmiotowego modelu zegarka i w bazie danych spółki x-kom nie zarejestrowano tożsamej usterki w innym produkcie tej serii, co uniemożliwia zakwalifikowanie zgłaszanego problemu jako wady fabrycznej. Dodam, że każdy pasek od zegarka jest jego częścią eksploatacyjną. Poza zakresem odpowiedzialności sprzedawcy pozostaje sytuacja, w której stan produktu zależy od intensywności jego użytkowania. Powyższe potwierdza stanowisko wyrok SN z dnia 13 marca 1981r., sygn. akt III CRN 31/81, OSNC 1981/11/219)( Upływ czasu i używanie rzeczy, nawet zgodne z jej przeznaczeniem, mogą mieć wpływ na powstanie wad rzeczy, przy czym ich stopień może być różny. W konsekwencji nie ma podstaw do przyjmowania odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady związane z upływem czasu używania.)
Na obecny moment konsultujemy sprawę z producentem. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości"
W związku z moja bezsilnością chciałam prosić o pomoc. Kupiłam zegarek aby go nosić na ręce - i faktycznie używałam go zgodnie z przeznaczeniem niemalże codziennie (na noc zegarek zdejmowałam). Nie sądziłam ze trzymiesięczna standardowa eksploatacja spowoduje wady, które uniemożliwią dalsze korzystanie z zegarka. W obawie przed tym ze mogę go zgubić lub może mi się przy upadku rozbić uznałam że nie mogę go dalej nosić i stąd zgłosiłam się do sprzedawcy.
Obecnie pozostaję bez towaru (towar jest u sprzedawcy), oraz z nierozstrzygniętą sprawą.
Na forach zagranicznych doczytałam że nie tylko ja mam taki problem z ta akurat wersją LUX (która ma metalowy pasek), a tańszy model za ok 100-150 zl z paskiem silikonowym takich problemów podobno nie ma. Skłania mnie to tym bardziej do wniosku, że związane jest to z wadą konstrukcyjną tego modelu.
Proszę o pomoc i zasugerowanie jak dalej postępować.
nie ukrywam ze w obliczu przebiegu sprawy, oraz tym że prawdopodobnie kolejny egzemplarz będzie w podobnej jakości, chciałabym zmienić roszczenie z "wymiana towaru" na "zwrot gotówki" - czy mam takie prawo?
Zwrot pieniędzy za niedostarczony towarZamówiłam płyty gumowe,towar nie dotarł. Nikt nie odbiera telefonu,nie odpisuje na emaile. Nie ma żadnego kontaktu. Firma ma tylko biuro wirtualne na które wysłałam list za potwierdzeniem odbioru o zwrot środków przelane na ich konto. Strona sklepu internetowego nawgum dalej jest w internecie
Proszę o zwrot pieniędzy.
zwrot pieniędzy 11 września firma la sagil otrzymała zwrot kompletu na dział zwrotów i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu za zwrócony towar 129.35 zł piszę maila dzwonie bez informacji zwrotnej. Pieniądza może i małe ale chodzi o fakt jawnego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Odstąpienie od rezerwacji Witam chcę zwrotu pieniędzy jest to jawne wprowadzanie ludzi w blad ponieważ na podanej stronie nie ma mowy o żadnej rezerwacji natomiast jest przycisk kup teraz dopiero po przelaniu podanej kwoty konsument dowiaduje się o rezerwacji nie o zakupie projektora
Wieża Psi Patrol i nieistniejący nr przesyłki13.10 zamówiłam wieżę obserwacyjną Psi Patrol, gdzie była informacja, wysyłka 24godziny. Otrzymałam informację, iż zabawka została wysłana, lecz niestety podano mi fikcyjny numer nadania, który nie istnieje. Nr tel jest fikcyjny... Pragnę odzyskać pieniądze za zabawkę...
Zwrot towaru Zamówiłam w promocji 2 swetry kaszmirowe i dodatkowo jeszcze jeden w jeszcze lepszej promocji . Dzisiaj / po kilkunastu dniach /otrzymałam towar i nie są to swetry z kaszmiru tylko ,,made in China'' !!!! Chcę odstąpić od umowy , odesłać towar i oczekuję zwrotu pieniędzy .
Brak zwrotu pieniędzy po upływie 14 dni Równe 14 dni temu odstąpiłem od umowy ( wysłałem maila z pismem w załączniku). Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Czy to uczciwa praktyka? Czy sprzedawca nie ma 14 dni na zwrot pieniędzy? Czas żeby ktoś zajął się tą „firmą”.
Odstąpienie od rezerwacji produktu Dzień dobry, zamówiłem produkt "Vision-Hub 2.0", ale chciałbym odmówić od jego rezerwacji, ponieważ nie stać mnie teraz na 450 zł, ponieważ mam problemy finansowe i potrzebne mi są z powrotem moje pieniądze. Chciałbym aby moje pieniądze wróciły na moją kartę i o anulowanie rezerwacji.