- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Pixlyhub
Rekreacja
Projektor zakupiony w cenie 119.99 okazał się jedynie rezerwacją. W celu otrzymania sprzętu, sprzedawca domagał się dodatkowych 250zl. Twierdził że kwota jaka widniała na stronie produktu to cena jego rezerwacji. Dopiero w regulaminie była informacja jak to naprawdę wygląda (swoją drogą regulamin co chwilę się zmienia)(czytaj więcej)
Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę PixlyHub. Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów. Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł. Całość środków przelałam na konto. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu. Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]osób. W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie. Regulamin również został zmodyfikowany. Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków. Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł. To jawne, dobrze zaplanowane [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków. (czytaj więcej)
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]- nie wysłanie zamówienia oraz brak odpowiedzi na wysyłane maile. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę PixlyHub i wiem, że nie jestem jedyna osobą, która została w ten sposób potraktowana. Zamówiłam przez stronę internetową produkt jakim był projektor. Całość środków przelałam na podane po złożeniu zamówienia konto. Następnie otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Minął tydzień a ja do tej pory nie mam informacji o wysłaniu zamówionego przeze mnie projektora. Napisałam już trzy maile ale niestety na żaden z nich nie otrzymałam odpowiedzi. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/) jak i samą nazwę strony na (https://www.pixlyplace.pl/). Strona została zmodyfikowana prawdopodobnie po zgłoszeniach innych osób, które także zostały [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Piszę z żądaniem o odpisanie na wysłane przeze mnie maile i rozwiązanie tej sytuacji, bo w innym wypadku będę zmuszona przekazać tę sprawę dalej. (czytaj więcej)
Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez firmę PixlyHub. Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów. Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł. Całość środków przelałam na konto. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki. Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu. Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada. Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] osób. W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie. Regulamin również został zmodyfikowany. Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków. Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł. To jawne, dobrze zaplanowane [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] . Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków. (czytaj więcej)
Witam. Szkoda że informacji o przedsprzedaży nie ma nigdzie czytelnie podanej. Z uwagi na to iż nie miałam pojęcia że towar nie zostanie wysłany, oraz nie było nigdzie wcześniej informacji o konieczności uiszczenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów, nalegam o zwrot pieniędzy które przelałam na konto Pana [dane usunięte przez moderatora] dnia 23.03.2024.(czytaj więcej)
Witam… Zakupiłam 2 tygodnie temu projektor ze strony. Po 2 tygodniach dalej przesyłka jest w realizacji, a właściciel nie odpowiada na jakiekolwiek e-maile… jestem już bezsilna, nie wiem co zrobić. Oczekuję zwrotu pieniędzy albo wysłania przesyłki.(czytaj więcej)