2024-04-26 godz: 08:34
Od
avatar-urlI.Ł.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy

Zakupiłam ubrania w sklepie internetowym QUIOSQUE.PL prowadzonym przez "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA, NIP 554-023-34-43. 30 marca 2024 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. zapłaciłam za dwie sukienki i dwie bluzki oraz kurtkę Towar otrzymałam w całości w dniu 4.04.2024 r. Natomiast 5.04.2024 roku zwróciłam dwie bluzki oraz sukienkę poprzez InPost. Dostałam potwierdzenie z InPost że paczka została dostarczona do QUIOSQUE.PL i odebrana w dniu 08.04.2024 r. . Należny zwrot pieniędzy powinnam dostać 22.04.2024 r. W dniu 23.04.2024 r. napisała email do tej firmy "Do dnia dzisiejszego tj. 23.04.2024 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zgodnie z Państwa polityką zakupów już 14 dni minęło. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone rzeczy." Otrzymałam w tym dniu informację, że "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, że Pani zwrot został zaakceptowany i zlecony do naszego zespołu księgowości w dniu 18.04.2024. Środki wkrótce zostaną zwrócone. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas realizacji zwrotu. Pozdrawiamy, Zespół QUIOSQUE" W dniu 25.04.2024 r napisałam ponownie aby zwrócono mi pieniądze - "Dzień dobry, Proszę o zwrot pieniędzy z zwrócony towar. Skoro Państwo zleciliście w dziale księgowości zwrot do mnie pieniędzy to dlaczego ten zwrot nie został dokonany. Jest już tydzień po. Jeżeli nie otrzymam pieniędzy sprawę skieruje do rzecznika konsumenta. Nie zgadzam się na obracanie moimi pieniędzmi. Jestem gotowa sprawę skierować do prokuratury. Jest to przetrzymywanie cudzych pieniędzy i obracanie nimi." Otrzymałam odpowiedź - "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, że środki pojawią się u Pani na koncie w ciągu najbliższych dni. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Zapewniamy, że środki wrócą na konto. Przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za wyrozumiałość. Z wyrazami szacunku Zespół QUIOSQUE ". Niestety pieniędzy nie otrzymałam, a przeraziły mnie komentarze innych użytkowników w Internecie, którzy w ogóle nie otrzymali zwrotu pieniędzy. Należne mi pieniądze to kwota 539,97 zł.


Wiadomości [1]

2024-05-02 godz: 12:32
Od
I.Ł.

Po zgłoszeniu sprawy na konsumersi.pl i wysłaniu listu 26.04.2024 r, do firmy "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA, NIP 554-023-34-43 prowadzącej sklep internetowy QUIOSQUE.PL otrzymałam zwrot pieniędzy w dniu 29.04.2024. Dziękuję za interwencję. Pozdrawiam :)


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]