Pixlyhub

Rekreacja

Pixlyhub

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-04-26 godz: 08:54
Od
avatar-urlW.Z.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo - zmiana kwoty zamówienia

Zostałam oszukana przez firmę PixlyHub. Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów. Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł. Całość środków przelałam na konto. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu. Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych oszukanych osób. W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie. Regulamin również został zmodyfikowany. Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków. Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł. To jawne, dobrze zaplanowane oszustwo. Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków. (czytaj więcej)

2024-04-17 godz: 08:37
Od
avatar-urlJ.J.
Publiczna
Otwarta

oszustwo-nie wysłanie zamówienia

Oszustwo - nie wysłanie zamówienia oraz brak odpowiedzi na wysyłane maile. Zostałam oszukana przez firmę PixlyHub i wiem, że nie jestem jedyna osobą, która została w ten sposób potraktowana. Zamówiłam przez stronę internetową produkt jakim był projektor. Całość środków przelałam na podane po złożeniu zamówienia konto. Następnie otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Minął tydzień a ja do tej pory nie mam informacji o wysłaniu zamówionego przeze mnie projektora. Napisałam już trzy maile ale niestety na żaden z nich nie otrzymałam odpowiedzi. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/) jak i samą nazwę strony na (https://www.pixlyplace.pl/). Strona została zmodyfikowana prawdopodobnie po zgłoszeniach innych osób, które także zostały oszukane. Piszę z żądaniem o odpisanie na wysłane przeze mnie maile i rozwiązanie tej sytuacji, bo w innym wypadku będę zmuszona przekazać tę sprawę dalej. (czytaj więcej)

2024-04-08 godz: 12:35
Od
avatar-urlD.W.
Publiczna
Rozwiązana

Oszustwo - zmiana kwoty zamówienia

Zostałam oszukana przez firmę PixlyHub. Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów. Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł. Całość środków przelałam na konto. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu. Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych oszukanych osób. W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie. Regulamin również został zmodyfikowany. Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków. Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł. To jawne, dobrze zaplanowane oszustwo. Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków. (czytaj więcej)

2024-03-26 godz: 08:34
Od
avatar-urlE.P.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Witam. Szkoda że informacji o przedsprzedaży nie ma nigdzie czytelnie podanej. Z uwagi na to iż nie miałam pojęcia że towar nie zostanie wysłany, oraz nie było nigdzie wcześniej informacji o konieczności uiszczenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów, nalegam o zwrot pieniędzy które przelałam na konto Pana [dane usunięte przez moderatora] dnia 23.03.2024.(czytaj więcej)

2024-03-24 godz: 20:39
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Nie otrzymanie przesyłki

Witam… Zakupiłam 2 tygodnie temu projektor ze strony. Po 2 tygodniach dalej przesyłka jest w realizacji, a właściciel nie odpowiada na jakiekolwiek e-maile… jestem już bezsilna, nie wiem co zrobić. Oczekuję zwrotu pieniędzy albo wysłania przesyłki.(czytaj więcej)