- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Stone Skirts Anna Szczygielska

Złożyłam zamówienie, na które dość długo czekałam, płaciłam przez PayPo. Zamówienie w końcu dotarło, ale w ogóle mi się nie spodobało więc postanowiłam odesłać. Zwrot trafił do sklepu 7.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową(czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie, które po długim czasie oczekiwania na przysłanie towaru - anulowałam dnia 03.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Dzisiaj 3 tygodnie od anulacji zamówienia, a ja nadal nie otrzymałam swoich pieniędzy. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy jeszcze dzisiaj, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową. (czytaj więcej)
Zamówiony (22/08/2025) produkt dotarł opóźniony 12/09/2025 i ze względu na duży rozmiar został nadany zwrot 13/09/2025 w ramach odstąpienia od umowy. Zwrot produktu został uznany przez sprzedawcę (potwierdzenie w załączniku), natomiast pieniądze nie zostały zwrócone do dni dzisiejszego czyli 16/10/2025. Posiadam całą korespondencję z ta firmą oraz maila z uznaniem przez nią zwrotu produktu.(czytaj więcej)
18 września towar zwrócony dotarł do firmy. Wielokrotnie pisałam maila o zwrot środków, odpowiadają, że przekazali to do działu księgowości. Nadal zwrotu nie otrzymałam. Opinie o firmie przeczytalam niestety dopiero teraz i wiele jest takich osób jak ja. (czytaj więcej)
1 lipca br dokonałam zwrotu zamówionego kompletu,do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Firma [usunięte przez moderatora] odpisuje że zwrot zostanie zrobiony niezwłocznie po czym nic się nie dzieje.Dziesiatki e-mail wysłanych,tel nie odpowiada. (czytaj więcej)
23.08.2025 roku zamówiłam dwie part spodni ze sklepu internetowego Stone Skirts. 30.08 odebrałam paczkę. Jedne z zamówionych spodni były za duże, więc postanowiłam je zwrócić. Wypełniłam formularz zwrotu, dołączyłam go do paczki i 02.09 odesłałam produkt. Sklep Stone Skirts otrzymał zwrot 04.09. Według informacji na ich stronie internetowej zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania przez nich środków. Pisałam do nich z pytaniem o ten zwrot 17.09, 19.09, 23.09 i 05.10. W odpowiedzi cały czas dostaję te same kłamstwa („przepraszamy, otrzyma Pani zwrot w najbliższych dniach”), a pieniędzy jak nie było tak nie ma.(czytaj więcej)
9 września 2025 r. o godz. 19:33 złożyłam zamówienie nr 1500082490 w sklepie Stone Skirt. Następnie odstąpiłam od umowy i odesłałam towar. Zgodnie z informacją sklepu/śledzeniem przesyłki zwrot został przyjęty 19 września 2025 r. o godz. 11:04. Do dziś upłynęło ponad 14 dni od przyjęcia zwrotu, a nie otrzymałam zwrotu płatności. Zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić wszystkie dokonane płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Sądząc po opiniach ta sytacja się powtarza: https://www.trustpilot.com/review/stoneskirts.pl (czytaj więcej)
Zamówienie zostało złożone 23 lipca 2025 r., kilka dni później dokonałam zwrotu. Od ponad miesiąca nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy, firma zasłania się wymówkami o problemach z księgowością. (czytaj więcej)
W dniu 19.08.2025 otrzymałam informację ze sklepu Stone Skirts, ze mój zwrot został dostarczony i w przeciągu 24 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Mimo wielokrotnego kontaktu z firmą do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. (czytaj więcej)
26.06 2025r. zwrot towaru został dostarczony do siedziby firmy, co potwierdzają maila z wygodnezwroty.pl. do tej pory nie otrzymalam środków za zwracaną sukienkę. (czytaj więcej)