Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-27 godz: 13:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.W.
Oszustwo. Brak zwrotu pieniędzy. Zostałam oszukana przez firmę Catalina. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie 1500zł. za zwrócony towar. Zwrot powinnam otrzymać maksymalnie do 4 kwietnia. Po skierowaniu zapytania kiedy mój zwrot zostanie zrealizowany, nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Wskazany numer telefonu też jest nieaktywny. Jedyne, co mi pozostało to zgłosić sprawę na policję i dochodzić zwrotu pieniędzy na drodze sądowej. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. To zwykli oszuści.
2024-04-27 godz: 11:00Publiczna
Otwarta
Kradzież Zamówiłam łóżko w grudniu 2023, nie otrzymałam ani łóżka ani zwrotu pieniędzy. Po walkach dostałam maila żeby wypełnić dokument odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru, co jest nieadekwatne, bo towaru nie dostałam. Żądam zwrotu pieniędzy. Jeśli nie otrzymam sprawę skieruje na policję i do sądu żądając również odsetek.
2024-04-26 godz: 14:12Publiczna
Otwarta
Towar niezgodny z zamówieniem - brak formularza zw Kent Devoir - Płaszcz Prestige × 1 Niebieski / XL. Zakupiłem taki oto płaszcz przez internet w Butiku modowym Anna Kraków 23.03.2024r. za 349zł. przelewem - i o dziwo 05.04. otrzymałem płaszcz z Hongkongu, a miał być szyty ręcznie - z Polski bardzo dobry gatunkowo, a jest to... Nie mogłem sprawdzić towaru od razu u kuriera, bo byłem nieobecny. Próbowałem się skontaktować meilowo - otrzymałem odpowiedź, że towaru nie mogę zwrócić - nie podano mi adresu zwrotu, w przesyłce nie było formularza zwrotu towaru; Mogę liczyć na 20% zwrotu zapłaconej kwoty. Proszę zatem o pomoc. Sugestię co mogę, co mam zrobić. Pozdrawiam. [dane usunięte przez moderatora]
2024-04-26 godz: 08:34Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy Zakupiłam ubrania w sklepie internetowym QUIOSQUE.PL prowadzonym przez "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA, NIP 554-023-34-43. 30 marca 2024 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. zapłaciłam za dwie sukienki i dwie bluzki oraz kurtkę Towar otrzymałam w całości w dniu 4.04.2024 r. Natomiast 5.04.2024 roku zwróciłam dwie bluzki oraz sukienkę poprzez InPost. Dostałam potwierdzenie z InPost że paczka została dostarczona do QUIOSQUE.PL i odebrana w dniu 08.04.2024 r. . Należny zwrot pieniędzy powinnam dostać 22.04.2024 r. W dniu 23.04.2024 r. napisała email do tej firmy "Do dnia dzisiejszego tj. 23.04.2024 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zgodnie z Państwa polityką zakupów już 14 dni minęło. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone rzeczy." Otrzymałam w tym dniu informację, że "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, że Pani zwrot został zaakceptowany i zlecony do naszego zespołu księgowości w dniu 18.04.2024. Środki wkrótce zostaną zwrócone. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas realizacji zwrotu. Pozdrawiamy, Zespół QUIOSQUE" W dniu 25.04.2024 r napisałam ponownie aby zwrócono mi pieniądze - "Dzień dobry, Proszę o zwrot pieniędzy z zwrócony towar. Skoro Państwo zleciliście w dziale księgowości zwrot do mnie pieniędzy to dlaczego ten zwrot nie został dokonany. Jest już tydzień po. Jeżeli nie otrzymam pieniędzy sprawę skieruje do rzecznika konsumenta. Nie zgadzam się na obracanie moimi pieniędzmi. Jestem gotowa sprawę skierować do prokuratury. Jest to przetrzymywanie cudzych pieniędzy i obracanie nimi." Otrzymałam odpowiedź - "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, że środki pojawią się u Pani na koncie w ciągu najbliższych dni. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Zapewniamy, że środki wrócą na konto. Przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za wyrozumiałość. Z wyrazami szacunku Zespół QUIOSQUE ". Niestety pieniędzy nie otrzymałam, a przeraziły mnie komentarze innych użytkowników w Internecie, którzy w ogóle nie otrzymali zwrotu pieniędzy. Należne mi pieniądze to kwota 539,97 zł.
2024-04-26 godz: 18:52Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za towarW styczniu zakupiłam łóżko na antresoli, zapłaciłam przelewem 1355zł na konto p. Agnieszki Dyńdo. Po miesiącu zorientowałam się, że firma oszukuje i żadnego towaru nie będzie. Wysłałam odstąpienie od umowy, ale po wyznaczonym terminie nie otrzymałam zwrotu gotówki, a kontakt z właścicielką się urwał. Sprawa została zgłoszona na policję. Oczekuje zwrotu gotówki na konto. W poniedziałek wysyłam ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty.
2024-04-26 godz: 16:06Publiczna
Otwarta
niewłaściwy towarZamówiłam torebkę "elegancka skórzana torebka Veda" za 179,00 zł, po kilku minutach dostałam e-maila, że jeżeli zamówię drugą, to będzie tańsza o 30% tańsza tj. 125,30. |Namówiłam kuzynkę, że zamówię drugą, to wyjdzie nam po 152,15 zł. Zamówiłam drugą po obniżonej cenie. Kiedy dostałam torebki nie wierzyłam własnym oczom - żadna to skóra-wygląda jak cerata, nawet obszycia są beznadziejne. Nijak nie ma się do zdjęć torebki zamieszczonych na stronie Anna Krakow. Napisała e-maila z prośbą o przesłanie formularza zwrotnego, bo torebki nie spełniają moich oczekiwań i są niezgodne z ofertą przedstawioną na ich stronie. Dostałam odpowiedź, że niestety towar nie podlega zwrotowi, ponieważ był przeceniony. W ramach rekompensaty zaproponowali mi 30 % zniżki na następne zakupy. Nie chcę już nic u nich kupować. Odpisałam, że nie jestem zainteresowana żadnym zakupem i zaproponowałam, żeby zwrócili za jedną torebkę i poprosiłam ponownie o formularz zwrotny. Na drugi dzień dostałam e-maila, że rozumieją i wyjątkowo zaoferują 50 % zniżki na następne zamówienie. Nie chcę już nic zamawiać w tej firmie. Chcę po prostu zwrotu pieniędzy, ponieważ czuję się oszukana, zostałam wprowadzona w błąd- na zdjęciach jest całkiem inna torebka (być może ze skóry) ale te które zostały przysłane, to po prostu porażka-grubsza cerata. Chciałabym prosić o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za obie torebki. W załączeniu zdjęcia torebek, które miały być skórzane.
2024-04-26 godz: 08:54Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.Z.
Oszustwo - zmiana kwoty zamówienia Zostałam oszukana przez firmę PixlyHub. Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów. Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł. Całość środków przelałam na konto. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu. Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych oszukanych osób. W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie. Regulamin również został zmodyfikowany. Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków. Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł. To jawne, dobrze zaplanowane oszustwo. Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków.
2024-04-26 godz: 07:15Publiczna
Otwarta
MaxElektroDnia 09.04.2024 odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Niestety sklep nie zachował ustawowego czasu 14 dni na zwrot środków. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy a sklep nie odpowiada na wiadomości.
2024-04-25 godz: 20:45Publiczna
Otwarta
Brak kontaktuZamówiłam towar. Opłaciłam, wysłałam kilka maili, Żeby anulowali transakcje, rezygnuje z towaru. Proszę o zwrot pieniędzy.Cisza. Zgłoszę sprawę na policję, jeśli nie oddadzą pieniędzy.
2024-04-25 godz: 18:05Publiczna
Otwarta
OszustwoOszuści pobrali zapłatę za staniki 2szt dnia 19.12.2023 i do tej pory ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Uwaga nie dawajcie się nabrać i zanim coś kupicie sprawdźcie czy nie z firmy powiązanej z tymi oszustami