- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Gebe

Towar zamówiony 20.07.2025 za 489,34zł. Przyszedł opakowany w zwykły stretch, a były to dwie gry planszowe. Oba kartony uszkodzone, więc zrobiłem zwrot i odesłałem towar zapakowany w karton z folią bąbelkową, czyli tak jak powinien być zapakowany od nich. I od tej pory cisza. Przyszło tylko numer zwrotu,a odbiór to zobaczyłem kiedy, sam w aplikacji kurierskiej. Od tamtej pory mimo wielokrotnych maili żadnego odzewu. Oczekuję po prostu zwrotu swojej gotówki. I tyle.(czytaj więcej)
Data przelewu: 06.08.2025 r., Kwota przelewu 647,50 zł., Opis zdarzenia: W dniu 6 sierpnia 2025 r. kupiłem Klocki LEGO ART 31215 Słoneczniki Vincent van Gogh w sklepie GEBE (https://gebe.com.pl) i do tej pory nie otrzymałem przesyłki z produktem. W ostatnim czasie kontaktowałem się ze sklepem GEBE dwukrotnie pod adresem bok@gebe.com.pl, ale niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Podobnie wygląda kontakt telefoniczny w którym automatyczna sekretarka informuje, że kontakt możliwy jest tylko drogą mailową. Wygląda na to, że ten sklep jest prowadzony przez [usunięte przez moderatora], o czym świadczą liczne negatywne komentarze na jego temat, które można znaleźć w internecie. Popełniłem wielki błąd, gdyż mogłem przed zakupem przeczytać wspomniane opinie na temat tego sklepu. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby udało się Państwu odzyskać te pieniądze.(czytaj więcej)
Szanowni Państwo, w dniu 10 Września 2025 r. dokonałem zakupu płyty głównej o wartości 812,70zł za pośrednictwem sklepu internetowego Gebe.com.pl. (zał. 1) Zakup został dokonany na odległość, co zgodnie z ustawą o prawach konsumenta daje mi prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, po skutecznym odstąpieniu od umowy sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi pełną kwotę w terminie 14 dni. Pomimo przesłania oświadczenia o odstąpieniu (mailem oraz przez wniosek na stronie firmy), do dnia dzisiejszego tj. 12.10.2025 nie otrzymałem zwrotu środków. Dotyczy produktu (płyta główna: Z790 Aorus Elite AX) nigdy nie została wysłana i oferta zniknęła ze strony sklepu. W ten sposób sprzedawca wystawie produkty których nie posiada. Dodatkowo firma wprowadza konsumenta w błąd informując mailowo że termin wysyłki wynosi do 10dni oraz że produkt jest kompletowany i przygotowywany do wysylki. Próbowałem kontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową/formularz, telefoniczną oraz osobiście byłem na miejscu w Katowicach pod wskazanym adresem. Z informacji dostępnych publicznie wynika, że firma Gebe.com.pl ma już wiele zgłoszeń dotyczących podobnych naruszeń praw konsumentów. W związku z powyższym, zwracam się z uprzejmą prośbą o podjęcie działań w tej sprawie. Załączam kopie dokumentów potwierdzających zakup, odstąpienie od umowy, status realizacji oraz korespondencję ze sprzedawcą. Każdy punkt powyższego opisu jest udokumentowany elektronicznie, celowo nie dodany tutaj ponieważ sprawa jest eskalowana. Pozdrawiam (czytaj więcej)
30 września złożyłem internetowy wniosek o zwrot środków za pośrednictwem platformy Complaio R/GEB/2025/09/30/57369. Moje zamówienie nr 23107 na model samolotu AN-225 od 2025-08-19 nie zostało wysłane w ciągu wskazanych 30 dni roboczych. Na ten moment nadał jest w statusie "w trakcie realizacji" Co więcej, ten produkt został usunięty ze strony internetowej. Sklep nie udzielił żadnej odpowiedzi na moje zapytania. W formularzu zwrotu podałem numer konta, na które mają zostać przelane środki. Otrzymałem potwierdzenie, że zwrot jest przetwarzany. Jednak na ten moment koszty nie zostały zwrócone. ŻĄDAM NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU MOICH PIENIĘDZY!(czytaj więcej)
Dzień dobry, nie wysłano paczki więc anulowałam formularzem zamówienie które zostało przez Państwo zarejestrowane pod nr R/GEB/2025/08/07/55527. Wielokrotnie zwracałam się z zapytaniem meilowo kiedy nastąpi zwrot pieniędzy. Podałam też w meilu nr konta na które mają zostać zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego zwrotu nie otrzymałam. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dzien dobry 27 marca złożyłam zamówienie w sklepie GEBE, ale długo nie bylo realizacji zamówienia więc 14 kwietnia anulowałam zamówienie i do dziś nie otrzymałam zwrotu środków, 13 maja wysłałam im e-mailem, wezwanie do zapłaty z terminem do 16 maja jednak to wezwanie zostało zlekceważone, pozostawione bez odpowiedzi, jakiegokolwiek kontaktu bo infolinia sklepu tez nie odpowiada, 26 maja ponownie wysyłam wezwanie do zapłaty tym razem tradycyjna drogą pocztowa i sklep do dziś milczy, zwrotu dalej nie ma podejrzewam, że nie będzie bo czytając opinie na temat Gebe jestem w szoku, że sklep może tak funkcjonować [słowa usunięte przez moderatora]. Proszę o interwencję, która by zmotywowała sklep do zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)
Witam, zamówilem w firmie Gebe traktorek elektryczny w kwocie 1194zl. Wplacilem pieniadze blikiem po czym kontakt z firma sie urwal a nie otrzymalem zamowienia. Wyslalem rezygnacje z umowy by odzyskac chociaz pieniadze , tez sie nie udalo i nie ma kontaktu z firmą (z umowy wynikalo ze pieniadze odesla po 30dniach roboczych ktore dawno minely). Wyslalem reklamacje do banku ale tez nie zwrocili mi pieniedzy. W zalaczniku wysle potrzebne informacje. Prosze o pomoc w odzyskaniu moich pieniedzy.(czytaj więcej)
Dnia 22.01.2025r. złożyłem zamówienie na Lampa Sollux BR-1082B statyw 1 331.17 zł. Płatność została zrealizowana w tym samym dniu . Od tej pory brak kontaktu ze sprzedającym. Sprzedający nie odbiera telefonu i nie odpowiada na wiadomości e-mail. (czytaj więcej)