Brak zamówienia i kontaktu z firmąW dniu 01.09.2025 zamówiłam 3 tony ekogroszku Karlik na kwotę 3450zł. Do dnia dzisiejszego dostawa nie dojechała, brak kontaktu z firmą, telefon wyłączony, brak odpowiedzi na maile i wiadomości na stronie. Proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia i odzyskaniu pieniędzy. Sprawę zgłaszam na policję.
Zamówienie nie dotarłoZamówienie opłacone z góry 1 września. Regulaminowy termin dostawy minął 22 września. Oczekuję podania wiążącego terminu dostawy i rekompensaty za zwłokę. Jeśli to nie możliwe to odstępuję od umowy.
Rezygnacja z zamówienbrak zwrotu wpłaconej gotówkiWczoraj, tj. 24.09.2025 r wpłaciłem na konto firmy IMAN kwotę 108,99 zł za zamówienie bezprzewodowej myjki ciśnieniowej. Do godz.20.00 mimo obietnic przedstawiciela firmy (jego tel.[usunięte przez moderatora]) nie otrzymałem potwierdzenia złożonego zamówienia a o tym mówi Regulamin sklepu w pkt.2, wobec powyższego zrezygnowałem z tego zakupu wysyłając o godz.21.09 pod mail sklepu rezygnację z zakupu. Mimo usilnych, kilkakrotnych moich telefonów Sprzedawca milczy. W opiniach o sklepie po dokonaniu już wpłaty wyczytałem, że tenże sklep jest [usunięte przez moderatora], nie wysyła towaru ani nie zwraca wpłaconych pieniędzy. W związku z tym, że nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia zamówienia, jego numeru, a 2 godziny później wysłałem rezygnację z zakupu, nie doszło do zawarcia umowy, moje żądanie uważam za zasadne. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu wpłaconej blikiem wspomnianej kwoty.
Brak zwrotu pieniędzyDzień dobry, nie wysłano paczki więc anulowałam formularzem zamówienie które zostało przez Państwo zarejestrowane pod nr R/GEB/2025/08/07/55527. Wielokrotnie zwracałam się z zapytaniem meilowo kiedy nastąpi zwrot pieniędzy. Podałam też w meilu nr konta na które mają zostać zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego zwrotu nie otrzymałam.
[dane usunięte przez moderatora]
OpałZamówienie z 28.08.2025 nie dotarło zgłosiłem zawiadomienie fałszerstwa na policję tylko zwrot gotówki 3450 zł odkręci cofnięcie sprawy.
Brak zwrotu pieniędzy po dokonaniu zwrotu produktuDnia 31.07.2025 złożyłam zamówienie na bluzę w kwocie 279,99 zł. 26.08.2025 bluza dotarła, niestety nie była odpowiednia więc dokonałam zwrotu produktu poprzez InPost na adres podany na stronie internetowej zgodnie z wskazówkami. 28.08.2025 nadałam przesyłkę i została doręczona 29.08.2025 -mam potwierdzenie. Czekałam 2 tyg na zwrot pieniędzy ale do tej pory nie mam. Wysyłałam maile i tylko były odpowiedzi automatyczne takie same a potem już ich brak. Zaczęłam szukać kontaktu z właścicielami firmy przez Instagram. Znalazłam na stronie złe komentatorze i wiele osób piszących o swoich problemach z zamówieniami. I wtedy zobaczyłam, że nie jestem jedyną osobą oszukaną. Nikt z firmy nie odpowiada na moje maile i wysłane wiadomości. Oczekuję zwrotu pieniędzy na konto, z którego był robiony przelew za zakupioną bluzę
Brak kontaktuZamówiłem bokserki męskie ,i opłaciłem blikiem 158,99 i od tej pory zero kontaktu ,telefon wyłączony ,nagrałem się na telefon ,i cisza wysłałem trzy e-maile bez odzewu. Podejrzewam oszustwo.
brak dostawydnia 4 września zamówiłam bluzę i od razu ja opłaciłam, firma wysłała mi potwierdzenie opłacenia. 10 września dostałam wiadomość, że ma być opóźnienie. potem, kontakt się urwał do dziś czyli momentu gdy poinformowałam, że temat zostanie zgłoszony, ale nie dostałam zamówienia tylko obietnice wysłania zamówienia. od 19 września domagam się zwrotu kosztów ( za bluzę oraz za dostawę 143,89zł) firma w internecie już opinię [usunięte przez moderatora] ma od niektórych klientów. jak się okazało ta firma bardzo często tak postępuje, [usunięte przez moderatora], wykorzystuje niewiedzę konsumentów czekając cierpliwie nawet 3 miesiące na zamówienie. działanie takie powoduje, że ludziom brak cierpliwości a [usunięte przez moderatora]na tym żerują. na drodze prawne będę żądać rekompensaty za czas stracony na podstawie nie dotrzymania warunków umowy
Problemy ze zwrotem W dniu 30.07.2025 została zawarta umowa sprzedaży przez stronę internetową www.yrke.pl na zakup biurka którego do dziś nie otrzymałem.Sprzedswca deklarował 30 roboczych które zostały przekroczone.Chiałbym aby koszta zostały mi zwrócone bo nie mogę już dłużej czekać bo dziecko nie ma biurka a firma przeciąga jak może więc zostało do nich wysłane pismo email że nie dotrzymali terminu i chciałbym zwrot kosztów.
Wydluzony czas dostawy brak kontaktu z sklepemWitam w dniu 10.09 zlozylam zamowienie internetowe w sklepie sinsay do dnia dzisiejszego tj. 24.09 nie mam mojej przesylki . Kontakt z ich infolinia jest niemozliwy nikt nie odbiera nie odpisuje na moje maile ich czat bot upiera sie caly czas ze paczka dotrze do mnie miedzy 12.09-15.09 . W aplikacji sinsay paczka widnieje jako wyslana . Żądam zwrotu pieniedzy lub wyslania do mnie paczki .