- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Charlotte Fashion

Złożyłam zamówienie 18 września-48 dni temu po czym zamówienie anulowałam ze względu iż po miesiącu nie otrzymałam zamówionego towaru- jeansy rzekomo były dopiero szyte…gdzie zamówiłam identyczny produkt poprzez inną stronę i otrzymałam 3 dni później. Zapewniano mnie że od anulacji otrzymałam zwrot do 14 dni. Dziś mija 18 dni i cisza… nie ma ani zwrotu ani jakiejkolwiek informacji od tej firmy. Kpina!!!! Oczekuję jak najszybszego zwrotu za towar którego nie otrzymałam! (czytaj więcej)
Firma zobowiązanie się od maja tego roku oddać pieniążki za zwrócony towar do dnia dzisiejszego brak środków za zwrot . Wiadomości zwrotne są kpiną bardzo przepraszają do końca każdego tygodnia sprawa będzie załatwiona do dnia dzisiejszego nie jest . (czytaj więcej)
W maju zamówiłam sukienkę czas realizacji dość szybki niestety ze względu na to że była za krótka odesłałam ją , do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniążków . Na e-maile dostaje tylko ciągle odpowiedź że przepraszają moja sprawa jest już w trakcie realizacji zwrotu i tak od maja ciągle to samo . Po skontaktowaniu się telefonicznie również wiecznie to samo przepraszamy sprawa została już przekazana do spraw finansów . (czytaj więcej)
14 sierpnia złożyłam zamówienie na kwotę 286,38zl co tydzień dostawałam e-mail z przesunięciem dostawy. W koncu zgłosiłam anulacjie zamówienia ( zgłoszona przez formularz zwrotu ) minęło 14 dni na zwrot środków a firma w dalszym ciągu Kubicy nie zwróciła. W żaden sposób nie mogę odzyskać swoich pieniędzy a z tego co wodze w internecie to ta forma to [usunięte przez moderatora] masę osób pisze o tym w internecie, boestetynprzwczytalamno tym za późno. Chce zwrotu moich pieniędzy (czytaj więcej)
Miesiąc temu anulowałam zamówienie, które zostało opłacone, do dzisiaj brak zwrotu gotówki na konto, mimo pisania e-maili, dzwonienia. Dostałam informację że sprawa poszła do kierownika i działu księgowości i przelew zaraz wpłynie, mija kolejny tydzień dalej brak zwrotu. Oczekuję szybkiego zwrotu gotówki na moje konto, inaczej sprawę zgłoszę na policję (czytaj więcej)
5 sierpnia złożyłam zamówienie opłacone blikiem na kwotę 703,07zł. W związku z brakiem jego realizacji, po nawiązaniu konwersacji ze sklepem ostatecznie 21 sierpnia anulowano zamówienie i nadal cisza. Minął termin na zwrot środków. Na konto nie wpłynęło nic. Negatywne komentarze są usuwane. Nie polecam tego sklepu!!!(czytaj więcej)
Brak zwrotu pieniędzy 700 zł od maja . Wiele razy pisałam do nich ale tylko proszą by czekać że wyślą pieniądze ,że muszą się z dyrekcją skontaktować . Brak słów. Nie polecam . Chce odzyskać pieniądze!!!!pomocy Oczekuję zwrotu . Pisałam do rzecznika konsumentów ale brak odpowiedzi . (czytaj więcej)
W dniu 27.05.2025 złożyłam zamówienie z sklepie internetowym Charlotte Fashion na kwotę 193,48 (175,49 zakup spodni + 17,99 koszty dostawy). Zamówienia nie otrzymałam pomimo kilkukrotnego zgłaszania tego firmie. Otrzymywałam w zamian informacje że firma czeka na dostawe. W ślad za tym w dniu 26.06.2025 wysłałam drogą mailową formularz zwrotu tj. Rezygnację z zamówienia. Anulowanie zamówienia zostało przyjęte przez firmę natomiast środków pieniężnych do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Po wielokrotnym kontaktowaniu się z firmą dostaje tylko informacje że sprawa jest na końcowym etapie i na dniach otrzymam zwrot. Niestety to się nie dzieje. Chciałabym otrzymać swoje pieniądze. (czytaj więcej)
10.05.25 kupiłam sukienkę, nie otrzymałam jej i 07.07.25 wysłałam druk odstąpienia od umowy , ponieważ tak mi zasugerowano. 22.07.25 dostałam mail, że zamówienie anulowano i 14 dni jest na zwrot gotówki. Najpierw nie doczekała się zamówienie, a teraz prawie po 14 dniach od wysłania odstąpienia od umowy oni dopiero anulują zamówienie i znowu mam czekac?! (czytaj więcej)
Witam, 30.03.2025r. zamówiłam ze strony Charlotte Fashion spodnie, które okazały się za duże zrobiłam więc 07.04.2025r zwrot towaru. Gdzie 22.04.2025r miną termin płatności i nie otrzymałam pieniędzy. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą mailowo i telefonicznie ale byłam cały czas zbywana. w końcu wysłałam pismo z wezwaniem do zwrotu wraz z należnymi odsetkami za zwłokę, ale niestety dalej nie otrzymałam pieniędzy i cały czas na nie czekam.(czytaj więcej)