Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-02 godz: 15:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.B.
Sprawa nr 4456 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam buty ze strony na fb , okazało się, że buty są całkowicie inne, nie zgadza się numer ani materiał, z którego miały być wykonane. Prosiłam o kontakt, aby dokonać zwrotu zamówienia, strona nagle zniknęła. Pojawiła się ta oferta na fb pod inną nazwą. Kiedy zaczęłam pisać negatywne opinie zostałam zablokowana. nie ma kontaktu z firmą aby zwrócić towar.
2025-03-02 godz: 14:41Publiczna
Rozwiązana
Brak wysyłki całego zamówienia 15 grudnia złożyłam zamówienie na kwotę 1159.96 zł w skład zamówienia wchodziły 3 pary butów rolek i 1 adidasy . Przyszło tylko część zamówienia . Nadal czekam na 2 część paczki warta 759.98 zł.kontakt z firmą jest utrudniony odpisują że moja paczka jest wysłana lecz nie podają numeru paczki .
2025-03-02 godz: 12:16Publiczna
Zamknięta
Brak środków za zwrócony produktZamówione produkty: 260_20201021160942 | Kurtka snowboardowa męska Pablo GAGABOO Rozmiar: męski ML | 749,00 zł - 1 szt. Odstąpienie od umowy zgłoszone emailem na adres shop@gagaboo.com w dniu 6.02.2025 Produkt zwrócony - Inpost, przesyłka numer 630727369561511027907540 2M Martyna Wasilewska-Marciniak, ul. Madalińskiego 4/5, 61-511 Poznań Potwierdzenie odebrania w dniu 10.02.2025 Wg stanu na 02.03.2025 brak zwróconych środków. Brak odpowiedzi na emaila z odstąpieniem od umowy. Brak odpowiedzi na emaila z prośba o wyjaśnienie sprawy. Telefon kontaktowy 789 09 09 30 nie odpowiada. Zgłaszam zawiadomienie o potencjalnym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2025-03-02 godz: 09:48Publiczna
Zamknięta
Zamówienie Zamówienie, które było złożone 28.11.2024. Minęły 3 miesiące. Nie otrzymałam części zamówienia. Poinformowali mnie Państwo, że jego realizacja nie będzie możliwa, więc zostaną zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego czekam na zwrot środków, mimo napisania kilku wiadomości do firmy.
2025-03-02 godz: 09:40Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.C.
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieOd 1 stycznia 2025 oczekuję na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie 10803 (złożone 24.11.2024, anulowane 1 stycznia 2025) w kwocie 848,31 pln. Brak kontaktu ze sprzedającym (nie odpowiada na maile oraz telefony). Oczekuję całkowitego zwrotu pieniędzy na konto bankowe.
2025-03-02 godz: 07:55Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków19 stycznia złożyłam zamówienie na 3 sukienki. Jedna do dzisiaj nie dotarła. Pozostałe dwie zwróciłam i otrzymałam maila że zwrot środków do mojego zamówienia został zlecony. Jednak minęło 10 dni a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Zwrot został dostarczony 6 lutego! Proszę zwrot moich środków za wszystkie 3 sukienki czyli 1 214,96 zł!
2025-03-01 godz: 18:08Publiczna
Zamknięta
Przesyłka nie dostarczonaOtrzymałem informację w aplikacji że przesyłka dostarczona jednak przesyłki nie otrzymałem. Kurier twierdzi że zostawił pod drzwiami. Byłem w domu. Nie zadzwonił, ani dzwonkiem przy drzwiach ani nie poinformował mnie przez telefon. Przesyłki brak. Proszę o pomoc!
2025-03-01 godz: 13:42Publiczna
Zamknięta
Naprawa telefonu na gwarancji Telefon samsung galaxy Z flip 4 (5G 256GB szary) zakupiony stacjonarnie w salonie plusa. W czerwcu 2025 wygaśnie gwarancja. Telefon oddany niedawno do naprawy gwarancyjnej z powodu odklejającej się powłoki ochronnej ekranu i druga sprawa do naprawy to wylał się pixel na wyświetlaczu w jednym punkcie (zielony punkt na wyświetlaczu). Tel nie upadł, nic na niego nie spadło. Powłoka ochronna zaczęła odchodzić od użytku, ale pixel to wada techniczna, nie z mojej winy. Serwis odmówił naprawy, ponieważ twierdzi, że skoro ekran/wyświetlacz jest uszkodzony, to nie będą tego wogóle naprawiać. Nie chcieli zmienić nawet powłoki ochronnej wyświetlacza. Dzwoniłam do producenta. Producent potwierdził decyzję serwisu. Chcieli za naprawę ponad 1300zł. Nie zgodziłam się. Telefon wrócił do mnie o dziwo z założoną nową powłoką ochronną wyświetlacza, ale pixel nadal nienaprawiony. Kiedy oddawałam tel w plusie do naprawy ekran nie był uszkodzony, a serwis twierdzi że była wgniotka co nie jest absolutnie prawdą, ponieważ ekran był płaski i nieuszkodzony. Nie miał ani rysy, pęknięcia... jakiegokolwiek uszkodzenia. Producent zobaczył zdjęcia tel z serwisu i stwierdził, że faktycznie ekran jest gładki i że sprawdzi co jest grane, bo być może serwis pomylił się. Oddzwonił na drugi dzień i potwierdził decyzję serwisu, powiedział, że nie mogą go naprawić na gwarancji, bo jest uszkodzony pixel. Tłumaczyłam, że to nie z mojej winy, a on na to, że takie rzeczy nie podlegają gwaracji nawet jeśli nie jest z mojej winy. Sprzedawca w salonie plusa potwierdza, że przyjmował telefon z gładkim, nieuszkodzonym ekranem. Ogólnie dowiedziałam się, że w tych telefonach jest to wada techniczna i absolutnie samsung powinien mi go naprawić na gwarancji. Oczekuję, aby telefon był naprawiony, tzn ten pixel zielony na ekranie.
2025-03-01 godz: 12:56Publiczna
Zamknięta
Zwrot za bluzę30 grudnia 2024 roku kupiłem bluzę xa kwotę 76.95 na stronie https://www.sferakoszulek.pl. Do tej pory nie dostarczono ani bluzy ani nie zwrócono kwoty za bluzę. 27 stycznia zostało przesłane oświadczenie o rezygnacji zakupu na odległość. Od tej pory brak jakiegokolwiek kontaktu emailowego. Telefon jest nieaktywny
2025-03-01 godz: 12:44Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrócony towarDnia 27.01.2025 r zamówiłam 3 komplety dresowe. Zamówienie dotarło do mnie kompletne, ale ze względu na nietrafiony rozmiar podjęłam decyzję o zwrocie towaru. Dnia 05.02.2025r. dostałam informację od firmy Stone Skirts o przyjęciu zwrotu. W regulaminie firmy czas na zwrot środków na konto wynosi 14 dni. Termin upłynął 19.02.2025r., a do tej poru nie otrzymałam zwrotu środków. Napisałam łącznie 3 maile do z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Jednak w każdym mailu zapewniano mnie, że zwrot środków niedługo nastąpi. W ostatnim mailu, w którym poprosiłam o podanie konkretnej daty wysłania zwrotu środków poinformowano mnie, że zwrot nastąpi do końca tygodnia. Niestety zwrotu jak nie było tak nie ma. Kwota zwróconych towarów to 858,50 zł. Mam nadzieję, że uda się odzyskać pieniądze. Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu zaległych środków na konto oraz wyjaśnienia przez nich zaistniałej sytuacji. Takie traktowanie klienta jest niedorzeczne. Jeśli firma nie potrafi zwrócić środków to powinna usunąć taką opcję z regulaminu. Wiem, że nie jestem jedyną osobą, którą to spotkało.