2024-04-26 godz: 14:12
Od
avatar-urlT.Ł.
Publiczna
Otwarta

Towar niezgodny z zamówieniem - brak formularza zw

Kent Devoir - Płaszcz Prestige × 1 Niebieski / XL. Zakupiłem taki oto płaszcz przez internet w Butiku modowym Anna Kraków 23.03.2024r. za 349zł. przelewem - i o dziwo 05.04. otrzymałem płaszcz z Hongkongu, a miał być szyty ręcznie - z Polski bardzo dobry gatunkowo, a jest to... Nie mogłem sprawdzić towaru od razu u kuriera, bo byłem nieobecny. Próbowałem się skontaktować meilowo - otrzymałem odpowiedź, że towaru nie mogę zwrócić - nie podano mi adresu zwrotu, w przesyłce nie było formularza zwrotu towaru; Mogę liczyć na 20% zwrotu zapłaconej kwoty. Proszę zatem o pomoc. Sugestię co mogę, co mam zrobić. Pozdrawiam. [dane usunięte przez moderatora]


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]