Vectra

Vectra

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-10-27 godz: 10:17
Od
avatar-urlR.S.
Publiczna
Otwarta

zakonczenie umowy

Przynajmniej od 18 września oczekuje rozpatrzenia sprawy przez firme dotyczącej anulowania usługi. Brak reakcji i próby zwodzenia, wymuszania zmiany usług itp. Szczegóły: 10 09.25 w punkcie obsługi Vectra złozyłem (jako pełnomocnik) rezygnacje z posiadanych usług. Naliczono mi karę 1500 zł za zerwanie umowy. Aby sie od kary odwołać pouczono mnie ze najpierw musze sie odwołać a potem złozyć rezygnacje. Cofnąłem rezygnacje, odwołałem sie (18..09.24) Rezygnacja z usług spowodowana jest trafieniem dotychczasowego abonenta pod opiekę DPS co jednoznacznie wyklucza dalszę korzystanie z usług. Jest to przypadek losowy - niezależny od zawartych umów długoterminowych itp. Do pisma dołączyłem zaświadczenie z DPS, gdzie przebywa abonent. W pierwszej kolejności usiłowano ze mnie jako pełnomocnika zrobić współwłaściciela konta i mimo mojego stanowczego sprzeciwu nadal sprawy nie wyjaśniono.. Poinformowano mnie ze rozpatrzenie sprawy potrwa od 14 dni do miesiąca a w chwili obecnej minęło juz 42 dni i nie ma odpowiedzi, natomiast jest rachunek, który teoretycznie mam zapłacic do 30.10. Dodam, ze zaproponowałem przeniesienie usług na inny adres co rozwiązałoby sprawe Wyjasniono mi że jest taka opcja ale tylko tam gdzie istnieje techniczna mozliwość przeniesienia usług! W każdym innym przypadku to ja powinienem odsprzedać usługi np nowemu lokatorowi który będzie mieszkał pod dotychczasowym adresem . Uważama to za jakąś kolosalną niedorzeczność a próby wyłudzenia 1500 zł od emeryta przebywającego w DPS są niepoważne. Oczekuje podpowiedzi, co można w tej sprawie zrobić lub pomocy w załatwieniu dość prostej wg mnie sprawy (czytaj więcej)