- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Stone Skirts Anna Szczygielska
24.07 firma otrzymała paczkę ze zwróconym towarem, od tego czasu czyli do dnia 19.08 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie. Pomimo przypomnień i maili moja sprawa jest zbywana. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie jak i kosztów przesyłki. (czytaj więcej)
03.07.2025r. Do sklepu Stone skirts została dostarczona paczka ze zwrotem produktów w kwocie 1236,60zł. Zgodnie z regulaminem firmy zwrot środków pieniężnych powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki. Do dnia dzisiejszego tj. 18.08.2025r. nie otrzymałam zwrotu. Zwracałam się kilkukrotnie mailowo do sklepu, jednak otrzymywałam tylko wiadomości, że moja sprawa została przekazana księgowości. Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
16 lipca 2025 sklep otrzymał ode mnie informację o anulowaniu zlecenia z uwagi na bardzo długi czas oczekiwania. Otrzymałam informację, że do 14 dni otrzymam zwrot należności. Do dnia dzisiejszego,15.08 sklep nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadomości email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszają i już zgłosili zwrot do księgowości. Nadal nie otrzymalam pieniędzy. Minęło 30 dni. (czytaj więcej)
sklep otrzymał zwrot towaru w dniu 24.06.2025 r. Do dnia dzisiejszego nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadokosci email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszaja i już zglosili zwrot do ksiegowosci. Nadal nie otrzymalam pieniędzy. (czytaj więcej)
Firma pomimo kilku mailowych upomnień nie chce zwrócić środków za zwrócony towar. Paczka została przyjęta, natomiast nie odesłali pieniędzy. (czytaj więcej)
Dzień dobry, sprawa dotyczy zamówień nr: #1500073675 oraz #1500074570. Po zwrocie towaru otrzymałam informację o akceptacji zwrotu oraz zwrocie należności w terminie 14 dni od dnia doręczenia zwrotu. Niestety termin upłynął, sklep zapewniał, że zwrot będzie zrealizowany. Niestety do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Płatności dokonywałam przez Pay po, który nalicza odsetki od zaleglosci. Problem zgłosiłam płatnikowi- Pay po i również próbuje pomóc, niestety bez rezultatu. Bardzo proszę o pomoc. Wartość to ponad 800zl . (czytaj więcej)
Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy dotyczącej braku zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts. Szczegóły sprawy: Data złożenia zamówienia: 31.05.2025 Data dostarczenia zamówienia: ok. 2.06.2025 Data nadania zwrotu: 7.06.2025 Data przyjęcia zwrotu przez sklep: 12.06.2025 Kwota do zwrotu: 197,10 zł Metoda płatności: BLIK Pomimo prawidłowego odesłania towaru oraz jego przyjęcia przez sklep, do dnia dzisiejszego (03.08.2025) nie otrzymałam należnego zwrotu środków. Przebieg korespondencji: 1. 4.07.2025 – wysłałam pierwsze upomnienie na adres: biuro@stoneskirts.pl, informując, że pomimo upływu ustawowego terminu (14 dni od przyjęcia zwrotu), nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Odpowiedź sklepu (tego samego dnia): sprawa została przekazana do działu księgowości i zapewniono mnie, że zostanie jak najszybciej rozwiązana. 2. 14.07.2025 – ponowiłam zgłoszenie, podkreślając, że od ostatniej wiadomości nadal nie otrzymałam środków. Zaznaczyłam, że transakcja odbyła się przez BLIK, a w takim przypadku zwrot powinien zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie kilku dni. Podałam ostateczny termin realizacji: 15.07.2025. Odpowiedź sklepu: ponownie przekazano sprawę do działu księgowości i zapewniono, że zwrot na pewno zostanie dokonany. 3. 22.07.2025 – wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty z 7-dniowym terminem realizacji. Odpowiedź 23.07.2025: kolejny raz przekazano sprawę do działu księgowości i zapewniono o jak najszybszym rozwiązaniu sprawy. Niestety, do dnia dzisiejszego, 03.08.2025, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Uważam, że firma rażąco narusza prawa konsumenta oraz ignoruje kolejne próby polubownego rozwiązania sprawy. Prośba: Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy i egzekucji należnego zwrotu środków. W załączeniu udostepniam potwierdzenia nadania i przyjęcia zwrotu oraz korespondencję z firmą Stone Skirts. (czytaj więcej)
30.06. Złożyłam zamówienie w sklepie na kwotę 647,00 zł. Ze względu na przedłużony czas oczekiwania na wysyłkę 11.07. Złożyłam prośbę o anulację zamówienia, która została zatwierdzona z informacją, że pieniądze wrócą na konto max do 14 dni. Jest 1.08. I nadal nie otrzymałam od firmy pieniędzy i przestali odpowiadać na maile.(czytaj więcej)
01.07.2025 r. zamówiłam sukienkę w sklepie Stone Skirts. Zwróciłam ją. Sklep poinformował mnie 10.07.2025, że zwrot został prawidłowo zarejestrowany a pieniądze otrzymam maksymalnie w ciągu 14 dni. Niestety nie udało mi się odzyskać moich pieniędzy. Jestem zbywana automatycznymi odpowiedziami mailowymi o „przekazaniu sprawy do działu księgowości”, przelewu nadal nie otrzymałam. Oszukanych przez Stone Skirts jest wiele. Niektórzy klienci sklepu od miesięcy nie odzyskali swoich pieniędzy lub nie otrzymali zamówionego towaru. Potwierdzeniem tego co piszę są liczne negatywne komentarze w internecie i grupa „Oszukane przez Stone Skirts” na FB. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. (czytaj więcej)
Dzień dobry. Zrobiłam zamówienie 07.06.2025r na komplet ubran za kwote 255.60zl. Zamówienie dotarło do mnie z opoznieniem okolo 18 czerwca podobno bylo z preorderu.Dnia 27.06.2025r odesłałam przesyłkę. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a jest juz 31lipca. Po kontakcie kilkukrotnie obiecywano mi zwrot. Kontakt sie urwał a zwrotu nie otrzymalam. Firma to [słowa usunięte przez moderatora] i także wiele innych osób. Proszę o pomoc z odzyskaniu pieniędzy. (czytaj więcej)