- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Gebe
Dzien dobry 27 marca złożyłam zamówienie w sklepie GEBE, ale długo nie bylo realizacji zamówienia więc 14 kwietnia anulowałam zamówienie i do dziś nie otrzymałam zwrotu środków, 13 maja wysłałam im e-mailem, wezwanie do zapłaty z terminem do 16 maja jednak to wezwanie zostało zlekceważone, pozostawione bez odpowiedzi, jakiegokolwiek kontaktu bo infolinia sklepu tez nie odpowiada, 26 maja ponownie wysyłam wezwanie do zapłaty tym razem tradycyjna drogą pocztowa i sklep do dziś milczy, zwrotu dalej nie ma podejrzewam, że nie będzie bo czytając opinie na temat Gebe jestem w szoku, że sklep może tak funkcjonować [słowa usunięte przez moderatora]. Proszę o interwencję, która by zmotywowała sklep do zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)
Witam, zamówilem w firmie Gebe traktorek elektryczny w kwocie 1194zl. Wplacilem pieniadze blikiem po czym kontakt z firma sie urwal a nie otrzymalem zamowienia. Wyslalem rezygnacje z umowy by odzyskac chociaz pieniadze , tez sie nie udalo i nie ma kontaktu z firmą (z umowy wynikalo ze pieniadze odesla po 30dniach roboczych ktore dawno minely). Wyslalem reklamacje do banku ale tez nie zwrocili mi pieniedzy. W zalaczniku wysle potrzebne informacje. Prosze o pomoc w odzyskaniu moich pieniedzy.(czytaj więcej)
Dnia 22.01.2025r. złożyłem zamówienie na Lampa Sollux BR-1082B statyw 1 331.17 zł. Płatność została zrealizowana w tym samym dniu . Od tej pory brak kontaktu ze sprzedającym. Sprzedający nie odbiera telefonu i nie odpowiada na wiadomości e-mail. (czytaj więcej)