roczna subskrypcjaW kwietniu 2025 r. skorzystałam z oferty reklamowanej na Facebooku na platformie Domestika.org – kurs fotografii w cenie promocyjnej 3,99 zł. Po dokonaniu płatności PayPalem (na konto, z którego rzadko korzystam), okazało się, że uruchomiono darmowy okres próbny Domestika Plus, który po miesiącu został automatycznie przekształcony w subskrypcję roczną w wysokości 599 zł (157,59 USD).
Nie byłam w żaden sposób jasno poinformowana o tym, że uruchamiam subskrypcję. Informacja była drobnym drukiem, nie było żadnego checkboxa, ani widocznego potwierdzenia.
Nigdy nie zalogowałam się na konto Domestika ani nie skorzystałam z usługi. Zostałam obciążona mimo braku jakiejkolwiek aktywności.
Zgłosiłam sprawę do PayPal – odmówiono mi zwrotu, mimo że przesłałam dowody pokazujące nieuczciwą praktykę (ukrycie kosztu subskrypcji, brak zgody). Domestika również zignorowała moją reklamację.
Uważam to za celowe wprowadzanie klientów w błąd i próbę naciągania. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy i zatrzymaniu tego typu działań, które mogą dotyczyć wielu konsumentów w Polsce.
Żądanie zwrotu pieniędzyBrak zwrotu pieniędzy za zwrócony dres.
Dnia 5 marca 2025 roku otrzymałam od Państwa wiadomość potwierdzającą akceptację zwrotu oraz zobowiązanie do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni. Niestety, do chwili obecnej nie otrzymałam należnej kwoty. Pomimo wielokrotnych ponagleń i zapewnień, że zwrot zostanie dokonany do 11 kwietnia, a następnie do 18 kwietnia 2025 roku, środki nadal nie zostały przelane. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia i narusza moje prawa jako konsumenta. W związku z tym domagam się niezwłocznego uregulowania należności. Liczę na Państwa szybką reakcję i rozwiązanie tej sprawy bez dalszych opóźnień.
Brak zwrotu srodkow za zwrocone produktyBrak zwrotu środków (383 zl) za zwrot trzech produktów z zamówień nr 50186878026 oraz 50186997356 odesłanych 35 dni temu. Posiadam potwierdzenie doręczenia przesyłki zwrotnej, jednak do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków na moje konto.
Brak wysyłki produktu, brak zwrotu pieniędzy 10.03.25 na stronie bajkowe wnętrza kids zamówiłam lampę wiszącą. Po 20 dniach roboczych nie otrzymałam produktu ani żadnej informacji, że produkt jest niedostępny i dopierp kiedy skontaktowałam się ze sprzedawcą dostałam fakturę korygującą i zostałam zapewniona o zwrocie pieniędzy . 14 dni minęło , a pieniędzy nie otrzymałam. Napisałam do firmy mail z żądaniem zwrotu pieniędzy, na który nie otrzymałam dotychczas odpowiedzi.
Zwrot pieniędzyDzień dobry,
Nie dostałam zwrotu pieniędzy do dzisiaj to akurat sukienka dostaje tylko na maili takie wiadomości
Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą.
Dziękujemy i pozdrawiamy.
Co można dalej z tym zrobić ? ten zwrot był oddany 22.08.2024
z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Charlotte Fashion brak płatności02.02.2025 r zrobiłam zakupy na www.charlottefashion.pl : t shirt I bluzę. Zamówienie długo nie wychodziło więc napisałam email do sklepu z prośbą o informację co się dzieje. Sklep charlotte fashion odpisał, że jeden z artykułów został wyprzedany i czekają na dostawę. Okey, czekam dalej. Po kolejnych dwóch tygodniach zdenerwowałam się i napisałam, że bardzo proszę o anulowanie zamówienia. Sklep odpisał z propozycją wymiany artykułu na inny, dostępny. Podziękowałam upierając się przy anulowaniu całego zamówienia. Mijają dwie godziny. Email od sklepu : nie możemy anulować bluzy bo właśnie została wysłana. No dobra. Paczka przyszła, bluzę odsyłam bo i tak jest za duża. Po paru dniach dostaję email automatyczny że zwrot został zaakceptowany. Niestety, mimo wielu moich emaili do tej pory ( ponad 2 miesiace) nie otrzymałam zwrotu środków ani za odesłanie bluzę ani za anulowany t shirt. Mimo moich emaili z prośbami, później groźbami sklep nie reaguje. Bardzo proszę o ponaglenie charlotte fashion w mojej sprawie ( zwrot z odsetkami za zwłokę) a także ukaranie sklepu lub zawieszenie jego działalności. Oszukują ludzi nie oddając pieniędzy i sprzedając artykuły których nie posiadają
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 14 marca 2025 roku zamówiłam bluzkę. Zapłaciłam odrazu. Dostałam wiadomość mailową od butiku o potwierdzeniu zamówienia nr 16805 i przewidywalnym doręczeniu do 5 dni roboczych. W dniu 17 marca 2025 było moje zamówienie przyjęte do realizacji. Do dnia 27 marca 2025 nie było żadnej informacji ani przesyłki z bluzką. Tego dnia napisałam do nich na Facebooku odpisali że czekają na dostawę. 01.04 dostałam paczkę a 03.04 zrobiłam zwrot towaru z zgodnie z formularzem zwrotu i informacjami na stronie. 04.04. 2025 r. Odebrali mój zwrot. Do dnia 21.04 nie otrzymałam pieniędzy i pisałam maila oraz wiadomość SMS nic nie odpisują.
Brak zwrotu za niezrealizowane zamówienieDnia 24.02.2025 dokonałam zakupu 2 kompletów dresowych. Po zapoznaniu się z opiniami dotyczącymi firmy, postanowiłam nie odbierać przesyłki jednocześnie rezygnując z zamówienia. Pozostaje w korespondencji z firmą, jednak ciągle jestem zbywana i nadal nie otrzymałam zwrotu środków pieniężnych. Ustawowy termin na dokonanie przez firmę zwrotu przelewu dawno już upłynął. Pomimo moich próśb, nadal nie otrzymałam zwrotu przelewu.
Brak pieniędzy za zwrot towaru Dnia 20 marca 2025 roku zrobiłam zwrot 2 produktów, za które do dzisiejszego dnia nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na kwotę 147.60zl. dnia 24 marca przesyłka została odebrana przez firmę i od tego czasu brak jakiegokolwiek kontaktu
Zwrot produktu i pieniędzy Witam,
Problem polega na całkowitym braku kontaktu ze sprzedawcą. W polityce zwrotów zamieszczonej na stronie podano, że w celu dokonania zwrotu należy skontaktować się przez Instagram. Jednak po wysłaniu wiadomości pojawia się komunikat, że sprzedawca nie może jej odebrać.
Napisałem również na oba podane adresy e-mail oraz ponownie przez Instagram, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W związku z brakiem kontaktu, postanowiłem odesłać produkt za pośrednictwem paczkomatu InPost, zgodnie z instrukcjami zawartymi w polityce zwrotów. Niestety, paczka nie została odebrana przez sprzedawcę.
Nie wiem, co mogę zrobić w tej sytuacji, aby skutecznie zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Poniżej zamieszczam treść polityki zwrotów dostępnej na stronie sklepu:
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
Chcesz dokonać zwrotu?
• Nadaj paczkę do paczkomatu: LOD173M
• Dane kontaktowe: [dane usunięte przez moderatora]
• Do paczki dołącz kartkę z wyraźnie napisanym numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu.
(Jeżeli kartka nie zostanie dołączona, przesyłka zostanie odesłana do nadawcy)
• Po odebraniu paczki przez sklep, środki mają zostać zwrócone na konto, z którego dokonano płatności – w terminie do 14 dni
• W przypadku pytań kontakt wyłącznie przez Instagram
Uwaga: Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam,
[słowo usunięte przez moderatora]