- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

CATALINA

Pomimo kilku maili, poprawnie dokonanego zwrotu pieniadze nie wróciły na konto. Kwota ponad 2000zł. Widzę że nie tylko ja zostałam oszukana. Po mojej wiadomości że zgłoszę sprawę na policję - konto na FB zostało usunięte. (czytaj więcej)
30 09.25 zwrot towaru do Catalina rozpatrzony pozytywnie ,a pieniędzy nie oddają drugi miesiąc. W mailu odpisują wkółko to samo ,ze zwrot będzie za kilka dni . Telefonu nie odbierają. Złodzieje i oszuści.(czytaj więcej)
Od 8 października czekam na zwrot pieniędzy. Zwrot dostał dostarczony poprawnie, bez reklamacji ze strony sprzedającego. Na początku zupełny brak kontaktu z firmą, później obietnice zwrotu środków bez pokrycia. Brak możliwości kontaktu telefonicznego.(czytaj więcej)
Numer zwrotu: R/Mod/2025/10/02/57505 Już od ponad miesiąca odwlekają zwrot pieniędzy za odesłane produkty. Mam całą konwersacje mailową gdzie zapewniają, że pieniądze już są wysłane, oczywiście nic takiego nie ma miejsca. Stosują różne wymówki np. bałagan w firmie, zła sytuacja finansowa firmy, brak osoby która robi przelewy, proponują kartę podarunkową zamiast pieniędzy. Chodzi o zwrot na około 650 zł. (czytaj więcej)
29 września został dostarczony do Państwa firmy mój zwrot obejmujący dwie sukienki. Do chwili obecnej, mimo wielokrotnych zapewnień, nie otrzymałam należnego zwrotu środków. Otrzymywałam od Państwa różne informacje – m.in. że zwrot jest w trakcie przetwarzania, że środki zostaną zwrócone w ciągu dwóch dni, bądź że obecnie brak środków na Państwa koncie. Takie tłumaczenia trwają już zbyt długo i są nieakceptowalne.(czytaj więcej)
Zwrócone zamówienie dotarło do sprzedawcy 26.09.2025, do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie 564,80 zł. Wysyłam do nich maile z pytaniem kiedy otrzymam pieniądze. Cały czas jestem zapewniana, że w ciągu kilku dni zwrot będzie wykonany, ale tak się nie dzieje. Firma tłumaczy się "nietypową sytuacją rynkową" proponując mi zamiast przelewu bon do realizacji w ich sklepie. (czytaj więcej)
Zakupiĺam trzy sukienki ,jedną zostawiłam ,dwie odesłałam.13 października otrzymałam meila, że zwrot(nr.zw. R/Mod/2025/09/25/57217)został zaakceptowany,do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Otrzymuję meile ,że w ciągu dwóch dni wyślą pieniądze, a następnie ,że ze względu trudną sytuację na rynku ,wyślą na początku tygodnia i tak w kółko,bezskutecznie. (czytaj więcej)
Od 14.09 trwa moja walka z firmą Catalina o zwrot za zwróconą sukienkę. Za sukienkę wraz z przesyłką zapłaciłam 177 zł. Już ponad 40 dni jednem zwodzoną przez firmę i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu!(czytaj więcej)
Zwróciłam część zamówienia. Przesyłka zwrotna była odebrana przez firmę 24 lipca i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a mamy już październik. Od połowy sierpnia upominam się mailowo o zwrot, ale cierpliwie czekałam. Pod koniec września wysłałam firmie przedsądowe wezwanie do zapłaty, lecz firma je zignorowała tłumacząc się "nietypową sytuacją rynkową" proponując mi zamiast przelewu bon do realizacji w ich sklepie, lecz po tej sytuacji nie jestem zainteresowana zakupami w tej firmie. Żadne z zapewnień firmy nie znalazły odbicia w rzeczywistości, terminy, które sami wyznaczali na zwrot nie zostały dotrzymane. Próba kontaktu telefonicznego - telefon ciągle wyłączony. Po przeczytaniu innych spraw z Państwa strony widzę, że nie tylko ja zostałam potraktowana w taki sposób. Cytując z innego zgłoszenia, ponieważ moja sytuacja wygląda identycznie: "ciągłe zwodzenie bezsensownymi pytaniami mającymi na celu wydłużenie rozwiązania sprawy, unikanie odpowiedzi na prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu. Najpierw dostaję informację, że zwrot zostanie zrealizowany w przeciągu dwóch dni, a po upływie tego czasu na moją prośbę o wysłanie potwierdzenia dostaję pytanie: ile było sukienek do zwrotu?" Staram się być wyrozumiała, ale moja cierpliwość się już skończyła. Oczekuję od firmy zwrotu za zwrócone towary tj. 597 zł wraz z odsetkami ustawowymi.(czytaj więcej)
Dzień dobry. Zakupiłam sukienkę w sklepie internetowym Catalina spółka z oo. w czerwcu 2025 . Sukienka kosztowała 159 zł i koszty wysyłki za pobraniem 26 zł. Razem zapłaciłam kurierowi 185 zł. Następnie odesłałam sukienke na swój koszt. Po wielokrotnych upomnieniach mailowym otrzymałam zwrot pieniędzy w dniu 18 lipca w kwocie 159 zł za samą sukienkę. Nie oddali mi kosztów wysyłki w kwocie 26 zł. W mailu napisali że otrzymam w czasie późniejszym ale do tej pory to się nie wydarzyło(czytaj więcej)