Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-01 godz: 08:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.B.
Brak zwrotu środków - zamówienie 62010Brak zwrotu środków po rezygnacji z zamówienia, po otrzymaniu od Sprzedawcy informacji o braku produktów na magazynie. Brak reakcji sprzedawcy na wysyłane e-maile oraz wiadomości SMS. Jest to przejaw oszustwa, co wskazuje również po doświadczeniach innych osób i opiniach sklepu. Oczekuję zwrotu środków w wysokości 98,19 zł za niezrealizowane zamówienie.
2025-07-01 godz: 07:41Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymalam produktu Nie otrzymalam zamowienia. Zamowilam 22.05 towar nie dotarl.
2025-06-30 godz: 13:59Publiczna
Otwarta
Zwrot zamówienia Mam problem z firmą. Mianowicie, zamówiłam kilka rzeczy potrzebnych mi i mojej mamie na imprezę. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji, jednak sama wysyłka trwała dłużej niż 7dni (nam były potrzebne rzeczy szybciej) więc ostatecznie postanowiłyśmy zamówić ubrania gdzie indziej, a paczki od joanabutik nie odbierać. Nieodebrana paczka wróciła do nadawcy 7 czerwca, jednak do tej pory nie mam zwrotu gotówki :)
2025-06-30 godz: 12:16Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 5328 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dnia 25 czerwca 2025 zakupilam na tej stronie zestaw lego, jako dostawce wybralam inpost i za wszystko zaplacilam apple pay. Dostalam informacje o wyslaniu zamowienia, wraz z numerem do sledzenia przesylki 3056555482445250, lecz taki numer sledzenia nie istnieje w inpost. Dodatkowo przeczytalam opinie na temat sklepu od innych konsumentow i wszystkie ich doświadczenia sa identyczne jak moje. Napisalam do nich maila na ktorego nie odpowiedzieli. Czy jest szansa, aby zostały zwrócone mi pieniądze?
2025-06-30 godz: 08:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.P.
Odmówienie przyjęcia zawrotuSprawca odmawia przyjęcia zawrotu produktów, zwrot zgłosiłem kilka dni po dostarczeniu. Załączam część rozmowy z portalu PayPal gdzie próbowałem polubownie załatwić spór, jednak sprzedawca odmawia przyjęcia zwrotu.
2025-06-30 godz: 08:11Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środkówZwrot towaru został dostarczony do sklepu w dniu 12 czerwca 2025 r., co zostało potwierdzone statusem przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem, sklep miał 14 dni na dokonanie zwrotu środków – termin ten już minął, a do dziś nie otrzymałam żadnego przelewu. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości e-mail z przypomnieniem o zwrocie pieniędzy, jednak odpowiedzi udziela wyłącznie automat. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy – sklep nie udostępnia numeru telefonu. Dodatkowo, zamówienie było niekompletne – nie otrzymałam jednej z zamówionych sukienek, która do dziś nie została ani dosłana, ani zwrócona finansowo. Sklep unika kontaktu, a w Internecie widnieje wiele podobnych opinii od klientów, którzy zgłaszają brak zwrotów, niepełne zamówienia oraz ignorowanie korespondencji.
2025-06-29 godz: 12:36Publiczna
Rozwiązana
Zwrot zakupu internetowegoWitam. W związku z wyjazdem wakacyjnym zrobiłam zakupy internetowe w sklepie renee.pl. Kupiłam 5 strojów kąpielowych. Po rozpakowaniu wszystkie okazały się za małe, bez przymierzania, nie było sensu ich przymierzać, było widać po dole kostiumu że będzie za mały. Tak czy inaczej uznałam że zostawie jeden, tylko połączę go z innym dołem (od kompletu który posiadam w domu). Tak więc resztę w nienaruszonym stanie ponownie spakowałam by odesłać do sklepu. Wchodząc na stronę w zakładkę zwroty zobaczyłam że sprzedający nie przyjmuje zwrotów kostiumów kąpielowych. Napisałam do nich reklamację pokazując porównanie ich dołu kostiumu z moim który mam w rozmiarze 40/XL. Mój na ok 2 cm więcej co widać na zdjęciu. Nawet jakbym uparcie założyła ten dół to wyglądałabym okropnie bo wszystko by mi się "wylewało" z tego rozmiaru. Zaznaczam że zamówiłam dwa rozmiary 44 i trzy 42. Opisałam to wszystko w reklamacji którą rozpatrzono negatywnie. Sklep nie chce przyjąć zwrotu. Wczoraj w sklepie stacjonarnym kupiłam inny strój, przymierzyłam go, jak każdy. Przymierzyłam kilka. Wybrałam jeden. Jak można w zamówieniu internetowym wybrać strój bez przymierzania, zobaczenia go, bez możliwości zwrotu. Rozumiem że problem jest mój bo nie przeczytałam regulaminu, ale to jest zwykle naciąganie klientów. Po to jest naklejka na bieliźnie by stoj można było przymierzyć. Zresztą nawet w sklepie stacjonarnym przymierzyłam stoj na swoją bieliznę. Jak można zablokować możliwość zwrotu. Jestem pewna że noe tylko ja jestem w takiej sytuacji. Zostałam z 4 strojami za 350 zł których nie zaloze nigdy. Proszę o pomoc w zwrócić tych stroji i odzyskaniu pieniędzy. Nie stać mnie by płacić za te stroje, chciałam jeden, a i tak skończyło się na tym że pojechałam do sklepu stacjonarnego i kupiłam choć jeden postanowiłem wcześniej zostawić z tego sklepu. Co moge zrobić? Czuje się [słowo usunięte przez moderatora] i na pewno nie zrobię zakupów na stonie renee.pl. Ale chce odzyskać środki. Proszę o pomoc.
2025-06-29 godz: 07:12Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienNie mam żadnego odzewu w sprawie zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie z 15.V.2025r na Telefon Samsung S 24 ultra 512 gb.Kontakt się urwał.oczekuje zwrotu pieniędzy.3.115zł wpłaconych
2025-06-28 godz: 12:41Publiczna
Otwarta
Odrzucenie reklamacjiPo wysłaniu dokładnych zdjęć uszczerbku buta (w środku wysiółka rozerwana do tego stopnia, że wychodzi plastik) firma stwierdziła, że odrzuca reklamację ponieważ but był źle zawiązany i zsuwał się ze stopy( bo taka teraz moda). Buty były użytkowany normalnie, dodam tylko, że mamy buty z tej samej firmy, które użytkowane są przez syna z taką samą częstotliwością a są całe i ani śladu zdarcia wyściółk nie ma.
2025-06-28 godz: 09:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków PIANO FASHIONzgłaszam się z prośbą o pomoc. Firma Piano Fashion NIP: 6222846019 nie przestrzega prawa związanego ze zwrotami w ciągu 14 dni. Firma twierdzi że zwraca środki, a w momencie kiedy proszę o potwierdzenie przelewu kontakt się urywa. Załączam fakturę zwrotu który powinnam otrzymać do 23.06. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu środków i potwierdzenia przelewu.