Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-01 godz: 11:38Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie towaru 28.01.2025 roku dokonałam zakupu kompletu dresowego na stronie stoneskirts. Za który zapłaciłam przelewem: 295,49 zł wraz z przesyłką. 29.01.2025 roku otrzymałam maila z fakturą za zamówienie, oraz informację o wysyłce towaru. Towar otrzymałam, przymierzyłam tylko bluzę, rozmiar Xs/S a śmiało wypadał XL, w związku z czym zwróciłam towar za pośrednictwem kurier, na własny koszt. Dnia 03.02.2025 roku otrzymałam maila z informacją, że mój zwrot został przyjęty oraz przewidywany zwrot kosztów wynosi 279,50 zł ( mimo iż przy zwrocie całego zamówienia należy się zwrot również kosztów wysyłki 15,99 postanowiłam że nie będę tego dociekać). Do dnia 24.02.2025 roku mimo upłynięcia 14 dni na zwrot pieniędzy zgodnie z prawem pieniędzy nie miałam na koncie w związku z czym napisałam maila. W mailu otrzymałam przeprosiny oraz wyjaśnienia że mają dużą ilość zwrotów przez co przetwarzanie jest wydłużone i proszą o cierpliwość. Niestety wywiązywanie się z praw należy do ich obowiązku więc postanowiłam wystosować kolejnego maila z informacją że jest to niezgodne z prawem oraz że czekam na zwrot pieniędzy 3 dni robocze, na co w odpowiedzi otrzymałam: „ Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany najpóźniej do końca tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Państwa cierpliwość oraz wyrozumiałość. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts” Koniec tygodnia za Nami a pieniędzy w dalszym ciągu nie ma. Wystosowałam kolejne pismo oraz informację że w przypadku braku zwrotu podejmę inne kroki prawne do odzyskania swoich pieniędzy. Natrafiłam na grupę z bardzo złymi opiniami na temat przetwarzania zwrotów przez ten sklep internetowy w związku z czym nie czekając postanowiłam poszukać pomocy tutaj. Oczekuję od firmy zwrotu MOICH pieniędzy to wszystko. A i przestrzeganiem innych ludzi przed tą firmą zajmę się we własnym zakresie. Firma a także ich pracownicy są zwykłymi[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
2025-02-28 godz: 16:33Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócona sukienkę Sukienka została zwrócona przez pocztę polską i została odebrana przez firmę 13.02.2025 roku. 27.02.2025 upłynął termin zwrotu pieniędzy wynoszący 2 tygodnie, a pieniędzy brak. Proszę o jak najszybsze zwrócenie pieniędzy.
2025-02-28 godz: 15:56Publiczna
Zamknięta
Brak towaru, brak zwrotu środkówBluza zamówiona w sklepie Szafa Medyka w dniu 18.12.2024 na kwotę 126,93. Opłacona blikiem. Nadal brak towaru i zwrotu środków. Od 7 lutego w aplikacji do kontaktu ze sprzedawcą status "gotowe do wysyłki". Sprawa zgłoszona na policję. Żądam zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie.
2025-02-28 godz: 11:26Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu za zwrócony towarZwróciłam do firmy Sinsay w paczce 2 sztuki spodni - oddali za jedną sztukę (tańszą) płatność. Druga jest jak by nie istniała. Zwrot zmienili status na odrzucony - bez żadnej informacji nie mogę się doprosić o jakkolwiek sprawdzenie i zwrot za oddany towar.
2025-02-28 godz: 10:49Publiczna
Zamknięta
Mleko mm kupione na erliZamówiłam dwa zestawy mleka w promocji z 400 parę złotych na 37 za zestaw Zestaw miał zawierać 5x 550 g mleka mm i 750 g .Więc za taką cenę zamówiłam dwa takie zestawy .Sprzedawca wysłał mi dwa mleka po 550g.I tłumaczy się że źle wpisał dane ale to już nie mój problem zapłaciłam za opisany produkt .Teraz już zmienił ofertę ale mam screeny to co ja miałam w opisie .Chce odzyskać swoje mleka.
2025-02-28 godz: 08:35Publiczna
Zamknięta
Brak realizacjiz zamówienia/brak kontaktuW dniu 24.11.2024 zamówiłem od firmy 6 par spodni o wartości 4244,00 zł. Zamówiłem różne rozmiary aby przymierzyć i wybrać odpowiednie. Zgodnie z Regulaminem sklepu, dostawa miała nastąpić po 14 dniach. W dniu 13.12.2024 dostałem inne spodnie w celu przymiarki i wyboru odpowiedniego rozmiaru. Spodnie odesłałem wraz z formularzem zwrotu, doprecyzując, że z 6 zamówionych par proszę o dostarczenie 2, a w sprawie pozostałych proszę o zwrot środków. Od tego momentu kontakt się urwał i pomimo wielu prób kontaktu (mail, formularz kontaktowy, telefon) brak jakiejkolwiek informacji. W dniu 12.02.2025 wysłałem do firmy listem poleconym wezwanie do realizacji umowy, dając ostateczny termin 27.02.2025. To pismo również wysłałem drogą mailową. Dzisiaj dostałem informację od Poczty Polskiej, że pomimo podwójnego awizowania pismo nie została odebrane i wraca do mnie. Planuję teraz wysłać rezygnację z zamówienia dając 14 dni na zwrot środków. Oczekuję od firmy zwrotu wszystkich środków. Załączam oba pisma - wezwanie do realizacji zamówienia oraz formularz zwrotu.
2025-02-28 godz: 07:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków Nie otrzymałam zwrotu środków za zwrot sukienki, który dotarł do firmy 17 października. Po kilkukrotnym kontakcie mailowym dostałam odpowiedź (14.12.2024), że przelew środków został zlecony. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu. Oczekuję zwrotu środków wraz z należnymi odsetkami.
2025-02-28 godz: 07:51Publiczna
Zamknięta
Wymiana uszkodzonego towaru lub zwrot pieniędzy Zakupiłem w firmie oprzez platformę Erli kompresor. Przyszedł z uszkodzonym manometrem. Zgłosiłem zaraz sprawę, sprzedawca polecił wykonać z firmą kurierską protokół uszkodzenia i odesłać towar z tym protokołem. Po tygodniu weryfikowania otrzymałem informację że reklamacja nie uwzględniona ze względu na złe użytkowanie lub niewłaściwy transport przez kuriera i znowu informacja ze mam spisać protokół szkody lub na własny koszt odebrać kompresor z firmy. Pomimo wysłania kolejnych mail ze zdjęciem paczki oaz protokołu szkody spisanymi inpost firmą nadal upiera się przy swoim. Ja od 20 lutego jestem bez kompresora, a firmą pomimo wszystkich argumentów nie chce uznać roszczenia. Całą korespondencję mam zachowaną. W załączniku spisanymi protokół wraz ze zdjęciami.
2025-02-28 godz: 07:04Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.W.
Zwrot pieniędzy16.12.2024 zamówiłam sukienkę z firmy Lasagil która okazała się być czymś innym niż pokazana na zdjęciu .Kompletna porażka.Odesłałam poinformowałam o zwrocie Pani odpisała że dobrze proszę odesłać.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy .Pani nie odbiera wezwań do zapłaty telefonów ani nie odczytuje wiadomości .Kompletna cisza z jej strony .Nie polecam!!!Chcę odzyskać pieniądze .
2025-02-27 godz: 17:14Publiczna
Zamknięta
Zwrot dodatkowych kosztów (opłata celna)Dokonałem zakupu produktu na polskiej stronie internetowej, gdzie nie zostałem wprost poinformowany o możliwości naliczenia dodatkowych opłat celnych. Sklep nie przekazał tej informacji w sposób przejrzysty na etapie składania zamówienia – nie pojawiła się żadna wyraźna wzmianka w koszyku ani na stronie produktu. Dopiero po fakcie okazało się, że informacja ta znajdowała się jedynie w regulaminie, co uważam za brak transparentności. Kupując na polskiej stronie, nie miałem podstaw, by przypuszczać, że produkt jest wysyłany spoza UE i że mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W związku z tym uważam, że sklep wprowadził mnie w błąd, nie informując mnie w sposób jednoznaczny o wszystkich kosztach związanych z zamówieniem. Dodatkowo sklep, pomimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie opłaty celnej w wysokości 34,50 zł, do tej pory nie dokonał zwrotu środków. Mam korespondencję, w której sklep zaakceptował zwrot kosztów, jednak mimo to nie otrzymałem należnej kwoty. Reklamacja złożona 13.12.24, akceptacja zwrotu kosztów 15.12.24 , 11.02.25 przypominałem się w kwestii przelewu. 12.02.25 kolejny raz pytanie ze strony sprzedającego na temat kwoty zwrotu, od tamtej pory brak kontaktu i brak zwrotu środków.