- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Cinema city

Witam serdecznie, Mąż przez przypadek zakupił bilety w kinie na zły termin. Chcieliśmy zmienić tylko datę ale stwierdzili, że nie ma takiej możliwości. Znajomy poszedł do kina i chciał przełożyć bądź odzyskać środki ale nie udało się, ponieważ bilety zostały zakupione jako gość. Pani w kasie stwierdziła, że jedyną szansą na odzyskanie środków jest napisane do nich email więc tak też zrobiłam. Otrzymałam odmowną decyzję. Ponoć w ich regulaminie jest taki zapis ale przy składaniu zamówienia jest jedynie informacja o braku możliwości odzyskania środków a nie zmiany terminu. Zapłaciłam za bilety, nie zostały wykorzystane więc nie rozumiem dlaczego nie mogłam przełożyć na następny dzień? W żadnym kinie nie zdarzyło mi się takie zachowanie. Zakupiłam 3 bilety to jest ok. 100 zł. Czy Pani zachowanie nie jest wprowadzeniem mnie w błąd? Chyba taka osoba powinna znać się na ich regulaminie? Chciałbym odzyskać środki lub pójść na wybrany seans w innym terminie.(czytaj więcej)