- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

CAMOSHOP Sylwia Piątek

dnia 4 września zamówiłam bluzę i od razu ja opłaciłam, firma wysłała mi potwierdzenie opłacenia. 10 września dostałam wiadomość, że ma być opóźnienie. potem, kontakt się urwał do dziś czyli momentu gdy poinformowałam, że temat zostanie zgłoszony, ale nie dostałam zamówienia tylko obietnice wysłania zamówienia. od 19 września domagam się zwrotu kosztów ( za bluzę oraz za dostawę 143,89zł) firma w internecie już opinię [usunięte przez moderatora] ma od niektórych klientów. jak się okazało ta firma bardzo często tak postępuje, [usunięte przez moderatora], wykorzystuje niewiedzę konsumentów czekając cierpliwie nawet 3 miesiące na zamówienie. działanie takie powoduje, że ludziom brak cierpliwości a [usunięte przez moderatora]na tym żerują. na drodze prawne będę żądać rekompensaty za czas stracony na podstawie nie dotrzymania warunków umowy(czytaj więcej)