glammering.se

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

glammering.se

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-04-25 godz: 18:05
Od
avatar-urlR.G.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Oszuści pobrali zapłatę za staniki 2szt dnia 19.12.2023 i do tej pory ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Uwaga nie dawajcie się nabrać i zanim coś kupicie sprawdźcie czy nie z firmy powiązanej z tymi oszustami(czytaj więcej)

2024-04-25 godz: 14:30
Od
avatar-urlK.T.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru

Towar (2 biustonosze)zamówiony 3 grudnia do dziś cisza. Prośba o zwrot gotówki przyjęta i cisza 126 zł.(czytaj więcej)

2024-04-03 godz: 10:40
Od
avatar-urlD.S.
Publiczna
Otwarta

zakup i opłacenie towaru, brak przesyłki

W dniu 02.12.0223 r. dokonałam zakupu bielizny na kwotę 120 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru ani zwrotu pieniędzy pomimo otrzymania informacji o przyjęciu prośby o anulowaniu zamówienia. Wysłałam kilka maili z informacja o braku przesyłki i żądaniem zwrotu pieniędzy. Początkowo otrzymywałam odpowiedź z przeprosinami za zaistniałą sytuację i obietnice jak najszybszego przesłania towaru Obecnie nikt nie odpowiada na maile(czytaj więcej)

2024-03-12 godz: 09:25
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówionego towaru oraz brak zwrotu pieniędzy

7.12.2023 zapłaciłam za zamówioną bieliznę i do tej pory nie otrzymałam zamówionego towaru. Nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy w wysokości 149,96 zł. Na żaden z wysłanych maili nie otrzymałam odpowiedzi. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-03-08 godz: 13:46
Od
avatar-urlB.U.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy brak zwrotu pieniędzy

20.12 2023 roku kupiłam i opłaciłam bieliznę. Do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałam. Firma nie zareagowała również na moje dwukrotne żądanie zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy ponieważ już dawno straciłam zaufanie do tej firmy. (czytaj więcej)

2024-02-29 godz: 10:06
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Otwarta

Bark realizacji zamówienia

W dniu 01.12.2023 r. Zakupiłam biustonosze - kwota 120,96 zł. Mimo licznych maili i już w końcu prośby o zwrot pieniędzy do dziś nie otrzymałam ano towaru ani zwrotu pieniędzy ani nawet żadnej odpowiedzi na wiadomości.(czytaj więcej)

2024-02-28 godz: 14:19
Od
avatar-urlM.Z.
Publiczna
Otwarta

Nie dostarczono zakupionych produktów

13.12.2023r. kupiłam przez internet w firmie Glammering 2 biustonosze, za które zapłaciłam blikiem120,96 zł. Do tej pory nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Strona firmy przestała być widoczna. 17.12.2024 r. napisałam na informacja@glammering.se e-mail z pytaniem dlaczego nie otrzymałam towaru. 18.12.2023 r. otrzymałam e-mail z przeprosinami i obietnicą wysyłki oraz informacją, że opóźnienia wynikają z dużej ilości zamówień 4.01.2024 r. napisałam kolejny e-mail z pytaniem i ponagleniem 12.01.2024 r. otrzymałam kolejną odpowiedź z zapewnieniem, że wszystko będzie OK 22.01.2024 r. otrzymałam ponownie e-mail z informacją, że jak tylko uzupełnią zapasy towaru to wywiążą się z zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Jeśli będzie to potrzebne mogę w każdej chwili przekazać korespondencję mailową z tą firmą. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-02-23 godz: 15:28
Od
avatar-urlZ.A.
Publiczna
Rozwiązana

brak towaru z zamówienia

w dniu 31-12-2023 złożyłam zamówienie na stanik i dokonałam zapłaty za nie 84,48. Towaru nie otrzymałam .Pomimo licznych moich email o dostarczenie towaru lub zwrot pieniędzy otrzymałam tylko zwrotną odpowiedz z automatu . w załączeniu tylko część wysłanych e-maili . Z A(czytaj więcej)

2024-02-22 godz: 10:45
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zamówieniem #6993 do Glammering

W dniu 05.12.2023 r. zamówiłem w firmie glammering.se dwa biustonosze Glammering® Premium Wireless Shaper Bra (biały i beżowy). Opłaciłem kwotę w wysokości 126,00 zł. Zamówienie miało dotrzeć przez DHL Express do 1-3 dni. Do dnia dzisiejszego nie dotarło zamówienie. 18.12.2023 r. wysłałem maila z zapytaniem co z moim zamówieniem? W odpowiedzi otrzymałem informację o następującej treści: "Dziękujemy za kontakt w sprawie zamówienia. Nazywam się A i jestem tutaj, aby Ci pomóc. Szczerze przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia i przepraszamy za lukę w odpowiedniej komunikacji. Uprzejmie informujemy, że przygotowujemy się do wysyłki zamówienia. Otrzymasz powiadomienie e-mail z numerem śledzenia w dniu lub przed 20, czyli w środę, a przedmiot dotrze przed świętami Bożego Narodzenia. Prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosin za wszelkie niedogodności spowodowane tym opóźnieniem. Rozumiemy, jak ważna jest terminowa dostawa, szczególnie w okresie świątecznym, i bardzo żałujemy, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Daj mi znać, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub wsparcia. Pozdrawiam, A Zespół wsparcia Glammering." W dniu 21.12.2023 r. napisałem do w/w firmy, że nie otrzymałem maila z informacją o dostawie i zapytałem kiedy otrzymam towar?. W odpowiedzi dostałem maila o następującej treści: "Szczerze przepraszamy za ostatnie niedogodności i rozczarowanie spowodowane opóźnieniem w realizacji zamówień, zwłaszcza tych przeznaczonych na prezenty świąteczne. Rozumiemy i podzielamy Twoją frustrację i głęboko żałujemy, że nie dotrzymaliśmy obiecanych terminów wysyłki. Pragniemy zapewnić, że Twoje zaufanie i satysfakcja są dla nas najważniejsze. Nasz zespół niestrudzenie pracuje nad rozwiązaniem nieprzewidzianych wyzwań, które doprowadziły do tego opóźnienia. Współczujemy tym, którzy rozważają anulowanie zamówienia z powodu zaistniałych okoliczności. Gorąco prosimy o cierpliwość i zobowiązujemy się do jak najszybszej realizacji zamówień. Zaufanie, jakim nas obdarzyliście, jest dla nas bardzo ważne i pokornie prosimy o możliwość naprawienia sytuacji. Zapewniamy, że nie zostaliście oszukani. Twoje zamówienia są w trakcie realizacji, a my dokładamy wszelkich starań, aby je zrealizować. Jeśli zdecydujesz się poczekać, dołączymy do Twojej paczki specjalny gest wdzięczności. Prosimy o rozważenie umożliwienia nam naprawienia tej sytuacji. Jeśli zdecydujesz się kontynuować swoje zamówienie, obiecujemy traktować je priorytetowo i informować Cię na bieżąco o jego postępach. Pozdrawiamy serdecznie, A Zespół wsparcia Glammering." W tym samym dniu napisałem że chcę otrzymać towar. W dniu 28.12.2023 r. napisałem maila z zapytaniem co z moim zamówieniem? Otrzymałem odpowiedź: "Przepraszam za opóźnienie, zapewniam, że przesyłka na pewno do Ciebie dotrze, prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Dziękuję." W dniu 05.01.2024 r. napisałem dziś już mija miesiąc od zamówienia, kiedy ono dojdzie? W dniu 15.01.2024 r. otrzymałem odpowiedź: "Witam Bardzo przepraszam za opóźnioną odpowiedź. Niektóre produkty są obecnie niedostępne, w tym ten, który został zakupiony, co prowadzi do opóźnień w realizacji zamówienia. Zapewniamy, że aktywnie uzupełniamy zapasy, a produkty zostaną wysłane, gdy tylko staną się dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i szczerze doceniamy Twoją cierpliwość. W razie jakichkolwiek bezpośrednich wątpliwości prosimy o odpowiedź na ten e-mail. Z wyrazami szacunku, A Zespół wsparcia Glammering." 31.01.2024 r napisałem do firmy glammering: "Witam! Co z moim zamówieniem #6993? Kiedy je otrzymam?. Jeśli nie dostanę go do końca tygodnia proszę o zwrot pieniędzy. Pozdrawiam J K" Był brak odpowiedzi. W dniu 16.02.2024 ponownie napisałem maila o treści: "Witam! Co z moim zamówieniem #6993? Już czekam prawie 3 miesiące. Związku z tym, że nie odpowiadacie proszę o zwrot pieniędzy. Pozdrawiam J K" Do dzisiaj nie otrzymałem zamówienia, Chcę otrzymać pieniądze z powrotem. (czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 08:35
Od
avatar-urlB.P.
Publiczna
Rozwiązana

Zakup

W dniu 07.01.2024 dokonałam zakupu i zapłaciłam za 2 sztuki biustonoszy i od tego czasu brak towaru i kontaktu z sprzedającym strona internetowa przestała działać.Brak możliwości kontaktu z sprzedającym.(czytaj więcej)