2024-04-26 godz: 16:06
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Otwarta

niewłaściwy towar

Zamówiłam torebkę "elegancka skórzana torebka Veda" za 179,00 zł, po kilku minutach dostałam e-maila, że jeżeli zamówię drugą, to będzie tańsza o 30% tańsza tj. 125,30. |Namówiłam kuzynkę, że zamówię drugą, to wyjdzie nam po 152,15 zł. Zamówiłam drugą po obniżonej cenie. Kiedy dostałam torebki nie wierzyłam własnym oczom - żadna to skóra-wygląda jak cerata, nawet obszycia są beznadziejne. Nijak nie ma się do zdjęć torebki zamieszczonych na stronie Anna Krakow. Napisała e-maila z prośbą o przesłanie formularza zwrotnego, bo torebki nie spełniają moich oczekiwań i są niezgodne z ofertą przedstawioną na ich stronie. Dostałam odpowiedź, że niestety towar nie podlega zwrotowi, ponieważ był przeceniony. W ramach rekompensaty zaproponowali mi 30 % zniżki na następne zakupy. Nie chcę już nic u nich kupować. Odpisałam, że nie jestem zainteresowana żadnym zakupem i zaproponowałam, żeby zwrócili za jedną torebkę i poprosiłam ponownie o formularz zwrotny. Na drugi dzień dostałam e-maila, że rozumieją i wyjątkowo zaoferują 50 % zniżki na następne zamówienie. Nie chcę już nic zamawiać w tej firmie. Chcę po prostu zwrotu pieniędzy, ponieważ czuję się oszukana, zostałam wprowadzona w błąd- na zdjęciach jest całkiem inna torebka (być może ze skóry) ale te które zostały przysłane, to po prostu porażka-grubsza cerata. Chciałabym prosić o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za obie torebki. W załączeniu zdjęcia torebek, które miały być skórzane.


Wiadomości [1]

2024-04-26 godz: 20:55
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]