- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
W dniu 16.06.2024 r. złożyłam zamówienie na wybrane produkty w sklepie internetowym pod adresem quiosque.pl, za zamówienie od razu zapłaciłam poprzez przelew bankowy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam opłaconego towaru ani zwrotu gotówki. Wzywam Państwa do zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zamówiłam ubrania w sklepie internetowym Quiosque w czerwcu, które odesłałam. Zamówienie nie doszło do mnie kompletne pomimo tego, że zapłaciłam za całość. Po upływie 14 dni od zwrotu zamówienia nie dostałam zwrotu pieniędzy. Konktakt z firmą jest niemożliwy, nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów. Kwota jest duża - 1729,87. Co mam dalej zrobić, żeby otrzymać zwrot pieniędzy?(czytaj więcej)
Dnia 11.06.2024 r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym Quiosque. Do dnia dzisiejszego czyli 14.07.2024r. nie otrzymałam zamówienia ( status :kompletujemy zamówienie ) ani zwrotu pieniędzy ( jeżeli nie mogą zrealizować czy też nie ma już asortymentu ). Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Nie odpowiadają na żadne maile, telefon podany na stronie do kontaktu 691780280 , nie odpowiada. Od razu po połączeniu jest poczta. Strona internetowa sklepu cały czas działa i dokonują sprzedaży towaru, a w internecie pojawia się coraz to więcej negatywnych komentarzy odnośnie firmy tj. brak realizacji zamówień, brak zwrotu środków, brak kontaktu z firmą. Jak monitować o zwrot pieniędzy, czy odzyskanie zamówionego towaru jak z firmą nie ma żadnego kontaktu. Mają klienta za nic a bezczelnie nadal sprzedają towar poprzez stronę internetową. Nie polecam zakupu w tym sklepie. Po opisach w internecie, sklep ma problemy. Aby nie być oszukanym i nie stracić własnych pieniędzy to najlepiej nie kupować u nich.(czytaj więcej)
Nie otrzymałam zwrotu należności za zwrot zamówienia. Zwrot został dostarczony do "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA 18.06.2024. Zgodnie z regulaminem czas na zwrot należności to do 14 dni. Ten termin upłynął 02.07.2024. (czytaj więcej)
Dzień dobry, w dniu 02.06.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque.pl które opłaciłam płatnością PayU w kwocie 89,99 + koszt dostawy 16,99 - łącznie 92,99 zł (zielony długi sweter z dekoltem) Po złożeniu zamówienia na maila otrzymałam wiadomość, że o momencie wysyłki zostanę poinformowana wiadomością mailową. Pomimo ponad miesięcznego czasu oczekiwania na zamówienie do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Próbowałam telefonicznie skontaktować się ze sklepem ale pomimo licznych prób nikt telefonu nie odbiera, tak samo na mojego maila z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie tez nikt nie odpowiada. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych pieniędzy.(czytaj więcej)
Dnia 17.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque które opłaciłam płatnością PayU - odzież damska Na kwotę 1313,00 zł. Na stronie internetowej widoczny był termin dostawy - 7 dni .26.04.2024 utworzyłam zgłoszenie do Quiosque BOK Odpowiedź 28.04.2024 -jest w trakcie realizacji i przepraszają za opóźnienie.17.05.2024- brak zamówienia - napisałam do sklep@quiosque.pl i do Quiosque BOK oraz marketing @quiosque.pl informację o anulacji zamówienia .Odpowiedź tylko z ostatniego adresu 22.05.2024 że przekazano do magazynu informację o anulacji zamówienia i żądaniem zwrotu środków na konto. Podjęłam wielokrotnie próby kontaktu telefonicznego widocznego na stronie internetowej -numer zajęty , nikt się nie zgłasza albo skrzynka zapełniona .25.05.2024 Quiosque BOK napisał że zamówienie zostanie wkrótce anulowane a środki zwrócone ,ale mają dużo zamówień i mam czekać .15.06.2024 mail do Quiosque BOK;[dane usunięte przez moderatora];sklep@quiosque.pl -brak środków na koncie - odpowiedż ;mam czekać 29.05 2024 ponowiłam żądanie zwrotu środków wysyłając maila do ; Quiosque BOK;sklep@quiosque.pl-otrzymałam informację ,że mam czekać .Kolejnego maila wysłałam 02.07.2024 do zamowienia-bok@quiosqe.pl bo pojawiła się na stronie informacja że teraz tam mam pisać -bez odpowiedzi do dzisiaj 07.07.2024. na stronie internetowej sklepu jest informacja pkt 10 regulaminu sklepu ,że środki zwracane są nie później niż po 14 dniach ! Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych środków . (czytaj więcej)
Zamówienie opłacone i zaksięgowane 29.06.2024 r. nie zostało do dziś wyslane mimo wynikającego z Regulaminu sklepu terminu 5 dni roboczych na jego realizacje. Sklep ma bardzo zle opinie - nie realizuje zamówień przez wiele tygodni i zwleka z uznawaniem zwrotów oraz zwrotem środków. Mimo kontaktów mailowych, w których zapewniano mnie o wysyłce zamówienia w dniu kontaktu, nie doszło do tego. Zależy mi na natychmiastowej realizacji zamówienia, a jeśli to nie jest możliwe - na natychmiastowym zwrocie środków.(czytaj więcej)
Dzień dobry, Dnia 1.06.2024 zamówiłam w sklepie Quiosque sukienkę,ale do tej pory jej nie wysłano,nie zlecono też zwrotu pieniędzy. Sklep nie odbiera żadnych telefonów ani nie odpowiada na wiadomości e- mailowe.Proszę natychmiast o zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)
Poprzez prowadzony przez Państwa sklep internetowy w dniu 15.06.2024 r. złożyłam zamówienie, które od razu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru za który zapłaciłam. Nie chcę już czekać na realizację zamówienia. Oczekuję zwrotu gotówki.(czytaj więcej)
W dniu 09.06.2024 r. złożyłam zamówienie na towar oferowany przez Państwa sklep internetowy. Zamówienie w tym samym dniu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, za który zapłaciłam. Chcę zwrotu gotówki.(czytaj więcej)