- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Inpost

Towar został uszkodzony w trakcie przesyłki. Przesyłka została dostarczona bez kontaktu ze mną, pozostawiona bez zabezpieczenia przed domem. Zgłosiłem reklamację do firmy InPost, a oni odrzucili moją reklamację. Oczekuję zwrotu kosztów.(czytaj więcej)
13.08.2025 odbierałem przesyłkę telefon "iphone 16 pro" z paczkomatu, niestety paczka okazał się pusta, a opakowanie uszkodzone, ale nie otwarte na tyle że można by wyjąć zawartość. Składałem reklamację, ale nie została uznana. Płacę raty za w/w telefon, ale go nie posiadam. Co powinienem teraz zrobić. telefon kupiłem na firmę w sklepie mediaexpert, raty dla firm obsługuje mi leaslink. czy teraz powinienem udać się na policję i zgłosić sprawę, zgłosić sprawę do firmy finansującej ten telefon. proszę o pomoc Dodam, że nie posiuadam zdjęć opakowania. procedura rekalmacji w telefonie nie podała mi czynności - zrobienia zdjęć, tylko umieścić paczkę w paczkomacie i wysłać Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dzień dobry, kontaktuję ponieważ po raz koleiny InPost nie chce ponieść odpowiedzialności za ewidentnie uszkodzoną paczkę. Przesyłany przedmiot jest pakowany w systemową skrzynię, tzw. Systainer. Jest to wysokiej jakości sprzęt marki Festool, skrzynia wykonana z wytrzymałego materiału ABS. Nastąpiło pęknięcie w miejscu widocznego wewnątrz uszkodzenia paczki. Ponadto przedmiot wysłany w kartonie otoczonym folią stretch. Dla wyjaśnienia kupiłem kilkadziesiąt sprzętów tej firmy, większość z nich jest pakowana w sam karton, bez dodatkowych foli bąbelkowych czy foli stretch i zawsze przychodziła do mnie w nietkniętym stanie (dostarczana zarówno przez InPost jak i innych przewoźników). Bardzo proszę o doradzenie i wsparcie w temacie, uważam, że nie powinno być tak, że ewidentnie uszkodzony przedmiot i karton jest w taki sposób odrzucany przez InPost czy jakiegokolwiek przewoźnika. W załączeniu przekazuję wszystkie możliwe dane i materiały. Do tej pory dwukrotnie zostałem odbity z odmową z bardzo ogólnikowymi argumentami, które nijak mają się do rzeczywistych parametrów przesyłanego przedmiotu jak i sposobu pakowania oraz mozliwości transportowych i magazynowania, w tym piętrowania paczek w logistyce. Od firmy oczekuję zwrotu wartości przedmiotu lub rekompensaty. Jeżeli przewoźnik sobie życzy, może zabrać uszkodzony przedmiot. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
Nadaliśmy cztery paczki gabaryt C do Hiszpanii Córka podjęła studia w Madrycie i postanowiła zaufać firmie inpost i wysłała wszystkie potrzebne rzeczy w.w. firmą. Data nadania 28.08.2025. do dnia dzisiejszego nie wiadomo gdzie są paczki , infolinia opowiada totalne bzdury np. ,że otrzymali informację o doręczeniu tych paczek .Status od paru dni jest wydane do doręczenia. Na reklamacje zero odpowiedzi (czytaj więcej)
Dnia 01.04.2025 o godzinie wysłałem paczkę a dokładnie walizkę z rzeczami z Warszawy do Bergamo. Liczyłem, że do dnia 08.04 dojdzie. Dodatkowo 04.04 dzwoniłem na infolinię. Pan z infolini powiedział, że paczka jest już we Włoszech i w poniedziałek tj. 07.04 powinna dojść - niestety się przeliczyłem... jako iż w walizce znajdowały się między innymi ubrania (w tym kurtka i ciuchy na narty na które się wybierałem) dodatkowo potrzebny stabilizator rehabilitacyjny dla mojej mamy (jest po operacji stożka), perfumy, słuchawki itp.. Niestety do dnia dzisiejszego paczka jest w "drodze"(czytaj więcej)
Witam,mam problem z firmą odnośnie zwrotu kosztów i odszkodowania za niedoręczoną paczkę.Paczka miała być doręczona 13stycznia i ślad po niej zaginął,po moim telefonie i zgłoszeniu reklamacji zażądałam odszkodowania i zwrotu kosztów paczki.Oczywiście miałam czekać 14dni,po tym czasie dalej cisza po czym znowu zadzwoniłam to kazali czekać 14dni,w tym czasie dostałam maila odnośnie co było zawartością paczki (próbki perfum z Firmy Mini Flakon)koszt paczki i jakie odszkodowanie mnie satyskfacjonuje, wszystko odesłałam łącznie z nmr konta na które mają wszystko zwrócić i dalej cisza.Pisałam maila odnośnie sprawy i prośby zwrotu kosztów i nic,13 marca mija dwa miesiące paczka nadal wisi jako wydana do doręczenia,a informacji brak.Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.(czytaj więcej)
w dniu 21.11.2024r. moja paczka zwracana do sklepu Milano Butik (Tomaszów Mazowiecki) zaginęła. Pomimo dwóch składanych reklamacji InPost nie odpowiada na moje emaile .Chodzi o fakt niemożności udowodnienia jakiej wartości był towar w paczce , ponieważ paragon umieściłam w tejże przesyłce.Przesłane wiadomości ze sklepem zostały przesłane z Messengera i oświadczenie sklepu zostało przesłane i nic się nie dzieje w mojej sprawie.Wartość towaru przekraczał 1000zł.... oczekuje zwrotu wartośći całej paczki lub odnalezienia paczki.Przesłałąm też przelew jakiego dokonałam za paczkę w celu orientacyjnym.(czytaj więcej)
Chcąc skorzystać z możliwości wysyłki paczki z Hiszpanii za pośrednictwem firmy kurierskiej ich rzekomych parkomatów w Hiszpanii, poniosłem znaczne koszty wysyłając wcześniej przedmiot z Polski którego nie mogłem nadać inaczej i w innym terminie niż ten który mi pasował. Okazuje się że przesyłki z Polski do Hiszpanii nadamy bez problemu jednak problem pojawia się w drugą stronę mianowicie aby nadać przesyłkę do Polski potrzebujemy hiszpański nr telefonu. Żeby się tego dowiedzieć przeszedłem drogę przez mękę gdyż infolinia Polska nic nie wiem w temacie możliwości przesłania paczki z Hiszpanii do Polski, wszystkie pytania i rozterki kierują odrazu na infolinię hiszpańskiego operatora paczkomatów. Hiszpańska infolinia nie jest obsługiwana przez język angielski - wykonałem dwa połączenia w żadnym nie było możliwość opcji porozmawiać z kimś po angielsku. Wysłałem zatem zapytanie do supportu w języku hiszpańskim tłumaczony Przez tłumacza Google. Otrzymałem zwrotną odpowiedź kolejnego dnia po jakiś 20kilku godzinach. W Wiadomości była informacja iż wystarczy posiadanie tylko hiszpańskiego adresu e-mail tak też zrobiłem założyłem maila z hiszpańską domeną co też nie było łatwe bo tylko jeden Serwis oferuje darmowe skrzynki założyłem kolejne konto podając kolejne dane kolejny numer telefonu oczywiście z Polski prefiksem gdyż jest taki w opcji do wyboru. Weryfikacja maila przeszła bez problemu zresztą tak jak i polskim ale natomiast nie przychodzi sms weryfikującej potwierdzający numer telefonu. Wiec Kolejny raz wybrałem numer hiszpańskiego supportu z nadzieją że odbierze ktoś kto mówi po angielsku i tylko i wyłącznie dzięki temu Że pani konsultantka mówiła po angielsku powiedziała że do 24 h wyślą kod weryfikacyjny ale nie ukrywa że posiadanie polskiego numeru jest problematyczne i nie gwarantuje że taki kod przyjdzie. wiadoma sprawa kodu nie otrzymałem w określonym terminie ani późniejszym. Analizaujac Regulamin wszystkie reklamy przekopałem Facebooka i inne takie informacje w sieci nie ma nigdzie informacji o tym jaki jest wymóg posiadania konta w hiszpańskim serwisie im post jest mowa tylko i wyłącznie o tym że trzeba się zarejestrować na ich serwisie. (czytaj więcej)
Kurier stwierdził, że pod moim adresem ktoś zadecydował o odmowie przyjęcia owej paczki. Wtedy nikt nie znajdował się w mieszkaniu. Rozmawiałem z kurierem, kolejnego dnia, który stwierdził, że paczka zostanie dostarczona po 12. Oddzwoniłem ok 12 i stwierdził że ze mną nie rozmawiał, i jakiś błąd sprawił że rozpoczeła się procedura zwrotu. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że jeśli paczka rozpoczyna procedurę zwrotu już nie może do mnie wrócić. Nie zostałem jakkolwiek poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji. Moja reklamacja została odrzucona, ponadto nie otrzymałem informacji w terminie o rozpatrzeniu owej reklamacji tj. 30 dni. Z pewnością ktoś o zdrowych zmysłach spędza swój wolny czas mozolnie wybierając ok 10 produktów specjalistycznych z Aliexpress z Chin, oczekując około 2-3 tygodni licząc się z brakiem jakiekolwiek rekompensowania w przypadku nie odebrania paczki wydając około 400 zł i rezygnując z jej odebrania bo nie. Nie ma tam jakiejkolwiek informacji o tym kto i jak odmówił odebrania, godziny odwiedzin przez kuriera ani nawet pokwitowania czy potwierdzenia. Oczekuję rekompensaty pełnej kwoty za utracony i odesłany towar do CHIN (czytaj więcej)
Dzień dobry Nadałem paczę przez InPost, to była część samochodowa Mechatronika do skrzyni biegów. Paczką została uszkadzana w trakcie dostawy i ta część nie podlega naprawie. Złożyłem reklamację na stronie internetowej InPost i moją reklamację została odrzucona Czy możemy rozwiązać mój problem? (czytaj więcej)