- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
CATALINA
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Złożyłam zamówienie w dniu 6.09. Ze względu na zły rozmiar odesłałam sukienkę. W dniu 13.09 zwrot został zarejestrowany 13.09 pod numerem R/Mod/2024/09/13/44620 a przesyłka ze zwracanym towarem dotarła 17.09. Nic się od tego czasu nie zadziało. Po mojej interwencji mailowej w dniu 21.10 otrzymałam email z informacją, że zwrot został zatwierdzony do wypłaty jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Klikukrotnie otrzymałam informację, że przelew zostanie zrealizowany w ciągu 2 dni. Wysłałam 10.11 pismo z wezwaniem do zapłaty, w odpowiedzi otrzymałam propozycję wymiany na bon. Pomimo wysłania wiadomości, że nie chcę bonu tylko zwrotu pieniędzy nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, pieniędzy również nie. Telefon podany na stronie nie istnieje. (czytaj więcej)
W dniu 02.09.2024 r. złożyłam zamówienie w firmie Catalina na zakup 2 szt. sukienek w różnych kolorach , otrzymałam fakturę nr 1/09/2024. Przesyłkę odebrałam 6.09.2024 r. w dniu 18.09.2024 r. zwróciłam do firmy jedną z sukienek i firma zarejestrowała i przyjęła mój zwrot i nadała nr R/MOD/2024/09/18/44769 i od tego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy , a mamy dzisiaj 20.11.2024 r. Po wysyłanych wiadomościach email otrzymałam w dniu 5.11 informację , że w ciągu 2 dni otrzymam zwrot pieniędzy, jednak do dzisiaj ich nie otrzymałam . Wysłałam kolejną wiadomość emailem do firmy z prośbą o zwrot pieniędzy .Oczekuję pilnego zwrotu kwoty 249 zł .(czytaj więcej)
Problem ze zwrotem środków za odesłane zamówienie, brak odpowiedzi na maile, podany nr telefonu nie odpowiada, nie ma żadnej możliwości skontaktowania się z obsługą w celu wyjaśnienia sprawy. (czytaj więcej)
Dnia 27/10/2024 zglosiłam zwrot do firmy Catalina ModaCatalina. Zwrot został zarejestrowany pod numerem R/Mod/2024/10/27/45985. Dnia 29/10/2024 zwrot został odebrany przez firmę Catalina. Do dziś, tj.18/11/2024 nie dostałam zwrotu środków. Firma Catalina w regulaminie mówi o 14 dniach jako terminie zwrotu środków. Mija 21 od kiedy dostali zwrot. Firma unika kontaktu. Próbowałam kontaktować się poprzez maila, formularz kontaktowy, telefonicznie, smsowo, pisząc komentarze na FB. Zostałam zablokowana na FB i telefonicznie. Wysłano do mnie dwa maile z takim samym pytaniem o numer zamówienia lub zwrotu, na które oczywiście odpowiedziałam. I dalej nic... Kwota na jaką zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]to 795zł. Od firmy Catalina oczekuję zwrotu całości kwoty tj. 795 zł.(czytaj więcej)
Dzień dobry! Minęło już ponad 14 dni roboczych od otrzymania przez firmę Catalina mojego zwrotu a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałam odpowiedzi na maila, podany nr na stronie chyba nie istnieje bo nie ma możliwości dodzwonienia się. (czytaj więcej)
3.10.2024 zakupiłam 2 sukienki za kwotę 378zł(+koszt przesyłki), dokonałam zwrotu 9.10, następnego dnia sukienki zostały dostarczone firmie Catalina. Po 2 tygodniah nadal nie było zwrotu pieniędzy, pomimo pozytywnego rozpatrzenia sprawy i zapewnienia, że środki będą na moim koncie za kilka dni, dzis jest 18.11(!). Oczywiście telefon wyłączony, z firmą nie można się skontaktować. Prosze o natychmiastowy zwrot moich środków.(czytaj więcej)
Firma po otrzymaniu sukienki nie zwróciła pieniędzy. Za każdym razem piszą maila,że zwrócą jutro , w poniedziałek albo na początku tygodnia. Niestety tylko [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Sukienka została dostarczona 2 października 2024 r, zapakowana w pudełku z paragonem i formularzem zwrotu . Niestety do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Na maila odpisują z obietnicami,że jutro przeleją albo na początku tygodnia. (czytaj więcej)
W sierpniu dokonałam dwóch zakupów w firmie Catalina. Niestety jeden musiałam zwrócić. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy. Mimo kilku informacji że zwrot został zatwierdzony a 29.10 otrzymałam informację, że przelew zostanie wykonany w ciągu dwóch dni. Nadal do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków.(czytaj więcej)
Zwróciłam sukienkę do sklepu. Paczka dostarczona do sklepu 14 października. Od tamtej pory sklep wymienił kilka maili,twierdząc że zwrot nie został zarejestrowany na ich stronie. Numer telefonu który mają podany zwyczajnie nie istnieje. Chciałabym aby zwrócili mi pieniądze na konto. (czytaj więcej)