- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
RTV EURO AGD (sklep internetowy - "EURO - NET" sp. z o.o.)
Zakupiłam zmywarke w sklepie internetowym,która jest pod zabudowę,a potrzebuje zwykłej, nie mogę jej zwrocic ponieważ minęło 16 dni od zakupu,nie wiedząc ni zalogowałam się na konto sklepu i teraz nie mogę zwrócić towaru zmywarka jest fabrycznie zapakowana,nie była uzywana(czytaj więcej)
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą RTV EURO AGD (Euro-net Sp. z o.o.). W dniu 31-07-2025 złożyłem zamówienie (nr. zamówienia 114857844/2025) przez stronę internetową RTV EURO AGD na produkt oznaczony jako Amazon Echo Show 8 3rd gen w cenie 139.99 zł. Oferta zawierała zdjęcia, opis oraz wymiary i wagę pełnego urządzenia i nie wskazywała, że jest to jedynie akcesorium. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu skontaktowałem się z infolinią sklepu, gdzie uzyskałem zapewnienie, że oferta dotyczy kompletnego urządzenia Amazon Echo Show 8. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zamiast urządzenia otrzymałem jedynie podstawkę. Złożyłem reklamację, żądając dostarczenia towaru zgodnego z opisem. Sklep odpowiedział, że doszło do „oczywistego błędu” i może jedynie zwrócić pieniądze. Wskazałem również możliwość dostarczenia urządzenia Amazon Echo Show 8 2. generacji, które nadal widnieje jako dostępne w ofercie sklepu. Również ta propozycja została odrzucona. W odpowiedzi końcowej poinformowano mnie, że sklep nie przewiduje żadnej innej formy rozwiązania poza zwrotem środków, a dalsza korespondencja możliwa będzie wyłącznie po wpłynięciu pisma od rzecznika konsumentów. W związku z powyższym proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich praw jako konsumenta. Zależy mi na otrzymaniu urządzenia lub urządzenia bliźniaczego za które zapłaciłem. W mojej opinii doszło do wprowadzenia mnie w błąd oraz naruszenia zasad rzetelnej sprzedaży. W załącznikach zamieszczam zrzuty ekranu korespondecji oraz zdjęcia produktu z ich strony. Z góry dziękuję za interwencję. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Kupiłem opaskę mi band 7. Opaska po dłuższym i intensywnym użytkowaniu szybko się rozładowywuje. Zgłosiłem reklamację i po ponad 4 miesiącach mi ją oddali mówiąc że wina nie leży po ich stronie. Oczekuje wymiany towaru na nowy albo zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)
Reklamacja trwa od 17.05.2025 złożyłem reklamacje pada do ps5 , w miarę szybko zareagowali nadali przesyłkę po jakimś czasie zrobiła się cisza paczka nie przyszła gdy się zainteresowałem okazało się że pada nie zrobili a oddadzą mi zwrot za który zakupie sobie nowy pad ok .nadali sprawę w środę bodajże 25.05.2025 do tej pory pieniędzy nie przelali i mówią za każdym razem na pewno w poniedziałek będą pózniej mówią że we wtorek potem że za kilka dni i tak w kółko.(czytaj więcej)
Zakupiłam kuchenkę elektryczną przez telefon,konsultant mi zapewnił że ta kuchenka będę miała podłoczenia 230V/400V/400V A dostałam kuchenkę 400V/400V Jak się dowiedziałam od elektryką że kuchenką nie może być podłączona pod 230V bo tej jednej fazy nie posiada Zadzwoniłam na infolinię pokierowali mi do sklepu stacjonarnego,w sklepie nie mogli mi pomóc zadzwoniliśmy razem na infolinię i złożyły reklamacji. Ta reklamacją została odrzucona z tego powodu że powinna mieć podłoczenia 230V Ale faktycznie ja nie mam tego pisałam dzwoniłam prosiłam mi pomóc Ale nic to nie daję. Koszt zwrotu towaru wynosi 940zlotych. A zakup 2240 złotych. Zostałam wprowadzoną w błąd z stronę opisy produktu z instrukcją obsługi kuchenkę i z stronę obsługi klienta albo dostałam nie ty kuchenkę.. Proszę pomocy bo ja cały czas się kontaktuję z firmą a oni nić mi nie chcę pomoc. Nie mam siły kuchenka przejechała 12.05 a 13.05 była złożona reklamacją zdjęcia wysyłałam sprawdzaliśmy razem to mówili że faktycznie nie ta kuchenka a teraz jak dzwonię to się rozłącza. Ja zostałam bez kuchenkę miesiąc czasu Proszę pomocy (czytaj więcej)
W dniu 15.05.2025 za pośrednictwem stroni internetowej Euro RTV AGD zakupiłem w systemie ratalnym robota koszącego Goad G1-2000 Ecovacs Ten model robota koszącego jest zapakowany w dwóch paczkach w pierwszej paczce znajduje się robot koszący i dwa nadajniki GPS a w drugiej gadasz do robota i dwa nadajniki GPS 16.05.2025 Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL otrzymałem nie kompletną przysyłkę otrzymałem samego robota koszącego nie otrzymałem drugiej paczki gdzie znajdował się garaż i dwa nadajniki GPS Odrazu zgłosiłem reklamację.Zgłoszenie nr 8002856201 Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej a na infolinii każdy konsultant mówi co innego i mnie zbywa. Orientuje się że mam prawo do zwrotu towaru 14 dni od zakupu zależy mi na sprzęcie i wolałbym aby dosłano mi brakujący karton z garażem . (czytaj więcej)
Reklamowałem robota sprzątającego DREAME L10s Ultra. Sprzedawca sklep RTV EURO AGD odmówił mi uznania reklamacji podając, że robot został zalany. Podważyłem opinię sprzedawcy, ponieważ robot ma podajnik, z którego samoczynnie dozuje wodę. Jeżeli doszło do zalania to tylko w skutek błędu w podajniku, innej możliwości nie ma. Znalazłem na stronie internetowej RTV EURO AGD inną opinię dotyczącą reklamacji tego samego modelu robota sprzątającego i ten inny użytkownik również otrzymał odmowę naprawy z podaniem dokładnie takiego samego powodu odmowy naprawy. Uważam praktyki sklepu za nie konsumenckie. Zażądałem naprawy lub wymiany sprzętu, zażądałem przekazania do producenta, niestety sklep nie uznaje moich roszczeń i nie wystąpił do producenta. Zdaję sobie sprawę, że rozpatrzenie reklamacji należy do swobodnego uznania przedsiębiorcy. W gruncie rzeczy jest on sędzią we własnej sprawie i może działać wyłącznie w swoim interesie. W tym przypadku odmowa reklamacji nie była uzasadniona, wysłana szablonowo. (czytaj więcej)
Lodówka została naprawiona raz z tytułu gwarancji po 2 miesiącach od zakupu, w tym miesiącu to jest Marzec - po raz kolejny lodówka się zepsuła. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi jako kolejna usterka, chcę żądać wymiany sprzętu na nowy w związku z art 560 kodeksu cywilnego &1 i &3 . Czy firma może odmówic wymiany i zaproponować naprawę jeśli ja domniemam, że sprzęt jest od nowości wadliwy skoro pojawiają się usterki utrudniające oraz uniemożliwające korzystania z lodówki. (czytaj więcej)
W styczniu 2025r. kupiłam odkurzacz Tefal X force. Producent w opisie deklaruje ok. 45 minutową pracę odkurzacza. Mój działa max. 24 minuty. Dwa razy to reklamowała, jednak reklamacja została odrzucona ponieważ odkurzacz działa. Owszem działa jednak o połowę krócej niż deklaruje to producent. Jest to niezgodne że specyfikacja producenta i wprowadziło mnie w błąd. Gdybym wiedziała że odkurzacz ten pracuje tak krótko nigdy bym go nie kupiła. Ma on również funkcje mycia więc z tej opcji bez ponownego ładowanie nie mogę skorzystać. Odkurzać kosztował tylko (!!!) 1200 zł. (czytaj więcej)
W Grudniu 2024 zakupiłem słuchawki nauszne Soudcore q45 jednak po otwarciu słuchawki nie spełniały moich oczekiwań więc zgłosiłem zwrot i wysłałem Inpostem, niestety paczka została prawdopodobnie zagubiona ale po mojej interwencji do InPostu znaleźli ją i dostarczyli na magazyn Euro-net 3.01.2025 r. , kontaktowałem się z prośbą o weryfikację przyjęcia paczki czy aby na pewno są to słuchawki a nie coś innego jednak poinformowano mnie iż jak coś będzie nie tak to bezpośrednio będzie kontaktować się ze mną magazyn, minął tydzień czasu brak jakichkolwiek informacji. Ponownie się kontaktuje i dostaje informację z infolinii ,że wszystko jest w porządku i w ciągu 3 dni roboczych dostanę zwrot pieniędzy, minął ten termin zwrotu brak. Ponowny kontakt informacja iż czas jest wydłużony i że mają 14 dni na rozpatrzenie zwrotu i na 100% dostanę odpowiedź a ostatecznym terminem była data 17.01.2025. Oczywiście jak przypuszczałem nie dostałem żadnej odpowiedzi na zwrot brak jakiekolwiek kontaktu ze mną wiec ponowna próba kontaktu na infolinię, infolinia nie wie dlaczego tak jest i wysyłają monit do opiekuna paczki [dane usunięte przez moderatora]K. która się zajmuje tą sprawą i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] oraz na prośbę infolinii ma się skontaktować ze mną i to wyjaśnić. Nie liczyłem po takim czasie i widząc jak sprawa się toczy, że coś się zmieni. Po kontakcie i zgłoszeniu sprawy do UOKiKu wysłałem dnia 23.01 oficjalne pismo WEZWANIE DO ZAPŁATY gdzie infolinia informowała, że już muszą się do tego ustosunkować i oddać pieniądze oczywiście się nie ustosunkowali bo zwrotu nie otrzymałem a dnia 31.01 dostałem odpowiedz na moje pismo od Pani [dane usunięte przez moderatora]K. która odpisała iż prosi o podanie numeru przesyłki która została wysłana do nich. Nie było by to dziwne gdyby nie fakt ile to trwa oraz ,że informowałem na samym początku dostarczenia paczki 3 stycznia o jej numerze a nawet jakbym nie informował to wysyłka zwrotna była darmowa i numer został automatycznie wysłany przez stronę RTV na mój adres e-mail. Do dnia dziejącego tj. 23.02.2025 r. nie otrzymałem zwrotu pomiędzy ani jakiejkolwiek odpowiedzi lub próby kontaktu ze mną. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z czymś takim ze strony RTV euro AGD natomiast już wiem że do końca życia ja ani osoby mi bliskie już nigdy nic tam nie kupią, także ostrzegam każdego jak wyglądają praktyki tej firmy i jak próbują a raczej nie próbują załagodzić sprawy ani jej wyjaśnić pozostawiając klienta na lodzie bez pieniędzy :((czytaj więcej)