- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

CATALINA

Zwróciłam część zamówienia. Przesyłka zwrotna była odebrana przez firmę 24 lipca i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a mamy już październik. Od połowy sierpnia upominam się mailowo o zwrot, ale cierpliwie czekałam. Pod koniec września wysłałam firmie przedsądowe wezwanie do zapłaty, lecz firma je zignorowała tłumacząc się "nietypową sytuacją rynkową" proponując mi zamiast przelewu bon do realizacji w ich sklepie, lecz po tej sytuacji nie jestem zainteresowana zakupami w tej firmie. Żadne z zapewnień firmy nie znalazły odbicia w rzeczywistości, terminy, które sami wyznaczali na zwrot nie zostały dotrzymane. Próba kontaktu telefonicznego - telefon ciągle wyłączony. Po przeczytaniu innych spraw z Państwa strony widzę, że nie tylko ja zostałam potraktowana w taki sposób. Cytując z innego zgłoszenia, ponieważ moja sytuacja wygląda identycznie: "ciągłe zwodzenie bezsensownymi pytaniami mającymi na celu wydłużenie rozwiązania sprawy, unikanie odpowiedzi na prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu. Najpierw dostaję informację, że zwrot zostanie zrealizowany w przeciągu dwóch dni, a po upływie tego czasu na moją prośbę o wysłanie potwierdzenia dostaję pytanie: ile było sukienek do zwrotu?" Staram się być wyrozumiała, ale moja cierpliwość się już skończyła. Oczekuję od firmy zwrotu za zwrócone towary tj. 597 zł wraz z odsetkami ustawowymi.(czytaj więcej)
Dzień dobry. Zakupiłam sukienkę w sklepie internetowym Catalina spółka z oo. w czerwcu 2025 . Sukienka kosztowała 159 zł i koszty wysyłki za pobraniem 26 zł. Razem zapłaciłam kurierowi 185 zł. Następnie odesłałam sukienke na swój koszt. Po wielokrotnych upomnieniach mailowym otrzymałam zwrot pieniędzy w dniu 18 lipca w kwocie 159 zł za samą sukienkę. Nie oddali mi kosztów wysyłki w kwocie 26 zł. W mailu napisali że otrzymam w czasie późniejszym ale do tej pory to się nie wydarzyło(czytaj więcej)
Witam kupiłam sukienke 28 lipiec. Niestety sukienka nie spełniła moich oczekiwań 1 sierpnia odeslalam zwrot.do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniążków. Pisma codziennie mailowe zbywanie mnie. Minęlo już ponad miesiąc a MAJĄ 14 DNI. NA zwrot. Zwrot podatku nr. R/MOD/2025/08/01/55381. Powinien być zwrot z odsetkami od firmy. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Kupiłam dwie sukienki ze sklepu Catalina, odesłałam je zgodnie z instrukcją. W dniu 12.08.2025 otrzymałam maila: "Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2025/07/18/54977 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni." Oczywiście zwrotu nie dostałam. Telefon do firmy jest wyłączony. Napisałam więc po raz kolejny. Dnia 26.08.2025 otrzymałam odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość w sprawie zwrotu, dzisiaj lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość." I tak do dnia dzisiejszego. Zwrotu nie ma.(czytaj więcej)
Zamówiłem sukienkę którą odebrałem 03.06.2025r. Wysłałem zwrot który został odebrany 11.06.2025r. Gdy po 14 dniach nie otrzymałem zwrotu pieniędzy wysłałem wiadomość 02.07.25r. na którą odpowiedzieli mi że do 2 dni rozpatrzą moja reklamację. Dnia 09.07.25r. napisałem kolejna wiadomość na którą odpowiedzieli mi tak samo jak na pierwszą że do 2 dni rozpatrzą reklamację. Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Wykonane łącznie 3 zamówienia W LUTYM z koniecznością zwrotu 4 sukienek. Brak zwrotu gotówki w wysokości 768,60 zł, ciągłe zwodzenie bezsensownymi pytaniami mającymi na celu wydłużenie rozwiązania sprawy, unikanie odpowiedzi na prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu. Najpierw dostaję informację, że zwrot zostanie zrealizowany w przeciągu dwóch dni, a po upływie tego czasu na moją prośbę o wysłanie potwierdzenia dostaję pytanie: ile było sukienek do zwrotu??? Wobec tego, na jakiej podstawie dwa dni temu wykonali państwo zwrot? ŻĄDAM, bo już w tej chwili nie proszę, zwrotu gotówki.(czytaj więcej)
14 lutego 2025r. zwrot został zaakceptowany, co firma potwierdziła w mailu do mnie. Zwrot wpłaty miał być dokonany w ciągu kilku dni. Wobec niespełnienia powyższego, napisałam do firmy o wyjaśnienie. W odpowiedzi otrzymałam(19 marca 2025): "Najpóźniej jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany". Po czym taką samą wiadomość otrzymałam jeszcze 27 marca 2025, po kolejnej moje wiadomości do firmy. Dziś jest 4 kwietnia 2025 i cisza. telefon firmy niedostępny. Mam wrażenie że wymieniałam korespondencję z AI. Oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)
Dnia Dniu 03.03.2025 odebrali przesyłkę z zamówienia nr 138415. Do dnia dzisiejszego nie zarejestrowałam zwrotu środków ani żadnej innej informacji. Po napisaniu maila dnia 24.03.2025r. z prośbą o sprawdzenie otrzymałam zwrotną informację, że w ciągu dwóch dni zwrot pieniędzy na konto zostanie zrealizowany i że aktualnie jest w trakcie przetwarzania. Termin na zwrot środków minął 17.04. (czytaj więcej)
Zwróciłam dwie sukienki do sklepu Modna Catalina, wysłałam paczkomatem, towar kupiłam niestety bez rejestracji i zwróciłam z paragonem, ale zrobiłam zdjęcie . Inpost potwierdził odbiór paczki, w środku był formularz zwrotu pobrany ze strony Cataliny z danymi adresowymi . Nie chaą zwrócić pieniędzy . Chcą numer zwrotu a ja wszystko im wysłałam w paczce. . Pisałam kilka wiadomości, na, które odpowiada mi automatyczna wiadomość prośba o kontakt telefoniczny ignorują (czytaj więcej)
Nie polecam tego sklepu! Odesłałam sukienkę zgodnie z procedurą zwrotu i od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Sklep ignoruje moje wiadomości i nie odpowiada na próby kontaktu. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne. Zdecydowanie odradzam zakupu tutaj!(czytaj więcej)