Zwrot towaruPani Anno Krakow proszę napisać jak mam zwrócić zakupiony sweterek który miał być kaszmirowy, a okazał się zwykłą chińszczyzną o składzie 95% poliester oraz 5 % elastanu jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z pani strony
Sprawa nr 2781 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zakupiłam u tej Pani sweterek który w opisie miał być Luksusowym sweterkiem kaszmirowym, po otrzymaniu okazało się, że jest to chińska tandeta w składzie 95% poliester i 5% elastane. Jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]za które zapłaciłam 189 zł. Pani ta nie odpowiada na maile, a kontaktu telefonicznego brak, nie mam jak zwrócić towaru ze względu na brak adresu
Problem z odstąpieniem od rezerwacji Dzień dobry, piszę aby się dowiedzieć na jaki adres mam wysłać odstąpienie od umowy rezerwacji produktu. Czy mam wysłać list czy mam napisać emaila?
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i uniemożliwianie zwrotuKupiłam dwa swetry przez stronę internetową firmy, opisane jako kaszmirowe. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], otrzymałam dwa okropne swetry z poliestru. Na moją prośbę o zwrot, dostałam propozycję rabatu 30% na kolejny produkt. Po kolejnym odmownym mailu z mojej strony, otrzymałam propozycję vouchera rabatowego na 50%. Po kolejnym odmownym mailu z mojej strony, napisano, że rozumieją moją frustrację, ale nie przyjmą zwrotu, ani nie zwrócą mi pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy za produkty całkowicie niezgodne z opisem.
Jedwabne koszule to 100% Poliester Zamówione koszule opisane jako jedwabne są fatalnej jakości chińskimi produktami z Aliexperess wykonanym w 100% z poliestru.
Firma wysyła produkty z Chin które w najmniejszym stopniu nie są tym co mówią opisy na stronie sklepu.
Brak odpowiedzi w sprawie zwrotu towaru.
zwrot towaruZakupiony ,,sweter kaszmirowy" nawet nie ma jednej kaszmirowej nitki. Poliestrowa tandeta.
Wydłużona dostawa niewłaściwego towaruZamówienie na klocki domek na drzewie z figurkami z kubusia puchatka, na aukcji zdjęcie opakowania klocków lego.
Zamówienie złożone 4 września, wybrałem dostawę kurierem extra płatną 19,99zł bo chciałem być pewien że klocki dotrą na 16.09 na urodziny córki. Tego samego dnia dostałem maila że status wysyłki zmieninił się na "pakowana".
12 września zaniepokojony brakiem dostawy doczytałem się w ukrytych treściach ile może zająć dostawa, znalazłem też mocno negatywne komentarze na temat sklepu.
Ponieważ nie dostałem wiadomości że przesyłka została wysłana zgłosiłem chęć anulacji zamówienia:
"Dzień dobry, w związku z tym że 4 września otrzymałem wiadomość że wkrótce otrzymam numer przesyłki do śledzenia zamówienia i nie dostałem go, a wyraźnie jest napisane że towar wysyłacie w 24h, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot całości kwoty - opłata za towar i za wysyłkę.
Nie zakładałem nawet że pobierając 20zł opłaty za przesyłkę kurierską wysyłacie towar z Chin, tego już wyraźnie nie raczyliście napisać na aukcji."
Odpowiedź:
"Witamy serdecznie,
Niestety nie możemy cofnąć zamówienia, ponieważ jest ono już w drodze.
Oczywiście, występuje możliwość zwrotu, jest na to, nawet 30 dni od odebrania zakupionego produktu przez klienta.
Zwroty są przyjmowane na Polski adres, bez podania przyczyny.
Czy możemy się tak umówić?"
Prawda jest taka że dopiero 19.09 otrzymałem informację o zmianie statusu zamówienia na "wysłana" i dopiero wtedy otrzymałem link do śledzenia paczki o który wcześniej wielokrotnie się upominałem. Link nie działał dopóki paczka nie dotarła do Polski.
Paczka została dostarczona 15.10, jednak kurier nie tylko zażądał opłaty celnej o której nie było żadnej informacji, to jeszcze nie miał jak wydać z 50zł, więc zabrał paczkę i musiałem sam odbierać ją z poczty.
Paczkę odebrałem 17.10, i po otwarciu przy córce paczki zobaczyliśmy zupełnie inny towar niż ten zamówiony - zamiast klocków z zamówienia dostałem dwie figurki z MINI klocuszków, zupełnie nieodpowiednia zabawka dla dziecka, nieposiadająca żadnych atestów. Tematyka podobna (kubuś i kłapouchy) więc nie wierzę w przypadek, ktoś po prostu podjął za mnie decyzję że skoro nie ma klocków które chcę, to wyśle mi inne.
Otóż nie chcę tych klocków, nie zamawiałem ich, nie za nie zapłaciłem, i nie zamierzam też ich odsyłać bo to oznaczałoby kolejny wydatek.
W związku z niedostarczeniem zamówionego przeze mnie towaru i straty moralne poniesione przeze mnie i moją córkę żądam zwrotu całej kwoty tj. 159,99zł za paczkę, 19,99zł za wysyłkę i opłata celna 34 50zł razem 214,48zł.
Chciałem zrezygnować z zakupu zanim paczkę wysłano, trzeba było to w porę zakończyć.
Figurki możecie sobie odebrać sami albo wysłać mi dodatkowe 19,99zł za wysyłkę kurierem, z Polski.
Odstąpienie od rezerwacji produktu Proszę zwrócić 149,99 zł za rezerwację produktu vision hub 2.0 nr zamówienia 1724. Pan nie odpisuje na żadne maile wysyłane na Gmailu. Jeżeli pan nie zwróci pieniędzy na moją kartę, to pan złamie akt prawny art. 22 z Konstytucji, za co może grozić kara pieniężna o wysokości nawet 2000000 zł. Proszę zwrócić pieniądze na kartę i proszę brać biznes na poważnie.
Brak zwrotu środkówZwróciłam towar zakupiony od firmy Prestigemoda i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Paczka ze zwracanymi produktami dotarła do firmy Prestigemoda12.09.2024r na co mam mail potwierdzający z ww firmy. Już kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, za każdym razem otrzymywałam informację, że sprawa została przekazana do działu księgowości i że niebawem otrzymam przelew. Niestety do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Sprawa dotyczy zamówienia nr 130099 na kwotę 399zł. Proszę o pomoc.
Rezygnacja z zamówienia - 63418Witam,
Wprowadzacie Państwo konsumentów w błąd, że zamówienie jest wysyłane szybko w ciągu 24 h, a po zrobieniu opłaty okazuje się, że jest to nawet 55 dni!!!
Zamówienie zrobiłam przed chwilą. Nie mogę tak długo czekać.
Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy:
298B-26305_20210625135532 | Dziecięce Buty LED Lekkie Elastyczne SNEAKERSY r. 22-33 Rozmiary Obuwie Dla Dzieci: Rozm.24 (14.5CM) | 94,99 zł - 1 szt.
Dziękuję i pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]