- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

RTV EURO AGD (sklep internetowy - "EURO - NET" sp. z o.o.)

Kamera przestała działać po 2 dniach użytkowania. Zgłoszone po 14 dniach ale przed 30 dniami. Sklep chce naprawiać a nie wymienić na nową. (czytaj więcej)
Zamawialiśmy dla mamy kuchenkę trio candy z usługą montażu i pierwszego uruchomienia. Za pierwszym razem dostarczono uszkodzoną kuchenkę. Za drugim razem dostarczono również uszkodzoną kuchenkę, ale wyszło to po dostawie. Na miejscu ledwo znający się na czymkolwiek "technicy" podłączyli kuchenkę, ale nie chcieli jej uruchomić zgodnie z wykupioną usługą. "Technik" powiedział mojej mamie, że ma sobie sama uruchomić kuchenkę z instrukcją bo on się na takim sprzęcie nie zna". Mama jest osobą starszą i musieliśmy jechać 45 km by jej pokazać jak ma uruchomić zmywarkę. Na miejscu okazało się, że mimo uruchomienia z instrukcją, ze zmywarki cieknie. Z racji tego, że była już 19:00 wieczorem postanowiliśmy zadzwonić do Euro następnego dnia rano i poinformować sklep o całej sytuacji. Na infolinii totalna spychologia, Pan przyjmując reklamację telefonicznie kazał złożyć samemu jeszcze raz reklamacje przez formularz. Po kilkunastu próbach kontaktu i interwencjach Euro ucieka od odpowiedzialności i kieruje klienta do Producenta, a za niewykonanie usługi mogą zwrócić pieniądze. Gdyby "technik" sklepu wykonał prawidłowo usługę, nie było by całej sytuacji bo jeszcze podczas ich wizyty wyszłaby wada sprzętu i może za trzecim razem udałoby się dowieźć dobrą kuchenkę. W dodatku podczas dwóch tygodni trwania reklamacji z wizytą przyjechał technik producenta Candy i stwierdził, że kuchenka jest uszkodzona i montaż nie miał wpływu na uszkodzenie -wada fabryczna. Dodatkowo sklep przesłał nam fakturę korygującą, z której nic nie wynika. Wczoraj mijał ostatni dzień trwania reklamacji i otrzymaliśmy wiadomość od sklepu Euro AGD, że przywiozą nam kuchenkę zgodnie z warunkami zakupu, czyli też ją zamontują i uruchomią. Dzisiaj podjechał kurier euro agd i zostawił mojej mamie kuchenkę i nie zamontował. Mama po interwencji do pracowników sklepu otrzymała informację, że on miał tylko dostarczyć, po czym opuścił mieszkanie, gdzie mama nie miała jak zareagować. Ten sklep to totalna zakupowa klapa. Nigdzie nie możemy się skontaktować z żadną wyżej postawioną osobą w euro agd. Pracownicy na infolinii nic nie potrafią sprawdzić ani pomóc. Na reklamacji również spychologia. Bardzo proszę o pomoc w sprawie i walce z tym okropnym sklepem. (czytaj więcej)
Na stronie WWW widniało zapewnienie, że towar jest dostępny w sklepie w ciągu godziny, (telefon SAMSUMG GALAXY A 16 4/128 GB) Po złożeniu formalnego zamówienia okazało się to nieprawdą. Oczekuję: 1) przeprosin 2) odstąpienia od praktyk dezinformacyjnych 3) naprawy szkód w postaci utraty cennego czasu [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zakupiłam zmywarke w sklepie internetowym,która jest pod zabudowę,a potrzebuje zwykłej, nie mogę jej zwrocic ponieważ minęło 16 dni od zakupu,nie wiedząc ni zalogowałam się na konto sklepu i teraz nie mogę zwrócić towaru zmywarka jest fabrycznie zapakowana,nie była uzywana(czytaj więcej)
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą RTV EURO AGD (Euro-net Sp. z o.o.). W dniu 31-07-2025 złożyłem zamówienie (nr. zamówienia 114857844/2025) przez stronę internetową RTV EURO AGD na produkt oznaczony jako Amazon Echo Show 8 3rd gen w cenie 139.99 zł. Oferta zawierała zdjęcia, opis oraz wymiary i wagę pełnego urządzenia i nie wskazywała, że jest to jedynie akcesorium. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu skontaktowałem się z infolinią sklepu, gdzie uzyskałem zapewnienie, że oferta dotyczy kompletnego urządzenia Amazon Echo Show 8. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zamiast urządzenia otrzymałem jedynie podstawkę. Złożyłem reklamację, żądając dostarczenia towaru zgodnego z opisem. Sklep odpowiedział, że doszło do „oczywistego błędu” i może jedynie zwrócić pieniądze. Wskazałem również możliwość dostarczenia urządzenia Amazon Echo Show 8 2. generacji, które nadal widnieje jako dostępne w ofercie sklepu. Również ta propozycja została odrzucona. W odpowiedzi końcowej poinformowano mnie, że sklep nie przewiduje żadnej innej formy rozwiązania poza zwrotem środków, a dalsza korespondencja możliwa będzie wyłącznie po wpłynięciu pisma od rzecznika konsumentów. W związku z powyższym proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich praw jako konsumenta. Zależy mi na otrzymaniu urządzenia lub urządzenia bliźniaczego za które zapłaciłem. W mojej opinii doszło do wprowadzenia mnie w błąd oraz naruszenia zasad rzetelnej sprzedaży. W załącznikach zamieszczam zrzuty ekranu korespondecji oraz zdjęcia produktu z ich strony. Z góry dziękuję za interwencję. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Kupiłem opaskę mi band 7. Opaska po dłuższym i intensywnym użytkowaniu szybko się rozładowywuje. Zgłosiłem reklamację i po ponad 4 miesiącach mi ją oddali mówiąc że wina nie leży po ich stronie. Oczekuje wymiany towaru na nowy albo zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)
Reklamacja trwa od 17.05.2025 złożyłem reklamacje pada do ps5 , w miarę szybko zareagowali nadali przesyłkę po jakimś czasie zrobiła się cisza paczka nie przyszła gdy się zainteresowałem okazało się że pada nie zrobili a oddadzą mi zwrot za który zakupie sobie nowy pad ok .nadali sprawę w środę bodajże 25.05.2025 do tej pory pieniędzy nie przelali i mówią za każdym razem na pewno w poniedziałek będą pózniej mówią że we wtorek potem że za kilka dni i tak w kółko.(czytaj więcej)
Zakupiłam kuchenkę elektryczną przez telefon,konsultant mi zapewnił że ta kuchenka będę miała podłoczenia 230V/400V/400V A dostałam kuchenkę 400V/400V Jak się dowiedziałam od elektryką że kuchenką nie może być podłączona pod 230V bo tej jednej fazy nie posiada Zadzwoniłam na infolinię pokierowali mi do sklepu stacjonarnego,w sklepie nie mogli mi pomóc zadzwoniliśmy razem na infolinię i złożyły reklamacji. Ta reklamacją została odrzucona z tego powodu że powinna mieć podłoczenia 230V Ale faktycznie ja nie mam tego pisałam dzwoniłam prosiłam mi pomóc Ale nic to nie daję. Koszt zwrotu towaru wynosi 940zlotych. A zakup 2240 złotych. Zostałam wprowadzoną w błąd z stronę opisy produktu z instrukcją obsługi kuchenkę i z stronę obsługi klienta albo dostałam nie ty kuchenkę.. Proszę pomocy bo ja cały czas się kontaktuję z firmą a oni nić mi nie chcę pomoc. Nie mam siły kuchenka przejechała 12.05 a 13.05 była złożona reklamacją zdjęcia wysyłałam sprawdzaliśmy razem to mówili że faktycznie nie ta kuchenka a teraz jak dzwonię to się rozłącza. Ja zostałam bez kuchenkę miesiąc czasu Proszę pomocy (czytaj więcej)
W dniu 15.05.2025 za pośrednictwem stroni internetowej Euro RTV AGD zakupiłem w systemie ratalnym robota koszącego Goad G1-2000 Ecovacs Ten model robota koszącego jest zapakowany w dwóch paczkach w pierwszej paczce znajduje się robot koszący i dwa nadajniki GPS a w drugiej gadasz do robota i dwa nadajniki GPS 16.05.2025 Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL otrzymałem nie kompletną przysyłkę otrzymałem samego robota koszącego nie otrzymałem drugiej paczki gdzie znajdował się garaż i dwa nadajniki GPS Odrazu zgłosiłem reklamację.Zgłoszenie nr 8002856201 Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej a na infolinii każdy konsultant mówi co innego i mnie zbywa. Orientuje się że mam prawo do zwrotu towaru 14 dni od zakupu zależy mi na sprzęcie i wolałbym aby dosłano mi brakujący karton z garażem . (czytaj więcej)
Reklamowałem robota sprzątającego DREAME L10s Ultra. Sprzedawca sklep RTV EURO AGD odmówił mi uznania reklamacji podając, że robot został zalany. Podważyłem opinię sprzedawcy, ponieważ robot ma podajnik, z którego samoczynnie dozuje wodę. Jeżeli doszło do zalania to tylko w skutek błędu w podajniku, innej możliwości nie ma. Znalazłem na stronie internetowej RTV EURO AGD inną opinię dotyczącą reklamacji tego samego modelu robota sprzątającego i ten inny użytkownik również otrzymał odmowę naprawy z podaniem dokładnie takiego samego powodu odmowy naprawy. Uważam praktyki sklepu za nie konsumenckie. Zażądałem naprawy lub wymiany sprzętu, zażądałem przekazania do producenta, niestety sklep nie uznaje moich roszczeń i nie wystąpił do producenta. Zdaję sobie sprawę, że rozpatrzenie reklamacji należy do swobodnego uznania przedsiębiorcy. W gruncie rzeczy jest on sędzią we własnej sprawie i może działać wyłącznie w swoim interesie. W tym przypadku odmowa reklamacji nie była uzasadniona, wysłana szablonowo. (czytaj więcej)