Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-17 godz: 19:47Publiczna
Zamknięta
Wieża Psi Patrol i nieistniejący nr przesyłki13.10 zamówiłam wieżę obserwacyjną Psi Patrol, gdzie była informacja, wysyłka 24godziny. Otrzymałam informację, iż zabawka została wysłana, lecz niestety podano mi fikcyjny numer nadania, który nie istnieje. Nr tel jest fikcyjny... Pragnę odzyskać pieniądze za zabawkę...
2024-10-17 godz: 19:29Publiczna
Otwarta
Zwrot towaru Zamówiłam w promocji 2 swetry kaszmirowe i dodatkowo jeszcze jeden w jeszcze lepszej promocji . Dzisiaj / po kilkunastu dniach /otrzymałam towar i nie są to swetry z kaszmiru tylko ,,made in China'' !!!! Chcę odstąpić od umowy , odesłać towar i oczekuję zwrotu pieniędzy .
2024-10-17 godz: 18:31Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po upływie 14 dni Równe 14 dni temu odstąpiłem od umowy ( wysłałem maila z pismem w załączniku). Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Czy to uczciwa praktyka? Czy sprzedawca nie ma 14 dni na zwrot pieniędzy? Czas żeby ktoś zajął się tą „firmą”.
2024-10-17 godz: 18:00Publiczna
Otwarta
Odstąpienie od rezerwacji produktu Dzień dobry, zamówiłem produkt "Vision-Hub 2.0", ale chciałbym odmówić od jego rezerwacji, ponieważ nie stać mnie teraz na 450 zł, ponieważ mam problemy finansowe i potrzebne mi są z powrotem moje pieniądze. Chciałbym aby moje pieniądze wróciły na moją kartę i o anulowanie rezerwacji.
2024-10-17 godz: 17:08Publiczna
Otwarta
Odstąpienie od rezerwacji produktu Dzień dobry, zamówiłem produkt "Vision-Hub 2.0", ale chciałbym odmówić od jego rezerwacji, ponieważ nie stać mnie teraz na 450 zł. Chciałbym aby moje pieniądze wpłynęły na moją kartę z powrotem.
2024-10-17 godz: 15:42Publiczna
Otwarta
Brak realizacji usługi Po raz kolejny proszę o wysłanie przesyłki, która została zamówiona i opłacona w sierpniu. Firma nie odpowiada na maile.
2024-10-17 godz: 14:12Publiczna
Otwarta
zwrot obuwiaW dniu 1.10.2024 w firmie Anna Kraków dokonałam zakupu butów damskich. Anna Kraków miała być firmą z Krakowa, a buty reklamowano jako polski wyrób ze skóry. Niestety te buty to chińska tandeta, złej jakości, nie nadające się do użytku. Na wskazany w ogłoszeniu mail: info@annakrakow.store wysłałam prośbę o podanie adresu na jaki mam dokonać zwrotu obuwia. Odpowiedź: "wiadomość nie została dostarczona. Serwer pocztowy odbiorcy Twojej wiadomości odmówił jej przyjęcia". Tak więc, na chwilę obecną zwrot tej tandety jest niemożliwy.
2024-10-17 godz: 12:47Publiczna
Otwarta
ReklamacjaPodsumowuje dostarczony przez państwa towar zamówiłem Marynarka i kamizelka - Czarny / 4XL a otrzymałem tylko pseudo marynarkę bez kamizeli do tego towar jest marnej jakości. Dla porównania przesyłam zdjęcia tego co zamawiałem a co otrzymałem. Kolor marynarki jest z przebarwieniami nie jednolity a kamizelki brak. Oczekuje od państwa propozycji rozwiązania tego problematycznego zakupu do końca tego tygodnia.
2024-10-17 godz: 11:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dzień dobry, W dniu 14.09.2024 r. dokonałam zakupu w sklepie Fasardi. Towar okazał się niezgodny z rozmiarówką, więc wszystkie przedmioty zostały odesłane na wskazany adres zwrotów. W dniu 27.09.2024 otrzymałam informację, że mój zwrot został rozpatrzony pozytywnie, do tej informacji otrzymałam fv korygującą. Ze względu na upływ terminu zwrotu pieniędzy w dniu 16.10.2024 wysłałam mailowo przypomnienie o braku środków za zwrot. Mail pozostał bez odzewu. W dniu dzisiejszym 17.10.2024 wisiałam przez przeszło 2 godz. próbując dodzwonić się do firmy, niestety bez skutku. Postanowiłam wejść na stronę firmy Fasardi na FB i okazało się, że w ostatnim czasie pojawiło się mnóstwo komentarzy dot. braku zwrotu środków za odesłany towar. W załączeniu przesyłam fv zakupu, fv korygującą, screen maili z firmą oraz screen kilku komentarzy z FB. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie i odzyskanie środków za zwrócony towar. Kwota być może nie jest wielka, ale dla mnie bardzo znacząca. Poza tym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]trzeba eliminować z rynku. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora]
2024-10-17 godz: 09:23Publiczna
Otwarta
zakupiony pojazd z zagranicy (brak dokumentów)Pojazd został zakupiony przez dom aukcyjny działalność prowadzą Polacy jeden z braci prowadzi firmę w Szwajcarii która sprzedaje pojazdy a drugi brat zarejestrował firmę w Polsce która zajmuje się transportem. Zakupiony pojazd miał przyjść z pełną dokumentacją po odebraniu pojazdu okazało się że brak jest dowodu rejestracyjnego po przekazaniu informacji do firmy poinformowano mnie że okres oczekiwania może potrwać od 1-4tyg. Czas oczekiwania na tą chwilę to 6tyg. Właściciel firmy nie uważa w ogóle problemu za jego odpowiedzialność zwraca się do konsumenta w sposób obojętny. Pełen zakup towaru na fakturze jest na tą firmę szwajcarską która w swoich warunkach aukcyjnych ma że pojazdy dostarczane są z pełną dokumentacją. Proszę o pomoc w tej sprawie . Jak mogę wyegzekwować moje dokumenty pojazdu lub udowodnić za niepodstawną sprzedaż? Czy pojazd mogę zwrócić?