Realizacja zamówieniaW dn. 11.08.2025r. dokonałam zakupu on-line klocków LEGO w sklepie Gebe - Hurtownia Zabawek (z siedzibą 40-010 Katowice, ul. Warszawska 40/2A) na kwotę 396,90 zł. Płatność dokonałam od razu i otrzymałam jej potwierdzenie. Paczka miał być dostarczona do paczkomatu DPD. Niestety do dzisiaj do mnie nie dotarła. Maile wysłane do firmy, na jedyny dostępny adres bok@gebe.com.pl pozostają bez odpowiedzi, pomimo, że zadeklarowałam wolę zwrotu środków. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego. Chciałabym odzyskać całą wpłaconą kwotę, na dostarczenie towaru już nie liczę.
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie W dniu 25.08.2025 złożyłam zamówienie na kwotę 259zł.Tego samego dnia wysłałam wiadomość z prośbą o jak najszybszą wysyłkę, ponieważ mam 31.08.2025 imprezę. Zamówienie było ciągle w statusie przyjęte do realizacji, więc wysłałam maila prosząc o anulowanie zamówienia.Do tej pory nie odzyskałam pieniędzy.
Reklamacja zt. rękojmi[1]-18.01.2024 zakupiłem urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet M234 i postępowałem zgodnie z instrukcjami dołączonymi do urządzenia.
Wg. instrukcji zgodziłem się na subskrypcję, którą rozwiązano po tym jak Bank PKO BP nie wyraził zgody na udostępnianie karty VISA obcym podmiotom;
wtedy drukarka została zablokowana (była zdalnie sterowana) i do tej pory nie mogę jej używać. Moja reklamacja skończyła się tym, że przysłano kuriera (bez żadnej informacji), który zabrał urządzenie z tonerem i przysłano inne, ale bez tonera i nie działające.
[2] Na moją reklamację firma TERG nie udzieliła odpowiedzi pisemnej, tylko mailowo, że nie uznają tej reklamacji.
Na dalsze interwencje - brak odpowiedzi.
[3] W tej sytuacji proszę o pomoc, gdyż do tej pory nie mogę używać drukarki i ponoszę z tego tytułu dodatkowe koszta.
Całość opisana w załącznikach; tam są określone moje oczekiwania.
[dane usunięte przez moderatora]
Opóźnienie w realizacji zamówienie 321427 Witam, zamówienie z dnia 07.07.25 ciągle pozostaje niezrealizowane, wysłałem do państwa kilka maili, które pozostają bez odpowiedzi. Bardzo proszę o podanie przybliżonego terminu realizacji zamówienia; jeżeli do dnia 14.10.25 nie będę w stanie państwo zrealizować mojego zamówienia oczekuję zwrotu środków i anulowanie zamówienia. W pełni rozumiem, że problemy zawsze mogą wystąpić ale ciężko zrozumieć brak kontaktu z klientem.
zakupiony przedmiot nie jest wykonany ze srebraŻakupiłam rzekomo srebny pierscionek , po kilku dniach noszenia spuchł mi palec , mialam problem ze zginaniem, poszlam do jubilera okazało sie , ze srebra jest okolo 0,25 natomiast 11.71 to nikiel , ktory jest bardzo szkodliwy dla zdrowia , oczywiscie nie ma kontaktu [usunięte przez moderatora] , czy maja Panstwo narzedzia prawne aby ta strona znikneła z rynku polskiego i koleini kupujacy nie zostaną [usunięte przez moderatora] , tym bardzie, iz sa to wyroby wykonane z materialow szkodliwych dla zdrowia,
link do strony: https://paulinawarszawa.com/collections/cala-bizuteria?srsltid=AfmBOoobix18ACszzPipYcoSbjloHZPUZezutMkyIPM7o113mfM-NiLC
z powazaniem, [dane usunięte przez moderatora]
Brak ekogroszku i zwrotu pieniędzyDn. 01.06.2025 zakupiłem 2 t. ekogroszku Karolinka za kwotę 2300 zł. Po dwóch tygodniach nie dostałem towaru więc najpierw zadzwoniłem pan odpowiedział że towar dostanę, nie dostałem więc napisałem mail i sms co się dzieje z moją dostawą. Odpowiedzi były takie : towar czeka na kuriera, wysłane będzie w tym tygodniu, wysłane będzie w piątek i tak przez 3 miesiące. Po trzech miesiącach 01.09.2025 zmówienie moje anulowano i poproszono o podanie nr. konta na które ma być wpłacony zwrot pieniędzy. Po kilku dniach napisałem sms kiedy będzie zwrot, otrzymałem odpowiedz że w przyszłym tygodniu. W tej chwili brak kontaktu. Nie odpowiadają ani na sms ani mail. Minęło trzy tygodnie i brak zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zakup węgla brak dostawy i kontaktu Zakupiłem w tej firmie eko groszek w dniu 21.08.2025
Planowany czas dostawy do 14 dni roboczych
Po upływie czasu liczne próby kontaktu zostałem zapewniony że węgiel dotrze na 12.09.2025
Oczywiście węgiel nie dotarł i urwał się kontakt telefon ciągle wyłączony na maile też brak odpowiedzi
Po zagłębieniu się w opinie z internetu to jest oszust dużo ludzi miało ten sam problem
Oczekuję zwrotu pieniędzy i udaje się na policję
Proszę konsumersi też o pomoc
Paczka od miesiąca jest na magazynie w Stanford LeWysłałam paczkę przez serwis epaka.pl z Charzyków do Inverness w UK. Paczka utknęła na prawie miesiąc w Stanford Le Hope. Ani UPS, ani serwis epaka.pl nie udziela informacji kiedy ta paczka w końcu dotrze. Zdążyłam wrócić już do Polski(w paczce były tylko ciuchy i dwie paczki kawy), oczekuję zwrotu kosztów za wysyłkę, odszkodowanie i natychmiastowy zwrot paczki do nadawcy na adres w Polsce. Nie mam ciuchów zarówno swoich jak i dziecka. Takie zbywanie klienta to już jest kpina.
Brak zwrotu pieniędzy za oddany towarDnia 3,08,2025 zamówiłam w sklepie spodnie i bluzę , po tygodniu otrzymałam spodnie i informację ,że za 6 dni otrzymam resztę zamówienia . Po dwóch tygodniach żadnego info o dalszym zrealizowaniu zamówienia .Spodnie zwróciłam z wypełnionym odstąpieniem od umowy dnia 22,08,2025, do tej pory nie ma zwrotu pieniędzy. Kontakt zerowy nie odpowiadają na maile ani sms , nie odbierają telefonu. Teraz czytam że firma [usunięte przez moderatora] kupujących i nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar. Jestem kolejną [usunięte przez moderatora] osobą przez sklep MONOLOGO. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu 350,10 zł
Nieuczciwa praktyka, brak zwrotu środków Zamówiłam 2 sukienki w tym sklepie online. Po ponad tygodniu od złożenia zamówienia napisałam email z zapytaniem o status przesyłki. Dopiero wtedy znalazłam informacje o nieuczciwości właściciela sklepu. Chciałam zrezygnować z zamówienia, jednak dostałam automatyczną wiadomość, że zostało ono już wysłane. Przyszła jednak tylko 1 sukienka, nie odpowiadająca mi rozmiarem. Zrobiłam zwrot sukienki oraz zażądałam zwrotu pełnej kwoty za zamówienie. Jednak dostałam wiadomość o rozdzieleniu mojego zamówienia oraz później kolejną, że sukienka zostanie dosłana na początku kolejnego tygodnia. Nie interesuje mnie jednak dokończenie realizacji zamówienia. Oczekuję zwrotu pieniędzy.