- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Stone Skirts Anna Szczygielska

30.09.25r kupiłam dres. zwróciłam go poprzez firme DPD. 23.10.25r. otrzymałam potwierdzenie, że sklep otrzymał towar. pisałam do nich kilka razy z prośba o zwrot pieniedzy na moje konto. obiecuja że zgłaszaja do działu ksiegowości i do dzisiaj nic. pieniędzy nie zwrócili. prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy mam całą korespondencje ze sklepem, fakturę, potwierdzenie zwrotu DPD + potwierdzenie dostarczenia zwrotu do stone skirts. (czytaj więcej)
Firma Stone skóry nie zwróciła mi środków za zamówienie które zwróciłam im w terminie. Zwrot firmą dostała i odebrała 21.10.2025, do dzisiaj nie mam środki na koncie. Firma pisze maile w tym samym tonie, że przekazuje sprawę do działu księgowego, co dziennie mail o tej samej treści.Proszeo pomoc, ponieważ jest to ponad 500 zł, więc nie mało. Dziękuję [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zgodnie z f-rą 3095/6/2025 wystawioną dn. 30.06.2025, nr zamówienia #1500074283, dokonałam zakupu towaru - Komplet Mia muślin czarny xs/s, 1 szt. w cenie 224,10 zł. brutto. Towar odesłałam do sklepu za pośrednictwem platformy "Wygodne zwroty". Dn. 14.07.2025 został on odebrany przez sklep. Do dnia 09 listopada 2025 r. nie otrzymałam środków za skuteczny zwrot towaru. W korespondencji mailowej sklep tłumaczył na początku problem z księgowością, a na kolejne moje upomnienia mailowe o zwrot środków przestał odpowiadać. Dn. 13.10.2025 wysłałam listem poleconym "Wezwanie do zapłaty", w którym opisałam sprawę i wezwałam do zapłaty kwoty wynikającej z f-ry w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Podałam nr rachunku bankowego i napisałam, że to pismo należy traktować jako ostateczne wezwanie przedsądowe. Potwierdzenie sms odbioru listu poleconego przez sklep jest z dn. 27.10.2025. Do dn. 09 listopada nie otrzymałam żadnego zwrotu środków pieniężnych, ani wiadomości mailowej od sklepu. Proszę o poradę jakie działania powinnam teraz podjąć w celu uzyskania należnych mi środków? Czy planowany kontakt z powiatowym rzecznikiem konsumenta z mojego regionu jest zasadny? Czy jest w ogóle szansa na odzyskanie środków? Pozdrawiam(czytaj więcej)
W dniu 13.08.2025 dostałam maila: „Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność.” Do teraz nie otrzymałam środków na konto. Od tego czasu napisałam 5 e-maili z prośbą o zwrot. Za każdym razem otrzymuje informację, że przepraszają i że jak najszybciej zrobią przelew. Kwota 219 zł (czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie, na które dość długo czekałam, płaciłam przez PayPo. Zamówienie w końcu dotarło, ale w ogóle mi się nie spodobało więc postanowiłam odesłać. Zwrot trafił do sklepu 7.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową(czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie, które po długim czasie oczekiwania na przysłanie towaru - anulowałam dnia 03.10.2025. Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Tak się jednak nie stało. Dzisiaj 3 tygodnie od anulacji zamówienia, a ja nadal nie otrzymałam swoich pieniędzy. Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy jeszcze dzisiaj, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową. (czytaj więcej)
Zamówiony (22/08/2025) produkt dotarł opóźniony 12/09/2025 i ze względu na duży rozmiar został nadany zwrot 13/09/2025 w ramach odstąpienia od umowy. Zwrot produktu został uznany przez sprzedawcę (potwierdzenie w załączniku), natomiast pieniądze nie zostały zwrócone do dni dzisiejszego czyli 16/10/2025. Posiadam całą korespondencję z ta firmą oraz maila z uznaniem przez nią zwrotu produktu.(czytaj więcej)
18 września towar zwrócony dotarł do firmy. Wielokrotnie pisałam maila o zwrot środków, odpowiadają, że przekazali to do działu księgowości. Nadal zwrotu nie otrzymałam. Opinie o firmie przeczytalam niestety dopiero teraz i wiele jest takich osób jak ja. (czytaj więcej)
1 lipca br dokonałam zwrotu zamówionego kompletu,do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Firma [usunięte przez moderatora] odpisuje że zwrot zostanie zrobiony niezwłocznie po czym nic się nie dzieje.Dziesiatki e-mail wysłanych,tel nie odpowiada. (czytaj więcej)
23.08.2025 roku zamówiłam dwie part spodni ze sklepu internetowego Stone Skirts. 30.08 odebrałam paczkę. Jedne z zamówionych spodni były za duże, więc postanowiłam je zwrócić. Wypełniłam formularz zwrotu, dołączyłam go do paczki i 02.09 odesłałam produkt. Sklep Stone Skirts otrzymał zwrot 04.09. Według informacji na ich stronie internetowej zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania przez nich środków. Pisałam do nich z pytaniem o ten zwrot 17.09, 19.09, 23.09 i 05.10. W odpowiedzi cały czas dostaję te same kłamstwa („przepraszamy, otrzyma Pani zwrot w najbliższych dniach”), a pieniędzy jak nie było tak nie ma.(czytaj więcej)